Rectificare: Curtea Constitutionala nu s-a pronuntat asupra platii drepturilor banesti ale salariatilor Petrom, ci asupra unei exceptii privind locul judecarii proceselor

de Dan Popa     HotNews.ro
Luni, 15 martie 2010, 10:12 Economie | Companii

Curtea Constitutionala a respins definitiv una dintre exceptiile de neconstitutionalitate ridicate de Petrom in dosarele litigioase cu angajatii, nu asupra platii unor drepturi banesti ale angajatilor,a declarat pentru HotNews.ro Dan Pazara, directorul de comunicare al OMV Petrom. Practic, Curtea Constitutionala a lasat la latitudinea judecatoriilor din tara decizia privitoare la locul in care se vor judeca dosarele, dupa ce legile romanesti se bat cap in cap.

 "Decizia Curtii Constitutionale se refera la aceasta solicitare a noastra si lasa la latitudinea fiecarui judecator sa decida daca va muta cauza la Bucuresti sau o va judeca local", a mai spus Pazara.
El a mai precizat ca Petrom a avut o disputa constitutionala legata de competenta instantelor de a solutiona conflictele de munca  (care instante sunt in masura sa judece litigiile de muncă).

Conform Legii  speciale privind solutionarea conflictelor de munca168/1999, art. 72 “cererile referitoare la solutionarea conflictelor de drepturi se adreseaza instantei judecatoresti competente in a carei circumscriptie isi are sediul unitatea”, in cazul de fata sediul Petrom, deci Tribunalul Bucuresti.

Ulterior, Codul Muncii, prin articolul 284 alin. 2,  a  prevazut ca cererile referitoare la cauzele privind judecarea conflictelor de munca se adreseaza instantei competente in care reclamantul isi are domiciliul sau resedinta. De asemenea, in art. 298 alin. 2, ultima liniuta, Codul Muncii mentioneaza ca orice alte dispozitii contrare se abroga, lasand sa se inteleaga ca ar fi abrogate implicit prevederile Legii speciale 168/1999. Acest aspect a fost atacat in neconstitutionalitate de catre Petrom.

Prin urmare, Petrom a atacat in neconstitutionalitate art. art. 298 alin. 2, ultima liniuta din Codul Muncii.

Curtea a decis ca argumentele invocate de catre Petrom nu vizeaza o veritabila problema de constitutionalitate ci constituie o problema de interpretare si de aplicare a legii ce tine de resortul instantelor judecatoresti. In consecinta, instantele, prin interpretarea si aplicarea legii, se vor pronunta asupra locului instantei competente (fie instanta de care apartine reclamantul, fie la instanta de care tine Petrom, respectiv Tribunalul Bucuresti).

Aceasta decizie nu are nici o legatura cu fondul cauzei, deci nu se pot face nici un fel de aprecieri la castigarea sau necastigarea litigiilor de munca ale Petrom."

Reamintim ca Petrom OMV a fost data in judecata de fosti salariati care solicita achitarea retroactiva a unor drepturi salariale. “Provizioanele inregistrate de Petrom pentru litigiile initiate de fosti si actuali angajati se disting prin valoarea considerabila de 1,3 mld. lei, avand cel mai mare impact negativ asupra rezultatelor companiei”, se arata in raportul anual al Petrom pentru 2008.

Directorul general al companiei, Mariana Gheorghe, a comentat situatia spunand ca e nevoie de imbunatatirea actului de justitie. “Este nevoie de imbunatatirea actului de justitie, pentru a stimula un mediu de afaceri sanatos. Nu exista o practica unitara, exista deficiente a practicii juridice, practica din tribunale a facut ca astfel de decizii sa fie date, angajatii sa fie platiti”, a spus Gheorghe.

Potrivit acesteia, “Legislatia romaneasca prevede ca noi sa platim angajatului dupa prima decizie a unui tribunal, dar noi continuam procesul legal de atac a deciziilor judecatoresti. Sunt tot felul de abuzuri, cum ar fi ca se depun dosare in care apar oameni care nu au lucrat niciodata in Petrom sau dosarele se depun la instante care nu au competenta necesara", a mai spus Mariana Gheorghe.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

26834 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    sa le fie rusine (Luni, 15 martie 2010, 11:06)

    liviu paulus [anonim]

    dupa ce ca nu au dat drepturile salariatilor,ba mai mult ,tineau secrete contractele colective de munca si au pierdut in instante,acum pe just.ro sectorul 1(vezi lista instantelor)se judeca cu mii de salariati sa le ia banii inapoi pe proceduri cu casa de avocati a actualului ministru de justite. cind toate srl.urile plateau cite o prima minima de pasti sau craciun petrom-ul se facea ca ploua si se lasa furat de stia el cine cu complicitatea liderilor de sindicat care erau plini de avantaje.
    • +3 (3 voturi)    
      se face dreptate (Luni, 15 martie 2010, 11:22)

      sisu [anonim] i-a raspuns lui liviu paulus

      sa se dea toti bani pe care acesti nesimtiti cu cardurile pline astepta sa ia tot de pe masa saracului mergem pina in pinzele albe si mai departe daca este nevoie M.g sa invatat cu amenintarile ce va mai face ea cind o sa primeasca amenintari ca nu-si mai poate vedea copilul ? etc..etc
  • +3 (3 voturi)    
    petrom (Luni, 15 martie 2010, 11:18)

    bc [anonim]

    e dreptul d-nei mariana ghe sa spuna ce vrea in sprijinul companiei care o rasplateste. adevarul e ca omv a continuat atitudinea petrom prin -sindicalistul luca liviu- cel care ar fi trebuit sa sustina angajatii, in loc sa-si bat joc de ei. curtea constitutionala a facut dreptate. angajatii si-au pus speranta in omv, ca o vor duce mai bine ei, dar si utilajele. as. austriecii stiu numai sa atinga personalul la bani. se lucreaza cu utilajele care erau la privatizare in proportie de 80%, cu ciclul de casare indeplinit. isi ba joc de personal mai vartos decat pe timpul conducerii romanesti. asta e rezultatul privatizarii. despre coruptie, iata, austriacul -sef la regiunea de est- a fost dat afara dupa o delapidare de 100 mil euro.
    • +2 (2 voturi)    
      luca si cozile lui au distrus sindicatul ! (Luni, 15 martie 2010, 12:17)

      cb [anonim] i-a raspuns lui bc

      cine sa ne apere drepturile cand liderii sant mana-n mana cu conducerea omv-petrom ? luca si liderii zonali ( judeteni ) sant manjiti in afaceri cu omv-petrom !
      omv s-a scapat de depozite iar statiile le-a dat in ADMINISTRARE unor dubiosi,prosti administratori,dar care totusi aduc profit omv . prin acceptarea procentului primit de la omv,care lor le aduce castiguri grase (ei personal n-au investit nici un leu ),au redus salariile angajatilo la jumatate (salariul minim pe economie ). acestia,nefiind aparati de sindicat sant obligati sa accepte orice compromis
      isi platesc neamurile si angajati fictivi , lucreaza cu oameni la negru si fac tot felul de abuzuri deoarece sant tolerati de organele de control si tot timpul cad in picioare,sant curati
      a se vedea in maramures situatia la statiile detinute in administrare de fostul consilier judetean motoc ghe.( are cate statii vrea,fiinca pilele-s mari si spagile grase ! ) si liderul de sindicat covaci ghe.
  • +2 (2 voturi)    
    raspuns (Luni, 15 martie 2010, 12:26)

    daniela [anonim]

    ar trebui ca statul sa ne apere. doamna gheorghe si-a luat grosul si umbla cu mita pe la instante.cas de avocatura predoiu are dreptul sa apara in litigii. la dansul nu este conflict de interese.? anul trecut la curtea de apel targul jiu, in procesele petrom in aceeasi zi cu aceeasi aparare, dosarele angajatiilor au primit castig de cauza pana la pauza de masa, iar dupa pauza toate recursurile s-au pierdut. intrebata instanta a raspuns ca brusc s-a schimbat procedura. o alta problema. daca drepturile au fost cuprinse in salar de cesunt si in continuare stipulate in fiecare contract colectiv pe ramura din anii 2004.2005.2006,2007,2008,2009. nu era firesc sa nu mai apara? sau cei de la centru, sefii le incaseaza iar palmasii, ce-i care duc greul cu salarii de 700 ron le au cuprinse in salar.
    rusine doamna gheorghe.
    ar trebui sa ne unim toti din tara sa sesizam forurile abilitate de abuzurile ca ni se fac. nici acum , dupa 6 ani de la privatizare pachetul de 8 % nu a ajuns in posesia noastra. aceasta nu este furt, doamna gheorghe? dividendele incasate de companie in locul nostru, faptul ca ne-ati privat de ele cand aveau valoare, cum il numiti doamna gheorghe? incalcarea unei sentinte definitive prin obligarea actualilor salariati sa dea banii ianpoi , cum poate fi numita?
    • +1 (1 vot)    
      raspuns la daniela (Marţi, 23 martie 2010, 17:14)

      ceausu [anonim] i-a raspuns lui daniela

      Noi cei din vest vrem sa depunem o plangere la Curtea Europeana, strangem semnaturi. Dorim sa facem plangere pentru implicarea lui Predoiu, pentru schimbari bruste ale completelor de judecata, pentru toate magariile facute de Gheorghe cu OMV-isti, pentru incarcarea fara rost a gestiunii cu covorase de sters picioarele de 1000 euro bucata(or fi din aur?!). ///
      De asemenea vrem sa ne constituim intr-un sindicat al actualilor si fostilor salariati ai petrom.
      Am atacat PAS-ul lui Luca la Judecatotia Sector 1. Suntem mii de oameni. Sa nu ne lasam. Am avut infatisare pe 19 martie si chipurile urmatorul termen este pe 25 IUNIE . Ce zice-ti de asta?
      Cine doreste sa ni se alature sa-mi scrie pe mail. Iar la Petrom-isti loiali lui Gheorghe ii anunt dinainte ca orice amenintare sub vreo forma va fi salvata si folosita ca proba in instanta(editat de HotNews.ro)
      • 0 (0 voturi)    
        se ocupa cineva???? (Miercuri, 24 martie 2010, 11:51)

        Vlad Dracul [anonim] i-a raspuns lui ceausu

        exista vreun mail pe care se pot trimite adeziuni la un sindicat adevarat???facem si noi ceva real sau plecam acasa infranti si umiliti????astept un raspuns urgent!...a dat"daniela" un mail...care nu este bun!se ocupa cineva de organizare????
        • 0 (0 voturi)    
          adeziuni pentru un nou sindicat (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:25)

          RASPUNS LA DANIELA [anonim] i-a raspuns lui Vlad Dracul

          pt. mai multe detalii pe emailul dannab2002@yahoo.co.uk
          • 0 (0 voturi)    
            raspuns la dana (Duminică, 25 aprilie 2010, 23:28)

            marinescu [anonim] i-a raspuns lui RASPUNS LA DANIELA

            am trimis cateva subiecte la aceasta adresa de emai si nu am primit nici un raspuns
      • 0 (0 voturi)    
        petrom (Vineri, 9 aprilie 2010, 20:26)

        Jos cu hotul de LUCA [anonim] i-a raspuns lui ceausu

        sunt de accord cu tine
      • 0 (0 voturi)    
        ataca petromul (Miercuri, 7 iulie 2010, 13:04)

        TUDOR GEORGETA [anonim] i-a raspuns lui ceausu

        Sunt fost salariat a PETROM si sunt de acord cu
        dv.Subscriu la deciziile luate de dv.
  • +1 (1 vot)    
    RUSINE (Luni, 15 martie 2010, 13:07)

    VIOLETA [anonim]

    in ce tara traim , cand toata lumea sesizeaza multe nereguli, argumenteaza si raman doar la faza de...sesizare?Chiar nimeni nu poate sa ia nicio masura??liderul de sindicat la vrancea e mare stab, cu statii luate in administrare....pardon ...sotia dlui....e inca salariat la petrom....MULTE MAGARII...MI-E SCARBA...
  • 0 (0 voturi)    
    decizie CC (Luni, 15 martie 2010, 14:08)

    un cititor [anonim]

    aveti perfecta dreptate in tot ce ati scris mai sus. va rog totusi se remarcati ca CC a respins solicitarea petrom prin care cerea ca banii sa nu mai poata fi luati de la ei daca nu ai o decizie finala si irevocabila. nu va imbatati cu apa rece.
  • 0 (0 voturi)    
    sa le fie rusine (Luni, 15 martie 2010, 15:06)

    luca [anonim]

    sa le fie rusine romanilor din conducerea petrom-omv in special d-nei Gheorghe M., care lasa sa plece din tara prin diverse mijloace, anual, sute de milioane de euro an...
  • 0 (0 voturi)    
    fiti atenti (Luni, 15 martie 2010, 15:25)

    Ion [anonim]

    //. o sa creasca pretul la combustibili cu 100%! Ca doar diferentele salariale nu se dau numai la angajatii obisnuiti, nu? Si austriecii sa ramana in pierdere? Sa mai faca acolo un Schonbrunn(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    petrom (Luni, 15 martie 2010, 19:31)

    radu tania [anonim]

    D.na dir.M Gheorghe de ce nu pomeneste si de angajati obligati sa returneze drepturile banesti, printr-o conjunctura mai putin ortodoxa.
  • 0 (0 voturi)    
    rusinica (Marţi, 16 martie 2010, 8:20)

    bobo [anonim]

    Dlor guvernanati...nu aveti bani???..va dam o idee....in loc sa puneti impozite pe pensiiile batranilor(care apropos..au muncit pentru amarata aia de asa zisa pensie)..mai bine controlati OMV prin ce mijloace nenorocite scot bani din tara, ANRM...mariti dracului odata redeventa aia..e cea mai mica din lume.... OMV-istii..stiu sa faca bani ptr.Austria..voi nu aveti pic de rusine...sunteti neputinciosi..sau e bun ciolanul asta de ros???!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Suntem inca niste naivi (Marţi, 16 martie 2010, 10:00)

    VALAHUL [anonim]

    Fratilor nici pe departe nu ne-am desteptat. Mai e cale lunga. Banii ne-au aburit mintile si nu mai vedem cauza care ne-a adus aici. Pana in 2003 totul era in regula (daca se poate spuna asa). Introducerea in salariu a primelor in 2003 s-a facut cu acordul sindicatului. Avea sindicatul acest drept? Il mandatase cineva in acest sens? Au existat adunari generale in care sindicalistii sa se pronunte prin vot pentru acest lucru? Exista oare procese verbale care sa ateste acest lucru? Nuuuuuu!!!!!!!!. Si daca toate aceste lucruri nu au existat, noi ce atitudine luam? De ce mai admitem ca in conducerea sindicatul;ui sa mai activeze acesti indivizi? Asteptam sa-i debarce Basescu? Nu e treaba LUI! Fratilor atata timp cat acestia ne vor reprezenta Interesele (daca se pot numi interesele noastre) nu vom obtine nimic. Instantele ne vor da (sau nu) drepturile pierdute. Dar pentru drepturile viitoare cine va lupta? Hai sa fim seriosi. Singura solutie este ca noi sa dam dovada de maturitate si sa terminam odata pentru totdeauna cu aceasta casta liderilor sindicali alesi pe viata. Este nevoie de schimbare. Si, de ce nu, de aducerea in fata instantei a acestor lideri sindicai vanduti si corupti. Desteptati-va fratilor acum cat nu e prea tarziu. Asa sa ne ajute DUMNEZEU!
    • 0 (0 voturi)    
      raspunderea liderilor de sindicat (Marţi, 16 martie 2010, 18:34)

      ina [anonim] i-a raspuns lui VALAHUL

      Sa fie f clar ca in 2003 sau 1997 cum mai sustineau unii din avocatii petrom , nu s-a introdus nici o prima in salariul de baza. Faptul ca CCM ul este semnat si din partea sindicatului de luca, asta nu inseamna ca liderii zonali sau judeteni au fost imputerniciti de catre membrii sindicatului pe care i reprezenta sa
      fie de acord cu aceste includeri de sporuri in salarii.
      Pe cale de consecinta, domnii lideri nu se pot ascunde la infinit dupa luca sau omv isti. Ei aveau o raspundere fata de membrii de sindicat, raspundere derivata atat din legea sindicatelor cat si din statutele proprii, care in linii mari suna cam asa: sa reprezinte si sa apere drepturile membrilor de sindicat , drepturi ce decurg din legislatia muncii, ccm-uri, cim-uri, sa promoveze interesele profesionale, economice, sociale, culturale, etc. Cum au aparat drepturile liderii de sindicat? Au semnat toate deciziile de concediere, indiferent ca salariatul era sau nu protejat de lege, nu au facut nici un demers la angajator pt. limitarea sau stoparea disponibilizarilor, etc. Si-au aparat propriile privilegii si nu drepturile membrilor de sindicat.
      Pt. aceste mari tradari si incalcari a legii, vor raspunde inclusiv liderii din sucursalele unde existau statute si reprezentativitate.
      D-zeu poate sa ierte multe, dar pe pastorii care-si abandoneaza turma, niciodata.
      Asa ca urmeaza si domnii lideri sa dea socoteala in fata membrilor si fostilor membrii de sindicat.
    • +1 (1 vot)    
      ce trebue sa facem (Sâmbătă, 13 august 2011, 11:56)

      marius [anonim] i-a raspuns lui VALAHUL

      daca noi petrolisti sintem prea prosti de nu facem greva toti au facut cefereul ,pensionari,politisti noi ce-am facut stam in casa si ne uitam la televizor acum 6 ani luam salariul 18,19 milioane pe luna iar acum eau 14,15 milioane si muncesc mai mult ca atunci ,nastase cind a venit si nea spus ca se privatizeaza petrolul a spus ca se maresc si salariile ,dar nea luat din salarii si a dat la sefi care la ora actuala un sef de sectie ia 60 milioane un maistru 30 milioane unde e dreptatea ca pe timpul lui ceausescu un sef daca lua mai mul ca un muncitor cu o 100 lei si un maistru lua mai putin deci hoti au salari mari si noi ii tinem pe ei in spate
  • 0 (0 voturi)    
    spalare de pacate (Marţi, 16 martie 2010, 13:06)

    dorina [anonim]

    Si totusi d'na Gheorghe mai aveti o sansa sa va spalati pacatele in postul Pastelui:sa ne dati primele de Paste corespunzatoare ca sa nu mai fie nevoie sa ajugem iar in tribunal.poate mai reflectati...ce zice'ti?De cand a'ti inceput sa studiati si Dreptul de va dati cu parerea ca ar trbui imbunatatit actul de justitie?De ce nu lasati justitia sa'si faca treaba ca avem oameni f bine pregatiti in acest sens sau aspirati la postul d'lui Predoiu?Nu e pacat sa facem justitia de ras in afara ca noi tot la CEDO ne vom gasi linistea.D'l prim ministru a promis ca va interveni in sistemul JUSTITIEI ca un proces sa se rezolve mai repede nu in 10 ani.Asteptam sa'si onoreze macar aceasta promisiune.
  • +1 (1 vot)    
    petrom (Marţi, 16 martie 2010, 15:19)

    anonim [anonim]

    Cazul PETROM:
    Oare mai trebuie monitorizata Justitia Romana? Nu! Ea functioneaza foarte bine sub patronajul (a se citi “traficul de influenta”) al ministrului Predoiu:
    « La asa socru, ginerele se pare ca va fi pe masura…. »

    Cum a fost numit ministru al Justitiei, dl. Predoiu a facut cateva miscari diplomatice ca sa nu-i treca timpul fara nici un “folos” pe perioada cat va fi functionar public si sa ”reformeze” cu succes justitia . Mai intai s-a retras din societatea de avocatura ZAMFIRESCU, RACOTI, PREDOIU cu care evident nu mai are nici o legatura, in afara de socrul sau, dl.Andrei Calin Zamfirescu, mare specialist in ”rezolvarea” problemelor ”grele, de influenta” dupa cum a demonstrat si in cazul lichidarii BIR.
    Apoi, fara sa aiba vreo implicare ( !!!!) a observat cum societatea mai sus amintita a inceput sa-si mareasca portofoliul de clienti. Printre noii clienti si societatea PETROM SA.
    Dar PETROM SA era o societate care avea o problema : pierdea procesele de litigii de munca cu salariatii, asa, cum de altfel, si alte institutii ale statului sau private le cam pierd ! Doar se stie, chiar judecatorii au avut oarece nemultumiri de salarizare care s-au rezolvat destul de repede si bine, in favoarea lor. Ei, dar lucrurile se mai schimba, mai ales cand esti pe mana chiar cu socrul ministrului justitiei. Din acel moment, nici un litigiu de muna privind drepturile banesti ale salariatilor nu a mai fost castigat, incepandu-se ca in primul an de portofoliu al domnului ministru procesele salariatilor sa fie amanate prin termene nesfarsite sau stramutate in zonele probabil de influenta (vezi Brasov) ale domnului Zamfirescu (a se citi Predoiu).
    Poate ca nimeni nu ar fi gandit nimic rau despre aceasta situatie, in acest moment, daca, acum doua saptamani, pe site-ul Money.ro, doamna director general a Petromului, Mariana Gheorghe nu s-ar fi antepronuntat si nu ar fi transmis presei ca, in viitor, salariatii vor pierde procesele de la Curtea de Apel
    • 0 (0 voturi)    
      vis a vis de proceses (Miercuri, 7 aprilie 2010, 22:23)

      DANIELA ARAD [anonim] i-a raspuns lui anonim

      noi din vest suntem destui care ne-am unit si dorim sa sesizam forurile internationale, pentru porcariile facute de casele de avocatura ale nelegiutilor acestia. Nu suntem noi Predoiu sau Zamfirescu dar adevarul, daca nu ne lasam va birui. Pentru cine vrea sa se alature adresa de mail dannab2002@yahoo.co.uk. Aviz amenintatorilor : BAIETI NU VA SINCHISITI NOI NU MAI AVEM CE PIERDE. E BINE DE STIUT CA CEL MAI PERICULOS ESTE OMUL CARE NU MAI ARE CE PIERDE. AM PORNIT ANCHETE , NE DOCUMENTAM CU DATE, ACTE SI FAPTE. SI IN CEL MULT DOI NE VETI DESPAGUBI. NU STATUL ROMAN, NU ROMANII SUNT VINOVATII CI VOI GASCA DE SMECHERI. VA URMA DIN TIMP CONDOLEANTE
      • 0 (0 voturi)    
        vrem sa ne unim cu voi (Sâmbătă, 13 august 2011, 12:05)

        marian [anonim] i-a raspuns lui DANIELA ARAD

        ce trebue sa facem sai dam iar in judecata deja am pierdut procesu si trebue sa dau bani inapoi
  • 0 (0 voturi)    
    continuare (Marţi, 16 martie 2010, 15:25)

    anonim [anonim]

    l si vor trebui sa restituie sau sa nu primeasca drepturile salariale pe care Petromul ar trebui sa le acorde avand in vedere Contractul Colectiv de Munca pe ramura care este valabil si in prezent.
    Deoarece acele procese nu au avut inca loc, exista doua variante : fie d-na directoare este medium si cu puterile supranaturale pe care le are cunoaste deja viitorul , fie onorabilul domn Zamfirescu a asigurat-o ca in Romania se poate orice.
    Cat despre salariile astronomice ale salariatilor Petrom SA se poate spune ca salariul mediu cu care se calculeaza in prezent diferite drepturi prevazute in Contractul Colectiv de munca este de 2450 lei. Calculul din care rezulta un cuantum de 3800 lei, publicat in articolul amintit mai sus, ia in considerare salariile astronomice care se acorda in Petrom managerilor (straini in general – niste amarati de care compania mama s-a bucurat ca scapa - sau romani alesi pe criterii de ”limba – vorbire si lingere” care pentru un leu in plus, isi ”vand” compantriotii) Acestia sunt platiti substantial in comparatie cu marea majoritate a salariatilor.
    Este si explicabil daca ne gandim la performantele managementului Petrom : veniturile realizate se bazeaza in general pe demolari si vanzare fier vechi, reducerea cheltuielilor prin reducerea de personal si nu in ultimul rand pe exploatarea titeiului romanesc pentru care se platesc redevente foarte mici, cel putin pana in 2014. Probabil ca nu mai este mult pana cand cele aproximativ 500 de benzinarii pe care Petromul le are in Romania vor desface stocurile din ce in ce mai mari ale OMV-ului de la rafinariile sale din Austria si Germania. Nu mai este mult pana cand prin stategii ”destepte” vor fi externalizate tot mai multe departamente, astfel ca din falnicul Petrom va ramane doar… exploatarea ! Dar cui ii pasa !!!??
    De aceea, sa nu ne miram ca Arpechim-ul va mai functiona numai pana in 2012 iar Petrobrazi- ul, cine stie…
    Despre investitii, numai de bine. S-au facut mult mai putine fa
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINE m.ghe,l. luca,omv!!!!!!!!!! (Miercuri, 17 martie 2010, 1:22)

    un petrolist [anonim]

    Coruptia nu are limite!In ce tara traim?...mii de angajati urmeaza sa fie disponibilizati in urma deja cunoscutului proiect Aurora! angajatii sunt terorizati cu amenintari si permanente evaluari si reevaluari. Totul a devenit un stres pe bani putini,si o continua lupta cu o justitie manjita de acesti moguli austrieci care au pus pe butuci steaua Romaniei ,Petromul!...Mai exista dreptate?Mai exista Dumnezeu?de atata timp stau procesele noastre blocate si mutate ilegal la judecatoria sect.1 bucuresti!...Se cunoaste artizanul nenorocirii petrolistilor: domnul ministru Predoiu, prin propria casa de avocatura, sustinut de nimeni altcineva decat de Basescu,la carma ministerului.Poate veti plati curand daca se vor petrolistii!...dar in fata lui Dumnezeu si a acestei tari pe care ati supt-o veti plati cu siguranta stimabila D-na M. GHE. SI STIMATI AUSTRIECI!cautati sa eliminati o groaza de angajati,spalati bani cu nemiluita,investind exact in lucruri nefolositoare!...va preocupa doar propriul buzunar.Pe scurt sunteti niste atehnici,niste parveniti,niste hoti ordinari si niste excroci!...ma intreb!In tara asta nu mai exista legi???chiar nimeni nu-i poate trage la raspundere pentru jaful la drumul mare pe care-l fac???
  • 0 (0 voturi)    
    zicere de la m.g (Miercuri, 17 martie 2010, 16:26)

    mnm [anonim]

    Sunt tot felul de abuzuri, cum ar fi ca se depun dosare in care apar oameni care nu au lucrat niciodata in Petrom sau dosarele se depun la instante care nu au competenta necesara!!!!!
    probabil ca aceia fac parte din clientela politica si sunt arondati la petrom si se prea poate ca acestia sa fi luat deja banii si nu sume de 5000 -6000 de euroi ci cu mult mai mult in functie de personajul pe care l-a lins in c-r si cat de aspra i-a fost limba ....
  • 0 (0 voturi)    
    marrrrreeeeaaaaaa gheorrrrrrgheeeee !!!! (Sâmbătă, 20 martie 2010, 16:38)

    dodo [anonim]

    o stiti pe aia cu Tata Mita-BICICLISTA ?! aia e mareana cu m mic ! s - a dat cu strainii- ea nu mai e romanca ! se imbata cu apa rece, o sa ingroase in curand randurile noastre ale disponibilizatilor, DACA NU MAI RAU, glontul nu doare, simti o arsura, doar atat ! CE SPECIALIZARE AI CU ADEVARAT, MARIANA GHEORGHE ?! PENTRU CARE SERVICIU SPECIAL OCCCIDENTAL LUCREZI ?! cum ramane cu miile de tone pe zi de produse petroliere ,iesite din tara stim noi cum ! Cum ramane cu zecile de mii de destine schimbate datorita tie ?! fugi la Londra, nu e de gluma tanti ! Apropo, mai ai sacosele alea de veneai cu ele mereu pe la Sofitel, la traininguri sau ce dracu erau alea ?
  • 0 (0 voturi)    
    lege ? (Duminică, 21 martie 2010, 16:10)

    mircea [anonim]

    E cum nu se poate mai prost ceea ce a hotarit acea NULITATE de curte constitutionala. Ne vom judeca cu nemernicii de austrieci la Bucuresti unde vor putea plati cu siguranta un complet sau doua de la orice curte de acolo astfel incit sa pierdem totul.
    Au facut presiuni materiale si la instantele locale din judete, asa ca ar fi de mirare sa nu o faca de data asta la Bucuresti, acolo unde coruptia in justitie este la ea acasa.
    Uite de aia nu ne convine i tara ca ora exacta se da la de la o captila corupta pina in maduva oaselor, mai ale in justitie. Nu degeaba incearca UE sa ne controleze la capitolu justitie. Stiu si ei ca acolo suntem corupti pina la NAIBA>
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai valoram 2 bani (Duminică, 21 martie 2010, 20:32)

    cryss35 [anonim]

    suntem cea mai profitabila companie din romania,inca,companie care pe vremea guvernarii psd sponsoriza campanii electorale,si care,acum cu preluarea de catre omv,a devenit si mai profitabila.problema e ca angajatul a ramas bataia de joc a tuturor.platim cele mai mari contributii la bugetul de stat si totusi statul,un actionar important in companie nu se implica,sindicatul este al marilor rechini de gen luca,iar justitia domnilor este in functie de interese.o sa ne trezim in viitor cu impuneri de plata pt.procesele care le-am castigat.sunt convins de asta pt ca omv nu este dispus sa piarda asa usor cateva sute de molioane de euro.sunt aici doar pt.profit 1000 la suta pe spinarea amaratilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Jaf (Marţi, 13 aprilie 2010, 18:51)

    Salariat OMV [anonim]

    Lasati lamenterile si sa trecem la actiune. Ce sindicat? Ordinarul de Luca si acolitii lui adica toti liderii de sindcat ne-au jefuit. Pentru linistea tapnilor din OMV Luca a primit proprietati in Austria. Stiti ce a facut cu salariatii Petromservice? In 2008 n martie s-a dat ordonanta au primit-o citiva f putini iar restul au fost santajati cu implicarea firmei CONFIND al altuli jeg Simion.OMV a trecut activitatea de RK pe prestare de serviciu a cumparat Divizia de transporturi din Petromservice din ntreaga tara fara a lua salariatii. A incheiat un contract de prestare de servicii cu CONFIND. Aici a inceput murdaria. Ca sa nu le dea banii salariatilor si ptr a-si insusi ei banii conducatorii Petromservice in frunte cu nulitatea de Supeala (ce nume predestnat ) le-a cerut salariatilor sa-si dea demisia daca vor sa fie angajati la CONFIND. Oamenii de teama ca ramin pe drumuri si-au dat demisia si stfel au pierdut dreptul la ordonanta. Sa facem greva sta e solutia, sa-i alungam pe liderii de sindicat corupti si in primul rind SA FIM UNITI SA NU-I LASAM SA NE MA UMILEASCA!
  • 0 (0 voturi)    
    ALERTA GENERALA (Duminică, 29 august 2010, 21:47)

    Cabinet Avocatura Valentin Ceausescu si Tata [anonim]

    Dragi colegi de suferinte, toti care am lucrat in SNP Petrom,am castigat o paine si am crescut copii pentru tara asta;daca vreti sa MAI putem face ceva, trebuie sa stiti ca greva e singura modalitate.Cat avem inca sonde in mana, iii mai putem nenoroci pe ordinarii care au ,,cucerit,, Romania si petrolul tarii;hai sa actionam,daca e de acord dannab2002@yahoo.co.uk , scriem la adresa ei fiecare si ne adunam;in maxim 3 luni, se poate sa miscam lucrurile, iarna cand e greu la sonda.NU SCRIETI MESAJE de pe calculatoarele companiei, deoarece sunt urmarite;spuneti toti toate povestile care le stiti , de coruptie, cu romani si straini,cu nume de firme si de sucursale;asa se creeaza CARTEA ALBA a Petromului.Propun ca in fiecare seara , la ora 20.45 sa fie verificat acest site si ce sa raspuns la el;in timp ne colectam adresele de mail, si vorbim pe messenger;cei tineri sa-i ajute pe batrani care nu stiu calculator, hai toti de la Arad la Constanta,de la Videle la Suceava,hai toti din rafinare,extractie,distributie,de pe uscat si de pe mare,hai la lupta,sa-i belim,titeiul e al nostru,cine a terminat IPG-ul are datoria morala sa nu ierte strainii,hai inchideti si luptati cu ei.Ne vedem in fiecare zi la 20.45Trimiteti adrese de mail la dana dannab2002@yahoo.co.uk
  • +1 (1 vot)    
    omv petrom (Miercuri, 9 martie 2011, 17:11)

    angelagabriela [anonim]

    azi 9martie a avut loc la schela moinesti o sedinta cu toti angajati unde li-sa cerut sa renunte la procese si sa dea banii pe care iau luat oamenii inapoi de buna voie
  • 0 (0 voturi)    
    procese petrom (Luni, 10 octombrie 2011, 14:32)

    motoreta [utilizator]

    sunt o fosta angajata a petromului, de curand am inceput si noi un proces . a castigat cineva vreun leut de la petrom sau de la LUCA?
  • 0 (0 voturi)    
    procese (Joi, 1 decembrie 2011, 11:57)

    lisa [anonim]

    procesele sunt multe impotriva petrom zvonuri sunt ca se vor acorda in cel mai scurt timp acele preme de sarbatori pe 3 sau 4 ani si se mai zvoneste ca austrieci vor da vinde partea lor la rusi
  • 0 (0 voturi)    
    proces petrom (Joi, 1 decembrie 2011, 14:49)

    cici [anonim]

    vrem ca justitia sa cerceteze daca dl predoi se aflain confilct de interese in procesele de la petrom. in momentul cind incepea procesul in sala dni avocati se recomandau ca sint de la casa de avocatura predo u din bucuresti ca sa intimideze judecatori.
  • 0 (0 voturi)    
    asta-i romania (Marţi, 5 martie 2013, 16:27)

    manolea [anonim]

    o instanta iti da castig de cauza,petromu vine cu bani si castiga ilicit o hotarare,asa cum doreste,asta-i romania
  • 0 (0 voturi)    
    Salariatii hartuiti (Vineri, 14 februarie 2014, 9:17)

    Viorelu [anonim]

    http://www.petitieonline.com/salariatii_hartutiti_de_justitia_omv
  • 0 (0 voturi)    
    Salaraiatii hartuiti (Vineri, 14 februarie 2014, 12:50)

    Vio [anonim]

    http://www.petitieonline.com/salariatii_hartutiti_de_justitia_omv


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă