United, gigantul nascut din fuziunea United Airlines si Continental Airlines, va avea o cifra de afaceri de 29 mld. dolari

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 3 mai 2010, 19:27 Economie | Companii

United Airlines si Continental Airlines au confirmat luni fuzionarea celor doua companii. Noua entitate, botezata United, ar putea deveni cea mai mare companie aeriana a lumii, daca autoritatile americane vor autoriza acest acord, relateaza Le Figaro.

Nou-nascutul este un gigant, in conditiile in care United va avea o capitalizare bursiera de peste sase miliarde de dolari, peste Delta Airlines.

Paritatea de schimb va fi de 1,05 actiuni United Airlines pentru o actiune Continental, tranzactia fiind evaluata la 3,2 miliarde dolari. Actionarii United Airlines vor detine 55% din capitalul United, in timp ce cei de la Continental vor primi 45%.

Cele doua companii aeriene se asteapta ca, in urma fuziunii, sa realizeze economii potentiale de 1 - 1,2 miliarde dolari in urmatorii trei ani.

United va fi condusa de actualul director al Continental, Jeff Smisek, in timp ce presedintele UAL, Glenn Tilton, va fi presedinte non-executiv cel putin pana in 31 decembrie 2012.

In  2009, UAL a avut o cifra de afaceri de 16,33 miliarde de dolari, iar Continental 12,6 miliarde, ceea ce inseamna ca noua companie ar putea ajunge la cifra totala de afaceri de 29 miliarde dolari.

Acest anunt vine la doi ani dupa esecul negocierilor dintre cele doua companii - din cauza sindicatelor si a costurilor integrarii operatiunilor - si la doua saptamani dupa oprirea negocierilor dintre US Airways si United Airlines.

Acum, ramane de vazut doar daca autoritatea americana care reglementeaza concurenta va aproba acest proiect. 


Citeste mai multe despre   










597 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    The bigger they are, the harder they fall (Luni, 3 mai 2010, 19:55)

    ady624 [utilizator]

    Nu mă refer la avioane... Ci la noua posibilă companie. Din umilele mele cunoștințe de afaceri (și sunt umile!) o firmă mică își poate controla foarte eficient cheltuielile și implicit profitul. Cu cât firma crește și numărul de angajați se mărește, devine din ce în ce mai dificil să poți controla ceva. Pentru că deja apar sindicate, apar alte probleme care te opresc, ca director, de la măsuri simple și radicale. "Bă băieți, ie™ scumpe pixurile astea, la creioane cu voi...."

    Prin contopirea a doi giganți, ambii în probleme, se poate întâmpla ca problemele să se amplifice. Deși, corect, vor exista probabil disponibilizări pentru posturile redundante. Însă mărimea firmei va cere posturi mai multe, deci nu știu câte vor fi redundante... Revin la ideea mea, cu cât e mai mare firma, cu atât cade mai rău....

    Fără să fiu sarcastic, le urez succes în demersul lor. Să vedem dacă primesc acordul FTC (Federal Trade Committee) și al diviziei Antitrust a US DoJ (Department of Justice - Ministerul Justitiei). Mai multe detalii despre legea concurentei in US la http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_antitrust_law

    Adrian
    • 0 (0 voturi)    
      s-ar putea sa ai dreptate (Marţi, 4 mai 2010, 1:25)

      romanu' [anonim] i-a raspuns lui ady624

      Ca exemplu in acest sens as putea sa mentionez cazul meu.
      Am zburat ceva vreme cu Delta Airlines. De cand au fuzionat cu North West Airlines (NWA), le-a scazut volumul pierderilor dar calitatea serviciilor nu s-a imbunatatit, ci s-a deteriorat. Nu mai sunt serviabili, mai pierd bagaje, etc. Am castigat prin faptul ca au zboruri mai multe si deci pot oferi legaturi mai bune. Dar calitatea serviciilor a scazut. Exista un avantaj in faptul ca poti castiga mile la acelasi operator de zbor, in loc sa iei mile la doi operatori diferiti.
      • 0 (0 voturi)    
        Sper să nu am (Marţi, 4 mai 2010, 7:22)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui romanu'

        Am un prieten pilot la UA. Tragedia lui este că ori de câte ori se mută la altă companie o ia de la zero, perioadă de probă și training (pe care culmea, o plătește) și începe iar de la copilot.... deși la UA e căpitan de aeronavă. Primește undeva la $75 pe ora de zbor din momentul în care pășește în avion până iese din el (întârzierile la sol sunt plătite). Are o normă minimă de 80 de ore pe lună (dacă face mai puțin de 80 e plătit pentru 80) de unde rezultă un salariu lunar brut de $6000, echivalentul a $72k pe an minim. Din fericire face mai mult de 80 de ore, dar au trecut prin perioade dificile și pline de necunoscute... Am să-l întreb cam care e starea de spirit acum, cu fuziunea asta pe țeavă.

        Adrian


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version