Adrian Ionescu, CNADR: Cheltuim de la buget 300 de milioane de lei pe reparatiile drumurilor. Nimeni nu plateste rovigneta in Romania

de DP     HotNews.ro
Joi, 3 iunie 2010, 10:32 Economie | Companii

"Noi vrem sa instituim un sistem electronic de achitare a rovignete, pentru ca nimeni nu plateste rovigneta si incasarile noastre se fac cu mare greutate din aceasta cauza. Cheltuim anual circa 300 de milioane de lei pe intretinerea drumurilor, desi necesarul nostru este de 5 ori mai mare", a declarat Adrian Ionescu, director in cadrul CNADR.
Intrebat de ce se repara in fiecare an acelasi drum national si care e strategia pe urmatorii ani, Ionescu a evitat raspunsul, mentionand insa ca e posibil ca de pilda soseaua dintre Pitesti si Rm Valcea sa fie reparata de firme diferite la intervale diferite, dar ca "fiecare leu il putem justifica"

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale  va demara in urmatoarele zile discutii pentru revizuirea contractelor de constructie intarziate in mod artificial, a mai spus directorul pentru autostrazi din CNADNR, Adrian Ionescu.

El a aratat ca in ultima vreme au aparut firme specializate in gasirea de justificari pentru intarzierea lucrarilor de pe santierele de drumuri si autostrazi, care trimit tone de hartii in vederea obtinerii de preturi mai mari si pentru prelungirea termenelor, oficialul CNADNR exemplificand cu situatia santierelor din zona Constantei si a Aradului.

Vorbind despre perspectivele de dezvoltare in urmatorii 10 ani a retelei nationale de drumuri si autostrazi, oficialul CNADNR a spus ca arhivele sunt pline de strategii, dar lipseste finantarea. "Orice plan, orice strategie nu are valoare fara finantare. Raspunsul intarzierilor se gaseste in bugetul statului, in fiecare an. Chiar si incercarile pentru parteneriate de tip public-privat au esuat", a declarat Ionescu.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

3667 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    gresit (Joi, 3 iunie 2010, 9:42)

    marius [anonim]

    gresit, domnul meu, mai sunt fraieri care platesc... degeaba rovigneta. Unul sunt eu si ma intreb mai mereu de ce o fac, cind vad ce drumuri ne oferiti!
    • +25 (25 voturi)    
      hm, si eu ma simt insultat (Joi, 3 iunie 2010, 10:48)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui marius

      si eu am platit cateva roviniete anul asta. poate ca ar trebui sa nu mai platesc nici una sa-i fac pe plac dansului.
      • +10 (10 voturi)    
        omg eu o platesc!! (Joi, 3 iunie 2010, 11:34)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui gigi

        sunt mereu la zi cu ea. cum, nu se dadeau megaamenzi daca iti lipseste?
        • 0 (0 voturi)    
          ce se intampla??? (Joi, 3 iunie 2010, 12:45)

          anonim2 [anonim] i-a raspuns lui cristi

          nu se intampla nimic.
          am patit odata, si-mi fac mea culpa, sa ma opreasca in trafic militia si cu arr-ul si m i-au cerut rovigneta. spre rusinea mea (sau nu), imi era expirata de ceva zile, lucru sesizat de militian. ce s-a intamplat? am plecat mai departe, dar am lasat cado' 50 lei.
          cam asta se intampla
          • +1 (1 vot)    
            in esenta e bine, dar... (Joi, 3 iunie 2010, 12:50)

            anonim 2 [anonim] i-a raspuns lui anonim2

            teoretic e buna masura, pentru ca elimina factorul uman sa zicem, adica daca circuli pe DN-uri si nu ai rovigneta, te citeste aparatul ala si te opreste un militian care nu prea are cum sa o dea cotita, trebuie sa te amendeze. dar, ma intorc, daca banii ar fi folositi cu cap...am avea drumuri asa cum vedem in D, A, GR, HU, NL, IT, FR s.a.md.
            dar ei probabil ei au conducatori...
      • +4 (6 voturi)    
        Eu am renuntat sa fiu fraier (Joi, 3 iunie 2010, 12:28)

        cris [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Din ianuarie am renuntat sa fiu fraier si sa platesc Rovinieta.
        DE CE NU MAI PLATESC?
        DIN CAUZA BIROCRATIEI...SI A DRUMURILOR PROASTE.
        Anual cheltui cam 900 lei bag masina in service pentru a repara sistemul de directie din cauza drumurilor proaste.
        Vreau sa stiu si eu ce posibiltate imi da statul sa-mi recuperez bani de service pentru ca CNDAR nu intretine drumurile? Una singura actiune in instanta ce dureaza 3 ani. Avocati care nu taie chitante...
        Astept sa fiu depistat de un politist si actionat in judecata pentru neplata rovinietei. Atunci o sa aduc facturile din service-uri ca sa le decontez.
        • 0 (0 voturi)    
          Poti sa mai ai pretentii? (Joi, 3 iunie 2010, 22:41)

          florin [anonim] i-a raspuns lui cris

          Mai poti avea pretentii la drumuri bune? La un tratatment corect in spitale? La educatie gratuita? La o administrare corecta?
          NU. Crezi ca esti in masura sa decizi daca respecti sau nu legea? Fa-ti datoria fi pretinde intotdeauna celor din jurul tau sa o respecte. Nu accepta spagile micute, nu accepta munca la negru, pe motiv ca e mai ieftina si atunci poti avea pretentii sa te simti in Romania la fel ca in state pe care le consideri civilizate.
          Ia atitudine, nu decizii!
          • 0 (0 voturi)    
            aha (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 17:49)

            nm [anonim] i-a raspuns lui florin

            esti bugetar tovarase????????? dai bani atunci cand vezi ca se face ceva cu ei ceea ce nu e cazul la noi!!
    • +17 (17 voturi)    
      si eu platesc rovigneta (Joi, 3 iunie 2010, 10:51)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui marius

      de unde ai scos'o nenicule pe aia ca nimeni nu plateste rovigneta??? tot pu...mea este de vina ca voi cheltuiti bani si nu faceti nimic?
      • +1 (1 vot)    
        Stai sa vezi cheltuieli.... (Joi, 3 iunie 2010, 12:55)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui nenea

        Nimeni n-a bagat in seama prima fraza, "Noi vrem sa instituim un sistem electronic de achitare a rovignetei..."

        Urmatorii bani vor fi investiti in acest sistem, nu in sosele.

        Cititi aici:
        http://economie.hotnews.ro/stiri-consumator-6835477-ministerul-transporturilor-rovinietele-autocolante-vor-inlocuite-rovinietele-electronice-incepand-1-august.htm

        si mai ales aici !

        http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-6792823-urdareanu-incheie-noua-afacere-statul-cnadnr-plati-asocierii-novensys-corporation-uti-systems-35-96-milioane-lei-pentru-rovinieta-electronica.htm
    • +10 (10 voturi)    
      Si eu o platesc atunci cand gasesc (Joi, 3 iunie 2010, 10:55)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui marius

      Ciudat este ca am incercat de multe ori sa cumpar rovigneta si nu am gasit. Eu ies rar in oras cu masina si nu imi trebuie decat pe 7 zile dar este foarte dificil de gasit, uneori trec pe la 3-4 benzinarii fara succes.
    • +10 (10 voturi)    
      din pacate si eu platesc degeaba... (Joi, 3 iunie 2010, 10:56)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui marius

      si de vreo 2 ani traseul meu TM-SM este prin Ungaria (unde am nevoie de rovigneta doar pt autostrazi).
    • +15 (15 voturi)    
      Politia?!??!?!?!?!?? (Joi, 3 iunie 2010, 10:57)

      UNUL DINTRE NIMENI! [anonim] i-a raspuns lui marius

      Si eu, un nimeni, platesc, Tovarase Ionescu! Daca exista probleme ref. la circulatia autovehiculelor fara rovigneta, nu stiu daca stiti cumva, banuiesc ca nu, dar teoretic exista institutii abilitate ale statului care sa verifice indeplinirea unor obligatii legale. Nu varsati incapacitatea institutionala de stat din RO in capul tuturor "nimenilor" fraieri din aceasta tara.
    • +12 (12 voturi)    
      asa este (Joi, 3 iunie 2010, 11:18)

      alex [anonim] i-a raspuns lui marius

      eu cumpar rovigneta frecvent ( de cate 7 zile ) si fac aprox 2500 km / luna si daca calculez cati bani dau pe amortizoare si pe alte "consumabile "care efectiv cad de pe masina datorita starii drumurilor atunci imi vine sa iau rovignetele si sa le dau celor de la drumuri sa le manance. SUNTEM SATULI PANA IN GAT DE SCUZE. capitala europeana cu canioane in carosabil. tara gaurita si buzunarele umplute. pana cand oare ?
      • +9 (9 voturi)    
        că veni vorba de consumabile (Joi, 3 iunie 2010, 10:37)

        major_ballsack [utilizator] i-a raspuns lui alex

        To'arșu Ionescu!

        Fraier aici plătitor de rovinietă, care a dat 6000 RON pe schimbat amortizoare anul trecut, că deh am vrut mașină bună, să mi-o stric în gropile rezultate din topirea asfaltului românesc în apă, lucru nemaivăzut în lumea civilizată dar foarte frecvent în România, pentru că avem așa tovarăși cinstiți ca dvs. să verifice lucrările de asfaltare! Vă mulțumesc!
    • +3 (3 voturi)    
      si eu alt fraier (Joi, 3 iunie 2010, 12:32)

      jac [anonim] i-a raspuns lui marius

      Poate aia de sus nu platesc! Sa mai faca si ei o economie la buget, nu de alta.
    • +1 (1 vot)    
      asa si asa (Joi, 3 iunie 2010, 12:35)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui marius

      sunt multi care platesc, nu putini. si daca sunt si care nu platesc o fac pentru ca trebuie sa existe o compensare. cati bani se cheltuie pentru intretinerea unei masini, datorate calitatii proaste a drumurilor?! astia de la cnadr cred ca glumesc cand zic ca nimeni nu plateste!
      eu unul mi-am platit si rovignetele am platit si reparatii. adica eu fac parte dintre cei fraieri. daca banii care se strang din rovignete ar fi folositi cu cap, discutia asta nu ar mai avea rost.
      pai cum sa fie calitatea drumurilor buna, daca ei platesc pentru un km de autostrada meleoane, de 10 ori mai mult decat in orice tara...??? tot ei se plang. acum vor sa mai traga niste bani si de pe sistemele alea de citire a rovignetelor
    • 0 (0 voturi)    
      neplatitori (Joi, 3 iunie 2010, 16:39)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui marius

      Credeti ca masinile Politiei au rovigneta platita ? Nici masinile oficiala nu platesc . Doar noi cei carora ne este teama ca ne prind platim .
    • +2 (2 voturi)    
      si eu (Joi, 3 iunie 2010, 17:29)

      stan [anonim] i-a raspuns lui marius

      si eu platesc nenicule. chiar, ce faceti cu banii aia?
    • +1 (1 vot)    
      Unde e garantia la treaba executata de firme (Vineri, 4 iunie 2010, 8:49)

      anonimo [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Daca contractele nesimtite cu firmele "prietene" ale lui Casuneanu et Co. ar fi avut stipulat o garantie pt 2 ani macar cu obligativitatea sa repare imediat cand se rup drumurile executate de ei cu materiale de rahat si in bataie de joc, poate ca nu se mai cheltuiau bani aiurea cu reparatiile. Atat timp cat folosesc retete de asfalt sub ce este recomandat si toarna pe ploaie si pe ger, o sa patim la fel. Si atat timp cat contractele sunt in bataie de joc ca sa fie chemati tot ei si contra cost sa execute lucrari mizerabile, iar o sa fie rau.
  • +14 (14 voturi)    
    politistii (Joi, 3 iunie 2010, 9:47)

    maria [anonim]

    Nici un politist nu plateste rovigneta pentru ca nu are cine sa-i verifice. Daca toti politistii ar primi ,,ordin de serviciu" sa o plateasca s-ar aduna pentru cel putin 100 de km de drum asfaltat si atunci ar iesi si Casuneanu din criza.
    • +5 (5 voturi)    
      corect (Joi, 3 iunie 2010, 12:15)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui maria

      iti dau perfecta dreptate, am cazuri in familie care fac asta...si cand te gandesti ca bugetarii astia ar trebui sa aplice legea....
  • +13 (13 voturi)    
    ba eu platesc (Joi, 3 iunie 2010, 9:47)

    eu [anonim]

    cum adica nimeni nu plateste...eu platesc....asta ce spune despre mine? ca sint nimeni? sau ca Nimeni nu plateste, restul da? sau cum devine domle treaba asta ca m-am incurcat de tot...
    • +3 (3 voturi)    
      eu nu platesc.. (Joi, 3 iunie 2010, 12:23)

      Chris [anonim] i-a raspuns lui eu

      Intotdeauna mi-am platit tot ce am avut de platit si am avut totul in mare ordine in ceea ce priveste masina, dar am decis ca nu voi mai plati vigneta de acum inainte cu toate ca m-am retras din oras si folosesc drumuri judetene zilnic.

      In decembrie mi-am indoit o janta de aliaj si am taiat un cauciuc aproape nou intr-o groapa care a fost reparata acum 2 saptamani. De atunci multi au fost cei care au mai patit-o acolo.

      N-o sa-i dau in judecata, ar fi pierdere de timp, dar cand se vor acoperi din rovigneta cheltuielile voi incepe sa platesc din nou, asta va fi peste vreo 3 ani.

      Poate spune oricine ca sunt nesimtit, ca cei ca mine trag tara asta in jos :)) va spun foarte senin ca NU MAI PLATESC CA SA FIU BATJOCORIT.

      Domnu' Ionescu, drumurile pe care merg eu in Bihor sunt pericol pt viata noastra nu doar pt a masinilor, lasati-ne, drumuri oricum n-o sa faceti niciodata, cu sau fara vignete.
  • +15 (15 voturi)    
    Bai nesimtitule... (Joi, 3 iunie 2010, 10:03)

    Handrews [utilizator]

    ...cum iti permiti sa faci astfel de afirmatii? Ce rau imi pare ca am contribuit si eu la salariul tau.. dar promit sa-mi indrept greseala. Bani cheltuiti aiurea, in Bucuresti se decoperteaza km de strazi bine asfaltate numai ca sa aratati ca 'se lucreaza'. Am intrebat o data muncitorii de ce au decopertat, era proaspat asfaltat si suprafata era perfecta, nivalata, fara nici o crapatura. Raspunsul? 'Intretinere multi-anuala. Da' ce, sunteti ziarist? Nu.. contribuabil". Iar despre contracte si preturi sa nu vorbim... Un pic de respect fata de cei care-ti platesc salariul, bai nesimtitule!
  • +9 (9 voturi)    
    raspuns (Joi, 3 iunie 2010, 10:14)

    vali [anonim]

    De parca nu platim destul si taxa de drum introdusa in pretul benzinei.Acum au gasit vinovatul "nimeni nu plateste rovigneta"Sa-l intrebe pe Base unde sunt pancardele cu "Aici sunt banii d-voastra"
  • +3 (3 voturi)    
    pai prb sunt de fapt incasarile..... (Joi, 3 iunie 2010, 10:27)

    mona [anonim]

    ce domnule director sunt prea mici incasarile? nu va mai ajung banii incasati sa furati? va da cu zecimala la imparteala? pai pentru ce vreti sa incasati bani ca drumurile sunt praf toate.......incasati in conformitate cu calitatea oferita - asta e comert domnule director
    oferi calitate proasta nu vinzi.......cat de greu e? bravo romani furati si voi, fura si ei, o sa ajungem cu totii la balamuc sa mergem cu carele cu boi si atunci nu ne mai treb rovinieta nici drumuri..........
  • +2 (2 voturi)    
    rovineta (Joi, 3 iunie 2010, 10:37)

    bogdan [anonim]

    da cand ma duc sa mi schimb bucsele oare imi face la service reducere daca aduc rovigneta????????)hai sa fim seriosi cati politisti au tupeu sa ti ceara rovigneta cand vad cum arata drumurile.De ce sa intretin drumurile din moment ce ele au valabilitate de 6 luni? cea mai buna taxa e cea la pompa..mergi mai mult platesti si cu asta basta......
  • +8 (8 voturi)    
    :/ (Joi, 3 iunie 2010, 10:38)

    Cetateanu. [utilizator]

    Fii mai explicit tataie , cu 300 de milioane cati km de drum faci 4-5?
    Acum cu rogvinieta aveti si pe cine da vina.
  • +6 (6 voturi)    
    Intrebare (Joi, 3 iunie 2010, 10:43)

    Vlad [anonim]

    De ce "platiti " voi pe altii sa va repare drumurile si nu le reparati singuri ?????? Aici este buba mare .
    Daca ati repara singuri drumurile forta de munca ar fi aceiasi .S-ar elimina numai 'patronul" si profitul lui s-ar scadea din custuri si s-ar repara mai multe sosele .Ce? nu mai stiti sa reparati? Nu aveti ingineri si maistrii? Au plecat la privat ?/ Pai sa vina inapoi si sa il lase pe privat .ca navem nevoie de privati din astia.Bugati de 1 milion de euro din profitul realizat la constructia de drunuri ?? Nu va e rusine ???O a avem vamesi care angajeza privati sa le faca vama,doctori care angajaza doctori sa le faca treaba,soldati care angajaza bodigarzi sa ii pazeasca !!! Se duce tara de rapa cu mentalitatea asta !!!!
    • +5 (5 voturi)    
      Asta este schimbarea pe care .... (Joi, 3 iunie 2010, 10:55)

      Dromihete [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      o asteptam .Statul sa isi ia rolul in serios .Si sa termine a mai fi doar un organizator de licitatii .Alea sunt bune in alte state poate unde aduc reduceri de costuri .La noi nu merge aduc cresteri de costuri .Ce se intampla este clasic romanesc : Un director de drumuri face licitatie ca sa catige cine trebuie .Dupa aia urmeaza doar un mecanism de acoperize cu harti ca sa nu pata fi atactati .Lucrarea aproape ca nici nu mai conteaza daca hartiile sunt bine facute.bani pleaca unde trebuie si gata.Alta . pai asa stiu si eu sa fiu mar om de afaceri si mare milionar al economiei din piata .Pe mangle si un retardat mental face miliarde daca are pe cine trebuie .Ce face Berceanu? Filozofeaza pe la televiziuni cu aerul de om cu sacii in carutza,aranjat ,copii aranjati.ne face o favoare ca este ministru si cum munceste el sa ne fie noua bine .Omul este caraghios .mai bine ar despaduchia drumurile de hoti.la drumul mare .
    • +3 (3 voturi)    
      gresit (Joi, 3 iunie 2010, 10:59)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Se stie ca statul este cel mai prost administrator. Este bine sa se dea contracte firmelor private, toata lumea are de castigat din asta. Problema este ca acele contracte sa fie facute corect si nu doar pentru firmele unora in dezavantajul tuturor celorlalti (vezi perioada de garantie)
      • +4 (4 voturi)    
        Marea minciuna (Joi, 3 iunie 2010, 11:22)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Statul cel mai prost administrator.Este minciuna lansata in 90 ca sa mascheze privatizarile .Zicala este o prostie monumentala.Un Stat are probleme mult mai mari si complexe decat a administra o firma de reparatii drumuri .Daca nu le poate manageria inceteaza sa mai fie stat .Deci statul poata sa fie foarte bun administrator si la o firma de reparatii drumuri dar atunci cum s-ar mai face marile averi?.Nu s-ar face.Dar ar fi Statul bogat .Si ar avea deunde sa plateasca pensii . Acuma unde se duc bani statului respectiv a populatiei.Se duc pentru luxul unor baieti destepti .Cu Bugati de 1 milion de euro .
        Ce este o firma de reparat drumuri ? Un inginer,un topo,2 maistrii,masinile si gata.Te apuci spargi refaci dupa specificatie.Compresezi si pui asfalt.Si gata.genial nu? Numai cativa stiu asta .In rest nu stie nimei.Secretul zeilor.Cum sa repari un drum...Cred ca tu esti implicat .....daca se da contractul la o firma privata nu castiga "toata lumea" castiga numai patronul si cui da el spaga.daca este lucrarea la Stat nu mai da nimeni spaga ca nu are deunde .Intelegi ?
  • +4 (4 voturi)    
    taxele pt drumuri sunt hotii (Joi, 3 iunie 2010, 10:47)

    Body [anonim]

    la fel si cu rovigneta...daca ati fost careva in judetele din nord (sm, mm, sv, bt) o sa vedeti ca notiunea de drum isi pierde notiunea concreta devenind abstracta...platesc taxe pentru promisiunea unor drumuri bine facute peste zeci de ani? platesc taxe pentru a se putea circula bine intre bucuresti constanta, bucuresti cluj sau bucuresti craiova cand nu ajung decat o data sau de doua ori pe an acolo? prefer sa se repare drumurile, sa se puna bariere si care intra pe ele sa plateasca dar renuntati la taxele astea injuste.
  • +4 (4 voturi)    
    NIMENI (Joi, 3 iunie 2010, 10:49)

    toma [anonim]

    Deci, domnule Adrian Ionescu, nici dumneata nu o platesti? Cand declari "NIMENI" poate la asta te referi sau cel putin asa se intelege. Asa cum sune cineva intr-un comentariu anterior..mai sunt fraieri..dar deh, poate, interpretand altfel fraierii astia sunt niste NIMENI. Cu o astfel de declaratie chiar nu mai inteleg ce mai cauti intr-o functie publica domnule NIMENI.
    • +1 (1 vot)    
      El zboara, nene (Vineri, 4 iunie 2010, 11:39)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui toma

      Elicoptere, avioane, nu circula cu masina. Sau daca da doamne sa intampla asa ceva (vezi Geoana care a realizat ca nu avem autostrazi cand a fost OBLIGAT de norul de cenusa sa vina cu masina din Italia) are masina oficiala cu girofar pornit "all the time", pe care, ce gabor o va trage pe dreapta sa verifice o chestie marunta gen vigneta?

      Deci el clar nu pateste vigneta, ce, e fraier?

      Pe de alta parte, eu platesc vigneta de cand a aparut, din aia anuala pt ca mi se pare cea mai ieftina alternativa (costa cat cateva din alea lunare parca, si nu trebuie sa alerg decat o data pe an ca sa o cumpar - ultima data am gasit-o in al 5-lea oficiu postal - vorbim de Bucuresti, era sambata pe la ora 12 si plecam din oras.)

      Daca tot vor ei sa bage o verificare electronica, atunci am putea s-o platim direct online (ca de fapt se asociaza o perioada de valabilitate a vignetei cu un nr de masina, no?), fara stickere pe parbriz, si scapam si de birocratia tipic romaneasca (nu am decat din aia valabila un an, am avut dar s-au terminat, reveniti luni poate ne mai aduce, etc)

      PS: apropo, ce se intampla daca mi se sparge parbrizul cu vineta lipita pe el si trebuie sa-l schimb? Imi da careva o noua vigneta pt perioada cat mai e valabila cea veche? Sau decupez bucata cu vigneta (presupunand ca nu e facut bucati/mozaic) si-o lipesc pe noul parbriz?
  • +7 (7 voturi)    
    ce faceti cu banii? (Joi, 3 iunie 2010, 10:50)

    marius [anonim]

    Eu platesc rovineta de cand s-a introdus. Am auzit ca unii au primit amenda pentru ca nu au avut rovineta valabila. Ce se intampla cu banii platiti de noi? Inseamna ca platim degeaba? O cunostinta a dat intr-o groapa dintr-un DN si si-a stricat 2 genti la masina. Pentru ce a platit rovineta?
  • +8 (8 voturi)    
    AC/DC (Joi, 3 iunie 2010, 10:50)

    victor [anonim]

    Nici cei de la AC/DC?
  • +7 (7 voturi)    
    rovinieta (Joi, 3 iunie 2010, 10:51)

    florin [anonim]

    "nimeni nu plateste rovigneta" ... .mincinosi ordinari si hoti, cancerul societatii umane ce sunteti. Eu si toti oamenii pe care ii cunosc isi platesc rovienieta, ca sa furati voi pana va iese pe nas. Ce aberatie de tara.
    Sa va stea in gat !
  • +5 (5 voturi)    
    eu (Joi, 3 iunie 2010, 10:51)

    www [anonim]

    sunt unul dintre fraierii care platesc. nimeni te referi la cei din familia ta probabil.
  • +7 (7 voturi)    
    of, mai mai (Joi, 3 iunie 2010, 10:53)

    alex [anonim]

    In toate tarile care isi respecta cetatenii, rovigneta se plateste pentru rularea pe autostrazi, doar in Romania mea, rovigneta se plateste pentru utilizarea drumurilor judetene si nationale!! RUSINOS!

    Am plati bucurosi aceasta rovigneta, insa pentru ce drumuri? La cat de proaste sunt...
    Platim taxa in carburanti pentru drumuri extrajudetene, taxa in carburanti pentru drumuri judetene, accize, rovignete, etc... pentru ce?
  • +7 (7 voturi)    
    unde e logica in declaratia dvs? (Joi, 3 iunie 2010, 10:54)

    logik [anonim]

    daca nimeni nu plateste rovigneta, atunci CNADR nu ar trebui sa aiba nicio incasare pe capitolul asta.
    Sa inteleg ca la ARR lucreaza doar spagari? Pe drumurile tarii vad permanent masini ale ARR-ului, care ar trebui sa dea amenzi pentru lipsa rovignietei.
    Dar daca onor marele director asa zice, asa o fi. Ca dora nu degeaba au dat angajatii trupei AC/DC spaga.
  • +8 (8 voturi)    
    Nu va e rusina bah haimanalelor?! (Joi, 3 iunie 2010, 10:57)

    anm [anonim]

    Pai cu drumurile astea vreti voi sa platim rovigneta?
    Cu 1 km de autostrada la pret triplu fata de occident?
    Nu va crapa asa un pic obrazul de rusine ca ati furat pana acum ca-n codru?
    Cu amortizoare si bucse distruse pe drumurile patriei?
    Cand n-o sa mai furati voi atunci o sa platim si noi!
  • +5 (5 voturi)    
    cuma adica nimeni nu plateste? (Joi, 3 iunie 2010, 10:58)

    tudor [anonim]

    Eu sunt nimeni? Ca eu platesc rovinignieta...
    Si pe "nimeni" ala care nu plateste cine poate sa-l amendeze?
    In aceeasi ordine de idei, num de nu gasesc rovignieta "pe toate drumurile" pentru pentru acele toate drumuri trebuie s-o platesc... De fiecare data merg cu o luna inainte de expirare le pa 10 benzinarii ca sa pot s-o cumpar...

    Hai ca va dau eu o idee:
    Anuntati dinainte unde sta echipa de control rovigniete, de exemplu vinerea pe DN1 sa puneit si un punct volant de cumparat rovigniete cu 10 km inainte de filtru sa vedeti cum cresc incasarile....
  • +4 (4 voturi)    
    prost e cine plateste rovigneta (Joi, 3 iunie 2010, 11:01)

    Croco [anonim]

    Eu mi-am distrus masina pe drumurile pentru care am platit taxa asta de drumuri.
    Si as putea sa fiu un cetatean sensibil la nevoie statului si as rabda daca nu as vedea ca se carpesc mereu aceleasi drumuri, ca la 2 saptamani dupa ce se refac se gauresc din nou etc.
    Mie cine imi plateste reparatia la masina?
  • +6 (8 voturi)    
    Chiar nimeni ? (Joi, 3 iunie 2010, 11:01)

    Socrate Toma [anonim]

    Cum se poate face o afirmatie gratuita pe tema rovignetei. Eu am platit rovigneta pentru un an , intervalul martie. 2010-martie-2011, seria rovignetei este : 7102812776. Verifica , domnule Adrian Ionescu , inainte de a face declaratii .
  • +4 (4 voturi)    
    plata (Joi, 3 iunie 2010, 11:07)

    sima daniel [anonim]

    De ce generalizati, eu , tatal meu, sotia , fiul avem masini personale pentru care avem rovigneta platita pentru tot anul si doar de cateva ori iesim din oras pe luna.
    Din anul viitor voi plati rovigneta doar pentru Ungaria si Austria, sa va fie rusine
  • +4 (4 voturi)    
    Ha? (Joi, 3 iunie 2010, 11:13)

    Rhadoo [utilizator]

    Asta glumeste? Daca nu ai rovinieta si te opreste politia, platesti amenda. Probabil rudele dumnealui nu platesc, cine stie.
    PS. sa nu uitam din accizele din benzina, care cred ca insumate sunt mai mari ca valoare decat rovinieta.
    • +3 (3 voturi)    
      Pai daca te gandesti, ca... (Joi, 3 iunie 2010, 10:25)

      Eddie303 [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

      ...din ceea ce platesti tu la benzinarie, mai mult decat jumatate se duce in buzunarul statului, si mai putin de 50% e benzina in sine, briceagul ti-se deschide in buzunar...
  • +8 (8 voturi)    
    da? (Joi, 3 iunie 2010, 11:15)

    soul [anonim]

    "dar ca "fiecare leu il putem justifica" "
    daca domnu asta a dat asa un raspuns ar trebui dat afara!!! nu cred ca intereseaza pe nimeni cum si`au masluit ei actele ca sa se poata justifica "fiecare leu"!!!
    AFARA!!!sau el crede ca prostii platesc banii aia ca sa aibe ei ce sa justifice????
  • +2 (2 voturi)    
    Se plateste rovinieta mincinosilor (Joi, 3 iunie 2010, 11:16)

    Adrian [anonim]

    Cheltuiti voi banii fara numar deaia hotilor.
  • +4 (4 voturi)    
    Rovigneta (Joi, 3 iunie 2010, 11:17)

    Sean [anonim]

    Du-te dracului! Eu platesc!
  • +4 (4 voturi)    
    incompetenta si prostia (Joi, 3 iunie 2010, 11:18)

    gogu [anonim]

    pot fi motivate prin diverse metode...
    oricum in acest moment sunt ridicate la rang de politica de stat
  • +1 (1 vot)    
    nu iti este rusine (Joi, 3 iunie 2010, 11:31)

    marianos [anonim]

    si eu platesc rovigneta,nesimtitule
  • +1 (1 vot)    
    injosit in propria tara pe banii proprii (Joi, 3 iunie 2010, 11:33)

    xulescu [anonim]

    alt fraier platitor de rovigneta subscriu
    eu sunt curios daca masinile de minister platesc vre-o taxa in tara asta
    ce tupeu la el
    pe alte meleaguri unu ca el ar fi demisionat in secunda doi dupa o afirmatie de genu asta
    [si macar daca lucram la stat ... dar neah muncesc ca fraieru s aduc bani in tara, oare merita ? ]
  • +2 (2 voturi)    
    sa le adunam (Joi, 3 iunie 2010, 11:38)

    w [anonim]

    eu zic sa adunam toate rovignetele expirate si sa le facem cadou dlui ministru [subscriu cu vreo 5-6 bucati]

    normal ar fi sa-si ceara scuze public

    nu le mai ajung banii sa fure si culmea tot noi suntem de vina, poporul ....

    nu le rupe nimeni capu la astia?
  • 0 (0 voturi)    
    gresit (Joi, 3 iunie 2010, 11:39)

    elis [anonim]

    nu stiu ce spune acest domn eu stiu ca nu ies cu masina din oras fara sa am platita rovigneta si asta de mai multi ani.Unde se duc banii?.De scuze ne am cam saturat.Cand circuli pe drumurile Romaniei ai impresia ca esti pe Luna.
  • +3 (3 voturi)    
    Esti mizer! (Joi, 3 iunie 2010, 11:40)

    Sorin [anonim]

    Nu stiu daca stiti drumul ce leaga slobozia de Braila. Este infect. Gropi de iti rupi si camionul in doua. Mergand pe acolo am avut surpriza sa fiu controlat de politie pentru rovigneta. Mi se pare josnic sa ma intrebi daca am platit ceva ce ar trebui sa imi asigure un drum decent in timp ce eu merg cu 20 km/h in afara orasului pentru a evita gropile. O aveam valabila oricum ca fac parte din prostii care isi achitat toate taxele sa fie in legalitate.

    Mai bine ati verifica cum sunt cheltuiti si acesti bani pe care ii aveti la buge. Ar fi mult ma mare castigul. Abia apoi va puteti orieta catre atraerea mai multor fonduri.

    Sunteti josnic si mizer!
    Cu stima!
  • +2 (2 voturi)    
    Vigneta (Joi, 3 iunie 2010, 11:40)

    Sorin [anonim]

    De fiecare data cand dam in vreo groapa de pe drumurile reparate de comisia matale, d-le Ionescu, ar trebui sa-ti punem masinile in brate si sa te obligam, in instanta, sa ni le repari. Dupa ce le repari, ar trebui sa fim scutiti de vigneta in urmatorul an. Sa te vedem atunci daca-ti mai da mana sa "repari" drumurile cu firme obscure, pe baza de comisioane si nu de calitate (ca de standarde europene nu mai pomenesc, nici macar latimile benzilor nu se ridica pana acolo).
  • 0 (0 voturi)    
    EU NU MAI PLATESC.... (Joi, 3 iunie 2010, 11:51)

    CIOMBE [anonim]

    Din Octombrie 2005! De ce nu platesc? Simplu: pt .ca platesc in pretul benzinei si motorinei, iar aceasta rovigneta este o incalcare a dreptului la libera circulatie.
    Conform regulilor europene in vugoare nu pot fi taxate suplimentar durmurile de viteza (drumuri expres, autosrazi) DECAT daca exista alternativa la acestea!!!!!!!!!!!!!!
    Poate o sa inteleaga si amaratii mei de romani!
    • 0 (0 voturi)    
      Interesant (Joi, 3 iunie 2010, 13:27)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui CIOMBE

      Ar fi fain daca ai avea niste date mai precise (articol din conventie, etc)
  • 0 (0 voturi)    
    rovigneta (Joi, 3 iunie 2010, 11:52)

    denis [anonim]

    aveti dreptate. pana acum am fost un fraier ca am platit-o. de acum inainte o sa fiu un NIMENI si nu o sa mai platesc. oricum rovinieta nu are dreptul s-o verifice politistul daca o ai. numai daca sunt cei de la drumuri cu politisti impreuna. de doi ani nu m-a intrebat nimeni de rovinieta. fratilor, hai sa fim toti NIMENI si sa nu le mai platim rovinietele. sa vedem ce-or sa faca.
  • +1 (1 vot)    
    Va ambalati degeaba (Joi, 3 iunie 2010, 12:02)

    gogu [anonim]

    De fapt tov. respectiv incearca doar sa motiveze de ce e necesara introducerea urmaririi electronice a rovignetei dar motivul real este cu totul altul, securistii de la UTI trebuie sa mai praduiasca niste multe milioane de euro de la bugetul statului, ca, deh, e criza mare si poate ca nici ei nu se simt prea bine.
  • 0 (2 voturi)    
    Rovigneta electronica ? (Joi, 3 iunie 2010, 12:10)

    STEFAN A. [utilizator]

    Nu exista in vest (doar in Austria si inlocuieste taxa pe autostrada ).
    Puneti un impozit obligatoriu anual pe autovehicule (de toate tipurile) si veti avea destui bani !
    Asa functioneaza in RFG. Franta, Italia , etc .
    Absolut adevarat ca daca din o cifra de (sa zicem) 100.000.000 incasari , cheltuiti 70.000.000 (sa zicem) pe salarii si cheltuieli de functionare, nu vor ajunge niciodata banii !
    PS. Continuati sa taxati AC / DC sau echivalent cind ies din tara . Asa veti avea bani ilegali pentru prime de pasti , craciun , onomastica , etc !
  • +1 (1 vot)    
    Management romanesc (Joi, 3 iunie 2010, 12:14)

    Bogdan [anonim]

    Problema care se pune este ce se face CONCRET cu banii colectati in urma achizitiei rovignetelor!

    In pretul benzinei / motorinei sint incluse accize care merg la "un fond pt administrarea drumurilor". Chiar merg acolo, fizic??

    Ca si in cazul Casei de Asig de Sanatate - fiecarui salariat i se opresete un procent din salariu drept asig sociale. Cind mergi la medic, constati ca trb sa vii de acasa cu medicamente.

    Exemplele continua...

    Concluzia: UN MANAGEMENT DEZATRUOS AL COLECTARII FONDURILOR LA BUGETUL DE STAT sau al oricarei companii de stat, O ADMINISTRARE DEZASTRUOASA, LIPSITA DE ORICE TRANSPARENTA.

    Este cine tras la raspundere? Nu, pentru ca traim in Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    pe ce lume traiesti tov Ionescule? (Joi, 3 iunie 2010, 12:15)

    M [anonim]

    Cum iti permiti sa zici asa ceva? Cata nesimtire!
    Eu ies foarte rar din Bucuresti, dar intotdeauna in asemenea situatii cumparam rovigneta macar pe 7 zile. Asa incat sa nu iti mai permiti sa scrii ca nimeni nu plateste! Iesirile mele din Bucuresti sunt catre Constanta si atunci intreb: de ce platim si rovigneta, si taxa de autostrada ? Aia nici nu este taxa de AUTOSTRADA ci este taxa de pod ! Hoti !
  • 0 (0 voturi)    
    inca unul... (Joi, 3 iunie 2010, 12:21)

    gheorghe [anonim]

    inca un nimeni.
  • -2 (2 voturi)    
    O solutie: (Joi, 3 iunie 2010, 12:22)

    AlinN [anonim]

    Ante scriptum: imi platesc rovigneta si asigurarile cu religiozitate

    Problema: Daca nu platesc oamenii rovigneta si asigurarile la masina este pentru ca structurile statului care sunt responsabile sa aplice legea sunt deficiente. Omul este dator/tentat/ce vreti dvs sa incerce sa testeze limitele sistemului dar sistemul este si el dator la randul lui sa functioneze atat de brici incat sa nu-i arda omului de incercari.

    Solutia
    1. Masina care circula fara vigneta/asigurare va fi transformata in pelete metalice. Operatiunea va fi platita de proprietar.
    1.a. Daca altcineva decat proprietarul circula cu masina atunci masina care circula fara vigneta/asigurare va fi transformata in pelete metalice. Operatiunea va fi platita de proprietar.
    1.b. Daca masina este furata si proprietarul nu anunta asta la politie atunci masina va fi maruntita.
    2.Informatizarea bazei de date si corelarea asigurarii si vignetei cu masinile inmatriculate. Daca pe mai mult de o zi masina este neasigurata proprietarul este obligat sa duca numerele de inmatriculare la politie. In caz contrar, evident, masina va fi maruntita, chiar daca in momentul maruntirii intra in vigoare o alta asigurare.
    Cu solutii de genul asta se face treaba, nu cu "hai ba baieti, nu fiti rai, dati si voi niste bani!"
    • +2 (2 voturi)    
      Tovarasu (Joi, 3 iunie 2010, 12:37)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Va informez ca mandrie ca peste tot in lume vingneta se plateste pentru AUTOSTRAZI.
      In Romania, gasesti Rovigneta.... asa mai rar.
      In vest la fiecare benzinarie vezi afise cu vigneta, in Romania ba. Daca ai masina cu numere straine Rovigneta se poate cumpara doar de la ROMPETROL, daca o au si aia. Oare de ce?
      Legea, o ordonanta din 2002 modificata in 2007, prevede retinerea talonului masinii daca nu ai rovigneta. Esti pus pe drumuri (la propriu) ca sa-l recuperezi de la sediul judetean al politiei rutiere din judetul unde a fost retinut. E bine totusi ca pana in 2007 prevedea retinerea masinii asa cum sugerati dumneavoastra tovarasu'.
      In vest ti se da o amenda, fara sechestrarea nici unui bun personal.

      Sa va ia dracu pe toti comunistii imputiti!
  • 0 (0 voturi)    
    eronat (Joi, 3 iunie 2010, 12:25)

    mmmorrisd [utilizator]

    Domnule Adrian Ionescu - GRESIT . eu platesc rovinieta si cand imi rup rotile sunt nevoit sa imi repar masina pe banii si timpul meu .
  • 0 (0 voturi)    
    eu sunt unul dintre prostii aia (Joi, 3 iunie 2010, 12:29)

    oldman [anonim]

    care plateste rovigneta an de an pentru cateva masini pe care le am la firma. si bineinteles sunt extrem de nemultumit ca nu primesc nimic pentru ce platesc. drumurile sunt varza, autostrazi nema. realizez si ca pretul la rovigneta s-a bazat pe un grad de colectare si achizitie rovignete mai bun decat este acum. decat sa povestiti de mai bine de un an despre sistemu vostru electronic, mai bine bagati viteza. ma simt cel mai prost cand ma uit in jur pe drumuri si vad ca sunt unul dintre putinii idioti care-mi pun rovigneta la masina.
  • +4 (4 voturi)    
    RUSINE si DEMISIA (Joi, 3 iunie 2010, 12:30)

    gabriel [anonim]

    Ati jignit prin aceasta declaratie o mare parte din conducatorii auto care platesc ROvigneta.

    Eu o cumpar anual, si asta de cand a aparut.

    Faceti aceeasi nesimtita declaratie ca si ministrul distrugator de economie acum la transporturi...precum ca nu sunt fonduri adunate din ROvignete.

    Sunt bani, dar daca vreti sa furati in continuare bani si sa aveti justificare pentru invetitii, gasiti alte argumente mai plauzibile.
  • +3 (3 voturi)    
    Cred si eu (Joi, 3 iunie 2010, 12:30)

    Alui [anonim]

    ca cheltuiti 300 de milioane pe drumuri. Restul de nspe miliarde ii bagati in salarii, profitul firmelor care castiga licitatiile, etc. De unde are sefa voastra ceas de 50000 de euro?
  • 0 (0 voturi)    
    rovigneta?! sa o platesc ?! mai bine amenda! (Joi, 3 iunie 2010, 12:37)

    cosming [anonim]

    cred ca sunt unul dintre cei care nu mai platesc rovigneta...
    dupa ce mi-am stricat masina pe drumurile din romania mi-am dat seama ca mai bine imi cumpar asigurare casco decat rovigneta;

    cand soliciti taxe si impozite mai intai trebuie sa oferi ceva in schimb; cand o sa vedem drumuri de calitate, nu ulitele nationale care se rapara in fiecare an de 2 ori, atunci o sa vedeti si taxa pe rovigneta.
  • 0 (0 voturi)    
    ...mincinos mai e (Joi, 3 iunie 2010, 12:39)

    gg [anonim]

    ARR-ul nu e platit de la buget? Nimeni nu plateste rovigneta. Eu am abonament de 2 ani si sa stiti ca de multe ori nu gasesti rovigneta, pentru ca s-au vandut. Daca se circula fara sa fie luati la raspundere cei de la ARR. Nu sa vomiti tot felul de carabusi de mai prin presa. Tot ce sta in fruntea tarii are un singur calificati - JALNIC!
  • 0 (0 voturi)    
    marea asfaltare ... (Joi, 3 iunie 2010, 12:46)

    oarecare [anonim]

    Lasati TIR-urile sa zburde 24/24 pe sosele, cu tonele lor de marfa si o sa tot asfaltati, asfaltati asfaltati...
  • +1 (1 vot)    
    inca o fraiera (Joi, 3 iunie 2010, 13:02)

    nuska [anonim]

    Nesimtitii astia care numai deschid gura si insulta majoritatea soferilor!!! Eu platesc rovigneta si toate darile legate de masina, nu intarziu niciodata! Dar drumurile tot proaste sunt! Tocmai am platit 20 milioane pe caseta directie la un Logan cu 18000 km !! Multumesc acestui incompetent care-si bate joc de noi! Ma gandesc ca el probabil nu plateste rovigneta ... ca doar nu e fraier ca noi
  • +1 (1 vot)    
    Rusinica, rusinica (Joi, 3 iunie 2010, 13:09)

    Mihai [anonim]

    Anul trecut s-au decopertat aiurea E85 intre Pufesti si Haret (VN) ~15km si la iesirea dinspre Focsani spre Bucuresti drumuri care nu aveau nimic, nicio groapa de catre firma lui Umbrarescu, doar s-au frezat 2-3cm din asfalt si s-a turnat altul in loc. Iar alte drumuri din jud Braila au niste cratere de te scufunzi cu masina in ele, poduri sfaramate, pe unele drumuri a disparut si asfaltul de atata degradare.
    Asa ca acest individ sa nu se planga ca inchide ochii la abuzuri, ca ia spaga pentru asta, doar nu-i inchid pe degeaba.
    Din cauza celor ca dvs avem noi drumurile astea, nu din cauza neplatii rovinietei, nu e vina noastra ca banii colectati din ea o bagati in propriile salarii si prime.
    Sa va fie rusine.
  • 0 (0 voturi)    
    UN MINCINOS ORDINAR (Joi, 3 iunie 2010, 13:26)

    Un mare prost [anonim]

    Sunt un mare prost pt ca paltesc rovigneta in fiecare an, stau cu ea in geam, pastrez chitanta si matca in talon ... si asta in fiecare an.

    Si ce primesc in schimb? Gropi, reparatii pe banii mei, nervi, posibilitatea de a face 400 de km intr-o zi si peste toate niste nesimtiti care ma mint in fata.

    Imi deconteaza CNADR-ul facturile pt reparatiile cauzate de calitatea fantastica a drumurilor atat de bine repaarte de ei? Imi raspund singur: mare prost tre sa fii ca sa pui asa o intrebare.

    Si eu spun asta cu o masina mica, dar ala care traieste facand transport si care plateste taxe de rupe, face reparatii la masini pana ii dau lacrimile si dupa se pomeneste ca pe drumul X nu are voie in week-end, ca e prea cald si se deformeaza asfaltul, a nins si nu a deszapezit nimeni, samdp

    Noi sa fim sanatosi
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 3 iunie 2010, 13:33)

    Mowgli [utilizator]

    absolut toata lumea pe care o cunosc eu plateste Rovinieta, nu stiu despre cine vorbeste domnul din articol
  • +1 (1 vot)    
    bolovanule mai exista si romani cu bun simt (inca) (Joi, 3 iunie 2010, 13:48)

    Ciprian Simion [anonim]

    Sa iti fie rusine cu astfel de declaratii. Sunt multi oameni (cu bun simt inca) care platesc aceasta rovigneta, printre care ma numar si eu si, la fel ca multi altii in situatia mea, ma consider un fraier. nici 1% din ce se plateste nu ajunge unde ar trebui sa ajunga. din ceea ce reprezinta necesarul pe care il prezentati cat la suta reprezinta salariile nesimtite, cat la suta spagile si cat la suta ajunge profit in firmele care castiga licitatii?
    Ma consider insultat de afirmatiile dvs. Ca si cei care v-au uns pe acest post, cu nesimtire crasa, aruncati cu noroi in cei pe care ii jefuiti.
    Incompetentule, eu as tace milc macar... dar prostia nu doare
  • +1 (1 vot)    
    insulte (Joi, 3 iunie 2010, 13:48)

    Connaisseur [anonim]

    Domnul Ionescu Adrian isi permite sa arunce vorbe iresponsabile.Sa faca bine sa-si publice adresa de e-mail,ca sa-i trimit o copie dupa chitanta,dar si un cadou.Sa-ti fie rusine!Domnule Prim-Ministru,va rog sa-l demiteti pe acest asa-zis slujbas al statului!
    • 0 (0 voturi)    
      securitatea e cu noi (Joi, 3 iunie 2010, 14:15)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Connaisseur

      cine sa-l demita mey? asta-i director pe viata. secu stie de ce.
  • +2 (2 voturi)    
    Eu am incercat o chestie (Joi, 3 iunie 2010, 14:54)

    Alui [anonim]

    Am scris la comisia europeana sa vad daca e OK ca in Romania sa platesti taxa pe drumurile nationale (e singura tara in care se face asa ceva).
    Am mai scris si de chestia ca legea prevede retinerea talonului masinii.
    Daca primesc un raspuns interesant va anunt. Dar si dau statul Roman in judecata.
  • 0 (0 voturi)    
    SOLUTII (Joi, 3 iunie 2010, 15:15)

    VAsile [anonim]

    Ce mai râmâne de spus? trăim aici şi putem schimba ceva, nu? cu siguranţă. Vă invit să citiţi soluţiile propuse aici: www.autostradaa1.wordpress.com

    Dacă o să fie 5.000.000 de români de acord cu o soluţie comună, nu credeţi că o să facem ceva?

    Conduceţi cu grijă!
  • +1 (1 vot)    
    papagalule (Joi, 3 iunie 2010, 19:45)

    RCG [anonim]

    Papagalule! Cum nimeni nu-ti plateste rovigneta? Eu ti-am achitat-o an de an, si implicit si anul acesta. Astept scuze oficiale sau da-ti demisia.
  • 0 (0 voturi)    
    cred ca multi platesc dar ca banii se fura (Vineri, 4 iunie 2010, 7:53)

    Locke [anonim]

    Eu nu insemn nimic, insa stiu foarte multi oameni care isi platesc rovigneta- de fapt nu stiu pe nimeni care sa mearga cu masina in afara orasului si sa nu o plateasca. Insa nu stiu ce se intampla cu banii.
    Si sa nu uitam ca pe langa rovigneta mai sunt si accizele la combustibili care tot pentru drumuri ar fi.
    SI pe acelea le platesc.
    Asa ca motivatia ca" nimeni nu plateste rovigneta" este o demagogie ieftina sau o explicatie ieftina pentru starea proasta a drumurilor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică