ANAF a instituit sechestru asigurator pe terenuri si instalatii ale Rompetrol Rafinare. Grupul Rompetrol: O decizie abuziva, nejustificata şi premeditata

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 septembrie 2010, 18:06 Economie | Companii

ANAF a instituit sechestru asigurator asupra unor terenuri si instalatii ale Rompetrol Rafinare si asupra participatiilor in filialele sale, in contul datoriilor pe care compania kazaha le are la statul roman, anunta Grupul Rompetrol, intr-un comunicat de presa. Compania sustine ca se afla in fata unor decizii abuzive, concertate si premeditate, si ameninta ca se va adresa instantelor internationale.

Vezi aici istoricul privatizarii Petromidia

Un nou termen in dosarul Rompetrol este prevazut vineri, 17 septembrie, la Tribunalul Bucuresti, Sectia Penala. Pe banca acuzatilor se afla Dinu Patriciu, Sorin Rosca Stanescu, Sorin Pantis si Petrica Grama.

Sechestrul consta in interdictia de a instraina activele vizate. Grupul Rompetrol isi exprima surprinderea fata de decizia ANAF, comunicata in 10 iunie, si afirma ca nu intentioneaza sa instraineze aceste active.

"In perioada 2007-2010, programul de investitii in Grupul Rompetrol se ridica la peste 1 miliard dolari, pe baza finantarii a nu mai putin de 1,8 miliarde dolari acordate in aceeasi perioada de actionarul majoritar KazMunayGas. Actiunea ANAF nu afecteaza operatiunile Rompetrol Rafinare dar creeaza un important prejudiciu de imagine pentru Rompetrol Rafinare si Grupul Rompetrol", sustine compania.

Grupul Rompetrol apreciaza ca decizia ANAF "ignora prevederi legale si contractuale ai caror termeni sunt extrem de clari, fiind cea mai recenta dintr-o serie de actiuni ale unor autoritati publice avand ca subiect obligatiunile emise de Rompetrol Rafinare".

"Prin decizie sunt indisponibilizate active, pentru o suma de bani pe care Rompetrol Rafinare nu o datoreaza si nici nu o va datora vreodata bugetului de stat, contrar celor pretinse de ANAF", se arata in comunicatul transmis HotNews.ro.

Compania sustine ca "Rompetrol Rafinare a emis obligatiuni care au fost achizitionate de statul roman in contul unor datorii si dobanzi acumulate de societate in procent semnificativ inainte de privatizare", or, potrivit O.U.G. 118/2003 si Conventiei de Emisiune, la optiunea Rompetrol Rafinare, obligatiunile ramase nerascumparate sunt convertibile in actiuni la data de 30 septembrie 2010. "Aceasta operatiune a fost aprobata de Parlament prin Legea 89/2005 si validata de Consiliul Concurentei, fiind ulterior promulgata de Presedintele Romaniei".

Grupul precizeaza ca fostul ministru de Finante a "recunoscut in data de 29 iunie 2010 ca 'Daca (actionarul majoritar) KazMunaiGaz va plati 100 de milioane de dolari, statul va prelua peste 40% din actiunile Rompetrol, iar kazahii raman majoritari. Potrivit legii, ce nu se plateste se converteste in actiuni. Nu sunt de acord, dar asta spune legea. Nu am facut eu legea'".

Compania precizeaza ca a convocat adunarea generala extraordinara a actionarilor pentru a aproba conversia in actiuni a tuturor obligatiunilor ramase nerascumparate iar Rompetrol Rafinare a transmis din timp Ministerului Finantelor Publice toate informatiile relevante referitoare la conversia in actiuni a obligatiunilor.

"Platile efectuate de Rompetrol Rafinare catre Ministerul Finantelor Publice in baza Conventiei de Emisiune vor atinge la 30 septembrie peste 310 milioane USD. Precizam ca aproape 40% din valoarea totala a obligatiunilor o reprezinta dobanzi si penalitati calculate in 2003, compania platind astfel pe parcursul celor 7 ani dobanda la dobanda".

Grupul Rompetrol afirma ca decizia ANAF, "exercitata pentru o datorie comerciala nescadenta si pentru stingerea careia la scadenta Ministerul Finantelor va primi in mod cert actiuni, astfel cum a fost aprobat prin lege de catre Parlamentul Romaniei, reprezinta o masura in afara competentelor legale conferite ANAF, nejustificata si abuziva, contrara atat principiilor de transparenta si buna credinta cat si obligatiilor asumate de statul roman la nivel international pentru asigurarea unui tratament just si echitabil investitiilor straine in Romania".

"Atingand punctul culminant prin decizia de sechestru, actiunile indreptate impotriva Rompetrol Rafinare de catre unele autoritati publice apar astazi ca fiind concertate si premeditate. In masura in care Ministerul Finantelor Publice va da in continuare dovada lipsei oricarui interes real de a ajunge la un acord pe calea dialogului, Grupul Rompetrol se va vedea pus in situatia de a se adresa forurilor internationale pentru actiunile abuzive care tind spre exproprierea investitiilor realizate in Romania, incluzand Curtea de Arbitraj International de la Washington (ICSID)", se arata in incheierea comunicatului


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

9114 vizualizari

  • +60 (66 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:17)

    masteryodda [utilizator]

    cand au cumparat au stiu la ce se inhama. Sau ei sperau ca si astea se fac uitate cum s-au facut uitate atatea datorii din perioada tov ilici
    • +29 (39 voturi)    
      bine bine (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:11)

      porky [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

      apropo de ilici..
      PSD-ul nu este un partid politic de stanga, nu este nici macar un partid politic, este un grup constituit in vederea savarsirii de infractiuni. PSD-ismul insa este o stare de spirit, cea mai conceptualizata, concretizata si abjecta reprezentare a infractionalitatii, a tradarii de neam. Ea are priza in zonele cu persoane cu grave carente intelectuale si morale. Asa cum este fundamentalismul islamic, wahabbismul, pesedismul este sursa de teroare si crima organizata. Oficinele sovietice se folosesc de acest flagel in lupta lor de a distruge Romania. Rtv, a3, cotidianul.ro, cozile lor de topor incita la distrugerea statului.
      • -14 (18 voturi)    
        de acord... (Luni, 13 septembrie 2010, 0:49)

        aloo [anonim] i-a raspuns lui porky

        Nu este valabil doar pentru PSD. Stiu ca a scapat....te ajut eu.
        PDL-ismul insa este o stare de spirit, cea mai conceptualizata, concretizata si abjecta reprezentare a infractionalitatii, a tradarii de neam. Ea are priza in zonele cu persoane cu grave carente intelectuale si morale. Asa cum este fundamentalismul islamic, fascismul as adauga, wahabbismul, pedelismul este sursa de teroare si crima organizata. Oficinele sovietice se folosesc de acest flagel in lupta lor de a distruge Romania. B1, OTV, evz.ro, cozile lor de topor incita la distrugerea statului.


        UUUU Basescule nu faci o mare diferenta fata ILICI...A, cred ca esti mai putin , mult mai putin citit...in rest o apa si-un pamant...
  • +65 (71 voturi)    
    toata lumea rade canta si danseaza (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:18)

    antikgb [anonim]

    dupa esecul incercarii de a se pupa pe gingii clanul prosovietic din Romania inghite sut dupa sut.intai vantu acu rompetrol maine patriciu.la mai mare!astept sekestru pe averea lui adrian nastase cel care zicea azi" romania a scapat de sub control".de sub al cui control n a mai zis..dar e usor de ghicit.la puscarie cu lotul celor care se pupa pe gingii:)).se stiu ei care..
    • +38 (42 voturi)    
      Excelent !!!!! (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:08)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui antikgb

      In sfarsit,se pare ca sunteti inca unul care stiti ca, de fat, toti acesti oligarhi care tulbura viata normala din tara sunt dintr-un mare clan proestic. De fapt , acesti moguli economici sunt niste spioni (romani)din interior ,antiNATO !!!!
      Banuiti cam cine mai sunt !
      • +11 (13 voturi)    
        poi (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:41)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui cornel

        dinu patriciu este ori ofiter strain sub acoperire ori urmarit din motive de siguranta nationala, desi eu inclin spre primul intrucat cnsas spune ca nu figureza in nicio evidenta desi era casatorit inainte de 89 cu fiica unui ministru si vizita des spatiul arab
  • +19 (51 voturi)    
    Rompetrol, (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:18)

    un evreu sarac [anonim]

    Spre nationalizare, in zbor !
    • +28 (30 voturi)    
      niciodata nu e prea tarziu ,mai Strulica (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:40)

      un evreu intelept [anonim] i-a raspuns lui un evreu sarac

      draga coreligionarule sarac ,de 50 de ani in SUA participarea statului la diverse companii creste neincetat azi fiind in jurul lui 30% din economie ! in mod ciudat in miezul capitalismului...
      in Franta cam 40% din economie este in mana statului,in Germania cam 37 % in UK nu ma intereseaza !statul capitalist participa pe deaintregul la expansiunea firmelor private in sectoarele strategice,prin mii de fire!
      numai Romanika ,necajita tara din est mai are 12-15% din economie in mainile fragilului ,aproape inexistentului, stat!si pe asta nu mai stiu ce sa faca sa o scoata pe bursa ,sa o mai fure careva politichiu
      cu stima,
      Eneas
    • -12 (26 voturi)    
      Nasol.... (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:59)

      Crapu' [anonim] i-a raspuns lui un evreu sarac

      ..daca esti evreu sarac si behai dupa nationalizare.
      Evreu sarac?!..cam miroase a pleonasm, sau ai sanatoase origini sovietice.
      Evreu sarac= evreu prost, de obicei.
      S'auzim numai de bine!!
      • +6 (8 voturi)    
        Pleonasm inseamna altceva (Duminică, 12 septembrie 2010, 23:32)

        C [anonim] i-a raspuns lui Crapu'

        Daca taceai...
    • 0 (0 voturi)    
      Chiar asa? (Luni, 13 septembrie 2010, 14:11)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui un evreu sarac

      Mai panarama saraca cu duhul, cum se face ca in Romania gazul este privatizat unei agenti guvernamentale franceze (Gaz de Suez)?
  • -49 (73 voturi)    
    Adevaratele probleme nu sunt astea (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:21)

    Anakin Skywalker [anonim]

    Cum bine il stim, Basescu nu se dezminte. E constient ca tara nu il mai vrea nici pe el nici pe partidul lui de snapani si incearca, asa cum a mai factut-o, sa abata atentia maselor de la problemele pe care le-a creat.
    Nu zic ca Vantu sau Patricu nu trebuie arestati sau trasi la raspundere pentru ce au facut. Insa trebuie sa stea in aceeasi boxa a delapidatorilor impreuna cu Udrea, Videanu, Hrebenciuc, Basescu, Nastase, Vanghelie, Mischie, Sechelariu, Simirad, Poteras, Ridzi, Berceanu, Verstoy Attila si altii.
    Faptul ca nu au avut nici o singura masura competenta antictriza incearca sa-l ascunda in spatele scandalurilor tip: arestarea lui Becali, prima arestare a lui Patricu etc.
    Ce este cel mai trist e ca in Romania nu avem nici o formatiune politica de incredere si ma tem sincer ca asta va deschide usa unor "politicieni"gen Diaconescu OTV, Vadim, Becali si altii.
    Oamenii cu bun simt sunt ori lasi ori sunt plecati definitiv. Asta-i Romania, sa traiti bine!
    • +24 (34 voturi)    
      adevarata problema e asta... (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:42)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      cu datoria de la rompetrol statul poate face o starda,oscoala si un spital.cu banii pe care ia dat statul pentru FNI ca despagubire se putea face,o strada,o scoala si un spital,daca nu crezi intreaba-l pe tatulici.deci pot trage concluzia ca rompetrol,vantu si altii au pus umarul la criza asta.
      • -3 (3 voturi)    
        gandire unilaterala (Luni, 13 septembrie 2010, 10:57)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        dar de ce nu va intrebati de ce nu se face nimic cu datoriile imense ale societatilor de stat ?Si de ce nu va intrebati ce face statul cu banii?Mi se pare de-a dreptul imposibil sa poti sa te uiti strict in gura unor trompetisti ca cei de la Hotnews si sa nu fi capabil sa gandesti singur.Ce naiba face statul cu toti banii pe care ii colecteaza ca vorba aceia in afara de orase date peste cap deborduriade nu prea ai nimic de vazut.Ba se pun borduri, ba se face un complex turistic proprietatea stim noi cui dincolo de Bradet , ba una ba alta si voi latrati pe aici numai ineptii
    • +22 (24 voturi)    
      HA (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:47)

      DORU [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      ia mai lasa cu adevaratele probleme.
    • +29 (33 voturi)    
      ce nu inteleg eu e.. (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:54)

      VictorM [utilizator] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Cine te distrage pe tine de la adevaratele probleme ale tarii? Tu esti liber sa iti distribui atentia catre ce vrei. Nu-ti place talk-show-ul despre subiectele astea, schimbi canalul pe unul care iti convine. Nu-ti place ziarul, iei altul. Daca esti incapabil sa faci asa ceva ar trebui sa recunosti ca esti indoctrinat si dependent de anumite surse de informare.
    • +25 (37 voturi)    
      SOV, Patriciu au DOSARE - restul de ce n-au ?! (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:13)

      justitia PSD-ista: LA TELEVIZOR [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Udrea, Videanu, Mischie, Sechelariu, Simirad, Poteras, Berceanu DE CE N-AU DOSARE ?

      De 6 ani PSD si PNL au isterizat lumea acuzand PDL "numai la televizor".
      Din toate acuzatiile astea au facut - in 6 ani - O SINGURA plangere penala la DNA : un singur DOSAR in 6 ani de zile.
      De ce n-au facut PSDPNL dosare la TOATE acuzatiile pe care le-au facut la Tv?


      O singura plangere penala in 6 ani plini de mii de de acuzatii si denunturi facute numai impotriva UNUI SINGUR PARTID - PDL - indiferent ca partidul ala e la putere sau in opozitie - ca si PSD acum ??! ?

      Atunci, ceva nu e in regula:
      ♦ Daca se poate in justitie intr-UN SINGUR CAZ, inseamna ca trebuia sa “se poata” in toate.
      ♦ Daca nu se poate in toate si s-a putut doar intr-UN SINGUR caz, atunci inseamna ca nicio acuzatie la televizor" n-a fost adevarata, tot circul si isteria au fost o acoperire pentru FUGA PSD DE JUSTITIE, strigand : “uite hotzu”.

      ori Toti - ori Niciunu
      • +2 (20 voturi)    
        TOTI, da pe rand (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:20)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui justitia PSD-ista: LA TELEVIZOR

        CAND, o sa fie psd sus, vor fi aia de pe lista voastra, daca au facut ceva gresit.
        D'AIA este domocratzie si rotatzia la GUVERNARE.:-)
        • +17 (17 voturi)    
          GRESIT: dosarul Ridzi a fost facut de OPOZITIE (Duminică, 12 septembrie 2010, 22:01)

          Justitia PSD-ista "numai la televizor" [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

          Asta inseamna ca JUSTITIA este la fel de accesibila pentru OPOZITIE - cum este si pentru Putere.

          Nu mai trebuie sa astepte nimeni alternanta la putere ca sa foloseasca JUSTITIA impotriva celor care-au pierdut alegerile: JUSTITIA impotriva celui "slab" a fost eliminata;
          Justitia e egala pentru toti, asa cum ar fi trebuit sa fie intotdeauna in istoria acestei biete tari …

          PS
          …. cu exceptia “justitiei PSD-iste la televizor” pt. ca aparitia unei justitii egale si pentru opozitie si pentru putere, a obligat PSD sa-si mute circul la televizor.
      • -6 (16 voturi)    
        tu gandesti ciudat (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:09)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui justitia PSD-ista: LA TELEVIZOR

        ce spui e ca de fapt PDL a facut dosareiar restul nu.
        Pai un partid nu face dosare. Si nu e asa de simplu cu plangerile penale. Adica eu nu pot face plangere penala impotriva ta daca esti corupt. Trebuie sa se sesizeze statul, adica partea vatamata.
        Dar de ce vin eu sa cer sa cunosti legile?
        • +16 (16 voturi)    
          Justitia PSD-ista "numai la televizor" (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:53)

          ori toti-la-fel -- ori niciunul [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

          Patriciu si SOV au dosare facute de vechile guvernari, nu de PDL
          Insa Ridzi a devenit dosar penal in urma plangerii penale facuta de PNL - adica de OPOZITIE - in 2009.
          Deci, acuzatiile - daca sunt serioase si nu false - pot fi duse la DNA care face din ele dosare penale.

          Aici se vede circul "justitiei PSD-iste la televizor" : din miile de acuZatii facute cu circ mare la televizor ti,mp de 6 ani de zile fara oprire doar UNA SINGURA a devenit plangere penala

          ♦ In cazul asta intrebarea ciudata este:
          Ce partid e asta care-si permite ca PSDPNL sa cheltuiasca sute de milioane - poate chiar miliarde - pe o Presa care face acuzatii sterile ?
          Nu asa o sa faca si la putere, cand o sa ne bage pumnu-n gura ca-n 2004 ?
          • -7 (9 voturi)    
            vai de mine (Duminică, 12 septembrie 2010, 23:39)

            cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui ori toti-la-fel -- ori niciunul

            cand o sa distruga tara Basescu cu ai lui sper sa iti bagi pumnul singur in gura.
            Se vede ca PDL e fostul FSN dupa sustinatori. CUm poti sa fii atata de comunist? SA spui ca trebuie un p[artid sau un guvern sa faca dosare? Cum era vorba aia? Ce tara frumoasa pacat ca e locuita?
            Partea frumoasa e ca nici unu din argumentele voastre nu ar sta in picioare intr; o dezbatere. Stati si comentati pe aici ca oricum altceva nu aveti de facut.
            • +4 (6 voturi)    
              Accesul la justitie, egal pentru toti : CRITERIU (Luni, 13 septembrie 2010, 10:26)

              ori toti-la-fel - ori niciunul [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

              accesul la justitie, egal pentru toti = criteriu pentru independenta justitiei.
              cand opozitia dintr-o tara e intimidata pt. a nu avea acces la justitie, cand opozitia nu are aceeasi libertate ca puterea de a folosi justitia unei tari, atunci aceea este o justitie comunista.

              intr-o tara libera oricine trebuie sa poata avea dreptul de a face o plangere penala la institutiile statului, daca are dovezi adevarate.
              prin asta - si prin multe altele - se defineste o justitie ne-comunista.(editat de HotNews.ro)
              • 0 (0 voturi)    
                Ridzi? (Luni, 13 septembrie 2010, 15:10)

                Emil [anonim] i-a raspuns lui ori toti-la-fel - ori niciunul

                http://luju.ro/dezvaluiri/anchete/326-aas-rs.html
                da si alta varianta decat cea de la TV. Varianta prietenului PDL :VACAROIU.
                Zau ca merita citit!
                • 0 (0 voturi)    
                  Dosarul nu e inca trimis in judecata (Luni, 13 septembrie 2010, 15:58)

                  ori toti-la-fel - ori niciunul [anonim] i-a raspuns lui Emil

                  Mai e timp pana-l ajunge din urma pe Nastase
                  important e ca e pe acelasi drum
                  ridzi nu e singura din PDL care-a ajuns in justitie, mai sunt si altii, din care unii condamnati - spre deosebire de Nastase, SOV si cei ca ei care n-au ajuns niic acum sa fie judecati pe fond

                  ♦ DOSARUL Ridzi e insa primul dosar facut de OPOZITIE, in perioada unei administratii de alta culoare politica



                  ♦ 447 de zile de la inceperea cercetarii penale
                  Dosarul "2 Mai" - Monica Iacob Ridzi

                  ♦ Dosar finalizat in 1529 zile de la inceperea urmaririi penale
                  Dosarul "Mita la Primarie" - Mircia Gutau

                  ♦ 1201 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "Matusa Tamara" - Adrian Nastase

                  ♦ 1468 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "Stramutati de lux" - Ionel Mantog

                  ♦ 1561 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "Caprioara" - Marian Oprisan

                  ♦ 1400 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "Bunuri din China" - Adrian Nastase

                  ♦ 648 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "I.C.A." - Dan Voiculescu

                  ♦ 1560 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "Loteria I" - George Copos

                  ♦ 688 de zile de la trimiterea in judecata
                  Dosarul "Retrocedarile ilegale" - Radu Mazare si Nicusor Constantinescu
          • +1 (1 vot)    
            Desigur... (Luni, 13 septembrie 2010, 11:33)

            dragos gros [utilizator] i-a raspuns lui ori toti-la-fel -- ori niciunul

            ... daca ii intrebi pe psd-isti (pnl-isti), presedintele pune pumnul in gura opozitiei !!! si ca gluma e proasta... de-aia calomniaza ei tot ce nu se inscrie in cercul lor de interese? cine ii trage la raspundere penala pt calomnie, subminarea economiei nationale (stie "legionarul" vosganian ce zic...), incitare la nesupunere civica etc.?
            zice cineva ca daca bugetarul are salariul mai mic sau tva-ul e crescut, asta este mai ales din cauza pnl (a se citi psd care i-a ajutat din greu si nu de gratis)? mi-e scarba de ponta, aceasta mica javra care suge laptele "intelepciunii" de ;la stapanul ilici !! nici crina nu e mai departe, dar cu trecutul lui de turnator ordinar macar nu e surprinzator. astia sunt cei care vor "schimbare"? care schimbare? sa vina ei pt a desavarsi furtul inceput acum 20 de ani? am impresia ca se uita ca dan ioan popescu, psd-istul are cea mai scumpa vila din italia !! ce? nu mai e acum in "structuri"? nici nu mai are nevoie; si-a facut plinul si pt stranepoti.(editat de HotNews.ro)
            • +1 (1 vot)    
              Cand un singur partid controleaza TOATA Presa (Luni, 13 septembrie 2010, 12:16)

              n-au cumparat TOATA Presa ca sa spuna *Adevarul [anonim] i-a raspuns lui dragos gros

              cand un singur partid controleaza toata presa
              isi poate permita sa spuna orice
              - si sa faca exact pe dos -
              ca in comunism

              psd-pnl controleaza toata presa cu audienta importanta din romania, ca si ceausescu in comunism
              de-aia efectele sunt exact aceleasi: o schizofrenie completa, in care psdpnl sunt acuzatorii "hotzilor" din pdl si "aparatorii bugetului si-al banului public - dar ei fug de 6 ani de justitie ca nastase de judecata,
              si au praduit bugetul pe cea mai mare crestere economica pe are-a avut-o romania, in asa fel incat din toata cresterea nu ne-a mai ramas nimic


              ♦ solutia e una singura: presa libera.
              ♦ altfel - cu cat presa psdpnl creste mai mult si ocupa tot spatiul public, cu atat mai mult oricine spune altceva decat adevarul "oficial" al presei psdpnl incepe sa fie considerat nebun - exact ca in comunism.


              un lucru - daca-i adevarat - poate fi spus si cu o singura televiziune.
              deci nu pentru *adevar au cumparat toata presa(editat de HotNews.ro)
      • -6 (14 voturi)    
        Ma ia cu fiori (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:12)

        kolo [anonim] i-a raspuns lui justitia PSD-ista: LA TELEVIZOR

        Alexandra p., ai inviat? Deci mai exista speranta pe lume?
      • -6 (6 voturi)    
        Ma cam mir (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:42)

        kolo [anonim] i-a raspuns lui justitia PSD-ista: LA TELEVIZOR

        Tu cum mai poti crede, alexandra? Cei care voteaza nu mai cred orice le-ai zice, oricat Patriciu spumegi sau SUBLINIEZI CU CAPS ceea ce ti se pare tie important. Dovada

        "Comentariu scris de adib
        Publicat la data de 12.9.2010, ora 6:10 pm
        get a f****g job! Te lamentezi pe aici ca nu ai bani dar nu faci nimic sa-i obtii. Scuze, am uitat ……esti artista…………. nu faci compromisuri )))!
        Raspunde
        Comentariu scris de Cristian
        Publicat la data de 12.9.2010, ora 6:30 pm
        Fără ezitare: pleacă, plecaţi din ţară! Oamenii de felul tău (vostru) nu au cum să reziste în jungla din România. Nu există nici cultura şi nici banii care să susţină artişti.
        Raspunde
        Comentariu scris de Cerebel
        Publicat la data de 12.9.2010, ora 6:40 pm
        Mare lucru. Eu am 31 si n-am nimic. Tocmai am pierdut jobul si sunt in cautare de altul. Stau cu chirie si nu am nimic altceva decat doua gemantane de haine si cateva perechi de pantofi cu care ma mut dintr-un loc in altul. Fac chestia asta de vreo 10 ani, de cand lucrez.
        Cand citesc ce ai scris ma bufneste rasul cat de imatura ai putut sa fii. Sa faci inconjurul lumii in role…..! Cum ar fi fost sa-ti fi ales o meserie din care macar sa castigi suficient cat sa te intretii, in loc sa visezi role, fotografii si alte aiureli. Din pacate, cred sunt din ce in ce mai multi ca tine in generatia care urmeaza si vor avea parte de o trezire foarte brusca la realitate."
    • +18 (20 voturi)    
      Anticriza (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:21)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Criza reprezinta fenomenul prin care lumea reala preia controlul si-i aduce cu picioarele la pamant pe fantezisti . Nu exista masuri anticriza - decat poate daca vrei sa-i diminuezi efectele imediate impartind costurile pe mai multi ani si implicit platind mai mult . Apropo de probleme create ... 3.5 MILIARDE de euro /an dezechilibru al asigurarilor sociale sunt mai multi bani decat tot ce au adunat toti hotiii din tara asta si sunt mandra opera a iresponsabililor de la PNLSD - din 2008 . Propun PDL-ului sa tripleze si ei pensiile la final de mandat folosind aceeasi justificare :) - dar mai degraba cred ca au ales sa-i lase pe urmatorii sa se friga platind dobanzi la FMI . Sigur o sa avem inflatie atunci e tactica standard PSD . URA !
    • +9 (11 voturi)    
      Anticriza (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:22)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Criza reprezinta fenomenul prin care lumea reala preia controlul si-i aduce cu picioarele la pamant pe fantezisti . Nu exista masuri anticriza - decat poate daca vrei sa-i diminuezi efectele imediate impartind costurile pe mai multi ani si implicit platind mai mult . Apropo de probleme create ... 3.5 MILIARDE de euro /an dezechilibru al asigurarilor sociale sunt mai multi bani decat tot ce au adunat toti hotiii din tara asta si sunt mandra opera a iresponsabililor de la PNLSD - din 2008 . Propun PDL-ului sa tripleze si ei pensiile la final de mandat folosind aceeasi justificare :) - dar mai degraba cred ca au ales sa-i lase pe urmatorii sa se friga platind dobanzi la FMI . Sigur o sa avem inflatie atunci e tactica standard PSD . URA !
    • +15 (21 voturi)    
      Perfect (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:27)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Incep sa am incredere in Basescu si in guvernul Boc
      Lasa dumneata vrajeala. Esti in gasca jefuitorilor statului.
    • +9 (13 voturi)    
      mah.... (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:30)

      bibi [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      tu esti bolind (= dus cu pluta), omule??!!
    • -7 (15 voturi)    
      Ai ajuns campion... (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:31)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      ...la minusuri,asta ca te legi de cine nu convine acestor postaci.Totusi nu inteleg de ce,adica de ce numai o parte din cei ce au devalizat tara,cand se pomenesc niste nume sar toti ca arsii,oare ce au de castigat!!!.De ce uni trebuie sa raspunda in fata legi si alti nu,daca se vrea justitie inteleg ca trebuie sa fie impartiala,bineinteles daca se va ajunge acolo vreodata.Oricum felicitari iti pun si eu un minus altfel nu vei catiga campionatul.
    • +7 (15 voturi)    
      Iar? (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:40)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Iar hotii nostri sunt hoti mai mici ca ai lor? Cand o sa ne obisnuim cu faptul ca hotii sunt hoti si PUNCT ?
    • +10 (14 voturi)    
      Plecati definitiv (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:48)

      Cosasu [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Ba dumneata esti plecat definitiv. Cu pluta.
    • +7 (7 voturi)    
      Alo,Jedy!!! (Duminică, 12 septembrie 2010, 22:15)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      Nu vorbi in numele altora!!!
      De unde se abate atentia???e???sau va faceti ca nu stiti cine a adus tara asta in colaps?
      Stai tu linistit si baga-ti laseru-n buzunar pt ca si la urmatoarele alegeri romanii din diaspora vor vota tot impotriva psd & company!!
    • +3 (3 voturi)    
      Daca tot ai venit cu ideea... (Luni, 13 septembrie 2010, 8:34)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui Anakin Skywalker

      ...da-ne si exemplul !
      Spune care dintre ei , ce a facut , cum s-a imbogatit de pe urma functiei. Spune tu ce au praduti ei , ca la Nastase stiu : ca PM a pus mana pe toate intreprinderile hidrotehnice de pe Dunare, carierele de bazalt din muntii Macin au ajuns tot in curtea lui si lista continua. Daca nu, ai in cap doar propaganda tv care spune hotii si atat , fara ca macar sa dea o dovada. Stii cum este? Au fost cateva cazuri in care hotii au scapat strigand hotii iar fraierii romani au sarit pe politistul care ii urmarea...
  • +47 (53 voturi)    
    Inca o veste buna! (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:21)

    Rescatorul [anonim]

    Bravo ANAF, bravo guvern Boc! Sa se termine odata cu jaful, hotia si umilirea romanilor! A doua lovitura data agenturii KGB din Romania.
    • -17 (23 voturi)    
      scuza-ma (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:45)

      Tim [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Prietene, scuza-ma dar esti idiot.

      Exista un contract agreeat si semnat de ambele parti.. daca statul roman nu este de acord acum... poate sa se adreseze justitiei.

      Ceea ce face ANAF-ul acum se cheama abuz.. auzi sechestru INAINTE de termenul de 30 Sep.. poate kazahii platesc pe 29 Sep, iar contractul este foarte clar: ori dau bani ori se convertesc in actiuni.. deci NU EXISTA DATORIE! Ca statul isi doreste bani in loc de actiuni.. e alta discutie, dar pina una alta este o incalcare grava a legii.
    • +13 (17 voturi)    
      Lege&Dreptate (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:58)

      Perceptoru [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Avem nevoie de lege si aplicarea ei, daca nu se vor trezi repede Romania va avea mari probleme .Toata perioada 1989-2010 burghezia "COMUNISTA" a supt sangele si averea poporului. Legea trebuie sa fie EGALA PENTRU TOTI si respectata de toate LUMEA !
    • +13 (13 voturi)    
      BECALI ???!!! (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:26)

      ada [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Apropo, Ce se mai aude cu sechestru pe paminturilelui Bacali?.O fi adevarat sau e doar zvonistica. ?Toti suntem egali in fata legii.Sa-si plateasca toti mogulii si miliardarii de carton impozitele la stat si vor fi bani de pensii,spitale si invatamint.
  • -12 (22 voturi)    
    pe cand (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:29)

    smen [anonim]

    o s se se faca acelasi lucru la hotnews pe motiv de intoxicarea opiniei publice si atentat la siguranta nationala prin devenirea unui instrument securistic mediatic basescian si portocaliu
    • +10 (12 voturi)    
      Nu confundati Hotnews cu TV-urile de mahala... (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:43)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Aici are acces oricine - chiar de la mii km-distanta, multamita Hotnrws si tehnicii!

      Multumim si felicitari Hotnews!
  • -17 (23 voturi)    
    Absolut aberant (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:35)

    radu [anonim]

    Lasand la o parte mania proletara si treaba cu agenturili ale unor ignoranti, decizia este absolut aberanta, incalcand grav legea! nu sunt actionar la Rompetrol dar am fost si va spun cu siguranta ca este un abuz incredibil. Atata timp cat statul si-a asumat posibilitatea convertirii obligatiunilor in obligatiuni, unde este neplata? nu stiu de restul "luptei" dar aici este vorba absolut de un abuz fara precedent. Iar inainte sa va vina sanglele in cap cu "bravo base" etc, studiati problema.
  • -16 (26 voturi)    
    alta idiotenie... (Duminică, 12 septembrie 2010, 18:46)

    dom [anonim]

    Pe "inteligentii" care se bucura de stirea asta am cateva intrebari:
    - ce ati zice daca banca v-ar lua casa pentru ca nu ati platit rata la credit cu 3 saptamani INAINTE de scadenta?
    - ce judecator va da castig de cauza statului roman intr-un proces? in conditiile in care la 30 septembrie statul va primi, conform contractului, bani sau actiuni
    - cine va plati amenzile pe care in mod cert le vom primi de la Curtea de Arbitraj de la Washington?
    - ce credeti ca gandesc cei care si-ar dori sa investeasca in Ro, vazand comportarea abuziva a institutiilor statului?
    Avem toate sansele ca in 2012 sa fim mandri si fuduli... daca mai apucam :(
    • -4 (8 voturi)    
      Subscriem! (Duminică, 12 septembrie 2010, 23:50)

      Avogardo & Rafael Che Guevara [anonim] i-a raspuns lui dom

      In cazul de fata este un abuz tipic din partea autoritatilor statului. Ceea ce este anormal, este numarul mare de oameni care saluta astfel de abuzuri in loc sa faca front comun impotriva lor. Aceasta denota frustrare, rautate, invidie, etc. Cu astfel de actiuni si bazandu-se pe astfel de oameni, statul atenteaza la libertatile cetatenesti. Si cu totii trebuie sa fim raspunzatori de apararea lor. Punctul de vedere al Rompetrol este unul valid, si daca cineva se oftica ca Patriciu a facut avere vanzand Rompetrol, nu inseamna ca investitorul care l-a cumparat trebuie sa fie catalogat similar Patriciului. Aceasta este o tehnica tipic basescianica, larg adoptata si repetata, si conform careia, altii sunt mereu de vina de incompetenta si frustrarea alora care detin pozitiile de conducere la autoritatile statului (iarna nu-i ca vara; soferii sunt mereu de vina cand se blocheaza drumurile la prima ninsoare, ca numai pe ei ii prinde iarna nepregatiti pe cand statul este mereu pregatit cu acuze, etc). Sa-ti fie rusine ANAF-ule!
      • +5 (11 voturi)    
        Da cit va platesc astia, frate/ (Luni, 13 septembrie 2010, 5:22)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Avogardo & Rafael Che Guevara

        Chiar asa, statul cind isi urmareste recu perarea datoriei face un abuz? Pai mai retardule, atunci aici in state ar fi abuzuri cu miile zilnic. Cam atitea cazuri sint pe mina Internal Revenue Service in fiecare zi. Si cu asta-i prinde pe cei mai multi - SI P CEI MAI MARI rechini. Capone a fost prins cu neplata impozitului la stat. In Romania incanu s-a auzit ca cine cistiga din afaceri plateste impozit, ai?
        Sinteti plini de miliardari carora le-a picat averea din cer ca n-au platit un leu la fisc, ai?
        Buna treaba, abuzul statului, tu cit ai platit impozit pe avere baiete? Cred ca esti unul din ei.
        • -2 (6 voturi)    
          E plina lumea de profesori (Luni, 13 septembrie 2010, 7:23)

          Avogardo [anonim] i-a raspuns lui Radu

          Din tot delirul tau s-a subinteles ca esti extrem de precoce si probabil de asta ai ajuns in "state", si ca a-ti apara libertatile cetatenesti te face susceptibil de coruptie. Iti recomand sa meditezi cu sinceritate la relatia stat- cetatean si mai ales la cea de echilibru dintre cei doi. Nu numai in state sau Romania, ci peste tot in lume, acum si in trecut, si abia pe urma sa construiesti acuze. Dar sa fii sincer cu tine.
        • -1 (3 voturi)    
          Tu sigur (Luni, 13 septembrie 2010, 9:26)

          Rafael Che Guevara [anonim] i-a raspuns lui Radu

          te consideri vreun precoce. Comentariul tau, prin aroganta sa certfica frustrarea si rautatea. Altfel puteai exprima ideea fara sa amesteci si invective. Se vede treaba ca unii dintre noi chiar daca ajung in "state" sufera tot de metehnele traditionale de la origini. Te incadrezi bine in talcul versului de la Parazitii: "nu te mai dai gipsy, bai portoricanule?!..." Dar sa stii ca daca traiesti in "state" nu esti neaparat mai bine plasat pe lantul trofic, sau ca ne impresionezi sau ca ne-ai dat pe spate sau cu rotile in sus. Nu toti incercam sa epatam in speranta de a inchide gura altuia jignindu-l. In realitate te jignesti singur, si mai mult chiar, demonstrezi ca nu ai atuuri intelectuale. Si asta cu atat mai mult nici macar nu ai inteles talcul mesajului anterior, si te-ai trezit scriind si jignind.
    • +2 (2 voturi)    
      Neplata rate inainte de scadenta (Luni, 13 septembrie 2010, 9:30)

      zuperman [utilizator] i-a raspuns lui dom

      Nu iti ia casa nimeni daca nu platesti cu 3 sapt inainde de scandeta. Doar te obliga sa n-o vinzi.
  • -6 (12 voturi)    
    actiuni=datorie. (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:11)

    Ion Mocanu [utilizator]

    Statul roman sa scoata la vanzare imediat actiunile Rompetrol,{inca din 30 sept sau 1 octombrie} pana la incasarea datoriei de circa 600 de milioane de dolari.Sa vanda si 100% din actiunile Rompetrol.
    Multe actiuni pe piata bursiera, va duce la un pret scazut per actiune , deci Statul Roman va prelua mult mai multe actiuni Rompetrol, pe care le vinde imediat pentru recuperarea integrala a creantei.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu pricep (Luni, 13 septembrie 2010, 5:07)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui Ion Mocanu

      Păi, mai scoate măcar 100 de milioane de dolari din ăia 600 ?
  • +18 (24 voturi)    
    Axa Kazakstan/Moskva/Patriciu... (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:17)

    Snake Eyes [anonim]

    Bravo statului "care este" acum,macar sa verifice cuibul de viespi de acolo,daca de contribuit la bugetul de criza nu vor:))
    • -1 (5 voturi)    
      u... (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:04)

      Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui Snake Eyes

      Have taken my nickname,but i dont mind cause i agree:)
  • -17 (25 voturi)    
    Ma minunez ce ineptii debitati!!! (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:27)

    unu [anonim]

    Ideea este urmatoarea:
    - rompetrol rafinarie este un contribuabil mare care da statului roman adica noua cca. 1 mld euro /an din taxe si impozite
    - ganditi-va ce ar insemna inchiderea macar pentru cateva luni a acestei societati
    - cand spuneti de jaf, ar trebui macar sa va informati si sa aflati istoricul rompetrol, adica ce era si ce a ajuns. Patriciu a fost cel care a restructurat societatea si lui i se datoreaza cresterea de acum.
    Cei care habar n-au de economie si pun botu' doar la ce apare pe B1 Tv va recomand macar sa va duceti sa faceti un liceu amarat acolo, pentru ca tara asta e plina de tampiti ca voi
    • +5 (7 voturi)    
      pentru unu (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:56)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui unu

      De ce jignesti? Cand nu ai argumente, iti jignesti preopinentul. Ai in comportament de golan. Rusine sa-ti fie!
    • +2 (4 voturi)    
      Da? Ia citeste: (Luni, 13 septembrie 2010, 8:45)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui unu

      - Petromidia este ultima construita, cea mai mare si cea mai moderna rafinarie din Europa , constructia ei s-a terminat la mijlocul anilor '80!
      - constructia Petromidia a caostat Romania peste 1 miliard dolari
      - Sursa de aprovizionare a Petromidia NU era Rusia ci Orientul mijlociu - pentru cine nu stie asta facea Ceausescu in Iran cand a inceput lovilutia
      - Sunt o intreaga serie de state care incearca sa iasa cumva de sub jugul rusesc. Kazahstanul e condus cu mana forte de o oligarhie familiala (o familie conduce tot si a "cumparat" tot , reteta aplicata in tot blocul fost comunist) . Petromidida este cea mai goestrategica instalatie de rafinare petrol din Europa. pozitia si marimea ei le dau dureri de cap rusilor. Noi insa nu trebuie sa renuntam chiar pe degeaba a ce a fost al nostru doar pentru ca rusii vor sa controleze tot...
      Si mai sunt atatea...
      Ganditi va rog! Si vor mai fi inca multe lucruri de care habar nu avem!
  • +8 (18 voturi)    
    datorie (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:39)

    petrolist [anonim]

    Inchideti rafinaria. cele 2000 de locuri de munca valoreaza mult, mult mai putin decat cele 600 de milioane cat reprezinta valoarea datoriei. Ar acoperi o parte din pensiile romanilor care au construit Petromidia. Mai avem rafinarii in Romania.
  • +19 (27 voturi)    
    parere (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:49)

    gabriel [anonim]

    Haideti sa devoalam ce se va intampla : statul kazah, destul de autocrat si violent, il va vana pe conu' dinu pana-l va ucide pentru ca le-a promis ca iese prostanacul geoala si se vor face uitate datoriile....asa ca lui paturiciu ii mai dau 2-3 luni de viata !
    • +8 (12 voturi)    
      Moarte la Venetia (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:11)

      xian [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      sau mai bine zis vine de la Venetia ?
    • +1 (1 vot)    
      Ce zici? (Luni, 13 septembrie 2010, 11:43)

      dragos gros [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      Dar daca se intampla si minunea ca o "intelegere" secreta e data in vileag de tatari? Nu ajunge Costache alaturi de prietenul Nus?
  • +28 (32 voturi)    
    Patriciu si rusii (Duminică, 12 septembrie 2010, 19:57)

    Andrei T. [anonim]

    Dinu Patriciu a facut primele afaceri cu petrol prin intermrdiul unui KGB-ist din Baku. A pus mana pe Petromidia cu ajutorul colegilor din partid, care acum cred ca regreta profund. A furat statul roman folosind informatii din interior prin vanzari/ cumparari de actiuni. Simtind ca va avea probleme si ca ar putea plati pentru modul in care a fentat autoritatile statului roman, Dinu Patriciu a vandut Rompetrol unei firme care are in spate, vizibil, un bord rusesc, cu sustinerea statului rus, stat care incearca sa-si instituie din nou suprematia asupra Europei manipuland sursele energetice. E un act de curaj ce a facut guvernul Boc luandu-se la tranta cu o mare firma ruseasca. Totusi conteaza ce se va intampla in fapt, adica daca statul roman va reusi sa recupereze macar o parte din pierderile cauzate de Patriciu, omul nr.1 al rusilor in Romania.
    • +5 (7 voturi)    
      Bravo Amice! (Luni, 13 septembrie 2010, 2:37)

      romstart [utilizator] i-a raspuns lui Andrei T.

      Primul comentariu inteligent ce il citesc la acest subiect. Unora nu le este dat sa vada mai incolo de traista cu paine din fata unui spectacol de circ. Bravo! Unii nu vad cu adevarat ce se afla in spatele acestor mari delapidari. Hatisuri si hatisuri de legi si tertipuri prin care incearca cu totii sa scape de mana legii din Romania, folosindu-se de orice virgula din legile comerciale ale acestei tari, pentru a se sustrage de la plata datoriilor. A sosit timpul sa plateasca cu totii si guvernul acesta mult blamat ii va face sa plateasca.
  • +9 (13 voturi)    
    cica, sa nu vinzi castravetzi la gradinar (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:14)

    gradinarul cu castravetzi [anonim]

    mun gaz a gasit alt gradinar care le'a vandut castravetzi.
  • +16 (20 voturi)    
    eheee (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:26)

    Sahinsah [anonim]

    cred ca baietii de la KazMunayGas au luat <Teapa>,asa se numeste in afaceri pierderea.Cred ca ar trebui sa vorbeasca cu Patriciu,sa-i lamureasca mai clar cum i-a pacalit.Atunci cand a vandut Patriciu,Rompetrolul ,ma intrebam de ce naiba a vandut tocmai la aia din Kazastan....acum inteleg !
  • +17 (17 voturi)    
    legatura (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:55)

    ady [anonim]

    deci Dinu Patriciu, Sorin Rosca Stanescu, Sorin Pantis si Petrica Grama sunt implicati..la sumele vehiculate combinat cu caracterul fomist al elitei noastre gazetaresti e posibil sa ai toata media sub papucul tau..acum Basescu devine erou national
  • +15 (19 voturi)    
    Adevarul se leaga (Duminică, 12 septembrie 2010, 20:59)

    Lucianmotzul [anonim]

    Pai mai fratilor ,se vede clar de ce sa unit PSD cu PNL ,sa-l scoata pe GEoana prostanacul presedinte cu orice pret ,Voicu sa fie ministru de interne s.a.m.d. toti ai lor la putere ,a fost de trei ori la rusi geonalaul sa promita ce va face ,sa stearga tot ca ei sa poata furaaaaaaaaaa ,mai PATRICIULE iti vine rindul nu ai reusit ,ai facut tot ce ai putut sa-l scoti pe geonalaul dar ai ratat si TU si Vintul ,acum urmezi tu si apoi restul hotilor ,sa dati bani la stat datoriile tu si sleahta voastra de latrtori pe la antene si irealitati ,se stringe surubul fug sobolani ca se scufunda barca ,Doamne ajuta sa se faca dreptate si vezi mai Nastase ca tara a deraiat NU MAI CONDUCETI VOI SPIONI RUSILOR <IN FRUNTE CU iliescu <URMATI SI voi la spovedanie sa spuneti tot ,miseilor.
    • +5 (5 voturi)    
      Bravo! (Luni, 13 septembrie 2010, 2:39)

      romstart [utilizator] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Inca unul cu mintea limpede!
  • +18 (20 voturi)    
    incepe modernizarea Romaniei (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:06)

    ambra [anonim]

    bai ce ma rad !!!!! astia de la Realitatea deja se puneau pe bune pe langa Patriciu ca poate i-o cumpara cu totul sa nu moara de foame daca nu se mai intoarce SOv (si sigur nu se mai intoarce ca cica nu-l platea el pe Popa atata amar de ani daca ala nu avea ceva dovezi). A mai ramas un alt mare mogul cu televiziuni adica Voiculescu. O vrea el sa-i adopte pe toti de la Realitatea???? Sunt multi al naibii si scumpi
    • +13 (13 voturi)    
      multi, dar... (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:28)

      ramona [anonim] i-a raspuns lui ambra

      MICI si MURDARI !!!!!

      Nu mai avem nevoie ciocli, vrem si "spalarea" presei daca tot se cern apele!

      PS. Adica autospalarea, nu cenzura ci autocenzura!
      Dar nici Antenele n-au mare stabilitate, le cam unduie vantu....
  • +13 (13 voturi)    
    Foarte bine! (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:08)

    denvarel [utilizator]

    Hai Romania!
  • +8 (8 voturi)    
    Uitatziva pe harta... (Duminică, 12 septembrie 2010, 21:10)

    Snake Eyes [utilizator]

    Vetzi vedea ca, Kazakstanul nu-i chiar asa departe de noi ba din contra prin anumite organizatii si legaturi e mai "apropiat" decat unii vecini + ca unde mai pui,ca de acolo se lanseaza si aterizeaza rusii din spatiu:)
  • +4 (4 voturi)    
    economie (Duminică, 12 septembrie 2010, 22:31)

    ilici iliecicovici [anonim]

    Iliescu & co, ar trebui judecati si executati ca cei pe care i-a ucis de craciun! daca aia ne-au infomentat, astia ne-ai vandut si sufletul din noi! e timpul sa bagam sange in instalatie!!
    nu e mult, dar e ceva.....
    sa speram ca incet incet, cu Catalin voicu, Sov, Rompetrol, etc etc, va venio randul tuturor! dinu patriciu...esti un ....!
  • +3 (5 voturi)    
    IUHU (Duminică, 12 septembrie 2010, 22:39)

    HESS [anonim]

    Patriciu la bulau ,coleg cu Vantu.Rafinaria nationalizata.HAHAHAHA
  • +6 (8 voturi)    
    da, stiu (Luni, 13 septembrie 2010, 2:48)

    MirceaA [utilizator]

    Basescu si portocalii sunt de vina. E o chestie politica, ca si arestarea lui Vantu, a lui Voicu si a altor scarnavii. Aaa... am uitat sa iau atitudine fata de impuscarea cainelui. Carabinierii si jandarmii spanioli merg cu organizatia "Cutu-Cutu" cand fac arestari.
  • +4 (8 voturi)    
    greseli, populism, incompetenta si hotie (Luni, 13 septembrie 2010, 5:07)

    oilman [utilizator]

    Ar trebui sa precizam citeva detalii:

    1. dobinzi: Rompetrol a platit, pe cei sapte ani (scadenta in sep 2010) doar dobinzile la cei aprox 600 mil USD.; Astia au fost niste termeni exceptional 'obtinuti' de Dinu Patriciu in 2003-2004 cind a transformat datoria in obligatiunea scadenta in 2010 (51% din Petromidia daca principalul nu este platit la scadenta, dar ..
    2. Datorie 'istorica': Asta este o prostie - in contractul de vinzare cumparare al petromidiei incheiat cu Patriciu arau si 250+ mil USD care trebuiau achitati - adica pretul platit de Patriciu a fost 51 mil USD plus cei 250 mil pe care nu i-a mai platit - si care pina in 2004 s-au marit (datorii suplimentare, dobinzi si furt) la aprox 600 mil; Pina in 2005 Petromidia nu a avut niciodata profit, nici macar operational in ciuda a cea ce spune Patriciu
    3. Termenii obligatiunii permit - din pacate - atit majorarea capitalului cit si transformarea in actiuni - deci propritarul are n modalitati de a nu achita decit partial cele 600 mil si pastrarea majoritatii (controlului) in rafinarie. Din punctul asta de vedere - repet, din pacate - KMG are o gramada de optiuni. Vinovatii trebuiesc cautati in 2003 - Patriciu, Nastase si o gramada de papagali din parlament (unii simplii papagali, altii simplu cumparati sau presati de guvernul Nastase si Patriciu)
    4. Guvernul Boc incearca sa joace de pe o pozitie de forta, si sper ca asta sa le mareasca abilitatea de a negocia un deal mai bun cu KMG. Le doresc succes, dar repet, KMG are o gramada de optiuni legate de termenii obligatiunii...
    5. As sugera Guvernului Boc sa se uite mai atent la transactia de vinzare a Rompetrol si la pretul (cel putin 50% peste cea mai optimista evaluare de atunci) obtinut de Patriciu.....
  • +2 (4 voturi)    
    Argumentele lui Patriciu. (Luni, 13 septembrie 2010, 5:20)

    oilman [utilizator]

    Povestea cu argumentele - Vezi Patriciu, Tanasescu, DIP, etc, cum ca in 2003 era bine pentru statul roman sa (OUG) transforme datoria in obligatiune scadenta in 2010 le-am auzit de multe ori. BS total - statul avea printra altele optiunea sa preia rafinaria si sa negocieze un contract de management cu un rafinor experimentat. Erau si alte optiuni - ca de exemplu negocierea unor termeni normali (si nu incredibili de favorabili lui Patriciu) pentru obligatiune. etc. De altfel, pe articolul lui Popa este destul de corect listata gasca de politicieni care au fost mituiti de Patriciu cu un loc in diversele consilii de administratie ale companiilor Rompetrol.
  • +8 (8 voturi)    
    Blogul lui Dan Popa si lacrimile lui Patriciu (Luni, 13 septembrie 2010, 5:48)

    oilman [utilizator]

    Blogul lui Dan Popa arata destul de corect - sau mai precis aproape corect - istoricul privarizarii Petromidia si citeva detalii legate de modul in care Patriciu si-a asigurat accesul la putere
    As insista pe argumentul stupid pe care l-am auzit de prea multe ori din 2003 incoace - de la Tanasescu, DIP, Patriciu - cum ca acordarea (prin OUG) a conversiei datoriei de cca 600 mil in obligatiune era o actiune din care statul roman beneficia, etc. E o prostie, 1. erau alte optiuni - statul putea sa preia rafinaria si sa incheie un contract de management cu un rafinor experimentat, statul putea negocia termeni mai buni pe obligatiune, etc 2. Datoria istorica de fapt nu era datorie istorica ci simplu o parte din pretul de cumaprare al Petromidiei - Patriciu a platit in 2 etape un total de 51 mil usd - nici mai mult nici mai putin - cea ce e practic nimic - restul de 250-300 mil cit datora in 2000 petromidia trebuia achitat tot de Patriciu prin contract; Pina in 2003, prin datorii aditionale ca Petromidia pierdea bani, hotii si dobinzi la datoria existenta in 2000 suma a ajuns la cca 600 mil. Simplu
    Mai mult: Termenii la care a fost emisa obligatiunea ar fi fost greu de duplicat pentru un Exxon sau Chevron, companii cu un rating hehehe ceva mai bun decit al Petromidiei. As mentiona ca pina in 2005 Petromidia nu a avut profit ...
  • -4 (6 voturi)    
    Gresit (Luni, 13 septembrie 2010, 8:19)

    GG BKL [anonim]

    Statul incaseaza taxe de la Rompetrol mai mari decat datoria de 500 mil.$.
    Daca Rompetrol se inchide, nu le mai incaseaza nici pe alea.
    Pe vremurile astea, si cu asemenea scandal, tot Rompetrolul valoreaza aproape cat datoria, deci, kazahii n-o vor plati pt. ca ar insemna sa mai cumpere sandramaua inca o data.
    Cf. Teoriei Conspiratiei, asta inseamna ca de fapt statul nu e interesat de fapt de banii astia, ci sa preia grupul Rompetrol dupa faliment si sa-l vanda inca o data, la cine trebuie. Sa nu ne amagim, e vorba de grupuri de interese din PDL ca sa-si asigure material lunga perioada in care nu vor intra nici in Parlament dupa alegerile viitoare.
    Ca voi, continuati sa-l injurati tot pe Patriciu, asta arata pana unde poate merge hipnoza in masa combinata cu "inteligenta" proverbiala a rromanilor.
    Comunismul a invins in Romania prin aparitia omului nou, ca voi, care poate fi programat sa gandeasca dupa cum vrea Puterea. Chiar si daca se demonstreaza ca la matematica furtul conducatorilor (vorbim de Basescu, evident), omul nou, cum sunteti voi cei de aici, va striga in continuare ca hotul e tot Patriciu.
    Asta inseamna comunism, dragi oameni noi, care mesteca impasibili idei primite de-a gata.
    • +6 (6 voturi)    
      gresesti (Luni, 13 septembrie 2010, 9:23)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui GG BKL

      amice, gresesti si nu esti informat. Nu are importanta cite taxe - legale de altfel - plateste rompetrol. Nu despre asta se discuta. Argumentul tau ca statul nu ar mai incasa taxele respective este juvenil - si cel cu luam de la Kazaci si dam la PDL este la fel ca tot rahatul cu Basescu se razbuna pe Vintu - timpenii. Statul roman daca preia rompetrol oricind gaseste un rafinor legitim sa il opereze - ca il vinde sau incheie un contract de management - nu cu PDL prietene hai sa ne oprim la fapte nu la mizerii. Si statul primeste in continuare taxele Din pacate, cum am scris mai sus, hotia s-a petrecut nu acum cu cazacii care au in mina un contract destul de solid, ci in 2003 cind onorabilul Guvern a aprobat termenii obligatiunii
  • +1 (5 voturi)    
    Kazahii si-au luat-o (Luni, 13 septembrie 2010, 8:30)

    tepa [anonim]

    In tranzactia asta, Patriciu le-a dat Kazahiilor o mare teapa. Ma mir ca inca nu i-au rupt picioarele pana acum, sau exista alte intelegeri, sau lucruri pe care in ca nu le intelegem in spatele acestei tranzactii.
  • -4 (4 voturi)    
    Omul nou (Luni, 13 septembrie 2010, 12:20)

    GG BKL [anonim]

    Statul incaseaza taxe de la Rompetrol mai mari decat datoria de 500 mil.$.
    Daca Rompetrol se inchide, nu le mai incaseaza nici pe alea.
    Pe vremurile astea, si cu asemenea scandal, tot Rompetrolul valoreaza aproape cat datoria, deci, kazahii n-o vor plati pt. ca ar insemna sa mai cumpere sandramaua inca o data.
    Cf. Teoriei Conspiratiei, asta inseamna ca de fapt statul nu e interesat de fapt de banii astia, ci sa preia grupul Rompetrol dupa faliment si sa-l vanda inca o data, la cine trebuie. Sa nu ne amagim, e vorba de grupuri de interese din PDL ca sa-si asigure material lunga perioada in care nu vor intra nici in Parlament dupa alegerile viitoare.
    Ca voi, continuati sa-l injurati tot pe Patriciu, asta arata pana unde poate merge hipnoza in masa combinata cu "inteligenta" proverbiala a rromanilor.
    Comunismul a invins in Romania prin aparitia omului nou, ca voi, care poate fi programat sa gandeasca dupa cum vrea Puterea. Chiar si daca se demonstreaza ca la matematica furtul conducatorilor (vorbim de Basescu, evident), omul nou, cum sunteti voi cei de aici, va striga in continuare ca hotul e tot Patriciu.
    Asta inseamna comunism, dragi oameni noi, care mesteca impasibili idei primite de-a gata.
    • +2 (2 voturi)    
      argument mai puternic cind postezi de 2 ori (Luni, 13 septembrie 2010, 12:57)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui GG BKL

      Amice - ai mai repetat aceasi timpenie mai sus. Nu cred ca esti mai convingator cint copy/paste o postare fara sens.
  • -1 (1 vot)    
    ah, mai avem petrol in pamantul tarii...? (Luni, 13 septembrie 2010, 13:20)

    fara nici un regret.... [anonim]

    daca mai este.... paziti-l oameni buni iar cei care au abuzat... sa ramana su 'buza' unflata !
  • -3 (3 voturi)    
    omul nou (Luni, 13 septembrie 2010, 13:46)

    anonim [anonim]

    Bravo!!!!
    Foarte mult adevar .
    Oare cum le putem deschide ochii delor care tot scriu despre subiectul Rompetrol .
    Stie cineva cate luni pe an functiona Petromidia inainte de privatizare?
    Cate modernizari in instalatii s-au facut dupa privatizare ?
    Este foarte usor sa aruncam cu noroi,insa greu sa lasi ceva in urma ta,sa fii invidiat de altii .
    Poate ca daca Petromidia nu era cumparata de Patriciu,astazi era o ruina din care se taia fierul vechi si se vindea?
    Asa ca mai ganditi-va cand faceti comentarii tampite ...
  • -1 (1 vot)    
    Cum este posibil? (Luni, 13 septembrie 2010, 14:09)

    T+C [anonim]

    Cum este posibil cind se stie ca rezervele mondiale de petrol si gaz sint in scadere Romania privatizeaza aceste resurse vitale?

    Mai nou, cind transporturile pe cale ferata devin din ce in ce mai importante, cum este posibil ca CFR Marfa sa fie pregatit pentru a fi privatizat?

    Pentru toate privatizarile din 1990 incoace li se mai stiu pe unde le sint actele pentru a se dovedi ca s-au facut legal?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi