Romania a fost inclusa intr-un nou traseu rutier care va lega Marea Baltica, Marea Neagra si Marea Mediterana

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Vineri, 22 octombrie 2010, 14:46 Economie | Companii

Via Carpatia
Foto: spedycje.pl
Reprezentantii ministerelor transporturilor din sapte tari europene, printre care si Romania, au semnat vineri la Lancut, in Polonia, declaratia "VIA CARPATIA" privind extinderea celei mai scurte rute de transport rutier de-a lungul axei nord-sud, informeaza Ministerul Transporturilor. Aceasta ruta conecteaza Lituania, Polonia, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria si Grecia. 

Semnarea "Declaratiei Via Carpatia" constituie un pas important in dezvoltarea legaturilor de transport dintre Statele Membre UE, in contextul actual al politicii de revizuire a retelelor traseuropene de transport TEN-T, a afirmat ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Anca Boagiu

"Consider ca un aspect deloc de neglijat este acela ca in dezvoltarea viitoare a proiectului "Via Carpatia" se impun demersuri comune ale partilor implicate ca, pe langa promovarea in comun a acestui proiect in reteaua centrala TEN-T, sa fie intreprinse demersuri de identificare a unor noi legaturi de interconectare dintre proiectul Via Carpatia si proiecte prioritare de transport ale unor state europene si asiatice", mai spune Anca Boagiu
 
Initial, Via Carpatia urma sa faca legatura doar intre patru tari: Lituania, Polonia, Slovacia si Ungaria. Ulterior au fost incluse in proiect si Romania, Bulgaria si Grecia.

Prin Declaratia semnata la Lancut, ministrii transporturilor din Lituania, Polonia, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria si Grecia au acceptat propunerea Romaniei privind cele doua directii ale traseului pe teritoriul Romaniei:
  • spre portul Constanta, realizandu-se o legatura rutiera directa de mare viteza intre Marea Baltica si Marea Neagra
  • spre frontiera romano-bulgara - viitorul pod mixt (rutier/feroviar) peste Dunare de la Calafat (RO)-Vidin (BG) - cu posibilitatea prelungirii proiectului Via Carpatia spre frontiera sudica a Uniunii Europene.




Citeste mai multe despre   










12910 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    Oau, s-au plictisit Europenii de lenea Romanilor ? (Vineri, 22 octombrie 2010, 14:53)

    anonim [anonim]

    Ne fac ei drumuri ? Ce bine ar fi, poate asa o sa avem si noi macar Ploiesti Bucuresti gata pina in 2100. De furat tot o sa mai furam , ca nu se poate altfel , ce naiba ?
    • -4 (14 voturi)    
      Vor face un pod suspendat... (Vineri, 22 octombrie 2010, 15:12)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ...de la bulgari la unguri ori subteran, pentru ca noi sa nu avem acces la el,ori o vor face ei pentru a fi siguri.
      • +5 (17 voturi)    
        tara si presa de milogi (Vineri, 22 octombrie 2010, 17:03)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        Articol tipic romanesc.

        "A fost inclusa" ? adica ne-au facut un favor , s-au milogit cu noi ?

        ROMANIA PARTICIPA ! presa de doi lei ce sinteti.
  • +6 (8 voturi)    
    Rute (Vineri, 22 octombrie 2010, 15:01)

    euro tour [anonim]

    Daca ar include mai intai rute aeriene low cost cu tarile respective sau cu nordul europei (Suedia, Norvegia, Finlanda ) ar fi exceptional.Deasemenea, mai dese si la ore mai convenabile.
    • +8 (8 voturi)    
      Si Olanda, Si olanda! (Vineri, 22 octombrie 2010, 15:05)

      Ica [anonim] i-a raspuns lui euro tour

      Din pacate low cost cred ca se introduce unde este cerere..Nu cred ca e cerere pt zonele astea.
      Ce low cost avem noi: Spania, Italia, Belgia Franta...numai acolo unde rominii sint inn sute de mii nu? Sint sute de mii pe tarile nordice? nu prea..
      • +5 (5 voturi)    
        si asa sa ramana (Vineri, 22 octombrie 2010, 22:58)

        eee [anonim] i-a raspuns lui Ica

        sa NU vina mai multi in scandinavia, in special dintr-aia care canta la acordeon si stau cu mana intinsa!
      • +2 (2 voturi)    
        SUTE DE MII? (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 12:50)

        TRAIAN [anonim] i-a raspuns lui Ica

        MILIOANE!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Sincer... (Vineri, 22 octombrie 2010, 19:41)

      uwe [utilizator] i-a raspuns lui euro tour

      Eu n-as prea vedea suedezi si norvegieni inghesuindu-se printre scuipati de cocalari si parasute in dezastrul ala de Baneasa, si nici nu mi-i imaginez prea doritori de contacte cu o asemenea civilizatie. Asa ca continua sa visezi.

      Si cred ca e chiar normal, din moment ce-ti permite venitul, sa platesti 200 de euro in plus pentru a nu avea parte de asemenea fauna inconjuratoare.
      • 0 (0 voturi)    
        rute europene (Duminică, 24 octombrie 2010, 19:13)

        euro tour [anonim] i-a raspuns lui uwe

        Asemenea atitudine , as spune eu "de fite" o sa o mai ai 6-8 luni pan cand te vei mai acomoda cu tara care a avut amabilitatea sa-ti dea o sansa.Asta inseamna ca vei avea din ce in ce mai multe responsabilitati, nu numai sa platgesti 200 euro in plus pentru a nu te mai amesteca deopotriva cu cei ce au fost mai putin norocosi decat tine.
    • +2 (2 voturi)    
      low cost (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 10:31)

      stefy [anonim] i-a raspuns lui euro tour

      asa ese Rute. Pai hai sa facem o petitie pentru introducerea de aeronave directe catre suedia, norvegia,danemarca si finlanda, ce zici? si eu unt e acord, mai ales ca peste 2 saptamani plec in suedia la lucru si daca ma crezi nu stiu pe ce ruta sa o mai iau....
      • 0 (0 voturi)    
        Depinde unde (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 14:55)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui stefy

        Malev: Copenhaga - Malmo.
      • 0 (0 voturi)    
        Rute (Duminică, 24 octombrie 2010, 18:51)

        euro tour guide [anonim] i-a raspuns lui stefy

        Referitor la petitie, am incercat la Wizzair.Nu am gasit o pagina de contact unde sa scriu doua vorbe.Ideea este ca traficul aerian low cost este foarte fragmentat de multimea de companii aeriene (ma refer la ieuropa) - care nu comunica intre ele - de destinatiile mai ales turistice si de aeroporturile mai micute.Tot traficu low cost in ieuropa se bazeaza pe turism nu pe "workforce exchange". De ce?Pentru ca s-a incercat inducerea in mintile europenilor a unui cult pentru holiday.Cine a reusit sa se adapteze repede , foarte bine.Cine nu, mai are de asteptat.
        Faceam o comparatie cu USA (cum vrea ieuropa sa devie)...nu exista termeni pentru asa ceva...(un zbor low cost new york-chicago, dus-intors, 120 dulari.
    • -1 (1 vot)    
      Prea tarziu (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 14:51)

      cetatean [anonim] i-a raspuns lui euro tour

      Nu cred ca se rezolva ceva. Ungurii ne-au luat la aceste zboruri.
      Aeroportul din Budapesta este plin si zi si noapte.Duc si aduc cu escala la Budapesta!
      Noi am avut alte treburi, am fost ocupati de furaciuni, nu am vrut U.E., nu am vrut Schenghen...
  • +12 (14 voturi)    
    Ce veste buna! (Vineri, 22 octombrie 2010, 15:29)

    AlinN [anonim]

    Acum pe langa traseul Bucuresti-Budapesta-Viena nefinalizat o sa avem si traseul Bucuresti-Varsovia nefinalizat. La vorbe suntem neintrecuti...mai greu cu facutul.
    • -10 (12 voturi)    
      E usor a scrie versuri. (Vineri, 22 octombrie 2010, 15:57)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      O-i fi vre-un nabab care in vremuri de criza nu ai unde investi?Stai degeaba pe net daca nu ai inteles nimic din criza economica mondiala,care de fapt este o criza de capital-nu mai sunt bani pentru investitii.E ciudat,dar asta este ,nu mai sunt bani.
      • +9 (9 voturi)    
        ... (Vineri, 22 octombrie 2010, 16:25)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Rolul unui stat in timp de criza e sa faca astfel de investitii. Pentru ca le poate obtine mai ieftin, pentru ca creaza locuri de munca, pentru ca misca putin economia. Criza nu e de investitii, e de consum pentru ca s-a consumat peste posibilitati.

        Oricum ar trebui sa ne bucure ca ne includ in proiectele astea, inseamna ca e mult mai scump sa ne ocoleasca si deci pana la urma impinsi de la spate de ei ne vom alege si noi cu niste autostrazi si niste drumuri.
        • 0 (0 voturi)    
          "Mult mai scump"? (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 7:36)

          VictorCh [anonim] i-a raspuns lui Cris

          "...inseamna ca e mult mai scump sa ne ocoleasca..."
          AIUREA! Ar accepta ei marirea de pret doar sa nu se mai "incurce cu" "initiativele" si "descurcareala" si "harnicia" si "organizarea" romanesti - DA' N-AU PE UNDE PE DRUMURI DE USCAT (fara a parasi teritoriul UE); noi si bulgarii facem parte dintr-un culoar obligatoriu (in interiorul UE) pe drumul dinspre Ungaria spre Grecia - cu exceptia cazului ca se accepta un ocol SI traversare maritima cu feribotul dinspre Italia.
      • +3 (3 voturi)    
        @mircea (Vineri, 22 octombrie 2010, 16:35)

        AlinN [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Nu "o-i" fi eu nabab, dar nici nu "o-i" fi atat de naiv sa cred ca daca am intrat pe traseul lui peste viata este la fel de frumoasca ca si cand am avea intr-adevar acele trasee.
        • 0 (4 voturi)    
          corect este "oi" (Vineri, 22 octombrie 2010, 19:43)

          constantin [anonim] i-a raspuns lui AlinN

          nu se scrie o-i dezlegat ci legat,oi,care este prescurtarea lui "voi" ," 'oi"din constructia "voi fi"
    • +3 (5 voturi)    
      Pai cred ca la noi e cam acelasi traseu (Vineri, 22 octombrie 2010, 16:54)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Din moment ce trece prin Ungaria, posibil sa intre in Ro tot pe la Nadlac. Caz in care traseul spre C-ta devine integral parte din Coridorul 4.

      Daca se intra pe la Oradea atunci s-ar folosi autostrada Transilvania, deci ai avea acoperit traseul (Oradea-Brasov-Bucuresti-C-ta).

      Iar pt drumul prin Calafat ar fi vreo 2 variante, care sa refoloseasca parti din Coridorul 4:
      - Pitesti-Craiova-Calafat (bucata pana la Craiova deja e drum expres parca), 210km total, 90 portiunea Craiova-Calafat, de la Nadlac cam 740km
      - Lugoj-Drobeta-Calafat, cam 330km de construit, total de la Nadlac cam 490km
      Daca s-ar intra mai la nord, spre Oradea/Satu-Mare, ar mai fi de construit macar 120km la optiunile astea 2, dar ti-ar conveni daca le-ai face cu bani europeni :).

      PS: lungimea ar fi dupa drumurile actuale, baniesc c-ar fi ceva diferente dar cam asta e ideea :)
      • +1 (1 vot)    
        legatura (Vineri, 22 octombrie 2010, 23:05)

        cetatean [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Bucata de la Pitesti la Craiova e drum expres doar in proiect si ala la nivel de SF. Exista un asemenea proiect (Drumul Nordului) care ar urma sa faciliteze accesul din zona Baia Mare - Satu Mare spre sudul tarii prin autostrada Transilvania (coboara spre Cluj). Insa si acesta este tot la nivel de SF si dupa cum se misca treburile la noi in infrastructura ...
        • +1 (1 vot)    
          Mda, stiu (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 1:37)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui cetatean

          Trece prin localitati, dar parca e cam ca DN1, 2 benzi/sens.

          Oricum candva in viitor cand om fi noi la pensie or sa se gandeasca sa lege cumva Coridorul 4 de A. Transilvaniei. Nu stiu daca au deja gandit pe unde sa faca legatura. Cluj-Sibiu sau Oradea Arad.
  • 0 (4 voturi)    
    ...asa copii,totul in si prin Transilvania ... (Vineri, 22 octombrie 2010, 19:47)

    constantin [anonim]

    ...si mai apoi aratati cu degetul spre celelalte zone sarace si "inapoiate"...multumim!
    • +3 (3 voturi)    
      trasee (Vineri, 22 octombrie 2010, 21:58)

      ardelean [anonim] i-a raspuns lui constantin

      No ce sa-i faci daca Transilvania, mai bine zis Ardealul e la vest? Nu sunt inca necesare autostrazi spre Rusia, dar nu se stie.
      • +1 (1 vot)    
        Exista si spre Est (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 1:35)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui ardelean

        Coridorul IX sau XI. E proiectata o autostrada spre Albita, parca. Ar trece prin Rep Moldova si o ia prin Ucraina. Si inca una de pe la Iasi spre Vatra-Dornei.

        Bine, cand s-or si apuca de ele, e alta poveste :).
        • +2 (2 voturi)    
          Eroare (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 13:50)

          Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

          Este o eroare de logistica sa tranzitezi tari rpecum Rep. Moldova si mai ales Ucraina!
          • 0 (0 voturi)    
            Stii macar cum arata traseul? (Duminică, 24 octombrie 2010, 12:18)

            Mihai [anonim] i-a raspuns lui Demigod

            Uite aici:

            Helsinki - Vyborg - St. Petersburg - Pskov - Gomel - Kiev - Ljubashevka - Chişinău - Bucharest - Dimitrovgrad - Alexandroupolis.

            Mai are niste derivari, insa dupa cum ziceam, iese prin Rep. Moldova si Ucraina. Ca-ti place sau nu, asta e situatia.

            Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Pan-European_corridors

            Si traseul prin Ro (asta-i de pe www.gov.ro):
            "Achievement of feasibility and design studies at the Pan-European Corridor IX Focsani - Albita. "
    • +3 (3 voturi)    
      @ constantin (anonim) 22.10.'10 19:47 (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 7:43)

      VictorCh [anonim] i-a raspuns lui constantin

      N-ai fi dumneata amabil sa ne indici o varianta de trecere prin Romania dinspre Ungaria spre Bulgaria pe un traseu care sa NU includa SI Transilvania (sau MACAR Banatul)?
  • +1 (5 voturi)    
    Era unu Videanu care ne lega la tot felul de tevi (Vineri, 22 octombrie 2010, 19:54)

    .... [utilizator]

    ... si pana la urma am ramas cu teava-n mana.
  • 0 (6 voturi)    
    Tupeu tipic romanesc.. (Vineri, 22 octombrie 2010, 21:02)

    tati [anonim]

    Dupa ce ca nu am construit nicio autostrada in ultimii ani(decat bucatele),dupa ce nu avem nimic ce se va concretiza pentru anii imediat urmatori,decat bucatele,le dam la astia solutii cum ar trebui sa arate viitoarea magistrala,pe unde ar fi bine sa treaca,etc,etc.
    Imi e jena de tupeul nostru...
    • +3 (3 voturi)    
      confirmi ceea ce este tipic (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 11:09)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui tati

      Asteptam sa avem infrastructura ca in vest, dar cat mai repede in max 5 ani, lor lea luat 50 de ani. Si cand se pune umarul si Romania la un proiect intre tari , aruncam cu gunoi in ei, ca vezi doamne ce ne trebuie noua legaturi cu Marea baltica, cand avem atatea probleme in tara.
      Da ai dreptate tati, tipic romanesc.
  • +2 (2 voturi)    
    traseu Ungaria (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 7:32)

    ady [anonim]

    Din cite am citit din Slovacia traseul merge pe Miskolc -Debrecen pe M 35. Autostrada asta se termina brusc la Debrecen (50-60 km de Oradea) asteptand ca Boc sa construiasca Transilvania si spre granita.

    Prin urmare un traseu de iesire din tara aproape sigur este pe la Oradea- Bors conectandu-se astfel atat autostrada transilvania cu M3 (Debrecen-Budapesta-Viena) + Carapatia intre Transilvania si Paneuropean 4.

    E o oportunitate de a accesa ceva fonduri si pt. parti din Transilvania sa nu ramana doar o poteca de la gilau la Turda.
  • 0 (0 voturi)    
    Prezentare completa (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 7:35)

    ady [anonim]

    www.mi.gov.pl/files/0/.../PrezentacjaViaCarpatiawstp.ppt

    daca nu trece link-ul cautati via carapatia pe google uk in engleza si dati de o prezentare de la polonezi
  • -1 (3 voturi)    
    Iluzii? (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 8:22)

    hotnewsfil [utilizator]

    S-a stabilit un program de construire a unor noi autostrazi? Cum arata? Cum se acopera cheltuielile? Ajuta si UE? Isi baga rusii coada?
    Este doar o promisiune, o speranta, o amagire ca si multe alte petarde de acest fel, lansate de politicieni, dupa '89?
  • 0 (0 voturi)    
    Importanta locului Strategic (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 9:43)

    M.Andrei Iulian [anonim]

    Romania cred eu din punctul de vedere al Geo-politicii reprezinta un nod ( trebuie sa ne folosim de acest lucru) de interconectare si cu spatiul Asiatic cum am vazut in declaratie.
    Puncte:
    Marea Mediterana>Grecia>Bulgaria>Rom.
    Peninsula Arabica>Turcia>BUlg>Rom.(Turcia are neglijata partea Estica a teritoriului dar daca trece conducta BP ma mir sa nu fie interes in acea zona);
    Georgia>M.Neagra>Constanta.
    Rusia care are in gand sa-si intensifice relatiile economice cu China>Ucraina>ROmania.
    Problema este cum stam in fata celorlalte tari, fac pariu ca daca rezolvam cu infrastructura avem de castigat enorm pe viitor.
    • +1 (1 vot)    
      nod de comunicatii (Duminică, 24 octombrie 2010, 13:27)

      bucurestean [anonim] i-a raspuns lui M.Andrei Iulian

      Romania este un nod de comunicare la nivel european atat nord sud (Marea Baltica - Grecia& Turcia) , cat si est - vest.
      Dar prin proiectul prezentat traseul este dezvantajos pt noi. Sa mergi din Constanta , Bucuresti, Ploiesti, etc. catre Varsovia sau mai departe via Ungaria nu este ce ne trebuie sau ce trebuie nivel european.
      O implicare in acest proiect este utila doar pt a realiza legatura cu autostrazile din Ungaria sau Serbia.
      Altfel este din nou o investite ne-utila nerentabila.
      Din ce a prezenta guvernul actual pare a fi cel mai util Pitesti-Craiova-Calafat si mai departe prin Banat (sau Bulgaria catre Serbia, Ungaria Austria) ...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu am circulat prin acea zona. (Duminică, 24 octombrie 2010, 21:30)

        M.Andrei Iulian [anonim] i-a raspuns lui bucurestean

        Dar daca tu frecventezi zona s-ar putea sa stii mai bine si sa ai dreptate.Cred ca punctul de vedere al dezvolatrii noastre trebuie sa fie in locurile unde alte tari sunt ca noi nedezvoltate, acolo trebuie sa ne dezvoltam afaceri etc. Important este sa fim conectati la nodurile vestice ca apoi suna epic dar noi putem dezvolta Estul.Trebuie sa luam atitudine la noi ca vedem ce fac altii.
        • +1 (1 vot)    
          nod comuncatii & dezvoltare afaceri (Duminică, 24 octombrie 2010, 21:49)

          bucurestean [anonim] i-a raspuns lui M.Andrei Iulian

          Cred ca este corect ceea ce spui, anume trebuie sa dezvoltam primordial infrastructura acolo unde putem dezvolta afaceri, inclusiv est, mai ales ca "highest rate of development" va fi in tarile emergente iar la nivel UE se stie clar acest fapt si se actioneaza in consecinta , mai ales Germania.
          In plus a fi nod de comunicatii este un business inself (vezi Austria).
          Din pacate constructia de autostrazi acum in Romania se face total dezechilibrat, toate orasele din sud sau est nu au comunicatii rutiere cel putin mediocre catre vest sau chiar intre ele (vezi Bucuresti- Brasov si dezastrul centurii Bucuresti).
          Si sunt locuri unde se fac afaceri si circulatia are un volum foarte mare ...
  • -1 (1 vot)    
    oau, am terminat toate autostrazile... (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 10:33)

    gimini [utilizator]

    Oau, astia au terminat tot ce era de construit si gata, acum facem autostrazi si catre Lituania.

    Bleah.
  • 0 (0 voturi)    
    Tranzitul (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 10:50)

    Plutasul de pe Siret [anonim]

    prin Romania se va face aerian,normal.Nu v-ati prins?!Sau naval,cu plutele,pe Siret-Dunare-M.Neagra-Bulgaria-Grecia,samd.Ce e asa greu?
  • 0 (0 voturi)    
    Sa-l puna pe Berceanu (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 10:58)

    Mihai [anonim]

    la conducerea proiectului pentru partea romana. Stie dumnealui cum sa scoata niste costuri de realizare a lucrarii de o sa ramana aia uimiti :)
  • -1 (1 vot)    
    spaga:) (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 11:27)

    unic [anonim]

    spaga noastra a ajuns mai greu la cine trebuia... dar pana la urma ...AM REUSIT :)
  • 0 (0 voturi)    
    PREFEZABILITATE (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 11:29)

    melk [anonim]

    Schimbati repede studiile alea de PREFEZABILITATE facute la nefarshit si fara nicio finalitate! Mai faceti o tura de studii de PREFEZABILITATE ! Aceasta salveaza multe SRL-uri!!!

    Schimbati repede studiile alea de PREFEZABILITATE facute la nefarshit si fara nicio finalitate! Mai faceti o tura de studii de PREFEZABILITATE ! Aceasta salveaza multe SRL-uri!!!

    Schimbati repede studiile alea de PREFEZABILITATE facute la nefarshit si fara nicio finalitate! Mai faceti o tura de studii de PREFEZABILITATE ! Aceasta salveaza multe SRL-uri!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Dincolo de aceasta autostrada (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 12:01)

    bigone [anonim]

    Se prefigureaza un nou bloc in interiorul UE coagulat in jurul Poloniei - eu as boteza-o Alianta Estului.Este o reactie la atitudinea rasista si neocolonialista din vestul Europei.Este inadmisibil ca in UE sa existe state care dispun si state care executa.Probabil in loc sa se mai faca noi autostrazi in Germania sau Franta, se vor face in Europa de est care are nevoie realmente de asa ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    drumurile toate (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 12:29)

    anonim [anonim]

    Numai de ni le fac ei,noi o sa facem data viitoare.
  • 0 (0 voturi)    
    VIA CARPATIA (Sâmbătă, 23 octombrie 2010, 12:46)

    TRAIAN [anonim]

    doar atunci cand vom intelege ca infrastructura e un organ vital al economiei,doar atunci vom putea sa spera,problema e ca omul de rand ainteles,dar mintile luminate de la bucuresti nu prea,astia sunt mai prosti decat comunistii,subiectul asta ar trebuii sa fie un front comun intre opozitie si putere,ca de altfel multe alte lucruri de interes national.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version