Ministerul Transporturilor a propus sapte proiecte de 450 milioane de euro pentru transportul naval

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:23 Economie | Companii

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a propus mai multe proiecte, din care sapte prioritare, care ar urma sa fie incluse in Planul de Actiune al Comisiei Europene privind implementarea Strategiei Dunarii, informeaza Ministerul Transporturilor. Cele sapte proiecte se axeaza pe componenta de transport naval in vederea imbunatatirii conditiilor pentru transportul fluvial. Valoarea totala a proiectelor este de circa 450 milioane de euro. Vedeti in text care sunt cele sapte proiecte.
 
  • Proiectul "Imbunatatirea conditiilor de navigatie interioara pe sectorul de Dunare- Calarasi- Braila" are o valoare de 38 milioane euro, lucrarile urmand a se defasura in perioada 2011-2013.
  • Un al doilea proiect este "Imbunatatirea conditiilor de navigatie pe sectorul comun romano- bulgar al Dunarii", in valoare de 140 milioane de euro. In prezent se elaboreaza Studiul de Fezabilitate care se va finaliza in 2011, lucrarile urmand a fi derulate in perioada 2012-2015.
  • Proiectul "Pod rutier peste Canal Dunare- Marea Neagra" este deja in curs de executie, urmand a fi finalizat in anul 2012, costurile totale fiind de 28 milioane de euro.
  • Un al patrulea proiect este "Front de asteptare a navelor pe Canalul Dunare - Marea Neagra", in valoare de 3 milioane de euro si pentru care in prezent, se elaboreaza Studiul de Fezabilitate care se va finaliza in 2011.
  • Unul dintre cele mai importante proiecte propuse de Ministerul Transporturilor este "Modernizarea ecluzelor Canalelor Dunare- Marea Neagra si Poarta Alba- Midia Navodari", al carui studiu de fezabilitate va fi finalizat in 2011. O parte a proiectului in valoare de 80 milioane de euro pentru doua ecluze, va putea fi implementata in perioada 2011- 2015 in functie de fondurile disponibile in POS-T 2007- 2013, restul proiectului va fi finalizat in POS-T 2013- 2020.
  • Al saselea proiect propus de MTI este "RoRIS- Sistem de Informatizare in transportul fluvial", prin intermediul caruia se implementeaza Directiva RIS a Comisiei Europene. Valoarea totala a proiectului este de 49,9 milioane lei (11,8 milioane euro)
  • Al saptelea proiect este "Consolidarea malurilor pe Canalul Dunare - Marea Neagra", al carui studiu de fezabilitate se finalizeaza in 2011. Proiectul are o valoare de 150 milioane de euro si va fi finalizat in cadrul Programului Operational Sectorial- Transporturi 2013-2020.













Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

967 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    O lista de 7 mangle (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:47)

    Nemo [anonim]

    Iarasi se duc banii in buzunarele baietilor destepti .
    pe canalul Dunare- Marea Neagra nu merge atat marfa cat se se justifice aceste investitii .Cu traficul se va reduce si mai mult in viitor investitiile sunt cu adevarat inutile
    • +2 (2 voturi)    
      Nostradamus, (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:23)

      Lolek [anonim] i-a raspuns lui Nemo

      Te-ai intrebat vreodata de ce "nu merge atata marfa" pe canal? S-ar putea sa descoperi ca buna parte din motivele cu pricina ar putea fi rezolvate cu proiectele astea.
      • 0 (0 voturi)    
        Lolecule (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:34)

        Nemo [anonim] i-a raspuns lui Lolek

        Asculta aici: Fluxurile de marfa exista si in momentul in care vorbin noi acum .Ele se misca pe unde au gasit loc . Si s-au obisnuit .
        Exista fluxuri de marfa de la originea lor catre consumator. daca tu reusesti sa indici un flux de marfa care are nevoie de Dunare ai premiul 11 . Astept .
  • 0 (0 voturi)    
    Dunarea (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:11)

    Spic de Grau [anonim]

    Nu este navigabila tot timpul anului . Inghet,seceta,viituri sau inundatii.Transportul pe dunare nu se poate efectua cu regularitate si nu poate fi rentabil in aceste conditii.
    Statele riverane nu au economii integrate care sa profite de Dunare ca si artera de transport in caz ca se canalizeaza si devine navigabila tot timpul anului . Confundati Dunarea cu Rinul .
    Dunarea va ramane pentru transport sezonier de cereale sau cateva barje cu carbune sau minereu de fier din Ukraina .Problem ! . Cu cerealele mai merge ca pe Dunare nu sunt controlale si te prinde cu tiru cu cereale de contrabanda pe sosea.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă