Licitatii lansate de CFR: Modernizarea a 10 gari costa 332,8 milioane de lei, fara TVA

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 13 ianuarie 2011, 15:20 Economie | Companii

Compania CFR SA a lansat patru anunturi de licitatie in vederea modernizarii a 10 statii de cale ferata. Pentru lucrari de modernizare a statiilor din Giurgiu, Slobozia, Calarasi, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Botosani, Vaslui, Piatra Neamt, Braila si Pitesti, sunt estimate costuri totale de 332,8 milioane de lei, fara TVA. Lucrarile sunt finantate din fonduri nerambursabile de la Comisia Europeana prin FEDR (69.25%) si contributia de la bugetul de stat (30.75%).

Contractele se vor derula pe o perioada de doi ani de la data atribuirii, exceptie facand statia Pitesti pentru care termenul este de trei ani. In alegerea ofertei castigatoare pretul va avea o pondere de 80%, iar propunerea tehnica de 20%.

Costurile lucrarilor pentru fiecare gara in parte

  • Gara Giurgiu- 14,52 milioane lei, fara TVA
  • Gara Slobozia Veche- 29,23 milioane lei, fara TVA
  • Gara Calarasi Sud -26,34 milioane lei, fara TVA
  • Gara Sfantu Gheorghe -41,74 milioane lei, fara TVA
  • Targu Mures -45,21 milioane lei, fara TVA
  • Gara Pitesti- 60,25 milioane de lei, fara TVA
  • Gara Botosani -19,81 milioane lei, fara TVA
  • Gara Vaslui -28,49 milioane lei, fara TVA
  • Gara Piatra Neamt -25,19 milioane lei, fara TVA
  • Gara Braila- 41,99 milioane de lei, fara TVA

Lucrarile sunt finantate din fonduri nerambursabile de la Comisia Europeana prin FEDR (69,25%) si de la bugetul de stat (30,75%).

Printre proiectele prioritare ale Ministerului Transporturilor in 2011, se afla modernizarea a 21 de gari, investitia fiind de 227 milioane euro. Pana acum au mai fost lansate anunturi de licitatie pentru modernizarea garilor Resita Sud si Slatina.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2718 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    asta ne lipseste... (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:30)

    dan [anonim]

    poate ar fi mai bine sa utilizam aceste sume in reabilitarea tronsoanelor de cale ferata.. pe care se circula cu viteza melcului ...
    • +2 (2 voturi)    
      bine si asa.. (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:15)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui dan

      daca ar face de banii astia un sistem destept de bilete si control ca sa elimine complet calatoriile cu 'nashul', banii s-ar recupera imediat.
  • +5 (5 voturi)    
    gari? (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:37)

    adib [utilizator]

    nu de gari renovate avem nevoie!!! avem nevoie de linii rapide si vagoane curate si confortabile, adica de o alternativa la autobuz/masina. Astfel o sa foloseasca oamenii trenul si cu banii adunati, renovati si garile. incuiatilor...
  • +5 (5 voturi)    
    Gara -gatza (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:41)

    costi [anonim]

    Modernizari la gari fara trafic.
  • +4 (4 voturi)    
    Care e utilitatea? (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:07)

    vax [utilizator]

    Linia de cale ferata este zbarna, garile trebuiau modernizate iar garile de mai sus sunt foarte tranzitate...

    La ce buna sa ai gari daca nu mai merge nimeni cu trenul?
  • +2 (2 voturi)    
    dar INFRASTRUCTURA? (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:07)

    ION I [anonim]

    ca nu stam cu orele si dormim prim gari... stam cu ORELE si DORMIM in trenuri!

    sau nu mai primesc bani de la CE din cauza proastei gestionari si a incompetentei in proiectul Coridorului Pan European 4?
  • +2 (2 voturi)    
    infractorii pusi stapini (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:15)

    pirca [anonim]

    asa e cind pleaca aia cu coloana , totul se face cu fundul in sus...of ce gay suna...sa o duceti mai bine...mi se pare aiurea sa platesti sume de milioane de dolari, totul e umflat la nesimtire...de ce nu mai fac niste sali de sport in care copiii nu mai au access?
  • 0 (0 voturi)    
    Curiozitate (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:41)

    ADA [anonim]

    Pe ce baza au fost alese aceste gari ?? Gradul de prabusire ? Nr de calatori care le folosesc ? Cu tot respectul la Calarasi Sud sau la gara Giurgiu plus Braila cap de linie , Slobozia veche ...trec trenuri din an in paste !! NU era normal sa ioncepem cu cele tranzitate de oameni si de ..trenuri ?????
    Gara din Oradea..la doi pasi de granita arata jalnic ...
  • +1 (1 vot)    
    Statia Giurgiu Oras sau Giurgiu Nord ? (Joi, 13 ianuarie 2011, 17:22)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Giurgiu Oras este cap de linie si serveste cca. 500 de calatori pe zi, dar de cand s-a prabusit podul de la Gradistea la inundatiile din 2005 trenurile nu mai circula pana la Bucuresti, ci doar pana la Gradistea. Mai este si linia catre Videle, dar acolo sunt prea putini calatori.

    Mai importanta este Giurgiu Nord, statie internationala in care opresc toate trenurile care trec in Bulgaria si care arata ca acum 25 de ani, cand a fost renovata ultima data...

    Deci, care "Giurgiu" va fi modernizata ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi