Capitala va fi promovata ca destinatie turistica, Bucurestiul fiind principala destinatie din Romania pentru turismul de tip city-break. Cel putin asa sustine Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului care vrea sa achizitioneze o strategie de promovare. Anuntul de intentie pentru achizitionarea serviciilor de elaborare a "Strategiei de promovare a Municipiului Bucuresti ca destinatie turistica" va fi publicat, in cursul zilei de astazi, pe portalul www.e-licitatie.ro. Proiectul va fi finantat din fonduri externe nerambursabile in limita sumei de 430.000 lei, fara TVA.

  • "Pentru valorificarea si promovarea potentialului turistic al municipiului Bucuresti, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului va achizitiona o strategie de promovare turistica a Capitalei si va contribui la implementarea acesteia. Demersul ministerului urmeaza recomandarile studiilor efecutate pentru elaborarea brand-ului turistic national, Bucurestiul fiind principala destinatie din Romania pentru turismul de tip city-break, cu mare potential de dezvoltare pe segmentul de turism cultural", sustine Ministerul Dezvoltarii.

Proiectul va fi finantat prin Programul Operational Regional, Axa prioritara 5, operatiunea Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national.