Dupa ce a anuntat numele companiilor care participa la licitatia pentru constructia tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din România (CNADNR) a facut publice si firmele interesate de tronsonul Timisoara-Lugoj. Lotul 1 al acestui tronson a atras 8 oferte, iar pentru lotul 2 au fost depuse 9 oferte. Printre concurenti se afla companii care au depus oferte si pentru tronsonul Nadlac-Arad, precum Spedition UMB, Strabag, Tirrena Scavi, Impresa Pizzarotti, Viarom, Vega, Confort si Straco.​

Firmele care au depus oferte pentru Timisoara-Lugoj

Lot 1

  • Straco-Azvi-Studio Corona
  • UMB-Tehnostrade-Carena
  • Doprastav-CCCF Timisoara
  • Vega-Selina-Consitrans
  • Balzola-Rover Alcisa sa-Puentes
  • Magenta-Assignia-Simarc-Specialist Consulting srl
  • Eureca
  • Confort-MonteAdriano-Viaponte Projectos e Consultoria de Engenharia

Lot 2

  • Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio
  • Tirrena Scavi-Condotte-Cossi
  • FCC Construction
  • Copisa-OHL- Soares da Costa
  • Lena-Gabriel Couto-Amandio Carvalho-Tehnologica Radion-Rosas-Arcadis
  • Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct-Tancrad-Primacons
  • Viarom-Vectra-Tractebel
  • Strabag
  • SCCF Iasi-Colas-Egis

Contractul „Proiectare si executie autostrada Timisoara-Lugoj, Loturile 1 si 2” are o valoare estimata la 878.440.574 RON fara TVA si este structurat dupa cum urmeaza: Lotul 1 „Proiectare si executie autostrada Timisoara-Lugoj km 44+500 - km 54+000” – 9,5 km, valoare 266.555.952 lei fara TVA

Lotul 2 „Proiectare si executie autostrada Timisoara-Lugoj km 54+000 – km 79+625” – 25,62 km, valoare 611.884.622 lei fara TVA

Firmele care au depus oferte pentru Nadlac-Arad

Lot 1

  • Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting SRL-Incitec SRL
  • Tirrena Scavi-Condotte-Cossi
  • Doprastav-CCCF Timisoara
  • Romstrade-MonteAdriano-Donrep Construct
  • OHL-Labra-Copisa
  • Astaldi-Euroconstruct-AstalRom
  • Strabag Romania-Confort

Lot 2

  • Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio
  • Alpine
  • UMB-Tehnostrade-Carena
  • Porr-Hidroconstructia
  • Vega-Selina-Consitrans
  • Aprivia-Soares da Costa
  • Delta ACM-Azvirt
  • Viarom-Vectra-Betacops

Tronsonul Nadlac-Arad face parte din Coridorul IV Paneuropean. Lotul 1 are o lungime de 22,2 km si o valoare estimata la 486.946.433 lei fara TVA, iar Lotul 2 o lungime de 16,6 km si o valoare estimata la 506.661.681 lei fara TVA.

CNADNR a primit din partea constructorilor 64 de oferte pentru constructia celor patru tronsoane de autostrada: Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu. Termenul limita pentru depunerea ofertelor s-a incheiat, urmand ca acestea sa fie deschise pana pe 2 martie.

Tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad si Lugoj-Deva au ca durata de proiectare si executie 30 de luni, din care 6 luni proiectare si 24 executie, la care se adauga 24 de luni garantie, informeaza Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR). Potrivit unui anunt de participare publicat pe 11 decembrie, CNADNR a demarat licitatia pentru proiectarea si executia unei portiuni din tronsonul de autostrada Lugoj-Deva. Aceasta portiune are o lungime de 27,4 kilometri, iar valoarea lucrarilor este estimata la 1,1 miliarde lei fara TVA. Termenul limita pentru primirea ofertelor este 14 februarie. Cu o zi inainte de acest anunt, CNADNR a lansat licitatia pentru executia tronsonului Nadlac-Arad, in lungime de 38,8 kilometri, valoarea acestuia fiind estimata la 993,6 milioane lei, fara TVA.

De asemenea, pe 14 decembrie, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a lansat licitatii pentru constructia a inca doua tronsoane din Coridorul IV Pan-european. Este vorba de doua loturi din autostrada Timisoara-Lugoj si de patru loturi din Orastie-Sibiu. Cele doua loturi din Timisoara-Lugoj au o lungime de 35,1 kilometri, valoarea lucrarilor fiind estimata la 878,4 milioane lei, fara TVA (peste 1 miliard lei cu TVA). Pentru Orastie-Sibiu, in lungime de 82 de kilometri, valoarea estimativa este de 2,9 miliarde de lei, fara TVA (3,5 miliarde lei cu TVA). Lucrarile sunt finantate prin fonduri europene.