Anca Boagiu despre incidentul cu trenul reparat cu un bat, sarma si scotch: Situatia era, intr-adevar, ridicola

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 7 iunie 2011, 9:27 Economie | Companii

Revizia tehnica
Foto: Ministerul Transporturilor
"In primul rand, precum vedeti, sunt vie si nevatamata si la fel au fost si colegii ziaristi cu care m-am aflat in acel tren si le multumesc, cu o singura exceptie, tuturor pentru ca au inteles situatia care era pana la urma, intr-adevar, ridicola, sa-l vezi pe revizorul sef bagat pe sub tren cu un bat. Deci a fost un incident de parcurs care nu avea nicio legatura cu lipsa de frane, cum am auzit, cu lipsa reviziei", a declarat la TVR ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, facand referire la unele imagini prezentate de Realitatea TV de la o vizita cu jurnalistii. In timpul vizitei, trenul s-a defectat. Imaginile au aratat cum incearca angajatii de la caile ferate sa repare automotorul cu o creanga rupta dintr-un tei, cu o sarma si cu scotch.

Aceste lucruri s-au intamplat in timpul unei vizite cu automotorul pe ruta Bucuresti-Sinaia. La un moment dat, in timp ce traversa o localitate, trenul s-a defectat fiind actionate franele de urgenta ale automotorului. Imediat, un angajat al CFR a coborat din tren, a traversat grabit soseaua paralela cu linia ferata, s-a  oprit in dreptul unui copac si a rupt o creanga. S-a intors cu creanga si dupa ce i-a eliminat frunzele a inmanat-o unui coleg aflat sub tren. Acesta din urma a utilizat-o la repararea trenului.

"A fost o boacana a astora mici"

Ministrul sustine ca trenul s-a oprit din cauza ca un jurnalist a apasat din greseala un buton. "A fost o mica boacana facuta, da, pana la urma", spune ministrul, confirmand ca un jurnalist ar fi apasat din greseala pe un buton. "Lasa-l pe domnu' care a dat cu frunza. A fost o boacana mica a astora mici care pana la urma... asta este... pana la urma ce era sa le facem... a atins din greseala, nu poti sa faci niciunuia dintre ei o culpa. Si asta e, nu a fost nimeni in pericol. In momentul acela m-am gandit la cei mici si spun cei mici pentru ca sunt foarte tineri. Ei in momentul ala chiar au fost ca aia mici - Am facut o boacana, ce facem? Credeti ca daca mergeam cu 120 km/h, cum am vazut pe o anumita televiziune, stiti unde se oprea, unde gara? Fara frana, probabil, cu putin noroc, ne opream direct in biroul meu", a declarat Anca Boagiu la TVR, la emisiunea "Prim Plan".

Potrivit unor documente transmise presei de Ministerul Transporturilor, automotorul avea revizia facuta la sfarsitul lunii mai. "Nu avea nicio problema tehnica", a precizat ministrul.


Citeste mai multe despre   












​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

5366 vizualizari

  • +9 (11 voturi)    
    eh (Marţi, 7 iunie 2011, 9:44)

    ampersand [utilizator]

    Nu vad nimic extraordinar - cica si astronautii NASA de pe naveta spatiala Atlantis ar fi folosit o creanga de tei, doua pagini din The Washington Post mototolite si fostomocite, plus ceva scoci sau leucoplast, la repararea pe orbita a telescopului Hubble, cand au trebuit sa inlocuiasca subsistemul de monitorizare in ultraviolet. In mod similar, cred ca si mecanicii de pe locomotiva primeau in casti, prin radio, de la centrul de comanda al CFR de la Isalnita, indicatiile tehnice de reparare a jiclorului locomotivei. Copy that! Over!
  • -3 (13 voturi)    
    Distractie mare... (Marţi, 7 iunie 2011, 9:54)

    catalin_mattei [utilizator]

    Subiectul este mult umflat de Realitatea TV dar reactiile doamnei ministru arata ca este prea mica pentru o functie atat de mare. Din pacate, intr-o societate in care auzim dinspre Cotroceni indemnul de a deveni responsabili, de a ne asuma inclusiv greselile , vedem ca dinspre Palatul Victoria raspunsul este unul negativ: un ministru care pune in functie un secretar de stat aflat momentan in arest si care se simte uscat ( pt a parafraza o celebra reclama), un altul care se gandeste la blat cu ziaristii pentru a nu se afla anumite detalii ( cel mai grav este ca cineva, un ziarist, a avut acces in zona de comanda a trenului si nu ca au reparat aia cu crenguta)... ma intreb daca intre Traian Basescu si PDL este o asa prapastie incat nu se mai aud unii cu altii... Daca PDL va patina pe acest teren ce aminteste flagrant de perioadele in care guverna tara A Nastase atunci nu trebuie sa ne mire daca PDL va deveni un partid second hand... Din pacate pt T Basescu, reactiile acestea haotice ale membrilor de frunte ai PDL il fac sa para el insusi o persoana lipsita de credibilitate... cum altfel am putea numi o diferenta atat de mare intre vorbe si fapte... Ori PDL va invata ca greselile se platesc chiar daca dor ( demisii din functii inalte) ori va invata cum din mare sa devii mic.. cat mai mic...
    • 0 (4 voturi)    
      hmmm (Marţi, 7 iunie 2011, 13:57)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      nu stiu cat de umflat e subiectul la tv sau prin articole, dar din clipul publicat de Realitatea TV nu mi se pare exagerat !

      oricum, doamna ministru este pe langa... dupa cum vorbeste si ce spune, dovedeste a nu stiu cata oara (la interviul Hotnews a dezamagit mult) ca nu este ceea ce incearca sa ne prosteasca pe noi ca este
  • +5 (9 voturi)    
    SI cum se face ca (Marţi, 7 iunie 2011, 10:59)

    Andy [anonim]

    ..desi platesc o gramada de bani pe un bilet de IC, vagonul in care sunt are defectiuni si stau la 35 de grade inauntru?
    Sau ca desi e tren de lung parcurs, locurile din vagon sunt ca sardelele? Asa cum in unele tari cu apa calda sunt locurile pentru navetisti, pentru parcurs de maxim 2 ore?
    Drumul de la Iasi la Bucuresti dureaza 7 ore pentru ~400km?
    Ia intrebati-i pe reprezentantii CFR cum era in trenul IC de la Iasi la Bucuresti de pe 29 mai. Cel care ajunge la 23:30 in Bucuresti?

    CFR trebuie privatizat si terminat furtisagul!!
    Biletul de tren pt 2 persoane la IC costa mai mult decat benzina pentru masina, pentru acelasi parcurs. Si asta nu e normal. Mai ales ca CFR ofera niste conditii de toata jena (sapun lipsa la toaleta, uscator maini care nu functioneaza, AC care nu functioneaza).
  • +4 (4 voturi)    
    Garantie (Marţi, 7 iunie 2011, 13:06)

    cefereu [anonim]

    M-am uitat pe certificatul de garantie. Acolo scrie "Perioada de garantie este de 10 zile ... ". E intocmit pe 27 mai 2011... Deci ieri a expirat :D
    10 zile????
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Marţi, 7 iunie 2011, 13:59)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui cefereu

      lasa ca aia nu prezinta interes.. nu vezi ca articolul oricum nu aduce atentia necesara asupra stimabilei ministru si a situatiei de la CFR...
  • +3 (3 voturi)    
    Pusi pe glume ziaristii astia (Marţi, 7 iunie 2011, 14:17)

    je [anonim]

    Bazandu-se pe faptul ca politicienii nostri sunt praf la comunicare si nu stiu cum sa reactioneze in situatii limita, i-au servit gogoasa lui Boagiu.

    Au apasat butonul pentru oprirea de urgenta, asa ca trenul s-a oprit.


    Dupa cum nu toata lumea stie, ca sa plece de pe loc, trebuia pompat aer in instalatie sa dezlipeasca sabotii de pe roti. Daca un furtun era intepat...e normal sa scape pana se face presiunea in instalatie.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu era alta cale... (Marţi, 7 iunie 2011, 15:47)

    PAPA PAUL [anonim]

    Baietii au obturat un furtun de presiune care a cedat.Tehnica este urmatoarea:se introduce o bucata de creanga(nu neaparat de tei)in furtun ;apoi se strange furtunul pe creanga cu un colier de Turda(sarma);in continuare se reface presiunea si trenul poate pleca.Altfel nu se putea!Spuneti-i di doamnei(?).
  • 0 (0 voturi)    
    Tot asa... (Marţi, 7 iunie 2011, 19:04)

    S [anonim]

    ... vor fi construite si autostrazile romanesti de "specialistii" mioritici dupa ce o sa nationalizeze santierele.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version