Metrorex extinde Magistrala 4 cu doua statii: Laminorului si Straulesti

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 23 iunie 2011, 12:01 Economie | Companii

Metrorex a publicat anuntul de intentie privind organizarea unei licitatii pentru extinderea Magistralei  4 cu inca doua statii: Laminorului si Straulesti. Durata estimata a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii. Valoarea estimata este de 375 milioane de lei, finantarea urmand sa fie asigurata de la bugetului statului.

Metrorex intentioneaza sa realizeze executia structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statiile de metrou Laminorului si Straulesti, in vederea extinderii retelei cu doua noi statii pe Magistrala 4.

In cadrul aceluiasi proiect vor fi realizate si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a  terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park&ride din vecinatatea metroului.

In prezent, Magistrala 4 de metrou are statiile Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivita si 1 Mai, iar in luna iulie vor fi puse in functiune alte doua (Pajura si Parc Bazilescu).


Citeste mai multe despre   












VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

4270 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Consecventa (Joi, 23 iunie 2011, 12:07)

    Marian Grunca [anonim]

    Extindem magistrala 2 sau 4? E vorba de 4, desigur, dar in textul vostru apare si magistrala 2.
    ///
    NR: Multumim. Am rectificat.
    (editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    Anuntul de intentie (Joi, 23 iunie 2011, 12:18)

    Vizitiul [utilizator]

    Cu finalizarea lucrarii in anul...da cu eroare. La fel si la buget, da cu eroare fratilor, mi s-o fi stricat calculatorul.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai e pajura (Joi, 23 iunie 2011, 12:55)

    ovidiu [anonim]

    statia Pajura se va numi Jiului, dupa cum si scrie pe placuta de la intrare.
  • 0 (2 voturi)    
    Da... (Joi, 23 iunie 2011, 13:06)

    Radu [anonim]

    Eu cred ca face cineva glume proaste pe la Metrorex pe acolo. Pana acum ne plangeam ca nu avem bani, iar acum brusc se apuca sa faca trei magistrale de metrou? Inca doua statii pe M4 si M5, drumul taberei si dupa cum spuneau urmeaza si M6 pana la aeroport. Mi-au ajuns lucrurile astea... pot sa si ghicesc... le incepem pe toate 3 cu imprumuturi si cand se termina banii de imprumut pe la jumatatea constructiei... aoleu... le punem in conservare...in tara asta incep prea multe lucruri si nu se termina nimic. Exemple sunt nenumarate: Autostrada Transilvania, calea ferata Valcele - Ramnicul Valcea etc.
    • 0 (0 voturi)    
      PSD (Joi, 23 iunie 2011, 13:43)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Pai nu v-ati lamurit ca a fost o miscare PSD toata brambureala aia de atunci?
  • 0 (0 voturi)    
    Mie mi se pare mult ... (Joi, 23 iunie 2011, 13:22)

    Marse [anonim]

    ... un pretz de aproape 50 milioane E per statie, in conditiile in care nici nu trebuie facute exproprieri . Ar trebui prezentate si niste analize comparate despre cat costa o statie de metrou prin partea asta de Europa si in cat timp se face . Poate ma inshel, dar trebuie demonstrat . Oare chinezii ce oferta ar face ?...
  • 0 (0 voturi)    
    mda... (Joi, 23 iunie 2011, 13:23)

    me [anonim]

    macar sa faceti ceva!
    da la cum va miscati... cred ca la pensie apuc si eu sa vad un metrou cu inca 2-3 magistrale calumea
    • 0 (0 voturi)    
      Care pensie? (Joi, 23 iunie 2011, 13:58)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui me

      :)
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 24 iunie 2011, 10:15)

    anonim [anonim]

    Care-i logica sa te extinzi in subteran spre periferie? Problemele de trafic majore sunt in centru, la periferie se pot rezolva mai usor, cu linii de suprafata. Exista vreun plan pentru statia Gara de Nord II? Care este rostul ei? Cei doi paznici, vanzatoarea de bilete si cele doua femei de serviciu despasesc cam cu 300% numarul calatorilor care asteapta trenul. Ar trebui fie sa urgenteze extinderea spre centru (nu spre periferie), fie sa inchida statia. Sunt bani publici irositi.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Vineri, 24 iunie 2011, 13:02)

      stef04 [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Simplu : nu facem metrou pentru amărâții din ferentari, giurgiului sau ghencea, facem pentru cei care stau la vila in straulesti.
      Cam asta e si politica primarelui Oprescu : multe poduri si pasaje in zona de nord, restul nu sunt importante. Ma rog, si noi gresim, l-am injurat pe Videanu ca repara strazile din sectorele 3, 4 si 5, acum e bine, repara astia numai in sectorul 1.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri