Umbrarescu incheie un nou contract cu statul: 138 milioane de lei, fara TVA, pentru modernizarea drumului intre Baldana si Sinaia

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 30 august 2011, 13:26 Economie | Companii

​Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a semnat, luni, contractul de executie si proiectare pentru modernizarea a circa 100 de kilometri din DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia (km 0+000-44+130 si km 51+041-109+905), informeaza compania de stat. Contractul a fost castigat de asocierea SC Spedition UMB- SC Consitrans- SC Iptana SA.

Valoarea contractului este de 138,6 milioane de lei fara TVA, finantarea fiind asigurata de la bugetul de stat. Proiectarea va dura 2 luni, executia 10 luni, iar perioada de garantie va fi de 10 ani. Grupul Spedition UMB este detinut de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului".


Firmele lui Umbrarescu au castigat recent si licitatia organizata pentru lucrarile de pe primul lot din tronsonul de autostrada Timisoara- Lugoj. Tot firmele lui Umbrarescu se ocupa si de lucrarile la tronsonul de autostrada Moara Vlasiei-Ploiesti, lucrari care sunt in mare intarziere. Dupa o amenintare de reziliere a contractului din partea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri, Umbrarescu s-a angajat sa finalizeze tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti pana pe 15 decembrie 2011 fara sa mai ceara bani in plus.

De asemenea, Spedition UMB se va ocupa de reabilitarea drumurilor judetene din Suceava si Botosani, in cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

2998 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    oituzul (Marţi, 30 august 2011, 13:41)

    jst m [anonim]

    pai de ce nu-l intreaba nimeni despre podul de pe Oituz :-)
    are 3 ani de zile un amarat de podet, care ar putea fi gata intr-o saptamana.
    Cum mai poate lua lucrari daca este in intarziere, ar trebui sa fie interzis, sa mai ia lucrari doar dupa ce le termina, asta in cazul in care are intarzieri
    • 0 (2 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 30 august 2011, 14:06)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui jst m

      Pentru ca altfel nu s-ar mai numi Romania, aici in tara asta a tuturor posibilitatilor :)
      • 0 (0 voturi)    
        ţara "tutulor" calamităţilor (Marţi, 30 august 2011, 14:16)

        periscop [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    asphaltosaurus rex (Marţi, 30 august 2011, 14:16)

    periscop [utilizator]

    "ai noştri ca brazii..."
  • +1 (1 vot)    
    Măreţe realizări (Marţi, 30 august 2011, 14:21)

    Claudiu T. [anonim]

    Ştie careva ceva din măreţele realizări ale firmei cu pricina ? Nu, măreţe nu e între ghilimele căci mă interesează înainte să aflu că a „prins” un alt contract, dacă a construit până acum ceva bun pentru România.
    1 bună din 10 ? 1 bună din 100 ? Care e raportul, căci toate bune nu le fac pe la noi nici americanii (cum s-a dovedit deja)
  • 0 (4 voturi)    
    ce daca (Marţi, 30 august 2011, 14:28)

    mihai [anonim]

    eu nu vad care e problema, mai bine dam contractre firmelor romanesti decat strainilor, nu pot sa nu ma gandesc la marile firme straine colas si bechtel care au luat o gramada de bani fara sa faca mai nimic
  • +4 (6 voturi)    
    nici o surpriza surpriza (Marţi, 30 august 2011, 15:20)

    cetatean [anonim]

    alte milioane date de PDL afaceristilor loiali si firmelor de casa....nu-i problema, decontul se face la alegeri
  • +1 (1 vot)    
    Bucuresti - Iasi (Marţi, 30 august 2011, 15:51)

    vasile [anonim]

    Drumul spre Iasi de la Bucuresti (prin Ramnicul Sarat, Focsani, Bacau, Iasi) e de vreo 10 ani facut de firma lui. Mici retusuri, dar e mai bun decat autostrada soarelui. Se merge foarte bine pe el!
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 30 august 2011, 15:59)

    Cristi [anonim]

    decat la firme straine care isi bat joc, si subcontracteaza in final tot la firme romanesti de mana a saptea, mai bine ei.... Macara raman banii in tara.
    • 0 (0 voturi)    
      stai vesel ca banii nu ramin... (Marţi, 30 august 2011, 20:12)

      eba [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      dar sa o luati ca o averizare....va veni timpul cind toti vor plati...
  • 0 (0 voturi)    
    la mai mare! (Marţi, 30 august 2011, 16:03)

    jose [anonim]

    Felicitari :-)
  • +1 (1 vot)    
    Macar UMB face treaba (Marţi, 30 august 2011, 17:08)

    Dan [anonim]

    Firma lui Umbrarescu lucreaza cel mai bine dintre toate firmele romanesti. Dau doar 2 exemple de la mine din judet: DN10 Buzau-Brasov si DN1B Buzau-Ploiesti, doua drumuri reabilitate acum cel putin 5 ani si care inca n-au nevoie de reparatii.
    • +1 (1 vot)    
      drumurile bune nu au nevoie de reabilitare (Marţi, 30 august 2011, 20:15)

      ucu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      intre 10-25 ani. dar se reabiliteaza prea multe drumuri care nici macar nu sint circulate....iar asta peste cota 1000 e refacut la fiecare citiva ani, nu stiu de ce....
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Marţi, 30 august 2011, 18:24)

    eu [anonim]

    la drept vorbind 10 ani garantie (in care mentenanta e acoperita de dezvoltator) mi se pare OK. Oricum in 10 ani cheltuaiala de la buget ar trebui sa fie amortizata. Iar 100 Km sunt o distanta apreciabila intr-o tara complet incapabila sa mentina reteaua rutiera la standardele EU). Nu imi pot da seama exact daca 139 mil RON sunt o suma exagerata pentru acest tip de proiect insa presupun ca oricum nu putea fi vorba de caritate :) Iar un an pentru ducerea proiectului la capat mi se pare competitiv (Vezi cazul Bechtel)
    Pe de alta parte comentarii de genul sa ramana banii in tara mi se par penibile, gen nu ne vindem tara. Astept si eu comparatii mai pertinente cu cheltuielile facute pentru alte proiecte de acest gen si anvergura eventual dezvoltate de alte companii.
  • 0 (0 voturi)    
    PATRIOT (Marţi, 30 august 2011, 19:25)

    gino [anonim]

    noi romanii putem fi numiti patrihoti?am eu o teorie bizara decit sa vina firme straine si sa ne suga capitalul mai bine ai nostrii, ramine capitalul in tara!
    Totusi o recomandare la fel de bizara este si aceasta carte......

    Confesiunile unui asasin economic
    Autor(i): John Perkins


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă