Supliment www.infoomg.ro

Microbi modificati genetic sunt capabili sa converteasca biomasa in combustibil

Vineri, 6 iunie 2014, 12:15 Economie | Consumator

Oamenii de stiinta au modificat genetic microbi pentru a converti cu succes biomasa in combustibil, acesta fiind primul pas spre productia industriala. Un nou studiu al Universitatii din Georgia documenteaza transformarea directa a biomasei in biocombustibil fara pre-tratament, folosind bacterii Caldicellulosiruptor bescii modificate genetic. Pre-tratarea materiei prime de biomasa (culturi nealimentare, cum ar fi anumite soiuri de iarba) presupune ruperea peretilor celulelor plantelor inainte de fermentarea in etanol. Aceasta etapa de pre-tratament a reprezentat pentru mult timp piedica pentru productia de biocombustibil la scara industriala.

Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols