Supliment www.infoomg.ro​

webPR: Bill Gates sustine ca plantele modificate genetic ar putea reduce foametea in lume

Marţi, 10 martie 2015, 13:38 Economie | Consumator

Bill Gates considera ca natiunile africane vor incepe sa adopte plante modificate genetic pentru a pune capat foametei. In momentul de fata exista mai mult de 800 de milioane de oameni (unul din noua oameni) care nu au suficienta hrana, conform Programului Alimentar Mondial al ONU. Chiar in SUA, 17,5 milioane de gospodarii (una din sapte) au fost descrise ca avand “un viitor alimentar nesigur”, potrivit cifrelor publicate de worldhunger.org. Asadar, este posibil ca fermierii africani sa isi dubleze productivitatea terenurilor agricole folosind ingrasamante, adoptand tehnologii moderne, inclusiv culturi modificate genetic, precum si orientandu-se catre culturi mai productive, subliniaza Fundatia Gates.

Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

pai, (Marţi, 10 martie 2015, 13:43)

Cezy [utilizator]

in mod cert! Mai ales statistic, mai putina populatie, mai multe resurse disponibile!
    • +1 (1 vot)
      DRAGA CEZY... (Marţi, 10 martie 2015, 14:29)

schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

Nu stiu cum sa-ti explic ca sa intelegi.
      Toate fructle, legumele sunt modificate genetic. Nu are rost sa iti distrug neuronii. Si matale ai suferit modificari genetice vis a vis de rudele tale.
      hai sa vorbim degeaba (Marţi, 10 martie 2015, 15:04)

bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

Pericolul cu plantele modificate genetic nu e ca omoara oameni, cel putin in prima faza, ci ca tot jucindu-te de-a modificarea genetica poti crea entitati care sa-ti scape de sub control. Modificarea genetica nu e despre radiatii, e-uri sau alte lucruri rele pe care le stii tu despre mincare. Modificarea genetica creeaza, cel putin teoretic, plante mai rezistente la condtii meteo extreme (de ex seceta, daunatori, etc).

Iar problema mare la solutia lui Gates nu e scaderea populatiei, ci cresterea ei. La africani daca le dublezi cantitatea de mincare disponibila, in 20 de ani se dubleaza si ei ca populatie. Africa si Asia au tendinta de a se inmulti necontrolat, singura opreliste fiind foamea (si la chinezi amenda si puscaria). Asha ca problema foametei in Africa nu se rezolva crescind cantitatea de mincare, ci controlind procentul de inmultire al populatiei.
        control (Marţi, 10 martie 2015, 15:58)

Vlad [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

Corect ... Si e buna observatia ... cel putin in prima faza. E vorba de control. Eu ma uit la practicile Microsoft si e vorba doar de control si monopol. Acelasi lucru e valabil si la OMG se creeaza dependenta de producatorii de OMG prin disparitia soiurilor de baza. Rezultatul e ca fermierii trebuie sa plateasca mai mult soiurile fiind protejate de patente.
          Asta asha e (Miercuri, 18 martie 2015, 13:03)

bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

Nici eu nu-s mare fac al OMG, pentru ca nu rezolva problema originala, inmultirea necontrolata a oamenilor. Va rezolva problema pentru citeva zeci de ani, cai si agricultura actuala, bazata pe pesticide si conservanti. Dupa care, iar va deveni insuficienta.
    Da...sigur - soluția finală! (Marţi, 10 martie 2015, 14:22)

Amoredivino [utilizator]

Nu știu dacă va înfrânge foamea, dar sigur îi va înfrânge pe flămânzi. Definitiv.
    Să mănânce el cu Melindina lui OMG-uri.
      tu stii ce e aia OMG? (Marţi, 10 martie 2015, 15:06)

bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

Ia zi-ne tu, cu cuvintele tale, ce inseamna organisme modificate genetic si cum te omoara ele...
        Yeah. (Marţi, 10 martie 2015, 18:15)

Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

Oh My God!
        What the f**k is this junk food?
          aha (Miercuri, 11 martie 2015, 15:25)

bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

deci pentru tine OMG=junk food. Cool.

Te pricepi, nu gluma....