Textul de mai jos este, de fapt, un comentariu pe care l-am primit ieri la un articol mai vechi, din toamna lui 2006, cind anuntam ca RDS a cumparat C-Zone. Asta asa, sa-si faca fiecare o parere despre cum lucreaza si principalul competitor al UPC, mega-providerul tepar despre care am mai scris pe la inceputul anului [alte articole despre UPC aici].

“Am incheiat un contract in care prestatorul este format din Globalview si RDS&RCS. In contract sint 4 servicii (1 televiziune, 1 telefonie fixa, 1 telefonie mobila si 1 internet). Asta se intimpla la data de 28 februarie 2008. Situatie astazi, 3 iunie 2008:

1. serviciu televiziune: neinstalat, deci nefolosit, nici un semn de viata de la RCS;

2. serviciu telefonie fixa: neinstalat, deci nefolosit, nici un semn de viata de la RCS, in plus, in urma contactarii dept. comercial, mi s-a spus ca figureaza ca anulat… wtf?

3. serviciu telefonie mobila: nu am primit in 3 luni nici o factura, iar contractul nu exista in baza de date RCS, deci nu pot primi facturi… again, wtf?

4. serviciul internet: in anexa 3 la contract, paragraful 3, alin.4, se specifica: “adresa IP rutabila este proprietatea Prestatorului (ok, deci Globalview) iar Beneficiatul (adica eu) are drept de utilizare in baza abonamentului”. Surprize, surprize… Adresa nu este rutabila, fapt confirmat si sustinut inflexibil de serviciul tehnic CZONE aka Globalview. In plus, e nevoie de un programel pentru a te conecta la retea (cum instalez eu programelul pe o imprimanta wireless, un Apple sau un PDA?). Deci, in mod evident, Prestatorul nu ofera serviciul contractat.

Doresc sa reziliez aceast contract tragi-comic si mi se cere plata unor despagubiri in valoare de (24 de luni * valoarea abonamentului lunar) = 1.080 RON. Ce pot sa fac? Nu sint dispusi la nici un fel de dialog si nu primesti nici un feedback in urma depunerii cererilor de reziliere in care solicit plata serviciilor doar in cuantumul si pe durata folosirii lor. Astept sugestii.

Romania. Ultimu’ care pleaca sa stinga lumina…”

Prin urmare, intreb si eu: e vreun mod in care poate fi ajutat omul? Macar sa stie si ceilalti, care patesc la fel, ce sa faca. Nu de alta, dar la fel ca in cazul UPC, si aici e vorba de nesimtire.

Comenteaza pe Subiectiv.