Ziceam ca UPC e naspa? Nici cu RCS&RDS nu ne e rusine. Iata!

de Alex Mihaileanu     Subiectiv
Miercuri, 4 iunie 2008, 13:45 Economie | Consumator

Textul de mai jos este, de fapt, un comentariu pe care l-am primit ieri la un articol mai vechi, din toamna lui 2006, cind anuntam ca RDS a cumparat C-Zone. Asta asa, sa-si faca fiecare o parere despre cum lucreaza si principalul competitor al UPC, mega-providerul tepar despre care am mai scris pe la inceputul anului [alte articole despre UPC aici].

“Am incheiat un contract in care prestatorul este format din Globalview si RDS&RCS. In contract sint 4 servicii (1 televiziune, 1 telefonie fixa, 1 telefonie mobila si 1 internet). Asta se intimpla la data de 28 februarie 2008. Situatie astazi, 3 iunie 2008:

   1. serviciu televiziune: neinstalat, deci nefolosit, nici un semn de viata de la RCS;
   2. serviciu telefonie fixa: neinstalat, deci nefolosit, nici un semn de viata de la RCS, in plus, in urma contactarii dept. comercial, mi s-a spus ca figureaza ca anulat… wtf?
   3. serviciu telefonie mobila: nu am primit in 3 luni nici o factura, iar contractul nu exista in baza de date RCS, deci nu pot primi facturi… again, wtf?
   4. serviciul internet: in anexa 3 la contract, paragraful 3, alin.4, se specifica: “adresa IP rutabila este proprietatea Prestatorului (ok, deci Globalview) iar Beneficiatul (adica eu) are drept de utilizare in baza abonamentului”. Surprize, surprize… Adresa nu este rutabila, fapt confirmat si sustinut inflexibil de serviciul tehnic CZONE aka Globalview. In plus, e nevoie de un programel pentru a te conecta la retea (cum instalez eu programelul pe o imprimanta wireless, un Apple sau un PDA?). Deci, in mod evident, Prestatorul nu ofera serviciul contractat.

Doresc sa reziliez aceast contract tragi-comic si mi se cere plata unor despagubiri in valoare de (24 de luni * valoarea abonamentului lunar) = 1.080 RON. Ce pot sa fac? Nu sint dispusi la nici un fel de dialog si nu primesti nici un feedback in urma depunerii cererilor de reziliere in care solicit plata serviciilor doar in cuantumul si pe durata folosirii lor. Astept sugestii.

Romania. Ultimu’ care pleaca sa stinga lumina…”

Prin urmare, intreb si eu: e vreun mod in care poate fi ajutat omul? Macar sa stie si ceilalti, care patesc la fel, ce sa faca. Nu de alta, dar la fel ca in cazul UPC, si aici e vorba de nesimtire.

Comenteaza pe Subiectiv.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4173 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    Nu inteleg (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:17)

    instru [utilizator]

    De ce ati pus comentariile astea sub formatul unui articol Hotnews. Credeam ca sunteti cel mai tare ziar online...
    Nu vreau sa iau apararea RCS ca nu am dece, dar vreau sa va spun ca sunt foarte multumit de serviciile oferite si de suportul pentru clienti.
    Sunt clientul lor de vre-o 6 luni, iar in decembrie, cand au preluat reteaua de cartier la care eram, nu m-au taxat pentru serviciile de internet pentru vre-o 3-4 intrepuperi de cateva ore cand au facut integrarea cu reteaua lor.
    Probabil sunt doar un norocas, dar totusi ati fi putut posta un articol adevarat, obiectiv, nu luat de pe subiectiv.ro :)
    • +3 (3 voturi)    
      Exista o explicatie! (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:35)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui instru

      Extinderea rapida a zonei de acoperire a RDS a fost facuta fara un plan concret si fara a comunica clientului ca instalarea serviciilor se va face dupa ... luni. Au incheiat abonamente (cazul meu dec 2007 - Dr.Taberei - Bucuresti, iar racordarea la CATV a fost facuta in martie 2008, internetul si telefonul fix in aprilie 2008), iar instalarea dupa niste luni bune. Asta dupa n telefoane la relatii cu clientii.
      Insa calitatea serviciilor raportate la pretul platit (45 lei, toate 4) este multumitoare, si nu ma face sa regret timpul asteptat. Insa pentru multi vecini acest timp a insemnat decizia de a ramane la societatea de cablu existenta care s-a miscat repede si a oferit abonamente pe 2 ani cu pret fix.
  • +2 (4 voturi)    
    Servicii Czone (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:27)

    weebo [anonim]

    Desi am incheiat contractul in martie, de-abia la jumatatea lunii mai( dupa ce am fost de 2 ori personal la Czone la sediu ) a fost instalat serviciul de internet. Serviciile de telefonie si televiziune nu le pot folosi. dupa spusele lor mai dureaza cel putin 2 luni.
    In principiu e un serviciu de genul "30 de lei dai, 30 de lei face", ca doar asa e peste tot in romania;
    suportul tehnic este foarte slab ,de-abia dupa 3-4 telefoane reusesti sa vorbesti cu cineva de la nivelul 2 care se mai pricepe.
    • +1 (3 voturi)    
      nu chiar asa... (Miercuri, 4 iunie 2008, 19:12)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui weebo

      principiul 30 lei dai, 30 lei face este valabil in tarile civilizate, in Romania daca dai 30 lei nu face nici atat :)
  • +3 (3 voturi)    
    Nu se exagereaza (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:31)

    DanDa [utilizator]

    Am contract cu RCS/RDS pentru TV (1 buc), telefonie fix (1 buc) si telefonie mobila (1 buc) din 30.11.2007. Tv-ul a fost instalat in urma insistentelor repetate undeva prin februarie 2008, telefonul fix a fost instalat in urma unei plangeri la OPC prin aprilie 2008 iar telefonia mobila nu am nici acum de la ei. Aceleasi chestii cu "contractul nu figureaza in baza de date", s-a pierdut aduceti o copie". Si credeti-ma ca le-am dat copii ale contractului de cel putin 10 (zece) ori si de cel putin 5 ori am asistat personal cand au fost introduse in calculator. Nu pot sa explic calitatea execrabila a acestor servicii. Daca cineva are vreo explicatie pertinenta poate o posteaza sa vedem si noi. Eu nu imi pot imagina cum o companie refuza sa presteze un serviciu de pe urma caruia ar incasa bani. Eu stiam ca in mod normal orice companie vrea cat mai multi clienti ca sa castige cat mai multi bani.
    • +3 (3 voturi)    
      incearca tu sa anulezi contractul ... (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:55)

      mdea [anonim] i-a raspuns lui DanDa

      si o sa vezi tu cum ti-l gasesc IMEDIAT in baza de date. pt ca sunt sigur ca in contract e o clauza ca si la ceilalti provideri de tel mobila cf careia nu poti rupe contractul mai repede de 12/24 luni*.

      probabil ideea e sa agate cit mai multi gugustiuci cu contracte chiar daca nu au inca posibilitatea tehnica de a oferi serviciul respectiv, in ideea ca il vor oferi totusi cu citeva luni inainte de expirarea contractului astfel incit oamenii sa apuce sa inceapa sa foloseasca serviciul respectiv si pina la urma, din comoditate, sa nu mai renunte la el atunci cind vor putea dpdv al termenilor contractului (cind expira cele 12/24 luni).

      sfatul meu e ca daca exista 1 singur contract pt toate serviciile astea ar fi sa nu mai platesti niciunul dintre servicii - daca te duci la frizer sa te tunzi si el te spala pe cap, te piaptana dar nu iti taie parul, nu il platesti, nu ?

      sau, varianta civilizata, dar care in ro ti-ar da batai mai mari de cap, va stringeti frumos toti aia cu aceeasi problema, puneti mina de la mina, angajati 1 avocat mai tare (ca doar sunteti in ro, si tre sa fie unu cu ceva pile in sistem) si ii dati frumos in judecata pt daune.

      evident, exista si varianta 3, adica cea pe care o adopta majoritatea romanilor: sa se plinga ca nijte babe dar sa nu faca nimic in legatura cu asta. iau teapa si zic mersi. pt ca sunt prea comozi/lenesi/lasi ca sa lupte pt propriile drepturi.

      success !!!

      *nu citisem cu atentie tot articolul. deci se pare ca am intuit corect. daca vrei reziliere, se gaseste imediat contractul
  • +3 (3 voturi)    
    Mda.... (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:32)

    florin [anonim]

    Si eu sunt client rcs&rds. Nu am nicio problema cu serviciile oferite, dar totul pana ajungi la serviciul clienti.

    La un moment dat nu imi mergea netul, sun la tehnic, iar rezolvarea lor: "va rugam consultati pagina de internet www......"
    Ce poti sa zici?

    Am senzatia ca RCS&RDS e ca un club exclusivist: intri greu, dar iesi si mai greu. Cunosc pe cineva care a asteptat vreo 4 luni pana au instalat serviciile. Eu am avut noroc, mi s-au instalat intr-o saptamana, insa nu ascund faptul ca m-am folosit de PCR.
  • 0 (2 voturi)    
    Varza cu totii (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:41)

    mention [anonim]

    incercati UPC... acolo nesimtirea si prostia s-au cuplat. nu stiu cum ne-am pricopsit cu providerii astia.
    • 0 (0 voturi)    
      varza cu totii (Joi, 5 iunie 2008, 13:24)

      tonino [anonim] i-a raspuns lui mention

      Ha, ha! Nu cred ca i-a taiat cineva pe cei de la airbites! aia sunt bomboana de pe coliva, sunt monumentul lipsei de profesionalism! Iti taie netul pe motiv ca nu ai platit factura. Suni de zeci de ori, asculti muzica pana catadicseste cineva sa te preia si la remarca ta ca ti-ai platit factura iti spune nonsalant ca "nu discuta cu tine politica firmei". Daca mergi la biroul lor care este declarat casierie doar ca scape de clientii nemultumiti si insistenti, afli cu stupoare ca de fapt nu ai net ca ti-a expirat contractul!! Reinnoirea se face simplu, din oficiu, fara avizare doar cu un click. Dar angajatii isi folosesc degetelele sa le tina in gura nu sa lucreze cu ele. De fapt nici nu stiu exact ce au de facut in diverse situatii. Nu am omenit ca firma de serviciii sa nu aiba departametn specializat in gestionarea problemelor si a clientilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Din pacate... (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:44)

    rokiller26 [anonim]

    Din pacate, nu pot decat sa ma plang de aceleasi probleme....ba mai mult, ca sa mi se faca onoarea sa inchei un contract cu cei de la RCS a trebuit sa merg la sediu si sa sun in repetate randuri timp de vreo trei luni....dupa care inca 4 luni pana mi s-au instalat toate serviciile.....Am vrut sa fac plangeri si mi s-a spus pe fata ca nu am unde :-).
    • +2 (2 voturi)    
      atunci (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:59)

      instru [utilizator] i-a raspuns lui rokiller26

      de ce nu ai mers, in astea 3 luni de asteptare pt semnarea contractului, la UPC ?
      E rau ca 2 provideri au monopolul, dar totusi, sa alegem raul cel mai mic :)
  • +1 (3 voturi)    
    Seriozitate (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:45)

    Nemi [anonim]

    Singurii care au inteles ce inseamna relatia cu clientii sunt cei de la Romtelecom. Internetul lor functioneaza minunat. In 2 ani nu am avut nici macar o zi netul cazut.
  • +1 (5 voturi)    
    Sincer sa fiu nu am avut probleme cu RDS (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:03)

    tar [anonim]

    Eu mi-am instalat rds acu vre-o 2 ani pe vremea cand "rds vine dupa 3 luni la tine". Desi in contract scria 2 luni pana la montare, au venit in mai putin de o saptamana si au montat si telefon si internet. Pe la inceputul anului au tras si cablu tv pana la usiile apartamentelor. Pt ca platesc online facturile, nu am mers pe acolo de mai bine de un an si asa ca a venit cineva de la rds cu mobilul la mine si pentru inca 2-3 din bloc. Nu-i grozav telefonul dar e gratis si e pe abonamentul de la fix. Asta e in Timisoara, prin alte parti nu stiu ce se intampla.
  • +3 (5 voturi)    
    Din fericire... (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:10)

    Dan [anonim]

    persoana din articol sta bine, eu am semnat contract in noiembrie, si dupe 5 luni imi vine factura pt toate serviciile, vro 3 mil, dar nu aveam niciunul instalat
    nice huh ?
    • 0 (4 voturi)    
      Mobil (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:29)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Eu am primit de la RCS/RDS factura de mobil de 15 milioane lei desi eu NU am incheiat contract de telefonie mobila cu ei.
      Desi am facut sesizari si am mers si in audienta in continuare vin facturi de mobil . In timpul audientei mi-au explicat ca au inregistrat gresit un contract de telefonie mobila pe numele meu. Dar de rezolvat situatia nu au rezolvat-o. O firma de doi bani .
  • +1 (3 voturi)    
    romtelecom (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:20)

    mihai [anonim]

    eu am plecat de la upc pentru romtelecom si sunt super multumit atat de internet cat si de televiziune
  • +3 (3 voturi)    
    VARZA!!! (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:34)

    Adi [anonim]

    Sunt toti ok, pana ai prima problema cu ei. Mai tineti minte cum erau connex si dialog inainte sa fie preluati? stat in stat, nu aveai cu cine sa discuti sau unde sa faci o reclamatie. A venit Vodafone, s-a schimbat situatia cu180 grade. Atenti, civilizati, draguti.. aproape nu iti vine sa crezi ca esti in romania. Din pacate la cablu nu ai solutie, au monopol, iar multi nu vor sa treaca la Dolce-Romtelecom. Sfatul meu pentru cei cu probleme: anuntati OPC, reclamati situatiile in scris si acoperiti-va cu hartii (dovezi, recipise la posta, confirmare pe fax). Problema e ca la un moment dat nu mai puteai obtine nici numarul de fax de la RDS sau UPC :).
  • +2 (2 voturi)    
    RDS... (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:55)

    LostSoul [anonim]

    Pt RDS clientul nostru = fraierul nostru!
  • +1 (3 voturi)    
    Nici chiar asa (Miercuri, 4 iunie 2008, 16:01)

    Zoltan Alex [anonim]

    Cred ca sunt aici unii din partea concurentei care incearca sa le "faca"..cum adica factura de mobil de 15 milioane...niste ineptii ..nici macar nu emite firma factura pt. telefonie mobil..deocamdata se face tarifarea si calculul pe minute de la Rdstel fix . Eu sunt din Tg.Mures , sunt abonat RDS de doi ani , si sunt multumit . Mai sunt probleme , destul de rar ..si se remediaza , in timp variabil dar totusi multumitor . Poate in Mures merge altfel , nu pot sa vorbesc si pentru alte judete , dar totusi am citit aici prea multe exagerari .
  • +3 (3 voturi)    
    PROTECTIA CONSUMATORULUI (Miercuri, 4 iunie 2008, 16:51)

    andrei [anonim]

    Care dintre voi a facut o plangere la protectia consumatorului ca prestatorul de servicii nu a facut instalarea in termen sau ca serviciul primit nu corespunde cu ce scrie in contract?

    Faceti plangeri si o sa se sesizeze sa nu isi mai bata joc.
  • -2 (2 voturi)    
    fost angajat RDS (Miercuri, 4 iunie 2008, 18:14)

    Marius [anonim]

    nu ai ce sa faci...ai pus-o!
  • 0 (2 voturi)    
    sunt multumita... acum (Miercuri, 4 iunie 2008, 18:19)

    ramonici [anonim]

    am rds de 3 ani. am prins o oferta f faina la ei in care faceam un grup de 10 oameni si al 11-lea primea gratuit internat si telefonie timp de 1 an. eu am fost cea de-a 11 persoana. adevarul e ca am asteptat f mult (5 luni) pana sa instaleze in casa toate astea, dar a fost din cauza numarului foarte mare de cereri (atunci aparusera in baia mare). n-am avut probleme mari cu netul in acest timp, mai pica, dar rar, si acum merge f bine ca m-au trecut pe fibra optica de 1 an. la departamentul tehnic vreau sa va spun ca eu nu am avut probleme, deoarece mereu au fost dispusi sa ma ajute telefonic sau sa trimita acasa pe cineva. au fost cateva dati in care am sunat noaptea la 2-3-4 si mi s-a raspuns la telefon, iar problema era remediata. ba mai mult, s-a intamplat sa am probleme 2 zile cu netu si am sunat abia adoua zi. mi-au trimis pe cineva la 11 noaptea (am fost anuntata inainte) si s-a dovedit a fi din cauza mea, nu de la ei. baietii sunt f destepti, se pricep si f respectuosi.
    acuma... da am avut probleme, dar mai ales la telefon si facturare.
    1. dupa trecrea pe fibra optica nu a functionat telefonul timp de o sapt, mi s-a spus sa fac cerere de scadere la plata. n-am facut, deci nu mi s-a scazut
    2. si eu am primit facturi mari la telefon si a trebuit sa le platesc desi eu stiam ca nu m-am folosit atat de acest serviciu. mi-au scos si desfasuratorul convorbirilor si apareau numere necunoscute mie, dar cum sa le dovedesc asta?
    3. factura... asta e cea mai mare problema acolo. nu vin facturile la timp sau nu vin cu lunile, apoi te trezesti ca nu ai net si telefon. la ghiseu mi-au zis ca ar trebui sa fiu constienta ca am de platit factura... true true!
    4. cand platesc si primesc chitanta nu scrie nicaieri pe ce luna am platit factura
    5. biroul de relatii cu publicul are niste angajate tinere frustrate (cam atat si sper sa se inteleaga!)

    in rest... toate bune si frumoase si mi se pare ca per total internet/telefonie fixa in raportul calitate/pret este foarte bun
    • 0 (4 voturi)    
      fara probleme :) (Miercuri, 4 iunie 2008, 18:49)

      fara probleme :) [anonim] i-a raspuns lui ramonici

      sunt angajat al uneia dintre firmele mai sus criticate, si as avea si eu cateva remarci

      aceste firme externalizeaza anumite servicii cum ar fi call centerul, instalarile, interventiile tehnice. de ce? in america cica aceste lucruri functioneaza... insa nu s-au gandit ca totusi: suntem in ro, unde degeaba dai omului bani ca sa faca o treaba, asta nu se lasa mituit numai partial: incaseaza banii si nu face lucrarea (de aici apar servicii facturate insa neinstalate)

      cealalta problema: s-au preluat multe retele de cartier sau retele de cablu tv care pur si simplu nu fac fata traficului mare respectiv "halesc" o parte buna din semnalul transmis. investitii se fac, modernizarea retelei se face, insa iarasi: romanului trebuie musai acum, iar acest lucru este imposibil datorita ariei mare de acoperire

      si ultima remarca: clientul este de foarte multe ori sursa defectiunii dar nepricepandu-se da vina pe provider (evident: nu m-am gandit la o instalare neefectuata)
      venind vorba si despre preturile serviciilor: nu uitati ca acum cativa ani ce fericiti ati fost cand a venit factura de romtelecom de x milioane, pe care era trecut si internetul... prin modem fax la 56 kb ;) iar acum s-ar vrea pentru un leu 10 MB (da, asta se cere, 10 megabaiti si nu megabiti) garantat

      asa ca... mai reconsiderati criticile, pentru ca mai mult ca sigur si in munca prestata de voi se gasesc hibe si neajunsuri... poate si pe voi va injura o mana buna de oameni... totusi: trebuie sa ne straduim ca munca prestata de noi toti sa aiba o valoare si atunci imdiat nu ne mai confruntam cu asemenea probleme
  • +1 (1 vot)    
    fara probleme :) (Miercuri, 4 iunie 2008, 19:13)

    fara probleme :) [anonim]

    scuze, nu am motivat "numele" respectiv "subiectul"

    nu am avut probleme nici pana la angajare, si nici in momentul de fata nu am probleme cu providerul meu ... firma la care lucrez

    nu vrea sa fie considerata ca reclama mascata, tocmai din acest motiv nu am dat nici un nume
  • +1 (1 vot)    
    FiberLink, Iasi (Miercuri, 4 iunie 2008, 21:56)

    Toni [anonim]

    Eu nu am avut nici una din problemele aparute mai sus... Contractul a fost semnat la domiciliu, in ziua cand am cerut acest lucru iar instalarea s-a efectuat dupa o saptamana. Am net de 8 luni si a picat o singura data cand a taiat un individ cablul... cand vine vorba de serv clienti pot sa afirm ca nu sunt totdeauna profesionisti si vin cu solutii banale: poate nu e configurat cum trebuie, poate e routerul dvs de vina, ideea e sa explicati exact care e probl...cat despre viteza e super, trag de pe torrente cu 2 MBPS de obicei
  • +1 (1 vot)    
    lui instru (Miercuri, 4 iunie 2008, 22:35)

    hihi [anonim]

    oare instru e cumva manager la RCS&RDS?
  • +1 (1 vot)    
    Don`t get mad, get even! (Joi, 5 iunie 2008, 0:37)

    Bursucul neprietenos [anonim]

    ne strangem cativa sa ii dam in judecata? Chiar as vrea sa vad ceva de genul "class suit"... de ajuns cu visatul...ne strangem cativa sa ii dam in judecata?
  • +1 (1 vot)    
    Si s-a facut intuneric (Joi, 5 iunie 2008, 2:17)

    Emy [anonim]

    Cand e vorba de actionat ... pauza frate...
  • +1 (1 vot)    
    rds (Joi, 5 iunie 2008, 9:10)

    wasabi [anonim]

    am stat in slatina .....am facut contract cu rds&rcs in 3 zile am avut netul si televiziunea prin cablu instalat cu totul ....anul trecut in martie se intampla asta
    anul asta in martie mi am mutat domiciliul in medias..am reziliat contractul cu ei ...stiti in cate minute?! in 15 minute!! aveam totul platit la zi ..am dus echipamentul am semnat hartia si PA!!
    in medias si aici este rds&rcs ..si si aici mi am facut acum 2 luni contract cu ei ..cei de la rds ..la fel stiti in cat timp au venit la usa?! peste 2 zile ..cu FIBRA!! si am net si merge teava...mai pica cateodata pt cateva secunde dar nu este ceva tragic sau grav ..dupa ce am reziliat contractul cu RDS ..am fost sunat de la serviciul clienti sa ma intrebe motivele pt care am renuntat. corect frate ..bravo

    acum poate o sa fiu acuzat ca le fac reclama.....dar am stat si in cluj si in bucuresti nu numai in medias si slatina ....in bucuresti ...este o mare prostie cu retelele de cartier ..gen czone gemenii sau mai eu stiu care ..aia nici macar nu au personal calificat..au facut contract cu aia de rds sa dea mai departe ..sunt un fel de intermediari...stiati de exemplu ca astia de RDS au dat afara pe seful de la rds medias si a fost dat in judecata si i s`au cerut 80000 euro ca distribuit fibra aiurea..si oamenii au facut galagie?nuuu
    logic apar unii de cartier dau servicii execrabile ..si acum aveti pretentii ca rds rcs ...nu se ridica la asteptarile voastre....acum despre cine vb rds sau global`dracu`sa`ii`ia?
    si cand am avut probleme cu reteaua ...echipele de la rds....in maxim 6 ore erau acolo ...asta in cazul era o problema de retea...dar nu era ceva care sa se intample zilnic sau lunar ...ce ..cu RENELUL aveti probleme toata ziua....sau cu aia de gaze?!...nu ..ai o data ...din motive aiurea..asa si la astia
    si ultima ...la ce oameni jegosi sunt in bucurestiul ala ...nici nu ma mai mir de servicii pe masura ..jegoseniei ..lor
    • 0 (0 voturi)    
      nu toate retelele de cartier sunt la fel (Joi, 5 iunie 2008, 23:52)

      cbk [anonim] i-a raspuns lui wasabi

      Nu vorbi de czone cand nu stii despre ce e vorba.
      Eu am internet de la ei de ani buni si intotdeauna am avut viteza mult mai buna decat cea oferita de providerii "clasici". Si era sa uit... la un super pret.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va mai plangeti atat!!! (Joi, 5 iunie 2008, 12:50)

    marlborough [anonim]

    Am avut abonament la RDS trei ani de zile, adica atat cat am stat in Bucuresti. Totul a mers OK, mai putin serviciul de relatii cu clientii. Experienta pe care o aveam de fiecare data era datul cu capul intr-un "zid de politete". Toti vorbeau frumos, dar nimeni nu facea nimic decat dupa nu stiu cate apeluri, luat numar de inregistrare, etc.
    In orice caz, niciodata nu am intampinat genul de probleme pe care din ce citesc aici se intampla altora foarte des.
    De un locuiesc in Belgia. Ar trebui sa vedeti aici servicii de rahat. Sa vedeti cum e sa platesti aproape 100 de euro abonament pentru telefonie, cablu si internet: telefonie unde convorbirea internationala cu Romania costa peste 50 de centi pe fix si un apel local 25 de centi chiar daca vorbesti 2 secunde; internet (cam 50 de euro) cu trafic limitat la 12 Gb, cu serviciu de relatii cu clientii unde daca dai a doua oara telefon intr-o luna te costa in regim de numar special. Nu mai zic cat dureaza daca vrei sa schimbi compania. Sa vedeti aici monopoluri. Belgacom care controleaza cea mai mare parte din piata si e proprietara unor parti din firmele concurente. Asa ca fiti calmi...
    E fascinant cat se mai boceste pe forumul asta si Romania e injurata la doua randuri. Cel putin in domeniul asta nu prea sunt motive. Serviciile sunt ieftine si acceptabile. Evident, exista probleme, dar ganditi-va ca pe forum scriu in general cei care s-au lovit de ele.
  • 0 (0 voturi)    
    Am plecat de la ei cat de repede am putut (Sâmbătă, 7 iunie 2008, 13:43)

    Alexandru [anonim]

    Am avut net de la o retea de cartier mai micuta si m-am mutat la czone crezand ca e mai bine , mai ales cu oferta cre o aveau. Dupa ce mi-ai instalat (cam dupa o luna de asteptare) si am vazut ce servicii exobritant de proaste ofera, am rezilitat contracul cat de repede am putut. M-am intors inapoi la acea retea de cartier. In sf am si eu net de calitate !
  • 0 (0 voturi)    
    astral actual upc (Luni, 23 iunie 2008, 11:34)

    alex [anonim]

    A m platit nejustificat atatia ani la astia pentru niste posturi mizerabile. Acum de vreun 1 an juma am scapat de corvoada tv prin cablu...ma simt excelent..ca la terapie :)))) Aaaaaaa si teapa asta cu receiverele si mai tare. li s-a bagat pe gat clientilor ceva prostesc si nici macar nu este pus la punct


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi