Trenurile de pe ruta Bucuresti-Otopeni, anulate de vineri

de M.M.     HotNews.ro
Miercuri, 27 mai 2009, 15:03 Economie | Consumator

CFR Calatori va anula, incepand de vineri, patru trenuri care circula pe ruta Bucuresti Nord - Aeroportul International Henri Coanda - Balotesti si retur, din cauza numarului redus de pasageri, anunta Mediafax.

In prezent, trenurile respective au plecarea din Bucuresti la orelele 21:15 si 22:15 si sosirile, in aceeasi gara, la orele 23:04, respectiv 23:52, potrivit unui comunicat al companiei.

Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, in urma cu doua saptamani, ca linia feroviara Bucuresti Gara de Nord - Otopeni inregistreaza pierderi si va fi inchisa.

Primele curse pe traseul Bucuresti-Otopeni au avut loc in luna februarie. Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3272 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    in vain (Miercuri, 27 mai 2009, 15:10)

    George [anonim]

    Problema lor este ca gara nu este langa aeroport si faptul ca face destul de mult. Intai sa refaca infrastructura si apoi mai stam de vorba.
    • +1 (1 vot)    
      problema (Miercuri, 27 mai 2009, 18:54)

      alex [anonim] i-a raspuns lui George

      Problemele sunt:

      - uita-te la ce ore circula trenurile astea. Cate zboruri sunt de pe Otopeni dupa 12 noaptea?
      - uita-te cat timp fac din Gara de Nord pana la Otopeni: 90-100 minute.
      - uita-te cat timp face un taxi de la Gara de Nord pana la Otopeni la 10 seara: maxim 20-25 minute. Deja costul e irelevant, cand te duci la aeroport 10 EUR in plus sau in minus nu mai conteaza asa de mult.

      Eu nu inteleg ce au avut in cap cu orarul si conditiile astea.
    • 0 (0 voturi)    
      NENOROCITI DILETANTI pe BANII NOSTRI (Miercuri, 27 mai 2009, 21:00)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui George

      Bun, linia se inchide, dar cine ISI ASUMA RESPONSABILITATEA. Cine va fi concediat pentru acest esec? Cine va fi penalizat institutional pentru pierderea acestor bani (bani din buget, nu din ate surse).

      De ce eu ca cetatean trebuie sa platesc incompetenta acestor NENOROCITI diletanti.

      Sunt diletanti din urmatoarele motive:
      - nu au facut studiu de necesitate al acestei linii
      - nu au facut studiu de relationare noua linie de autobuz 780 si linia de tren
      - au lansat simultan doua servicii pentru acelasi scop (autobuz si tren catre aeroport) = canibalizare in termeni de business
      - nu au fost capabili sa promoveze serviciile odata lansate

      Acesti NENOROCITI DILETANTI se multumesc sa anunte ca linia va fi inchisa si la revedere.

      Noi vrem SANGE. Vrem sa vedem niste sefi dati jos, vrem sa vedem presa care spune clar ce s-a gresit in acest program (presei oricum i se rupe si lucreaza doar pe bomboanele lansate de marii smecheri).

      etc.
  • +4 (4 voturi)    
    Tren Otopeni (Miercuri, 27 mai 2009, 15:10)

    DAN [anonim]

    Cat timp nu se rezolva problema prelungirii liniei pana in fata Aerogarii(unde s-a gasit repede un loc pentru inca o parcare)nu are cum sa fie rentabila linia respectiva! In plus nici nu i se face reclama corespunzator.Firmele de taxi care opereaza la otopeni, in special Fly taxi au tot interesul sa nu existe concurenta trenului!Dl. Ministru Radu Berceanu ar trebui sa sprijine mai mult acest demers.
  • +8 (8 voturi)    
    O tara de prosti suntem (Miercuri, 27 mai 2009, 15:10)

    TB [utilizator]

    Cred si eu ca inregistreaza pierderi atat timp cat nu i s-a facut publicitate mai deloc. Calatoresc frecvent de pe Otopeni si nu am vazut nici un anunt in aeroport care sa informeze despre existenta trenului, nici un fel de indicator, nimic. Eu ca roman nu am reusit sa inteleg cum as putea sa ma folosesc de tren, ce sa ne asteptam de la straini. Orice linie de genul asta intr-o tara normala este promovata intens in aeroport, in ghiduri turistice, pe avioane chiar.

    In plus, nu poti judeca profitabilitatea dupa 2 sau 3 luni de functionare. Chestiile astea devin profitabile dupa cativa ani. Trenul asta ar fi putut probabil deveni cea mai profitabila linie a CFR-ului, cu un efort minim de promovare. Linia era si este foarte necesara, zic eu, pentru ca Otopeniul sa devina un aeroport cat de cat civilizat.

    Chiar atat de idioti sa fim ca tara incat nici macar atata lucru sa nu fie evident pt conducatorii nostri? Incredibil!
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 27 mai 2009, 16:41)

      staicu viorel [anonim] i-a raspuns lui TB

      ai dreptate in ot ceea ce ai scris
      eu locuiesc in limassol ciru si aici autoritatile au infiintat o linie speciala de autobuz care face legatura dintre Limassol si aeroport Larnaca tocmai ca urmare a cerintelor europen si a faptului ca aici este o tara normala....vorbea cineva de mafia taximetristilor....adr o sa vedeti ca va fi altfel....dupa cateva saptamani Ministerul transporturilor va scoate la licitatie aceasta linie speciala catre operatori de firme private si desigur va castiga cine trebuie sa cistige...ca in romania.......
  • -2 (6 voturi)    
    Ideei romanesti (Miercuri, 27 mai 2009, 15:14)

    xyz [anonim]

    O idee proasta din start. Cine pana mea schimba 3 mijlaoce de transport ca sa ajunga la Aeroport? (taxi/autobuz pana la gara, tren la ore fixe + autobuz). Doamne, ce oameni, ce ideei...
    • +1 (1 vot)    
      Cei din provincie ... (Miercuri, 27 mai 2009, 17:23)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui xyz

      Nu toti suntem din Bucuresti. Multi din provincie, si-asa vin cu trenul la Bucuresti, pentru ei e mult mai simplu.
  • +4 (4 voturi)    
    E buna linia!!! (Miercuri, 27 mai 2009, 15:24)

    Mihai [anonim]

    Eu am mers cu trenul in aprile si e ok. Cam lent, dar prefer sa dau bani la CFR decat la hotii de taximetristi din Bucuresti. Cand am auzit de initiativa asta, cred ca la tv, mi s-a parut o chestie foarte buna si foarte normala. Se pare ca a fost ceva de ochii lumii, daca se vrea sa se elimine asa de repede.
  • +2 (4 voturi)    
    Multumim domnului ministru (Miercuri, 27 mai 2009, 15:38)

    Calatorul [anonim]

    Multumim domnule ministru pentru ca ati desfiintat acest tren (propunem sa desfiintati de tot CFR Calatori ca merge pe pierdere de ani de zile), multumim pentru ca va opuneti construirii de aeroporturi noi (vezi cazul Brasov), va multumim ca nu construiti nici un metru de autostrada.
    • 0 (0 voturi)    
      N-a fost (Miercuri, 27 mai 2009, 17:12)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Calatorul

      N-a fost desfiinţată toată linia, doar câteva curse care plecau noaptea şi nu erau folosite de nimeni.
  • -1 (1 vot)    
    Multumiri guvernului (Miercuri, 27 mai 2009, 16:07)

    dragos [anonim]

    Multumim guvernului pentru ca in continuare ii favorizeaza pe hotii de taximetristi de la Otopeni.
    Acest tren a fost cea mai buna idee a noului guvern, dar a fost omorata in fasa.
    Se spune ca merge pe pierderi...dar cate firme in Romania merg pe pierderi???
    Cator firme le acorda guvernul fel de fel de facilitati fiscale din banii nostri si nu le lasa sa moara?
    Mai bine sa inchida firmele neprofitabile si sa lase acest tren sa isi faca treaba.
    RUSINE!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Alternativa (Miercuri, 27 mai 2009, 16:19)

    Tavitzu [anonim]

    Infiintarea liniei respective a fost facuta in pripa, in lipsa unei strategii viabile. Praf in ochi si atat. Exista proiecte fezabile propuse de tineri arhitecti care ar trebui luate in considerare la modul cel mai serios de catre edili si guvernanti.

    Unul dintre aceste proiecte este TER (Tren Urban Regional) iar amanunte pot fi gasite pe blogul

    http://ter-bucuresti.blogspot.com/
  • 0 (0 voturi)    
    idee buna, realizare jenanta (Miercuri, 27 mai 2009, 16:25)

    eu [anonim]

    Prin februarie am folosit acest tren si mi s-a parut Ok la pret. Frecventa cursei mi se pare rezonabila.
    Insa locul unde te lasa trenul este de-a dreptul in mijlocul campului si ai de asteptat cca 20 - 30 de minute. Daca ploua, e viscol este te bate soarele in cap nu ai unde sa te adapostesti. O caldire din pereti usori ar fi fost simplu de construit. Cu siguranta ala era povestea daca trenul si autobuzul ar fi fost exact sincronizate.
    Ar trebui sa sugeram ministrului sa anuleze si autobuzul 780, sau si mai bine, sa inchida aeroportul de tot.
  • +1 (1 vot)    
    // (Joi, 28 mai 2009, 9:42)

    Me [anonim]

    nu vor fi anulate toate trenurile, vorbiti, ca de obicei, prostii.
    vor fi anulate doar 2 perechi de trenuri:
     10733, cu plecare din bucureşti nord la ora 21.15
     10734, cu sosire în bucureşti nord la ora 23.04
     10735, cu plecare din bucureşti nord la ora 22.15
     10736, cu sosire în bucureşti nord la ora 23.52

    /
  • 0 (0 voturi)    
    idee buna dar nu destul de mediatizata (Joi, 28 mai 2009, 13:17)

    Mihaela [anonim]

    M-am bucurat de introducerea acestui tren care te scuteste de mersul cu taxiul si de stresul autobuzului blocat in circulatie, supraincalzit si aglomerat. Am calatorit cu acest tren si mi s-a parut foarte civilizat. Este o combinatie foarte buna mai ales pentru cei care, ca si mine, calatoresc mai departe cu trenul. Am acceptat conditiile unui peron expus la intemperii si combinatia cu autocarul ca fiind provizorii. Intradevar lipsa de publicitate este cauza principala a pierderilor inregistrate. Poate nu ar trebui sa se renunte asa de repede la aceasta idee, ci doar sa i se acorde mai multa publicitate.
  • 0 (0 voturi)    
    incompetenti (Joi, 28 mai 2009, 14:55)

    Andrei [anonim]

    Dle Ministru, sunteti un incompentent.
    Otopeni este singurul aeroport in Europa care nu are o legatura feroviara cu orasul !!!
    Este o obligatie indiferent daca linia aduce profit sau nu ! Dar daca umblati numai dupa spagi asa ne trebuie ! sa va mai voteze dracu !
    Hotiilor sa va luati de mana cu Base' si sa speram sa va vedem in dungi alb-negru
  • 0 (0 voturi)    
    la noi ca la nimeni..... (Miercuri, 3 iunie 2009, 20:12)

    dany [anonim]

    azi am fost cu trenul,si e ok.dar nu ma pot bucura,prea mult,ptr ca o sa fie desfiintata.... ar trebui mediatizat mai mult,ptr ca multi nu stiu de acest tren,au informatii vagi,si nu au incredere.faceti putina publicitate si-n aeroport cu panouri mari,ca multi care sint plecati de ani de zile din rom,nu sint informati...eu am tot cautat pe net ,ca altfel nu stiam...dar si pe net sint informatii vagi uneori...sper sa nu fie desfiintat....e unicul tren din rom care are fata de tren....in rest,in comparatie cu celelalte tari......se pare ca si i.c.la noi par ca personale in alte tari...de fapt n-o sa evoluam...ptr ca mereu trebuie sa manince cei care au bani pe urma tuturor.....se inchid toate care ar servi la cetateni,ptr ca altii trebuie sa


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă