Turismul in Delta Dunarii. Ghid de ospitalitate romaneasca

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Marţi, 16 iunie 2009, 11:41 Economie | Consumator

Cum isi stabilesc pensiunile din Delta tarifele pentru cazare si masa? Urmariti mai jos o serie de negocieri, purtate de Dan Popa, care a incercat sa rezerve, telefonic, doua camere, pentru acest week-end.

CAZUL I
  • Buna ziua, Pensiunea X?
  • Da.
  • Fiti amabil, am dori sa mergem in week-end in Delta. Mai aveti locuri?
  • De unde sunteti?
  • Din Bucuresti
  • Da, mai avem. Un milion si jumatate/loc de cazare.
  • Camera?
  • Nu. Am spus clar: pe loc de cazare. Pe persoana. Doua persoane, treisutederon.
  • Si ce oferiti in banii astia?
  • Cazare, ce nu e clar?
  • Mic dejun?
  • Dom`ne, cazare. Micul dejun se poate achita separat, daca doriti.
  • Televizor, toaleta, dusuri?
  • Avem. Toaleta e la 15 metri de camera. Cat va ia sa faceti 15 metri?
  • Multumesc.
CAZUL II
  • Buna ziua, pensiunea Y?
  • Da.
  • Am dori sa stam doua zile la Dv, in weekendul asta. Mai aveti locuri?
  • Ce data e sambata?
  • Nu stiu
  • Dom`ne, vreti sa veniti aici si nu stiti exact ce data e?
  • Da, vrem sa venim in week-end, dar nu m`am uitat in calendar. Nu folosesc metoda calendarului.
  • Hotarati`va in ce data doriti sa veniti si sunati`ma.
  • Bine, multumesc mult pentru amabi… A inchis.
CAZUL III
  • Buna ziua, pensiunea Z?
  • Da.
  • Am dori sa venim in weekendul acesta la dumneavoastra. Mai aveti locuri?
  • In ce week end vreti sa veniti???
  • In weekendul asta. In prima zi de vineri.
  • Aaaa… in weekendul asta, deci
  • Deci, da.
  • Dom`ne, uite care`i treaba. Eu detin doua pensiuni, dar una e plina
  • Si a doua?
  • In cea de`a doua mai am locuri.
  • Pai am vrea doua camere.
  • Cate locuri?
  • Doua camere.
  • Cati sunteti?
  • Patru persoane.
  • Patru?
  • Da, patru.
  • Asta inseamna patru paturi.
  • Da, patru paturi in doua camere
  • Dom`ne, eu va dau patru paturi. Un milion patul pe noapte. Dar toaleta e comuna.
  • In comuna?
  • Hai dom`ne, cum in comuna? E comuna, adica nu aveti toaleta in fiecare camera. Am 8 camere, dar sa stiti ca sunt oameni curatei la mine. Va notez?
  • Stiti, am vrea totusi o toaleta separata….
  • Mergeti si cautati`va, daca nu sunteti in stare sa va faceti rezervare ca oamenii, cu o luna inainte. Numai fitze aveti, dom`ne…
In urma cu cateva minute, un sms, scrie Dan Popa, pe blogul lui. Citat exact: "Am vazut ca sunteti om serios si am redus pretul laca zare. Va dam si mancare in 150 ron/zi". Ce raspuns ar trebui dat?

Comenteaza si propune un raspuns pe Dan Popa's weblog.


Citeste mai multe despre   






















9499 vizualizari

  • +8 (8 voturi)    
    Direct spre tanti Udrea!!!! (Marţi, 16 iunie 2009, 11:50)

    Alexia [anonim]

    Te rog, trimite conversatiile si pe blogul madamei Udrea, inclusiv pe adresa de contact de pe siteul Min. Turismului. Jalnic!
    • +1 (3 voturi)    
      oare? (Marţi, 16 iunie 2009, 12:02)

      donache [anonim] i-a raspuns lui Alexia

      Fa ce a zis Alexia daca ai inregistrat convorbirile si poti dovedi ca sunt reale. Altfel, daca dai numele pensiunilor, te poti trezi cu un proces de-ti taie pofta de blogarit :(
    • +5 (5 voturi)    
      nu e cazul (Marţi, 16 iunie 2009, 12:03)

      felixoi [anonim] i-a raspuns lui Alexia

      Nu are nici o vina tanti Udrea de nesimtirea unora care si-au construit vile/case in Delta si nu au concurenta serioasa , vezi litoralul..e pur si simplu lipsa de educatie crasa de tip romanesc neaos(ospitalitate noastra proverbiala).
      • +7 (7 voturi)    
        Delta si litoral,daaaaaa.... (Marţi, 16 iunie 2009, 13:08)

        Cristian [anonim] i-a raspuns lui felixoi

        Bine punctat.
        Am ca hobby pescuitul dar nu ma atrage oferta jecmanitorilor aia din delta.Cu aceiasi bani te alegi cu un trofeu in delta Ebro,in Ungaria sau Austria,nu cu 2 carasei.
        Puneti la cheltuieli si transferul din TL la pensiune,trasp.la locul de pescuit si retur si o sa vedeti ca 'baietii buni' de acolo,practica preturi ultra-nerusinate precum si obraznicia ca regula de baza a ospitalitatii.La fel si litoralul romanesc.
        Incercati si alte optiuni,sa ramana fara clienti, sa vedeti cum schimba foaia dragii nostri ex- macelari,militieni si aprozaristi,deveniti 'mahari' in turism..
      • 0 (0 voturi)    
        Teoretic (Miercuri, 17 iunie 2009, 12:36)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui felixoi

        Serviciile oferite de pensiune se reflecta (din nou, teoretic) in clasificare. Toaleta in camera deja reprezinta 3 margarete, daca nu ma insel. Eu am rezervat o camera in Tulcea in luna mai (luni pt weekendul care urma). A trebuit sa sun la 2 pensiuni, gasite pe net.
    • +1 (3 voturi)    
      HOPA (Marţi, 16 iunie 2009, 12:59)

      hOPAmITICA [anonim] i-a raspuns lui Alexia

      HA HA poate afla si Tanti Udrea cum e cu turismul real.
    • 0 (0 voturi)    
      ce ne miram ca nu merge turismul la noi... (Marţi, 16 iunie 2009, 21:25)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Alexia

      ...cu asa "primire calduroasa";pai daca asa-i trateaza si pe straini,aia se duc si nu se mai uita inapoi catre Romania,cat traiesc(nici macar pe harta);drumurile noastre(ca sunt auto sau cale ferata) indeparteaza multi turisti,serviciile sunt mult prea "modeste" in Romania pt. majoritatea turistilor straini;din pacate, totzi guvernantzi care au fost la putere,nu au intuit(sau daca l-au intuit,nu le-a pasat,au avut alte interese)potentzialul turistic al tzarii,si nu au luat masuri adecvate,care sa faca din Romania un paradis turistic(cu atatea forme de relief , fenomene carspice si atatea bai cum sunt:Felix,Herculane,Sovata,Praid,Caciulata,Soveja etc etc,si alte puncte turistice);si va datzi seama ca investitiile,aduceau noi locuri de munca,in timpul lor si dupa terminarea lor-dar din pacate investitziile s-au facut in "buzunarul"celor care au fost la putere si bineintzeles in folosul lor(cu alte cuvinte ,au furat cat au putut)--cat timp vom avea astfel de indivizi la putere ,poporul va avea de suferit--pacat,saraca tzara bogata,ca ai incaput pe mana cui nu trebuia. sa auzim de bine
      ps-ce gust amar iti lasa,cand stii ce putea sa fie in tzarisoara asta minunata si ce au facut cu ea...totzi...criminal(....) multzi s-au inchinat la zeul BAN, restul nu mai conta pt. ei......dupa noi potopul
  • +7 (7 voturi)    
    Turism in Romania (Marţi, 16 iunie 2009, 11:54)

    Bahaus [anonim]

    Eu m-am decis de mai mult timp... nu mai am ce sa caut in vacante sau week-end-uri in locuri din Romania,tocmai din cauza ostilitatii si obrazniciei celor care ar trebui sa fie "gazde",pacat ca e o tara atat de frumoasa. Prefer sa dau banii altora,care stiu sa te faca sa te simti binevenit.
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Marţi, 16 iunie 2009, 13:08)

      ADan [utilizator] i-a raspuns lui Bahaus

      Articolul e de ras..in stilul Caragiale, dar din pacate e foarte adevarat.. :(( Spun asta in conditiile in care am mers destul prin lume si in locuri cel putin la fel de frumoase am platit in conditii de 2-3 stele/margarete 20-40 EUR cu mic dejun inclus si o purtare de 5 stele!!!
    • +3 (3 voturi)    
      ciudat totusi (Marţi, 16 iunie 2009, 14:00)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Bahaus

      am incercat anul asta pensiuni in bucovina, balea si sighisoara in care am fost multumit atat de servicii cat si de raportul calitate/pret. Am mers pe valea prahovei si parca mi-a dat cineva cu parul in cap. Oarecum exact ca si in delta. Oare care e explicatia? La urma urmelor, sunt convins ca si pensiunile din bucovina au un grad de ocupare destul de ridicat. De unde provine nesimtirea asta fara margini in anumite locatii?
      Personal n-am mai fost la marea noastra de vreo 10 ani si nici n-am de gand sa merg, dar presupun ca acolo nesimtirea isi atinge apogeul. de unde diferenta asta in abordarea turistului?
      • +2 (2 voturi)    
        Asa e (Marţi, 16 iunie 2009, 15:07)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

        Am fost la Sighisoara si Brasov la pensiuni si a fost foarte ok. La Brasov au venit chiar sa ne ia cu masina de la gara, fara nici un ban in plus, nu e mare lucru dar conteaza gestul. La mare in Rom. am fost anul trecut, nu e un model de ospitalitate dar faze ca cele din articol nu am intilnit inca.

        Habar nu am de ce apare diferenta asta, e posibil sa fie mare cererea in Delta. Poate ca isi va spune si acolo concurenta cuvantul. Oricum cred ca ar trebui sa se faca public numele pensiunilor de care fac chestii din astea
  • +2 (2 voturi)    
    Cine e de vina? (Marţi, 16 iunie 2009, 12:06)

    Acceptam r...t [anonim]

    La pensiuni e acceasi chestie ca si la magazine: cat timp au clienti care accepta conditiile si fitzele lor, de ce si le-ar schimba? Magazine - nu dau numele - care reprezinta marci internationale in Romania vand la preturi exorbitante modele urate de incaltaminte, haine, accesorii, colectii de cel putin un an-doi vechime. Pretentii de lux, preturi pe(ste) masura, marfa execrabila - o spun fiindca am fost in magazinele acelorasi marci in alte tari, pentru ca intru pe site-urile lor. Cand nu vom mai cumpara astfel de marfuri si servicii, vor fi nevoiti sa schimbe "placa". Cat timp au clienti... vor continua sa vanda prostii ...
    • +1 (1 vot)    
      cazare delta (Marţi, 16 iunie 2009, 12:55)

      nikmik [anonim] i-a raspuns lui Acceptam r...t

      va recomand cu caldura sa incercati la pensiunea
      ,,la traian" din murighiol .sunt conditii bune ,mancarea este fffff buna si oamenii
      primitori.
      • 0 (0 voturi)    
        sau daca vreti ceva mai civilizat atunci... (Marţi, 16 iunie 2009, 15:05)

        angel64 [utilizator] i-a raspuns lui nikmik

        http://www.chiliaveche.ro/ro/main_ro.html
  • +2 (2 voturi)    
    Cazare (Marţi, 16 iunie 2009, 12:08)

    Cristi [anonim]

    Si eu am o pensiune intr-o statiune cunoscuta si pot sa va recomand ca in momentul cand intalniti astfel de situatii nici sa nu va mai obositi sa negociati ceva, cu siguranta la plecare veti regreta alegerea facuta si pana la urma intr-o vacanta (chiar daca e weekend) important e sa va simtiti bine, totusi sa stiti ca si eu imi rezerv dreptul de a selecta clientii in sensul ca daca observ un limbaj/comportament de marlan spun ca nu mai am locuri si am incheiat discutia.
    • 0 (0 voturi)    
      in principiu ai dreptate cu selectzia.... (Marţi, 16 iunie 2009, 21:37)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      ...dar daca intr-un sezon o sa ai parte de 80 % de"marlani",cum le spui tu,si nu vei accepta macar jumatate(la urma urmei,clientul nostru stapanul nostru),s-ar putea sa ai probleme financiare grele,sau chiar sa dai faliment;chestia cu triatul ,poate fi ca un bumerang,sau cel putzin cu doua taisuri. succes!
  • +2 (4 voturi)    
    la noi... (Marţi, 16 iunie 2009, 12:11)

    jack [anonim]

    Mai bine sactionam firma respectiva(nu mai meri acolo), regiunea(nu mai meri acolo), tara(nu mai meri acolo). Asa se face comert si turism, nu cu inima.
    N-am sa uit veci cum anu trecut intr-un reportaj un patron de la mare, intrebat ce e cu buda in fundu gradinii si de ce nu e pensiunea renovata..A raspuns ca, dak te uiti mai bine, e full pensiunea..La ce sa mai investesc?!?
    Cine e responsabil? NOI:
    Tre sa evoluam de la a da vina pe o persoana pt o comunitate, asa nu mai evolueaza nici Base, nici Udrea, nici Hrebe si se desteapta si ospitalierii nostri.
    Zile bune!
  • +1 (3 voturi)    
    de evitat (Marţi, 16 iunie 2009, 12:17)

    vet [anonim]

    http://www.pensiuni-vile.ro/Spatii_cazare_Crisan-Pensiunea-386.html#foto

    am facut greseala si am fost in delta cu rezervare pe net, cu 1 luna inainte, la pensiune de mai sus.

    preturi incredibil de mari (cina 25 RON: doi carasi si o gogoasa), gazda execrabila si cel mai mare hot pe care l am vazut pana acum!
  • +3 (5 voturi)    
    Delta (Marţi, 16 iunie 2009, 12:39)

    Lucian [anonim]

    Sa va povestesc si io ce am patit in Delta (ma rog, mai pe la Gura Portitei). E un singur complex acolo, apartinand firmei SC Piscicola Tour SRL. Intr-o dupa-amiaza, fiind cam ploios afara, mergem inauntru sa servim masa. Aveau salon de nefumatori. Cu toate astea, acolo se fuma. Am cerut respectuos sa nu se mai fumeze, ca este loc de nefumatori. Raspuns:
    - "Unde este semnul de nefumatori ? Il dau jos cu mana mea !"
    Au continuat sa fumeze. Vine chelnerul, si il intrebam:
    - Nu va suparati, aveti un salon de nefumatori ?
    - Da, aici este.
    - Si atunci de ce domnii fumeaza aici ?
    - Domnii fac parte din patronat si nu pot sa le iau scrumiera din fata...

    Pacat ca locuri atat de frumoase sunt ocupate de astfel de oameni...
    • +2 (4 voturi)    
      Portita (Marţi, 16 iunie 2009, 17:17)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Sa va spun si eu o aventura de la Portita de anul trecut. :)

      Tocmai ce coborasem din barca si ne-a atras atentia fumul care iesea din acoperisul de trestie de langa cosul de la gratar. Ne uitam mai atent si vedem ca a luat foc acoperisul. Cum nu mai vazuse nimeni ne ducem sa anuntam.
      Le spun chelnerilor care serveau pe terasa ca a luat foc acoperisul.
      Raspuns: E fumul de la gratar
      Eu: Ia vino tu sa vezi daca e cum zic eu
      Vine intr-un sictir si exclama, A luat foc acoperisul
      Eu: Pai eu ce dracu ti-am spus

      Se suie baietii cu stingatoarele, nimic. Aduc galetile sa le umple cu apa.
      Intre timp vine si patronul si exclama: Nu dati cu apa ca se stinge gratarul, dati cu otet.

      Pana au adus otetul au mai trecut vreo 5 minute. Norocul lor ca nu batea vantul de loc ca le ardea toata cosmelia.

      Concluzia: Patronul din Romania se gandeste doar la profitul din prezent si nu la viitor, prefera sa scoata bani din gratar acum chiar daca exista riscul ca maine sa nu mai aiba nimic.

      Cat timp patronii din turism vor gandi doar in prezent nu se va schimba nimic in acest domeniu.
  • 0 (0 voturi)    
    Folositi CaptainGO (Marţi, 16 iunie 2009, 12:44)

    razvanr [utilizator]

    De-asta e bine sa folositi CaptainGO cand vreti sa rezervati ceva in Romania. Lasati-i pe altii sa aiba de-a face cu oamenii astia, altfel va pierdeti mintile!
  • +1 (1 vot)    
    Sa fim si ceva mai pozitivi (Marţi, 16 iunie 2009, 12:45)

    nicuzzu [anonim]

    Eu merg de cativa ani la Mila 23 la nea Vica. Gasiti pensiunea la o cautare simpal pe gugal. El si cu doamna Clara sotia, imi fac fiecare vacanta speciala. Daca esti amator de simplitate, iti place pestele si pescuitul cred ca te vei intoarce din nou. din pacate sunt si foarte multi fitosi care jignesc simplitatea celor din jur.
    Altfel subscriu celor de mai sus. Fi-mea este in vacanta acum in Albena, BG, din motivele enumerate mai sus.
  • -4 (4 voturi)    
    vrei "lux", platesti ...sau "bilet la sindicat"... (Marţi, 16 iunie 2009, 12:47)

    Mitica Voiajorul [anonim]

    lasati textele ...
    toata lume se plange si toata lumea vrea moka

    mitza biciclista (a se citi madam Udrea), ce ofera ?
    traiste din "vacantza in bucovina" si "tichete de vacantza" pe care le vad cei din anturajul ei, nu cei de rand ...

    "vizitatori si calatori" de web, www, mergeti in natura ! cercetatzi realitatea ...

    vrei 5 stele la conditii de delta ?
    nu-i cunosc, nu fac reclama pentru ei:
    (an elegant and luxurious retreat, complemented by the very best of personal service, bla bla bla
    Single Deluxe
    June July August Sep Oct
    180 205 205 205 180
    Rates in Euro, per villa per night and include bed and breakfast and VAT )

    dar la asta, te duci si dai cu euroiul incap daca nu-i asa ...

    la escrocul ala, ce sa-i faci dupa ce batzi juma de tzara sa ajungi la el ?

    multe sucesuri si vacantze ca'n anii '80 !
    • +4 (4 voturi)    
      lol (Marţi, 16 iunie 2009, 13:23)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Mitica Voiajorul

      Prietene, dar nici 70 de EUR pe noapte pe camera si cu toaleta pe hol. Hai fii serios, crezi ca suntem prosti?
      • -6 (6 voturi)    
        Mitica Voiajorul i-a raspuns lui alex [anonim] (Marţi, 16 iunie 2009, 13:56)

        Mitica Voiajorul [anonim] i-a raspuns lui alex

        Draga Prietene,
        De ce nu esti realist ?

        De aceea exista categorii (stele si margarete)...
        De aceea exista telecomanda la televizor...
        De aceea exista jocul de loto ...
        De aceea s-a promulgat impozitul forfetar...
        De aceea unii oameni aleg USA, Australia, Canada ...
        Sau alte meleaguri civilizate
        • +5 (5 voturi)    
          :) (Marţi, 16 iunie 2009, 14:45)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Mitica Voiajorul

          Uiti un lucru. Discutam strict despre tarifele si conditiile din Delta Dunarii. Vrei sa dam definitia lui Dzeu si ce e big-bangul? Ai gresit adresa. Toate cele bune.
    • +7 (7 voturi)    
      alta vedeta! (Marţi, 16 iunie 2009, 14:07)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Mitica Voiajorul

      bai miticule, ce spui tu e la mintea cocosului (probabil pana acolo merge si puterea ta de asimilare). Lumea nu se plange ca nu primeste lux la bani de nimic, ci ca la noi, daca ai clienti, nu-ti mai pasa de bun simt si reguli de conduita, redevi vechiul tzaran roman de la coada vacii care se c**a la tine-n cap, miticule. da' tu n-ai cum sa pricepi asta fiind obsedat de pd, udrea, succesuri si basescu, toate-ntr-o discutie care n-avea nicio conotatie politica.
      get a life.
  • 0 (0 voturi)    
    experiente placute (Marţi, 16 iunie 2009, 12:49)

    luk [anonim]

    Am inteles, sunt multi badarani care cica fac turism in Delta. Dar exista si experiente placute?
    Vreau sa vin in tara pentru doua saptamani si ma gandeam sa ma duc 3-4 zile in Delta. Daca nimeresc la unul din hotelierii de mai sus?
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Marţi, 16 iunie 2009, 13:22)

      alex [anonim] i-a raspuns lui luk

      Sunt destule. Eu am fost anul trecut in octombrie in Delta, tot venind din strainatate. Si am venit cu vreo 10 straini, care tot au insistat sa mergem in Delta.

      Am stat la o pensiune de 4 stele la intrarea in rezervatie. Si a fost foarte frumos (poate nu foarte multe posibilitati de recreere, in afara de pescuit si plimbari cu barca). Cam multa mancare, asta e tot ce am de reprosat. :)

      PS: eu cred ca Dl Popa a dat de niste oameni care vand "rahat" la pret de "bici" si se supara cand ii ia turistu la-ntrebari legat de ce ofera in pretul ala. Cu toaleta pe culoar mi se pare normal sa fugi oricum de asemenea locatii.
    • +3 (3 voturi)    
      Da detalii (Marţi, 16 iunie 2009, 13:31)

      Adevar [anonim] i-a raspuns lui luk

      Principiu general: merita sa mergi in Delta (iti vrajeste sufletul). Incearca sa mergi sa SF Gheorghe ( e departe, e o singura masina in sat (era) deci nu ai manelisti in jeep-uri). Daca vii in august vezi ca e festivalul Anonimul (atmosfera excelenta). La Sf Ghoerghe ai: Dunarea, Delta si...marea, o plaja superba dar inca salbatica. Nu mai spune nimanui, tine pentru tine -)
      • +3 (3 voturi)    
        Delta Sf Gheorghe (Marţi, 16 iunie 2009, 16:02)

        satul de turism in Romania [anonim] i-a raspuns lui Adevar

        Ai dreptate, iti vrajeste sufletul Delta dar eu nu mai calc pe acolo prea curind. Am fost 3 ani la rind la Sf Gheorghe. In primul an: liniste si pace, lume putina foarte prietenoasa. Anul 2: a aparut o discoteca in mijlocul campingului. Urla muzica pina noaptea tirziu desi discoteca era aproape goala. Anul 3: ATV-uri pe plaja si pe drumul care duce spre plaja de ridicau tot praful in aer, lanturi groase de aur la git plus o "mega nunta" de jmekeri unde atractia principala a fost "marea" vedeta Loredana care a bagat Groaza in toata fauna deltei cu cele 2 tiruri de boxe si aparatura de concert care au insotit-o. Asa imi trebuie daca eu cautam liniste...
    • +2 (2 voturi)    
      experienta placuta (Marţi, 16 iunie 2009, 14:41)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui luk

      pentru Luk
      Am fost in iunie trei zile cu familia la Crisan si am stat la pensiunea Oprisan, curat, oameni de treaba si primitori( patronul e un fost profesor, om cu bun simt si drag de oameni), mincare buna, baie cu dus la fiecare camera. Ne-a plimbat cu barca in Delta un tip Harry (Haralambie), ne-a aratat o multime de locuri frumoase, rabdator, vorbeste si se comporta frumos, mai mare dragul sa-l asculti povestind.
    • 0 (0 voturi)    
      ai sfeclit-o... (Marţi, 16 iunie 2009, 21:49)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui luk

      ...spus cu alte cuvinte,ai ratat concediul;sau poate nu,daca ai rabdare sa cautzi...... vreo cateva zile....succes!
  • 0 (2 voturi)    
    Calomnii crase (Marţi, 16 iunie 2009, 12:55)

    luci.a [utilizator]

    Eu ma duc in fiecare an in Delta si nicaieri (Chilia Veche, Dunavat, Murighiol)nu mi s-a intamplat sa fiu primita in felul asta...toti localnicii unde am stat au fost mai mult decat primitori , iar preturile mi s-au parut mai mult decat decente...
    Probabil ca cei cu care ati avut contacte sunt niste venetici care se dau baltareti...e adevarat ca au umplut Delta "intreprinzatorii bucuresteni" si care primul lucru pe care l-au facut :si-au pus adresa pe "NET"...localnicii habar nu au de asa ceva..
    • +1 (1 vot)    
      pai si cum sa procedezi ? (Marţi, 16 iunie 2009, 15:28)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui luci.a

      Te duci pina in delta si acolo bati din poarta in poarta ??? Pai asta se numeste turism ???
      Turism inseamna : te duci si-ti faci rezervarea direct pe internet cu posibilitatea de a compara ofertele, conditiile, etc sau la o agentie de turism din localitatea de bastina !
      Cum altfel ? Asa ca stii tu telefonul nu stiu carui pescar la care ai stat tu anul trecut , asta e problema ta, dar nu e turism !
  • +3 (3 voturi)    
    delta (Marţi, 16 iunie 2009, 13:49)

    Metall [anonim]

    Pai de aia e concurenta, cand gasesti asa ceva, mergi la altii
    Si uite asa, de ani buni, merg in concediu la Adriatica si nu la Marea Neagra
    La bani mai putini, conditii mai bune, civilizatie si o mare extraordinar de curata.
    Nu-s patriot?
    Dar cei care isi bat joc de turistul care vrea sa-si faca un concediu placut la noi in tara cum sunt?
    :)
  • +3 (3 voturi)    
    Perfect adevarat !!! (Marţi, 16 iunie 2009, 15:07)

    gheorghe [anonim]

    Sunt de un tupeu si de o nesimtire acesti posesori de "pensiuni" ce nu exista pe planeta !!!
    Culmea e ca preturile aberante, nesimtirea si conditiile sub orice critica provin din faptu ca isi gasesc destui clienti nuficient de jegosi ca sa se cazeze la ei !
    Halal turism, cu WC in curte la hazna eventual cu scurgere direct in Dunare !
    Tanti Elena, ati avut WC in curte unde ati stat in delta ?
  • +2 (2 voturi)    
    Atitudine TIPIC ROMANEASCA (Marţi, 16 iunie 2009, 15:12)

    nic273 [utilizator]

    Doamne, parca mi s-a intamplat mie...! Nu pot sa nu zic ca am lesinat de ras, impreuna cu toti colegii din birou. Din pacate, e de RASUL-PLANSUL ce traim. Sunt sechele din comunismul care ne va mai bantui inca vreo 50 de ani de-acum inainte, sau vreo 125 daca stimabilii nostri politicieni (de doi lei, de altfel!) si economia se vor misca in acelasi ritm de melc-rac (o specie de animal care s-a dezvoltat in Romania si aici traieste ca pestele in apa).
    Atitudinea cu care ati fost intampinati o regasim ZILNIC in tot ceea ce vrem sa intreprindem si dupa toate cate am trait si am auzit si de la cei din jur, nu pot decat sa strig cat pot: FUGITI, OAMENI BUNI, care ati invatat de la viata cum este normal sa fii tratat atat ca cetatean, cat si ca...simplu vecin de bloc, pentru ca in tara asta nu aveti nici o sansa sa imbatraniti cu zambetul pe buze! Poate fi doar...un ranjet de amaraciune si durere. Extrem de trist, pentru o viata in care cotizam, platim, iar cotizam si...luam numai suturi in fund, din cauza de incompetenta, prostie, manelizare, falsuri, inselaciuni, minciuni, cinism, s.a.m.d.
    Apropo, va amintiti care e diferenta dintre un pesimist si un optimist? ... Cica, pesimistul traieste cu replica "Bai, mai rau nu se poate!", iar optimistul, ii raspunde: "Ba, se poate!"... Unde va regasiti traind in Romania?
  • 0 (0 voturi)    
    nu cred!!! (Marţi, 16 iunie 2009, 15:57)

    Cristian Mihai [anonim]

    Am fost in Delta Dunarii si nu s-a intamplata sa intalnesc o asemenea atitudinea ca aceea descrisa in blog. Oamenii sunt amabili, prietenosi si saritori. Cazare am avut in Sulina ceva de genul 30-40 euro in sezon, vila cu 4 margarete, baie proprie. Mancarea se facea conform preferintelor clientilor nefiind un meniu prestabilit. Nu dau nume sa nu creda lumea ca fac reclama si chiar nu cred ce spune domul cu blogu'. Inteleg ca doar cu ceva bombastic faci trafic pe blog, iar d-ul nu spune um a vorbit el la telefon cand a solicitat informatiile.
  • -1 (1 vot)    
    din pacate nu se intampla doar in Delta (Marţi, 16 iunie 2009, 17:15)

    Gabi [anonim]

    Asa se intampla peste tot, in cazul celebrelor "pensiuni". Mai intai te intreaba cand ajungi, cat stai, dupa care iti spun daca mai au camere libere.
    De cele mai multe ori conditiile sunt groaznice, iar despre ospitalitate nu poate fi vorba.

    Partea cea mai proasta este ca astia lucreaza la negru. Nu platesc nimic la stat. Asta ar trebui s-o ingrijoreze pe udrea. Dar ea habar n-are pe ce lume e.
  • 0 (0 voturi)    
    Ospitalitatea romaneasca (Marţi, 16 iunie 2009, 21:31)

    Marius [anonim]

    Invatam la scoala ca romanii sunt un popor ospitalier.
    Dupa cateva calatorii in afara tarii pot sa spun ca e o mare, mare minciuna..
  • +2 (2 voturi)    
    Padure fara uscaturi..... (Marţi, 16 iunie 2009, 22:21)

    Camelia [anonim]

    Imi pare rau ca ati patit asa. Eu merg in delta de 15 ani. Am fost si cu cortul, si la gazda, si la pensiune. De trei ani merg la Mila 23, iar de doi ani stau la aceeasi pensiune. Totul este foarte bun. Masa si casa la 80 RON pe zi nu cred ca e prea mult. In schimb s-a umplut de salupe rapide si de fitze. Nu prea mai e delta care era acum 5 ani. Oamenii incearca sa ramana la fel, dar apar tot mai multi venetici care strica locul. Nu renuntati la delta ca este un loc mirific care merita vizitat macar. In legatura cu confortul eu prefer 2 margarete deoarece cred ca este suficient pentru delta.
    Iar in privinta litoralului romanesc incepand de anul trecut am zis ca nu mai calc ca sunt cu "japca" si cu "nesimtirea".
  • +1 (1 vot)    
    AIUREA! (Marţi, 16 iunie 2009, 22:58)

    CARCOTASU [anonim]

    am cautat acum un an cazare in delta...super amabili oamenii, nici pomenala de asa atitudine.

    cred ca e un articol la misto de captat audienta...
  • 0 (0 voturi)    
    din pacate... (Miercuri, 17 iunie 2009, 8:38)

    mihai [anonim]

    pacat de zona ca e locuita... e ca peste tot in tara... ca turism ma refer... vor sa faca in cateva luni cat altii muncind intr-un an -doi.... la preturile practicate in delta te bate gandul sa iti iei teren
    sa-ti pui un cort ceva si sa nu depinzi de smecheri....
  • +1 (1 vot)    
    Nu e chiar asa (Miercuri, 17 iunie 2009, 10:09)

    andrei [anonim]

    Eu am fost in mai in delta la sulina si n-am avut probleme de genul asta cand am sunat sa rezerv locurile. Oameni au fost foarte amabili si ce au promis aia am primit. Pensiunea de 4 margarete, am avut toaleta in camera, televizor si teoretic trebuia sa fie si internet dar oricum nu i-am simtit lipsa. Pretul a fost pe camera nu pe pat 120 ron de, dar era extrasezon in mai. Sigur sunt o gramada de speculanti pe acolo si aproape toti incearca sa te jupoaie de cat mai multi bani...
  • 0 (0 voturi)    
    Cazuri si cazuri (Joi, 18 iunie 2009, 19:10)

    Silvia [anonim]

    Noi vom merge in Delta in august, 4 adulti si un copil de 1 an. Nu am avut probleme in a rezerva locuri la o pensiune absolut ok, domnul mi-a vorbit foarte frumos. Mai mult decat atat, avea si internet, am primit proforma pentru avans pe mail, mi-a trimis voucher-ul si de-abia asteptam sa mergem! Noi am mai fost de 2 ori, o data acum 3 ani si o data acum 5 ani si nici atunci nu au fost probleme. Oricum, sa fim seriosi, in toate domeniile si in toata tarile sunt oameni si oameni, afaceri si afaceri. Sa nu dramatizam! Nu-ti convine, du-te la Gura Portitei, hotel de 4 stele, dai 4 milioane pe noapte si te-ai linistit! Sau du-te la mare, dai 4-6-8-10 milioane la hoteluri de 4-5 stele si ti se va vorbi cu "scoala" si cu respect.
  • 0 (0 voturi)    
    un articol de doi lei ;) (Sâmbătă, 20 iunie 2009, 3:24)

    pamf [anonim]

    hai să fim serioși...vouă nu vi se pare ca articolul ăsta e cam forțat? băi șmecherași de bucale ce sunteți voi...și unde mă rog sunară-ți voi mă de ați primit așa tratament a? d-lor...eu zic mai întâi să testați puțin ”terenul” din Deltă și după aia mai vorbim...deocamdată vă integrați perfect în proverbul ”vulpea când n-ajunge la struguri zice
    că-s acri”. Iar așa ca idee ptr. necunoscători și dornici să experimenteze... în Sulina spre exemplu...o plimbare cu barca pentru câteva ore costă între 150 și 300 de lei pentru un grup de maxim 14 persoane și funcție de traseu. Pentru cei dornici de lux tariful ajunge până la 50 de lei de persoană. Iar cazarea...cred că la 60 de lei pe noapte de persoană la o casă unde vi se și gătește tradițional din pește și sunt și condiții decente...eu zic că e mai mult decât OK. Așa că în final dragi cititori...nu credeți chiar tot ce vi se aruncă negru pe alb...mulți știu dar puțini cunosc cu adevărat...concediu cât mai plăcut (în România să fie!)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi