Cursa Aer Lingus Bucuresti – Dublin de marti seara, anulata din cauza unor probleme tehnice ale avionului

de Cristian Roman     HotNews.ro
Miercuri, 17 iunie 2009, 13:36 Economie | Consumator

Emotii mari marti seara pentru cei peste 120 de pasageri ai cursei aeriene Bucuresti – Dublin, a companiei irlandeze de stat Aer Lingus, de pe Aeroportul Henri Coanda din Otopeni. Programata la ora 22.05, decolarea a fost intial intirziata cu mai bine de doua ore, pasagerii fiind tinuti in aparatul de zbor, iar la ora 00.30 au fost dati jos si trimisi inapoi in terminalul de plecari.

Dupa inca o ora, pasagerii au fost informati ca avionul nu mai poate decola si au fost transportati cu autocarul la doua hoteluri de linga Otopeni, unde au petrecut noaptea. Compania Aer Lingus a suportat in intregime costurile de transport, cazarea in Bucuresti si micul dejun.

“Informatiile despre situatia avionului nu au fost multe, adica doar ni s-a spus de vreo doua ori ca sint probleme tehnice si atita tot. Ni s-a impartit apa in avion, cit timp am asteptat, si apoi sandvisuri, iar apa si dulciuri in terminal. Ne-am ingramadit in autocarele spre hoteluri, fiindca toata lumea avea si bagajele mari, recuperate din avion. Ni s-a asigurat cazarea, micul dejun si transportul, nu am mai platit nimic noi, iar astazi, la Otopeni, am primit o hartie, fiecare dintre noi, in limba engleza, in care Aer Lingus isi cere scuze pentru situatia creata si in care ni se spune ca nu vor exista servicii de catering in acest zbor”, a povestit pentru HotNews.ro Ionut, unul dintre pasagerii cursei.

Pina la urma, pasagerii vor pleca in jurul orei 14.00 spre Dublin, intr-o cursa strecurata de Aer Lingus in orarul de zbor al Aeroportului Otopeni. In mod normal, urmatoarea cursa spre Dublin din Bucuresti ar fi avut loc joi seara.

Aer Lingus nu are nici o reprezentanta sau birou oficial deschise in Romania.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4310 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Profesionisti (Miercuri, 17 iunie 2009, 13:50)

    flor [anonim]

    Asa se trateaza o astfel de situatie de profesionisti carora le pasa de calitatea serviciilor si de imaginea lor.
  • 0 (2 voturi)    
    bravo Aer Lingus! (Miercuri, 17 iunie 2009, 13:59)

    Cristi [anonim]

    Si... cu toate ca nu are reprezentanta in Romania, agentii de handling de pe Otopeni care au contract cu Aer Lingus s-au descurcat excelent. O companie low-cost care a demonstrat, in sfarsit, ca are numai de castigat daca isi trateaza pasagerii cu mult respect. Bravo!
    • 0 (0 voturi)    
      privati? (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:10)

      Air Lingus [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Air Lingus stiu eu ca e compania de stat irlandeza...si stirea zice la fel.Deci nu e low-cost...
      • 0 (0 voturi)    
        Greseala/ (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:43)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Air Lingus

        Uitati cum se descriu pe www.aerlingus.com

        "Aer Lingus is a leading low-cost, low-fares Irish airline primarily providing passenger transportation services. "

        Investitorul majoritar este Ryanair, apoi Ministerul de Finante, dar nu este companie de stat...
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Miercuri, 17 iunie 2009, 15:03)

          ceire [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Ryanair nu are nici un amestec in Aer Lingus si exista competitie mare intre ele. OK, mai mult din partea Aerlingus. Ryanair se bate cu toata Europa. CEO la Ryanair nu este prea apreciat in Irlanda. Aer Lingus continua sa fie de stat insa nu ar fi supravetiuit daca nu devenea low-cost din cauza Ryanair. Cam asta e povestea. O situ bine, locuiesc in Dublin.
          • 0 (0 voturi)    
            Total gresit (Miercuri, 17 iunie 2009, 15:29)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui ceire

            Ryanair detine 26,2% din Air Lingus.

            Deci afirmatia cum ca nu are niciun amestec este total eronata.
          • 0 (0 voturi)    
            Asta scrie la ei pe site.... (Miercuri, 17 iunie 2009, 15:35)

            Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui ceire

            Eu nu am ajuns in Irlanda, nu stiu situatia lor din surse locale, dar pe site e un document care spune ca Ryanair este principalul investitor la AerLingus...

            http://www.aerlingus.com/Corporate/Fact_Sheet_14January2009.pdf
          • 0 (0 voturi)    
            AerLingus este low-cost (Miercuri, 17 iunie 2009, 17:28)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui ceire

            Dupa descrierea de pe prima pagina si dupa reclamele din presa irlandeza... Aer Lingus este low-cost.
            Aer Lingus is a leading low-cost, low-fares Irish airline primarily providing passenger transportation services.


            La aerlingus exista:
            - taxa de bagaj
            - mancare la bord contra-cost
            - se opereaza intr-o singura clasa (economy) - doar pe rutele europene;
            - compania nu are birouri proprii in fiecare tara unde opereaza
            - exista taxe pentru orice serviciu aditional zborului
    • 0 (0 voturi)    
      @cristi (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:18)

      andy [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Aer Lingus nu e o companie low cost (cu toate ca RyanAir detine cam 25% din actiuni). E compania nationala a Irlandei, deci echivalentul Tarom in Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        oarecum corect (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:37)

        dan [anonim] i-a raspuns lui andy

        Corect. se poate spune totusi ca e un fel de 'low-cost', in sensul ca tot ce cumperi in avion (mancare/bautura) e contra cost si nu exista monitoare (in care vezi traseu si alte date..etc), muzica... Altfel e OK. Si, flota de avioane e noua, nu sunt mai vechi de anul 2004. Alte companii aeriene folosesc avioane si din 1980..sau inchiriate cine stie de unde.
    • 0 (0 voturi)    
      AIRLINGUS (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:30)

      vall [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      air lingus nu este low-cost, este compania nationala a IRLANDEI.
    • 0 (0 voturi)    
      Agentii H/A (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:59)

      deodatus [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Hai jura-te tu Mai domnu cristi ca agentii de handling s-au descurcat excelent. Or fi ai tai; sclavii tai !?
  • 0 (0 voturi)    
    asa trebuie sa fie! despre altceva (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:19)

    oldman [anonim]

    defectiuni tehnice apar la orice echipement/sistem, cu cat e mai complex, cu atat mai multe probleme pot sa apara. la fel si la avioane, oricate revizii s-ar face in termenele stabilite, pot sa apara probleme oricand, iar nedepistarea acestora conduce la tragedii. este extrem de important sa fie bine pregatit echipajul si echipa tehnica de la sol astfel incat sa ia deciziile corecte. asta salveaza vieti, chiar daca provoaca un disconfort pe moment. deci bravo lor, k au depistat problema si aparatul n-a plecat in cursa.
  • 0 (0 voturi)    
    aer lingus sunt destul de ok (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:28)

    Dorian Gray [anonim]

    Aer Lingus este compania de stat irlandeza dar e un hibrid low cost (mancarea la bord e contra cost) pt a putea avea niste preturi cu care sa reziste concurentei Ryan Air. Nu sunt ei foarte destepti dar pun siguranta pe primul loc. Eu am pierdut o legatura BA de pe Heathrow (pe vremea cand nu era cursa directa dublin - bucuresti) din cauza unei defectiuni minore a aeronavei si au vrut neaparat sa schimbe aeronava. Tot timpul s-au purtat ok cu pasagerii.
  • +1 (1 vot)    
    Stire pozitivă! (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:35)

    MIhai [anonim]

    Uite că mai apar și din astea, prin presa noastră :)
    Dar nu se putea să nu i se dea măcar un aer de "nasolie", că nu era știre! Unde au fost, domnule Cristian Roman "emoțiile mari" și de ce natură au fost ele, că din cele relatate în articol nu putem intui în ruptul capului :)))
    • 0 (0 voturi)    
      curajosule tu (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:46)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui MIhai

      Pai cand stai doar ore in avion la sol si ti se zice ca sunt defectiuni tehnice si mai stii de cursa Air France de acum doua saptamani tu ce zici, ai fi avut emotii mari sau esti un "curajos de internet"?
      Bravo Aer Lingus.
  • 0 (0 voturi)    
    un mic amanunt! (Miercuri, 6 ianuarie 2010, 13:03)

    cineva [anonim]

    conform site'ului lor, compania are reprezentantza in Romania. si cei de la numarul lor de telefon 021 3151359 au confirmat acest lucru... sau poate fac misto.
  • 0 (0 voturi)    
    o remarca (Sâmbătă, 13 februarie 2010, 19:48)

    claudiu [anonim]

    aerligus nu detine doar avioane ci si o flota de vapoare care face curse regulate din ora in ora intre dublin si anglia si nu sant low cost doar ca au mai ieftinit biletele si sant companie de stat si sant buni
  • 0 (0 voturi)    
    pe dracu profesionisti (Marţi, 18 ianuarie 2011, 17:06)

    george [anonim]

    pe 21 decembrie aer lingus nici nu a decolat din dublin.inteleg situatia ca era zapada,dar la bucuresti nu mi dadea nimeni detalii sau cazare macar pentru o noapte .urmatorul zbor fiind pe 24 dec fiind ocupat tot avionul evident.urmand sa ma reprogrameze pe 28.am renuntat si am zburat cu malev.aia da profesionisti.stima


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi