Dacia atrage atentia asupra unor tentative de frauda pe Internet

de Ella Moroiu     HotNews.ro
Luni, 17 august 2009, 13:55 Economie | Consumator

Automobile Dacia avertizeaza asupra unei inselatorii legate de o falsa promotie - un concurs la care s-ar castiga autoturisme Logan prin tragerea la sorti a zece numere de telefon. Persoane neidentificate inca utilizeaza numele companiei pentru a solicita sume cuprinse intre 250-650 euro. Dacia nu a organizat si nici nu organizeaza concursuri de acest gen, informeaza compania, intr-un comunicat.

"Domnul Constantin Stroe, al carui nume este mentionat in mesaj pentru a da credibilitate inselatoriei, nu are bineinteles nicio legatura cu falsul in curs", se arata in comunicatul Dacia, care mentioneaza adresele la care utilizatorii de internet ar putea fi pacaliti:
  • http://dacia-logan.webs.com/detaliiconcurs.htm
  • http://mcv-logan.webs.com/
"Dacia va solicita inceperea urmaririi penale impotriva persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea, precum inselaciunea si concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii de marca.

Cetatenii sunt rugati sa fie atenti cand primesc acest tip de mesaj, sa nu ii dea crezare, sa respinga aceste e-mail-uri, chiar daca informatiile prezentate par credibile. De asemenea, Dacia are rugamintea fata de cei supusi acestor tentative de inselaciune sa obtina de la persoanele care eventual le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia (0248 500 000)", se mai arata in comunicatul companiei.

La randul sau, Asociatia Operatorilor Mobili din Romania recomanda tuturor celor care sunt anuntati prin telefon sau SMS ca au castigat premii substantiale sa verifice acest lucru la serviciul de relatii cu clientii inainte de a face orice plata care le este solicitata.

Nu este pentru prima data cand Automobile Dacia se confrunta cu astfel de incidente. In urma cu un an si jumatate, compania avertiza asupra unor tentative de frauda prin telefon.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

860 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    old news.. no news.. (Luni, 17 august 2009, 14:32)

    Ion I [anonim]

    la inceputul lunii aprilie a fost un val mai mare. au fost implicati in asta pe langa producatorul auto si alte marci nationale ale unor banci si operatori de telefonie mobila precum si firme de asigurare
  • 0 (0 voturi)    
    reactie exemplara Dacia (Luni, 17 august 2009, 14:35)

    Dany [anonim]

    As dori sa vad cel putin o astfel de reactie si din partea Raiffeisen Bank pentru atacurile de phishing la care sunt supusi muulti clienti ai acestei banci (printre care ma numar si eu).
    Apreciez si felicit totodata reactia imediata a conducerii Dacia.
    Nu putem lupta cu astfel de fraudestand cu mainile incrucisate.
    • 0 (0 voturi)    
      reactii/comunicate exista (Luni, 17 august 2009, 16:26)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui Dany

      numai ca nu sunt preluate de altii:
      intra pe rzb.ro si dupa pe "ALERTA PHISHING"
      • 0 (0 voturi)    
        degeaba... (Luni, 17 august 2009, 18:07)

        mimunku [anonim] i-a raspuns lui Ion I

        ... pun ei pe net anuntul, pentru ca acest gen de mesaje este trimis prin SMS oamenilor simpli care nu folosesc internetul. Dacia este o companie responsabila care anunta aceste lucruri in mass-media, astfel afla si cel care se uita pe Acasa TV, Libertatea dar si cel care citeste Capital sau ZF. Acum pricepi smecheria?!?
        • 0 (0 voturi)    
          nope.. (Luni, 17 august 2009, 19:02)

          Ion I [anonim] i-a raspuns lui mimunku

          atat timp cat phishing-ul (spam-ul) ce implica Raiffeisen are loc pe internet, atunci vorbim de oameni cu access la acest mediu si prin urmare cu acces la comunicatele bancii.

          (nu ma refeream la SMS.. inca nu am auzit de oameni ca primesc astfel de mesaje inselatoare in numele Raiffeisen pe mobil)

          P.S.: nu tin partea bancii; sunt de parere si le-am comunicat-o si lor, ca au o politica proasta in ceea ce priveste gestiunea si informarea asupra acestor incidente


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi