Radu Berceanu: Sigur ca vom avea, nu stiu, poate 2.000 de kilometri de autostrada peste 20 de ani, e foarte posibil

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 11 octombrie 2009, 13:56 Economie | Consumator

Romania ar putea avea 2.000 de kilometri de autostrada peste 20 de ani, a declarat ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, in emisiunea "Dupa 20 de ani" (ProTV), informeaza Mediafax.

"Daca vreti sa va raspund foarte scurt, ar trebui sa va spun cati kilometri va dori. Si anume, a dori inseamna cati bani va pune pentru indeplinirea acestei dorinte Romania, prin Romania intelegand si guvernantii care fac propuneri, si Parlamentul care le voteaza, si dumneavostra, presa, si prin dumneavostra opinia publica, care face presiuni. Daca veti face toate aceste lucruri, sau vom face toate aceste lucruri ca sa fie mai mult, atunci sigur ca va avea, nu stiu, poate 2.000 de kilometri de autostrada peste 20 de ani, e foarte posibil. Si din punct de vedere tehnic, si din punct de vedere economic, e foarte posibil", a declarat ministrul, raspunzand unei intrebari.

El a afirmat ca daca Guvernul va aloca in urmatorii trei ani suma de doua miliarde de euro anual, la sfarsitul acestei perioade ar putea fi finalizati 500 de kilometri si inca 2-300 de kilometri s-ar afla in lucru, "foarte aproape de gata".

"Daca insa va pune, cum a fost anul asta, pentru autostrazi, vreo 500 de milioane euro, o sa fie pe sfert aceasta chestiune", a spus Berceanu.

Ministrul a afirmat ca nivelul propus in programul de guvernare, de 836 de kilometri, este maximul care ar fi putut fi realizat in patru ani.

"Este maxim maximorum ce se poate face, oricine ar fi la guvernare, din niste conditii obiective, tehnice", a spus Berceanu.

In Romania sunt in prezent 290 de kilometri de autostrada dati in folosinta.

Ministrul Transporturilor a afirmat ca vrea sa finalizeze anul viitor 90 de kilometri de autostrada, nivel propus si in 2009, din care nu a realizat insa decat jumatate, si a cerut pentru 2010 un buget de 3,5% din PIB.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2354 vizualizari

  • -11 (15 voturi)    
    corect (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:05)

    metronom [utilizator]

    in acest an chiar se lucreaza!
    • -14 (16 voturi)    
      autostrade-autodistrugere (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:34)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui metronom

      eu zic sa nu va grabiti sa umpleti Romania de autostrazi si dupa care sa va intrebati de ce este poluare,de ce consumul de combustibili s-a marit,va autodistrugeti in numele modernizarii Romaniei.Calculati bine ceea ce faceti...
      • +10 (10 voturi)    
        autodistrugere-stadiul curent (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:13)

        jxl [anonim] i-a raspuns lui stefan

        Romania are nevoie de macar o autostrada de tranzit din Constanta pana in Arad.
        Autodistrugerea este cea din zilele de azi, cand tot traficul trece prin sate, poluare, zgomot, pereti crapati, accidente in care mor oameni nevinovati, pentru ca soferii din Ro sunt asa cum sunt ...
        Toata lumea ar fi mai fericita daca ar exista culoarul de tranzit, localitatile care cara acum tot traficul ar respira un aer curat, soferii care intentioneaza sa se deplaseze, ar face asta intr-un timp util, si nu cu viteze extraordinare medii de 60km/h de la Arad pana la Bucuresti
      • +12 (12 voturi)    
        @stefan (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:44)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui stefan

        Dragă Ștefan,

        Dacă ai mașină, îți recomand să citești fișa tehnică. Ce scrie la consumul în oraș? Dar la consumul în afara orașului? Care e mai mic? Și dacă mai mic este cel din afara orașului, îmi explici și mie cum o autostradă aduce mai multă poluare?

        Dacă vrei neapărat să găsești dezavantaje la o autostradă, îți spun eu: separă animalele sălbatice. Autostrada trebuie îngrădită astfel încât animalele sălbatice să nu poată ajunge pe carosabil. Ca efect secundar, acestea nu mai pot migra așa cum o făceau înaintea construirii respectivei autostrăzi. Problema se rezolvă fie prin îngroparea autostrăzii pe distanțe scurte (tuneluri) sau prin supraînălțarea terasamentului lateral pentru a permite animalelor trecerea peste autostradă.

        Poluarea nu are nici o treabă. Ai greșit-o pe asta.

        Adrian
    • +8 (8 voturi)    
      "290 de kilometri de autostrada dati in folosinta" (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:45)

      ion [anonim] i-a raspuns lui metronom

      Unde? Ca te arunc de-a dura pe asa-zisele A1 si A2 sa numeri gropile, denivelarile, carutele si animalele.

      Bamse, ne mai insultati mult inteligenta? Exemplu de ignoranta si bataie de joc pentru contribuabil? De cand ma stiu n-ati fost in stare sa dati o limba de asfalt pe Transfagarasan (Arges). Anul asta, hop! Vad asfaltata o portiune de drum. Ma gandesc, baietii s-au pus pe treaba. Vezi sa nu! Le-a fost lene sa duca o treaba pana la capat, ca altfel nu-mi explic de ce mi-au clantanit dintii in gura pret de 25km pana la Vidraru.
      De 15-20 ani nimeni n-a facut nimic acolo, impotentilor. Si asta e doar UN exemplu! Si putinul pe care-l faceti, il faceti de mantuiala, sa aruncati praf in ochi prostilor care va platesc salariile.
      • 0 (0 voturi)    
        Mai usurel Ioanee... (Luni, 12 octombrie 2009, 8:35)

        Gheorghe@ion [anonim] i-a raspuns lui ion

        Uite asa ne place sa ne victimizam si sa criticam tot. Ce-are mai Ioane, A2 ? Unde ai vazut tu gropi si animale ? Ai habar ce inseamna o autostrada ? Du-te in Austria sau Germania si ai sa vezi autostrazi mai proaste ca A2 (nu ca n-ar exista si altele mai bune). Sa recunoastem ca A2 este o autostrada. In rest, de acord cu tine.
        • 0 (0 voturi)    
          Usurel, gropi la orizont (Luni, 12 octombrie 2009, 10:28)

          ion@gheo [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe@ion

          Da o fuga pe A1 sa te minunezi ce inseamna autostrada la romani. Cat despre A2, vezi prima bucata de autostrada, cum iesi din Bucuresti. Uite-te si la trecerile de poduri.

          O mentiune. De ce sa ma compar cu altii in loc sa ma raportez la lucrul bine facut? In conditiile in care un kilometru de autostrada este taxat mai mult in tara asta decat in occident, ar trebui sa am motive pentru o lucrare bine facuta. Mai ales ca mana de lucru e mai ieftina. Discutam despre o autostrada, nu DN sau drum judetean.

          Ar trebui data ca exemplu portiunea din A1 care ocoleste Pitestiul. Asa, da. Pacat ca sunt doar cativa kilometri.
    • +6 (6 voturi)    
      La viitor (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:50)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui metronom

      Ca de obicei, tov. Berceanu vorbește (ca și Boc) la viitor. Nu că ar fi ei oile negre. Eu am probleme în a identifica vreo oaie albă în politica românească :D

      Păi și dacă 2000km în condiții optime ar lua 20 de ani (wow, 100km pe an, mult!), înseamnă că Berceanu a mințit premeditat când a promis în campanie acea mie de km de autostradă. Asta, sau pe mine nu mă cheamă Adrian. :D

      Spor la autostrăzi,
      Adrian
  • +6 (6 voturi)    
    Străzi. Autostrăzi ... (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:06)

    inconstantul [anonim]

    A mai spus si Brucan ca in 20 de ani se schimba ceva in Romania, insa s-a inselat. Cat despre autostrazi, ... niciodata ar fi un termen mai credibil ... http://inconstanta.wordpress.com/
  • +10 (12 voturi)    
    Autostrazi (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:08)

    Ioan [anonim]

    Dl Berceanu are dreptate, la rigoare.
    Dar aici nu este vorba NUMAI de bani.
    Cand s-a inscaunat domnia sa a dat afara vreo douazeci de directori din minister.
    Buni sau rai, nu stiu. Si a pus altii cu carnet de partid corespunzator...
    Saptamana viitoare s-ar putea sa vrobim despre fostul ministru Berceanu. Noi veniti vor planta alti douazeci de directori in locul celora al caror carnet de partid numai corespunde.
    De aici motivul 1: INCOMPETENTA si PROSTIA care domina autoritatile.
    Motivul 2: CORUPTIA.
    Urla presa de sosele la pret dublu decat al unei autostrazi, de preturile de doua-trei ori mai mari platite de contribuabilul roman pe km de autostrada.
    Daca acesti bani nu ar fi furati, dl. Berceanu ar fi bani de 2000 km in 4 ani, nu?
    • +6 (10 voturi)    
      cost km autostrada (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:30)

      babanul [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      In Cehia, cu un relief foarte asemanator cu cel din Transilvania, un km de autostrada construita in 2006 a costat 7,35 milioane euro.... Deci pretul este foarte apropiat de cel al Bechtel ( maximal 10 milioane).Un kilometru de autostrada pe un teren plat costa in Cehia aprox. 4,8 milioane euro. La noi costurile pentru un kilometru echivalent ajunge la 6-7 milioane euro ( e adevarat ca preturile terenurilor care sunt incluse sunt net mai scumpe in RO). Un cost de 17 pana la 80 de milioane euro per km ca pentru tronsonul Comarnic-Brasov ia in considerare si numeroasele lucrari de arta ( poduri, viaducte, rambleuri etc...).
      • +5 (5 voturi)    
        Număr de benzi (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:46)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui babanul

        Poți te rog să specifici și numărul de benzi pe sens al autostrăzilor din Cehia despre care vorbești?

        Mulțumesc,
        Adrian
      • +3 (3 voturi)    
        Pret (Duminică, 11 octombrie 2009, 17:32)

        Ioan [anonim] i-a raspuns lui babanul

        Compara cu pretul din Croatia unde Bechtel a fost data afara dupa ce gurvernul socialist a pierdut alegerile si cu pretul din Germania, 4-5 mil/km
        Fara vorba ca pretul poate vaia mult, dar pretul de la noi nu este niciodata cel mai mic.
        REvenind: de la 7 la 10 mil in ex tau este o dif cam de +30%, ca si de la 4.8 la 6-7.
        Uitasem: de cate ori s-a reparat A1, Bucuresti-Pitesti?
    • -3 (3 voturi)    
      gege (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:35)

      8o7u [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      gege
    • +1 (1 vot)    
      cati km va dori... (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:36)

      vasile_d [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

      pai din "cati bani va pune pentru indeplinirea acestei dorinte Romania, prin Romania intelegand si guvernantii care fac propuneri, si Parlamentul care le voteaza jumatate se duc in buzunarele voastre...
  • +1 (5 voturi)    
    povesti si iar povesti! (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:23)

    analistul de serviciu [anonim]

    Peste 20 de ani, marea si inegalabila firma de apartament Bechtel va avea sediul undeva pe autostrada Transilvania, iar autostrada va fi peticita pe bani grei de aceeasi firma.
    Autostrada Transilvania va fi apogeul ... firmelor din noua epoca a Noii Ordin Mondiale. Acolo se vor ingropa "banii dumneavoastra, dragi romani" iar autostrada va da in toate ... gropile si toti bolovanii vizibili si invizibili.
    Tot peste 20 de ani, celelalte minunate autostrazi vor fi ... proiectate si executate de aceeasi "regi ai asfaltului", vor fi executate cu ... gropi si sarituri din 10 in 10 metrii, exact cu arata centura Ploiestiului, unde ... cica a fost terminata!
    Romania peste 20 de ani va fi singura tara de pe glob cu autostrazi ... gonflabile si ... tremuratoare.
  • 0 (2 voturi)    
    Probleme constructii (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:30)

    Liviu [anonim]

    In primul rand poate dl berceanu are dreptate. Cand zic asta vad pe de o parte ca se lucreaza la drumuri in toata tara. Ieri am fost in Parang si se lucreaza la tranalpina.
    Pe de alta parte vad ca se lucreaza doar cu oameni si cu putine utilaje. E drept ca utilajele sunt scumpe, dar sunt mult mai eficiente decat o multime de oameni masina pusi sa sape santuri, sa dea bustenii la o parte etc. Utilizand masini economisim timp, eficientizam resurse.
    Poate costa 10% in plus dar economism 80% timp. Am putea avea infrastructura.
    Ar putea spune ca legile nu permit sa ceri anumite utilaje la constructii ca trebuie sanse egale. Sa se propuna amendamente.
    Nu in ultimul rand trebuie ca cei care au facut SF-uri sa raspunda pentru ele pecuniar si penal chiar. Nu e posibil sa iti faca studiu aiurea si apoi tu sa plateste de 2-3 ori in plus.
    De ce suntem tampiti nu stiu, dar poate berceanu ar putea incepe sa raspunda la acest lucru.
    Si inca ceva : nu e totuna sa stai in scaun fara sa faci pagube. Statul degeaba ne costa. As schimba directorii pana gasesc unii sa dea randament.
    • +3 (3 voturi)    
      Probleme artificiale . (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:45)

      STEFAN A. [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      NIMENI nu impiedica o firma sa cumpere utilaje . Nici macar legea .
      Daca ai utilaje , aceiasi lucrare o faci in un timp mai scurt , cu mai putini oameni si deci , ai profit mai mare .
      In Romania , toti vor profit imediat si deci nu investesc in utilaje care costa cit venitul a 1.000 muncitori /luna . Nici buldozere, escavatoare , instalatii de foraj rutier .
      O "cirtita " numita si "hirciog" care face automat 80 % din lucrarile unui tunel , adica sapa chiar in stinca o galerie cu diametru de 7 metri , doar cu 2 muncitori pe schimb , costa minim 7.000.000 EURO . Deci firmele de apartament care au lucrari in subcontract vor dorii banii si nu vor investi niciodata !
      Italienii , in 1955 au inceput prima autostrada . Au terminat dupa 9 ani realizarea acesteia . Cam 750 KM cu tehnica de atunci !! Firmele au fost toate italiene , nici urma de straini .
      Banii sint o falsa problema . Daca luam miliarde imprumut doar pentru a platii salarii la bugetari si pensi , nu vom avea niciodata o infrastructura !
  • +2 (2 voturi)    
    IAR BERCEANU ? (Duminică, 11 octombrie 2009, 14:55)

    Mardare [utilizator]

    Conform promisiunilor ferme din campania electorala trebuie facuti in 4 PATRU ani 1000 km , asa dupa "calculele" specialistilor din PD-L; Iar la banii platiti pana acum trebuia sa fie in grafic cu acesti kilometrii;
    Dar cel putin aici are dreptate , multe se vor face dupa ei ! De ramas nu raman decat datoriile uriase !
  • +2 (2 voturi)    
    teleportarea (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:07)

    Radu [anonim]

    Pe noi doar teleportarea ne mai salveaza de la conditiile de trafic de pe drumuri si cai ferate.
    Berceanu trebuia sa declare ca peste 20 de ani poate se inventeaza teleportarea si nu mai are rost ca guvernul actual si viitoar sa bage bani aiurea in niste drumuri pe care vor circula foarte putine autovehicule.
  • +3 (3 voturi)    
    minciuna (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:14)

    HESS [anonim]

    Va avea pe dracu.Nu sant in stare sa acopere gropiile in soselele construite inainte de 89.
    Cati km au construit de autostrazi din 89 in coace.20 de ani.Aud donmu BERCOVICI.
    • 0 (2 voturi)    
      am fi mai castigati (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:39)

      trm [anonim] i-a raspuns lui HESS

      daca am scapa de atotstiutorii si rasistii ca tine.
      • -1 (1 vot)    
        PE ALTA LUME (Duminică, 11 octombrie 2009, 19:08)

        HESS [anonim] i-a raspuns lui trm

        Nenica de 7 ani nu mai sant in tara.
        Din cauza astora ca tine care au nevoie de trei vieti sa-si dea seama ca nu tot ce zboara se mananca. Oare ce s-ar face cei ca Bercovici ,Basescu,Boc, Geoana ,Vanghelie,Oprescu, Nastase ,Ritzi piti si ceilalti .Oare pe cine ar mintii.Pacat de romanii care au capul pe umeri si nu mai inghit galustiile mincinosiilor. Nu sant autostiutor dar nici idiot sa cred idioteniile lui Bercovici si a celor care nu au batut un cui la tara aia de 20 de ani ,numai minciuni si hotii cu acte in regula. Auzi tu 2000 de km in 20 de ani.Rasist hahaha.
  • +2 (2 voturi)    
    Destept berceanu asta! (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:31)

    cenzurat [anonim]

    Sigur vom avea, nu stiu,...foarte posibil. Jos palaria!
  • +4 (4 voturi)    
    2000km (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:44)

    gigi [anonim]

    Pai nu se laudau la inaugurarea guvernului Boc ca fac 1000 km de autostrada in 4 ani ??? Au uitat sau se bazeaza ca de obicei ca romanul uita repede?
    Sau se tin de cuvant si fac 1000km in 4 ani si inca 1000 in 16 ani ?
  • +1 (1 vot)    
    tupeu si sfidare (Duminică, 11 octombrie 2009, 15:53)

    tupeu [anonim]

    votati-l fraierilor, face misto oltenesc, "destept", de voi. votati-l, ca merita.
  • +1 (1 vot)    
    in 2000 de ani .. (Duminică, 11 octombrie 2009, 16:18)

    Clujeanu [anonim]

    Poate in 2000 de ani.
    Si atunci poate toti vor zbura cu masinile si noi vom fi terminat cel de-al douamiilea km de autostrada.
  • +1 (1 vot)    
    1+1=5(ca la transporturi) (Duminică, 11 octombrie 2009, 16:21)

    trsh [anonim]

    romania este cred ca singura tara din lume care ar putea renunta linistita la ministerul transporturilor(eficacitate 0,0000001)..dam pe berceanu afara,concediem toti directorii si directorasii(cred ca oricum sint mai multi decit muncitorii) si uite asa respectam si conditiile impuse de FMI si ne platim si imprumutul
    • +1 (1 vot)    
      AI dreptate (Duminică, 11 octombrie 2009, 19:16)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui trsh

      Nu numai ministerul transporturiilor ar trebui trimis la pascut.Dar si cel al agriculturii care e praf si pulbere,al turismului care e mai scazut ca pe timpul odiosului, al economiei caci economia romaneasca nu mai e romaneasca ,a sportului caci nu mai avem sportivi, ministerul de interne caci cocalarii se trag de sireturi cu politistii razandu-le in fata, justitia ce sa mai zic ,mai exista asa ceva in romania. Romanii cu jalba-n protap la CEDO .Ce de bani s-ar mai economisi.
  • 0 (0 voturi)    
    Berceanu (Duminică, 11 octombrie 2009, 17:35)

    biju [anonim]

    Berceanu este samsarul celui mai linistit minister al Romaniei. Acolo unde nu se intampla niciodata nimic, acolo unde se disponibilizeaza zeci de directori si vin ,la randul lor,alte mii portocalii.
    Sloganul din campania trecuta folosit de Basescu a fost urmatorul "Sa traiti bine", cati dintre noi pot spune ca dupa 5 ani chiar asa traim? Iar daca ne punem intrebarea cum vom trai de aici inainte...a intuit domnul Berceanu ; ca acum 20 de ani! Locul acestei dejectii umane este in tomberoanele istoriei.
  • +1 (1 vot)    
    Berceanu (Duminică, 11 octombrie 2009, 20:02)

    Wenghar Scobotbhayerh [anonim]

    Acest Berceanu nu este foarte prost! Știe să-și mintă poporul, fără să pară că face asta!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    autostrada mamei tale.. (Duminică, 11 octombrie 2009, 20:19)

    r [anonim]

    Mah nesimtitule nu ti-e ma jena sa minti in halul asta???
    Ori poate ai uitat ca si noi traim in Romania de cel putin 20 de ani incoace....
    Mah animalelor va vedem realizarile epocale: NIMIC

    Toti politicienii sunt o sleahta de hoti-parveniti-mincinosi....varsa 'lacrimi' pt tarisoara, ne ureaza cat de bine sa traim...jos cu toata sleahta de animale...la racoare cu voi.

    Cat despre autostrazile lui Berceanu or sa se faca in Romania ad calendas graecas...

    lol
  • +1 (1 vot)    
    Virtual (Duminică, 11 octombrie 2009, 20:21)

    Bassecu [anonim]

    Germania avea in 1939 aproximativ 3600 Km de autostrada.
    Peste 100 de ani Romania poate va avea jumatate. Poate!
    Un asemenea ministru cu o asemenea dclaratie ar putea sa-si dea foc in piata publica in semn de protest pentru faptul ca exista nemaiputindu-se suporta pe sine.
    O sleahta de incapabili.
    Acum, dupa 20 ani, s-au realizat 150 Km de autostrada de calitatea indoielnica la standarde inferioare orcaror standarde existente in diverse tari.
    Exista multe tari ale lumii a III-a care au mai multe autostrazi si la un standard normal.
    Daca sint cretini si prosti, e si mai simplu: Se poate merge in Germania, se copiaza modelul de acolo, daca sint atit de idioti cei trimisi se contracteaza o companie sa faca exact acelasi job gata.
    O hotie neamaiintilnita pina acum si un dispret fata de oamenii acestei tari e acum la putere!
  • 0 (0 voturi)    
    20 ani (Duminică, 11 octombrie 2009, 22:59)

    diem [anonim]

    Buba e ca vremea trece dar termenul ramene acelasi: peste 20 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Autostrada e buna ca ocolim mahalalele tarii (Duminică, 11 octombrie 2009, 23:07)

    traian [anonim]

    Nu stiu cand va redeveni Romania destinatie turistica.Nesimtirea si lipsa de profesionalism din domeniu sunt deocamdata evidente!
    Dar din punct de vedere al tranzitului autostrada este o necesitate.Nu de alta dar poti tranzita tara dintr-un capat in altul fara sa dai nas in nas cu vajnicii ei locuitori,cu carutele,vacile si oile din zona...Ceea ce ar fi perfect! Doar asa,fara sa intre strainii prin orasele noastre,fara sa isi delecteze ochii cu mancatorii de seminte si cu aia care isi intind rufele in balcon am avea o sansa ,cat de cat, sa scapam partial de unele mentalitati legate de Romania si romani.Pa!
  • 0 (0 voturi)    
    Prosteala pe fata (Luni, 12 octombrie 2009, 12:34)

    nicolae [anonim]

    La noi s-au dat peste 800 milioane EURO catre Bechtel si nu s-a facut nici un km de autostrada.De banii astia trebuiau finalizati 150 km de autostrada dar la noi se fura la greu si dupa ce se dau spagile la guvernanti si mai fura si constructorul bechtel nu mai ramin bani si de autostrada. Sunt peste 3 miliarde EURO care stu nefolositi la "inteligentul" Berceanu dar nu sunt proiecte pt ei pt ca la fondurile europene se verifica toate lucrarile si nu este loc de furaciuni cum se fac la noi. Nu exista in germania regi ai asfaltului ca la noi - prietenii lui Basescu - Euroconstruct + Casuneanu si+ Umbrarescu. Ei fac tone de bani si noi mergem prin gropi din sate si comune unde ne pandesc alti talhari - rutiera. In ce tara se merge cu camionul de 20 tone prin statiunile montane?? Zici ca mergi la munte si trece tot traficul greu prin fata hotelului. O mizerie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică