Material sustinut de Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania

Serial. Producatori romani pe plus: Povesti care reflecta colaborarea excelenta dintre producatorii locali si marii comercianti

de     Smile Media
Luni, 27 iunie 2016, 16:58 Economie

Producatori romani de succes
Foto: Smile Media
Timp de doua saptamani, Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania v-a prezentat experiente ale unor producatori romani care colaboreaza cu succes cu marile lanturi comerciale. E vorba in general de afaceri mici, de familie, in care toata lumea lucreaza pentru a livra marfa de calitate si pentru a mentine, astfel, buna relatie cu marii comercianti, o relatie pe care au cosntruit-o cu pasi mici si multa munca, zi si noapte, ani de-a randul.

Avand in vedere contextul politic actual, in care se desfasoara evenimente care pot marca si reconfigura retail-ul romanesc, noua lege 321/2009 care reglementeaza activitatea marilor magazine poate avea un impact negativ asupra tuturor actorilor: producatori (in special cei mici), consumatori si, nu in ultimul rand, comercianti.

Campania si-a propus sa va prezinte relatia complexa dintre producatori si comercianti si sa va arate ca exista si in Romania oameni care au reusit prin munca si determinare sa isi dezvolte frumos afacerile, cu ajutorul retailerilor. Am aflat despre legumicultorii si producatorii care lucreaza cu Mega Image, METRO Cash&Carry, Carrefour, despre producatorii de lapte care lucreaza cu cora Romania sau despre parteneriatul durabil dintre Profi si Kosarom.

Sunt „win-win” situations, povesti care reflecta colaborarea excelenta dintre producatorii locali si marii comercianti. Sunt adevarate studii de caz ale unor producatori locali care au construit relatii durabile cu retailerii, punand la bataie cunostintele lor, munca si resursele lor.

Va invitam sa vedeti toate aceste material la link-urile de mai jos:













Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
36 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă