Material sustinut de Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania

Serial. Producatori romani pe plus: Povesti care reflecta colaborarea excelenta dintre producatorii locali si marii comercianti

de     Smile Media
Luni, 27 iunie 2016, 16:58 Economie

Producatori romani de succes
Foto: Smile Media
Timp de doua saptamani, Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania v-a prezentat experiente ale unor producatori romani care colaboreaza cu succes cu marile lanturi comerciale. E vorba in general de afaceri mici, de familie, in care toata lumea lucreaza pentru a livra marfa de calitate si pentru a mentine, astfel, buna relatie cu marii comercianti, o relatie pe care au cosntruit-o cu pasi mici si multa munca, zi si noapte, ani de-a randul.

Avand in vedere contextul politic actual, in care se desfasoara evenimente care pot marca si reconfigura retail-ul romanesc, noua lege 321/2009 care reglementeaza activitatea marilor magazine poate avea un impact negativ asupra tuturor actorilor: producatori (in special cei mici), consumatori si, nu in ultimul rand, comercianti.

Campania si-a propus sa va prezinte relatia complexa dintre producatori si comercianti si sa va arate ca exista si in Romania oameni care au reusit prin munca si determinare sa isi dezvolte frumos afacerile, cu ajutorul retailerilor. Am aflat despre legumicultorii si producatorii care lucreaza cu Mega Image, METRO Cash&Carry, Carrefour, despre producatorii de lapte care lucreaza cu cora Romania sau despre parteneriatul durabil dintre Profi si Kosarom.

Sunt „win-win” situations, povesti care reflecta colaborarea excelenta dintre producatorii locali si marii comercianti. Sunt adevarate studii de caz ale unor producatori locali care au construit relatii durabile cu retailerii, punand la bataie cunostintele lor, munca si resursele lor.

Va invitam sa vedeti toate aceste material la link-urile de mai jos:


























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

62 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă