Cesarom, liderul incontestabil al pietei de placi ceramice din Romania controlat de producatorul austriac Lasselsberger, mizeaza in acest an pe o crestere a cifrei de afaceri si pe revenirea pe profit in urma adoptarii unui nou model de business.

Pentru realizarea unei mai bune comunicari cu clientii sai cat si pentru o coordonare mai eficienta intre departamentele interne, cel mai mare producator autohton de gresie si faianta a apelat la un proces de reorganizare amplu, pentru atingerea unui business competitiv.

Dupa implementarea noului plan de organizare Cesarom estimeaza pentru anul in curs un avans cu 10% a cifrei de afaceri, la 38,5 milioane de euro. Compania a inregistrat in 2009 un business consolidat de 35 milioane de euro (150 milioane de lei), in conditiile unei piete afectate de criza economica.

Noua organizare interna a Cesarom va aduce astfel companiei o crestere a afacerilor, in conditiile in care piata de placi ceramice din Romania va scadea, si in acest an, cu 10 procente. Conform declaratiilor lui Eduard Macarescu, Directorul Comercial al Cesarom, piata locala de profil va ajunge in 2010 la o valoare de aproximativ 100 milioane de euro. In 2009, aceasta a fost estimata de conducerea Cesarom la 110 milioane de euro, mai mica cu 40% fata de anul 2008.

Planul de reorganizare al activitatii Cesarom a insemnat, o data cu implementarea sa, nu numai o comunicare mai usoara intre departamente, ci si o mai buna colaborare cu clientii. In acest sens, si noul website al companiei, www.cesarom.ro vine in ajutorul clientilor cu sfaturi utile privind amenajarea locuintei si ofera aplicatia “Cabina de Proba” pentru a testa cele mai reusite ambientari.

Toate aceste masuri vor aduce Cesarom pe profit si vor creste exporturile companiei pe pietele din regiune. Compania a exportat, incepand cu 2009, pe pietele din Grecia si Bulgaria si pentru anul in curs mizeaza pe cresterea cantitatilor trimise peste granite.

Cesarom se asteapta si la cresterea cotei de piata la 38% din piata autohtona de placi ceramice, dupa ce in 2009 a reusit sa atinga 36%. Compania mizeaza si pe dezvoltarea retailului propriu, prin deschiderea de noi magazine.

Cesarom este unul dintre cele mai vechi branduri romanesti, avand o traditie de peste 40 de ani. Compania a devenit incepand cu 2004 membru al grupului austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai renumiti producatori mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).

O data cu intrarea in grupul Lasselsberger, compania si-a schimbat numele in Lasselsberger SA, dar a pastrat marca de produs Cesarom.

Succesul produselor Cesarom si planurile solide ale companiei in Romania sunt sustinute si de avantajul de a fi unicul producator local care poate sustine preturi accesibile pentru produse foarte competitive, o gama sortimentala, care cuprinde peste 50 de colectii conform ultimelor tendinte in domeniu si o retea de distributie la nivel national. “