Traian Basescu: Niciun metru cub de gaz romanesc nu va tranzita South Stream. Exportul de gaze se va face prin Transgaz

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 24 octombrie 2014, 18:03 Economie | Energie

Presedintele Traian Basescu a declarat, vineri, dupa Consiliul European, ca "niciun gram, niciun metru cub de gaz romanesc" nu va tranzita proiectul South Stream, care va trece prin Bulgaria, precizand ca exporturile romanesti de gaze se vor face prin Transgaz, potrivit Mediafax.

Presedintele Traian Basescu a declarat ca evaluarea Comisiei Europene ca exista riscuri pentru Romania daca Rusia reduce exporturile de gaze este "gresita".

"Au primit date gresite din tara, au facut o analiza gresita. Romania nu are o problema de asigurare a resursei energetice. Avem resursa pe care ne-o asiguram si avem flexibilitate in asigurarea combustibilului pentru termocentrale. Avem multe termocentrale pe gaze care pot fi trecute imediat pe pacura sau pe carbune. Romania nu are o problema de aprovizionare", a declarat Traian Basescu, dupa participarea la Consiliul European de la Bruxelles.

El a precizat ca probleme au tarile care nu sunt interconectate la sistemul european, Portugalia, Spania, tarile baltice, care au posibilitati foarte mici de transfer energetic.

Seful statului a explicat ca pentru aceste tari este prioritara conectarea la sistemul european, in timp ce pentru Romania "ramane o prioritate interconectarea pe gaze dar nu privind neaparat catre situatia in care ar trebui sa primim gaze din import, ci catre situatia in care ar trebui sa furnizam gaze".

"Anul trecut s-a descoperit un mare zacamant de gaze in Marea Neagra, in perimetrul Domino, iar zilele acestea s-a descoperit al doilea mare zacamant tot in Marea Neagra de catre Exxon. In conditiile in care obiectivul nostru este asigurarea suta la suta a resurselor de gaze necesare economiei romanesti si Republicii Moldova, ce prioritati urmeaza sa gandim, in functie si de descoperirile viitoare din Marea Neagra dar si tereste, sistemul de a putea vinde gaze, cu o singura conditie, pe care am subliniat-o si in discutiile cu domnul Rois (presedintele OMV - n.r.), de acum doua saptamani, si in discutiile cu ambasadorul austriac care a venit la acreditare saptamana trecuta: niciun un gram, niciun metru cub de gaz romaneasc nu va tranzita South Stream-ul proiectat si care ar trebui sa mearga prin Bulgaria. Orice metru cub de gaze romanesti catre export se va face prin Transgaz", a subliniat Traian Basescu.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

8440 vizualizari

  • +40 (46 voturi)    
    Declaratie precisa, (Vineri, 24 octombrie 2014, 17:54)

    valy_74 [utilizator]

    , tehnica si la subiect. Imi place mult afirmatia: ''obiectivul nostru este asigurarea suta la suta a resurselor de gaze necesare economiei romanesti si Republicii Moldova,"
    Pontacio, scoate caietul si ia notite!
    • +27 (35 voturi)    
      Cel mai bun Presedinte! (Vineri, 24 octombrie 2014, 18:18)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui valy_74

      O sa-i ducem dorul!!!
      • -21 (23 voturi)    
        Aşa e! Cel mai bun preşedinte! Pînă şi ... (Vineri, 24 octombrie 2014, 22:02)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ...ăia din Malta ştiu că pleacă...pleca-i-ar numele..Darămite austriecii..,,Ya Ya herr president!...Du-te bă nenorocitule...N-ai făcut nimic 10 ani...A! Ba da! A pledat la Haga!...Ce deştept...
        • +6 (6 voturi)    
          74 RON (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 15:16)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

          E ajutorul social pe care il incasezi?
      • -8 (16 voturi)    
        Motivele pentru care NU TREBUIE votat Ponta... (Vineri, 24 octombrie 2014, 22:16)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Pentru că am tot citit postări, neconvingătoare zic eu, despre pericolul ce ne pândeşte dacă va ajunge Ponta preşedinte, sper să vă conving cu cele ce urmează:
        e tuns scurt şi asta înseamnă că are ori a avut recent păduchi; poartă ochelari, e miop şi nu poate vedea bine problemele reale ale României; e înalt, are burtă şi nu se poate apleca asupra problemelor oamenilor; n-a plagiat şi restul de vreo 300 de pagini din teza de doctorat; n-are master la Catania; n-a adus dovezi clare că a fost ofiţer acoperit; n-a dovedit că au fost fraudate 2 milioane de voturi în 2012 la referendum; n-a promis că nu vor fi tăiate pensiile şi salariile; n-a promis că nu se atinge de cota unică şi de T.V.A.(s-a băgat la pâine, dar dom’le! asta nu se face!); n-a împrumutat, ca să guverneze, vreo 20 mld. de euro; în mandatul lui populaţia Ro a scăzut cu vreo 2 milioane de cetăţeni! şi el, deşteptul!, a tăiat indemnizaţiile mamelor spunându-ne că am ajuns o ţară de mămici (rujate şi fardate) şi bebeluşi, o ţară de pamperşi!; n-a obţinut la negocieri un portofoliu important în C.E. (ca de ex.:Ajutor Umanitar); are ditamai deficitul la bugetul de stat, depăşindu-le pe cele ale guvernărilor Boc(O tempora!); nu s-a întâlnit (în 2,5 ani de mandat, totuşi) cu Putin sau Medvedev să discute relaţiile bilaterale Ro-Ru; nu e prieten, nu ia cina şi nu e susţinut de Viktor Orban; nu consideră presa o ameninţare la siguranţa naţională; nu-i cunoaşte şi nu i-a văzut în viaţa lui pe Sorinel şi Papici; e mândru că e român şi nu chinez.Limitarea spaţiului de postare mă obligă să mă opresc aici. Motivele pentru care TREBUIE votat Ponta – într-o altă postare..
        Hai!...Gata!..Ura!...şi..la vot!
        ACEASTĂ POSTARE ESTE UN PAMFLET DOAR PENTRU CEI CE N-O PRICEP ŞI TREBUIE TRATATĂ CA ATARE!...Cu whisky!..
    • +16 (32 voturi)    
      ca de obicei..... (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:18)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui valy_74

      .....Basescu nu vorbeste ci spune, spre deosebire de marea majoritate care vorbesc dar nu spun nimic.
      Care din actualii candidati ar mai fi avut o asemenea atitudine ?
      Poate Elena Udrea (sfatuita de acelasi Basescu).
      La situatia regionala actuala, abia acum ne-ar fi trebuit Basescu presedinte.

      Cred ca voi vota Udrea pentru ca este o tipa voluntara care a inteles ca actualul parlament
      trebuie dizolvat imediat si pentru ca prin ea, vom beneficia in continuare de experienta si legaturile internationale ale lui Basescu.
      • -8 (8 voturi)    
        Hotarat ! (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 2:05)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        "Cred ca voi vota Udrea pentru ca este o tipa voluntara" (translativus )

        ===============

        Bravo. Si matale pari a fi un tip hotarat (in romaneste, "voluntar(a)" se foloseste pentru cineva care se ofera din proprie initiativa sa faca ceva). Cu matale s-au facut 314 voturi sigure.

        Go Lenuta, go !
        • +1 (3 voturi)    
          adevarat...... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 6:43)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ......voluntar(a), asta inseamna iar Elena Udrea, prin actiunile ei, a demonstrat ca este voluntara.

          In ceea ce priveste votul meu, chiar daca as fi singurul, tot asta as face pentru ca eu nu votez cu turma ci cu mintea.

          Nu am ales Udrea de la inceput si m-a convons abia cand ne-a promis dizolvarea imediata a actualului parlament si noi alegeri cu respectarea vointei noastre pentru doar 300 de inutili si o singura camera de dezmat dar si faptul ca vom beneficia, prin ea, de experienta si legaturile internationale ale lui Basescu ceea ce, in actuala conjunctura internationala, constitue un avantaj enorm.

          Asta inseamna ca ii pasa si in mod VOLUNTAR, accepta si respecta DEMOCRATIA autentica, adica puterea poporului.

          Putin imi pasa cum se imbraca, daca este sau nu amanta cuiva si alte astfel de prostii.
          Pe mine ma intereseaza ca, atat seful statului, cat si "alesii neamului", sa ne respecte vointa pentru ca ei sunt angajatii si nu stapanii nostrii.
          Cine intelege acest adevar fundamental, nu are cum sa nu o voteze pe Udrea.

          Desigur, nu este perfecta dar cu siguranta ea este raul cel mai mic.
          • -2 (2 voturi)    
            Te-ai trezit degeaba... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 12:12)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Poti sa te culci la loc. Presedintele nu poate dizolva Parlamentul asa usor. Crezi ca nu o facea Basescu de vreo 2-3 milioane de ori pana acum? Si nici nu poate modifica Constitutia sa faca o singura camera. Asa ca Udrea iti promite fix pielea ursului din padure.
            • +2 (2 voturi)    
              probabil ca fumul de Kent..... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 14:44)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              ......nu te lasa sa citesti Constitutia Romaniei si chiar daca o citesti, mai trebuie sa si intelegi ce scrie acolo.

              Nu presedintele dizolva parlamentul ! El doar initiaza REFERENDUM pe aceasta tema si poporul decide caci asta inseamna DEMOCRATIE.

              In art 2 din Constitutie scrie clar ca POPORUL ESTE SUVERAN si le transmit celor care considera ca "reprezentantii poporului" pot decide in locul acestuia, ca tot in art.2 scrie "Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu. "
              Adica, mai pe intelesul populimii, poporul isi poate demite reprezentantii oricand dar reprezentantii nu pot demite poporul niciodata !

              Poporul, pentru ca este suveran, poate modifica sau inlocui Constitutia, tot prin referendum iar UDREA asta a promis : va initia referendum pentru dizolvarea parlamentului si modificarea constitutiei dar cine nu vrea, nu va auzi si nu va intelege niciodata.

              Asa ca, fumigenele kent-iste, sunt efectele fumurilor perfide si dauneaza grav sanatatii mentale.
              Remediul este munca cinstita !
              • -1 (1 vot)    
                Prostii (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 21:54)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui translativus

                Constitutia Romaniei

                ARTICOLUL 89 - Dizolvarea Parlamentului
                (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.
                (2) În cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singură dată.
                (3) Parlamentul nu poate fi dizolvat în ultimele 6 luni ale mandatului Preşedintelui României şi nici în timpul stării de mobilizare, de război, de asediu sau de urgenţă.

                Pe bune...du-te si te culca cu referendumurile lui Udrea care pot duce la dizolvarea Parlamentului.
                Nu ar strica sa citesti si cum se face revizuirea Constitutiei ca sa te mai trezesti din "naivitate".
                • +1 (1 vot)    
                  pe bune..... (Duminică, 26 octombrie 2014, 6:35)

                  translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                  ....esti disperat ?
                  Esti cumva in pericol de a fi "dizolvat" ?
                  Se pare ca citesti si interpretezi numai ce iti convine si cum iti convine !

                  Ia citeste si asta, tot din Constitutie :
                  ARTICOLUL 2
                  (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin REFERENDUM.

                  (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.

                  Stii ce inseamna a fi suveran ? inseamna AUTORITATE SUPREMA, CARE ESTE DEASUPRA TUTUROR ! Citeste in DEX !
                  Deci, poporul este aceasta autoritate suprema si nimeni si nimic nu poate contesta sau ignora vointa lui exprimata liber prin REFERENDUM (vezi DEX).
                  Asta, ca place sau nu unora, inseamna DEMOCRATIE !

                  Asa ca, faimosul art. 89 pe care il tot scot in fata speriatii de dizolvare, NU ARE NICI O VALOARE IN FATA VOINTEI POPORULUI SUVERAN, care prin vointa sa liber exprimata, POATE DIZOLVA SAU DESFIINTA PARLAMENTUL, POATE MODIFICA SAU INLOCUI CONSTITUTIA SI ISI POATE ALEGE SISTEMUL POLITIC IN CARE DORESTE SA TRAIASACA.

                  Asta inseamna DEMOCRATIA, cea de care este speriata escrocherimea politicianista care, vazand ca prin trezirea poporului la realitate, isi vede propriul sfarsit.

                  Asa ca, degeaba behaiti pe aici cu art. 89 pentru ca art. 2 va desfiinteaz argumentatia si va descalifica intelectual.
                  Greseala voastra este ca prea ne credeti "naivi" !
                  • -1 (1 vot)    
                    Pe bune? (Duminică, 26 octombrie 2014, 9:54)

                    Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui translativus

                    Un asemenea referendum va fi invalidat de CCR imediat.

                    A votat poporul suveran sa plece Basescu acasa in 2012 si a venit CCR si a zis "la lege scrie ca 50% participare deci bine pa".

                    Adica a tinut cont de o lege si nu va tine CCR-ul cont de Consitutia Romaniei care prevede unica situatie in care se poate dizolva Parlamentul si care nu este REFRENDUMUL?

                    Udrea daca vrea Parlament de 300 de oameni sa-si dea demisia din Parlament...un pas mic dar va arata ca e bine intentionata mai ales in conditiile in care nu a avut peste 50% in colegiul sau si a fost si pe locul 2. Sa-si dea demisia toti cei care nu au castigat colegiile si se rezolva problema. Dar madame Udrea a ta e doar o ipocrita care clameaza 300 de parlamentari dar cand a fost de lege si de alegeri efectiv s-a strecurat si dansa printre cei 571.
                    • +1 (1 vot)    
                      pe bune.... (Duminică, 26 octombrie 2014, 15:22)

                      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                      .....daca taceai, filozof ramaneai !

                      Esti ratacit tare in ceata nestiintei.
                      Faci o confuzie grava intre legea care prevede validarea unui referendum si suveranitatea poporului in a decide prin referendum.

                      Daca nici macar atat discernamant nu ai, inseamna ca nu trebuie sa fii luat in seama.

                      "Somnul ratiunii naste monstri" spunea cineva (nu la A3).
                      Avea dreptate.
                      • -1 (1 vot)    
                        Bine.... (Duminică, 26 octombrie 2014, 17:45)

                        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui translativus

                        Nu fac nici o confuzie. Eixsta o singura situatie cand se demite parlamentul si nu are nicii o legatura cu nici un refredum si cu nici o suveranitate. Cred ca est pe aici doar sa ne enervezi si sa ne scoti din sarite pe toti. Nici macar Basescu care a fcalcat in picioare Constitutia aia de cate ori a vrut nu a indraznit sa zica ca referendumul cu 300 de parlamentari poate fi impus sau ca Parlamentul poate fi demis prin referendum. Doamna udrea daca ar fialeasa si ar sustine tampenia asta ar depasi nesimitrea domnului Basescu. ceea ce nu m-ar mira pentru ca sunt pe aceeasi filiatiune de idei.
          • +1 (1 vot)    
            geaba (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 12:19)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            incerci dumneata.ei nu si nu,deh, nu-i lasa ''constiinta''.asa ca nu mai raspunde dronelor,au un plan,trebuie sa-l depaseasca eventual.

            on:e groasa cu gazele oameni buni.ivan o sa taie incet incet,asta face de cand se stiu.daca nu o contracaram cu gazele de sist,ivan poate avea,pe termen scurt,un avantaj.daca le iese ungurilor pasenta,ne-am ars.si poanta vrea sa vanda trangaz,vai mama lui de tradator!

            aaaaa sa nu uit!
            CU LUKOIL CE SE MAI AUDE?
            • +2 (2 voturi)    
              domnule...... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 17:09)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Point

              .....am datoria sa raspund pentru ca aceste postari sunt citite de foarte multa lume iar lumea trebuie informata corect.
              Daca lasam toate ineptiile fara raspuns, ele pot fi luate drept adevaruri iar aceasta este otrava mintii pe care se bazeaza toti escrocii.

              Povestea cu vanzarea TRANSGAZ este dovada ca escrocii si tradatorii si-au dat mana si se pregatesc intens sa ne darame definitiv si apoi sa ne imparta intre ei.
              Asta trebuie sa ne faca sa iesim cu totii la vot si sa nu permitem accesul la Cotroceni a acestor indivizi.
          • 0 (2 voturi)    
            blonda de la drept (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 13:10)

            ucunaucu [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            nu stiu cum v-a convins doamna Udrea cu afirmatia ca dizolva parlamentul imediat. Pe mine m-a convins fie ca nu cunoaste constitutia, fie ca ne ia de prosti. De ce? iata ce zice art 89 din constitutie...CAPITOLUL II
            Preşedintele României
            ARTICOLUL 89
            Dizolvarea Parlamentului
            (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.

            Detalii: http://legeaz.net/constitutia-romaniei/articolul-89-constitutie
            Asadar cum ramane cu afirmatia ca dizolva parlamentyl imediat?
            • +2 (2 voturi)    
              Blonda de la drept..... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 16:56)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui ucunaucu

              ......m-a convins, dupa ce a preluat ceea ce eu am sustinut mereu in postarile mele si anume, respectarea vointei poporului exprimata la referendum-ul despre cei 300 de inutili si o singura camera de dezmat.
              Prima care a promis acest lucru a fost Monica Macovei dar dansa isi propune ca aceasta sa se intample abia in 2016, odata cu noile alegeri parlamentare.
              Imi pare rau dar nu mai am rabdare inca doi ani.
              Respectarea rezultatului oricarui referendum, este singura dovada de DEMOCRATIE (puterea poporului).

              Articolul 89 din Constitutie este valabil doar in cazul in care poporul nu si-a exprimat vointa, prin referendum, asupra acestui subiect pentru ca :
              ARTICOLUL 2 din Constitutie
              (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin REFERENDUM.

              (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.

              Da cum bine vedeti, la pct.2 se spune clar ca "niciun grup" adica parlamentul, nu poate exercita suveranitatea in nume propriu si ca sa fie si mai clar, poporul poate dizolva sau desfiinta parlamentul dar parlamentul nu poate dizolva si nici desfiinta poporul.

              Asa ca doamna Udrea, ca presedinte, nu trebuie de cat sa initieze imediat un referendum pe aceasta tema iar poporul va decide, pentru ca asta inseamna DEMOCRATIE.

              Acum intelegeti cum ramane cu afirmatia ca va dizolva parlamentul imediat ?
      • -1 (1 vot)    
        cred ca ai inteles gresit! (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 12:01)

        andix [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        in primul rand Udrea e mai degraba pupila lui... (sa nu spun mai urat).. da nici cu vpp nu iti e rusine. din pacate candidatii actuali sunt slabi pregatiti. insa e de mers la vor si ales raul cel mai mic. sigur nu vor fi ponta, udrea etc. iohanis pare a fi marioneta unora.. pacat ca din 19-20 de mil sau cati mai suntem nu gasim unu bun :-(

        dar sa iti raspund la postare. nici eu nu sunt de acord cu parlamentul tari (supradimensionat, incompetent, corupt...) dar ori cat ai vrea ca si presedinte degeaba intelegi ca vrei sa il dizolvi. nu POTI conform legilor in vigoare, constitutie etc.

        la fel cum degeaba urla toti peste tot ca maresc bugetul la sanatate, invatamant sau ca fac si dreg .... ca scad tva la stiu eu ce, ca o sa curga mierea si berea la robinet, ca mancara o sa fie gratis. presedintele nu are atributii...deci despre vorbesc candidatii... de aceea eu cred ca ei sunt slab pregatiti si m-as bucura daca viitorul presedinte, dar si prim ministru ar intelege ca tara asta e a noastra ca ei sunt angajati de noi, nu este proprietatea lor privata si ar incerca (si sper reusi) sa o duca pe o cale mai buna (din toate punctele de vedere)

        :-(
        • +2 (2 voturi)    
          sa o luam pe puncte : (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 15:36)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui andix

          1. Putin imi pasa daca Udrea este "pupila sau"... (sa nu spun mai urat)...".
          Pe mine ma intereseaza de viata mea si nu mai accept ca vointa mea care, coincide cu cea a majoritatii conform rezultatului valid de la referendum, sa nu fie luata in seama de catre "alesii neamului" pe care i-am ales, tocmai pentru a-mi indeplini vointa, ca de aceia ii platesc si nu pentru ca sa isi rezolve ei interesele personale.
          De aceea consider ca aceasta sleahta aciuata in parlament, trebuie sa dispara prin dizolvarea imediata a parlamentului iar Udrea tocmai asta promite.

          2, Constitutia Romaniei -
          "ARTICOLUL 2
          (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.

          (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu"

          Cine spune ca parlamentul nu poate fi dizolvat prin REFERENDUM ?
          Cine pe cine dizolva ? Poporul dizolva parlamentul sau parlamentul dizolva poporul ?
          Udrea promite initierea unui referendum pe aceasta tema. Ne-am lamurit ?

          3.Promisiunile mincinoase ale unor candidati despre "lapte si mere", sunt adresate inghesuitilor la pomana, adica acelora care ne-au decis soarta pana acum si care, in prostia lor, se lasa cumparati cu "micul gratis" care de fapt tot ei il platesc si ii costa enorm.
          Pe de alta parte, un presedinte care sprijina independenta justitiei, contribuie decisiv la diminuarea infractionalitatii economice care este de fapt jaf la drumul mare iar prin confiscarea averilor escrocilor, se pot aduna la buget sume uriase si astfel vor fi bani si pentru sanatate, educatie, investitii.....etc.
          Udrea promite si asa ceva.

          Daca nu se va tine de promisiuni, actualul parlament are puterea sa o demita imediat, tot prin REFERENDUM si atunci voi fi primul care sa voteze demiterea.
          Actuala lege, considera un rezultat valid cu prezenta a doar 30% dintre alegatori asa ca, demiterea va fi sigura.
        • +2 (2 voturi)    
          prin REFERENDUM.... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 17:08)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui andix

          se poate dizolva parlamentul.......stie bine ce zice d-na udrea........analizati cu mintea nu cu porniri retrograde.
    • +4 (6 voturi)    
      Pentru ce sa ia Pontacio notite? (Vineri, 24 octombrie 2014, 20:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui valy_74

      La ce i-ar folosi . . .
    • 0 (0 voturi)    
      meritorie dar fara suport. (Duminică, 26 octombrie 2014, 7:02)

      Dr.Man [utilizator] i-a raspuns lui valy_74

      Basescu paraseste scena. Noua guvernare PSD se pare, este aceea care va decide, si nu contam pe consecventa.
  • +19 (29 voturi)    
    Mdeah... (Vineri, 24 octombrie 2014, 18:40)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Sar'na, dom Preshedinte, nu strica, din cand in cand, cate un shut in gura austriecilor.
    • -11 (17 voturi)    
      ... c-an totdeauna ... (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:12)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      ... noi suntem ai mai faini ficiori... .
      ( Vad cu ochii mintzii cum tremura austriecii si de frica si de frig ... )
    • +1 (1 vot)    
      Care austrieci (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 9:51)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      ca actionariatul omw nu-l stie nimeni .. credeti ca nastase adrian avea ceva special cu austriecii ? . poate cu rusii , mai curand..iar ponta continua lectiile predate de iliescu si nastase adrian.. e atat de clar ca numai cine nu vrea nu pricepe pentru cine trage asta sforile ..
  • +19 (23 voturi)    
    Ponta vrea sa vanda Transgaz (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:11)

    dimu [utilizator]

    Trebuie avut grija ca Ponta sa nu vanda Transgaz. dupa cum intentioneaza !
    • -10 (10 voturi)    
      Tare ar fi să cadă cerul pe noi şi să fie ... (Vineri, 24 octombrie 2014, 22:08)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui dimu

      ...Băse prim-ministru şi să-l vîndă el. Şi gazu' şi Transgazu'..
  • -13 (21 voturi)    
    zi-le tu (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:14)

    Mazeta [utilizator]

    Gazprom, Exxon și OMV sunt îngrozite. Președintele Traian Băsescu va sta la capătul South Stream și va verifica fiecare m3 gaz, iar dacă este „românesc” îl va trimite înapoi.

    Ne-am vândut resursele, conductele și companiile, dar mândria nu ne-o poate lua nimeni!
    • +7 (9 voturi)    
      Gazprom chiar rade (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:37)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Punta Kinte o sa-i dea pe tava Transgaz-ul...curand.
    • +7 (15 voturi)    
      pai (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:58)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      am sa ajung sa devin isterica numai cand am sa aud cuvantul ”mandru”. Ce dreaq atata fudulie??? Coate goale ce suntem. Si prosti gramada de olteni.
    • +3 (7 voturi)    
      Zeama de cartof crud (Vineri, 24 octombrie 2014, 20:15)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e foarte bun la ulcer
    • +8 (12 voturi)    
      nu o sa stea (Vineri, 24 octombrie 2014, 20:25)

      greenforest [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu o sa stea.
      Dar tu preferi ca gazul romanesc, adica si al meu si al tau, sa nici nu treaca prin Romania?

      Ai dreptate ca ne-am vandut tot ce aveam.
      Stii cine a semnat contractul? Cand afli, te rog sa imi spui si mie.
      Mai trebuie vandut si pachetul majoritar de la transgaz sa rezolvam tot ce tine de gaz si am scapat de orice grija.

      Numa bine
    • -13 (17 voturi)    
      Domnul Basescu... (Vineri, 24 octombrie 2014, 21:21)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Va supraveghea personal ca acest lucru sa se intample intocmai de la celula sa din Jilava pe care o va ocupa dupa 22 Decembrie 2014.
      • -9 (9 voturi)    
        Eşti răutăcios...Dar te-nunţ că nu o să se.. (Vineri, 24 octombrie 2014, 22:15)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        ...întâmple. Ponta a anunţat clar că nu-i mai dă o altă casă de la stat...Aşa că celula va fi în Piaţa Universităţii, la Hanu' lu' Manuc, Golden Blitz, stadionul Giuleşti sau pe Biruinţa 3,14 - epava aia de vas de la intrarea în Constanţa...
    • +2 (2 voturi)    
      Nu ne vindem tara (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 8:43)

      mullard [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mandria de fi roman e laitmotivul altcuiva, stimate domn. Iar resursele din Marea Neagra au fost vandute de seful celui cu laitmotivul. Mai usor cu pianul pe scari, oamenii vor sa doarma.
  • -9 (11 voturi)    
    gaze ruse si basini romanesti (Vineri, 24 octombrie 2014, 22:38)

    cpaleru1211377215 [utilizator]

    o tara care era penetrata de serv de inform straine estice sau ..v .. estice in 1990 nu cred ca actual in haos nu e cel putin la fel.in domeniul gazelor deja vandute la omv noi de mult nu mai avem nici un cuvant de spus.in mod indirect gazprom controleaza omv.basescu se baseste contra vantului intrand ca marioneta in joc prea ascuns si subtil
  • -3 (7 voturi)    
    Hhahahah (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 2:29)

    Taras Bulba [utilizator]

    Base, "anybody there"?!??! Tu crezi ca South Stream se face ca sa exportam noi 2 metri cubi de gaze? Avem noi export de gaze?!!?
  • -4 (6 voturi)    
    vrajeala (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 5:59)

    gigighio [utilizator]

    Este vrajeala ieftina ca de obicei . Basescu se baga singur in seama . Tragic pentru el este ca nimeni nu-l mai baga in seama pe final de mandat
    • +4 (4 voturi)    
      Nerelevanta lui Base... (Sâmbătă, 25 octombrie 2014, 8:57)

      mullard [utilizator] i-a raspuns lui gigighio

      ... o sa-l coste pe Ponta presedintia :) Ponta spune "o sa vindem Transgazul", Base intervine "Transgaz ne va ajuta sa nu depindem de rusi". South Stream ne ocoleste pentru ca poporul este rusofob, indiferent de cine conduce tara. Iar Ponta si-a dat iarasi sah. Isi mai aminteste cineva de vizita ascunsa a lui Geoana la Moscova cu avionul lui Vantu?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version