Carburantii s-au scumpit la miezul noptii, dupa majorarea accizelor. Tudose spusese in urma cu cateva zile ca "e problema lor", dupa ce repetase in mai multe randuri ca nu se vor scumpi carburantii

de CP     HotNews.ro
Vineri, 15 septembrie 2017, 10:15 Economie | Energie

Carburanti mai scumpi
Foto: AGERPRES
Litrul de benzina si motorina s-a scumpit azi-noapte cu 16 bani, dupa ce s-au majorat accizelor, potrivit TVR. Pretul carburantilor a crescut chiar si inainte de majorarea accizelor. De la 1 octombrie, preturile vor creste cu inca 16 bani. Premierul Mihai Tudose spusese in urma cu cateva zile ca daca benzinarii scumpesc carburantii, "e problema lor". Insa pana de curand, premierul a tot repetat ca majorarea accizelor la combustibili nu va duce la cresterea pretului benzinei si motorinei.

Scumpirile sunt inevitabile dupa majorarea accizei, spun benzinarii.

"Este clar ca de maine preturile se vor mai scumpi pe inca atat cat s-au scumpit in zilele de cand a fost anuntata aceasta chestiune", a declarat pentru Stirile TVR Ioan Tache, de la Asociatia Benzinarilor Independenti.

Preturile carburantilor au crescut deja de 3 ori in ultimele doua saptamani, de cand guvernul a anuntat majorarea accizelor.

La unele benzinarii din Capitala, cel mai ieftin sortiment de benzina a atins deja pragul de 4,9 lei pe litru. O diferenta de peste 20 de bani pe litru fata de acum doua saptamani.

Inca de luna trecuta producatorii avertizau ca scumpirile se vor resimti in toata economia.

Pe 9 august, Mihai Tudose a spus ca au loc discutii cu reprezentantii companiilor care vand benzina si motorina astfel incat consumatorii sa nu fie afectati si a precizat ca introducerea accizei era necesara pentru lucrarile majore de infrastructura. ''Ia sa vedem, daca o punem la loc (acciza - n.r.) cresc? Eu cred ca nu vor creste. Totusi perioada aia de romantism cand faceau ce voiau pe aici s-a cam inchis'', a afirmat seful Guvernului, pe 9 august, la RTV. Ulterior, a spus in mai multe randuri ca nu se vor scumpi carburantii.

Pe 12 septembrie, intrebat de ziaristi marti cum vede faptul ca pretul carburantilor la pompa a inceput sa creasca dupa anuntul de crestere a accizei, premierul Mihai Tudose a spus ca "E problema lor, nu?". Ziaristii au replicat, spunand ca "e si problema noastra".




Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

7715 vizualizari

  • +49 (51 voturi)    
    E problema lor, nu? (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:19)

    CezarN [utilizator]

    Ca asa spunea dl primministru, care nu pare ca ar fi afectat posibil decat de cresterea accizelor la alcool, nu de cele la benzina.
    • +26 (30 voturi)    
      E pierdere de timp si nervi sa asculti (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:21)

      lasa [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ..aberatiile analfabetului 2 dose. Repetent la economie, de fapt e repetent la orice forma de organizare. Culmea, e si PM!!!!
      Asta e prostia noastra, ca s-a ajuns pana aici.
      Vom ajunge mai rau decat Grecia. Sa vedem cine si de ce ne-ar sustine....
      • +8 (10 voturi)    
        Grecia??? (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:20)

        Piggystablemaster [utilizator] i-a raspuns lui lasa

        Cineva de aici are impresia ca in Romania se traieste mai bine decat in Grecia ???
  • -30 (48 voturi)    
    #noapteacahotii (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:25)

    Mazeta [utilizator]

    Acum trebuie să ascultăm sfatul baciului nostru Moise Guran și să mergem mai rar cu mașina. Facem în ciudă guvernului și benzinarilor și în plus salvăm mediul. Trei dintr-o lovitură!
    • +25 (29 voturi)    
      ha (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:19)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      te stim ecologist din fire............ sunt ferm convins ca esti ala care a luat 5 vouchere de bicicleta de la coana fi-rea (unul am vazut ca l-ai dat pe olx..... l-ai vandut?!...)
      si mai observ ceva.... vad ca ati capatat ticuri de scriere cu #..... ce se intampla cu sloganurile voastre recunoscute unanim de genul nu vrem bani si nici valuta.... vrem pe mazeta sa ne..... zica ce si cum..... sau alea de genul noi nu gandim noi....muncim?!
    • +19 (21 voturi)    
      si dupa creierasu tau... (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pentru alimentele scumpite din cauza scumpirii carburantilor cam ce ar trebui sa facem? sa nu mai mancam, ca tot trebuie sa slabim?!
      • +9 (9 voturi)    
        cu forta pe bicicleta ca-n olanda (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:23)

        andreiu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cu banii economisitii nefolosind masina iti cumperi mancare mai scumpa.
        Mergi pe jos mai mult si nu mai dai bani pe carburant si abonament ca sa "mergi" "la sala".

        Ca Tudose te prosteste pe fata ca nu se scumpesc carburantii asta e problema saracilor care au votat psd sperand la un trai mai bun. Macar daca psd-istii ar fi barbati adevarati sa recunoasca ca DA va taxam mai mult ca ne trebuie bani.
    • +15 (17 voturi)    
      mazeto (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:51)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pe tine nu te intereseaza daca scrii dintr-un beci din moscova.
      dar acum serios vorbind. toate produsele care necesita transport sau se produc cu consum de carburant (agricultura de exemplu ) o sa fie mai scumpe.
      scarba si dispret mazeto pentru propaganda lasa si meschina pe care o faci de ani de zile
    • +6 (8 voturi)    
      ? (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:16)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai pasarica si tu ai masina?Pasarca e un alint pt ca sigur in spatele tastaturii se ascunde o paceaura batrana care in '90 se ducea cu trandafiri la ion iliescu
  • +32 (38 voturi)    
    Daca n-ati votat, totul costa mai mult (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:29)

    OmulNou [utilizator]

    A avea PSD la putere inseamna saracie.

    Cum n-ati inteles asta in 27, aproape 28 de ani? De ce n-ati votat? Data viitoare mergeti la urne, si de fiecare data.
    • -11 (17 voturi)    
      Ce facem daca... (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:34)

      lasa [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      ...pe liste sunt hoti, diletanti, ipocriti?
      Pentru ca in 27-28 de ani, NU s-a facut o regrupare reala a partidelor politice. Noi suntem in faza de a fi condusi de esalonul II al nomenclaturii comuniste.
      Cine, cand, cum a venit cu o platforma reala, de buna credinta, a economie romanesti pentru a incepe o evolutie?
      Mie mi-a venit in minte un nume: Ion Ratiu, a fost votat in mai 90 de un procent infim.
      Si celebra fraza, preluata de Baesecu,: Nu conteaza cine voteaza, ci cine numara!
      USR mai are de crescut inca 30 de ani.Ce facem peste 3 ani?
      • +7 (7 voturi)    
        Da. (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:32)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui lasa

        Ai pus punctul pe i si ti-ai luat numai minusuri. Acum intelegeti de ce suntem unde suntem?

        PS: Chiar daca listele sunt formate din "hoti, diletanti, ipocriti", tot trebuie sa mergi la vot. "Raul cel mai mic" e totusi mai mic decat "Raul cel mai mare"... Foarte trist, int-adevar, dar cam asa stau lucrurile...
        Solutia ar fi vot obligatoriu, dar numai cu conditia ca pe buletinul de vot sa fie o casuta cu "Niciunul"
        • -1 (1 vot)    
          Exista si posibilitatea Niciunul (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:55)

          lasa [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

          Vot multiplu, adica anulat, dar si aici s-au masluit buletine.
          daca ar castiga Niciunul, care ar fi solutia politica concreta? Cum ar fi in Parlament?
          Va rog sa reveniti la REALITATE.
          Nu ma intereseaza numarul de minusuri am, adica cu cate trepte suntem mai jos decat cei mai habotnici postaci.
          Nu discriminati opiniile, chiar daca suntem misogini!!!!
    • +1 (7 voturi)    
      Ai dreptate dar cu o mentiune (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:44)

      CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Multi oameni vor merge la vot cand va exista o rubrica prin care sa spui ca nici unul dintre partide nu te reprezinta.

      Momentan daca mergi la vot esti obligat sa pui stampila pe unul dintre partide, iar daca pui 3-4 stampile votul este considerat anulat nu ca un protest impotriva clasei politice.

      Trebuie sa existe un patratel prin care spui NIMENI, iar cand un partid gen PSD castiga cu 40% dintre voturi sa inteleaga ca de fapt 20% din populatie l-a votat iar jumatate dintre votanati au dat vot de blam clasei politice.

      Pina cand vom avea aceasta optiune, care de ex. exista in Austria, nu am de ce sa merg la vot.
      • +5 (7 voturi)    
        Foarte bine! (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:29)

        provest [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

        Asa sa faci!
        Sati acasa si plateste pentru ce voteaza analfabetii functionali si asitatii sociali!.
        Ai copii? Ai bani sa le platesti scoala in afara Ro?
      • +4 (4 voturi)    
        Voi sunteți mai vinovați decât votacii p$d! (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:59)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

        Stați acasă, că neuronașul vostru are nevoie de stimulente speciale să priceapă o banalitate gen ”răul cel mai mic” e mai bun decât răul pe$edist.
        Și văd că l-ați îngrădit în pătrățelul de protest, de parcă o să-l doară undeva pe Mustăcios că sunt 10% idioți care au protestat inutil ștampilând acea căsuță în timp ce zombii și spălații de creier îi asigură procentele cu ajutorul lipsei altora de la urnă!
        Lasă inteligenților că vă reprezintă procentele celor ce au votat și pe care le-ați potențat prin sictirul vostru!
        • -2 (4 voturi)    
          cu cine sa voztez? (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:17)

          CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui Kap

          PSD + ALDE nu intra in discutie
          PNL - sa votez pe Citu? Care a participat fara jena la atacul speculativ asupra leului de l-au zburat aia de la ING? Iar acuma de lectii de economie?
          Cu Alintuza Ghorghiu, Vasile Blaga, Dan Motreanu? Nu.
          Cu UDMR? nu ma deranjeaza ca sunt maghiari dar si astia tot pe ciordeala
          Cu USR? Care nici ei nu stiu ce vor de la viata?
          PMP - cu Base? Cu securiustul de Turcescu?

          Nu am cu cine vota.

          La momentul actual clasa politica este corupta pina in maduva oaselor si nu exista un partid sau un om politic care sa merite increderea mea.

          Romania duce lipsa unui lider autentic, care sa nu fie pus pe hotie. Orice om politic doreste sa ajunga acolo sus doar pentru interesul personal sau al celor care l-au pus acolo.

          Daca voi ati gasit pe unii care merita va felicit.

          Nu sunt de acord sa ma duc la vot ca sa aleg raul cel mai mic. Vreau sa merg la vot sa aleg ceea ce este bun.
          • 0 (2 voturi)    
            si totusi (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:29)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

            Daca ii lasi sa ramana pe vecie, sau sa se schimbe doar intre ei ... pe baza de ce promisiuni face unul, sau de ce promisiuni n-a onorat altul pentru majoritate, atunci clasa politica ramane o cloaca. Daca nu le e frica de justitie, macar sa le fie frica de vot: ai facut o nasoala, nu primesti voturi la alegerile viitoare.
            Daca toata lumea merge la vot, nu conteaza atat de mult ce galeti, sau ce invarteli cu cei de la venitul minim garantat, petreceri cu lautari aduse de primar, etc ...
          • +2 (2 voturi)    
            Așteptați-l și pe Moș Crăciun (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:30)

            Kap [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

            Așteptați-l pe Moș Crăciun cu un lider maximo, că Făt Frumos e la băută.
            Și pe Fata Morgana pentru o relație ca-n povești.

            Și între timp din cauza voastră suportăm scroafa urcată-n primărie și leprele din guvernul păpușarului penal Mustăcios.

            Visați candidați alb sidefii și refuzați să vă puneți la treabă creierașul pentru a discerne cenușiul deschis, că e mai bine cu dracul cel negru după mintea voastră de rebeli fără cauză.
    • -3 (3 voturi)    
      :))))))))) (Vineri, 15 septembrie 2017, 14:58)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      lasa-i pe aia care nu au votat, vezi ca unii chiar au votat PSD... aia sunt mai daunatori !
  • +25 (29 voturi)    
    Hmm (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:37)

    dum_i [utilizator]

    "Premierul Mihai Tudose a declarat, miercuri seara, că majorarea accizelor la combustibili nu va duce la creşterea preţului benzinei şi motorinei"

    10 august 2017

    incont.stirileprotv.ro/social/premierul-tudose-promite-ca-prec-urile-la-carburanc-i-nu-vor-crec-te-dupa-majorarea-accizelor-perioada.html

    Premierul Romaniei a mintit 20 de milioane de romani. Din nou.

    Ce facem?

    #NUPSD2018
    • +20 (20 voturi)    
      ce facem? (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:20)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      mancam popcorn si ne uitam la tv..mai comentam pe hotnews un pic..apoi mergem in oras la o bere.
      Nu ne mai gasim coai**e .
      Altii or sa zica ca nu prea mai are Soros bani.
      Adevarul e ca devenim imuni la prostie,hotie si bataie de joc..din pacate.
      • +5 (7 voturi)    
        mda (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:20)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        adevaru` ca ma mai scandalizeaza unele stiri, dar in rest chiar ca am devenit imun la prostie si hotie..

        am imbratisat cu totii replica "ehh doar suntem in Romania"
  • -26 (34 voturi)    
    gresit... (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:51)

    demaGOGU [utilizator]

    ...acciza a crescut cu 16 ct/lt, ce se va intampla cu pretul final "la pompa" tine exclusiv de jocul cererii si ofertei.
    • +16 (16 voturi)    
      ai avea dreptate dac (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:23)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ai lua in calcul 2 lucruri:
      1. nu ar exista o intelegere de tip cartel (ceea ce nu m-ar mira....la benzina si la taximetre si la legume, cam peste tot observ acelasi nivel de preturi ceea ce ridica niste semne de intrebare)
      2. peste pretul de productie/vanzare/marketing si alte costuri normale intr-o afacere, nu ar veni statul sa impuna niste taxe stiind clar ca omul normal - indiferent de pretul benzinei - tot o va cumpara pentru ca in realitatea actuala nu toti isi permit romantismul bicicletei.
    • +2 (2 voturi)    
      faci pe (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      prostul si nu-ti sta bine.
      dupa ce a marit tonta acciza la carburanti, absolut niciun comerciant nu a mentinut preturile vechi ci, dimpotriva. le-au umflat cat au putut si asa au ramas pana la eliminarea acesteia din urma cu nici un an.
      cum poti sa crezi ca jocul cererii si al ofertei va avea vreun rezultat?
    • +3 (3 voturi)    
      deci peste noapte a crescut cererea? (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:49)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      sau a scazut oferta?
      Sau a fost eclipsa?
  • +18 (22 voturi)    
    vai, s-au scumpit, dar PSD-ul a spus... (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:26)

    taro [utilizator]

    ca nu se scumpesc. Daca i-a crezut cineva!

    Prostii care au votat PSD au crezut ca primesc pensii si salarii marite. Cei care nu lucreaza au visat la ajutoare sociale si toata lumea s-a ales cu inflatie si coruptie.
  • -11 (13 voturi)    
    ! (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:38)

    Cosmindpg [utilizator]

    De parca pe timpu lu Basescu a fost benzina 1 LEU , Romania a avut cea mai mare dezvoltare, curgeau KM de autostrada, se costruiau fabrici una dupa alta. Toti care au fost la putere si-au vazut de interesul personal.Deja sunteti penibili. Asa cum pe Antena 3 si ploaia e din cauza lui Basescu, pe HotNews toate sunt din cauza PSD-ului.
    • +2 (4 voturi)    
      da'.. (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:10)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Cosmindpg

      stii tu Basescu sa fi fost asa iubit?
      Plus ca,compari mere cu cirese.
      Basescu era presedinte si indiferent ce crezi tu, nu avea puteri de rege,tot presedinte era si nu dicta el politicile guvernului ca sa fi putut face ceva in economie sau legislatie
      Apoi..compara guvernarile..vezi cat au guvernat ''dreapta'' si ''stanga''
      Faptul ca toti de la putere si-au urmarit interesul personal da..si eu zic ca ai dreptate.
  • +7 (9 voturi)    
    "e problema lor" (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:40)

    liviu_ [utilizator]

    e un mesaj pentru votantii fara creier ai psd, care sa aiba impresia ca firmele au scumpit din proprie initiativa... ceea ce este
    FALS!!!

    inca o minciuna a psd....
  • +6 (6 voturi)    
    SI ACUM ... (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:07)

    jidanul [utilizator]

    ... a devenit problema noastra, a romanilor (obisnuiti / de rand), care trebuie sa platim din salariile si pensiile noastre (nespeciale) aceasta scumpire si toate scumpirile colaterale. Mai speram ca macar a doua scumpire a carburantilor anuntata pe 1 octombrie sa nu mai fie aplicata de catre guvern. Orice scumpire si orice masura fiscala aberanta, care va mai aparea va anula orice crestere a salariilor si pensiilor si va afecta grav puterea de cumparare si asa scazuta si in scadere, a romanilor, mai ales ca se apropie, incet dar sigur, toamna si mai ales iarna.
  • +10 (14 voturi)    
    Multumim Partidului (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:12)

    pardalian [utilizator]

    si conducatorului suprem Pablito Dragnea pt viitorul luminos. Si acum incolonarea catre cimitir. FMM de pesedeu infect!!
  • +7 (13 voturi)    
    mda (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:22)

    SoulSearcher [utilizator]

    pai doar nu se platesc singure pensiile alea de 12.000 lei ale pensionarilor din politie, armata, sri.. etc.

    de unde sa scoata guvernul bani pentru niste legi stupide care permit cumulari de pensii si bonusuri uriase pentru niste pensionari de 44-45 ani
  • -8 (14 voturi)    
    Dezinformare (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:40)

    Unforgiven [utilizator]

    Tudose a spus ca e problema lor referitor la cresterea pretului care a avut loc inainte de intrarea in vigoare a accizei. Acea crestere s-a datorat altor cauze care au determinat cresterea pretului si in Europa.
    Tudose nu a spus ca daca pretul va creste dupa introducerea accizei este problema lor. Aceasta afirmatie apartine HN, deci este vorba despre dezinformare.
    De fapt de vina sunt americanii pentru cresterea pretului benzinei inainte de introducerea accizei.
    http://romanialibera.ro/economie/finante-personale/mai-multi-bani-pentru-un-plin--%E2%80%9Eirma%E2%80%9C-si-tudose-ne-scumpesc-benzina-468671
  • +2 (6 voturi)    
    Alternative ieftine (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:28)

    AndiMetafizica [utilizator]

    Pentru scoaterea petelor dificile, diluantul de vopsea merge la fel de bine ca benzina. Pastrati lichidul vechi de frana, si el functioneaza, si astfel economisiti cei 16 bani suplimentari.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version