Traian Basescu: Nu sunt un partizan al privatizarii Romgazului, Transgazului si Postei Romane

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 10 februarie 2011, 14:32 Economie | Companii

"Eu nu sunt un partizan al privatizarii Romgazului si Transgazului. Putem privatiza la termocentrale. La Posta, sunt de acord sa vindem actiuni, dar nu pachetul majoritar. Nu sunt de acord cu privatizarea sectoarelor vitale, atata cate au mai ramas. Criza ne-a aratat ca, in anumite momente, este bine ca statul sa aiba parghii sa intervina", a declarat, joi, presedintele Traian Basescu la Radio Romania.

Seful statului a subliniat ca s-ar bucura sa se vanda termocentrale, dar nu Romgaz si Transgaz.

Aceeasi idee a fost sustinuta si de premierul Emil Boc dupa intalnirea cu reprezentantii FMI. "Pana la sfarsitul lui iunie stim clar ce se va intampla cu fiecare companie", a spus Boc, care a adaugat insa ca Guvernul nu are in vedere privatizarea CEC sau vanzarea pachetelor majoritare la Hidroelectrica, Transgaz sau Romgaz.

In plus, vor continua procesele care vizeaza vanzarea unor pachete minoritare la societati precum Petrom sau Transelectrica.

Premierul Emil Boc a declarat, la inceputul saptamanii, ca noul acord incheiat cu FMI prevede printre altele si clasificarea companiilor de stat in trei categorii: societati care isi vor continua activitatea, vor fi privatizate sau lichidate.

Traian Basescu: Vineri iese raportul de monitorizare pe justitie. Aveam nevoie ca de aer de cazul Pasat in justitie si sa inlaturam suspiciunile ca avem un CSM lipsit de credibilitate

"Ca tot romanul, si eu am destul de putina incredere in partide si cazul Pasat este un exemplu. M-am dus, am rugat principalul partid responsabil, nu s-a intamplat nimic. E adevarat, nu aveau numarul de voturi necesare, dar sunt intr-o alianta.  Vineri iese raportul de monitorizare pe justitie. Aveam nevoie ca de aer de cazul Pasat in justitie si sa inlaturam suspiciunile ca avem un CSM lipsit de credibilitate. Aceste cazuri pot avea cel mai dur efect. In vara, pentru ca a cazut legea ANI, s-a formulat: lipsa de vointa politica in lupta impotriva coruptiei. In raport nu se spune ca PDL-ul a avut 12 oameni lipsa, ci ca Parlamentul blocheaza lupta impotriva coruptiei", a declarat, joi, presedintele Traian Basescu, la Radio Romania Actualitati.

"Lucrurile acestea, fie ca e cazul Pasat, fie ce s-a intamplat cu CSM-ul, iti reduc increderea ca ai un partener alaturi de care sa mergi mai departe. Am incredere ca pana la urma miscam lucrurile, solutia este sa fim toti responsabili", a adaugat seful statului.

Traian Basescu: Cangrena din vami e veche, arhicunoscuta si tolerata de toate partidele care s-au succedat la guvernare din '90 si pana acum

"Cum e posibil sa acuzi partidul de guvernamant (de coruptia din vami - n.red.), cand aceasta operatiune se desfasoara acum, cand acest partid e la guvernare? E o actiune de intoxicare uriasa. Cangrena din vami e veche, arhicunoscuta si tolerata de toate partidele care s-au succedat la guvernare, din '90 si pana acum", a declarat, joi, la postul public de radio, presedintele Traian Basescu.


Declaratiile lui Traian Basescu:

Sinteza de presa de azi dimineata m-a uluit, legat de modul cum este prezentata aceasta actiune, pe mai multe canale. Curentul care incearca sa responsabilizeze un partid pentru coruptia din vami incearca pur si simplu sa prosteasca ascultatorii, telespectatorii, cititorii.

Ca e politic, ca e in interiorul PDL... niste minciuni fara limite. Un mare nimeni (Claudiu Saftoiu - n.red.) a afirmat ieri la televizor: "presedintele stia din 2005". E un mare nimeni.

Va amintiti de acuzatiile de trafic de combustibil din timpul razboiului din Iugoslavia. Nume cum sunt cele ale lui Rusanu, Nini Sapunaru, Dinu Vama, va spun ceva legat de vami.

Lupta anticoruptie va continua la toate nivelurile.

Toate institutiile statului sunt mobilizate sa lupte impotriva evaziunii.

Actiunea de acum nu are nimic politic si nu are nimic cu intrarea nostra in Schengen.

Lupta impotriva coruptiei e un alt capitol pe care noi il ducem, cu oarecare succes, daca privim la aceasta actiune.

In operatiunea din vami au fost folositi agenti sub acoperire.

Ar fi cel mai umilitor lucru sa aducem vamesi din strainatate, ne vom proteja frontiera cu vamesi romani.

Meritul hotararii 59 a CSAT este ca se creeaza colective inter-institutionale la nivel central si judetean care actioneaza pe prioritatile stabilite pe CSAT.

Eu sunt de acord cu ministrul olandez ca trebuie ridicate standardele la frontierele statelor UE. Dar problema UE - migratia ilegala - trec pe la frontiera statelor membre Schengen, nu a Romaniei. Eu sunt de acord ca trebuie ridicate standardele la frontiera la nivelul UE.

Imediat ce a aparut o operatiune vasta impotriva coruptiei de la frontiere, au aparut abordarile: Ce a vrut Basescu cu operatiunea asta? E o rafuiala? A vrut sa lupte impotriva unuia sau a altuia? Pacat ca suntem atat de marunti incat la o operatiune mare, sa incercam sa o politizam pe doua directii: vama a fost pura pana acum, doar de un an, de cand guverneaza PDL singur, e coruptie.

Au sansa sa nu faca puscarie sau au sansa sa faca mai putina daca spun, cu nume, cui au dat bani.

PDL-ul plateste acum pretul ca nu m-au ascultat cand le-am spus: Nu politizati.

Institutiile au ca prioritate lupta impotriva coruptiei si a evaziunii. Dupa ani, am gasit formula de a face ca toate institutiile sa lucreze pe aceleasi obiective, in ceea ce priveste lupta impotriva coruptiei. S-a gasit formula sa folosim si ofiteri acoperiti, ceea ce nu era acceptat pana acum. S-au facut modificari legislative. A trebuit pregatit un pachet legislativ care sa ajute.


Traian Basescu despre USL: Putem analiza posibila lor participare la guvernare in functie de programul pe care il sustin. Deocamdata programul lor e Jos Basescu, jos Guvernul! ceea ce arata neputinta

​ "Uniunea Social-Liberala are un singur program: <Jos Basescu! Jos Guvernul!>. E foarte greu sa cooperezi cu o alianta politica ce nu are niciun program. Putem analiza posibila lor participare la guvernare in functie de programul pe care il sustin. Deocamdata programul lor e "Jos Basesc, jos Guvernul!", ceea ce le arata neputinta", a afirmat, joi, presedintele Traian Basescu, la postul public de radio.

"Uniunea e de stanga. Liberalii sunt de centru stanga, partidul socialist e de stanga. Ei au format o alianta de stanga ale caror obiective eu nu le stiu. Am inteles doar ca, in numele acestei aliante, PNL sacrifica si cota unica, care de fapt nu a fost obiectivul lor in campania din 2004, ci al meu. Dupa aceea, au pus-o in aplicare", a declarat seful statului.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5349 vizualizari

  • +43 (51 voturi)    
    EXCELENT!!!! (Joi, 10 februarie 2011, 14:49)

    Maria [anonim]

    ...foarte bun interviul presedintelui de la radio romania actualitati!
    ....sper sa nu ne dam seama prea tarziu cata dreptate a avut si are!
    ...doresc ca sa se reuseasca cat mai mult in ceea ce s-a inceput in lupta contra coruptiei si sper ca toate institutiile implicate in combaterea ei sa aiba spor si o colaborare cat mai buna!
    ..deci evaziunea fiscala si contrabanada sunt in "strategia de aparare a tarii"...de aceea e blocata in parlament..
    ..are dreptate basescu''sa se spuna nume si prenume cine a luat spaga de la vami..nu un partid politic ci, mana' care a luat banii!
    • +5 (21 voturi)    
      Nu mai vindeti din casa ! (Joi, 10 februarie 2011, 15:11)

      Comisarul Maigret [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Statul roman are obligatii catre pensionari.Bugetul pensiilor nu este acoperit de venituri strict din contibutiile de pensi platite de angajati.Trebuie complectat din venituri ale statului.Statul trebuie sa isi opreasca surse de venituri din care sa complecteze pensiile pana in momentul cand pensiile vor fi asigurate din fonduri sau contributii .Nici o privatizare de surse sigure de venit care au si rol social nu poate fi considerata .Indiferent cine da sfatul asta .Este egal cu a vinde din casa ca sa bei .O eroare .
      • +12 (20 voturi)    
        In primul rand ca (Joi, 10 februarie 2011, 15:23)

        radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui Comisarul Maigret

        nu asa functioneaza sistemul de pensii ( contributii si plati), cum ai inteles tu. In al 2- lea rand, verbul "a completa" nu se scrie ( si nici nu se pronunta) cu acel "c" din mijloc.
        • -5 (7 voturi)    
          Era pe randul al 3 lea ! (Joi, 10 februarie 2011, 15:58)

          Comisarul Maigret [anonim] i-a raspuns lui radiogargara

          nu vezi bine ?
    • +8 (12 voturi)    
      In sfarsit cineva care nu doarme (Joi, 10 februarie 2011, 17:22)

      Actros [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Bravo, Maria pentru faptul ca remarci si judeci, nu te uiti doar la Antena 1.
  • +40 (42 voturi)    
    cred ca (Joi, 10 februarie 2011, 14:50)

    danandreipaval [utilizator]

    presedintele refuza privatizarea Romgaz din cateva motive intemeiate.
    1. Implicarea Romaniei in unele proiecte majore, indiferent de nivelul de implicare, de transport gaze/petrol. Si prin controlul asupra Romgaz, vrea sa se asigure ca lucrurile sunt negociate direct de Romania.
    2. Experienta OMV este graitoare..
    • -10 (24 voturi)    
      Dreapta si stanga (Joi, 10 februarie 2011, 15:01)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui danandreipaval

      Dreapta sustine proprietatea privata, iar stanga pe cea de stat. Curios este ca la noi, Bombonel care-i de stanga a privatizat activele statului, iar Basescu care-i de dreapta nu vrea sa le privatizeze.
      • +20 (22 voturi)    
        Precizari (Joi, 10 februarie 2011, 15:14)

        danandreipaval [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Hai sa si anuantam...
        Bombonel a privatizat ce avea statul si a incasat el, fortand Romania sa suporte pentru urmatorii 50 de ani sa stea "capra" on fata OMV. Nu gresesc daca apreciez acest gest ca tradare-subminarea statului.... ce vreti voi.
        Din aceasta perspectiva Tariceanu a facut la fel

        Acum Basescu chiar daca e de dreapta nu vrea sa accepte aceste privatizari. Am explicat de ce nu vrea la Romgaz dar nu vad mare chestia POSTA in aceasta lista. Ma refer la bussiness nu la sedii, spatii si toate astea.
        Posta are de infruntat o piata foarte dinamica, concurenta este mare si de cele mai multe ori are de suferit.
        • +1 (1 vot)    
          bombonel-marinel (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 12:36)

          actionman [utilizator] i-a raspuns lui danandreipaval

          Am urât pdsr-ul de când mă ştiu,le-am dorit toate relele de pe lume,schimbam postul când vedeam moaca lu' ilici pe post sau a lui năstăsel-proprietar cofrag ouă !! În 2004 am votat cu toată dorinţa mea marinelul,m-am văzut scăpat,că s-a schimbat totul în bine dintr-odată,că...,cât am fost de naiv(i) !! Toţi sunt nişte hoţi ! Când deschid guriţele scot porumbei negri de minciună ! Degeaba clamează marinelu' că nu e nimic politic în campaniile de forţă ale dna-ului şi procurorilor din aceste zile sau că nu are nimic a face cu schengenu',....la noi TOTUL E POLITIC : justiţie,şcoală,dna,răs-dna,etc.,TOTUL !!Din acest punct de vedere am ajuns să îl regret pe Năstase ! Nici pe vremea lui,lucrurile nu erau defel roz şi nici rufele albe şi e trist faptul că tocmai partidul din care face parte ne-a tâmpit cu lozinca " nu ne vindem ţara" într-un moment în care chiar ar fi fost oportună şi favorabilă "vinderea ţării" dar nu cu ilici,ci cu răposatul papillion în frunte!! Să nu uităm că în perioada respectivă portocaliii actuali şi roşii erau fraţi de mamă,sugeau aceeaşi ţâţă şi au participat din plin la devalizarea ţării de am ajuns republică bananieră !!!!!! Astăzi marinelu' vrea să se dea erou în ochii fraierilor că nu doreşte privatizarea romgaz ?E pentru că a scăzut prea mult în sondaje ! Dacă va urca un pic ,o să-l ungă pe videanu moştenitor pe veci al companiei de gaze.Nu vă îndoiţi !!
      • +20 (20 voturi)    
        Este o diferenta intre a privatiza si a da. (Joi, 10 februarie 2011, 15:18)

        mvm [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Bombonel a dat unele active valoroase ale statului pe bomboane(fi-ar de coliva).Sunt totusi unele activitati care pot avea implicatii majore in viata sociala si nu trebuie privatizate.Trebuie introduse criterii foarte clare de menegment a acestor societati si atunci totul poate fi OK pentru romani.Eu zic ca Basescu are dreptate si trebuie sa vedem si de ce unele societati cu capital de stat au datorii uriase ,pe care in final le platim noi prin preluarea la bugetul de stat.De ce nu se imputa conducerii?Cum poate o societate cu capital de stat sa-si permita depasirea cheltuielilor si directorii sa nu poata fi trasi la raspundere.
      • +9 (9 voturi)    
        o daaa (Joi, 10 februarie 2011, 16:56)

        adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        si inca ce privatizari a facut bombonel de te doare capul cand te gandesti numai la petrom nu numai ca l-a dat pe gratis inca am si platit bani la omv sa il cumpere, deci da mare privatizari a facut si acuma ai vrea sa dea si ce a mai ramas tot asa moka ca doar daca am inceput sa dam asa de ce sa nu terminam la fel nu??? eu sunt in Canada si asa ca idee sa stii ca aici 80% din economie este controlata de stat...
      • +6 (6 voturi)    
        raspuns (Joi, 10 februarie 2011, 17:54)

        nera [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        In principiu, aveti dreptate - este un paradox. Dar luind in considerare ca "stanga" a vandut tot ce a prins ca sa incaseze COMISIONUL!!! In curand, nu mai avcem NIMIC!!!! Macar sa pastram ce mai avem.
        Mai bine se reduce evaziunea si se confisca averile ilicite ( dar asta dureaza!!!! ca deh! puterea judecatoreasca este alta ..."putere independenta" )dacat sa se ma vanda ceva!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Vineri, 11 februarie 2011, 10:29)

        almeyda63 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        pt ca vantu bate....si ei se leagana cum vor
  • +29 (33 voturi)    
    Am ascultat (Joi, 10 februarie 2011, 15:05)

    SS [anonim]

    cu deosebita atentie spusele presedintelui si sunt nevoita a recunoaste ca la ora actuala este singurul om cu adevarat politic. Expunerea facuta de domnia sa este foarte clara, documentata si logica.Nu spun ca n-ar fi facut si greseli de-a lungul timpului dar cel putin incearca sa faca ceva ,cauta modalitati concrete pentru rezolvarea problemelor tarii.Felicitari domnule presedinte!
  • -22 (24 voturi)    
    Prost (Joi, 10 februarie 2011, 15:07)

    bobans [anonim]

    Trebuie privatizate aceste companii, deoarece sunt ca niste capuse la bugetul de stat si nu exista concurenta...
    • +18 (18 voturi)    
      cam esti... (Joi, 10 februarie 2011, 15:31)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui bobans

      Transgaz este una din cele mai profitabile companii mari din Romania. Romgaz de asemenea. Aceste doua companii au nevoi mari de capital, tocmai bine pentru un actionar mare, dar nu necesita cine stie ce eforturi manageriale si organizatorice pentru a aduce profituri consistente - deci sunt f. bune pt. un actionar precum statul roman, cu conditia sa nu fie capusate.

      Posta Romana a fost "pregatita" pt. o privatizare rapida de catre oamenii lui Vantu si de cei ai lui Tariceanu - de a ajuns ca dintr-o companie cu monopol si profituri consistente sa se lupte pentru supravietuire. De curiozitate, ar trebui sa se analizeze sub ce guvernare liberala s-au facut niste contracte babane intre Rompetrolul lui Patriciu si Posta Romana de furnizare produse petroliere pe termen lung....
    • -1 (1 vot)    
      privatizare? (Vineri, 11 februarie 2011, 10:40)

      soare [anonim] i-a raspuns lui bobans

      poate vrei sa spui dat pe degeaba cum a facut bombonel , nu? pt. ca tot ce a fost vandut a fost pe nimic (plus comisionul pt. baietii destepti) .daca te intreaba cineva romgaz si transgaz aduc venituri mari la buget cu care se platesc multe pensii insa cele care au fost privatizate aduc ciuciu sau aproape nimic. dar am impresia ca tu esti una din acele capuse care vrei sa iei caimacul.nu-i asa tariceanule?????
  • +22 (24 voturi)    
    INTR-ADEVAR! (Joi, 10 februarie 2011, 15:12)

    Maria [anonim]

    ...e foarte bine ca nu e de acord cu aceste privatizari...atat ne-a mai ramas dupa guvernarea Vacaroiu si Nastase cand s-a vandut tot ce era mai important din Romania!
  • +14 (18 voturi)    
    Are dreptate (Joi, 10 februarie 2011, 15:24)

    Atcika [utilizator]

    Are dreptate. Si, in general, are dreptate in ceea ce spune. Pacat ca nu poate sa faca mai mult, caci atributiunile lui sint limitate.
  • +13 (17 voturi)    
    Nu trebuiesc vandute. (Joi, 10 februarie 2011, 15:27)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    In schimb este necesar a se restructura ,pentru a le face profitabile,nu sa le sustina populatia prin taxe si impozite marite si prin cresteri de tarife la consumul de gaze si curent electric.Basescu este singurul politician si presedinte care a gandit in interes national
    avand curajul si hotararea de a declansa lupta impotriva mafiei ce s-a stabilit pe vremea lui Ilici si Bombonel.Lupta va fi de durata deoarece sefuitorii inca au parghii prin care sa-si apere privilegiile obtinute prin frauda,inca mai au o parte dintre magistrati,mituiti de ei in vremea formarii retelei mafiote.
  • -13 (15 voturi)    
    Privatizarea... (Joi, 10 februarie 2011, 15:31)

    Machiavelli [anonim]

    Nu e rau deloc, dar "stimabililor" daca tot vreti sa spuneti ceva, atunci poate faceti si ceva referiri la ... VANZAREA FLOTEI (intre primele din lume la momentul respectiv atat la generale cat si la pescadoare); si vanzarea flotei a fost intre primele scurgerii.... pardon "privatizari"
    Mai concret, daca aducem in discute lichelele post- "revolutie" sa nu o uitam pe prima!
    • +9 (13 voturi)    
      Mai documenteaza-te (Joi, 10 februarie 2011, 16:25)

      FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui Machiavelli

      Cine au fost, cati au fost cei care au semnat vanzarea flotei?
      • +5 (5 voturi)    
        E, de ce raspunzi? (Joi, 10 februarie 2011, 17:59)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui FaraCoruptie

        Acum, e mai greu de raspuns!
        Astia ca el, pun intrebari, ACELEASI, stiu raspunsul dar fac pe prostii!
        De ce?
        Fiindca sunt altii mai prosti ca ei, care inca mai pun botul!
      • +5 (7 voturi)    
        CUM CINE?!? (Joi, 10 februarie 2011, 19:34)

        Maria [anonim] i-a raspuns lui FaraCoruptie

        Vacaroiu si directorii de la Navrom!
        Dar pe timpul cui a fost acuzata Roamania de trafic de benzina pentru sarbi de era sa ne-o "luam" urat de tot?! Deci coruptia la vami era mare de tot din timpuri "stravechi"..cred ca Ciuvica ...Nini Sapunaru.......stiu ceva!
  • -11 (11 voturi)    
    astept vot negativ, hotnews (Joi, 10 februarie 2011, 15:34)

    monica L [anonim]

    Faineantul de Boc nu poate sustine altceva decit ce sustine sefu'. Iar cei doi la pachet nu pot fi crezuti decit ca sustin neadevaruri.
  • +11 (11 voturi)    
    Domnule Presedinte... (Joi, 10 februarie 2011, 15:47)

    Rammy [anonim]

    ......nu-i lasati sa liberalizeze pretul la gaze.Va fi vai si amar de noi.Avem gazele noastre de ce trebuie sa platim mai scump?Nemtii deja vor o scumpire cu doua cifre.Nu se poate.Adica nemtii si francezii se fac stapani pe gazul nostru?Bulgarii au anuntat deja o ieftinire a gazului iar la noi aceste doua companii(EoN Gaz si GDF Suez)vor scumpiri cu doua cifre?Am inteles ca Romania scoate gaz din pamantul ei 12mld tone pe an iar populatia consuma anual 3mld tone pe an.Si-atunci?De ce vreti sa liberalizati pretul la gaze?Nu vedeti ca sacalii astia straini de-abia asteapta?Tarile care au gazul lor vand populatiei ieftin.Nu vedeti ce se intampla cu benzina?Iar petrolul e al nostru.Dar altii l-au vandut strainilor si fac ce vor la noi in tara,cu petrolul nostru.
  • +3 (9 voturi)    
    Discrepanta dintre vointa si putinta. (Joi, 10 februarie 2011, 15:49)

    AlinN [anonim]

    Ascultandu-l pe Jeffrey Franks aseara pentru cateva secunde mi-a crescut tensiunea si mie cand era evocata posibilitatea privatizarii a portiuni din sectorul energetic. Totusi omul era argumentat. In viitorii ani, daca vrei sa ai crestere economica, trebuie sa investesti ACUM in infrastructura energetica si de transport. Daca dl. Basescu are idee cum sa investim acum si sa nu vindem parti din sectorul energetic este perfect. Dar daca nu bagam bani in sectorul energetic si lasam totul ca in anii '80, dar avem mandria ca-i al nostru ne va fi mai rau decat daca am privatiza sectorul. Clar, cea mai buna posibilitate este sa nu vinzi si sa dezvolti. Dar este greu si scump.
    • +5 (9 voturi)    
      Chiar nu stii? (Joi, 10 februarie 2011, 16:19)

      mvm [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Idei despre cum se pot asigura bani ai si tu ,dar de-al dracului nu vrei sa spui.Si o societate comerciala cu capital de stat poate fi capitalizata usor pe bursa si actiunile pot fi chiar foarte atractive.Ce a fost nu mai are rost sa ne facem inima rea.Hai sa ne folosim cu inteligenta ce avem.Am trecut de perioada copilariei capitaliste.
      • +2 (2 voturi)    
        Cam trist. (Joi, 10 februarie 2011, 21:43)

        AlinN [utilizator] i-a raspuns lui mvm

        Cine emite o opinie care balanseaza tangential spre pro- Basescu este automat "portocaliu", "basist", etc. etc. Daca opinia pune in discutie ceva spus de Basescu, automat esti "al dracului" sau "prost" sau mai stiu eu cum. Orice este analizat prin aceasta prisma. Daca incerci sa gandesti in felul tau si incalci niste "poteci doctrinare", automat esti identificat si tintit. Normal ca eu voi continua sa gandesc in felul in care gandesc, nu ma tulbura pitecantropismul virtual, dar este trist ca unii ar putea sa-si reprime opiniile, poate valoroase si cel mai trist ca altii incep sa gandeasca in sabloane.
        • 0 (0 voturi)    
          da, (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 12:57)

          actionman [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

          într-adevăr,a apărut această perspectivă contrarie şi arbitrară,e o situaţie nefericită care reflectă cât de polarizată este societatea nostră
  • -3 (7 voturi)    
    Fara Substanta (Joi, 10 februarie 2011, 15:52)

    victor [anonim]

    Este evident ca marile companii din Romania au fost, sunt si vor fi pusculite pt. partide. Aduceti-va aminte ce rezultate financiare avea SNP-ul inainte de privatizare. Nu imi aduc aminte ca nimeni dintre managerii SNP, din respectiva perioada, sa fi ajuns, macar, la DNA, sa dea declaratii, ca trebuiau sa taie sare la ocna, asta e altceva. Nu uitati cind in 2006, statul roman, prin reprezentatii sai in CA - unul este Dan Pazara, nu s-a opus ca OMV sa scoata efectiv profitul SNP din Romania, dindu-si acordul sa cumpere participatii in benzinariile OMV din Croatia si Ungaria, care au ramas, evident, tot la OMV. Dan Pazara o fi trecut pe la DNA,? sigur insa a trecut la SNP. O asemenea mojicie o fi invatat la distinsele scoli inalte americane? Era chiar perioada cind Basescu urla impotriva modului in care s-a privatizat SNP, de fapt, una spunea si alta facea. Probabil ca cel mai bun lucru ar fi sa scoata pachete substantiale pe bursa, 25- 35%, sa intre, in companiile respective, fondurile mari de investitii, sa aiba reprezentati in CA, si cred / sper lucrurile ar sta altfel. Statul sa ramina majoritar, dar prin acest mod, sa isi puna ciini de paza. Dar credeti ca vreun partid politic din Romania si-ar asuma aceasta decizie? Eu zic ca nu, din pacate:( Dar e vremea cind se ascut coasele, o sa vina si vremea cind ele, coasele, o sa fie folosite, si atunci sa vezi inghesuiala in ascunzisuri...
  • +12 (14 voturi)    
    Marile privatizari (Joi, 10 februarie 2011, 15:54)

    atlas [anonim]

    Daca tot discutam de privatizari,de ce sa nu spunem cea mai mare privatizare PSD-ista Petromul,am fost angajat petrom si in urma privatizarii din 72.000 de angajati petromul are acum 25.000,diferenta este in somaj,pensii anticipate si o mica parte reangajati,aproape 50.000 de oameni sunt intretinuti de stat,daca asta este asa de bine poate ne spune bombonel si PSD-ul cum a gandit marea privatizare,mie imi pare o miscare de dreapta trimiterea in somaj fortat a 50.000 de angajati.Asta pe langa faptul ca am vandut petrolul care este strategic,in viitoarea criza energetica.
  • +7 (7 voturi)    
    Chibzuinta (Joi, 10 februarie 2011, 17:12)

    ivan [anonim]

    Romania are deja o experienta in domeniul privatizarii cu orice risc.Avem exemplu Poloniei,cum a procedat la capitolul privatizari si o duc mult mai bine decat noi,care nu am reusit sa tinem hotii departe de butoiul cu miere.Conducatorilor nostri le lipseste caracterul si se preteaza la gainarii.De patriotism ce sa mai vorbim,sunt o mare masa de profitori care nu au Dumnezeu.
  • -1 (5 voturi)    
    Partizan nu, dar sustinator da (Joi, 10 februarie 2011, 20:04)

    valisa [utilizator]

    Nu faci decat sa continui ce a inceput PSD si compania.
    Dar cel mai tare ma doare ca smecherii din FMI, mUE SI NATO comanda la noi in tara si nu presedintele. Vai steaua ta cand o sa fi prins la inghesuiala...
  • -1 (1 vot)    
    De la zis la facut (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 12:15)

    HESS [utilizator]

    E cale lunga.Se vor vinde .,privatiza ,distruge.Cind o sa vina criminalul ala de la FMI ,,frenkestein,, si o sa le susure la ureche politicieniilor RROMANI vindeti,acestia in pozitia patru labe vor executa ordinul fara sa clipeasca.Vandutii danseaza cum canta cumparatorii.
  • 0 (0 voturi)    
    ha, ha, ha (Duminică, 13 februarie 2011, 14:07)

    monica L [anonim]

    Desigur, stim cu toti ca cineva important si-a facut suma...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică