Finantare OLAF pentru monitorizarea cheltuielilor cu publicitatea in cadrul proiectelor europene

de Ioana Morovan     HotNews.ro, EurActiv.ro
Duminică, 24 noiembrie 2013, 23:11 Economie | EuROfonduri

Procedurile de achizitii care includ servicii de publicitate pentru proiectele cu fonduri europene trebuie sa cunoasca o "modernizare". Mai concret, solicitarile din caietele de sarcini legate de mass media prin care se va face publicitatea ar trebui adaptate la specificul proiectului (ca domeniu, mijloc de informare etc) si la specificul audientei vizate (cititori de presa scris vs. online etc) - a declarat Ioana Avadani, directorul Centrului pentru Jurnalism Independent, cu ocazia lansarii proiectului "Monitorizarea cheltuielilor cu publicitatea din proiectele europene - Experienta Romaniei", sustinut de Uniunea Europeana, prin intermediul OLAF.

Vineri, 22 noiembrie, a avut loc prima reuniune din cadrul proiectului, cu scopul de a prezenta experienta in domeniu a principalilor actori interesati: autoritatile care administreaza fonduri europene, mass-media, autoritati anti-frauda, organizatii ale societatii civile.

Reprezentantii CJI si ai ONG-urilor participante au mai avansat si alte propuneri catre autoritati, spre exemplu utilizarea unui singur sistem electronic pentru toate categoriile de proceduri de achizitii (pentru a a sigura centralizarea informatiilor) si infiintarea unui website care sa centralizeze toate proiectele finantate prin fonduri UE, cu descriere detaliata. 

In acest context, presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a raspuns ca SEAP centralizeaza toate procedurile de achizitii care se supun Directivelor europene, Romania avand un avantaj, in acest sens, fata de alte state membre unde anunturile nu sunt centralizate intr-un singur sistem electronic.

Citeste articolul integral pe EurActiv.ro



















Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

273 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri