Reprezentantii Ministerului muncii raspund solicitantilor care se plang ca nu au primit raspunsul legat de selectia proiectelor: "trebuie sa urmareasca atent informatiile primite la numarul lor de fax"

de Ioana Morovan     HotNews.ro
Joi, 23 iulie 2009, 12:04 Economie | EuROfonduri

 documente
(23 Iul 2009) DOC, 32KB
In urma publicarii articolului "Cum pot dezlega misterul? A fost sau nu proiectul meu selectat pentru finantare?", preluat de pe blogul eurofonduri.wordpress.com, reprezentantii Autoritatii de Management pentru programul de finantare "Dezvoltarea Resurselor Umane" (AM POS DRU) au transmis un raspuns la redactia HotNews.ro: "In cazul concret al doamnei Diana Moroiu care se plange ca nu a primit nici un raspuns, o sfatuim sa urmareasca atent fluxul informatiilor primite pe numarul de fax pe care l-a indicat in cererea de finantare".

"In cazul in care acest numar s-a schimbat sau a avut alte probleme cu faxul, calea cea mai simpla de a obtine informatii este trimiterea unei adrese oficiale catre AM POS DRU, in care sa precizeze noul numar de fax sau solicitarea (motivata) de retransmitere a raspunsului pe acelasi numar.

In orice caz, solicitarea pe care o trimite la AMPOSDRU trebuie sa aiba toate elementele de identificare ale solicitantului, stampila si semnatura celui care este mentionat in cererea de finantare ca persoana de contact in relatia cu AM POS DRU", transmit reprezentantii Ministerului.

Din explicatiile suplimentare obtinute de la sursele citate, reiese ca functionarii Autoritatii de Management nu incearca de mai multe ori sa transmita o notificare pe fax. Astfel, spre exemplu, daca faxul nu este unul automat si in momentul in care functionarul formeaza numarul nu se afla nimeni langa aparat pentru a ridica receptorul, singura sansa pentru a afla raspunsul este remiterea acelei solicitari oficiale catre Minister, mentionata mai sus.

"Conform cererii de finantare, potentialul beneficiar are obligatia de a-si completa datele de contact: numarul de fax si adresa de e-mail la care doreste sa primeasca raspuns dupa ce cererea sa este evaluata", mai spun reprezentantii Ministerului.

Ceea ce insa acestia nu precizeaza este ca solicitantul isi completeaza inclusiv numarul de telefon si adresa postala, in cererea de finantare - iata deci alte doua modalitati de comunicare care ar putea fi utilizate de catre functionari, cel putin pentru atentionare legata de remiterea unui fax.

Raspunsul integral al Ministerului muncii - in documentul atasat.


Citeste mai multe despre   

















703 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    Glumiti... (Joi, 23 iulie 2009, 12:23)

    elena [anonim]

    poate. Autoritatea de Management lucreaza cu sute de proiecte care au fost trimise, credeti ca are timp de stat la telefon sau de trimis scrisori?

    Daca ai pus un numar de fax in Cerere, ala trebuie sa si functioneze (ca de aia este fax).

    Fiecare are impresia ca doar el este pe lume, iar ceilalti trebuie sa ii acorde tot timpul pe care el il considera necesar. Schimbati putin nivelul de perceptie si o sa vedeti ca sunteti doar unul din citeva sute. Si ginditi-va ca ar trebui sa va ocupati de citeva sute de solicitanti. Cam cit timp ati acorda fiecaruia din ei?
    • +2 (2 voturi)    
      @elena (Joi, 23 iulie 2009, 12:39)

      Lord Sith [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Aici gresesti. In secolul 21 Autoritatea de Management nu a auzit de email? Faxul nu este intotdeauna liber, mai si primeste sau trimite cate ceva. Functionarii statului nu sunt in stare sa-si faca datoria pentru care sunt platiti din banii contribuabililor. RUSINE!!!!!!
      • -2 (2 voturi)    
        Ce stii tu? (Joi, 23 iulie 2009, 13:42)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Lord Sith

        Poate ca datoria lor este sa trimita fax si pentru asta sunt platiti. Ai cumva informatii certe ca ar trebui sa fie mai mult? Sau sunt doar impresii si pareri personale?
        • 0 (0 voturi)    
          v-as ruga (Vineri, 24 iulie 2009, 1:41)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui elena

          ... sa postati aici adresa / regulamentul / fisa postului prin care se specifica pentru functiile celor din Autoritatea de Management ca obligatia lor este sa trimita faxuri si NIMIC altceva decat faxuri! >:

          Repet: orice finantator care se respecta trimite rezultatul si prin POSTA. Scrisoare. Pe hartie. Semnata, stampilata. Prin Posta. La adresa solicitata (si specificata) INTOTDEAUNA in formularul de aplicatie!
    • +1 (1 vot)    
      DVS "glumiti"! (Joi, 23 iulie 2009, 13:16)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Daca orice solicitare a beneficiarului trebuie trimisa IN ORIGINAL (semnata, stampilata), e de bun-simt ca si AM ar trebui sa trimita raspunsul IN ORIGINAL (semnat, stampilat) la adresa postala SOLICITATA intotdeauna de formular - asa cum face orice finantator care se respecta!

      Nu vad de ce ar trebui ca AM sa solicite beneficiarului sa-si bage paznic, pentru momentele in care ar putea sa pice curentul, sa se reseteze vreun sistem samd.!
      • -2 (2 voturi)    
        Oare? (Joi, 23 iulie 2009, 13:40)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Am vazut din postari mai vechi ca aveti ceva experienta cu finantarile externe. Ati primit multe scrisori/comunicari in original de la organismele de management a fondurilor (Delegatia Comisiei Europene, Comisia Europeana, Banca Mondiala, etc)?

        Din experienta mea stiu ca nu, de obicei scrisorile se trimit prin fax. Iar prin e-mail se trimit mai mult comunicari, fara antet, semnaturi si stampile. Si daca nici aceste organizatii nu se respecta, despre cine sa mai vorbim?

        Este o diferenta intre ce ne dorim si ni se pare de bun simt, si ceea ce se practica.
        • +2 (2 voturi)    
          da! (Vineri, 24 iulie 2009, 1:34)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui elena

          Am primit INTOTDEAUNA comunicarile SI in scris!

          Iar eu n-am pomenit DELOC de e-mail (desi ar fi de bun-simt sa fie trimise si pe e-mail, asa cum de fapt am si primit, pentru "eficientizare", specificandu-mi-se ca mi se va trimite comunicarea si prin snail-mail, dupa cum s-a si procedat ulterior).

          Daca prin e-mail (scanat) nu e "original", nu vad de ce prin fax ar fi mai "original" - dar eu vorbeam de scrisoarea trimisa prin POSTA, in plic, la adresa postala specificata.
    • +2 (2 voturi)    
      faxul e problema sau calendarul haotic al AM? (Joi, 23 iulie 2009, 14:33)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui elena

      Functioneaza, dar poate ca trebuie sa ridice cineva receptorul! Apropos, intre ce ore se trimit faxurile? Macar in ce zile? Trebuie sa dorm 6 luni langa fax? Aparatele fiind aparate, poate se mai blocheaza, poate se mai strica. Si daca ai avut ghinion sa fie intrerupt 2 ore, fix cand a trimis functionarul raspunsul, dupa un calendar NECUNOSCUT, la revedere. NU. Normal este sa stim CAND se trimit raspunsurile, ca sa putem urmari!
      • +1 (1 vot)    
        sunt varza astia! (Vineri, 24 iulie 2009, 0:16)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Diana

        Asa este!Ca la orice licitatie publica si in ghidurile solicitantului ar trebui sa existe un calendar de evaluare samd, etc.
        Dar sunt slabi pregatiti astia de la autoritatea asta de management si in plus de asta nu sunt transparenti deloc.
    • +2 (2 voturi)    
      cine mai are timp sa-si faca datoria... (Joi, 23 iulie 2009, 15:09)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui elena

      Astea sunt motive si explicatii penibile, ca si ideea ca "voi solicitantii sunteit cateva sute si noi doar cativa".

      Nu e problema nimanui ca nu exista personal suficient.

      De ce nu le postati pe web-site?

      Plus ca faxul se mai schimba in anii de zile in care "evaluatorii" pun sabloanele pe porpuneri...

      Plus ca se poate transmite scanat raspunsul pe email.

      Plus ca se poate dat telefon in situatiile in care pare ca faxul nu merge.

      Plus ca in general s-a cam renuntat la fax - mijloc de comunicare greoi, nesigur si scump.

      Ce pot sa mai spun? Sper ca v-am convins ca mi-am dat seama de incompetenta si rea-vointa.

      Ma si ingrozesc gandindu-ma ca ce proiecte ati selectat...
  • +1 (1 vot)    
    sa aveti o zi buna (Joi, 23 iulie 2009, 13:18)

    Dedalus [anonim]

    "sfatuim sa urmareasca atent fluxul informatiilor primite pe numarul de fax pe care l-a indicat "

    "fluxul de informatii"??????!!!!!!!!

    Astia nici nu mai stiu romaneste, vorbesc in clishee, ca pe vremea PCR!

    Auzi tu exprimare ..."flux de informatii pe fax".

    Domnule ministru, cei care "au aplicat", cred ca "isi manifesta dorinta" de a primi macar "scuze pentru inconvenientul creat".
  • +3 (3 voturi)    
    Minciuni usor de demontat (Joi, 23 iulie 2009, 14:16)

    Luk [anonim]

    Functionari de doi lei mincinosi si penibili. Va trebuie 20 de luni ca sa evaluati niste proiecte trimise in format electronic? Apropos de flux de informatii, cate contracte de finantare ati incheiat pana acuma si care-i valoarea lor totala? Luati salarii degeaba si leneviti la "ministerul muncii"... Fluxul de informatii, ai? adica ne sfatuiti sa ne ferificam faxurile primite????
    Obraznicie mincinoasa!
  • +2 (2 voturi)    
    eu m-am prins (Joi, 23 iulie 2009, 15:02)

    Dedalus [anonim]

    Trebuiau sa posteze pe site rezultatele.

    E prea simplu ca sa nu stie asta.

    Altele sunt motivele...
    • 0 (0 voturi)    
      parerea mea (Vineri, 24 iulie 2009, 1:37)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      ... este ca "negociaza" cum sa faca sa mai bibileasca punctajele, ca sa poa' sa intre niste proiecte care "trebuie sa intre" si sa iasa niste proiecte care... hmmm... sunt ale cui n-ar trebui DE FEL sa ia bani, ca "nu-i in cartzi"... >:
      • 0 (0 voturi)    
        Gresesti (Vineri, 24 iulie 2009, 6:02)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Aveti o reactie foarte interesanta. Nu sunt angajat AM, cum crede Dedalus, ci evaluator. Evaluatorii au fost angajati de compania cistigatoare a proiectului de Asistenta Tehnica, companie straina.

        Intirzierile mari in evaluare se datoreaza, ca si in cazul altor programe, faptului ca asistenta tehnica a fost contractata tirziu (uneori pentru ca licitatia a fost lansata tirziu, alteori pentru ca rezultatul licitatiei este contestat la nesfirsit, unii participanti acceptind cu greu faptul ca nu au cistigat si incercind un santaj sau macar sa faca mizerii AM si cistigatorului).

        Spuneam ca aveti o reactie interesanta pentru ca, se pare, suferim cu totii de o neincredere totala in ceilalti. AM era speriat ca evaluatorii ar putea sa recunoasca ID-ul unui proiect prieten pe care sa il treaca desi nu merita si a cautat metode pentru a evita acest lucru, iar dumneavoastra sunteti convinsa ca se "aranjeaza rezultate". Nu prea au cum sa fie aranjate rezultate, tinind seama ca evaluatorul are in fata un proiect fara date de identificare ale solicitantului si partenerilor. Verificarile eligibilitatilor (unde apare si numele solicitantului) se fac doar pentru proiectele finantabile.

        Din pacate proiectele sunt foarte proaste. Si mai din pacate, multe dintre ele sunt scrise de "consultanti" (se vede de departe cind proiectul este scris de consultanti, nu mai vorbesc de cazurile in care un consultant a scris 10 proiecte cu copy-paste, proiect prost printre altele) care nu au invatat nici pina acum sa respecte cerintele Ghidului intocmai si sa scrie o cerere de finantare cu grila de selectie in fata. Luati grila de selectie si mai cititi o data proiectul pe care l-ati scris, daca sunteti destul de obiectivi o sa vedeti cite dintre informatiile cerute nu apar in document. Daca dumneavoastra nu le gasiti, nu le va gasi nici evaluatorul.
    • 0 (0 voturi)    
      vai de mine! (Vineri, 24 iulie 2009, 12:11)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      pai, daca pun pe site si se trezeste vreun nime'n drum sa faca o captura de ecran, CUM mai modifica ei dupa aia ce au pus pe site (in urma telefoanelor "importante" care incep sa zbarnaie)? >:)

      Vaaaaaiii... ce rai sunteti...

      Dedalus, tu esti cel cu care am stat de vorba azi? ;)
  • +2 (2 voturi)    
    Ce dracu sistem de evaluare e asta? (Vineri, 24 iulie 2009, 0:11)

    Ne tratati cu dosul! [anonim]

    Ce sistem de comunicare aveti?Si in secolul 19 informatia era transmisa mai repede si ajungea la destinatie!
    Va scaldati in mocirla!
    Managementul si conducerea autoritatii este de vina pentru incapacitatea de a folosii banii europeni si pentru sistemul de evaluare al proiectelor noastre, ale prostilor.Se vede foarte clar.Chiar nimeni nu doreste sa
    binele tarii!
    Niste jigodii de la cap pana la coada!
    Ce interese aveti acolo?....
  • +1 (1 vot)    
    SUNTETI PENIBILI (Vineri, 24 iulie 2009, 9:59)

    geo [anonim]

    Chiar sunteti penibili, auzi ....tu astetpti rapsunsul pentru un proiect care inseamna destul de multa munca depusa pentru a-l obtine...raspuns care trebuie sa vina pe fax , e de o prostie crunta "urmariti fluxul de faxuri prmite" zici k se primessc mii de faxuri pe zii si nu esti atent sa vezi k ai obtintu un proiete pe care il astepti de luni intregi. Si aia de la agentie zici k dau zilnic dumul la zeci de proiecte ....ii doare gura sa sune omul !!!! tara lu' Papura Voda
  • 0 (0 voturi)    
    hotnews dezinformeaza, AM nu stie sa raspunda (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 16:02)

    consultant [anonim]

    Diana Moroiu exista asa cum existam toti userii de mai sus care ne ascundem in spatele unui pseudonim. Pe blogul respectiv nu exista date de contact ale autorilor sau own-erului, dar se lanseaza acuzatii la tinte fixe. la o citire mai atenta, atat "Diana Moroiu" cat si celelalt autor de fapt sunt nemultumiti ca proiectele lor au fost respinse. La fel si cei de mai sus care sunt inraiti si indarjiti, de fapt stiu cu totii ca proiectele le-au fost respinse. Toti cei care au depus proiecte in 2008 la ministerul muncii AU PRIMIT RASPUNSUL inclusiv prin sistemul electronic prin care au depus proiectul, incepand cu sfarsitul lui 2008 si terminand cu prima saptamana din iulie 2009. deci hotnews dezinformeaza fara sa vrea, iar AM intra in dialog cu toti frustratii. Traiasca libertatea de exprimare!
    • 0 (0 voturi)    
      exact, triasaca libertatea de exprimare. (Marţi, 28 iulie 2009, 20:14)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui consultant

      Presupunerea e mama esecului....

      Nu am absolut nici un interes personal in "proiectele" alea. Mi se r... de ele, ca sa fiu mai plastic.

      Nu am depus si nu am oferit conultatie pentru nici unul din proiectele de la minister, din simplul motiv ca nu cred ca sistemul acesta de finantare este de vreo utilitate. Am explicat cu alte ocazii si de nenumarate ori ca sectorul de afaceri trebuie sa faca afaceri si nu cereri de finantare. Asta e parerea mea si din aceasta cauza nu recomand, nu lucrez si nu sustin nici un proiect de finantare al sectorului privat.

      Dar imi este usor sa recunosc in postul tau specia de "consultanti", specialisti in "ecriere de proiecte", tupeisti si "atoatestiutori", o varianta contemporana a fostilor activiti de partid.

      Nu o lua personal.

      De unde stii tu, prietene, ca Diana Moroiu nu exista? Si daca nu exista, care e problema ta?

      De unde stii, prietene, ca "toti au primit raspunsul"?

      Ti-a spus cineva "din interior"?

      hmmmm....
    • 0 (0 voturi)    
      te roade adevarul d-le consultant! (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:09)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui consultant

      Prietene se vede clar ca tu esti un "consultant" tocmai din interiorul, adica s-ar putea dupa cum te miros sa dai consultanta pentru unii, pentru altii...
      Dupa exprimare ti-ai tradat apartenenta.
      Ai scris la comanda acest comentariu?Stii de ce intreb? Pentru ca se vede din avion treaba asta.
      Dupa cum spune si Daedalus proiectele astea pe resurse umane nu au nici o finalitate.Ever!
      Se inghit bani pe intermediari.
      • 0 (0 voturi)    
        blestem (Joi, 30 iulie 2009, 8:30)

        aaa [anonim] i-a raspuns lui gigi

        am eu o vorba: "sunt blestemate toate fondurile!!!!!!!!!!!!!!!!!" iar oamenii (aia mici si/sau corecti, ca rechinii vor supravietui mereu....) care sunt implicati, fie de-o parte fie de cealalta pierd intotdeauna.
        Ideea generala este ca ne pierdem vremea citind articole pline de minciuni cand realitatea este si va fi mereu "aranjata" de AIA MARI cu interese si mai MARI
  • 0 (0 voturi)    
    coruptie (Vineri, 31 iulie 2009, 19:36)

    martin [anonim]

    Si eu am aplicat pe POSDRU si nu am fost selectat.
    Probabil ca nu am luat legatura cu cine trebuia, pentru ca am citit si discutat cu mai multi consultanti ca treburile se aranjeaza inainte.
    Nu mai inteleg nimic! Totusi exista si oameni care stiu cum sta treaba acolo.Uite ce am gasit:

    http://www.andreeavass.ro/blog/2009/07/saptamana-a-doua-un-nou-castigator-al-concursului-de-criza/

    In final nu ne ramane decat sa acceptam situatia: conducerea face jocurile.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri