688 proiecte ale IMM inregistrate in 80 de minute - pentru finantare UE / Opt proiecte inregistrate in mai putin de o secunda, din care sase - realizate de aceeasi firma de consultanta

de Ioana Morovan     HotNews.ro, EurActiv.ro
Luni, 6 septembrie 2010, 16:07 Economie | EuROfonduri

 documente
(06 Sep 2010) PDF, 136KB
​Linia de finantare pentru "investitii mici ale intreprinderilor mici si mijlocii" a fost deschisa luni, 6 septembrie, ora 9:00:00. Din acel moment, solicitantii puteau completa formularul online, apoi un cod anti-spam, dupa care proiectul sa apara inregistrat in sistemul online pus la dispozitie de autoritatile de resort. Surpriza! In opt cazuri, acesti pasi au fost parcursi in mai putin de o secunda, dupa cum arata informatiile de pe pagina web dedicata acestei cereri de proiecte. Sase proiecte au fost realizate de aceeasi companie, Goodwill Consulting, dupa cum a declarat Deszo Peter, directorul acesteia, pentru EurActiv.ro/HotNews.ro. Consultantul Marian Stoian spune ca a parcurs pasii necesari si ca numai completarea codului anti-spam dureaza cateva secunde bune. "Era imposibil sa completeze atat de repede", spune acesta. Catalina Melita, directorul Autoritatii de Management pentru programul de resort a spus ca a solicitat explicatii de la toti cei implicati.

UPDATE: Goodwill Consulting transmite, printr-un comunicat de presa, ca a depus 41 de proiecte, luni 6 septembrie; din care 7 in primele 10 - in ordine cronologica. (vezi documentul atasat)

Luni, 6 septembrie, ora 9:00:00 a fost disponibila publicului aplicatia online pentru inregistrarea proiectelor pentru "Proiecte de investitii de pana la 1.075.000 lei", in cadrul Programului Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice" (POS CCE). In mai putin de o secunda au fost deja inregistrate opt proiecte, iar alte zece - intr-o secunda, asa cum arata informatiile de pe pagina web dedicata inregistrarii de proiecte.

Inregistrarea proiectelor presupune completarea unui formular online cu aproximativ 20 de rubrici si a unui cod anti-spam. "Nici chiar daca folosesti copy-paste, nu poti face acesti pasi in mai putin de o secunda", spun consultantii contactati de EurActiv.ro/HotNews.ro.

Marian Stoian, managerul firmei de consultanta Initial Advisory spune ca sistemul a fost disponibil la 9:00:00 si parcurgerea pasilor necesari a durat circa zece minute.

Nu de aceeasi parere este Deszo Peter, directorul firmei Goodwill Consulting, companie care a reusit sa "incarce" in sistemul online 6 din cele 8 proiecte inregistrate in timpul record de zecimi de secunda. Potrivit explicatiilor oferite EurActiv.ro/HotNews.ro de reprezentantii companiei, firma "s-a pregatit foarte bine" in avans si astfel au reusit sa completeze formularul foarte rapid.

Catalina Melita, directorul POS CCE a declarat pentru EurActiv.ro/HotNews.ro ca a primit, intr-adevar, sesizari legate de proiecte depuse in aceasta dimineata, pentru finantarea proiectelor IMM. "Am solicitat informatii si puncte de vedere de la toti cei implicati, deocamdata nu pot spune mai mult", a spus aceasta.

"Sistemul informatic a fost viciat", crede consultantul Marian Stoian. "Totusi, sunt 20 de rubrici care trebuie completate, macar cu <<copy-paste>>. Codul anti-spam, mai ales, trebuie completat manual. Un minut-doua tot ar fi durat inregistrarea", mai spune acesta.

Deszo Peter, directorul Goodwill Consulting spun ca au inregistrat in aceasta dimineata, in total, 41 de proiecte, toate in primele 100 - in ordine cronologica. "Am avut 14 consultanti care au lucrat simultan. A fost o intreaga pregatire tehnica. La ora 9 :00 a fost incarcat acest formular, nu mai devreme, pentru ca nici nu se putea altfel", au explicat reprezentantii companiei.

In total, 688 de proiecte au fost depuse intr-o ora si 20 de minute, dupa care linia de finantare a fost inchisa.

UPDATE 2: Un cititor HotNews.ro povesteste experienta sa de la depunerea proiectului, in aceasta dimineata. Potrivit acestuia, undeva pe pagina de inregistrare exista un "buton" care permitea completarea formularului inainte de deschiderea oficiala a sesiunii de depunere de proiecte.

Iata comentariul transmis de Claudiu:
  • "Avand in vedere ca lucrez in domeniul consultantei si ca am fost direct implicat in depunerea de proiecte de azi dimineata va pot spune care a fost "problema": am intrat pe site-ul http://oiimm.mimmcma.ro/ si m-am logat pe contul meu in cadrul "Cereri de proiecte 2010" pe la ora 8:50 si am observat ca desi butonul "Inregistreaza proiect" nu era functional, totusi in partea stanga a paginii daca faceai click pe "Proiect nou" ti se deschidea formularul de completat, iar campurile acestuia puteau fi completate si "INAINTE" de ora 9, doar ca nu era activ butonul "Introduce proiect" pentru a inregistra efectiv proiectul. Acest buton a devenit activ la ora 9.
  • Astfel se explica de ce multi aveau datele deja introduse la ora 9 si apoi doar au facut click pe "Introduce proiect". Am ramas surprins cand am vazut ca formularul se poate completa deja inainte de ora 9 , contrar celor publicate pe site, si m-am gandit ca un fraier ca este doar un formular de test si nu cel definitiv.
  • Ca atare am asteptat ora 9 si apoi am facut click pe "Inregistreaza proiect" care "SURPRIZA" m-a dus la acelasi formular care era activ si inainte de ora 9.
  • Acest lucru nu mi se pare corect deoarece unele proiecte practic au "furat" startul, mie luandu-mi cca 15 minute pentru a completa si verifica tot formularul si asta cu copy-paste. Asa se explica de ce unii au depus 6 proiecte in mai putin de o secunda."


Citeste mai multe despre   

















10052 vizualizari

  • +5 (9 voturi)    
    Exista o explicatie.... (Luni, 6 septembrie 2010, 16:13)

    Toma [anonim]

    ...care sigur va fi aruncata in ochii prostimii....

    Se dovedeste inca o data incompetenta celor care fac managementul acestor fonduri si care permit astfel de practici....complici si corupti.
    • +2 (4 voturi)    
      "prostimea" (Luni, 6 septembrie 2010, 18:32)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Toma

      "prostimea" care n-a dat click pe buton in prima secunda ar trebui sa se stranga frumusel si sa faca scandal la UE. Cred ca oficialii UE nu vor fi deloc incantati sa afle ca fondurile lor se aloca prioritar celor care dau click mai repede pe un formular...
    • +1 (1 vot)    
      automatizare (Marţi, 7 septembrie 2010, 12:03)

      eee [anonim] i-a raspuns lui Toma

      nici macar nu ai nevoie de mai multe calculatoare. vad ca nu pomeneste nimeni de tool-urile care pot fi folosite pentru a completa astfel de formulare...
    • 0 (0 voturi)    
      exista o explicatie (Marţi, 7 septembrie 2010, 17:52)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Toma

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Iovan
      Adevarata licitatie e pe spagi, altfel cum va explicati ca prin ghid se impune o formula de calcul pentru valoarea reziduala a utilajelor, care aplicata, da valori mai mari decat cele initiale?
      Si atunci, cum sa faci ?- cum ar trebui sa fie corect si sa-ti respinga proiectul ca n-ai respectat ghidul , sau sa faci ca ei si sa-ti asumi profesional niste aberatii??
      Astfel de exemple sunt cu duiumul in ghid
  • +4 (6 voturi)    
    pregatirea (Luni, 6 septembrie 2010, 16:17)

    maryus315 [anonim]

    pregatirea a constat in miscarea repetitiva a degetelor mare si aratator intr-un mod foarte similar cu cel folosit la numararea banilor. Apoi inarmati cu acest gest care a devenit un reflex conditionat parcurgerea etapelor a fost ..joaca de copii. (una penala zic eu..)
  • +4 (8 voturi)    
    Website nestandardizat - POSCCE cea mai corupta AM (Luni, 6 septembrie 2010, 16:22)

    adrian_vvv [anonim]

    POSCCE e cea mai mare adunatura de corupti din toate autoritatile de management ale fondurilor europene. Se stie asta inca de cand erau defuncta si oribila ANIMMC.

    Site-ul lor este cea mai mare rusine pentru o tara care produce IT-isti pentru toata planeta.

    Acel site nu respecta niciun standard www posibil.

    Acel site nu functioneaza decat pe IE si pe IE doar cu o anumita setare la cookies. Asadar stiu baietii cum sa fenteze majoritatea fraierilor.

    Iar sistemul "primul venit primul servit" in Romania e o gluma proasta. Priviti spre PNDR si veti intelege cum se pot administra corect si transparent fondurile europene
  • -3 (7 voturi)    
    in afara de (Luni, 6 septembrie 2010, 16:25)

    stefan [anonim]

    situatia in care formularul retine ceea ce ai scris la prima integistrare, si atunci se poate sa inscrii un proiect intr-o secunda. - desigur, depinde si de performantele calculatorului, netului - etc
    • +3 (5 voturi)    
      Aiurea (Luni, 6 septembrie 2010, 16:38)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      Situatia e clara. E imposibil. Tu lucrezi la ei?
      • 0 (0 voturi)    
        Oarecum (Luni, 6 septembrie 2010, 18:31)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

        Daca permitea completarea de formulare in paralel in "new window(s)", sa dai submit in 6-9 pagini nu ar fi durat foarte mult...
  • 0 (6 voturi)    
    Traim in Romnia...fara cuvinte (Luni, 6 septembrie 2010, 16:29)

    Ion- Traian [anonim]

    O pacaleala depunerea online...o tziganie made in Ro.

    Primul venit primul servit...nu se tine cont de nimic... In loc sa fie selectionate cele mai bune proiecte sunt selectioante primele depuse.

    Rusine celor care au organizat si "gindit" procesul.
    • +3 (7 voturi)    
      Falimentul firmelor adus de AM (Luni, 6 septembrie 2010, 17:02)

      CIPRIAN [anonim] i-a raspuns lui Ion- Traian

      Degeaba te inscrii si ti se aproba proiectul.
      Cand este vorba sa iti dea banii inapoi dupa ce ai facut investitia ,Doamna Catalina Melita blocheaza rambursarea pentru majoritatea, in afara de firmele acolitilor.
      Aceasta doamna poate sa fie acuzata de sabotaj si va raspunde cu siguranta pentru prejudiciile aduse .
    • -1 (1 vot)    
      curiozitati (Luni, 6 septembrie 2010, 17:26)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Ion- Traian

      si cum definesti proiecte bune? cine le defineste? cat astepti sa se depuna ca nr. de proiecte inainte de a incepe filtrarea celor bune? SI MAI ALES cum rezolvi miile de contestatii care vor apare?? Ioane, las-o jos ca macane!
    • 0 (0 voturi)    
      primul venit primul servit (Miercuri, 8 septembrie 2010, 16:46)

      EU [anonim] i-a raspuns lui Ion- Traian

      TOcmai de aceea s-a introdus sistemul primul venit primul servit ca selectionarea celor mai "bune" proiecte era subiectiva, si in primele cele mai "bune" proiecte erau 90% proiectele clientelei actuale politice. Eu zic ca sistemul primul venit primul servit, cu eliminarea celor care nu indeplinesc niste conditii minime e cel mai potrivit, chiar promovat de UE.
      Doar ca trebuie imbunatatit sistemul, dar fata de acum doi ani cand am stat la coada in fata la OTIMMC Brasov zile intregi, si din cauza operatorilor mai slabi decat de la celelalte OTIMMC-uri, nu am intrat intre primii veniti, dupa o saptamana de stat la coada, sistemul actual este chiar foarte mult imbunatatit.
  • -2 (4 voturi)    
    inregistrare (Luni, 6 septembrie 2010, 16:39)

    IT [anonim]

    Faptul ca au fost 8 inregistrari intr-o secunda nu inseamna ca cele 8 au inceput la secunda 0 si s-au terminat la secunda 1. Inseamna de fapt ca cei 8 au apasat "Trimite" in acelasi timp. Si se poate face foarte usor de pe 8 calculatoare diferite.
    • +1 (5 voturi)    
      superman exista...completeaza formulare... (Luni, 6 septembrie 2010, 17:10)

      IT-master [anonim] i-a raspuns lui IT

      Da, dar avind in vedere ca formualrul a fost disponibil la ora 9:00:00 si a fost salvat/trimis la ora 9:00:01 inseamna ca intr-o secunda toate cele 20 de cimburi ale formularului au fost completate intr-o secunda...
      Mai rau sunt unele formulare au fost trimise la 9:00:00 ceea ce inseaman ca formualrele au fost completate in ...0 secunde....

      Probabil au fost completate de Superman :)
      • +1 (1 vot)    
        CHIAR SE PUTEA, DACA TE PREGATEAI (Luni, 6 septembrie 2010, 21:02)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui IT-master

        Formularul a fost disponibil pentru pregatire cu mai multe zile inainte. Nicaieri nu scria ca nu poti completa formularul inainte ci doar ca nu-l poti INREGISTRA. Plus ca-s o groaza de solutii informatice de completat rapid formulare. Eram pregatit pentru ambele scenarii. Mai invatati fratilor... Si eu mi-am inscris proiectul in prima secunda!
        • 0 (0 voturi)    
          hai serios? (Marţi, 7 septembrie 2010, 18:51)

          arici [anonim] i-a raspuns lui anonim

          de unde esti? - nu trebuie sa raspunzi.
          Pentru cineva pe care chiar intereseaza, nu ca pe tine te-ar interesa, aplicatia a fost disponibila inainte de lansarea oficiala. Asta pentru cine trebuie. Astfel superman so transformat in super-smekeru de romanica.
          faina tara, pacat ca e populata
      • 0 (0 voturi)    
        inregistrare (Marţi, 7 septembrie 2010, 19:26)

        IT [anonim] i-a raspuns lui IT-master

        In primul rand nu scrie nicaieri ca la 09.00.01 au fost completate cele 8 ci scrie ca intr-o secunda.

        In al doilea rand chiar crezi ca in romania exista punctualitate la secunda ca sa fie publicate la 09.00.00?
  • +3 (7 voturi)    
    Ce barba (Luni, 6 septembrie 2010, 16:40)

    Orpheus [utilizator]

    O barba atat de evidenta, numai nesimtitii din Romanica puteau sa faca.

    Daca ar exista vreo urma de lege, ar trebui invalidata toata povestea si refacuta pe criterii clare si transparente, nu penibilitatea asta de primul venit primul servit. Pai datele de la Goodwill erau deja bagate cand s-a inceput procedura. Sau mai are cineva vreo indoiala?

    Cine e in spatele acestei firme? Politia economica? Alo!!!
    • +1 (3 voturi)    
      De ce invalidat ? nu exista Justitie !? (Luni, 6 septembrie 2010, 19:34)

      Petronius. [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Justitia ar trebui sa se auto-sesizeze. Este un caz tipic de excrocherie, iar cei implicati trebuie sa fie anchetati pentru frauda cu fonduri publice.
  • +1 (1 vot)    
    Arta si precizie (Luni, 6 septembrie 2010, 16:41)

    andrei [anonim]

    POR si PNDR sunt cele mai corecte la depunerea proiectelor...
    la POR cand s-a depasit suma se anunta ca se inchide, dar mai este disponibila pentru depunerea proiectelor inca 2 sapt...
    la PNDR se si verifica conformitatea adm a proiectului la depunere...
    astia cu 80 de minute s-au crezut la un concert sau la un meci de fotbal
  • +5 (5 voturi)    
    Automatizare (Luni, 6 septembrie 2010, 16:42)

    Claudiu T. [utilizator]

    Daca s-a cunoscut structura paginii web inainte de publicare este nevoie de un programator incepator ca sa creeze o aplicatie care completeaza automat campurile formularului pe baza informatiilor dintr-un tabel (baza de date).

    Sunt curios cum arata metoda anti-spam (de obicei o imagine cuprinzand un text pe care trebuie sa-l descifrezi si sa-l introduci in formular). Dar nu ma astept sa fi fost scris de mana, aproape indescifrabil cu ochiul liber - adica se putea automatiza si identificarea acestor texte (studentii, mai ales, utilizeaza des aplicatii de OCR-izare a textelor scrise cu litere de tipar).
  • +1 (5 voturi)    
    fonduri si aranjamente (Luni, 6 septembrie 2010, 16:50)

    nelu [anonim]

    Este evident ca a fost un aranjament!

    Lasati domnilor competitie de proiecte. Dati un termen fix de minim 30 zile pentru depunere si dati astfel sanse egale tuturor IMM-urilor ca doar toti platesc taxe si impozite.

    In cazul de fata este de vazut daca cei iuti de mana nu cumva platesc mai mult cotizatii la partid decat taxe si impozite la buget

    Rusine!
  • +3 (3 voturi)    
    RATB (Luni, 6 septembrie 2010, 17:00)

    Vizitiul [utilizator]

    Ca la RATB :) Nu se sta in ordine la rand ci se imbulzesc toti si incep certuri etc, ce urat!
  • +3 (5 voturi)    
    POSCCE & POSDRU mizerabili POR & PNDR rezonabili (Luni, 6 septembrie 2010, 17:05)

    victor_moi [anonim]

    POSCCE are foste croitorese angajate ca evaluatori de proiect. Vorbesc serios!!!!

    Arhiva POSCCE e chiar pe holurile lor, prin praf printre paianjeni.

    POSCCE e institutia care tinea antreprenorii la coada zile intregi de dormeau la usa institutiei LA PROPRIU acum cativa ani. Dati search dupa "ANIMMC ", "coada" antreprenori" si cruciti-va!!!

    POSCCE ar trebui arsa si delegata sub autoritatea PNDR. Bine si POR e institutie ok...

    POS-DRU e la fel... fara cuvinte!!!! nu e de mirare fiindca o conduce barmanita (da, o barmanita!) Elenei Udrea.

    POS-DRU si POS-CCE sunt anti-exemplele gestionarii fondurilor europene.


    De ce la POR si PNDR se poate???? De ce????

    Lumea vede ...
  • +1 (3 voturi)    
    Trist, dar adevarat (Luni, 6 septembrie 2010, 17:09)

    Barbu [anonim]

    Metoda aleasa nu este tocmai fericita, dar pot sa va zic, ca nu a fost imposibila inregistrarea intr-o secunda sau chiar mai putin, pentru ca formularul s-a putut completa si mai repede de ora 9, numai butonul trimitere proiect a trebuit sa se apase dupa ora 9. Uitati-va mai bine pe lista: nr. de ordine 150, dupa numai 42 de secunde.... Aceeasi metode peste tot. Daca sistemul permitea, cei voiosi au si folosit. Felicitari! Insa sistemul intr-adevar nu este just.
  • +6 (8 voturi)    
    "eroare informatica" ? (Luni, 6 septembrie 2010, 17:10)

    Claudiu [anonim]

    Avand in vedere ca lucrez in domeniul consultantei si ca am fost direct implicat in depunerea de proiecte de azi dimineata va pot spune care a fost "problema": am intrat pe site-ul http://oiimm.mimmcma.ro/ si m-am logat pe contul meu in cadrul "Cereri de proiecte 2010" pe la ora 8:50 si am observat ca desi butonul "Inregistreaza proiect" nu era functional, totusi in partea stanga a paginii daca faceai click pe "Proiect nou" ti se deschidea formularul de completat, iar campurile acestuia puteau fi completate si "INAINTE" de ora 9, doar ca nu era activ butonul "Introduce proiect" pentru a inregistra efectiv proiectul. Acest buton a devenit activ la ora 9. Astfel se explica de ce multi aveau datele deja introduse la ora 9 si apoi doar au facut click pe "Introduce proiect". Am ramas surprins cand am vazut ca formularul se poate completa deja inainte de ora 9 , contrar celor publicate pe site, si m-am gandit ca un fraier ca este doar un formular de test si nu cel definitiv.
    Ca atare am asteptat ora 9 si apoi am facut click pe "Inregistreaza proiect" care "SURPRIZA" m-a dus la acelasi formular care era activ si inainte de ora 9.
    Acest lucru nu mi se pare corect deoarece unele proiecte practic au "furat" startul, mie luandu-mi cca 15 minute pentru a completa si verifica tot formularul si asta cu copy-paste. Asa se explica de ce unii au depus 6 proiecte in mai putin de o secunda.
    Un alt lucru "interesant" si neexplicabil este faptul ca depunerea de proiecte pentru Regiunea 1 (Ilfov-Bucuresti) a fost sistata la ora 9:18 pe motivul ca "valoarea fondurilor a fost depasita", iar ulterior s-a permis din nou depunerea de proiecte pe Regiunea 1 pt o perioada de cca 15 minute, dupa care s-a sistat din nou. Cine este persoana atat de influenta care nu a reusit sa-si depuna proiectul si pentru care s-a redeschis depunerea pe Regiunea 1. Interesant, nu?
    Concluzia: muncesti o luna-doua pe un proiect si apoi nu mai reusesti sa-l depui din cauza proastei "organizari". Va urma...
    • -1 (1 vot)    
      website nestandardizat la niciun POS (Luni, 6 septembrie 2010, 17:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      asta e problema...

      Nici POS-CCE nici POS-DRU nu au website-urile standardizate... e ca si cum tu ai merge cu caruta si ai trece drept autovehicul doar fiindca ai 4 roti...

      In plus, principiul "primul venit primul servit" e produse de lenea birocratica ... de ce se chinuie ei sa creeze punctaje precum la PNDR????

      cand pot doar sa lase lumea sa se inghesuie la coada...

      Apoi, de ce sa nu iti respinga proiectul pentru o mazglitura aiurea uitata ??? de ce sa se chinuie sa te asiste macar la conformitate??? neaa n-ai sa vezi la incompetentii de la POS-CCE....
    • 0 (2 voturi)    
      Da e si normal (Luni, 6 septembrie 2010, 18:04)

      Barna [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      daca te uiti din ce regiuni sunt "magicienii" realizezi imediat cine "nu fura" si "e corect" si are "civilizatie si cultura".
  • -1 (3 voturi)    
    Eu nu va inteleg... (Luni, 6 septembrie 2010, 17:17)

    alexis [anonim]

    In primul rand: este foarte posibil ca aplicatia sa fi fost disponibila mai devreme de ora 9 dimineata, dar acceptarea in sistem a cererilor de finantare sa fi fost posibila doar incepand cu ora 09.00. In cazul acesta, ar fi foarte usor de explicat de ce opt proiecte sunt intrate in sistem la 09.00.00 fix: solicitantii au completat datele inainte de ora 09.00, apoi au apasat un simplu buton, de trimitere a lor. Procesarea datelor nu cred ca dureaza mai mult de o secunda, ca la orice site care include formulare. Daca s-au trimis date de pe mai multe calculatoare din aceeasi firma de consultanta, iarasi se explica usor de ce sunt mai multe proiecte facute de aceeasi firma si aparute la aceeasi ora pe site.
    Partea cea mai importanta este alta. Mie toata stirea asta mi se pare o incercare de a cauta scuze pentru cei care s-au trezit ca nu mai pot accesa aceasta finantare. Pariez ca multi au crezut ca pot trimite cererile de finantare si maine, si peste o saptamana, poate chiar peste o luna. Nu cred ca incalzea pe nimeni daca primul proiect intra in sistem la ora 09.20 in loc de 09.00, atata timp cat, indiferent de situatie, tot azi s-ar fi epuizat alocarea de fonduri. Sunt sute de proiecte acolo, din toata tara, cu beneficiari diferiti, iar chestia asta nu este o teapa trasa de sistemul informatic sau de POSCCE, ci o palma trasa lenesilor. Cine a avut cererea de finantare facuta din timp, normal ca a trimis-o, ca stia ce inseamna principiul "primul venit, primul servit". Cine a crezut ca toata lumea din tara asta doarme si lasa trimiterea unui proiect de finantare in utima zi, s-a inselat amarnic, ca de obicei. Ideea e ca banii se terminau oricum azi, pentru ca numarul proiectelor era clar foarte mare si majoritatea cererilor sunt pentru maximul sumei ce se poate aloca per proiect. Data viitoare cand se mai lanseaza domenii de interventie cu principiul "primul venit, primul servit", o sa stie toti ce inseamna asta.
    • 0 (4 voturi)    
      un "lenes" (Luni, 6 septembrie 2010, 17:28)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui alexis

      cum de ti se pare corect sa se completeze datele inainte de ora 9 pe un formular despre care site-ul lor spunea ca nu va fi disponibil decat la ora 9 pentru a putea incepe atunci sa-l completezi? accesul la formularul respectiv trebuia blocat de IT pana la ora 9... a fost o eroare sau lasat intentionat asa...?
      te rog sa accepti numai "ganduri bune" de la mine si de la toti "lenesii" din tara asta care au "asteptat" lenevind sa inscrie proiectul in dimineata asta la ora 9
      • 0 (2 voturi)    
        alt "lenes" (Marţi, 7 septembrie 2010, 11:00)

        MOROMETE [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

        Asa cum spune si Claudiu nu este corect ca butonul sa fie activ inainte de ora 9.00.00, daca aceea era ora oficiala de "start". Prin activarea butonului inainte de ora respectiva s-a deschis "portita" pentru unele persoane. Prin urmare vina apartine celui care a activat butonul inainte, dand posibilitatea "cunoscatorilor" sa fure startul.
        A, inca ceva, pe site-ul http://poscce.mimmcma.ro, butonul de "proiect nou" din meniul din stanga este inca activ, dar cel din fereastra principala nu, asa ca cei curiosi pot sa se antreneze/cronometreze la "completat date in formular"
    • 0 (0 voturi)    
      nici eu nu te inteleg... (Marţi, 7 septembrie 2010, 14:06)

      felina [utilizator] i-a raspuns lui alexis

      de ce iti dai cu parerea fara sa citesti macar stirea cu atentie!
      - ora 9:00 nu era ultima zi, ci prima!
      - "este posibil sa..." - mie mi se pare evident acum, nu doar posibil
      - explicatiile tale sunt corecte, dar dupa sistemul "dupa razboi multi viteji s-arata!"
      - exista un regulament pentru respectivele aplicatii si acel regulament nu a fost respectat de cei care l-au impus - hai sa gasim solutie la asta si nu "explicatii" evidente la evenimente trecute
      - nu mai acuza oamenii care muncesc - chiar daca tu nu muncesti, tot de pe urma lor castigi...
  • 0 (2 voturi)    
    o mare magarie (Luni, 6 septembrie 2010, 17:18)

    consultanta [anonim]

    La ora 9 si opt minute !!!!!!!!!! nu am mai putut inscrie proiect pe regiunea 2 in conditiile in care am facut copy paste din formular, lucru care a durat 5 minute.

    este inadmisibil.
    nu se putea sa fi fost logat anterior orei 9 si sa fi avut posibilitatea sa inregistrezi.
    daca in 8 minute s-a epuizat ( de fapt dublat - adica 240 milioane lei ) suma pt regiunea 2 si majoritatea celor inscrisi au mers pe maxim de ajutor nerambursabil, aveti idee cat e valoarea ( cu tot cu TVA ca tot e 24 %) al unui astfel de proiect? Faceti calculul....daca asa stau lucrurile pe bune si chiar sunt atatea firme care chiar au ( cash sau garantat de banca ) banii astia, atunci .....unde-i criza? ar trebui sa - cum ii spunea- duduie economia si IMM-urile !
    PS. nu am rabdare acuma sa mai detaliez dar ca fapt informativ, din faimoasele IMM-uri fruntase si dornice de fonduri europene, din acelea inscrise printre primele stiu sigur ca unele nu au nici cifra de afaceri cat e proiectul, altele sunt in pragul insolventei, altele au de incasat TVA de la stat si alte datorii ( pt drumuri, asfaltari, etc, etc).
    Unde-i competitivitatea?????
    Pe la FMI poate..
  • +1 (3 voturi)    
    completare (Luni, 6 septembrie 2010, 17:19)

    alexis [anonim]

    Si inca o chestie, mica si neimportanta. Spune cineva pe aici ca la principiul "primul venit, primul servit" nu se pune accent pe calitatea proiectului, ci pe rapiditatea cu care este depus. Gresit. Daca persoana respectiva ar mai fi cautat pe minunatul Internet, ar fi aflat ca fiecare proiect depus astazi pe POSCCE va fi evaluat si punctat cu un scor de la 1 la 100. Cine are scor mai mic de 50 nu vede bani. Cine are de la 50 in sus, da. Normal, in limita fondurilor disponibile. Deci nu ia finantare orice imitatie de proiect, sau, ma rog, asa ar zice procedura asta... :)
  • -1 (3 voturi)    
    Frauda clara (Luni, 6 septembrie 2010, 17:22)

    Cremene [anonim]

    Spune cineva ca un programator "incepator" ar fi automatizat completarea formularului de inscriere a proiectelor. Corect, acest lucru se putea face. Insa completarea campului antispam nu putea fi realizata in mod legal decat manual. Si este in mod clar imposibil sa tastezi 4 caractere putin lizibile, sa verifici similitudinea dintre caracterele testate si cele afisate in campul antispam si sa dai Enter in 0 secunde. Nici macar intr-o secunda nu putea fi realizata aceasta operatie. Asadar reiese ca cei care si-au inregistrat proiectele mai repede decat ar fi fost posibil se gasesc intr-una din urmatoarele 2 situatii :
    - au avut acces la codul de generare al caracterelor din campul antispam--> Ilegalitate;
    - au folosit un program capabil sa "treaca" de campul antispam ce trebuia completat manual --> Ilegalitate.
    Cei care se afla in oricare dintre situatiile de mai sus sunt sub incidenta penala si in mod clar trebuie cercetati de catre organele de control competente, iar proiectele firmelor respective nu au ce sa mai caute intr-o asemenea competitie.
    Nota : firma Goodwill Consulting isi face reclama in loc sa ne lamureasca cum au trecut de campul antispam in mai putin de o secunda, asteptam din partea Hotnews clarificarea acestui "mister".
  • +1 (3 voturi)    
    big fis pentru nimic (Luni, 6 septembrie 2010, 17:35)

    Andreea [anonim]

    Este atata de simpla depunerea asta si atata de corecta nu inteleg de ce se alarmeaza lumea fara sa stie despre ce este vorba.
    In ceea ce priveste modul de analizare si aprobare a proiectelor, este mult mai corect cel primul venit primul servit, si nu persoana care se uita peste proiecte stabileste acest lucru, ci Ministerul care are in grija fondurile care se vor da prin respectivele programe, iar modul de depunere si analizare al dosarelor este trecut in Ghidul Solicitantului.
    Eu consider, apropo de primul venit, primul servit, mult mai avantajos, fata de o sesiune de depunere continua. Imi convine mai mult, in cazul in care am muncit o groaza sa scriu proiectul si sa il depun prima, sa fie analizat primul, si daca proiectul e castigator sa imi si primesc prima banii. E metoda de a merge sigur la castig. Si cea mai transparenta zic eu.
    Apropo de firma cu mai multe proiecte. Si cea mai mica firma de redactat proiecte are cel putin 3-4 calculatoare, iar una mare si serioasa, pe langa ca are vreo 10 pc-uri sau mai multe, poate are si vreo 5 birouri prin tara de unde se inscriu proiecte.
    Dar asa-i ca nu suntem destul de romani daca nu sarim repede sa aruncam cu oua in lucruri la care nu ne pricepem?
    • +1 (1 vot)    
      Corect...dar (Luni, 6 septembrie 2010, 18:02)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      Nu spune nimeni k la primul venit, primul servit se analizeaza asa mai ales k sunt mai multi evaluatori si isi impart proiectele...unul le ia pe primele 10...al doilea pe urmatoarele....si tot asha...
      in schimb selectia se face pe principiul primul venit, primul servit...
      de ce sa nu lase sa se depuna proiectele, iar selectia sa se faca asha cum spui tu...
      iti spun io ca daca vor sa iti scoata proiectul si sa il bage pe altul depus dupa tine...o s-o faca...poti sa faci tu ce-oi vrea...
      • -1 (1 vot)    
        . (Luni, 6 septembrie 2010, 18:47)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Da e foarte clar ca "se poate baga" un proiect inaintea mea, dar avantajul aici in ceea ce priveste transparenta, este timpul! Timpul este de partea ta. Esti rapid, te inscrii printre primii. Intr-un fel "ocupi" ceea ce ti se cuvine. Chiar daca dosarele se vor imparti la mai multi, la final, ordinea de impartire al banilor ar trebui respectat. Si revin la chestiunea timpului. Oricate dosare "s-ar baga" inaintea ta, tu ca proiect castigator, inscris printre primii, trebuie sa iti iei banii. Exista baza de date de inscriere, si daca nu ma insel si retin bine, la inscriere ti se numeroteaza pe loc dosarul, iti cunosti deja prioritatea. In schimb, la depunere continua, ai sansa foarte mare, da, sa ramai primul sub linie, pt. ca s-au terminat fondurile. Dar cred ca exageram. Lucrurile nu sunt pe atat de negre si corupte pe cum se crede. Lipsurile se afla in proiecte ;)
        • 0 (2 voturi)    
          eu ma refeream la altceva... (Luni, 6 septembrie 2010, 18:55)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui Andreea

          ma refeream la faptul ca indiferent cat de bun e un proiect, daca exista interesul ca proiectul de dupa tine sa iasa, atunci tu vei avea proiectul respins dintr-un motiv inventat, iar celalalt il va avea aprobat...
          e adevarat ca poate e prea negru totul, dar prea multe s-au intamplat....
          stii cum se zice: Nu vreau sa blestem, dar sa dea Dumnezeu si Maica Domnului...;)
  • -1 (3 voturi)    
    DEGEABA VORBIM DACA NU ACTIONAM (Luni, 6 septembrie 2010, 17:48)

    consultant [anonim]

    acesta este rezultatul faptului ca nimeni nu a comentat ( si ma refer aici la reclamatii scrise, presa, tam-tam) referitor la evaluarea, contractarea si rambursarea in cadrul POS CCE.

    Daca tot vorbim si nu facem nimic, o sa ramanem noi astia fraieri cu proiectele neinscrise si cei smecheri cu lauda.
    In mod normal si competitiv, dupa toate regulamentele si comunicatele date anterior pe site referitor la modul de inregistrare, aceasta licitatie TREBUIE anulata!
    De ce nu depunem toti constestatie????

    Nu sunt din Bucuresti dar vin maine sa mi se explice exact cum sta treba cu chestiile alea de te puncteaza - competitivitate, egalitate de sansa, etc, etc.
    Daca nu veti face nimic in sensul anularii acestei sesiuni total ilegale, iarasi va veni primul-ministru sa ne certe ca nu absorbim bani, sa avem grija ce facem cu fondurile, etc....
    Sau ca de obicei , conform traditiei, cainii latra, caravana trece!
    Asta-i tara in care ne complacem sa traim si mai avem pretentii de europeni.
  • -1 (3 voturi)    
    proiecte cu viteza luminii (Luni, 6 septembrie 2010, 17:54)

    wurscht [anonim]

    Asa ceva este incredibil! Selectia unor proiecte sa se inchida dupa o ora si 20 de minute si sa se faca doar online? Ce se intampla cu un proiect trimis prin posta, este el considerat din start in afara de concurs? Asa ceva poate intra in limitele legalitatii doar in Romania sau in "bananiere", intr-o tara ca Germania, in nici un caz. Aici, pentru orice demers electronic, exista si varianta tiparita, caci altfel sunt discriminati cei care nu opteaza pentru continut in forma electronica, desi transmiterea lui e mai rapida.
    • -1 (1 vot)    
      aham (Luni, 6 septembrie 2010, 18:54)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui wurscht

      Iata ce se intampla cand nu stii despre ce vorbesti! Este vorba despre inscrierea proiectelor! Nu selectionarea lor. Ce inseamna asta? Te inscrii in rubricile respective in care se cer cateva date despre societatea care solicita finantarea, date de contact, numele proiectului si altele. La unele programe inregistrarea se face informatic. Asa e cerinta. Dupa asta se recurge intr-un anumit termen la trimiterea proiectelor propriu-zise, pe suport de hartie si pe suport tehnic sau cum s-o mai numi pe cd, la centrul regional teritorial in care se afla societatea sau inregistrat personal la sediu.
      In fine.
  • +2 (2 voturi)    
    Acord (Luni, 6 septembrie 2010, 17:57)

    dereck [utilizator]

    Sunt absolut de acord cu alexis. Cam asa sta situatia. Nu exista nici o frauda, doar ca unii s-au folosit de posibilitatile oferite de site. Avand in vedere ca te putea-i loga inainte de ora 9, era simplu sa completezi formularul, si la ora 9 fix doar sa apesi pe butonul de inregistrare. Iar Dlui Marian Stoian ii transmit, ca daca ii lua 10 minute sa faca o inregistrare, mai degraba sa ia sapa in mana, si sa lase calculatorul altora. In zece minute a avut loc deja apropae 400 de inregistrari. Cu siguranta frustarea si invidia vorbeste din oameni. Iar oricum, competitia va avea loc dupa depunerea dosarelor, pe timpul evaluarii.
    • -1 (1 vot)    
      "dezacord" (Marţi, 7 septembrie 2010, 12:22)

      MOROMETE [anonim] i-a raspuns lui dereck

      1. Frustrarea si invidia "vorbesc" (in antiteza cu, sa zicem, "Dereck si Alexis vorbeste");
      2. Frauda exista, pe de o parte la cel care a activat acel buton inainte de ora oficiala (a oferit "posibilitatea"), iar pe de alta parte la cel care a a stiut/s-a folosit de "posibilitatea" "oferita" de site;
      3. avand in vedere ca sistemul de acordare a finantarii nu este "concurs de proiecte" ci "primul venit, primul servit" (cu conditia punctajului minim de 50 de puncte, normal) este evidenta preocuparea unora pentru "folosirea posibilitatilor oferite de site".
  • +2 (2 voturi)    
    Corectare.... (Luni, 6 septembrie 2010, 17:59)

    dereck [utilizator]

    Wurscht, daca habar n-ai despre ceva, mai bine taci, ca doar te faci de ras. Bineinteles ca exista si aici depunere tiparita, in maxim 7 zile dupa inregistrare.
  • -1 (3 voturi)    
    buton inactiv? (Luni, 6 septembrie 2010, 18:02)

    adib [utilizator]

    Chiar daca formularul era disponibil inainte de ora 9:00:00 este necesar un Refresh la browser pentru ca butonul de inregistrare sa devina activ, ceea ce duce la pierderea datelor anterior completate. Deci tot trebuiau sa o ia de la inceput cu completarea.
    • +1 (1 vot)    
      Nu era inactiv (Luni, 6 septembrie 2010, 18:10)

      Barbu [anonim] i-a raspuns lui adib

      Butonul pentru trimiterea proiectului nu era inactiv. Dupa click dadea un mesaj de eroare `Inscrierea este posibila numai dupa ora 9:00`, ceva de genul. Deci in consecinta metoda descrisa de Alexis este probabil cea mai rezonabila explicatie pt inregistrarea proiectelor.
      • -1 (1 vot)    
        am inteles... (Luni, 6 septembrie 2010, 18:25)

        adib [utilizator] i-a raspuns lui Barbu

        atunci au avut un plus doar cei care stiau ca formularul va fi disponibil inainte de ora 9 sau care s-au nimerit pe acolo inainte de 9
    • -2 (2 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Luni, 6 septembrie 2010, 18:20)

      Cremene [anonim] i-a raspuns lui adib

      Ai dreptate, adib. Pentru a deveni activ butonul de inregistrare trebuia dat Refresh, ceea ce ar fi condus automat la pierderea datelor deja introduse. Ma intreb cine ti-a dat -1? Cineva de la OI sau cineva de la deja "celebra" firma Goodwill Consulting?
      Singura solutie pentru cei de la OI este sa anuleze aceasta sesiune de inregistrare si sa declanseze o noua sesiune FARA a mai lasa sansa fraudarii procesului de inscriere a proiectelor sau sa elimine din aceasta sesiune firmele de consultanta care au reusit "performanta" de a depune proiectele in mai putin de 2 sau 3 secunde (cel putin atat era necesar pentru tastarea campului antispam si apasarea tastei Enter).
      • 0 (0 voturi)    
        CONTESTATIE (Marţi, 7 septembrie 2010, 16:13)

        consultant [anonim] i-a raspuns lui Cremene

        Asadar, cei care se simt cu musca pe caciula dau -1 la discutiile legate de constestatia licitatiei on-line.
        Stimati colegi, sesizare se va face si nu numai catre organismele din tara responsabile, pentru ca atata timp cat exista ghiduri si instructiuni pentru beneficiari, exista si regulamente europene de functionare a AM si a sistemului de inscriere proiecte. Exista toate premisele pentru anularea licitatiei, ideea e ca sunt putini cei care vor face contestatie si cei mai multi doar isi dau cu parerea la ce a fost... Ce a fost si cum a fost e una, important e ce trebuie sa fie.
    • -1 (1 vot)    
      incorect (Miercuri, 8 septembrie 2010, 2:12)

      iulian [anonim] i-a raspuns lui adib

      Ai primit explicatia, care are sens, dar, ca fapt divers, pentru a modfica continutul unei pagini web nu este neaparat nevoie de refresh la pagina (ajax de exemplu) si in plus, chiar daca ar fi nevoie de un refresh, aceasta nu inseamna neaparat pierderea datelor introduse ;)
  • +1 (1 vot)    
    Corectie... (Luni, 6 septembrie 2010, 18:05)

    dereck [utilizator]

    Consultantule, si tu vorbesti aiurea. Banii se vor absorbii, ca doar s-a inchis sesiunea, nu? Au inregistrat aproapee 700 de firme, si vorbim de o acoperire de 150%
    • -1 (1 vot)    
      Hoooo...nenea... (Luni, 6 septembrie 2010, 18:13)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui dereck

      Ce esti asha de agresiv?! Isi spune si omu' pasu'...
      Am inteles cu totii ca tu ai reusit...bravo tie...
    • +1 (1 vot)    
      nu e corect (Luni, 6 septembrie 2010, 18:37)

      Oana Ilie [anonim] i-a raspuns lui dereck

      crezi ca daca s-au depus 700 de proiecte vor lua toate banii? cate din aceste proiecte vor lua punctaj peste 50 de puncte? numarul de proiecte inregistrate nu e un indicator al absorbtiei fondurilor ci numarul de proiecte contractate si va trece mult timp pana vom afla
      • +1 (1 vot)    
        Corect, (Luni, 6 septembrie 2010, 19:04)

        dereck [utilizator] i-a raspuns lui Oana Ilie

        dar avand in vedere acoperirea de aproape 200% cu siguranta se vor epuiza fondurile.
  • +2 (2 voturi)    
    Corectie... (Luni, 6 septembrie 2010, 18:33)

    dereck [utilizator]

    Nu e nici o agresivitate, doar faptul ca nu prea tolerez prostia. E mai usor sa dai din gura decat sa te documentezi in prealabil. Nu am inregistrat nici o firma, dar am purificat site-ul inainte sa postez orice comentariu. Siteul este accesibil de cateva saptamani, deci cei care au inregistrat in primele secunde, cu siguranta au completat formularul inainte de ora 9, si la 9 fix, au apasat butonul Inscriere proiect. Fara nici un refresh, fara nimic. In primul minut a avut loc peste 150 de inregistrari. Oare cu totii au fraudat? Prea putin cred...
    • -1 (1 vot)    
      De acord...dar (Luni, 6 septembrie 2010, 18:40)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui dereck

      plecam de la o ipoteza...
      goodwill a inregistrat 41 de proiecte in primele 100...
      daca mai sunt 2-3 ca ei, putem presupune ca ei au stiut dinainte ca formularul e disponibil inainte de ora 9?
      cum am spus si mai sus...nu iti garanteaza nimeni ca dak ai depus proiectul inaintea mea...nu te fac dup-aia...
      problema se pune doar de corectitudine si de transparenta, nu de "harnicie" sau "lenevie"...
      • +2 (2 voturi)    
        Corect, (Luni, 6 septembrie 2010, 18:59)

        dereck [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        oricum calitatea proiectelor depuse va conta la urma urmei.
        • -1 (1 vot)    
          calitatea proiectelor (Marţi, 7 septembrie 2010, 11:38)

          expertizatu maximus [anonim] i-a raspuns lui dereck

          da.. va conta ultima!
      • +2 (2 voturi)    
        Imi permit... (Luni, 6 septembrie 2010, 19:05)

        Andreea [anonim] i-a raspuns lui andrei

        ...sa intervin daca nu deranjez. Legat doar de chestiunea câţi ştiau că formularul era activ înainte de ora 9. Nu ştiu cum a fost acum, dar în general, când e vb de înscriere de proiecte sau de terminarea unui proiect si trimiterea lui la timp, intr-o astfel de societate este alertă maximă. Nu ai voie să prierzi nici o clipă şi nici nu pleci acasă până proiectul nu e gata/trimis/inregistrat whatever. Şi sunt persoane care numai asta au de făcut: F5, F5, F5 încontinuu pe toate site-urile. E o nebunie. dar după cum s-a văzut şi astăzi: o întârziere de 5 minute-10 te poate costa 100.000 de euro sau ce sumă pofteşti în proiect!
  • -1 (3 voturi)    
    frauda (Marţi, 7 septembrie 2010, 0:43)

    cons [anonim]

    Cei care au inregistrat foarte repede cererile le-au completat inainte de ora 9 inclusiv campul antispam, la noua au dat doar clic pe butonul inregistreaza.
    Aplicatia a fost astfel "gandita" incat sa existe si aceasta cale "legala" care teoretic putea fi folosita de oricine.
    Toti cei care aveau proiecte pregatite (si au fost foarte multi - au fost sute de cereri inscrise si au ramas pe afara poate sute de cereri) erau logati cel tarziu la 9 fara 10, insa nu toti au fost "informati" ca pot sa-si completeze datele in varianta pe care au considerat-o doar demo . Initiatii le-au inscris in primele maxim 2 minute, daca se va verifica de unde provin o sa aveti surpriza sa constatati ca provin de la un numar redus de firme de consultanta (41 de la goodwill si tot asa). Cei de la goodwill explica cum au muncit pe branci si cum s-au pregatit, intr-adevar s-au " pregatit", foarte bine, pun pariu ca este stabilit foarte clar si comisionul care-l vor plati pentru fiecare dosar aprobat.
  • -1 (1 vot)    
    continuare- frauda (Marţi, 7 septembrie 2010, 0:53)

    cons [anonim]

    Nu stiu cam au iesit in fata cei de la goodwill, si nici nu ma intereseaza, probail ca au vrut sa-si faca reclama sa arate cat sunt de descurcareti. Au lucrat cu 14 oameni au inregistrat 41 de dosare in primele 100, adica in primele 13 secunde de la deschidere. Nu-i imposibil, fiecare din cei 14 s-au logat pe trei useri diferiti, in cele 13 secunde au dat doar 3 clicuri in trei ferestre diferite.

    Ideea este ca nu-i corect. Cum va explicati ca la ora 9.10 pe regiunea 2 primesc mesaj de "buget epuizat" si totusi sunt foarte multe cereri inscrise dupa aceasta ora, s-au facut inscrieri chiar si la 10.20.

    Multe lucruri n-au functionat corect, iar intreaga procedura ar trebui reluata, iar cei care au lasat "portite" pentru baietii destepti si harnici (au lasat portite si au facut intelegeri - pentru fiecare dosar aprobat suma era clar stabilita- ar trebui inlocuiti urgent. Oamenii astia impreuna cu consultantii care folosesc astfel de metode ne fac foarte mult rau la toti.
  • +1 (3 voturi)    
    frauda- continuare 2 (Marţi, 7 septembrie 2010, 1:03)

    cons [anonim]

    Credeti ca toate dosarele astea pregatite cu mare viteza si depuse in secunda 0 sunt foarte bine facute si excelent fundamentate? Sa fim seriosi, batalia mare a fost sa se inscrie rapid, mai departe lucrurile se ajusteaza din mers.

    Cititi putin in ghidul solicitantuli cerintele din Planul de afaceri la partea de indicatori financiari. Explicatiile te baga in ceata, de ce credeti ca nu sunt foarte clare, pentru ca la acel criteriu poate foarte usor sa-ti dea 0 puncte si sa-ti respinga dosarul. Cei "initiati" si "experimentati" care au stiut sa inscrie cererea in secunda 0, au primit cu siguranta si informatii mult mai "clare"

    Inchei cu un citat din Grigore Alexandrescu daca mai tin bine minte din scoala primara:

    -Gindirea voastra zise, imi pare minunata, iar sentimentul vostru il cinstesc, fratii mei

    -Noi fratii tai....... potaie, o sa-ti trag o bataie pe care s-o pomenesti"
    -Cunosti tu cine suntem si ti se cade tie lichea nerusinata astfel sa ne vorbesti!
    ............................................
    "Noi vrem egalitate, dar nu pentru catei"
    • +1 (1 vot)    
      sfatus maximus (Marţi, 7 septembrie 2010, 11:00)

      inititatu experimentatu expertizatu certificatu [anonim] i-a raspuns lui cons

      daca ai impresia ca poti face consultanta exclusiv de la birou, cu ghidul in mana, esti in eroare.

      urmareste cu atentie precizarile disponibile aici:
      http://www.youtube.com/watch?v=w0PO1eSqm7E

      :)

      toate bune si succes
  • +1 (1 vot)    
    eligibilitate proiect (Marţi, 7 septembrie 2010, 9:57)

    Iovan [anonim]

    Exista cumva un exemplu de proiect de succes care sa fie luat drept exemplu? S-a specificat cum vor fi acordate punctele pentru evaluarea proiectelor?
    • -1 (1 vot)    
      eligibilitate proiect (Marţi, 7 septembrie 2010, 10:55)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Iovan

      adevarata licitatie e pe spagi, altfel cum va explicati ca prin ghid se impune o formula de calcul pentru valoarea reziduala a utilajelor, care aplicata, da valori mai mari decat cele initiale; Si atunci, cum sa faci, cum ar trebui sa fie corect si sa-ti respinga proiectul ca n-ai respectat ghidul sau sa faci ca ei si sa-ti asumi profesional niste aberatii??
      Astfel de exemple sunt cu duiumul in ghid
  • +2 (2 voturi)    
    comentariu (Marţi, 7 septembrie 2010, 10:08)

    Benedek Vilhelm [anonim]

    Felicitari firma Goodwill Consulting. Doar prin prisma modalitatii de inregistrare firma a dovedit ca are o echipa capabila sa duca la bun sfarsit un proiect european.Si altii care au inregistrat doar 10 sau 20 de proiecte au procedat la fel ca si GWC.Atunci unde este frauda? Doar ca au gasit timp poate si sambata si duminica ca sa adopte cea mai buna strategie de inregistrare a proiectelor.Au facut doar atat cat a permis programul de inregistrare.
    Dar acesta a fost primul pas. Proiectul inca trebuie elaborat care presupune un efort poate mai mare decat inregistrarea.Dar primul pas a fost facut cu succes.Cei nemultumiti sa nu caute motive si acuzari , va rog sa lucrati serios cu clientii Dvs.
  • +2 (2 voturi)    
    Consultantii contactati de euractiv (Marţi, 7 septembrie 2010, 10:38)

    Calinus Maximus [anonim]

    1 Nu era obligatoriu sa inregistrezi datele dupa 9.00 nu scria nicaieri asta. Eu am inscris proiectul pe loc eligibil fara nici un fel de interventie. Si nu sunt din cluj.
    2 Daca in 2 ani de zile nu v-ati invatat ca pentru apelurile de la OI ANIMMC trebuie sa iti iei absolut toate masurile de prevenire a riscurilor, va sfatuiesc sa va indreptati spre alte apeluri. Pentru axa asta trebuie sa: nu dormi noaptea de dinaintea lansarii, sa te conectezi de la un calculator cu o conexiune extreeem de puternica, sa iti faci scenarii vis-a-vis de ce ar putea inventa oamenii de bine.


    E foarte trist dar asta e contextul. Nu inteleg de ce ar astepta cineva ca sistemul asta de implementarea sa functioneze altfel decat functioneaza in general institutiile la noi. Functionarii de acolo sunt la fel de prost platiti si la fel de expusi ca toti ceilalti.


    @ ciprian. Catalina Melita nu blocheaza nimic.
    AM-ul e blocat .
  • -1 (1 vot)    
    Precizari (Marţi, 7 septembrie 2010, 10:40)

    Marian Stoian [anonim]

    Declaratia mea in legatura cu posbila viciere a sistemului nu a reprezentat in mod obligatoriu o acuzatie de frauda. Ceea ce am sustinut este faptul ca in mod normal inscrierea in sistem trebuia sa inceapa la ora 9.00. Daca sistemul a permis altfel fara a se explicita direct si transparent, atunci este un sistem viciat. Proiectul depus de noi este un proiect "in bani", deci nu avem un interes direct. Tocmai pentru ca aceasta linie de finantare este una de interes marginal pentru noi - ca firma de cosnultanta- ne-am permis sa facem acele comentarii.
    In alta ordine de idei, apreciem eforturile AM POS CCE privind implementarea programului. Pe de alta parte, consideram in general ca OI pentru IMM nu se ridica la acelasi nivel.
    • +1 (1 vot)    
      intrebare dl Marian (Marţi, 7 septembrie 2010, 11:19)

      expertizatu [anonim] i-a raspuns lui Marian Stoian

      inscrierea in sistem dupa ora 9 a utilizatorului sau a proiectului?
  • -1 (1 vot)    
    @victor_moi (Marţi, 7 septembrie 2010, 10:42)

    Calinus maximus [anonim]

    Victore, la POS DRU lucrurile au inceput sa functioneze muuuult mai bine decat in era iova. nu e "vina " prietenei lu udrea, doar ca mai prost nu se putea
  • -1 (1 vot)    
    Primul venit primul servit? (Marţi, 7 septembrie 2010, 10:42)

    Bucur [anonim]

    De COMPETENTA, PROFESIONALISM ati auzit?
    Cand completezi o fisa de post in SUA exista o rubrica de NEPOTISM unde te intreaba daca ai vreo ruda in firma unde vrei sa te angajezi.
    SUNTETI CU ANI LUMINA IN URMA!!!
    • -1 (1 vot)    
      @bucur (Marţi, 7 septembrie 2010, 11:02)

      expertizatu [anonim] i-a raspuns lui Bucur

      persoane din sua care acolo nu indeplinesc cerintele pentru a se inscrie la un MBA (de experienta) se intorc in romania ptr a fi oameni de stat :)
  • +1 (1 vot)    
    Se putea, dar totusi ....... prea de tot. (Marţi, 7 septembrie 2010, 12:23)

    Un asa zis consultant [anonim]

    Aici consider ca trebuie spus un banc:
    Tzic a fost intrebat de Dumnezeu: cand ai vrea sa mori Itzic?
    La care Itzic raspunde: Doamne as vrea sa mor cand toate ceasurile vor arata aceeasi ora.

    Se putea incepe completarea formularului de la ora 8,40. Mai devreme nu se putea deoarece la 20 de minute erai delogat automat si trebuia sa o iei de la capat.
    Faptul ca fiecare secunda a a contat, consider ca singura "golaneala" a fost ca cineva a stiut la secunda ora exacta a serverului pe care functiona aplicatia. Eu am in birou 4 calculatoare si fiecare arata alta ora, si sunt sigur ca niciunul nu are aceeasi ora la secunda cu serverul de care vorbim.
    Personal am inceput sa completez formularul de la 8, 46 de minute. Completarea lui cu copy si paste a durat cam 10 minute fara sa fiu grabit. La 0ra 9 si 2 minute am dat "inscrie proiect" aproape instantaneu am primit confirmarea inscrierii cu un numar aproape de 280.
    Revenind la banc si la cele cateva secunde care au facut diferenta intre primele 200 de proiecte:
    -daca dadeai "insriere proiect" cu doar o singura secunda inainte de secunda zero a serverului, mesajul de eroare iti lua alte cateva secunde ce se cuantifica in zeci de numere de inregistrare;
    -foarte putin probabil ca toate ceasurile (setarile orei) calculatoarelor de pe care s-au inscris proiectele (cele din secunda 0 care au devenit dubioase) sa fie corelate la secunda cu serverul ministerului intamplator (sau poate exista o solutie tehnica?);
    • 0 (2 voturi)    
      Inca o data va pierdeti in probleme tehnice (Marţi, 7 septembrie 2010, 12:54)

      Bucur [anonim] i-a raspuns lui Un asa zis consultant

      ...cand adevaratele probleme sunt incompetenta, neprofesionalismul si nepotismul.
      Incepeti reformarea societatii de aici in fiecare clipa a activitatii voastre si lucrurile se vor indrepta!
      • 0 (0 voturi)    
        Hopa! (Marţi, 7 septembrie 2010, 14:44)

        Bucur [anonim] i-a raspuns lui Bucur

        Promotorii nepotismului, neprofesionalismului si incompetentei au inceput sa-mi dea minusuri!
        Uitasem, sunt in Romania. Scuze!
    • +1 (1 vot)    
      E foarte simplu... (Marţi, 7 septembrie 2010, 14:53)

      dereck [utilizator] i-a raspuns lui Un asa zis consultant

      greenwich mean time.....
    • +1 (1 vot)    
      Solutia simpla.... (Marţi, 7 septembrie 2010, 15:00)

      dereck [utilizator] i-a raspuns lui Un asa zis consultant

      greenwich mean time....
  • +2 (2 voturi)    
    proiecte IMM (Marţi, 7 septembrie 2010, 14:06)

    Susana Axinte [anonim]

    De ce nu credeti in tinerete, poate sa faca orice, mai ales cand lucreaza intr-o echipa ca GOODWILLConsulting! Felicitari!
    Lucreaza ziua si noaptea, indiferent daca e sambata sau duminica, cu toate competivitatea, seriozitatea lor TOATA ECHIPA PENTRU UN SINGUR TEL, SA AIBA SUCCES!! De accea au invatat atata, de aceea au urmat Studii europene... si au reusit sa inregistreze repede simultan pe mai multe calculatoare! Pe mai departe trebuie sa satisfaca si clientura GWC, sa aiba succes la aprobarea proiectelor. Toata viata e un concurs! Cine stie castiga! Acesta era primul pas efectuat de echipa GWC, dar pe mai departe, trebuie sa lucreze si mai mult, sa fie CEI MAI BUNI! GOOD WILL!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu am absolut nimic contra.. (Marţi, 7 septembrie 2010, 14:47)

      Bucur [anonim] i-a raspuns lui Susana Axinte

      ...GWC ci impotriva acelora care cred ca primul sosit - primul servit este un principiu de aplicat si inafara unui rand la supa populara!
  • +1 (1 vot)    
    Felicitari echipa Goodwill (Marţi, 7 septembrie 2010, 15:36)

    iani velciov [anonim]

    Felicitari echipa Goodwill
  • 0 (0 voturi)    
    ...DNA...? (Marţi, 7 septembrie 2010, 19:27)

    bm [anonim]

    ...e simplu...! ...sa vedem cine a castigat si cu cine e ruda ...!
  • 0 (0 voturi)    
    Oricum nu se va face nimic (Marţi, 7 septembrie 2010, 21:47)

    Abramburica [anonim]

    Formularul publicat pe site-ul OI pentru IMM ca este cel corect si ca acela va fi completat in aplicatie incepand cu 06.09.2010 ora 9:00 nu era in aplicatia on-line.
    In formularul dat ca si corect prin comunicatul OI al treilea camp trebuia completat cu "Obiectul principal de activitate" (text), chiar sub Codul CAEN rev. 2 aferent obiectului principal de activitate (Ordin 337/2007) (care trebuia completat cu cifre).
    In formularul disponibil on-line nu aparea campul cu "Obiectul principal de activitate" (text), ci doar cel numeric de COD CAEN
    Cand am intrat pe site inainte de ora 9 am vazut ca formularul nu este modificat, m-am gandit ca abia de la ora 9 va aparea cel modificat, asa cum au spus in comunicatul de presa.
    Dar surpriza, la ora 9:00 era acelasi formular si se pare ca se putea completa dinainte, fapt ce cei de la OI pentru IMM au uitat sa precizeze.
    Referitor la comunicatul Catalinei Melita ca aceasta metoda este corecta si ca au facut acest lucru deoarece anul trecut au fost reclamatii ca sunt avantajati cei care introduc mai repede, ca ar fi concurs de tehnoredactare, dar au remediat acest lucru si acum societatile isi puteau pregati proiectele cu 20 de minute inainte (fapt nespecificat in comunicarile OI IMM) nu se transforma atunci intr-un concurs de "cine da click mai repede"?
  • 0 (0 voturi)    
    ciudat (Miercuri, 8 septembrie 2010, 9:30)

    consultant [anonim]

    am scris si la OLAF, poate ajuta la ceva. sau nu?
    • +1 (1 vot)    
      raspunsuri (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:14)

      alt consultant [anonim] i-a raspuns lui consultant

      Sunt mai multe aspecte de clarificat:
      1. vad ca nimeni nu aminteste de faptul ca formularul a fost modificat ultima oara vineri noaptea. multi probabil nu au stiut, si au pierdut timp dimineata sa completeze campurile noi.
      2. procedura a fost corecta si transparenta, nu a fost frauda. puteai completa tabelul inainte de ora 9 si sa dai submit la 9:00:01. nu e nimic ilegal.
      3. principiul primul venit-primul servit este unul care nu are nimic de-a face cu competitia corecta si concurenta reala intre proiecte. Primul venit poate face 50 de puncte si ultimul 80. Deci, care ar fi fost mai bun pentru a primi finantare?
      4. Doamna Melita este corecta, pot garanta
      5. GWC nu e neaparat de felicitat, dar nici de acuzat pentru folosirea eficienta a cadrului tehnic oferit.
      6. Marile shmenuri vor fi facute la partea de evaluare, unde sunt multe criterii la care poti sa iei zero! In acest fel multe proiecte depuse in locuri eligibile vor fi eliminate.
      7. AM este o institutie corupta, unde evaluatorii proiectelor scriu la randul lor proiecte si apoi le evalueaza. :)

      Sunt multe lucruri dubioase in procedurile acestea, dar nu neaparat inregistrarea online. Inteleg frustrarea celor care nu au mai apucat sa depuna sau a celor care au depus dar sunt pe loc neeligibil. Probabil ca si eu as fi fost la fel de aprins daca nu reuseam sa inscriu toate proiectele in timp util.
      Pentru cei care nu au reusit acum, sa aplice pe A1, care va fi lansata in aceasta toamna.
  • 0 (0 voturi)    
    cum? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:31)

    eu [anonim]

    ma intreb cum a fost posibil ca unele firme sa se inscrie de mai multe ori ? de ex: SMART MEDIA SRL care apare de vreo 4 ori pe Satu Mare si 1 data pe Prahova?
    interesant? nu? normal ca se termina banii!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri