​Verificarea la nivel international a logo-ul brandului turistic al Romaniei elaborat de consortiul cu care a colaborat Ministerul Dezvoltarii - "frunza nefericita" (n.r.)- a avut un final fericit, dupa cum a declarat astazi Elena Udrea, ministrul de resort. OSIM si Oficiul pentru Armonizarea Pietei Interne (organismul corespondent european) au decis ca logo-ul este original. Udrea le-a mai spus jurnalistilor ca "persoana despre care ati spus ca a creat o frunza asemanatoare a dat o declaratie ca nu este un produs identic".

Brandul turistic al RomanieiFoto: Hotnews

Potrivit acesteia, brandul turistic a fost declarat cu aproximativ o luna in urma de catre OSIM original si unic pe piata romaneasca, iar pe 28 octombrie a trecut si faza de verificare la nivel international, la OHIM (The Office of Harmonization for the Internal Market). "Nu avem nicio opozitie la nivel international", a spus Udrea.

Potrivit MDRT, designerul belgian Tom Nulenscaruia i-a fost atribuita "frunza" originala a transmis o declaratie Ministerului in care spune ca desenul din brandul turistic nu ii apartine.

Asadar, brandul turistic va fi utilizat si promovat in cadrul campaniei pe care MDRT o va derula pe Facebook.