Mugur Isarescu: Bucurestiul ar putea sa intre si maine in zona euro

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 2 mai 2013, 19:20 Economie | Finanţe

Bucurestiul, daca il decupam, cred ca ar putea sa intre si maine in zona euro, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu, potrivit Agerpres.

"Bucurestiul este cam cat o tara baltica. Facand o comparatie la fel de nefericita ca dintre Romania si o tara baltica as spune ca Bucurestiul cred ca ar putea sa intre si maine in zona euro daca ne ambitionam, dar toata chestia este sa-l decupam si sa-l ducem aici la Fierbinti, "Las Fierbinti" sau cum se numeste", a spus guvernatorul BNR.

Acesta a afirmat ca nu vrea sa spuna niciun termen fix pentru adoptarea monedei europene.

"Am inteles, din ce a declarat premierul si l-am ascultat, ca dansul a vorbit despre o perioada rezonabila si despre intrarea in momentul in care economia romaneasca sa fie pregatita, intrucat ea trebuie sa faca fata unui mediu concurential, iar experienta catorva tari, care sunt in zona euro, au fost stranse in corsetul cursului de schimb, arata ca este mai mult decat riscant sa intri intr-un asemenea corset nepregatit. Prefer sa nu pronunt niciun fel de termen fix. Invit pe toti cei care doresc sa participe la Comitetul de trecere la euro care se tine trimestrial la BNR si sa constate cate lucruri sunt de facut, inclusiv chestiuni tehnice. Deocamdata, constat ca Bulgaria a renuntat la termen, iar celelalte trei tari, ma refer la Ungaria, Polonia si Cehia, nu au un termen fix. Deci, au adoptat aceasta pozitie relativ flexibila din considerente legate de ce se intampla in zona euro. Mai ramane intrebarea de ce fac exceptie tarile baltice", a explicat Isarescu.

Potrivit acestuia, tarile baltice au doua caracteristici, iar unul dintre ele este ca au consilii monetare.

"Cand citim de ce Romania nu a adoptat in '98 Consiliul Monetar acolo era trecut la puncte nevralgice dificultatea gasirii unui exit. Adica este o solutie extraordinara pe termen scurt si mediu, dar dupa ce se termina Consiliul Monetar sa ai unde sa de duci, altfel te pandeste soarta Argentinei. Ea nu a avut unde sa se duca decat in criza, dupa ce avantajele Consiliului Monetar au disparut si s-au acumulat tensiuni si presiuni care nu au mai putut sa fie rezolvate prin politici interne, ceea ce se numeste devalorizare interna. Atunci sistemul a explodat. Al doilea motiv pentru care tarile baltice sunt greu de comparat cu Romania se refera la dimensiuni", a precizat oficialul BNR.






Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








9057 vizualizari
  • +2 (10 voturi)    
    asta a tras un unu mai pe cinste ! (Joi, 2 mai 2013, 19:49)

    nash pandelica [utilizator]

    go for it, dude !
  • +3 (17 voturi)    
    Ar putea sa intre.. (Joi, 2 mai 2013, 19:52)

    bogdan1477 [utilizator]

    Bucurestiul fara restul tarii ar ajunge la un sfert din PIB-ul actual.
    Tot ce e politician, mass-media, sediu central de banca (si in general orice firma cu sediul central in Bucuresti si activitate in toata tara) unde se iau deciziile pentru toata tara ar deservi 2 mil de locuitori in loc de 16 mil.
    • +6 (8 voturi)    
      da, dar toti aia... (Joi, 2 mai 2013, 23:02)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ar ramane acolo. Ce bine ne-ar fi noua celorlalti! :)
    • 0 (14 voturi)    
      spune asta bucurestenilor (Vineri, 3 mai 2013, 0:09)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ei se cred miezul...
  • +9 (11 voturi)    
    ... (Joi, 2 mai 2013, 19:59)

    MarianDandarila [anonim]

    Si Vasluiul si Tandareiul nu ?
  • +2 (10 voturi)    
    Romania nu-i Bucurestiul !!!!!!!!!!! (Joi, 2 mai 2013, 20:16)

    andreesanu [utilizator]

    Romania este acea tara din estul Europei foste comuniste adusa in stare jalnica pusa in genunchi,jefuita ,imbatrinita,depopulata ,indobitocita cu tembelizorul in mod sistematic si la comanda politica.Romania este a celor care cu niste salarii de mizerie sau pensii de batjocura incearca sa supravietuiasca de pe o zi pe alta, sperind ca i se vor intoarce din pribegie copii,nepotii si atunci poate vor schimba ei ceva.Azi unii rupti de realitatea trista dura in care se zbate tara le mai arde de glume de comentarii fara sens.
    De intrare in zona euro pe post de slugi aratate cu degetul sau batjocorite pentru starea in care am fost adusi de altii nu vreau si nu vrem sa auzim pina cind
    nivelul de trai in Romania nu va fi cel putin la jumatatea Germaniei sau Frantei,nu cer egal ca avem multe de facut ,dar nu barjocura de azi.
  • -1 (23 voturi)    
    FALS!! (Joi, 2 mai 2013, 20:46)

    MirceaZamfir [anonim]

    Niste declaratii stupide sustinute de omul care are in mana o pozitie mai importanta decat seful statului.
    Asta e pe filmul premierului si somnambului cacarau.. posibil chiar sa doara si impreuna..
  • +5 (31 voturi)    
    hm... (Joi, 2 mai 2013, 20:53)

    srpc [utilizator]

    Am mari indoieli ca Bucureştiul, balcanizat pana-n plasele, odata debranşat de la resursele restului ţării ar face faţă rigorilor economiei vestice! Deocamdata, Capitala face ca Steaua si Dinamo pe vremuri: de cum apare ceva bun (sau valoros) in restul tarii, imediat il cara la Centru si se impauneaza cu acel bun ca si cum ar fi creatie proprie. Regionalizarea si descentralizarea (facute pe bune, nu formal) vor fi o lovitura cumplita pentru aceasta sugativa de resurse numita Bucuresti.
    • +8 (20 voturi)    
      bati campii (Joi, 2 mai 2013, 22:50)

      Vlad C [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Hai sa o luam frumos PIB pe regiuni:

      Bucuresti-Ilfov: 55.165 RON / capita / an
      2.242.377 locuitori, PIB 123,70 miliarde lei.

      Vest: 27,669 RON / capita / an
      1.958.828 locuitori, PIB 54,20 miliarde lei

      Centru: 24.145 RON / capita / an
      2.533.021 locuitori, PIB 61,16 miliarde lei

      Nord-Vest: 22.825 RON / capita / an
      2.746.064 locuitori, PIB 62,68 miliarde lei

      Sud: 21.628 RON / capita / an
      3.379.406 locuitori, PIB 73,09 miliarde lei

      Sud-Est 20.139 RON / capita / an
      2.848.219 locuitori, PIB 57,36 miliarde lei

      Sud-Vest: 18.131 RON / capita / an
      2.330.792 locuitori, PIB 42,26 miliarde lei

      Nord-Est 15.071 RON / capita / an
      3.674.367 locuitori, PIB 55,38 miliarde lei

      Acum ca am stabilit cat produce fiecare regiune, hai sa vedem ce se intoarce procentual din acest produs, ca alocari bugetare, pe cap de locuitor:

      Bucuresti-Ilfov:
      2.848 RON / capita / an = 5.16 % PIB zona

      Sud:
      1.240 RON / capita / an = 5.74% PIB zona

      Vest:
      1.594 RON / capita / an = 5.76% PIB zona

      Centru:
      1.492 RON / capita / an = 6.18% PIB zona

      Sud-Est:
      1.294 RON / capita / an = 6.42% PIB zona

      Nord-Vest:
      1.480 RON / capita / an = 6.48% PIB zona

      Sud-Vest:
      1.397 RON / capita / an = 7.70% PIB zona

      Nord-Est:
      1.273 RON / capita / an = 8.44% PIB zona

      Concluzionand,

      - bani mai putini primesc regiunile Bucuresti-Ilfov, Sud, si Vest.

      - bani mai multi primesc regiunile Sud-Vest si Nord-Est

      - primesc proportional cu ce produc regiunile Centru, Sud-Est si Nord-Vest

      Deci mitul cu "banii se duc la Bucuresti", bla, bla, nu are nicio acoperire.

      Bucurestiul primeste procentual cei mai putini bani fata de ce produce.

      Si in legatura cu "caratul la Centru", regiunea "Centru" este formata din judetele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu.

      Daca tot e vorba de carat, cea mai importanta resursa sunt oamenii.

      Care din diverse motive aleg sa vina la Bucuresti, nu-i cara nimeni cu forta.
      • -1 (5 voturi)    
        Da, oamenii vin pentru ca... (Vineri, 3 mai 2013, 8:34)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad C

        ...au mai multe sanse in Bucuresti, si oricat ar parea de ciudat in Bucuresti au mai multa independenta, libertate si lumea se misca mai repede decat in alte locuri din tara.

        Totusi "Las Fierbinti" ar trebui sa ii puna pe unii putin pe ganduri...
      • -3 (11 voturi)    
        amice esti idiot (Vineri, 3 mai 2013, 9:07)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Vlad C

        Bucuresti este centralizarea comunista si sugativa de resurse

        cifrele care le arati tocmai arata acest lucru
      • +3 (5 voturi)    
        amice /// (Vineri, 3 mai 2013, 17:12)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Vlad C

        ai prezentat un clasament fals ! nu intru in amanunte, dar e o mare minciuna ! pina si HAR-COV, din ce da bucurestiului primeste inapoi undeva la peste 60% ! nu miticii sustin tara, ci tara ii sustine pe mitici, de aceea si regionalizarea e tot aminata.
      • +3 (5 voturi)    
        perspectiva gresita (Vineri, 3 mai 2013, 17:21)

        Stefan-cel-Mare [utilizator] i-a raspuns lui Vlad C

        nu este vorba de citi bani se duc si vin, ci pentru ce se duc si vin. In timp ce pe zona Bucuresti este investit masiv in infrastructura (ceea ce atrage alte companii), pe celelalte zone investitiile se apropie de 0 - vezi zona Nord-Est. Banii la Nord-Est sunt dati la nivel de administratie locala, care ii cheltuie in purul stil moldovenesc :-(
    • +4 (12 voturi)    
      *** (Joi, 2 mai 2013, 23:11)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      balcanizat? da. la fel ca restul tarii. ar face fata singur? nu stiu.dar... zici ca in momentul in care apare o valoare, o ia bucurestiul. te-ai gandit de ce? nu cumva e din cauza ca acele resurse provincia (o spun fara pic de ranchiuna sau intentie de a jigni) nu are nici cea mai vaga idee sau posibilitate sa le valorifice? in acelasi timp ne vaitam ca valorile romanesti nu sunt apreciate.

      cautati pe net, ca nu e asa greu, sa vedeti cifrele cu veniturile si cheltuielile la bugetul statului pe fiecare judet in parte. daca dupa ce cititi acele cifre inca mai sunteti convinsi ca bucurestiul e o capusa, nu pot decat sa va compatimesc.

      si nu, regionalizarea nu va fi nici cea mai vaga problema pentru bucuresti. new york, los angeles, munchen, londra (e adevarat, e o diferenta de magnitudine) sunt exemple de orase din niste tari extrem de regionalizate, orase fara resurse proprii si care totusi prospera. prospera pentru ca astfel de centre sunt evolutia normala in istoria economiei si a omenirii.

      dar na, oamenii in loc sa isi vada propria bucata de vina (ce au ales pe plan local si national)(da, si in bucuresti au ales niste cizme), gasesc mai simplu sa acuze bucurestiul mare, rau si hraparet.
    • +1 (5 voturi)    
      sabloane... (Vineri, 3 mai 2013, 8:41)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Daca asa sunt de calzi si buni covrigii in Bucuresti, nu se pot duce cativa si in alte locuri?

      Ce se intampla cu polurile de dezvoltare care au primit bani pentru proiecte? Au fost ele gandite doar pe hartie sau functioneaza practic?

      Banii europeni merg mai mult spre alte zone, oportunitati sunt pentru acele zone, dar ce se intampla acolo?

      Cumva papa acolo mai tare baronii locali ajutati de capusele lor?

      Luati orice proiect european si faceti Dvs., ca simplu cetatean, o verificare - aveti acest drept. Daca nu primiti datele din tara cereti-le de la sursa externa si va asigur ca veti primi raspuns.

      Mult succes!
  • +3 (29 voturi)    
    apoi, decupati-l (Joi, 2 mai 2013, 21:03)

    taranistu [utilizator]

    si duceva-ti invartindu-va, ca doar tot nu aveti nevoie de de noi ceilalti, aveti nevoie doar de banii nostri!
  • -3 (11 voturi)    
    wow, a luat-o pe ulei Isarescu... (Joi, 2 mai 2013, 21:33)

    cco [utilizator]

    ati fumat ceva acolo la banca dl. Isarescu?...
    care e economia aia periculoasa a bucurestiului? exporta ceva bucurestiul ala in afara de smecheri de cartier si de bisnitari de doi bani? dl. Isarescu, nu ar fi mai bine sa cereti sa iesiti la pensie? sau poate credeati ca se compara bucurestiul cu londra, paris samd?? ce ma enerveaza pe mine la articole si declaratii de genul asta e ca nu se dau cifre. si cand fac astia cate vreo declaratie de genul asta, reporterii de la fata locului o inghit cu seninatate.
  • -2 (10 voturi)    
    Neinspirata afirmatie (Joi, 2 mai 2013, 21:37)

    nano2k [utilizator]

    Bucurestiul fara restul tarii s-ar ofili.
    Dar probabil Guvernatorul vrea cu tot dinadinsul sa transmita un mesaj, ceea ce l-a impins spre o afirmatie total nepotrivita.
  • +5 (13 voturi)    
    cata frustrare in comentarii (Joi, 2 mai 2013, 21:39)

    un oarecare [utilizator]

    of mai oameni buni...
    se vede ca sunteti romani. de unde atat rautate si grija pt capra vecinului?
  • +5 (7 voturi)    
    Euro (Joi, 2 mai 2013, 23:34)

    Daniels22026 [utilizator]

    Preturile sint ca in vest, asa ca cea mai arzatoare consecinta a adoptarii euro, deja s-a produs. Mai ramin problemele tehnice, la care nu sint specialist, dar cit de complicate pot fi acestea?

    Cu respect pentru Isarescu, dar nu cred ca are dreptate. Chiar acum ar fi momentul perfect sa adoptam euro, cit mai repede.
  • -5 (13 voturi)    
    Prostii.. (Joi, 2 mai 2013, 23:53)

    Mayhem [utilizator]

    Poate ca venitul mediu pe cap de locuitor este cel mai mare din tara, dar Bucurestiul este o gaura neagra perpetua in bugetul de stat. Mereu consuma mai mult decat produce.

    Numai cand pleci de la premisa asta, iti dai seama ca ipoteza lui Isarescu e nefondata. Apoi, nici Tarile Baltice nu au respectat pe deplin cerintele pentru a intra in zona euro, ca de altfel, mai toate tarile cu exceptia Finlandei.
    • +1 (13 voturi)    
      poftim? (Vineri, 3 mai 2013, 1:48)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      toti suntem priceputi la toate...
      "Bucurestiul este o gaura neagra perpetua in bugetul de stat" .... amice orasul asta produce mai mult de 1/3 din PIB-ul tarii...i...garile negre... sunt in alta parte unde nu rasare soarele mai degraba...
  • -5 (13 voturi)    
    revoltat (Joi, 2 mai 2013, 23:56)

    vezina [utilizator]

    bucuresti...

    mergeti va rog la sofia sa vedeti o capitala frumoasa ca sa nu mai vorbesc de budapesta sau praga.

    in rest povesti de adormit copiii.

    da fraierii platesc metru cub de apa potabila ca fraierii din arad, numai ca in bucuresti apa potabila nu e potabila.

    da fraierii din bucuresti platesc caldura care nu o au ca fraierii care o au.

    da in bucuresti fraieru se inghesuie sa plateasca impozitu si regia pe apartamentul de 2 camere in timp ce proprietarii de spatii nu si-au platit in viata lor chiria la cat castiga ei.

    da in bucuresti daca esti din provincie te plimba cu taxiul si pe de alta parte taximetristu nu plateste impozitul pe profit

    in bucuresti platesti impozitul pe masina pentru ca semafoarele sa fie diferite la fiecare intersectie si strazile sa fie pline de gropi.

    in bucuresti omul de rand are 1600 lei pe luna iar matahala cu florile care nu platesc nimic la stat au 10000 venit pe luna bani din evaziune.

    da sediul cladirea BNR are valoarea 1 leu pentru ca impozitul pe cladire si pe teren platit la stat sa fie de 50 de bani.

    concluzie

    pentru ca toata romania sa intre in euro urmati exemplul bucurestiului
    • +4 (8 voturi)    
      Nu prea ai dreptate (Vineri, 3 mai 2013, 7:44)

      MariusNi [anonim] i-a raspuns lui vezina

      1. Bucurestiul e cam singurul oras mare in care mai exista sistem centralizat de furnizare a caldurii si care acopera in jur de 1 mil de oameni. Daca n-ar fi caldura iarna iti inchipui ca ar iesi un scandal monstru. Iar primaria subventioneaza masiv pretul la caldura.
      2. Nu cred ca apa nu e potabila, dar probabil cea mai mare parte din bucuresteni beau apa imbuteliata.
      3. Probabil nu sunt prea multi taximetristi care sa plateasca impozit pe profit, ai dreptate.
      4. Strazile nu sunt pline de gropi, arata mult mai bine decat acum 4-5 ani si mult mai bine decat in majoritatea oraselor din tara. In privinta semafoarelor s-ar putea sa ai dreptate.
      5. In Bucuresti salariile sunt mari in comparatie cu restul tari. Chiar si cele mici sunt destul de mari fata de alte zone unde nici macar pe astea mici nu le gasesti. Exista discrepante evident, dar per ansamblu in functie si de calificarea si experienta pe care o ai poti gasi un job cu salariu decent lucru imposibil in restul tarii.
      In principiu, diferenta majora e data de resursa umana. Bucurestiul atrage oamenii din toata tara datorita conditiilor financiare net superioare. Din alte puncte de vedere nu e cu nimic mai bun decat orase precum Brasov, Sibiu, Timisoara, probabil.
      • 0 (0 voturi)    
        poate ca (Duminică, 5 mai 2013, 11:41)

        vezina [utilizator] i-a raspuns lui MariusNi

        poate ca am exagerat.

        dar in romania salariul minim poate sa fie cel putin cat este in ungaria, pentru ca romania este o tara care are resurse, si a inceput sa aiba productivitate.

        de exempu. o fabricuta de mobila care face usi si ferestre pentru pensiuni finantate din fonduri europene. trebuie sa vanda usile si ferestrele la valoarea ue adica cam la 350 de euro usa. imaginati-va ca lunar aceasta fabricuta cu 8 angajati face cam 40 de usi. la sfarsit dupa ce plateste salariile de nimic de 250 de euro pentru fiecare angajat, dupa ce plateste materia prima, curentul, caldura, utilitati, ramane 5000 de euro. patronul isi ia 4000 de euro salariul lui, iar 1000 de euro ii pune doparte. ca sa nu ii place oamenii le mai da prima cate 100 de lei. acum de paste patronul a plecat 5 zile la paris pe banii firmei ca sa aibe la sfarsit profit zero.

        da bucurestiul este un oras care este prfitabil dar si constanta condusa de circaru este profitabila in felul ei. necazul e ca pe spinarea altora.

        cu valoarea cladirii sediului bnr ca este de 1 leu nu stiu sigur, dar multe biserici, spitale, scoli au valoarea imobilului doar de 1 euro ca sa nu plateasca impoyit pe suprafata construita sau pe teren.

        eu sustin o masura in care salariul minim sa fie de 500 de euro. iar apoi patronii dupa ce platesc acesti bani angajatilor nu au decat sa fure cat vor. dar e aiurea ca in romania sa fie salariul minim 200 de euro cand fiecare salarait la privat aduca in medie profit de 2000 de euro (ma refer aici atat la salaratul it care aduce profit 10.000 de euro, cat si la salaraitul din mobil care aduce un profit de 1000 de euro, sau yugravul care la fel aduce un profit de 1000 de euro.
  • -1 (7 voturi)    
    cu ce nene isarescule?... (Vineri, 3 mai 2013, 0:33)

    cco [utilizator]

    cu banii clanurilor de camatari? sau cu aia ai miliardarilor de tunuri imobiliare?
    il credeam mai serios pe dl. Mugur Isarescu dar vad ca varsta isi spune cuvantul. mergi mai nene intr-o tara unde functioneaza economia sa vezi si matale ce inseamna firme care au exporturi de miliarde, start-upuri care in cativa ani sunt vandute (de adevaratelea) pe zeci sau sute de milioane si mai vorbim dupa aia.
    sau daca vorbesti serios da-ne si noua niste cifre; sunt curios si eu ce exporta bucurestiul ala?

    a. caini vagabonzi?
    b. smecherasi de cartier?
    c. servicii avansate de intors portofele si smenuit fraieri?

    pe de o parte politicienii se lauda ca intra bucurestiul in zona euro si pe de alta parte dau cu "saru' mana" la fmi.

    penibil...
  • +2 (4 voturi)    
    cer o invitatie si oare o sa mi se dea? (Vineri, 3 mai 2013, 8:50)

    ..13 [utilizator]

    Spune dl. Isarescu: "Invit pe toti cei care doresc sa participe la Comitetul de trecere la euro care se tine trimestrial la BNR si sa constate cate lucruri sunt de facut, inclusiv chestiuni tehnice."

    M-ar interesa sa particip la acest Comitet ca sa cunosc care sunt problemele legate de trecerea la aceasta moneda euro. Oare o sa primesc o invitatie?

    Cu mutumiri!
  • 0 (10 voturi)    
    daca si cu parca (Vineri, 3 mai 2013, 11:44)

    sorin3 [utilizator]

    Daca decupati Bucurestiul din restul tarii si il inconjurati cu gard de beton si sirma ghimpata, ar murii de foame.
    Restul tarii poate nu ar intra in zona euro, poate nici macar in schengen, dar nu cred ca ar duce-o mai prost decit o duce acum.
    Isarescu a luat-o pe ulei in ultima vreme. Si-o fi pus sortuletul si o fi facut o reteta gresita...
  • 0 (4 voturi)    
    Bucurestiul este cazino. (Vineri, 3 mai 2013, 15:26)

    AlinNeculai [utilizator]

    Lanturile de hipermarket-uri, de farmacii, bancile, isi inregistreaza profitul la Bucuresti, asta nu inseamna ca nu exista Metro si la Constanta sau catena si la Vaslui, ori BRD in Craiova!
  • +2 (2 voturi)    
    boala Plagiatorului Ponta se ia (Sâmbătă, 4 mai 2013, 17:41)

    visio [utilizator]

    isărescu face comparații atât de nepermise pentru un individ cu funcția lui; pe de altă parte, am mai auzit aberația asta cu piața concurențială la Iliescu care ne anunța că perioadsa de tranziție este în desfășurare; nu am nimic cu bugetarii, indiferent că sunt dela BNR, fisc, itm, fsm, fsn, etc, însă e timpul ca ”inteligenții” să producă ceca semnificiativ pentru cei care își rup de la gură să le dea un salariu indecent de mare; cu alte cuvinte, Isărescu spune că salariile vor scădea conform cursului valutar, iar prețurile vor crește astfel încât să fim aliniați la UE; ei bine, am o vest proastă pentru Isărescu și pentru UE: unul trebuie să recunoască că parte semnificiativă dintre români muncesc în companii străine, altă parte semnificativă trimite, lunar, miliarde de eur în România iar UE trebuie să știe că, dacă ne vor, nu mai înghițim prosteala aia ieftină cu ce puțin muncim și ce salarii mici trebui esă avem; românii muncesc mult, și patronii se aleg cu vile și mașini de lux; chestia asta se poate vedea cu ochiul liber, și este ”deschisă” până și votanților PPDD sau usl...


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică