Ponta: Guvernul va analiza posibilitatea introducerii unei "anumite taxe" pe pretul benzinei si al motorinei

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 29 octombrie 2013, 14:56 Economie | Finanţe

Victor Ponta
Foto: Agerpres
Guvernul analizeaza posibilitatea introducerii unei anumite taxe pe pretul benzinei si al motorinei, pentru suplimentarea fondurilor necesare constructiei de infrastructura rutiera, a anuntat premierul Victor Ponta luni seara intr-o interventie telefonica la Romania TV, informeaza Mediafax.

"Este o idee mai veche, de cand domnul Fenechiu era ministru, de a introduce o anumita taxa pe pretul benzinei, motorinei, care sa alimenteze numai si numai fondurile necesare pentru constructia de infrastructura rutiera. Deci, nu ca venituri la bugetul general, ci numai si numai venituri pentru constructia de infrastructura. Trebuie sa o analizam si sa vedem, nu o resping in niciun caz de la inceput", a spus Ponta la Romania TV.

Fostul ministru al Transporturilor Relu Fenechiu declara recent ca a gasit solutia prin care in Romania sa existe fonduri suplimentare pentru construirea mai multor kilometri de autostrada, si anume marirea accizei la carburant cu 10 eurocenti si taxarea pe distanta a traficului greu.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

14314 vizualizari

  • +43 (49 voturi)    
    pentru asta iese lumea in strada ? (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:07)

    adrian8 [utilizator]

    sau ... ?
    • +5 (29 voturi)    
      putin probabil.. (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:31)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      crezi ca cei care militeaza pentru protejarea mediului se vor supara daca ardeti mai putina benzina? pot creste taxele cat vor ei. nu e nevoie sa iasa nimeni in strada.. pur si simplu nu le vor incasa..
      asta e o taxa pe consum. practic vor sa creasca accizele la combustibili => inflatie si scaderea consumului de carburanti, deci isi pun singuri piedica.

      partea buna e ca se vor inmulti bicicletele.. deci vor scadea pe viitor cheltuielie la santate.
      • +8 (26 voturi)    
        In 6 ani s-ar putea construi 4000 km autostrada (Marţi, 29 octombrie 2013, 18:47)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        La un cost de 10 mil. Euro pe km de autostrada este nevoie de sub 6 ani pentru a stringe bani de 4000 km autostrada dintr-o taxa de 10 centi/litru daca toti cei 22 mil. romani ar avea masina si ar face un plin de 60 litri in fiecare saptamina pe parcursul a 6 ani.

        Demonstratie:
        4000km * 10milEuro/km / 0.1 centi/litru / 60litri/om/saptamina / 52saptamini/an / 22000000 oameni = 5.82 ani

        Daca in Romania nu exista decit 11 mil. masini si plinul de 60 litri este facut la 2 saptamini atunci dintr-o data timplu de colectare a banilor creste la 23.3 ani.

        Daca nu sunt decit 5.5 mil masini carora in medie li se face un plin de 60 litri o data pe luna (caz realist) atunci timpul de colectare a banilor pentru 4000 km autostrada creste la 93.24 ani!!

        Asta este guvernul Ponta, arunca cu cifre fara sa faca calculele!

        Cu taxa lui Ponta de 0.1 centi/litru se pot construi la modul realist 400 km autostrada cu banii strinsi in 9.3 ani, adica 42 km/an, asta daca nu se evapora nici un leu si costul se mentine la 10 mil. Euro/km. Nu cred ca renteaza.

        Am ajuns la concluzia ca Romania nu are nevoie de autostrazi. Acestea sunt prea scumpe si odata terminate stau goale.
        • +20 (20 voturi)    
          Hihi (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:36)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Pai la 4 plinuri de 60 l/luna, inmultit cu 5.5 lei/litru, rezulta consum de benzina de 60*4*5.5 = 1320 ron/luna pe benzina. Ceea ce se apropie de salariul mediu pe economie...

          Bine, o parte importanta din consumul de carburanti e generat de firme, da' tot da cu virgula.
          • +1 (1 vot)    
            rspuns dumitrica (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:53)

            Livut [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Gresit - benzina a depasit de mult 6 lei/l habar nu ai pe ce lume traiesti dar vorbesti precum A3
        • +10 (10 voturi)    
          pai... (Marţi, 29 octombrie 2013, 20:23)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          aici e beleaua...pe bulgari i-a costat 2milioane de euro /km, la noi costa 10 milioane /km...oare de ce? vezi:http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/asa-arata-autostrada-pe-care-bulgarii-au-facut-o-cu-doar-2-milioane-de-euro-pe-km-169168.html
          • +1 (1 vot)    
            usor cu cifrele! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 16:05)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

            "greul costului" autostrazii nu este kilometrajul ci: poduri, viaducte, intersectii, tunele etc.
            Daca faci prea multe intersectii (a se vedea Buc-Ploiesti, unde fiecare primar a vrut inca o intersectie, sau Buc-Pitesti, unde intersectiile s-au facut si dupa 30 de ani) urca costul la stele.
            Poti compara costul pe km, scotand din comparatie TOATE podurile, viaductele etc.
            PS. pana si faimoasa oferta Bechtel era FARA vreun pod si de aceea e de negasit contractul.
        • +13 (13 voturi)    
          avem bani de autostrazi (Marţi, 29 octombrie 2013, 21:22)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          cand iti cumperi masina platesti tva si taxa de mediu. anual platesti impozit. cand alimentezi platesti acciza si tva. cand iesi din oras platesti taxa de drum (rovigneta). cand treci un pod platesti taxa de pod...
          cat se strange la bugetul de stat din aceste surse? oare acopera cheltuielile de intretinere si mai raman si pentru niste parteneriate stat-privat ca in franta? sa nu uitam fondurile UE.. zeci de miliarde.. multe dintre ele pt infrastructura.

          ce te faci insa cu bugetul asta mare si rau cand nu-ti ajung banii pt salariile, pensiile si pomenile pt electoratul USL? pai iei de la ceilalti si pui.. si pui.. pana vin alegerile..
        • +5 (5 voturi)    
          pai... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 2:05)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          asta ar insemna cam 666.66 km /an...adica 1.82 km/zi! hmmm, totusi sa incercam sa ramanem in zona realului! si la sase capete daca incerci, si tot nu se face!
    • +28 (32 voturi)    
      iese ca sa ce? (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:44)

      lyth [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      sa aiba si jandarmii cu cine se antrena?
      nu vezi ca pentru Rosia Montana se iese de 2 luni si nu se intampla nimic, ei fac tot ce vor impotriva vointei poporului? ne-am intors in trecut, poporul e de 24 de ani din nou tagma jefuitorilor, ca pe vremea lui Vladimirescu
      • +19 (21 voturi)    
        rezultate rapide (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:01)

        fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui lyth

        tu te astepti ca totul sa se intample peste noapte, o inlocuire de guvern poate dura luni sau chiar si 2 ani. decat sa te plangi iesi din casa. si scoatei si pe cei care se lamenteaza ca se iese in stradasi nu se intampla nimic. nu stati in fotoliu.
        • -13 (17 voturi)    
          pe de alta parte .. (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:27)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

          cum ar mai functiona un stat daca la fiecare <100 mii oameni se da jos guvern/parlament/presedinte ??

          ce rost ar mai avea votul si alegerile ?
          • +10 (10 voturi)    
            Pai intreaba- pe Poanta.. (Miercuri, 30 octombrie 2013, 1:19)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            ..care a dat jos doua guverne cu latrinele tv si 2-3000 de oameni iesiti in strada.
            • -2 (2 voturi)    
              nu . (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:34)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              guvernele au fost date jos prin vot parlamentar .. adica democratic .
              • +3 (3 voturi)    
                Ce spui tu straine? (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:45)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                Cum a cazut guvernul Boc?

                Ia povesteste aici matale.

                Democratic la presiunea strazii, zici tu. Vorba vine "strazii", mai bine spus la presiunea latrinelor lui Voiculescu.
          • +6 (6 voturi)    
            acuma vad ca (Miercuri, 30 octombrie 2013, 8:06)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            nu-ti convine.
            de ce? pentru ca oamenii care ies in strada nu sunt organizati de usl/psd?
            • -4 (4 voturi)    
              te bagi in vorba ... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:35)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              mai citeste ce am scris eu , nu am zis 'acum' , e valabil oricand .
        • 0 (2 voturi)    
          Iesi in strada astazi.. (Miercuri, 30 octombrie 2013, 11:08)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

          ..ca sa-i dai jos pe unii si vin alti la fel. Care este rezultatul? Voi nu realizati ca presiunea strazii este indreptata spre efecte, nu spre cauze?

          Iesitul in strada acum trebuie facut pentru alte cauze, cum ar fi ceva de genul Punctul 8 de la Timisoara. Adica pentru modificarea Constitutiei, o modificare care sa fie facuta pentru "noi", nu pentru "ei". Deageaba faci scandal in strada daca legile ii apara pe toti hotii. Nu se rezolva nimic.

          Cand nu o sa mai existe imunitate parlamentara in forma care exista acum, cand o sa fie alte legi, care sa nu le mai permita mai mult de doua mandate de parlamentar/senator etc (de exemplu), cand se vor stabili prin lege anumite conditii de ocupare a unor functii in conducerea ministerelor (legi care sa fie clare, nu interpretabile dupa cum vrea fiecare), atunci nu o sa mai fie nevoie de iesit in strada.

          In strada, s-a tot iesit din 90 pana acum. Rezultatele le puteti aprecia/analiza fiecare.
      • -4 (14 voturi)    
        eu nu vad ce vezi tu ... (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:26)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui lyth

        eu vad ca nu se face nimic pentru a demara acea exploatare , deci rezultat exista !

        cat despre antrenarea jandarmilor .. laso' .. ca s-au antrenat in iarna mult mai tare cu manifestantii de atunic ..alea antrem\namente , nu cateva mici imbranceli ...
        • +14 (14 voturi)    
          sigur (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:51)

          fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          in caz ca nu stiai astia vor sa amendeze codul silvic cu derogari pt RMGC. deci casca ochii si ciuleste urechile. si nu e nevoie sa te bati cu jandarmii, asa ca mutati picioarele in strada. Asta nu va fi nimic altceva decat o promisiune de campanie urmata de un tun. Si asa Romanii vor ramane si fara bani, si fara autostrazi. Ponta strange bani pt pomenile electorale nu pt autostrazi.
        • +1 (1 vot)    
          deschide ochii, (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:35)

          jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          informeaza-te si din alte surse de stiri, nu doar a3, analizeaza, compara!Si o sa vezi!
      • +11 (11 voturi)    
        pai... (Marţi, 29 octombrie 2013, 20:18)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui lyth

        nu zic ca nu trebuie iesit in strada pentru Rosia Montana, da' daca s-ar iesi pentru demiterea guvernului si alegeri parlamentare anticipate, poate ar merge mai repede si cu RM. Cu USL Romania se duce in jos pe o panta din ce in ce mai abrupta...
    • +12 (12 voturi)    
      ponta (Marţi, 29 octombrie 2013, 22:05)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      unde sunt locurile de munca promise si reducerile de taxe in mamicuta ta de im.postor.
    • +2 (2 voturi)    
      Da! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 11:35)

      mihai331 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Eu ies in strada pentru minciuna, nesimtire, ilegalitate, fiscalitate abuziva, lipsa de viziune, lipsa de investitii, incompetenta in plan economic si nu numai. Nu se incadreaza Rosia montana (sau masura de mai sus) in categoriile astea?

      Vrei sa schimbi ceva? Iesi in strada. Politicienii sunt precum scutecele. Trebuie schimbate des si din acelasi motiv.
  • +51 (51 voturi)    
    Serios? (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:08)

    Ionutzelu [utilizator]

    Da, taxa pe benzină şi motorină, 0,05 lei / dar cu eliminarea vignetei.
    Eco-taxă pe transport greu? La drumurile din România? Ne vor ocoli toţi, Bulgaria, Serbia, Ungaria şi Moldova vor "beneficia" de tot traficul greu care de bine, de rău, tranzitează România. Sau vrei să o stabilească finanţele şi după aia să vii tu, un fel de zuperman, şi să anunţi că nu se aplică (aşa cum a făcut Hollande, de i-a crescut instant cota de popularitate)?
    Mai bine guvernaţi şi voi ceva, că din astea cu extra-taxe ştiu şi copiii de grădiniţă să facă.
    • +10 (12 voturi)    
      :) (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:59)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Ionutzelu

      corect ar fi taxa la constructorii de drumuri: 50% din pretul lucrarii. s-ar putea din banii obtinuti sa se scada pretul benzinei, sa se ajunga la media europeana de pret per km de autostrada si ar ramane si un surplus la buget :)))
    • +9 (9 voturi)    
      ai pus punctul pe i! (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:20)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Ionutzelu

      Esentialul este ca supra, mega, extra taxele se pot aplica intr-un sistem inchis, pentru un electorat captiv: daca imi scumpeste benzina, renunt la masina, dar ce ma fac cu pretul painii, al alimentelor, unde intra si combustibilul?
      Daca majoreaza taxele pe locuinta, ce fac, imi vind apartaemntul si stau cu chirie?
      Intr-un sistem LIBER, suprataxarea nu functioneaza, asa cum ai zi, o taxape transportul greu nu va genera mai multe incasari la buget, ci MAI PUTINE, pentru ca la drumurile nostre, nu linia dreapta este cea mai scurta - iar acum tinde sa devina cea mi scumpa!
    • +1 (1 vot)    
      dragule.... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 16:08)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Ionutzelu

      functie de ... cheltuielile de INTRETINERE ale carosabilului unei autostrazi depasesc -cumulat- dupa 5-8 ani costul de constructie.
      Cu ce se strange din vigneta nu se pot strange bani nici de intretinerea drumurilor judetene.
  • +46 (46 voturi)    
    Ajunge! (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:12)

    Daniels22026 [utilizator]

    Daca tot aveti nevoie de bani, macar nu mai introduceti taxe noi. Mariti-le pe cele existente si cu asta basta. Avem 300 de taxe si impozite. Ajunge! Nici n-o sa mai stim ce trebuie sa platim. O sa intram la puscarie perfect nevinovati.
    • +16 (16 voturi)    
      puscarie? (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:03)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      tu crezi ca o sa incarcereze o tara intreaga? asta ar fi bine sa plece la plimbare cat mai poate. si de buna voie sau fortat.
    • +3 (3 voturi)    
      nu ai dreptate! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:40)

      jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Nu trebuie marit nimic.In primul rand trebuie sa le incaseze pe cele existente.Mari datornici stau si nu platesc taxele la stat si pontenescu majoreaza/inventeaza taxe la aia mici, multi si prosti ( crede el )
      ''Nu am putut colecta, prin urmare marim!''
      Asta-i deviza lor.Asta-i oglinda incompetentei lor.impotentei lor!Penibilitati lor!
      Si ai si dreptate.Vom intra la puscarie nevinovati.Vinovatii stau bine mersi si rad impreuna cu gasca lui ponta.
  • +25 (31 voturi)    
    pai unde (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:12)

    lucyan [utilizator]

    in lume se mai plateste ca la noi taxa de drum-rovigneta in conditiile in care in pretul carburantilor mai exista o taxa -taxa basescu-, care este tot o taxa de drum...
    acum mai venim cu o taxa pe carburanti... tot o taxa de drum... oare se colecteaza bani macar pentru proiecte? ca la noi banii pe proiecte i-au depasit pe cei cheltuiti efectiv pe infrastructura... multe proiecte nici nu incep pana la data cand expira proiectul initial, alti bani, alta distractie...
    • -10 (20 voturi)    
      :) (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:24)

      ioan16 [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      31 comentarii. multe plusuri pentru fiecare.
      cine a cutezat sa scrie "taxa basescu" a primit minusuri. cine s-a limitat la "taxa de drum" - nu.
      • -4 (16 voturi)    
        Motiv (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:28)

        wqph [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

        Uite asa ramane si Ponta in istorie ca si Basescu.
        S-a bagat taxa basescu, se baga si taxa ponta.
        • +5 (5 voturi)    
          taxele ponta (Marţi, 29 octombrie 2013, 21:14)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui wqph

          .
        • +3 (3 voturi)    
          la taxa Basescu (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:42)

          jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui wqph

          erau panouri cu ''Aici sunt banii dumneavoastra''Si putei injura sau sa fii multumit.Credti ca la taxa ponta se vor evidentia undeva zone unde sa se asume ca s-au folosit banii respectivi?Miram-as!
      • -12 (30 voturi)    
        esti pe un site basist (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:38)

        akanom [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

        Te iei de DOMNUL PRESEDINTE, ai pus-o de minusuri, chit ca te iei si de Ponta sau Antonescu.

        Pentru o parere impartiala, ia si jurnalul.ro. Sterge stirile comune, care-s date la deruta, si obtii o imagine apropiata de realitatea Romaniei.
        • +13 (19 voturi)    
          da (Marţi, 29 octombrie 2013, 17:55)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui akanom

          ia de la varan, care va si subventioneaza, stiri impartiale stil latrina trei.
          • -8 (14 voturi)    
            tu ai o problema ... (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:29)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            la tine totul e alb sau negru .. basu sau varan ...

            wake up !
            • +3 (9 voturi)    
              da (Marţi, 29 octombrie 2013, 20:19)

              baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              ma. cit existati voi si cei care va platesc, eu am o problema.
            • +7 (7 voturi)    
              pentru adrian8 (Marţi, 29 octombrie 2013, 23:06)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Cine e patron la Jurnalul National ?
      • +2 (2 voturi)    
        nu, (Miercuri, 30 octombrie 2013, 8:12)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

        doar cei care au obsesia basescu, ca argument la orice.
    • +1 (9 voturi)    
      in sfarsit cineva care sesizeaza problema (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:40)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      asa este, avem deja o taxa de drum in pretul carburantilor, ce ar fi daca banii colectati nu s-ar mai duce la buget, ca acolo se duc accizele, ci ar fi destinati numai si numai construirii de autostrazi?
      sigur, ala care a bagat taxa de drum zicea ca nu avem nevoie de autostrazi si de aceea banii se duceau la buget, dar acum ca se dovedeste ca avem nevoie de autostrazi ar putea directiona acei bani
    • +4 (4 voturi)    
      se colecteaza (Miercuri, 30 octombrie 2013, 8:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      la pusculita de partid ca doar vin alegerile europarlamentare si prezidentiale.
    • -2 (2 voturi)    
      care taxa basescu? (Miercuri, 30 octombrie 2013, 16:10)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      de unde iei info? de la latrina?
      taxa de un cent era pentru acoperirea falimentului CRP (COmpania ROmana de Petrol). S-a unificat cu acciza ca sa se simplifice contabilizarea incasarilor.
      • +2 (2 voturi)    
        ce zici frantz?... (Joi, 31 octombrie 2013, 12:07)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        erau numai panouri pe drum, aici sunt banii dumneavoastra! culmea e ca numai in dreptul gaurilor din asfalt...
        taxa basescu a fost o taxa de drum, daca erai prea mic ca sa stii, informeaza-te...
        ca s-a unificat cu acciza sau nu, nu ma intereseaza, important este ca se gaseste in pretul benzinei si ca eu o platesc...
        dar mai sunt oameni ca tine, deunazi am fost la banca , sa-mi platesc rata, fata de la ghiseu mi-a cerut 5 lei in plus.. a crescut dobanda?, vai, nu, cum sa creasca, dobanzile sunt in scadere...era chiar ofuscta,... s-a introdus un comision...
        ah, ce m-am linistit, credeam ca a crescut dobanda...
  • +28 (28 voturi)    
    criza de idei sau neputinta? (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:14)

    goto [utilizator]

    asa cum s-a discutat de atatea ori, inclusiv la ultima propunere, aceasta idee este una proasta care ar avea efect invers decat celui dorit. in primul rand odata crescuta taxa, la pompa taxa va fi mult mai mare, nu doar cu 10 eurocenti. iar incasarea aceste taxe va fi anevoiasa ca si pina acum. iar evaziunea va creste, atat din partea benzinariilor cat si din partea transportatorilor. apoi, odata cu cresterea pretului vor scadea si cererile, deci mai putin consum mai putine incasari.
    si poate ne spune ponta care sunt de fapt sumele alocate infrastructurii, ca a taiat totul de la proiectele in curs pentru a deturna banii catre clientele usl. iar banii din noua taxa ar avea aceeasi soarta.
  • +54 (54 voturi)    
    Nemernicilor... (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:17)

    hot news [utilizator]

    ... nu mai stiti cum sa distrugeti bruma de tara pe care o mai avem!
    Ce n-as da sa vad fata sutelor de mii de soferi care au pus stampila pe acest grup mafiot criminal.
  • +38 (38 voturi)    
    Sa ne traiesti, Marite Prim-Ministru! (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:18)

    HoratiuGratian [anonim]

    Dar, numai asa cum iti dorim si iti gandim in aceste vremuri de mandra guvernare si prosperitate.
  • +43 (43 voturi)    
    wtf (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:18)

    snowflake [utilizator]

    Pai deja mai mult de jumatate din pretul carburantilor il reprezinta taxe si impozite. Prin urmare putem usor sa intelegem ca guvernul vrea sa taxeze propriile taxe.
    • +24 (24 voturi)    
      oricum asta se intampla deja (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:08)

      lambda [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      Impozitarea taxelor este deja realitate, pentru ca TVA se aplica dupa acciza, nu inainte.
  • +35 (35 voturi)    
    iote ia (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:21)

    Soljenitin [utilizator]

    Ce vorbesti, Frantz? Nu, zau? Dar la ce dracu platim rovigneta, daca nu pentru infrastructura drumurilor? La ce spanac platim taxa Basescu? La ce luati, imbuibatilor, bani din accize?
    • -3 (11 voturi)    
      corect (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:47)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      intrebarea e de am platit taxa basescu pana acum?
      ca ni s-a spus ca banii sunt pentru drumuri, nu pt buget. Si aici nu mai e vina doar a lui ponta, ca au fost atatea guverne de cand e taxa basescu
  • +33 (33 voturi)    
    sigur... (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:22)

    Laurentiu78 [utilizator]

    Si scoateti rovigneta atunci nu?! Loviti mai in cap la economie!!! Loviti tare...in loc sa stimulati, numai masuri pro-ciclice aveti in cap banda de tampiti/banditi! Ati luat de la investitii, acum puneti taxe in plus pe combustibili, care au dubla valoare, atat produs finit cat si factor de productie...Dobitoci!!!
    • +25 (25 voturi)    
      ai glume in program (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:34)

      wqph [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Cand au stimulat astia economia?
      A.... cand au redus TVA la paine.
      Micsoram o taxa, marim zece, mai introducem cate una doua. Ce bine guvernam!!!

      Lasa ma ca prostimea va voteaza si pe viitor, ca doar e multi si e prosti, ce stie ei.
  • +42 (42 voturi)    
    Ce-ati facut cu banii nostri 24 de ani ??? (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:23)

    andreesanu [utilizator]

    De 24 de ani platim taxela inscriere masini,vigneta,accize la benzina si motorina si voi va insusiti banii ,ii sifonati in buzunarele voastre la clientii vostri politici.Ati pus labele pe banii nostri de la CAS si i-ati impartit la toti ,au platit ,nau platit le dati la toti !!!ce-i asta ???.
    Ne-am saturat de politici sociale,ne-am saturat de hotii,ne-am saturat de golaneala politica,ne-am saturat de voi !!!,plecati ,plecati,plecati sa nu va mai stim de voi lichelelor,lacustelor,trintorilor.
  • +37 (37 voturi)    
    o anumita taxa (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:23)

    obsCUR [utilizator]

    afara de rovinieta ?

    afara de accizele de pe combustibil ?

    afara de impozitul pe masina ?

    afara de rca ?

    Aici sunt banii dumneavostra, revisited ?
    • +20 (20 voturi)    
      ai uitat (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:55)

      strongbox [utilizator] i-a raspuns lui obsCUR

      taxa de prima inmatriculare (taxa de mediu) care e destul de mare!
      • +2 (6 voturi)    
        alta imensa furaciune ! (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:30)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui strongbox

        inceputa de pnl , preluata si 'ajustata' de pdl , si acum preluata din nou si 'ajustata' de usl (fiecare la randul lor injurand aceasta taxa cand erau in opozitie !) .
  • +19 (25 voturi)    
    Munca drept si obligatie constitutionala. (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:24)

    IlieTarnoveanu [anonim]

    Aveti idei si de a deschide fabrici de stat cu muncitori si profit ,nu mai stati priponiti in indicatiile UE sau amaricane ,ca voua vi se cere de mancare. De asemenea lasati multe din serviciile specifice primariilor sa le exercite ele cu utilaje si salariati proprii
    Externalizarea lor nu e de cat coruptie pentru smecheri sprijiniti de partide ce a dus la preturi exorbitante. Titlul de mai sus treceti-l in legea fundamentala (constitutia)
    • -3 (13 voturi)    
      da (Marţi, 29 octombrie 2013, 17:58)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui IlieTarnoveanu

      tovarase, fa tu la tine in sat o fabrica de stat, sa vedem cum merge, si dupa aia sa mai vorbesti.
      Altfel, prefer indicatiile americane si europene celor ale unui national comunist ceausist.
  • +32 (32 voturi)    
    Testeaza 'piata' din nou (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:24)

    black-day [utilizator]

    Ponta incearca marea cu degetul, reactia romanilor la o noua taxa.
    Nu pricepe ca romanii nu isi mai doresc taxe.
    Tot anunta taxe, reduceri de taxe, majorari de taxe, taxe noi, doar, doar populatia ar accepta ideea.
    Apropo de taxa pe combustibili, tocmai am citi o stire ca in RO au crescut vanzarile la biciclete de cinci ori. :))
    • +2 (10 voturi)    
      ba pricepe .. (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:32)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui black-day

      la fel cum au priceput toti , doar testeaza reactia populara .. daca nu exista sau e foarte mica , atunci va pune o noua taxa !
  • +18 (22 voturi)    
    Parca (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:25)

    A_Radu [utilizator]

    Acum ceva ani in urma taxa de drum a lui Basescu a fost bagata tot in pretul benzinei/motorinei ... acum e nevoie de o alta taxa? ... Sau idee e sa treaca suficient timp ca lumea sa uite ce si cum plateste ... niste hoti
  • +19 (19 voturi)    
    Alta taxa? (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:26)

    mit1 [utilizator]

    Accize in pretul carburantilor, rovigneta, va fi si taxa pe autostrada, si acum vor si taxa pe carburanti.
    E bataie de joc ce fac astia. Daca nu ar fura atat ar fi bani suficienti pentru drumuri si pentru altceva.
    Dar pentru stimularea economiei ce face??
    • -1 (5 voturi)    
      taxe .. (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:34)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui mit1

      face taxa pentru constructia de autostrazi .

      cand se termina (presupunand) se cesioneaza catre x,y, care va incasa taxa de autostrada .

      ca sa intri pe autostrada platesti rovigneta (obligatoriu) + taxa de autostrada ....

      frumos !
  • +19 (19 voturi)    
    chiar ma bucur (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:27)

    dum_i [utilizator]

    Chiar ma bucur, numai la gandul la milioanele de romani care voteaza cu gandul la punga de faina de la UE dar data de domn' senator.
  • +30 (30 voturi)    
    Propunere pt. Dl. Ponta (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:27)

    adrian_rolland [utilizator]

    Pentru a mai face rost de bani la buget aveti si urmatoarele solutii:
    * Impozitarea cu 10% a aerului respirat, bani introdusi in facura de curent electric
    * Impozitarea mersului pe trotuar, sunt prea multe persoane care-l folosesc fara a da un leu la stat
    * Impozitarea celor care folosesc un telefon mobil - la 24 de milioane de telefoane in Romania 1 ron pe luna va umple bugetul
    * retragerea pensiei si exilul in Rusia a celor care in anii 70 au fost pentru introducerea pedepsei pentru avort, aveam o sansa ca tu sa nu apari.
    • +12 (12 voturi)    
      inca ceva (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:40)

      wqph [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

      Rovigneta pentru mersul pe trotoar sa o bage in pretul pantofilor(eventual in functie de talpa fiecaruia; mai aderenta, taxa mai mare). Asa ar mai apare cateva locuri de munca la buget. Pentru cei care merg in picioarele goale ca sa nu plateasca se va introduce o lege care prevede ca aceasta sa se considere evaziune fiscala, ceea ce trebuie pedepsita.
      • 0 (4 voturi)    
        pai si pantofii distrug asfaltul .. (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:35)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui wqph

        in timp mult mai lung ..dar ... deci .. probabil o sa fie :D
  • +16 (16 voturi)    
    Rovinieta pe prostie (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:27)

    Alnaibii [utilizator]

    Pai si rovinieta aia pentru ce o mai platim?
    • -3 (7 voturi)    
      pentru furaciune ... (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:36)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alnaibii

      acum multi ani , cand basu era ministru la transporturi , a fost adaugata ,o taxa de drumuri , la benzina .. apoi a venit retaxarea pentryu drumuri sub forma de rovigneta , acum mai vine o retaxare urmata de alta .. si tot asa ...
  • +22 (22 voturi)    
    Multumim din inima partidului.... (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:28)

    potaissa [utilizator]

    Cum ar fi cu o taxa in ani de ocna pt. toti mafiotii USL care-au ajuns milionari in Euro fara sa platesca un cent la fisc???
    • +4 (4 voturi)    
      excelenta (Marţi, 29 octombrie 2013, 23:25)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      cu conditia ca ocna sa-i inghita pe TOTI banditii proveniti din fesene, adica pesedisti, pedelisti si pe cei infiltrati la liberali!
      • +1 (1 vot)    
        Vezi ca daca scoti fsn-istii si (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:51)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        securistii nu mai ramine nimic din pnl.
  • +15 (15 voturi)    
    Nu (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:29)

    RedGuard [utilizator]

    Fuck!

    Nu!
  • +31 (31 voturi)    
    O alta taxa?! (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:29)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Pai nu Boc era cel care ne lua banii?!
    'rati/ai dreaq de hoti!
    Si voi si votacii vostri!
  • +40 (42 voturi)    
    Cum se face o analiza (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:31)

    patrocle [utilizator]

    "Analiza" ar suna cam asa: "Oare sa micsorez furtul sau sa maresc taxa...pai de furat fura ai nostrii...taxa o platesc "prostii". Gata! am gasit solutia, marim taxa.
    • +20 (20 voturi)    
      Total de acord ! (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:45)

      MaQ [utilizator] i-a raspuns lui patrocle

      Bravo, ai zis-o de minune !
      • +12 (12 voturi)    
        nu.. (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:03)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui MaQ

        Nu a zis nimic de minune...ca daca mareau taxa tot era o prostie...dar macar mai mica. Retarzii astia adauga una noua!!! Adica alte cozi alte ghisee, alti birocrati idioti sau pile...Ultima data cand am citit o stire de genul asta Irlanda avea 3 taxe..noi 153!!! Acum...Dumnezeu cu mila!
  • +19 (19 voturi)    
    Ponta, guvernam ceva? (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:32)

    CaeIndru [utilizator]

    Sa bati gaina care da oua. Cinismul juvenil de care un sfert din populatia activa se bucura atribuindu-i talentatului domn Ponta calitatea de cel mai popular politician, sper sa nu ajunga sa fie pus in practica. Parca taxa pe piscina si indemnarea la turnatorie de catre vecini propuse de Liviu Voinea au acum un oarecare farmec. In fond aglomeratia din trafic ne enerveaza pe toti nu?
  • +21 (21 voturi)    
    Parerea mea (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:39)

    Mirobo [utilizator]

    Vom plati mai mult si mai diversificat pentru ca suntem dezbinati. Lupul papa oaia ratacita .
  • +27 (29 voturi)    
    Sa traiti bine! (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:40)

    Andy500 [utilizator]

    Cand era Boc era naspa.
    Acum ati votat USL, sa traiti bine!
    Ponta se gandeste la sanatatea voastra: mergeti cu bicicleta si mancati mai putin!
    Hahaha, eu chiar ma bucur.
    • +19 (19 voturi)    
      Sa vezi... (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:23)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      ce o sa te bucuri cand o sa bage bicivigneta!!! 1 eurocent pe pedala data pe drumurile patriei ca si voi le folositi mama voastra de ecologisti, am avut noi grija sa nu va facem benzi de biciclete!!!
      • +14 (14 voturi)    
        sa vezi (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:42)

        wqph [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Sa vezi cand or baga si taxa de inmatriculare pentru biciclete. Pai ce nu poluezi aerul cand dai la pedale?
  • +19 (19 voturi)    
    Incompetenta naste taxe (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:42)

    MaQ [utilizator]

    Mda...
    Taxe si iar taxe...
    In loc sa faceti ceva util si sa strangeti bani la buget (nu la bugetul vostru personal, ca asta o faceti stralucit) de la cei care ne tot fura(ti) mai introduceti o taxa, ca si asa nu aveam destule, mai ales in domeniul asta.
    De fapt, de ce sa faceti ceva util, ca asta ar insemna sa nu mai puteti fura in liniste, nu ?
    M-am saturat de voi (toti politicienii romani), javrelor !
  • +21 (21 voturi)    
    Boierii PSD au nevoie de bani noi pe care (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:43)

    Wanheda [utilizator]

    sa-i FURE. Aia ca au nevoie de bani ca sa faca mai multi km de autostrada e gogorita pt prosti. Cand te uiti cat de multi km au construit deja si cat au cheltuit, situatia e clara.
    E nasol acum ca si-a cam gaurit chilotii Mitomanel si partidul ii cere parale, solutia? Mai multe taxe. Au reusit sa faca o tara intreaga, vrand, nevrand, sa cotizeze la PARTID.
  • +18 (18 voturi)    
    ce idiot (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:48)

    sorin3 [utilizator]

    pai deja exista taxa de drum in benzina.
    + acciza
    + taxa de poluare
    • +17 (17 voturi)    
      N-ai inteles tu... (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:09)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Carcotasule...

      Una este taxa de REPARAT drumuri, una este taxa de INVESTIT in drumuri...Urmeaza taxa de respiratie pentru porii din drumuri...platita in functie de aburii de benzina emisi la furtun!!!
    • +6 (6 voturi)    
      mah (Marţi, 29 octombrie 2013, 22:02)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      si ce nu mai incape una? daca prostu' inghite de ce nu. si daca nu inghite il fortam. punem jandarmii sa intervina dur si am rezolvat problema. poate scoate si armata sa traga in noi. pana nu se naste un Avram Iancu sau Tudor Vladimirescu nu iesim din cacat.
  • +19 (19 voturi)    
    Taxa nr. 1001 (Marţi, 29 octombrie 2013, 15:52)

    EagleEye [utilizator]

    Eu zic sa nu le mai dati nume la taxe,mai bine numerotati-l:taxa nr.1000,nr.1001,nr.1002 s.a.m.d.
    Atunci stim ca avem de platit 2000 de taxe si nu ne mai suparam ca iar s-a bagat o taxa pe ceva anume..
    Sau sa ne luati tot salariul pe motiv de taxe si gata.Pai noua nu ne trebuie bani.Ce sa facem cu ele?Analfabetilor!
  • +11 (11 voturi)    
    inainte sa mai intorduci o taxa (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:00)

    integrity [utilizator]

    inainte sa mai introducem o taxa peste o comoditate taxata cu varf si indesat in care NU se regaseste nici o reducere din sumaredeventelor primite de stat pt concesiunile de titei, ma intreb oare:
    de ce nu gasim o metoda mai ieftina de a construi aceasta infrastructura?? nu degeaba avem cel mai scump pret pe km de autostrada din Europa....
    Intr-o afacere care 'pierde' bani, cel mai simplu e sa maresti pretul...mai greu cu redusul costurilor.
  • +22 (22 voturi)    
    Claxonatii (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:04)

    Meridivs [utilizator]

    Intrebarea aiuritoare este de ce nu avem 500-5000 masini cu soferi sprijiniti in claxoane in fata guvernului?

    Se observa destul de usor ca stim sa folosim claxoanele la semafoare, poate suntem prea multumiti cu preturile la carburanti, noul cod rutier, roviniete, drumuri, taxe si impozite de nu comenteaza nimeni...

    Tipul asta de guvernanti n-or sa se opreasca pana nu storc si ultima picatura de sange din cetetenii care spera ca maine va fi mai bine. Halal!
  • +14 (14 voturi)    
    da... (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:06)

    Keys [utilizator]

    Se subtiaza punga drastic.
    Dar asta cu marirea taxelor nu e solutia. Prin taxa noua nu s-ar stimula NIMIC doar statul acasa, mers pe jos, vandut masina, daca mai poti si..cam atat. Nimic productiv.
  • +8 (8 voturi)    
    Urare (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:13)

    Ricochet [utilizator]

    Oarba dupa voi!
  • +13 (13 voturi)    
    anumita (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:36)

    Eugen_ [utilizator]

    La cat de fraieri ne cred guvernantii, nu m-ar mira ca taxa sa fie denumita chiar asa, "o anumita taxa".

    Trebuie de vazut ce anume au in cealalta mana guvernantii. Cu una ne arata aceasta "anumita taxa", in timp ce in cealalta au... ce anume? O rosie montana, un chevron? Un "hai ca nu va bagam taxa, insa trebuie numaidecat sa-i lasam pe rmgc sa ne otraveasca la rosia montana", sau "hai c-am glumit cu o noua taxa la benzina, insa ca sa nu va taxam trebuie sa fiti de acord cu exploatarea chevron din vaslui".
  • +8 (8 voturi)    
    nu e asa complicat (Marţi, 29 octombrie 2013, 16:53)

    sorin3 [utilizator]

    marim cota unica (care de fapt nu e chiar unica) si micsoram tva-ul la 22%.
    Apoi or sa zica, hai ca o marim doar la 18 si nu scadem TVA, uite ca nu sintem chiar rai.
  • +11 (11 voturi)    
    original (Marţi, 29 octombrie 2013, 17:01)

    gechi [utilizator]

    dupa ce a fost dovedit plagiator, iata ca Ponmta dovedeste ca poate fi si original. N-am mai autzit pana acum de conceptul de "taxa pe pret". Cum adica, taxa pe pretul benzinei? De fapt, daca avem taxa pe benzina, taxa de drum inclusa in pretul benzinei, de ce n-am avea si taxa direct pe pretul benzinei?
  • +11 (11 voturi)    
    aloooooo (Marţi, 29 octombrie 2013, 17:02)

    gogu_milogu [utilizator]

    mazeta, evoque, gigi kent & Co.......se audeeeee?.....
  • +15 (15 voturi)    
    eu zic sa-ti pui taxa pe furaciune in partid... (Marţi, 29 octombrie 2013, 17:39)

    dadan [utilizator]

    si se rezolva rapid problema bugetului... coane Pontacule numai doi colegi de-ai tai de partid au scuturat bugetul de 85 milioane euro de curand.... si astia erau niste amarati necunoscuti din esalonul doi... nu vreau sa ma gandesc cati bani scurg retelele lui Dragnea, Mazare, Oprisan, etc.... miliarde se scurg anual in buzunarele colegilor tai si tu indraznesti sa pui un bir nou poporului? parca am fi in evul mediu - noi iobagi si voi un fel de boieri alesi pe viata.... sa ai parte de sanatate... cam atata cate bune intentii nutresti fata de poporul asta
  • +7 (13 voturi)    
    Baiatul asta o cauta cu luminarea .... (Marţi, 29 octombrie 2013, 18:14)

    it_s__not_news [utilizator]

    ha ha ha.

    Stati fraierilor in casa si comentati de la calculatoare si tablete ....
    • +6 (6 voturi)    
      pai (Marţi, 29 octombrie 2013, 22:07)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

      si ce propui? hai sa iesim. hai ca eu ies dar cu cine? cu baba de la 8?
  • +9 (9 voturi)    
    Din nou despre guvernarea la TV&Radio Erevan (Marţi, 29 octombrie 2013, 18:51)

    Mihail_AD [utilizator]

    La inceputul sedintei de guvern, in fata camerelor TV, dl. Ponta anunta:
    - ...si ne propunem ca, pentru sprijinirea economiei, sa introducem o noua taxa pe carburant...
    In acel moment, ministrul economiei se ridica sa plece. Dl. Ponta:
    - Usurel, dl. Vosganian, inca nu s-a deschis ghiseul

    PS: Da, stiu ca intre timp s-a schimbat ministrul, dar radioul Guvernului emite tot pe frecventa Radio Erevan
  • +6 (8 voturi)    
    MARI GANDITORI (Marţi, 29 octombrie 2013, 19:29)

    feisbuk [utilizator]

    "Fostul ministru al Transporturilor Relu Fenechiu declara recent ca a gasit solutia prin care in Romania sa existe fonduri suplimentare pentru construirea mai multor kilometri de autostrada, si anume marirea accizei la carburant cu 10 eurocenti "

    Banuiesc ca inca din opozitie cauta solutii la aceasta problema spinoasa si miracol, dupa un an de guvernare, intr-o seara, dupa un pahar de tuica - evrika! Mai bagam o taxa. Cum de nu ne-am gandit pana acum ...

    Celo care au votat FDSN / PDSR / PSD le urez exact ce imi serveste Ponta si sleahta lui mie.
  • +7 (7 voturi)    
    Dar bani europeni de ce nu luati? (Marţi, 29 octombrie 2013, 20:03)

    hic sunt leones [utilizator]

    - aia stau in conturi si va asteapta.
    - CE se cruceste de impotenta voastra.

    Nu-i puteti fura si vreti sa furati din taxele populatiei?
  • +5 (5 voturi)    
    ! (Marţi, 29 octombrie 2013, 20:05)

    chiuaua [utilizator]

    Aceasta este iesirea din buda! Ne scoatem sigur.
    Bine ca nu se impune o taxa pe ceai sau pe apa statuta altfel o beleam.
    Sa vezi MARIRI DE PRETURI dupa aceasta taxa.
  • +9 (9 voturi)    
    "anumite taxe" (Marţi, 29 octombrie 2013, 20:49)

    Melkedisiec [utilizator]

    După cadoul făcut rețelei de panificație prin reducerea t.v.a.-ului la 9%, urmează cadoul pentru cei din rețeaua combustibililor. Să ne reamintim că taxa de drum a fost introdusă în preț (de mulți ani, 1994 sau 1995 cred) și se percepe t.v.a. și la taxa de drum. Se percepe dar nu se virează la buget, la fel ca și t.v.a.-ul de la pâine, deși prețul pâinii a crescut deja. În România se impune taxă la taxă la taxă. Suntem unici dar nu-i bai dacă tot nu se colectează la buget, rotunjim veniturile celor din branșă. Băieții deștepți din domeniile vizate. Nouă, celorlalți ni se dă cianură și praf în ochi.
    • +6 (6 voturi)    
      Faza e ca pretul painii a scazut cu 0,0001273 bani (Marţi, 29 octombrie 2013, 22:31)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Melkedisiec

      Motiv pt Incompetentul Prim sa scoata la iveala noi biruri, ca cica vezi doamne din cauza scaderii tva-ului aluia nu au incasat ei destul, in vreme ce un singur baron psd da tunuri de 50 mil euro.
      • +1 (1 vot)    
        "anumite taxe" (Miercuri, 30 octombrie 2013, 15:45)

        Melkedisiec [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        1. 9% t.v.a. în panificație reprezintă un cadou făcut firmelor din acest domeniu. Pâinea pe care obișnuiesc s-o cumpăr s-a scumpit cu 34 de bani. Diferența a intrat în buzunarul băieților deștepți. Nici nu și-au propus altceva.
        2. Colectarea sau mai exact necolectarea banilor la bugetul statului se datorează faptului că U.S.L.-ul a dat semnalul începerii marilor hoții.
        3. Din păcate guvernul Ponta (I,II,III, etc.), confirmă din plin proverbul "prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul". Nici nu știu și nici nu vor să facă ceva pentru România. Doar fură. Ca să-l parafrazez pe Vanghelie, (care este), U.S.L.-ul știe să fure și o face la greu.
  • +7 (7 voturi)    
    Evaziune fiscala (Marţi, 29 octombrie 2013, 21:23)

    fane_grija [utilizator]

    Dar reducerea evaziunii fiscale nu o ia in considerare plagiatorul asta?
  • +10 (10 voturi)    
    Cand mamaliga va exploda... (Marţi, 29 octombrie 2013, 22:09)

    uluit [utilizator]

    Intr-o tara in care eficienta este redusa. Coruptia si incompetenta sunt "standarde" ale baronilor locali, a politicienilor impusi prin voturi furate si manipulari mincinoase. Politica de stanga, a democratiei noastre, se dovedeste ca-i impusa, de slugile noilor oligarhii comuniste.

    Cu cat statul este mai corupt, cu atat se numara mai multe taxe si "biruri".

    Schimbarea trebuie sa vina din interiorul fiecaruia!
  • +6 (6 voturi)    
    Încetul cu încetul... (Marţi, 29 octombrie 2013, 23:32)

    Cocofifi [utilizator]

    ... se face oțetul.

    Mai întâi, o "anumită" taxă ici, apoi o taxă "impusă de situație" colo și încheiem glorios cu alte zeci de taxe majorate datorate "evenimentelor globale" sau "grelei moșteniri"...

    Iar când voi fi luat la bani mărunți, eu, Primul și cel Mai Dintâi Ministru al României, voi face ca săptămâna trecută... voi spune "Nu e treaba mea! Întrebați-l pe Chițoiu." Sau pe Fenechiu, sau pe trădătorul Bastus care a arătat romanilor drumul spre rezervele de apă ale dacilor...

    Bonsoir, popor. Mersi că ne-ați votat!
  • +6 (6 voturi)    
    >>> (Marţi, 29 octombrie 2013, 23:36)

    fartonicul [utilizator]

    arestati-l pe ticalosu asta. la puscarie cu el pe viatza pt toata tradarea de tara care a facuto. el si toata sleahta lui.
  • +7 (7 voturi)    
    ar fi ultima lui taxa (Marţi, 29 octombrie 2013, 23:51)

    ics_11 [utilizator]

    Daca Ponta mai introduce o taxa pe benzina, atunci aceasta taxa va fi cea care garanteaza pierderea tuturor alegerilor viitoare : europarlametare si prezidentiale in 2014, si parlametarele din 2016 sau chiar mai devreme.
  • +6 (6 voturi)    
    Spre exemplu (Miercuri, 30 octombrie 2013, 0:22)

    trilulilu [utilizator]

    Ungaria cu un potential turistic cat 10% din cel al Romaniei, reuseste sa atraga fonduri UE, ca in fiecare sat, comuna sau orasel au deja cate o statiune balneara, wellness etc. din turism Ungaria face cam cat 50% din pib-ul Romaniei, daca nu gresesc.
    tot pe fonduri UE, din acelasi potential economic, cu industrie o, adica zerooooo, reusesc sa construiasca in 10 ani mii de km de autostrada. Ungurii ajung deja cu autostrada la Nadlac, iar mai la nord ajung in curand si la Bors. Asta ca sa respecte deal-ul cu Romania, privind o conexiune cu autostrazile din Ro, care de fapt nu exista. Stil Metallica, "sad but truuuuueee".
    In mica tara vecina nu a existat niciodata rovigneta. S-au axat doar pe o singura autostrada o data. Taxa de autostrada costa 15 EUR/luna valabila pt toate autostrazile din ungaria. Nu tu 3 eur la suta de km si faze de astea. Dai 15 EUR si sa te tina bokanku o luna cat da la pedala de acceleratie fie spre austria, slovenia, slovacia, romania, croatia, depinde in ce directie e orientata masina cand ti se pune carcelul la glezna.
    • +6 (6 voturi)    
      motivul (Miercuri, 30 octombrie 2013, 0:54)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

      astia nu iau spagi ca la noi.
  • +6 (6 voturi)    
    Sa reduca cheltuielile! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 1:06)

    Alex S [utilizator]

    Sa reduca cheltuielile si sa inceteze sa umble la taxe. Nu o sa intre nici un evazionist in legalitate atata timp cat ei umbla la impozite in fiecare luna. De ce? Pt ca un evazionist se gandeste ca daca plateste impozite acum ca 16% i se pare rezonabil, e posibil ca luna viitoare astia sa dubleze impozitul, dupa ce ei sunt deja in legalitate.
  • +5 (5 voturi)    
    Jumulita (Miercuri, 30 octombrie 2013, 1:39)

    sidacanu [utilizator]

    vom avea o tara jumulita, un popor infometat si guvern indestulat... iar in aer miroase a frica..
  • +4 (4 voturi)    
    Ma Ponta ma Opreste-te !!!! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 7:00)

    alex1234 [utilizator]

    Ma Ponta ma Opreste-te !!!!

    1. - ai plagiat si-ai furat un titlu de doctor

    2. - ai incalcat Constitutia in 2012 prin 2 ordonante neconstitutionale cu ajutorul carora ai incercat sa dai o lovitura de stat

    3. - ai inchis ilegal OTV-ul

    4. - ai dat o ordonanta de urgenta neconstitutionala (legea insolventei) ca sa-nchizi Realitatea

    5.- vinzi tara la bucata (Nuclearelectrica, Hidroelectrica, Romgaz, Transgaz, Transelectrica, Elcen...etc..etc,) a s evedea acordurile rusinoase cu FMI si preturile de mizerie la care ai vandut si vinzi activele acestor intreprinderi.

    6. - ai nenorocit Oltchim si CFR Marfa

    7. - vinzi pe nimic aurul tarii (6%) de la Rosia Montana si ne otravesti cu cianuri

    8. - vinzi pe nimic gazele de sisti (3.5%) si ne otravesti apa si solul cu 58 de substante cancerigene utilizate la fracturare si cu gazul care se va inflitra in sol si apa

    9. - de 2 ani doar maresti taxele si impozitele

    Ma Ponta ma Opreste-te !!!!

    Nu suntem cobaii tai si bataia ta de joc.
  • +3 (3 voturi)    
    IDEE DE PROTEST (Miercuri, 30 octombrie 2013, 8:00)

    florynn [utilizator]

    Spunea cineva mai sus "daca s-ar strange 500-5000 de masini in piata Victoriei si ar claxona". Eu am o idee ce poate fi pusa mult mai usor in practica si nu ar crea blocaje in trafic.
    Asadar, ce ar fi daca, atunci cand pur si simplu esti in trecere prin Piata Victoriei si nu trebuie sa stai la semafoare, traversezi piata cu mana pe claxon? Zilnic cred ca trec prin piata zeci de mii de masini. Asa ar fi o harmalaie continua, zi si noapte, fara sa se blocheze traficul. Asa ne-am face auziti cat mai multi dintre noi. Daca vi se pare buna ideea, poate o raspanditi pe site-urile de socializare. Am putea crea ceva de genul "Piata Victoriei, zona libera pentru claxonat!"
    • +1 (1 vot)    
      Ideea e buna, dar (Miercuri, 30 octombrie 2013, 10:21)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui florynn

      s-ar putea sa-l deranjeze asa de tare ca va sta mai mult pe afara, taind panglici din Tibet pana in Patagonia. Si atunci, ce s-ar alege de noi, poporul, fara el?!
  • +4 (4 voturi)    
    Sunt de acord cu o noua taxa... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 8:07)

    NikosGalis [utilizator]

    Va propun spre analiza implementarea unei noi taxe pe prostia gurvernului. atunci vom avea suficiente fonduri pentru investitii.
    Plagiatorul sa ne lase si sa plece, pina nu ne duce la faliment sau poate tine mortis sa ne falimenteze de tot.
  • +4 (4 voturi)    
    dle p.m. (Miercuri, 30 octombrie 2013, 8:43)

    pita [utilizator]

    ce-mi doriti dvs. mie, sa va dea Dzeu dvs , pentru asta ma rog celui de sus! Pana una alta vad ca nu-i eveniment in Europa sau mai nou si pe celelalte continente, la care matale sa nu fi prezent , CE AR FI SA TE APUCI DE TREABA (sa guvernezi ceva!) ca-ci banuiesc ca de asta te-au votat USL-asii. Daca ma intrebi sa stii ca nu vreau o Rom , de-a voastra , (Voicu,Voiculescu, iliescu ,ponta , et comp.)
  • +1 (1 vot)    
    De ce nu cautati bani.... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 10:17)

    John M. [utilizator]

    si printre voi, guvernantii?!
    Doamna Lulache tot 29,000 de euro pe luna are?!
  • +1 (1 vot)    
    pe jos (Miercuri, 30 octombrie 2013, 10:25)

    arthur_l [utilizator]

    politica - deci romanul nu are voie sa aibe o masina buna de fapt de preferat nici macar un autoturism.

    nicidecum doua autoturisme pentru familie asa cum are orice european mediu.

    in 2008 cand fiecare familie de romani isi permitea un autoturism fie el si second dar de calitate si de care se putea folosi pentru a face naveta de la tara la locul de munca, s-a ajuns ca taxa de inmatriculare si altele sa stopeze acest avant.

    iar acum vine o noua povara.

    benzina se va scumpi. daca pana acum bagam benzina cu sticla de 2 litri, acum vom alimenta cu pipeta. vom avea autostrazi dar vom fi ca in coreea de nord - nu va circula nici o masina pe ele.

    romanul nu trebuie sa aibe autoturism. autoturismul e pentru domni. romanul trebuie sa fie un animal. de fiecare data cand o duce bine si isi permite un autoturism gasim noi ceva ca sa nu isi mai permita sa il intretina.

    si germania de est si austria si ungaria au fost sub comunism. dar in germania fiecare familie avea un trabant si un volsvagen. in 1960 erau 6 persoane care aveau bicicleta in comuna, in 1970 romanii inca faceau naveta de 6 km pe jos.

    asta e romania
  • +1 (1 vot)    
    Taxa (Miercuri, 30 octombrie 2013, 12:41)

    PisleagGeorge [anonim]

    S-o credeti voi ca inlocuirea guvernului poate dura luni sau ani. Guvernul USL a daramat giuvernul BOC si au venit la putere intr-o singura noapte.
    De cate ori ne mai pune sa platim taxa de drum? In loc sa mareasca taxele exisxtente ne impovareaza cu alte taxe
  • +2 (2 voturi)    
    Ciudat (Miercuri, 30 octombrie 2013, 12:44)

    cicibau [utilizator]

    dar toata lumea care posteaza face doar calcule cam cat ar veni pe km etc dar nimeni nu vede ca acest guvern nu face altceva decat sa mareasca taxele existente si sa inventeze altele noi. Din cate imi aduc aminte in anii trecuti eram tara cu cele mai multe taxe pe cap de contribuabil si conducatorii nostril preaiubiti au facut ei ceva si au mai redus din numarul lor(prin diverse metode inclusiv cumuland unele dar asa ieseau mai putine la numar) iar acum preaiubitul nostru prim ministru vrea din nou sa ajungem pe locul intai in lume la numarul de taxe. Macar sa fim si noi pe primul loc la ceva nu-I asa?
  • +1 (1 vot)    
    comentarii taxa benzina (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:50)

    Livut [utilizator]

    Datorita conducerii dezastroase a economiei cel mai bun si mai corect guvern a constatat ca a ramas fara bani si vrea sa-i scoata de pe spinanarea romanilor impunand taxe si tot taxe - felicitari pt. care l-a votat/


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi