Traian Basescu catre delegatia FMI: Nu sint de acord cu noile taxe si accize pe combustibil. Nu voi bloca deciziile intre voi si Guvern, dar nu-mi cereti sa semnez ce negociati

de Red. Economic     HotNews.ro
Joi, 23 ianuarie 2014, 12:09 Economie | Finanţe

Presedintele Traian Basescu a spus joi, la intilnirea cu delegatia FMI, ca nu va sustine noile taxe in domeniul energetic, mai cu seama acciza suplimentara pe combustibil. "Nu voi bloca deciziile intre voi si Guvern, dar nu-mi cereti sa semnez ce negociati", le-a spus Basescu membrilor delegatiei FMI, potrivit imaginilor video remise de Administratia Prezidentiala.

"Ma uit la cheltuielile guvernamentale, este un buget relaxat din acest punct de vedere. Din cauza ineficientei colectarii taxelor, noi taxe au fost introduse. Le consider o mare greseala, mai ales taxele din domeniul energetic si al combustibililor, nu insa si largirea bazei fiscale. Noile taxe vor afecta atit economia, cit si populatia. Responsabilitatea este a Guvernului si a voastra. Nu voi sustine public asemenea taxe, pentru ca nu cred ca este o solutie rezonabila", a spus presedintele in fata delegatiei FMI.

Reamintim ca Executivul a introdus o acciza supliementara de 7 eurocenti pe litrul de combustibil, dar a aminat-o pina la 1 aprilie dupa presiunile publice ale presedintelui.











9154 vizualizari

  • +20 (22 voturi)    
    Eu sper (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:15)

    banateanul. [utilizator]

    Sa-si tina Cuvantul !
    • +21 (27 voturi)    
      si-l va tine ! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:34)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      Noroc cu base ca altfel, mincinosii astia, ne puneau pielea pe bat.

      Tema pentru juristii sau avocatii care citesc aceste randuri : Chiar nu exista nicio posibilitate de a-i actiona in judecata pe politicienii care nu isi indeplinesc promisiunile electorale ? Ceva gen fals in declaratii sau inselaciune ?

      Va rog, incercati sa gasiti o lege care sa ne permita noua, inselatilor, sa ii actionam in judecata si sa le cerem demisia sau daune materiale.

      Va multumesc !
      • +10 (14 voturi)    
        cu regret dar nu se poate. (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:41)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        legile sint facute de ei tocmai ca sa nu poata pati nimic deci sint deasupra legii . politicienii tot timpul vor declara ca a fost o declaratie " politica" si ca nu persoana XXX a vorbit ci politicianul din persoana XXX .
        Chiar daca vei face o plingere dosarul v-a zace zeci de ani intr-un sertar .

        Cit despre juristi si avocati, lasa-i ; nu-i deranja ca dorm .

        Deci cam asta-i justitie si dreptate... "pina la capat"
        • +10 (10 voturi)    
          banuiesc...... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:51)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

          .....ca totusi, si perfidia cu "declaratia politica" are si ea niste limite si ca poate o fi vreo scapare pe undeva.

          Oricum, rugamintea ramane valabila.
          • +10 (16 voturi)    
            te inseli tocmai ca ei n-au limite (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:27)

            mnicku [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            si din acest motiv sintem unde sintem.

            Daca ar lua cineva la puricat la singe bugetul pe anul 2014 al RO si ar vedea alocarile vs necesitati s-ar cruci ce diferenta uriase exista , cred ca cca 18% sint bani in plus ce sint alocati apoi pe criterii politice . Si cica n-are tara bani !!!
            • +8 (10 voturi)    
              daca stim acest adevar.... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:34)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

              .....precum ca "ei" nu au limite, de ce nu incercam sa gasim o solutie pentru a schimba acest sistem politic ticalos cu un altul, in care statul sa revina la adevarata lui menire, aceea de prestator de servicii catre cetateni iar oamenii politici, la pozitia de angajati ai cetatenilor si nu de stapani ai acetora ?

              nu credeti ca a cam venit timpul schimbarii ?
      • -12 (30 voturi)    
        buna legea (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:09)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        eu as incepe prin a il da in judecata pe Emil Boc (sau pe Traian Basescu ??) pentru cresterea TVA-ului la 24% si scaderea salariilor bugetarilor cu 25%.
        Asta mi se pare marea inselare, nu cresterea accizelor.
        • +11 (17 voturi)    
          probabil (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:52)

          Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Probabil ești "bancher" pe o banca din parc.
        • +5 (9 voturi)    
          MAI BANCHER... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:46)

          schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Pana si Germania a crescut TVA de la 16 la 19%, iar in ceea ce priveste taierea salariilor, tin sa-ti aduc aminte ca s-a trecut la reducerea fondului de salarii cu 25%. A existat o optiune: fie se redimensioneaza zona bugetara conform noului fond de salarii, fie ramane toata lumea si primeste cu 25% mai putin.
          Bineinteles ca s-a ales a 2-a varianta!
          • +1 (3 voturi)    
            nu (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:21)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

            aici a gresit boc, trebuia dati afara cei doua sute
            de mii de bugetari angajati de tzaraceanu in 2008, exact cum a zis si jeffrey sachs la vremea respectiva. Aia oricum erau clientela politica a pdsr si pnl, asa ca era cu atit mai bine, nu sufereau toti si altul ar fi fost rezultatul la alegeri.
        • 0 (6 voturi)    
          Dar stii de ce ai impresia asta? (Joi, 23 ianuarie 2014, 18:19)

          Europiu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Raspunsul e simplu: pentru ca esti prost!
      • +5 (7 voturi)    
        raspuns (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:37)

        tot [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        inselatii sa voteze cu mintea , nu cu talpile si sa isi asume ce au votat!
        • +2 (4 voturi)    
          dvs ati votat cu mintea ? (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:26)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui tot

          Daca DA, nu sunteti inselat, deopotriva cu ceilalti, de catre acest sistem politic ticalos ?

          Sunt de acord cu dvs. Procentul de imbecilitate este foarte ridicat dar simpla recunoastere a acestui fapt, nu aduce nicio schimbare.

          Poate ca acum, la alegerile europarlamentare si mascarada de referendum, ar trebui sa anuntam ca nu ne vom prezenta la vot si daca procentul de neparticipare va fi de peste 90%, politicienii vor vedea ca ei nu mai reprezinta pe nimeni.
          Totodata s-ar pune serios problema legitimitatii perfidei "democratii parlamentare" si necesitatea inlocuirii ei.
  • +25 (31 voturi)    
    Întru totul de acord cu (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:17)

    Audit [utilizator]

    cele spuse de Preşedinte.
    Mai mare va fi pierderea atât pentru stat dar mai ales pentru populaţie. Totul se va scumpi iar vânzările de combustibil vor scădea deci statul va pierde. E cam ca scăderea TVA-ului la pâine. O măsură la fel de păguboasă pentru stat.
    • -2 (4 voturi)    
      Hmmm (Vineri, 24 ianuarie 2014, 0:35)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Audit

      Inteleg din postarea ta de ''specialist'' ca totul in Romania este perfect si intr-un echilibru stabil...altfel nu vad cum ai ajuns la concluzia halucinanta ca statul va pierde prin cresterea accizei la fel cum a pierdut la scaderea TVA la paine?!
      Adica si cand creste si cand scade...pierde!! :))
      Boc+bese au gasit echilibrul universului si l-au implementat in Romania.:))
  • -26 (38 voturi)    
    e in campanie electorala (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:21)

    demaGOGU [utilizator]

    desi nu are pe cine sustine.
    • +20 (28 voturi)    
      Plătește tu, (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:33)

      DelMa [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      câte taxe vrea USL-ul! Eu nu doresc taxe suplimentare pe combustibili. Raportate la salariile și pensiile românilor, combustibilii au, la ora actuală, prețuri destul de mari.
    • +13 (23 voturi)    
      ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:40)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      .... cine e in campanie electorala?
      Basescu nu candideaza la presedentie. E imposibil.
      Cine apare mereu la televizor ?? Cine este in vesnica campanie electorala ??
  • -27 (39 voturi)    
    De ce (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:31)

    Bosz [utilizator]

    De ce se baga Basescu in acorduri FMI cu guvernul? Scrie in Constitutie ca are atributii de negociere cu organisme internationale financiare? Pai si de ce se baga in seama cu "nu sunt de acord" daca nu l-a intrebat nimeni si nu are nicio atributie? Campanie electorala de zi cu zi... sa vada prostimea domn'e ce putere (pe care n-o are) are.
    • +19 (25 voturi)    
      Atunci (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:08)

      CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui Bosz

      Atunci de ce trebuie sa semneze?
      De ce nu vrea Ponta sa incheie intelegerea fara semnatura lui Basescu?
    • -8 (14 voturi)    
      bosz (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:10)

      mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui Bosz

      ai dreptate// pota sa faca ce-l taie capul//nu uita insa : unde nu-i cap, e vai de picioare
    • +23 (25 voturi)    
      Pai nu se baga la negociere (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:28)

      ddd13 [utilizator] i-a raspuns lui Bosz

      Dar scrie undeva in Constitutie ca e obligat sa semneze ceva cu care nu e de acord???
    • +26 (32 voturi)    
      .... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:44)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Bosz

      dragule postac platit care nu gandeste.
      1. basescu face campanie electorala in conditiile in care el nu poate sa candideze...apropo de constitutie, deja are 2 mandate!!
      2. Tu contrazici (fara sa gandesti) orice zice Basescu dar te intreb atat.
      Vrei taxe mai multe?
      Vrei benzina mai scumpa?
      Sincer tu chiar vrei sa platesti mai mult ?
      Daca maine Basescu zice nu sari pe geam...ai sa urlii ca cine e basescu sa iti interzica tie sa te arunci in gat?
      Tu gandesti inainte sa apesi tastele alea??
    • 0 (0 voturi)    
      De ce nu te informezi inaitne de a vorbi? (Vineri, 24 ianuarie 2014, 11:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bosz

      Cind s-a bagat Basescu in acordul lui Ponta cu FMI? Basescu doar nu semneaza. Atit.
  • +28 (30 voturi)    
    Foarte bine! (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:42)

    Gabi M [utilizator]

    Sa taie Ponta de la Dragnea!
  • +27 (37 voturi)    
    sa vezi acum la antene (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:56)

    clarice [utilizator]

    Basescu baga tara in criza,au uitat cand il criticau pe Boc ca semneaza imprumuturi cu FMI.
    Pai nu vroiau ei sa stam drepti in fata FMI ,uite ca stam ,acum nu va mai convine?
  • +36 (38 voturi)    
    Felicitari Presedintelui!!! (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:57)

    Cristiann80 [utilizator]

    Foarte bine d-le Preseidnte!! Nu mai faceti voia crimminalilor din USL! Ei sunt preocupati de bani pentru ei nu pentru noi, pentru institutiile strategice care ar putea salva oameni!!
    Nu semnati nimic si amintiti lui Ponta cum spunea in campania electorala, citez: " Noi, niciodata nu vom imprumuta bani de la FMI sau UE deoarece vom stimula economia si vom avea bani interni, vom face UN MILION de locuri de munca, asta inseamna bani, productie interna, dezvoltare..."
    Ei? Si de doi ani Ponta nu face decat sa imprumute bani! Ne pune taxe noi deoarece vrea 35 de milioane de euro pentru baronii locali ca sa scoata prostimea in turma, la vot.
    Gataaaa! Puneti punct acestor sacali flamanzi! Acestor crimminali care ne omoara cu zile!!!!!Care ne mint zambind!!!
    • -9 (23 voturi)    
      Eroare!!!!!!.... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:31)

      Lexis [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Basescu si Boc au imprumutat bani multi de la FMI, nu Ponta.
      ...este tactica voastra, a omagiatorilor lui Basescu, sa faceti afirmatii mincinoase.Vestea trista pentru voi e ca nu suntem ignoranti, cum pretindeti, suntem informati .
      De ce, Basescu, nu a actionat la fel cu FMI in 2009 atunci cand a semnat acordul pentru imprumutul a 20 MILIARDE EURO? Stim cu totii ca a procedat astfel pentru ca era an electoral, urma realegerea lui, nu ? Atunci, in 2009, Basescu a semnat pentru ca Romania sa fie datoare si dependenta de FMI, BM, C.E.
      • +14 (18 voturi)    
        O eroare (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:41)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

        esti tu!
        Cand Boc si Basescu au imprimutat bani, a fost pentru ca ghertoiul roman sa poata pune ceva pe masa. Imprumuturile au fost cu costurile cele mai reduse la acea data.
        Ce "manca" tontul si kkrau?
        "Bani sunt, dar nu sunt bine utilizati!"
        Daca aia au imprumutat, nu erau bani!
        Acum ca sunt ei la putere unde sunt banii aia utilizati prost?!
        Cine este prostul care crede ceea ce se mananca pe latrine?!
        Cine voteaza cu gura plina de dejectiile de pe acele posturi?!
        Ghertoiul roman!
        De ce se plange?!
        Cand esti prost, traiesti si existi prost!
        • 0 (4 voturi)    
          Dumneavoastră puteți crede și afirma orice. (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:24)

          ionv [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Inclusiv că aceste credite au fost făcute pentru „ gherțoiul român”
          Apropo, conform unor dicționare neoficiale, e drept, termenul folosit de dumneavoastră înseamnă „ 1. bădăran, țopârlan. 2. (er.) penis. 3. eșec. 4. timp pierdut / irosit. 5. masturbare”.
          Pe de altă parte, este arhicunoscut că acele credite au fost luate pentru susținerea sistemului bancar.
          Cu alte cuvinte, „gherțoiul” dumneavoastră, c-o fi el bădăran, penis ori eșec, nu a păpat nimic din acele credite. El doar plătește.
          Când spuneți că au fost costurile cele mai mici, vă referiți doar la dobândă.
          Numai că dobânda aceea mică, este plătită fără a beneficia de acei bani efectiv. Nu s-a făcut o investiție, nu s-au creat locuri de muncă, nu s-au construit spitale ci s-au plătit oalele sparte de bănci și acoliți.
          Din cele postate de dumneavoastră se vede că simpatizați cu o anumită parte a scenei politice. Este opinia dumneavoastră pe care o respect, chiar dacă ați exprimat-o pe un ton care deranjează.
          Să știți că proști există și în tabăra adversă, dar și pe lângă cei pe care-i susțineți.
          De asemenea, la Antene se uită și proști dar și deștepți. Nimeni nu deține adevărul absolut.
          În ce mă privește, consider că România mai are șanse numai dacă românii vor învăța să se respecte între ei, să fie demni și uniți.
          • +1 (1 vot)    
            Multumesc (Vineri, 24 ianuarie 2014, 12:47)

            Lexis [utilizator] i-a raspuns lui ionv

            pentru ca mesajul dv. sugereaza exact ce spuneam eu intr-un mesaj replica la vocabularul inadmisibil al lui AZORILA, dar a fost cenzurat de cei de la HN.Nu este prima data cand mi se intampla asta, chiar daca niciodata nu am folosit limbaj agresiv, injurii...doar ca imi exprimam opiniile, diferite, de ale celor care, consecvent, sustin, apara, orice face sau a facut Basescu.
            Comentariul dv. mi se pare relevant referitor la atitudinea sustinatorilor, cu orice pret, a lui Basescu&Co.Reliefeaza esenta propagandei, manipularii exercitate de tabara mentionata.Modul cum acestia reactioneaza la opiniile celorlati, care nu gandesc ca si ei, este periculos, sfidator, inacceptabil dar si disperat, e cert.
            Sper ca acest mesaj sa scape cenzurii HN.
    • +14 (14 voturi)    
      evaziune (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:37)

      oaspetele [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Daca s-ar baga tare in evazionisti, cel putin juma din ei ar pune pusca jos. Cel putin.
      Asa ca estimarile astea cu milionu sunt cel putin optimiste.
      Iar daca treaba asta s-ar intampla la nivel de tara (stiu ca e imposibil), economia s-ar gripa nitel.
      • +14 (16 voturi)    
        evaziune (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:52)

        botezatu1 [utilizator] i-a raspuns lui oaspetele

        evazionistii au liber deoarece garda financiara nu exista, a fost desfintata, prin reorganizarea ANAF.
        • +3 (3 voturi)    
          E mafie (Joi, 23 ianuarie 2014, 19:37)

          RazvanArhip [anonim] i-a raspuns lui botezatu1

          Evazionistii sunt lasati in pace pentru ca intorc o parte din profituri catre autoritati (partide, etc). Fiecare isi ia o parte, incepand cu politaiul care inchide ochii si pana la prefect, parlamentari, etc. Asa se explica de ce nu face nimeni nimic cu cei ce vand pe strada, cu cei ce vand facturi, cu cei cunoscuti de toata lumea ca functionand fara acte.
          Asa functioneaza si mafia...doar asta e la putere acum.
      • +8 (8 voturi)    
        pai... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:20)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui oaspetele

        si asta e o solutie? sa inchidem ochii? pana nu se rupe pisica, lungim boala, si boala lunga...
  • +27 (29 voturi)    
    Daca ar lua la puricat Niro si Europa... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:00)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ... ar aduna 1.000.000 de euro pe zi, bani care acum reprezinta evaziune fiscala "en-gros".
    Si uite asa n-ar mai fi nevoie de accize marite, dar asta insemna sa lupti cu evazionistii, nu sa aduni de la fraierii care trebuie sa plateasca preturile stabilite de Guvern...
  • +17 (21 voturi)    
    Mazetooo... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:02)

    Mao2 [utilizator]

    vezi ca poti specula faptul ca a luat bani de la Gazprom sa spuna asta...nu pierde asa ocazie....
  • -9 (21 voturi)    
    ce inseamna sa fi ipocrit .. (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:08)

    adrian8 [utilizator]

    da , are dreptate , probleme la buget sunt din cauza "ineficientei colectarii taxelor" ...
    dar cat a avut sclavul boc ca si pm , de ce nu a remedioat aceasta problema ? de ce a ales sa taie salarii si sa mareasca tva cand de fapt era aceeasi problema care trebuia rezolvata ?

    brusc ... astia nu au voie sa fie la fel de ticalosi ca el !
    • +1 (3 voturi)    
      Ce să facă domnul președinte? (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:31)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Profită de faptul că ăștia de acum fac aceleași greșeli precum cei dinainte. Unde sunt locurile de muncă? Fiecare guvernare ne promitea, la început, câte 1 milion de noi locuri de muncă.
      Unde sunt măririle de pensii și salarii promise de toți? Unde sunt laptele, mierea și alte bunătăți care ne-au fost servite în fiecare campanie electorală, alături de câte o găleată de plastic roșie sau oranj?
  • +13 (19 voturi)    
    bravo frate! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:09)

    Crop [utilizator]

    uite un lider adevarat! Bravo Base!!
  • +18 (22 voturi)    
    Presedintele jucator. Discriminatul pozitiv Arafat (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:09)

    hotnewsfil [utilizator]

    Traian Basescu nu poate fi alt fel decat ii este firea, constiinta, convingerea, conceptia lui de 'ales al poporului'. Rezultatul : un presedinte jucator. Asa va ramane pana in ultimul minut in care va fi presedinte.
    Niciun fel de presiune, din parte groparilor tarii, nu il va indoi. Va ramane drept,vertical, in convingerile lui.
    Cum si in cat timp s-ar fi desfasurat operatiunile de salvare a victimilor accidentului aviatic din Apuseni, daca excesiva majoritate din parlament, controlata de Felix, nu l-ar fi blocat pe presedinte?
    In cateva minute, presedintele ar fi mobilizat armata, politia, SRI, toate dotarile moderne de care dispune tara, de pozitionare centrimetica, de acces rapid, in orice conditii de teren si atmosferice.
    I-ar fi scos pe ministri din somnolenta, i-ar fi pus la treaba, chiar si pe pretiosul, rasfatatul, deja imbuibatul, profitor de discriminarea pozitiva, pe care i-au acordat-o romanii-Arafat- devenit un arogant, la concurenta cu Ponta si cu expiratul Bombonel.
    L-ati vazut pe acest nou arogant cum ii repede pe ziaristii-reporteri? Nu a organizat o conferinta de presa, in care sa raporteze poporului, prin jurnalisti, cum s-au desfasurat lucrurile in Apuseni. A luat hotararea "suficenta" de a-si prezenta raportul numai in fata lacheilor lui Felix, la Antena3, stiind ca raportul sau este urmarit, din culise, de exigentul Felix -cel ce conduce USL- de care depinde si soarta lui. Popoare naive mai gaseste el si prin alte tari.
    Arogantul a facut treaba buna pentru USL, infruntandu-l, impertinent, pe presedinte, in 2012. A fost scanteia cu care USL a aprins manifestatiile din strada, care i-a inspiratpe manifestanti sa combine 'Arafat, Arafat', cu 'Jos Basecu".
    • -2 (8 voturi)    
      Stai sa compilam corect (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:49)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      intra in atributiile presedintelui sa organizeze "operatiunile de salvare a victimilor" (sic!)???
      si nu a facut-o??????
      nasol de Base, daca se prind aia de la Antena 3 de faza asta.

      din fericire pentru Baselu, nu a avut nici o tangenta cu organizarea operatiunii de salvare, pentru simplul motiv ca nu este treaba lui. Treaba pentru care este platit si-o face foarte bine. Tie iti lipseste imaginea de mana de fier, de "tatuc" care porunceste tuturor sa faca cum ii dicteaza lui muschii. Nostalgicule!...

      si ai mai uitat ceva: luni cand s-a intamplat accidentul, Baselul se hahaia pe langa Zidul Plangerii. Cam greu sa mobilizeze dotarile moderne de pozitionare centimetrica...
      • +1 (3 voturi)    
        pai... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:26)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        cred ca se referea la cazul unei republici prezidentiale...scenariul de groaza al usl...si sincer, ii dau dreptate...pentru ca in acest scenariu, la final, ai pe cine sa arati cu degetul...
      • +2 (2 voturi)    
        iar (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:27)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        delirezi in stil latrina trei, emigrantule in propria tara, ce balmajesti despre atributiiile presedintelui, sa organizeze salvari, minti asa cum respiri, te-ai obisnuit cu ceausescu, altceva nu stii, ca ala te-a adus de la tara sa scuipi seminte pe trotuar.
  • -17 (23 voturi)    
    Nimeni (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:11)

    evoque [utilizator]

    in tara asta nu este de acord cu scumpiri si majorari, insa de la revolutie incoace romanii doar de asta au parte.
    Insa presedintele ia decizii doar pentru imaginea personala, fara sa gandeasca la faptul ca toate masurile venite de la fmi sunt cauzate de decizia lui a presedintelui cand a readus fmi-ul pe capul romanilor.
    Nu conteaza cat plateste cetateanul roman pentru decizia lui important este ca propaganda sa aiba ceva de rontait.
    • +13 (17 voturi)    
      chestia cu FMI-ul si Basescu ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:50)

      DePourcelis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ... nu e chiar asa.
      Amintiti-va ca in ianuarie 1990 Isarescu a fost trimis de Iliescu in SUA sa refaca legaturile cu FMI-ul, pe care le rupsese Ceausescu ...
      Atacati ideile, nu omul!
      Nu am vazut ca vreun specialist sa atace problema/propunerea lui de Basescu, pe fond .... Totul numai vrajeala!
      Omul a recunoscut ca a gresit cand a acceptat cresterea TVA-ului ....
      Orice puteti zice de el, numai ca iresponsabil, NU!
      Stit bine ca ”iresponsabilul vesel” e in alt palat ....
      • -7 (11 voturi)    
        la fel (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:22)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui DePourcelis

        de bine imi aduc aminte si de nastase care a luat si el bani pe carca romanului de la fmi, la fel de bine imi aduc aminte si de basescu cand a spus ca nu avem nevoie de fmi, insa din pacata le cinci minute s-a razgandit. fmi-ul este un instrument financiar prin care natiuni sunt controlate si atat, iar liderii tarilor respective sunt prinsi in sistemul lor de control. restul este poveste, realitatea este ca noi platim si noi traim prost.
      • -8 (10 voturi)    
        a recunoscut .. ? (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:33)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui DePourcelis

        a .. deci e gata , e spalat ?
        DEMISIA , insemna ca a recunoscut greseala care a costat foarte mult populatia si a marit exponential evaziunea fiscala !

        maine iese si ponta si recunoaste greseala .. o sa il iubesti dupa asta ?

        orice poti zice el .. dar "iresponsabil" e un adevar !
  • +9 (19 voturi)    
    opinie (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:28)

    srpc [utilizator]

    nu-l agreez pe Basescu, dar de data asta n-am cum sa nu fiu de acord cu el
    • -6 (10 voturi)    
      ba poti ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:35)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      de acord cu ideeea , dar daca iliescu vine si zice ca comunistii sunt rai si au facut mult rau romaniei ... o sa il iubesti dupa asta ?
      e cam la fel ... cand promotorul mariri taxeleor vine sa explice cat rau fac taxele marite ... waw ...si uni inca se uita in gura lui ..asta e cel mai trist !
      • +7 (9 voturi)    
        Dezinformezi (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:47)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Ia doar ideea aplicarii taxei pe combustibil, fara a te gandi cine a nascocit-o si cine e impotriva.
        Sa iti traduc ideea: aplicarea taxei o sa iti mareasca pretul la barabule astfel incat, din salariul tau de postac o sa iti cumperi 2 kile in loc de trei si doar o sticla de rachiu. O sa fii in short la trascau....'ai de capul tau, ca nu gandesti.
        • -3 (3 voturi)    
          nu-l mareste (Joi, 23 ianuarie 2014, 20:58)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Daca o sa creasca pretul la barabule, asta va fi cel mult din cauza vremii, nu din cauza accizei la carburant
        • +2 (2 voturi)    
          nu (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:29)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          ca asta bea numai basamac trimis direct de la moskova, nu va fi afectat de cresterea preturilor.
  • +10 (14 voturi)    
    Mda (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:04)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Ma gandesc cu groaza ce va fi din 2015. Sper ca poporul asta se va trezi si ca nu ne-om pricopsi cu un presedinte nascut de USL ca atunci, da, suntem terminati.
    In ceea ce -l priveste pe Traian Basescu, caruia ii imput destule, trebuie sa recunosc ca este cel mai bun politician al Romaniei pana acum si de departe cel mai bun presedinte din 1990 incoace. In rest este...cacan.
    In cativa ani de zile i se vor recunoaste si meritele nu numai defectele.
  • +4 (4 voturi)    
    administrarea proasta a statului (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:25)

    ..13 [utilizator]

    Cred ca economia nu se poate relansa prin taxe asupra combustibilului. Mi se pare o mare prostie, mai ales ca acum economia de abia se misca...

    Colectarea iarasi este slaba = cca. 100000 de firme in insolventa in 2013 - cu 20% mai mult decat in 2012 - iarasi semn ca economia nu merge. Sa adune taxele si impozitele de la cei care au furat - 4case, de exemplu mai are de dat 800.000 euro si avand in vedere ca a depus asa repede 700.000 euro ma gandesc ca ceva maruntis mai are...

    M-am uitat pe raportarea de la ANF de anul trecut si de une credeti ca au strans acestia niste banuti: din amenzi marunte - nu din marele dosare de coruptie si evaziune...

    Si atunci ma intreb daca nu cumva este mai bine sa furi - dar sa furi in stil mare - decat sa muncesti cinstit ca un rob si sa te caute toti ca sa te verifice si sa iti ia cei 3 lei...

    Una peste alta nu cred ca solutia propusa de guvern este cea mai buna pentru 2014 -

    BNR a facut tot ce a fost posibil, pana la aceasta data, ca sa relanseze economia. Mai ramane sa vad daca se reia creditarea - ceea ce sper din toata inima...

    Politica fiscala 2014 este jalnica - parerea mea - de aceea cred ca pana la un punct Presedintele Basescu a avut dreptate.

    Cred ca se intelege si unde nu sunt de acord cu Presedintele.

    In rest numai de bine sa auzim!
    • +1 (3 voturi)    
      pai (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:32)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ponta nu vrea sa relanseze nimic, el vrea bani pentru baroni, varani, etc plus ceva maruntis pentru electoratul lui, bugetarii, pensionarii ceausisti, asistatii si betivii de la tara. Relansarea economiei chiar l-ar deranja daca te gindesti mai bine, inseamna venituri mai mari la privat, clasa medie, s.a,, exact ce nu-si doreste.
  • +2 (4 voturi)    
    greu de inteles (Joi, 23 ianuarie 2014, 19:20)

    liviusmaximus [utilizator]

    e greu de inteles de ce nu-i lasa base sa puna biruri noi si multe si sa-si rupa gatul. e ceva mai mult decat stim sau auzim...nu vad de ce s-ar baga el in treaba asta in loc sa-l lase pe ponta sa fie injurat de catre toti ? ciudat...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version