Ioana Petrescu: Nu e treaba Guvernului sa creeze locuri de munca. Treaba noastra este sa cream cadrul stimulativ, un mediu de afaceri propice pentru asta

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 16 septembrie 2014, 19:21 Economie | Finanţe

Ioana Petrescu
Foto: HotNews / DP
Ministrul Finantelor Ioana Petrescu a declarat, in plenul Camerei, la dezbaterea motiunii simple a ACL, ca nu crede ca este treaba Guvernului sa creeze locuri de munca, ea apreciind ca treaba Executivului e sa creeze un cadru stimulativ, un mediu de afaceri propice pentru crearea de locuri de munca, transmite Mediafax.

"Eu nu cred ca este treaba Guvernului sa creeze locuri de munca. Eu cred ca treaba noastra este sa cream un cadru stimulativ, un mediu de afaceri propice pentru crearea de locuri de munca si incurajarea ocuparii in mediul privat. Iar Guvernul din care fac parte face exact acest lucru", a spus Ioana Petrescu, in plenul Camerei, unde are loc dezbaterea motiunii simple a ACL intitulata "Ministerul MTO-minciuna, taxare, oprirea economiei".

Ea a aratat ca scutirea pe profitul reinvestit si reducerea CAS vor avea un efect benefic asupra cresterii locurilor de munca.

"Ambele masuri privind reducerea poverii fiscale pe munca si scutirea de la plata a profitului reinvestit vor avea impact benefic asupra crearii de noi locuri munca, incurajarea angajarilor, oficializarii angajarilor din economia nedeclarata sau subdeclarata", a sustinut Ioana Petrescu.

Ea a spus ca efectele masurilor stimulative se resimt in cresterea numarului de persoane ocupate prin serviciul public de ocupare in primele sapte luni ale anului 2014, realizandu-se incadrarea unui numar de 234.000 de persoane.

PNL si PDL au depus, la Camera Deputatilor, motiunea simpla intitulata "Ministerul MTO - minciuna, taxare, oprirea economiei". Motiunea a fost semnata de 108 deputati PNL si PDL.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
17079 vizualizari
  • +98 (98 voturi)    
    domnisoara usturoi....... (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:46)

    translativus [utilizator]

    .......a dat iar cu mucii in fasolea PSD-ista, facadu-l iar de kk pe "cautatorul de muste pe tavanul de la Cotroceni".

    Poate ii spune cineva si copilei asteia ca seful ei direct, a promis in campania electorala, printre altele, un milion de noi locuri de munca.
    Noi stim ca este un mincinos dar a fi contrazis cu atata sinceritate, chiar de cea pe care tocmai el s-a zbatut, "la o cafea intamplator", sa o promoveze ministru al finantelor.......mi se pare cam mult, chiar si pentru PSD.

    S-au intalnit....sacul si peticul !
    • -15 (35 voturi)    
      Scutire pe profitul reinvestit = spalare bani (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:43)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Scutirea de impozit pe profitul reinvestit este o simpla smecherie prin care patronii foarte usor vor ajunge sa nu mai plateasca aproape deloc taxe la stat, ei reinvestindu-si fraudulos, doar in acte, aproape tot cistigul, folosind in acest scop o retea de firme fantoma conduse de indivizi dubiosi care dau chitante false, fara sa furnizeze serviciile si bunurile trecute in ele, iar dupa primirea banilor in cont ii extrag si ii returneaza cu sacosa firmei care doreste sa-si spele profitul, primind pentru asta un comision derizoriu in comparatie cu sumele transportate in geanta.

      Scutirea in cauza nu va genera alte tipuri de joburi decit acela de cărăuși bani. Incasarile la buget se vor prabusi.

      Citat: ""Ambele masuri privind reducerea poverii fiscale pe munca si scutirea de la plata a profitului reinvestit vor avea impact benefic asupra crearii de noi locuri munca, incurajarea angajarilor, oficializarii angajarilor din economia nedeclarata sau subdeclarata", a sustinut Ioana Petrescu."
      • +17 (21 voturi)    
        o fi cum spui tu dumitrica... (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:37)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        ......ca prea o zici cu foc !
        Ai cumva si niste exemple concrete ? Ar fi interesant de aflat !
      • +4 (4 voturi)    
        ce zici tu se poate face și acum (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:51)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Ce spui tu e un nonsens, ceva de genul "acum, că veverița s-a pitit în pădure, tigrul poate să alerge girafa în stepă". Putea și înainte, putea și după, i se rupe de veveriță.

        Schema cu cheltuieli fictive se poate face și acum, nu depinde de scutirea pe profitul reinvestit. Cine vrea, poate să-și bage facturi "pe nașpa" oricând și oricum. Evident, cu riscurile de rigoare. Scutirea de impozit pe profitul reinvestit nu schimbă cu nimic asta.
    • +29 (29 voturi)    
      saraca (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:22)

      Dily [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Eu cred totusi ca fatuca asta nu e chiar asa de periculoasa, dar ar putea deveni. A intrat intr-o claca, intr-un cuib de viespi si nu mai poate iesi, trebuie sa faca si sa spuna ceea ce i se dicteaza, problema e ca nu prea o duce capul si o mai ia pe aratura. De fapt cred ca d-ra MTO ar putea fi un subiect de studiu, oare e chiar atat de dusa cu pluta, sau are totusi ceva in cap dar nu poate demonstra din cauza mai marilor conducatori din pcr/fsn/pdsr/psd/pele... Eu merg pe ambele variante, la ei totul e posibil :)
      • +18 (18 voturi)    
        cred totusi ca..... (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:48)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Dily

        .....este si o legatura perversa, pe undeva "pe la mijloc" pentru ca daca "trebuie sa faca si sa spuna ceea ce i se dicteaza" si nu ii convine, isi poate, imediat, prezenta demisia dar stiti cum se spune : spunemi in ce gasca stai ca sa iti spun cine esti iar mititica ne-a aburit chiar de la inceput, cand a spus ca l-a cunoscut pe plagiator "intamplator, la o cafea" si uite asa.....a ajuns...... ministresa la finanjte.

        Cine se aseamana, se aduna !
        • +9 (11 voturi)    
          raspunsul (Miercuri, 17 septembrie 2014, 8:31)

          hootman [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          domnisoarei este un raspuns politic.
          un finantist nu ar scoate pe gura porumbei de astia.
          legatura perversa este politica si daca isi mai aduce aminte ce a invatat despre etica si morala peste ocean, ar trebui sa plece prin demisie.

          imediat.
          • +11 (11 voturi)    
            dreptate (Miercuri, 17 septembrie 2014, 9:49)

            grongobar [utilizator] i-a raspuns lui hootman

            madam petrescu are dreptate aici.marea problema e ca asta e o teorie de dreapta,din sirul celor care minimalizeaza rolul statului (cel mai prost si mai hot administrator) in economie,in timp ce ea e ministru intr-un guvern asa-zis de stanga care a promis marea cu sarea ,inclusiv locuri de munca.din pacate votantul psd,indoctrinat si abrutizat de 10 ani de antene nu va intelege ca de fapt psd nu e nici macar de stanga ci e o gasca mafiota cu interese de clan.
      • +11 (13 voturi)    
        Adica UE bate cimpii cu locurile de munca??? (Miercuri, 17 septembrie 2014, 8:30)

        LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui Dily

        Coana mare, ca asa ai inceput sa arati, la doar 30 de ani, esti dusa de pe lumea asta? Pai programele de creare de locuri de munca de la UE, de subventionare a tinerilor pentru scaderea somajului in rindul lor si tot asa sunt facute de sfintul duh sau de guverne? De fapt, mataluta (coana mare) nu stii nimic, vorbeai cu comisarii de la mediu despre derogare la scaderea deficitului bugetar si cu ala de la cultura despre incasarea tva, cind in alta sala se adunase Ecofin, adica mataluta si ailalti ministri de finante.
        Poate spune cineva cum poate ghidona o persoana care nu a condus o roaba in viata ei zeci de mii de oameni unsi cu toate alifiile de prin organele finantelor? Care-i spilul? Ne vorbeste de o viitoare aplicatie de internet (observati ca totul este la nivel de promisiuni, "incepind cu...") coana mare, dar poate spune cineva cine e ministrul comunicatiilor si, mama cum suna, societatii informationale? Cred ca nici el (ea) nu stie, poate doar cind il (o) lasa soferul la serviciu si vede emblema.
        Si asta ca sa se vada doar Ponta, cu cite un transportator de olita alaturi, alesi pe sprinceana. Haos!
    • +35 (37 voturi)    
      Degeaba (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:24)

      Vasile375 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Toti oamenii din PSD sau promovati de PSD sunt niste incapabili ca si aceasta "individa" extrem de dubioasa, cu o pregatire profesionala extrem de subtire, ca sa nu spun "zero barat". De aceea este extrem de important pentru tara sa iesiti la vot in turul II si sa votati contracandidatul acestui monstru comunist . Trebuie sa contrabalansam iesirea la vot a pensionarilor spalati pe creier de Antena 3 si Romania TV - megafoanele PSD-ului. Pensionarii o sa iasa la vot, desi prin gestul lor afecteaza atat viata nepotilor cat si a copiilor lor. Pensionarul roman este de un egoism feroce. Asa ca trebuie sa contrabalasam aceast lucru prin iesirea masiva la vot a oamenilor responsabili, pentru ca nu este alta solutie.
      • +15 (15 voturi)    
        trebuie sa iasa (Miercuri, 17 septembrie 2014, 8:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Vasile375

        toata lumea la vot inca din primul tur.
        altfel exista riscul sa se aleaga tontalau presedinte fara al doilea scrutin.
    • +5 (9 voturi)    
      teoretic are dreptate... (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:15)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      ...practica ne omoara.
      Nu statul trebuie sa creeze locuri de munca, ci firmele.Statul poate eventual sa faca investitii in infrastructura, care sa aduca bani in piata.
      Statul trebuie sa scada povara fiscala pe munca, astfel incat firmele sa poata crea locuri de munca. Care sa aduca bani la buget. Din care bani sa plateasca si slariile bugetarilor...
      • +2 (2 voturi)    
        Domnule...... (Miercuri, 17 septembrie 2014, 16:03)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

        .....toate teoriile sunt praf in ochii populimii imbecilizate pentru ca "democratia parlamentara" , nu da doi bani pe toate prostiile acestea.

        Daca am fi trait in sistemul politic de administrare a statului prin contract, nu doar teoriile dar nici maca problemele care au generat teoriile nu ar mai fi existat.

        Ne tot invartim in jurul cozii si ne facem ca nu observam adevarata problema, adica acest sistem potitic ticalos, in care toti mincinosii, escrocii si incompetentii isi gasesc culcus caldut.
    • +8 (8 voturi)    
      Donşoara nu ştie oare (Miercuri, 17 septembrie 2014, 14:07)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      că statul e cel mai mare angajator?!
      Prin urmare cam cu asta se ocupă; mai ales înainte şi după alegeri (dacă vin ceilalţi la putere).
  • +46 (50 voturi)    
    Zau ???? (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:47)

    Observatore [utilizator]

    ... da a cui e ???...
    • +46 (52 voturi)    
      Aaaa, nu stii?! (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:11)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      A lui Basescu!
      El e de vina!
    • -23 (27 voturi)    
      A spus clar, (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:31)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      locurile de muncă trebuie să le creem noi, de ce te faci că nu pricepi? Treaba guvernului e să ne motiveze să creem locuri de muncă, dar sunt unii care nu ne lasă să furîm din munca oamenilor deci la ce rost să
      • +17 (17 voturi)    
        gura pacatoasei (Miercuri, 17 septembrie 2014, 8:10)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        adevar graieste.
        a recunoscut practic ca nici macar rama cadrului legislativ nu e facuta pana in prezent si ca tonta e un mincinos.
        de mai bine de doi ani, tonta a functionat doar ca un ministru de finante, dand pomeni cu o mana, pomeni obtinute de birurile aplicate cu cealalta mana.
        economia e la pamant dar el/ei alearga vesel/veseli pe campiile patriei, ca un carlan cu creierii imprastiati de visul ocuparii cocinei (cum singur a afirmat) cotrocenene.
      • +2 (2 voturi)    
        Care... voi? (Miercuri, 17 septembrie 2014, 20:54)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Din cate se vede, voi nu sunteti in stare de nimic!
        Nici macar in stare de ebrietate.
        Voi nu faceti nimic, sunteti nimic, votati de nimicuri!
        Costica, Costica, fa lampa mai mica!
        Iliescu pica, pana la mititica!
        Hopa.... mitica!
  • +57 (57 voturi)    
    Va bagati singura in seama ? (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:50)

    bran [utilizator]

    In perioada dvs de guvernare ati creat locuri de munca numai la stat . S-au facut angajari la primarii , ministere agentii . Acestea sunt locurile de munca create ? Pentru particulari s-au introdus noi taxe , taxe pe benzina, taxa pe stalp, numai aberatii . Cand va avea ANAF o conducere independenta din punct de vedere politic , exact ca in Bulgaria , atunci va scadea evaziunea ! Pina una alta mai vorbiti si dvs , vorbe , doar vorbe .......................
    • -5 (11 voturi)    
      Pai guvernul nici (Miercuri, 17 septembrie 2014, 7:23)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui bran

      nu poate crea locuri de munca decat la stat,la privat creaza privatii,are dreptate domnisorica!!!
  • +60 (60 voturi)    
    Nieluța (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:53)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Nieluța a scos ceva din Puțul Gândirii !
    Păi atunci în KKampania Electorală NU mai mințiți Boborul că veți creea locuri de muncă !
    Limitați-vă numai la Tricouri, făină, ulei, găleți, etc.
  • +43 (43 voturi)    
    cind ii vad.. (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:56)

    exilatul [utilizator]

    mutra astia asa zise "scolite" la harvard imi vine sa mi pun streangul...astia care sunteti in tara puteti sa mi spuneti cine sunt parintii astia ca nu prea vad eu cum o asemenea jagardea a avut bani sa plateasca studiile in usa...pt ca creier duce lipsa pt ca sa fi primit vreo bursa..
    • +14 (14 voturi)    
      Nu e scolita, un PhD (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:37)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      se pare.
    • +23 (23 voturi)    
      si (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:16)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      eu am insistat sa aflu cine sint parintii micutei taxatoare sufletiste si probabil nomenclaturiste si de unde au avut bani, nu sa-i plateasca, ci sa-i cumpere studiile la harvard. Pina acum n-am aflat nimic, e un secret bine pazit, iar ziaristii romani sint mai interesati de manelisti si curve botoxate decit de asemenea subiecte.
      • +19 (19 voturi)    
        Cine i-s parintii nu stiu, (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:37)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui bec

        insa dupa cit este de desteapta si, mai ales, dupa cit de multa pricepere intr-ale economiei si administratiei ne arata, inclin sa cred ca-i din neamu' lu' Elena Ceausescu (ca era nascuta Petrescu).
    • +3 (3 voturi)    
      Nici scoala ...nici memorie (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:19)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Este incredibil ce calitate de oameni se ocupa de destinele poporului asta! Petreasca...imi da fiori fie si numai numele...uita ca seful, baiatul cu MTO-ul din stanga ei din youtube-ul ala...a promis ca sa ajunga la putere 1 milion de locuri de munca..nu un milion de cadre stimulative. Eu zic sa lase balta etnobotanicele si alte stimulente...nu de alta dar au fost scoase in afara cadrului legal si sa incerce sa-si faca treaba pentru care papa banii poporului.
      Locul ei de munca nu este de mama Omida ci de ministru de finante. Asta inseamna scoala si simt de finantist. Si chiar daca o fi trecut prin curtea Harvard...desi daca o monitorizeaza careva de acolo cred ca in secunda doi de rusine trec in extravilan aleile pe unde a pasit...sa nu uite ca restantele la examen nu le trece ea in toamna ci le suporta amaratul asta de popor.
  • +29 (29 voturi)    
    locuri de munca (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:59)

    nimrod [utilizator]

    Bravo! In sanatatea! Muzica! :)
  • +11 (15 voturi)    
    Dragoste cu nabadai (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:59)

    cato [utilizator]

    O declaratie din partea Guvernului Ponta pe gustul lui Traian Basescu. De unde se vede treaba ca BASESCU+PONTA=DRAGOSTE cu nabadai.
  • +28 (28 voturi)    
    Hopa, (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:05)

    zizi_m [utilizator]

    deci sa intelegem ca a aflat si ea ca e ministru?
    Foarte tare.
  • +40 (40 voturi)    
    ''cel mai cinsitit guvern'' = cel mai mincinos (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:06)

    Arthemisa [utilizator]

    Daca nu e treaba guvernului sa creeze locuri de munca, de ce a fost tema principala de campanie a uslasilor exact '' crearea a un milion de locuri de munca'' ? Afirmatia ta nu face decat sa arate cu ce promisiuni mincinoase incearca '' cel mai cinstit guvern'' sa abureasca votantii.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns Arthmisa (Vineri, 19 septembrie 2014, 6:50)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Arthemisa

      Bineinteles ca este sarcina guvernului sa creeze toate conditiile pt. creearea locurilor de munca care se poate face prin investitii si prin folosirea fondurilor europene din care nu s-a consumat nici jumatate. Pt aceasta trebuie vointa pokitica si pricepere ( de care guvernul Ponta nu a dat dovada in 3 ani de cand are toata puterea )
  • +43 (43 voturi)    
    Ba pe a MTO (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:14)

    ipolitic [utilizator]

    Eu respect hotărârea și tenacitatea guvernării PSD cu care înaintează neabătut pe drumul indicat de doamna ministru. Adică pe calea ne-creării locurilor de munca.
    Asa se explică rezultatele excelente în scăderea investițiilor, în ne-absorbția fondurilor europene etc.
    Bravo! Tot înainte, tovarăși!
  • +21 (23 voturi)    
    tipa e incompetenta si nesimtita (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:20)

    urob [utilizator]

    Ca si seful ei te minte in fata !
    Pai introducerea celebrei taxe pe stalp face parte tot din incurajarea sectorului privat?Marirea accizei pe combustibil ce este?
    Si conitza e total pe langa subiect : in momentul in care guvernul si alte autoritati centrale sint responsabile de construirea "marilor autostrazi" ,asta nu inseamna ca guvernul creeaza (sau nu) locuri de munca?Cica si-a facut studii in tara lui " new deal"....
    Nu mai zic de incurajarea absorbtiei de fonduri europene....ca si aia o fi tot treaba privatilor cand ti se pun bete in roate si se acorda in functie de culoarea politica a primarului
    Cara-te acasa,cucoana! Lasa-ne in pace tu si seful tau competent.
  • +22 (22 voturi)    
    Ma intreb (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:27)

    verid [utilizator]

    Oare la Harvard se intra fara bac?Eu cred ca fata asta e foarte desteapta iar noi suntem niste rai.Poate ca totusi se pricepe si la altceva si ne lasa!
  • +21 (21 voturi)    
    asa este (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:31)

    Manes [utilizator]

    guvernul trebuie sa faca cuiburi in care sa lepede barza minuni ca tine, ca vulpea lu' Pricopie sau din categoria dan sova....uite de aia iubesc eu Romania ca nu ne lasati voi sa ne plictisim......
  • +25 (25 voturi)    
    Nu, treaba noastra e sa platim salariul (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:36)

    Maniu [utilizator]

    dumisale. Netoata cu pile!
  • +16 (16 voturi)    
    confuz (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:37)

    relud [utilizator]

    as spune in ajutorul ministrului de finante ca s-a marit salariul minim la privat si nimeni nu vede alt beneficiu decat taxe mai mari deci PROGRESAM???
  • +24 (24 voturi)    
    Fa Ioano,voi doar trebuie sa le promiteti ! (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:42)

    Plagarus [utilizator]

    1.000.000 de locuri de munca de la " doct/torul " Viorel?
  • +19 (19 voturi)    
    felicitari (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:49)

    revo [utilizator]

    Asa un cadru minunat si stimulativ ati creat ca din datele statistice rezulta ca, in trimestrul al II-lea, Romania a inregistrat o scadere cu 3,1% a numarului de angajati. Cea mai mare scadere din UE! Bravo! Buna treaba!
    Totusi, ca veni vorba: disparitia locurilor de munca este cumva atributiunea guvernului? Sau doar "crearea cadrului stimulativ, a unui mediu de afaceri propice pentru asta"?
    Imi pare ca trebuie sa va adresam felicitari chiar dumneavoastra, personal, pt. ca sub inteleapta dumneavoastra conducere, iata, rezultatele se vad. Suntem si noi primii la ceva. Traiasca taxele!
  • +15 (15 voturi)    
    o poveste veche reambalata de tovarasha Petrescu (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:49)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Sa vedem cum a fost:

    Statul nu creează direct locuri de muncă, ci asigură, prin mixul de politici economice aplicate, mediul necesar creşterii ocupării în economie", susţine USL, care isi propune infiintarea a "cel puţin 1 milion de noi locuri de muncă"

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8769872-daniel-daianu-unde-iese-milionul.htm

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-14592651-retinut-nimeni-nu-numara-locurile-noi-munca-romania.htm

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-18092141-inca-veste-proasta-pentru-economie-numarul-angajatilor-romania-scazut-trimestrul-2-3-1-fata-perioada-similara-anului-trecut-cea-mai-mare-scadere-din.htm
  • +19 (19 voturi)    
    Harvardista in nota ei obisnuita (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:53)

    ty [utilizator]

    Se mandreste vvp cu astfel de ministrii. Ei pe la guvern nu au nici o treaba. De fapt acum cu totul intamplator se ocupa cu pomeni electorale. Se vor descotorosi rapid dupa alegeri de treaba asta.
    • +4 (4 voturi)    
      HABARNISTA, nu harvardista. (Miercuri, 17 septembrie 2014, 9:47)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Ca de altfel cam tot "guvernul cinstit".
    • +5 (5 voturi)    
      De fapt, (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:14)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Daca te uiti mai atent, vezi ca PSD-ul e plin numai de nulitati. Singurul cal castigator la acest derby poate fi considerat Victor Viorel care a intrat in cursa pt. Cotroceni ca sa fuga de raspunderea pentru dezastrul guvernarii. El nici nu si-a propus vreodata sa faca ceva pentru tara, (in primul rand habar n-are cum), ci doar sa castige functii pentru a-si sustine mafia pe care a adus-o la putere si care acum e in pericol de a intra la puscarie ca justitia nu mai e condusa de securista aia care-l intreba pe Nastase: "Sa dau drumu' la dosarul Flota?' Iar Nastase raspundea:" Nu acum. Mai lasa-l..."
      ca era prea ocupat cu "privatizarea" ( insusirea) gigantilor industriali lasati de Ceausescu.
  • +26 (26 voturi)    
    ah, ca uitasem (Marţi, 16 septembrie 2014, 20:56)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    voi prima data luati cu doua maini si apoi dati cu tzaraita:
    - intai luati taxa pe stalp, supraacciza, crestere/cresteri salariu minim
    - apoi dati ceva din ce ati luat: reducere profit reinvestit, reducere CAS

    Sunteti la fel de destepti precum rabinul:
    Iţic era al naibii de sărac. Şi într-o zi se duce la rabin. „Rabi - zice -, aşa nu mai pot trăi. Am şapte copii, o nevastă şi o soacră, plus vreo două mătuşi, şi stăm cu toţii înghesuiţi într-un grajd. Mâncarea nu ne ajunge, lemne de foc nu avem, iar casă - nici atât. Zi-mi ceva, Rabi, ajută-mă, dă-mi un sfat!" Rabinul îl întreabă: „Ai capră?". „Am, Rabi, o sărăcie de capră, nici lapte nu mai dă..." „Du-te şi bag-o în grajd, să doarmă cu voi!" Iţic face cum îi zice rabinul, apoi revine supărat: „Rabi, e şi mai rău! Capra îşi face nevoile în grajd, nici nu mai poţi respira de aşa miros..." „Dar vacă ai?", îl întreabă rabinul. „Am, dar abia se mai ţine pe picioare", zice Iţic. „Bag-o şi pe ea în grajd, alături de voi!" Iţic face cum îi zice rabinul, apoi se întoarce distrus: „Rabi, m-ai nenorocit de tot! Vaca se balegă şi a început să mănânce hainele copiilor". „Ai cal?", îl întreabă rabinul. „Am, Rabi, dar e o mârţoagă." „Ia calul şi bagă-l în casă!" Iţic se conformează, dar se întoarce la rabin şi mai supărat: „Rabi, calul face mai multă mizerie decât capra şi vaca la un loc, iar noaptea nechează şi ne trezeşte din somn pe toţi!" „Dă afară calul!", îi zice rabinul. Iţic se duce şi scoate calul din grajd, apoi se întoarce la rabin. „Ei, cum e?", îl întreabă acesta. „Rabi, să ştii că e un pic mai bine", zice Iţic. „Scoate şi vaca!", îl sfătuieşte rabinul. Iţic procedează întocmai, apoi revine: „Rabi, acum e şi mai bine. Dacă nu ne-ar deranja capra aia..." „Dă afară şi capra!", îi porunceşte rabinul. Iţic face cum i se spune, apoi revine la rabin. „Ei, cum e?", îl întreabă înţeleptul. „Rabi, acum e bine de tot! Îţi mulţumesc că m-ai luminat. Ce m-aş fi făcut eu fără sfaturile tale?"
  • +13 (13 voturi)    
    Daca tin bine minte.. (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:01)

    Alius [utilizator]

    .Basescu a spus la fel la un moment dat (cand era Boc premier parca) si i-au sarit toti (ma refer la PSD, PNL etc) in cap pe chestia asta. Acum ca toa'sa spune acelasi lucru, e ok...
  • +25 (25 voturi)    
    Harvard de Fundulea (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:10)

    feisbuk [utilizator]

    1. Scutirea profitului reinvestit
    Pai cine ai face profit in Romania?
    Bancile, monopolurile si cateva firme abonate la banii statului. Iar cine investeste / reinvesteste nu o face bnzandu-se pe eventuale reduceri de taxe, ci pe baza unui plan de afaceri, a unor surse de ibvestitii clare si a unor nevoi dovedite..

    IRELEVANT

    2. Reducerea CAS la angajator

    Duduie, multi angajatori au REDUS CAS-ul deja pt a face fata guvernului Ponta. Se numeste trecerea de la norma de 8 ore la norma de 4 ore si un CAS corespunzator, se numeste luna de 18-18 zile lucrate in loc de 22-23 si restul CFP-uri, etc.

    IRELEVANT


    Eu unul nu te-as lua nici macar de secretara.
  • +21 (21 voturi)    
    psd nu creeaza locuri de munca (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:24)

    naturalu [utilizator]

    dar nici un cadru favorabil, ca eu sa am curaj sa angajez
    100 de oameni, dupa care sa ma intepeniti cu taxe si impozite.... , dar in fine , ce sa mai vorbim, faceti politica cu numele, faptic devorati banul contribuabilului cum vreti voi, asa cum va place. Dar atita timp cit lumea e proasta, merge la greu.

    Sa va vad la puscarie!!
  • +23 (23 voturi)    
    Haida-ha (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:30)

    tddrg [utilizator]

    Valeu ce cadru legislativ propice ai creat doamna ministru! Au cazut toti stalpii din tara asta cocosati de taxa matale!
    Vad ca si astia de la Harvard primesc studenti care au picat Bacalaureatul...
    Lasa-ne, lasa-ne....!!!
  • +17 (17 voturi)    
    Ms Joana Garlic (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:41)

    GRANDFATHER [anonim]

    Care a devenit ministra intrand pe usa din dos a Palatului Victoria, a scapat iar porumbelul din gura!
    Eu cred ca Unchiul Sam, care nu prea il simpatizeaza pe VV Ponta i-a sugerat sa 'faca ceva" sa-l impiedice sa alunga la Cotroceni! Zicea cineva ca "si iadul e pavat cu bune intentii"!
  • +15 (15 voturi)    
    ponta are alta parere (Marţi, 16 septembrie 2014, 21:49)

    The Great Cornholio [utilizator]

    Seful dumneavoastra, don' Monta se batea cu caramida in piept ca o sa faca locuri de munca.
    daca nu e treaba guvernului, atunci ne-a mai vandut o gogoasa?
    oricum, nu il votam, dar acu stiu si de ce.
  • +16 (16 voturi)    
    Impotenti,incompetenti,mincinosi si hahalere. (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:06)

    andreesanu [utilizator]

    Ai scapat porumbelul fatuca !!!,asta era si ideea ,dar minciuna si vorbele-n vint sunt baza politicii USL,PSD si a tuturor scursurilor si bagabontilor strecurati in guvernele de trei parale ale lui Ponta.
    Punind botul linga ei te-ai umplut ca si mita de purici !!!,o sa vezi dupa cine mai da sau nu doi bani pe tine.
  • -14 (20 voturi)    
    Doamna Ministru... (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:15)

    coco04 [utilizator]

    aici aveti dreptate 100 %.
    • +12 (12 voturi)    
      Ha! (Miercuri, 17 septembrie 2014, 0:43)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Haide, fa Coco! Atata poti!? Macar un 150% de Teleorman. Hai ai nostri! Hai Steaua!
  • +17 (17 voturi)    
    Sa vezi (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:22)

    xolv [utilizator]

    Ce mediu stimulativ va creea guvernul comunist din 2015 marind impozitul pe venit !!!
  • +18 (18 voturi)    
    Eurostat (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:22)

    STEFAN A. [utilizator]

    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/2-12092014-BP/EN/2-12092014-BP-EN.PDF

    Pacat ca astia de la Eurostat certifica ca in trimestrul II 2014 numarul angajatilor a scazut cu 3,1 % fata de acelasi trimestru dar a anului trecut .
    O fi ca doamna Harvard studiaza alte date si nu cele oficiale? Ce "cadru stimulativ, un mediu de afaceri propice pentru crearea de locuri de munca" realizeaza guvernul din moment ce numarul angajatilor scade ?
  • +9 (9 voturi)    
    guvern-locuri munca (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:27)

    stf_mh [utilizator]

    trebuie sa dea la Gold Cororation resursele subsolului?De ce nu sint exploatate de statul roman?cate locuri de munca s-ar creea?unde sint banii din privatizari?de ce nu s-au investit in domenii opartune pietei?
  • +9 (11 voturi)    
    teoria ca teoria... (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:29)

    tontu [utilizator]

    Ioana cu teoria vad ca stai bine. Ce te faci insa cand vezi ca masurile asa zis stimulative mai mult incurca decat sa ajute?
  • +8 (8 voturi)    
    Nu e treaba Guvernului (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:29)

    athos64 [utilizator]

    De data asta, sunt de acord cu ce spune d-na Petrescu in prima parte a declaratiei ei: nu este treaba Guvernului sa creeze locuri de munca. De fapt, corect este: a crea locuri de munca, ca scop in sine, reprezinta o aberatie economica. E drept, una larg imbratisata, chiar daca in mod pur demagogic. Intre altele de PSD, care vorbea la alegeri de 1 milion de noi locuri de munca, parca. Nu trebuie sa ne emotionam pentru asta, este o gogoasa pe care ne-o servesc toate partidele.
    Desigur, in a doua parte, d-na Petrescu ne ameteste iar cu formidabilul impact al scaderii CAS… Cum insa am invatat sa fim indulgenti cu acele traznai fumigene care nu fac altceva decat sa ne consume inutil energia analitica, laissons passer…
    Trebuie sa admit ca incetul cu incetul, incep sa apreciez ingenuitatea d-nei Petrescu, (respectiv candoarea cu care ii lasa in offsaid pe Ponta&Co), la justa ei valoare.
  • +10 (10 voturi)    
    :) (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:40)

    Paul_ [utilizator]

    D-na are dreptate.

    Stim de la clasici ca este adevarat:

    http://www.youtube.com/watch?v=4ERbC7JyCfU

    Singura intrebare este daca Guvernul din care face parte, ia deciziile corecte. Ar trebui sa fie atenta ca s-ar putea sa duca la un "capitalism de cumetrie".
  • +10 (10 voturi)    
    Pana una alta, mai bine s-ar ocupa de guvernare (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:48)

    LiviuX [utilizator]

    Nu de alta, dar se prevede ca si in al treilea trimestru economia va fi in rosu, si mi-e tema ca dupa ce si primele doua trimestre au fost in "scadere pozitiva" (cum spunea un onor ministru), eu cred ca trei e deja cam mult.
    In alta ordine de idei, imi poate spune cineva cum mai e pretul benzinei in Romania? Eu nu sunt aici, dar pontalaul spunea ca pretul, chiar daca se adauga acciza, va ramane constant sau chiar va scadea, avand in vedere ca pretul petrolului e in scadere. Chiar asa e? Ca mie nu prea imi vine a crede...
  • +13 (13 voturi)    
    N-as avea incredere (Marţi, 16 septembrie 2014, 23:28)

    KostasP [utilizator]

    In fatuca asta nici sa-i dau cinci lei si s-o trimit la piata sa cumpere zarzavaturi.
  • +18 (18 voturi)    
    Tinerii (Miercuri, 17 septembrie 2014, 0:35)

    Airwaves [utilizator]

    Daca tinerii din asta nu iau atitudine ACUM fata de prapadul pe care il aduce PSD-ul, atunci e vai si amar.

    Daca ajunge Ponta presedinte sau vreo unul din acolitii lui, cine mai ramane in tara asta ori e dobitoc ori cretin ori prost de bubuie ori toate trei la un loc.

    Beliti ochii! Suntem pe marginea prapastiei, iar astea nu sunt vorbe mari, ci e trista realitate. Romania nu a mai fost aproape de un asa dezastru din '89 pana astazi.
    • +7 (7 voturi)    
      Corect (Miercuri, 17 septembrie 2014, 7:28)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      Eu unul tot am zis ca nu mai calc pe la o cabina de vot, insa deja e groasa. Votez cu oricine candideaza impotriva lui Ponta/PSD.
  • +12 (12 voturi)    
    Domnisoara Harvard, (Miercuri, 17 septembrie 2014, 7:27)

    John M. [utilizator]

    Locurile de munca sunt exact prioritatea unu (nu "zero" cum se zice in romaneste) a unui guvern-"administratii" cum i se spune pe buna dreptate in engleza.
    N-ai invatat la Harvard despre "fenomenul Clinton"?! El exact asta a facut. A redus dramatic ajutoarele sociale, stimuland totodata educatia, birocratia federala prin digitalizare, (guvernul federal care conduce 50 de state, nu 44 de judete, are in total 2 milioane de angajati, fata de 1,6 milioane in Romania), a redus taxele ca sa creasca investitiile, etc. Ca urmare, in 8 ani PIB-ul Americii S-A DUBLAT de la 7500 miliarde $ la 15 mii de mld.$ pe an, ceea ce, tot dupa studiu de caz Harvard, a echivalat cu cea mai mare performanta economica din istoria omenirii.
    Domnisoara, daca sintagma "rolul guvernului nu e sa creeze locuri de munca" iti apartine, inseamna ca n-ai inteles nimic la Harvard, iar lucrand pentru un guvern comunist ca al lui Ponta este doar "window dressing" pentru impostura, incompetenta si improvitatie-toate cu "criminal intent"
  • +9 (9 voturi)    
    Mediu stimulativ (Miercuri, 17 septembrie 2014, 8:09)

    gigifisiune [utilizator]

    Taxa pe stalp = mediu stimulativ

    Peste doua luni isi vor de seama ca, de fapt, toti barbatii trebuie sa plateasca taxa pe stalp, ca sa fim si mai stimulati.
    • +4 (4 voturi)    
      Si ce faci cu pensionarii, le (Miercuri, 17 septembrie 2014, 9:58)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      dai viagra gratis ca sa le iei taxa ? S-ar putea sa iesi pe minus.
      • +2 (2 voturi)    
        nu le dau eu, (Miercuri, 17 septembrie 2014, 14:25)

        gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        socialistii le dau, dupa care le iau.... cu doua maini ;)

        Ai stalp? Ca daca n-ai stalp, iti dam noi, ca sa ai ce sa ne dai tu inapoi. Asa e cu Viorel, daca nu te-ai prins inca.
    • +3 (3 voturi)    
      taxa (Miercuri, 17 septembrie 2014, 12:02)

      boromir [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      Doar ca taxa pe stalp a afectat in final consumatorul final, adica pe noi, ANRE recunoscand-o ca pe o cheltuiala directa a producatorilor de energie, crescand astfel pretul energiei.
    • +1 (1 vot)    
      nu stiu daca vor asta (Miercuri, 17 septembrie 2014, 16:16)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      Ca vor primi stalpul in loc de taxa.
  • +8 (8 voturi)    
    +Daca impotente asta (Miercuri, 17 septembrie 2014, 8:42)

    mopsu [utilizator]

    ramane, nu ministru ca nu e , ci semnatara hotararilor luate de mafia psd, vom vedea ca datoriile tarii vor ajunge astronomice,
  • +8 (8 voturi)    
    Stimulare (Miercuri, 17 septembrie 2014, 9:07)

    Gipsi [utilizator]

    Oricate masuri de stimulare a mediului privat ar lua Guvernul, afaceristii romani le vor folosi pentru a-si umple si mai mult buzunarele si a fenta statul si mai mult.
    Genul de gandire: "aaa, s-a redus CAS-ul? ce bine, o sa pot pastra mai multi bani!" in loc de "aa, s-a redus CAS-ul, o sa pot angaja mai multi oameni"
    Mentalitatea romaneasca oricum e ca taxele platite se duc intr-o gaura neagra si nu ca sa sustina serviciile publice: sanatate, invatamant, administratie, politie, pompieri, armata.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai facut tu niste calcule... (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:11)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      Si ti-a iesit ca din firimitura aia se imbogatesc patronii in loc sa faca noi locuri de munca. Halal Matematica, halal votanti Ponta.
      Nu ma mir ca-l iubiti daca nu sunteti in stare sa scadeti 5% din 18% sa vedeti ca reducerea cu 1% a impozitarii totale a muncii = "reducerea CAS" nu e mare branza...
    • +4 (4 voturi)    
      Pentru un net de 1500 un angajator (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:45)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      plateste 2700 lei.Economia din acel 5% e de 21 de lei. La 128 de angajati faci de un angajat nou.E irezistibil, nu-i asa aproape ca nu te poti opri !! Economia putea sa fie si de 50% conditia e ca angajatorul sa vada utilitatea angajarii de personal in firma lui, respectiv daca are certitudini/perspective de dezvoltare...
      "Mentalitatea" in relatia firme-stat se construieste in timp si ar trebui sa se bazeze pe incredere. Banii din taxele platite de noi chiar se duc in
      • +2 (2 voturi)    
        ce voiam sa zic (Miercuri, 17 septembrie 2014, 17:30)

        Gipsi [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

        Este ca ideea ei in principiu este buna si normala intr-o societate normala.
        Insa nu si in societatea romaneasca.
        Reducerea taxelor incurajeaza dezvoltarea mediului de afaceri.
        Nu ma refeream in comentariul meu strict la reducerea CAS ci la oricare reducere de taxe ar propune ei ca masura de stimulare.
        NU, la patronul romanas niciodata nu e inde-ajuns, el chiar daca e patron de taraba cu slapi in piata vrea sa traiasca pe picior mare sau ca JR Ewing in 2-3 ani.
        Cum? Neplatind taxe.
        NU, nu se duc intr-o gaura neagra, se si fura, nu zic nu, dar solutia e sa opresti furatul din banii colectati nu sa nu-i mai colectezi.
  • +2 (2 voturi)    
    Nuantare (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:39)

    Dana Bob [anonim]

    Atentie, d-ra spune : cred ca nu e traba guvernului crearea de locuri de munca! Deci nu e sigura.
    Culmea ca noi trebuie sa o credem!
  • +5 (5 voturi)    
    prapadenia asta, -pe care nu am cum sa o (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:52)

    fosta zoezoe [utilizator]

    respect pentru ca ea nu se respecta -vorbeste despre "masuri economice" in favoarea angajatorilor care i-ar ajuta pe acestia sa creasca numarul locurilor de munca !
    1 la un fond de salarii de 30000 lei (salarii brute) economia din cei 5% e de 312 lei.Un angajator care are un fond de salarii de 30.000 euro realizeaza o economie de 312 euro din care ar putea angaja o persoana cu conditia sa aiba nevoie, sa aiba o perspectiva. ...
    2 reducerea pe profitul reinvestit e acelasi "praf in ochi" ! E aplicabila unui cerc restrans de producatori, aduce economii numai in anul punerii in functiune si doar cu conditia sa ai profit ceeace chiar si pentru putinii producatori mari e aproape iluzoriu.Poate doar niste societati cu profilul Petrom daca sunt !
    Pentru marea masa a societatilor (clasa de mijloc) nimic, zero! Nici una dintre masurile pe care le cereau lui Boc in plina criza si pe care nu le-am aflat pana azi ! (Cele de repornire a economiei..)
    Daca e vre-un activist/adorator psd pe aici si se si pricepe, sa ma contrazica....
    • +3 (3 voturi)    
      312 euro = un salariu? (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:52)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      te-ai gandit doar la salariul net... taxele nu le pui?

      Ca sa faca economie pentru inca un angajat din aia 5% reducere, angajatorul are trebui sa aiba fondul de salarii 60 000 euro. adica app 100 de angajati.

      Practic reducerea CAS, daca s-ar vedea strict in locuri de munca, ar insemna o crestere a numarului de angajati cu 1%

      pentru Gipsi de mai sus: Ai inteles mai Gipsi ce marete reduceri a facut Ponta la CAS? se imbogatesc patronii din reducrerea CAS? Greu la deal cu boii mici. La tine propaganda bate matematica!
  • +5 (5 voturi)    
    Pai si BUGETARII ? (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:05)

    _CK_ [utilizator]

    Mediu propice pentru PRIVAT ? Mda ... pai si toate locurile bugetarilor platite din bugetul LA CARE COTIZEAZA PRIVATUL ?

    Guvernul e responsabil pentru toti bugetarii si locurile de munca de la buget (Profesori / Sanatate / Armata / Institutiile statului, etc.). Si evident, de performanta acestora ! Sa existe o competitivitate in locurile de munca de la buget. Sa angajeze oameni in sanatate. Sa vina cu idei si proiecte pentru cetateanul de rand. NU privatul de unul singur.

    Cum sa aiba o viziune atat de ingusta ?! E idioata rau Petrescu asta.
  • +4 (4 voturi)    
    Diferenta dintre o mare treaba si o treaba mare (Miercuri, 17 septembrie 2014, 17:40)

    Lilibell [utilizator]

    Nu e treaba guvernului sa creeze locuri de munca, sa faca agricultura, sa construiasca sosele, sa presteze servicii medicale, sociale, educationale, etc...Pot sa inteleg si sa accept chestia asta cata vreme guvernantii nu colecteaza bani de la contribuabil ca sa finanteze tocmai aceste activitati! Daca mamzela nu intelege ca acest guvern tocmai asta face, poate sa se restructureze linistita, ca nu e treaba guvernului sa ii creeze ei loc de munca. Dar daca guvernul vrea sa fie marele generator de politici publice care sa ne lase pe toti sa traim - unii decent, altii prosper, foarte bine! Sa fie competent si sa-si faca treaba; sunt insa tot mai sigura ca guvernul asta habar nu are si nici nu-i pasa. Treaba guvernului e sa aiba grija de oamenii din tara asta, pe banii lor, nu sa aiba grija de AI LOR, pe banii oamenilor!
  • +2 (2 voturi)    
    treaba guvernului e sa angajeze (Miercuri, 17 septembrie 2014, 20:07)

    __alex__ [utilizator]

    incompetenti, hoti si tupeisti, adica pe aia pe care nici un privat nu i-ar angaja.

    Era o vorba in interbelic, ca s-a dus la Paris bou si s-a intors vaca. Chestia cu Parisul nu mai e de actualitate....
  • +1 (1 vot)    
    comentariu (Joi, 18 septembrie 2014, 7:17)

    LiviuDrula [anonim]

    Atunci unde e promisiunea lui Ponta de a creea 1 mil. locuri de munca ? Aceleasi minciuni privind marile realizari Ponta o noua impartire teritoriala modificarea condstitutiei cresterea nivelului de trai,diminuarea fiscalitatii investii profitabile folosirea banilor europeni etc nimic din toate aceste Totul o minciuna tipic Ponta si a guvernului sau


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri