D'ale fiscului: Un producator de preparate din carne refuza sa inchida un magazin unde ANAF a gasit 50 lei in minus si a dispus o amenda de 5.000 de lei

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 martie 2015, 13:41 Economie | Finanţe

Proprietarul firmei Killer SRL din comuna suceveana Horodnic de Jos, Alexandru Scheul, care are o fabrica de preparate din carne si 21 de magazine in mai multe localitati din tara, a declarat ca refuza sa inchida magazinul unde inspectorii ANAF au gasit un minus in gestiune de 50 de lei, relateaza Mediafax.

Scheul a declarat ca s-a ajuns prea departe in ceea ce priveste controalele ANAF si ca firma sa a fost amendata cu 5.000 de lei si cu inchiderea unui punct de lucru timp de o luna, dupa ce, in 19 martie, inspectorii antifrauda au gasit un minus in gestiunea unui magazin de 50 de lei.

"Nu erau in plus, erau in minus", a explicat Scheul.

El a adaugat ca a doua zi, la un control facut la un alt magazin, s-au gasit in casa 14 bani in plus.

"M-a umflat rasul. Ditamai bugetarii sa numere banutii din casa si sa gaseasca 14 banuti in plus", a spus proprietarul firmei.

El a adaugat ca asteapta sa primeasca prin posta decizia de sanctionare si ca va inchide pentru o zi magazinul, va contesta deciza, si apoi va redeschide magazinul cu orice risc.

"Chit ca ma leaga, macar stiu ca e pentru o cauza dreapta. Imi risc libertatea, dar macar cineva trebuie sa arate abuzurile. E bataie de joc. Nu stiu cat mai poate lumea sa mai rabde", a declarat Scheul.

El a spus ca pana acum s-a supus legii, dar ca in prezent ceea ce se intampla ii afecteaza demnitatea.

"Cand stiu ca am dreptate nu tac", a mai declarat Scheul.

El a aratat ca modul in care se fac controalele de la ANAF ii va afecta pe multi romani, in special pe cei saraci, care mergeau la magazin si luau marfuri pe datorie.

"Cei care erau trecuti la carnet sunt acum condamnati la moarte ca nu vor putea sa ia nimic din magazin", a mai spus Scheul.

SC Killer SRL Horodnic de Jos produce preparate din carne si are 21 de magazine in Radauti, Suceava, Botosani, Bucuresti dar si in alte localitati si exporta 20 la suta din productie catre tari din Uniunea Europeana avand o cifra de afaceri de 16 milioane de euro si doua sute de angajati.

Potrivit lui Scheul, anul trecut firma sa a platit la bugetul de stat 2,25 milioane de euro impozite si taxe.

Peste 170 de puncte de lucru au activitatea suspendata de catre inspectorii Directiei Generale Antifrauda (DGAF), pentru neeliberarea bonului fiscal, in urma controalelor efectuate intre 15 si 23 martie. Potrivit unui comunicat al DGAF, majoritatea firmelor verificate la nivel national, in perioada 15 - 23 martie, respecta prevederile legale privind dotarea si utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale.

Inspectorii antifrauda au verificat operatori economici care livreaza bunuri sau presteaza servicii direct catre populatie si incaseaza contravaloarea cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar. Pentru sanctionarea abaterilor constatate inspectorii au dispus 778 amenzi contraventionale totale de 3,8 milioane lei, confiscari in valoare de 550.000 lei si suspendarea activitatii a 174 puncte de lucru.

Suspendarile de activitate pentru o perioada cuprinsa intre una si trei luni si sigilarile punctului de lucru dispuse pentru incalcarea obligatiilor legale de dotare sau utilizare a casei de marcat reprezinta doar 22 la suta din totalul sanctiunilor dispuse.

De asemenea, au fost identificate doua societati comerciale care continuau sa livreze bunuri, respectiv sa presteze servicii, dupa ce inspectorii antifrauda au dispus suspendarea activitatii in punctele de lucru din Mall Vitan (Bucuresti). Pentru sanctionarea acestora, inspectorii DGAF au dispus amenzi de 25.000 lei si confiscarea sumei de 23.760 lei, provenita din vanzarile realizate in perioada de suspendare.










19160 vizualizari
  • +59 (63 voturi)    
    ANAF sa se duca (Vineri, 27 martie 2015, 13:48)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    sa-l investigheze pe Ponta, nu s-a uitat nimeni la declaratiile lui de venit sa le compare cu realitatea luxului in care traieste...

    Si cum a vandut Ponta o garsoniera cu 80.000 de euro in plina criza?
    • +18 (24 voturi)    
      sigur.. vor merge :)) (Vineri, 27 martie 2015, 15:30)

      lucus [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Eu cred că domnul Alexandru Scheul a supărat pe cineva din guvern sau vreun șef de pe la ANAF, și acum l-au pus la zid. Nesimțire și egoism într-un aparent exces de zel.

      Trebuie să intre DNA-ul și pe la ei, să mai scoată din directorii colorați.
      • +17 (17 voturi)    
        Poate e ceva mai simplu, (Vineri, 27 martie 2015, 16:47)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui lucus

        poate pur si simplu a refuzat sa mai dea spaga?
      • +8 (8 voturi)    
        ANAF-ul ar trebui sa-i arda pe cei care (Vineri, 27 martie 2015, 21:24)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui lucus

        vand fara sa elibereze bon fiscal!
        In Germania la un magazin mi-a dat restul gresit.
        O fatuca, la care m-am uitat probabil prea lung, mi-a dat rest cu vreo 20€ mai mult.
        Trebuia incis magazinul si respectiva trimisa la puscarie?
        Evident ca i-am dat banii inapoi, dar asta nu are relevanta. Oricine poate gresi.
  • +54 (62 voturi)    
    mda (Vineri, 27 martie 2015, 13:51)

    mog [anonim]

    l`au prins pe marele evazionist, gata au dat lovitura. se pot intoarce la cerut spagi de la adevaratii mafioti.
    penibil!
    • +21 (27 voturi)    
      POATE CA, (Vineri, 27 martie 2015, 15:30)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui mog

      face concurenta la vreun psd-ist acest lant de magazine si trebuie anihilat!!!! Pumnul in gura e normal in regimul Ponta......vezi cazul Udrea,Vanghelie. Nu ca le tin parte dar cei din parlament si guvern au luat de mii de ori mai mult si sunt liberi.....WTF..
      O sa ies pe strada deseara ca nu se mai poate.
  • +53 (57 voturi)    
    Alexandru Scheul (Vineri, 27 martie 2015, 13:53)

    CititorulComentator [utilizator]

    Pedepsele sunt invers proportionale cu prejudiciul, nu vedeti mafiotii gen Sova ca sunt liberi?

    Pe dvs. va baga la puscarie pentru 50 de lei, pe Valcov il judeca in arest la domiciliu, adica poate sa-si livreze pizza acasa, dvs. doar fasole in recipiente cu emailul spart...
  • -54 (60 voturi)    
    bine ca-i inchide magazinul (Vineri, 27 martie 2015, 13:58)

    xanti [utilizator]

    Sa nu cumva sa saraceasca pentru o luna de inchis magazinul,daca a furat sa plateasca.
    Ce-i aia vanzare pe datorie ,asa se numeste acum evaziunea?
    Basescu a taiat pensiile si asta se lafaie in bani in timp ce aia 200 de angajati ai lui muncesc pe mai nimic.
    Nu ai o afacere de 16 milioane de euro fiind corect,e imposibil,in timp ce pensionarii deabia isi duc zilele imbuibatii astia de bogatani fura Romania cu doua maini.
    • +29 (37 voturi)    
      iti dau o veste proasta (Vineri, 27 martie 2015, 14:48)

      Nelu-SM [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Iti dau o veste proasta. N-ai pensii si salarii ca sunt prea putini bogatani, cum le zici tu. E normal ca cel ce da loc de munca la sute de oameni sa castige proportional ca altfel de ce sa nu tina 10 sau 5 oameni. Angajeaza ca sa castige.

      Salariile nu le stabileste patronul ci piata. Piata este formata din vanzatori, cei care isi vand munca si cumparatori, cei ce cumpara munca ta. Daca sunt multi care vand munca si putini care o cumpara vor plati putin pe ea.

      Desii limbajul, ratiunea si inteligenta ta inclin sa cred ca sunt reduse totusi fac un efort sa intelegi cum e lumea ca nu cumva cand reinvie iliescu sa il asculti.

      Concluzie: trebuie mai multi "bogatani" ca tu sa ai salar mare, pensii si ajutoare sociale. Tarile care iti plac tie, ghici ce? Au multi patroni.

      In alta ordine de idei poti sa iti deschizi AZI firma si sa devii bogat. Nu are rost sa te bucuri ca un detinator de firma pierde afacerea. Uite, deschide tu alta, pe el tocmai il falimenteaza. Grabeste-te.
      • +8 (14 voturi)    
        Bravo (Vineri, 27 martie 2015, 16:59)

        ngabi_1999 [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

        Ai subliniat esentialul, felicitari !
    • +19 (21 voturi)    
      confunzi cifra de afaceri cu profitul (Vineri, 27 martie 2015, 14:58)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ...... crezi ca omul ala are avere de 16 mil euro? te inseli
    • +26 (28 voturi)    
      ! (Vineri, 27 martie 2015, 14:58)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Probabil nu ai mai mult de 4 clase si esti limitat intelectual! Este fix problema lui personala cat castiga un om care munceste corect si mai si hraneste zeci de familii angajate! Vrei comunism, mergi "mai draga" pontache in Corea de Nord si o sa impartiti toti acelasi bob de orez si aceeasi coaja de portocala! Tu ce stii sa faci? Produci ceva sau esti genul de asistat social urmaritor de A3?
  • +40 (42 voturi)    
    Ca sa ies din sablonul pre-comentatorilor ... (Vineri, 27 martie 2015, 14:03)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    ... nu ma voi referi la cat fura inspectorii ANAF, politicienii, etc...
    Dar astia sunt intregi la minte? Daca te pacalesti si dai rest la 100 ron desi ai luat 50 de RON trebuie sa-ti inchida activitatea? Cred la ANAF este urgent ca toti inspectorii sa fie concediati si inlocuiti de inspectori care au activat in domeniu privat 3 ani cel putin.
    Nu este posibil sa ai mentalitatea asta de distrugator, de terorist fiscal! Pana la urma macar in teorie si inspectorii fiscali sunt platiti tot de ala care este inchis!
    • 0 (0 voturi)    
      Nici i șansa (Duminică, 29 martie 2015, 21:23)

      miohaiham [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Trebuie sa dai șpagă.acum vreo zece ani am vrut sa ma angajez(sa dau concurs)si ghici ce?fara pile si neamuri.5000euro șpagă!sa se ducă naiba rahatul asta de administrație!cu stima
  • +32 (34 voturi)    
    Acesti vajnici lupatori ANAF (Vineri, 27 martie 2015, 14:09)

    strelka [utilizator]

    Sint de acord cu disciplina fiscala si emiterea de bonuri DAR organele de control nu trebuie sa fie inamicii agentilor economici.E imposibil sa nu gaseasca abateri pt ca mai ales micii intreprinzatori se concentreaza pe succesul afacerii nu pe citit in fiecare zi/saptamana monitoare oficiale cu legi care se schimba continuu. In mod normal la prima greseala ar trebui dat un avertisment (aici nu includ neemiterea de bon fiscal) si doar la repetarea greselii/ incalcarea legii sa se dea amenda/sanctiune. Apoi legile ar trebui sa prevada ca anumite situtatii inevitabile (de exemplu daca iti cintareste 876 de grame de carnat e practic imposibil sa iti dea restul corect daca platesti cash)
  • +31 (33 voturi)    
    Gata cu gaurile din buget! (Vineri, 27 martie 2015, 14:11)

    CetateanulRoman [anonim]

    Au gasit aia 50 de lei! Ne-a scos din foame!!!!!!
    Cum spunea un prof de mate: daca nu am cum sa demonstrez ca sint destept, macar sa le arat ca sint puternic!
    Sper ca acei inspectori exagerat de zelosi (poate voiau si ei o spaga....) sa fie ei amendati. Si sa li se imputa pierderile provocate bugetulu prin incetarea activitatii acelei unitati.
    Ar trebui ca de asemenea lucruri sa se ocupe DUPA ce termina de confiscat ce au de confiscat de la politicieni.
    Concediatii ca sint penibili! Chiar daca, poate, au legea de partea lor
    • +13 (17 voturi)    
      ... (Vineri, 27 martie 2015, 15:26)

      vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Nici macar nu au gasit 50 de lei. Era minus, poate casierul a luat din banii incasati, dar asta este treaba patronului, sa-i impute lipsa. Numai ca ponta a instruit buldogii de la antifrauda sa faca si sa dreaga fara discenamant, iar animalul, ca tot animalul, vede prada si se arunca. De unde atata minte incat sa judeca cum o fi cu cei 50 de lei lipsa. In acest timp multe alte magazine, in special de legume fructe, nici nu se sinchisesc sa emita bon fiscal, daca le ceri sunt extrem de iritati. Sigur, nu toti, dar multi dintre ei. Tampitii aia de comunisti spuneau ca un control are si rolul de a informa si indrepta lucrurile, nu numai de a sanctiona, in functie de gravitatea faptelor. Astia sunt robotei fara creier.
    • +14 (14 voturi)    
      Da, exact, (Vineri, 27 martie 2015, 15:32)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      cum ramane cu confiscarea averilor acolo unde deja exista hotarari judecatoresti definitive in acest sens? Parca citisem o stire ca nu au reusit sa recupereze decat 10% ?!
      ANAFul nu se grabeste sa execute recuperari in cazurile marilor penali, dar sare repede sa inchida un magazin pentru 50 de lei MINUS in gestiune!
      Pe astia de la ANAF cine ii verifica, cine ii sanctioneaza in caz de abuz?
  • +30 (32 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 27 martie 2015, 14:40)

    moka [anonim]

    unde s-a ajuns cu aceste controale stupide.
    adica ANAF-ul inchide magazine/restaurante pentru plusuri si minusuri de casa sau pentru faptul ca i-au prins ca n-au dat bon fiscal/factura?
    Pai plusuri si minusuri gasesti oricand si la oricine chit ca da 100% bonuri fiscale. Cui nu i s-a intamplat sa plece cu bonul fiscal in mana de la magazin dar fara sa mai astepte 50 bani rest?
    Aaa, cand domnii de la ANAF gasesc plus de casa cat dublul incasarilor normale, atunci da, este o problema, dar cand vorbim de 50 lei... mi se face greata.

    Asta-i culmea stupizeniei. Si nu e primul caz despre care citesc in presa.

    Suntem alaturi de domnul Scheul daca a dat bon fiscal dar totusi s-a intamplat sa ramana cu plus/minus de casa.
    • +13 (17 voturi)    
      Hypermarketurile (Vineri, 27 martie 2015, 15:05)

      Delicatu [anonim] i-a raspuns lui moka

      As dori sa ii vad ca se duc in hypermarketuri si controleaza casele de marcat. Domnul ministru si cei de la Antifrauda stiu ca acolo, in fiecare zi, fiecare casier inchide cu cel putin 30-50 ron pe plus? Pai asta inseamna ca acel casier "vinde fara bon fiscal nu, deci evaziune"? (e clar ca plusul; se trage de la maruntisul lasat de clienti, dar in mod oficial exista frauda, ca sunt mai multi bani in casa decat in Zet)
      Intrebare: Cand se va merge in hypermarketuri si pentru 30 ron x 10 case (minim pe zi), 300 ron sa dati amenda si sa il inchideti una sau 2 luni?
      Tare as dori un raspuns aici!
      • +7 (7 voturi)    
        E o idee buna. (Vineri, 27 martie 2015, 17:09)

        Nelu-SM [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

        Abia cand se atinge de un caz mare se vede absurditatea legii. As vrea sa vad inchis un Auchan o luna sa vezi atunci scandal.
    • +5 (5 voturi)    
      aaaaa si mai am o boala pe parcagii (Vineri, 27 martie 2015, 17:16)

      moka [anonim] i-a raspuns lui moka

      Pai daca tot a venit vremea curateniei si a eliminarii evaziunii pai trebuie sa inceapa cu ai lor. In cazul de fata sa vorbim despre parcagii in Bucuresti.

      Ala de ti-l pun in geam este cumva bon fiscal? Se umbla cu niste fluturasi la care nu poti avea controlul deloc. De ce? Va las pe voi sa ghiciti.

      De ce nu se pun automate de parcare la care sa poti plati cu cardul sau care sa-ti dea si rest? Ghiciti voi.

      De ce platim atatea hoarde de parcagii? doar ca sa colecteze banii din care declara un sfert probabil la primarie.

      Normal ca ar fi mai ieftin cu automate, ca in tarile/locurile civilizate. Dar nu se vrea.
      • 0 (2 voturi)    
        si soferii de Maxi Taxi (Vineri, 27 martie 2015, 17:58)

        Sophie [utilizator] i-a raspuns lui moka

        ...care nu iti dau bilet, nimic pur si simplu. O alta mafie care trebuie eliminate.
      • 0 (0 voturi)    
        HEI! cum sa te atingi de mafia parcarilor? (Sâmbătă, 28 martie 2015, 12:27)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Aia e organizata cum trebuie. Aia nu accepta mai putin de 10 lei; pe Enescu colt cu Victoriei tin niste mopede in parcare. Si penttu o parcare scurta pina in 30 minute accepta 50 lei alfel scoti 100! cu scandal!
        Hai sa calculam un pic: un parcagiu controleaza minim 5 locuri de parcare. media de ocupare cam 2 ore si el sta intre 10/12 ore pe zi. sa zicem ca e modest si accepta 10 lei. e cam 5 x 5 x 10 =250 lei zilnic. Minim. 250 x 30 = 7500 lunar. Entry level... Si sint o gramada in Buc. De ce nu ii ridica nimeni? Probabil fiindca ai pastreaza cam jumatate din suma restul fiind dat ca spaga pina in suuuuus de tot! Nu o sa vedem curind stopata mafia asta
        tot asa cum guvernele noastre impotente nu reusesc sa rezolve problema cu masinile inregistrate pe Bulgaria - cu toate problemele pe care le genereaza.
  • +25 (27 voturi)    
    Ce se aude de Luk Oil? (Vineri, 27 martie 2015, 14:40)

    remicristian [utilizator]

    Parca Luk Oil facuse evaziune de doua sute si ceva de milioane de Euro! Le-a inchis cineva benzinariile?
    Fara benzinarii nu ar fi facut evaziune la acest nivel! Probabil ca in Republica Ploiesti sunt alte legi!
    Asa e Ponta ia de la saraci sa dea la bogati!
  • +21 (23 voturi)    
    am mai citit odata articolul (Vineri, 27 martie 2015, 14:47)

    moka [anonim]

    si simt ca mi se ridica paru-n cap....
    Pai daca dl. Scheul a dat pe datorie, dar totusi a inregistrat venitul.... unde-i evaziunea???????

    pai dobitocii astia sigur o sa inchida intr-o zi si IKEA, Carrefour, Metro, McDonald's si toate astea ca si acolo daca o sa numere o sa gaseasca vreun plus/minus de casa, chit ca toate vanzarile trec prin casa de marcat fiscala.

    Bravo, rezolvam de tot economia asa.
    • +15 (17 voturi)    
      Platitor incasator (Vineri, 27 martie 2015, 14:45)

      Platitor incasator [anonim] i-a raspuns lui moka

      Tocmai aici e problema. Ca nu o sa vezi hoarda de DGAF la casele hipermarketurilor sa verifice. La orice ora te-ai duce la hipermarketuri si magazine de aceeasi talie, cu siguranta vei gasi acei "14 bani diferenta" la una din casele deschise si normal ar fi sa inchida punctul de lucru. Dar nu o sa vezi asta. Decat poate cand au dispartut toate IMM-urile.

      Ziele trecute citeam ca somajul a crescut la inceput de an. Stai sa vezi cand o sa raporteze somajul pe Q2 si Q3 atunci o sa te sperii. Majoritatea cresterii fiind cauzate de abuzurile ANAFului si a patronilor saturati de statul asta de c***t care isi inchid afacerile decat sa stea sa se chinuie.
  • +20 (22 voturi)    
    ar trebui cineva sa (Vineri, 27 martie 2015, 14:51)

    Nelu-SM [utilizator]

    Cineva ar trebui sa sesizeze organele de justitie pe principiul reciprocitatii masurilor.

    Adica daca la un magazin, un angajat greseste si magazinul e inchis pe o luna si eventual da faliment, la fel sa se intample si la institutiile statului. Daca un primar, consilier sau cel de la caserie a fost condamnat sau a facut o abatare cu 50 ron, sa se inchida institutia pentru o luna si toate platile si activitatile sa se suspende.

    Pare nebunie asa dar nebunie e oricum.
  • +16 (16 voturi)    
    pentru cei ce nu inteleg (Vineri, 27 martie 2015, 14:55)

    Nelu-SM [utilizator]

    Pentru cei ce nu inteleg cum e cu datul pe datorie va explic. Nu toata tara e Bucuresti si Cluj,

    In foarte multe localitati din toata Romania oamenii nu au bani sa isi cumpere lapte, paine, salam si haine. Vin in magazin si ii trec pe caiet. Dar mananca omul si in 6 zile vine cu banii ca altfel nu ii mai dau.

    Acum nu mai putem face asta, ca teoretic eu nu am in magazin marfa ce la inventar ar trebui sa apara. Am dat-o dar nu am luat banii. Ori se comerciantii se adapteaza cu facturi cu plata la termen la persoane fizice ori nu mai ofera aceasta facilitate.
    • -22 (22 voturi)    
      daca nu-ti convine (Vineri, 27 martie 2015, 15:09)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      Inchde sandramaua,nu avem nevoie de patroni,pe vremea lui Ceausescu statul se ocupa de tot si era mai bine.
    • +7 (7 voturi)    
      aha (Vineri, 27 martie 2015, 15:44)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      ia da-i mata tatei floarea,care dabi buchiseste,factura cu OP.sau betivului satului.

      anaful are ORDINE sa produca bani,ca si politisti de la rutiera.au norma fratilor,ce-i greu de inteles.poti sa fii cu actele 1000% corect,ca tot gaseste o chichita.treaba cu inchisul magazinului e un abuz
  • -7 (9 voturi)    
    1 miliard prejudicii (Vineri, 27 martie 2015, 15:10)

    Mihaita Antisistem [utilizator]

    atat inseamna sesizarile penala inaintate anul trecut de Antifrauda. E intoxicare basista asta cu saracii comercianti mici sufocati, in tmip ce aia mari sunt lasati in pace.

    "n 2014, in primul an de activitate, Directia Antifrauda a inaintat organelor de ancheta peste 700 de sesizari penale cu o valoare a prejudiciilor de circa 780 milioane de euro. Si ca valoarea actelor de sesizare cu prejudiciu mai mare de 1 milion de euro a reprezentat 90% din totalul prejudiciilor"

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-19739478-diaconu-seful-anaf-despre-amenzile-date-pentru-100-lei-pentru-care-nu-emis-bon-spun-doar-atat-nu-exista-limita-care-evaziunea-este-acceptata.htm
  • -9 (17 voturi)    
    ANAF e buba acum... (Vineri, 27 martie 2015, 15:14)

    ion [anonim]

    Nu inteleg inversunarea omenilor impotriva ANAF... in primu rand ANAF impune niste legi... daca in lege scrie ca daca ai 14 bani in plus in casa e ilegal si trebuie sa-ti inchida magazinu...atunci asta trebuie sa faca.
    Daca vreti sa comentati de ceva comentati de boul care a dat legea asa....
    Si aia care ii plang de mila boului din articolul de mai sus nu mai fiti asa ipocriti.. bou asta cu gura lui zice ca da pe caiet.. adica face evaziune... deci ori suntem cu hotii ori impotriva...
    • +7 (9 voturi)    
      Greseala (Vineri, 27 martie 2015, 15:24)

      Delicatu [anonim] i-a raspuns lui ion

      1. A da pe caiet nue evaziune
      2. Sa ai bani in casa mai putin decat arata bonurile fiscale nu e evaziune
      3. Iti zic eu cum e pe "la tara". Vine vecinu si zice. Viorele, da 1 milion ca s-a imbolnavit fata si trebuie sa fug la spital cu ea. Viorel, patron de magazin scoate din sertar 100 si ii da. Vien ANAF si il inchide ca are minus 100 ron (repet, nu e eveaziune minus - plusul e evaziune mai multi bani decat bonuri fiscale ca si valoare). Ce faci, inchidem iar?
      • -7 (7 voturi)    
        Corectie (Vineri, 27 martie 2015, 15:54)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Delicatu

        1. Nust exact cum se numeste evaziune sau altceva dar sigur e ilegal.
        2. De ce sa nu fie evaziune ? Oricum in mod cert e ilegal.... is convins ca nu ai voie sa bati produse pe casa asa de capu tau fara sa le vinzi
        3. Viorel sa scoata bani din buzunaru lui nu din banii societatii si sper ca e clara diferenta dintre banii lui Viorel si banii societatii care o detine....

        Is de acord cu tine ca sunt multe nuante gri in tara asta si ne-am obisnuit cu ele.. sa dam spagute, sa nu dam bon, sa mai facem un ciubuc... dar de undeva trebuie sa inceapa curatenia.. si faptu ca ANAFu pe langa 100 de societati care le inchide pentru ca nu dau bon fiscal, mai inchide si 5 care aveau 50 de lei in minus io zic ca e acceptabil
        • +3 (3 voturi)    
          Iar gresesti (Vineri, 27 martie 2015, 16:01)

          Delicatu [anonim] i-a raspuns lui ion

          la pct. 2. Pai el nu e vorba ca nu a platit, e vorba ca fiecare lasa 20-30 bani pe masa si Viorel ii pune in sertar. Dupa 6-8 ore de vanzare e p[osibil sa ai 20 ron, crede-ma.
          La pct. 3. Nu pricepi ca la tara Viorel nu are banii lui la bar cand vinde, dar vecinu nu are la cine apela, ca nimeni din sat nu are asa 1 milion sa se dispuna. Dar la butic vine, iid a Viorel si iia duce vecinu dupa o saptamana. E greu de inteles ca lumea la tara se ajuta, nu? La oras da, e mai greu cu imprumutatull... Intelege logica lui Viorel , nu corectitudinea ANAF.
    • +4 (4 voturi)    
      Sper sa fii troll! (Vineri, 27 martie 2015, 15:48)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Daca nu, mi-e mila de Romania!
    • +3 (3 voturi)    
      anaf (Vineri, 27 martie 2015, 18:50)

      danut lupascu [utilizator] i-a raspuns lui ion

      tot timpul au fost niste incuiati, birocratii puturosi care au inventat tot felul de birocratii numai sa te incurce, nu anafu a angajat populatia ci invers dar de bolsevicii puturosi bugetari ....
  • -7 (7 voturi)    
    Corecta treaba ! (Vineri, 27 martie 2015, 15:44)

    ANAFura [anonim]

    Banii din casa de marcat trebuie sa fie EXACt si EXACT cat e marcat pe rola de bonuri ! Altfel ....fiti siguri ca, toti incasatorii o sa isi bage banii luati fara marcaj in buzunare si inca ceva pe deasupra astfel incat la un control ,,sa fie pe minus si nu pe plus''. Va dati cu parerea toti necunoscatorii. De ce credeti voi ca la Benzinariile din Vest primiti 2 eurocenti rest ? ...de cinstiti ce sunt ? ca asa se zicea pe la noi ...deloc, ci de frica fiscului frate...numai ca multi vad si foarte putin pricep...buna vorba.
    • +9 (9 voturi)    
      Esti pe langa (Vineri, 27 martie 2015, 15:59)

      hotzakis [anonim] i-a raspuns lui ANAFura

      Una e sa ii dai amenda, alta sa ii suspenzi activitatea. Lucratorii magazinului respectiv vor avea CIM suspendate, asigurari si alte contributii nu se vor plati nici de oameni si nici de firma pt ei. Magazinul respectiv nu va avea ocazia sa evazioneze statul cu 50 lei pe zi (ironie) - nu va vinde nimic 30 zile, nu va plati TVA pe ce vinde, nu va rula bani, etc.

      Este o idiotenie. In felul asta nu se disciplineaza oamenii, doar ii sperii aiurea si le cresti gradul de sictir si nevoia de revolta.


      Eu unul sunt hotarat - ori de cate ori am ocazia voi refuza emiterea si primirea unui bon fiscal (mici servicii - frizer, florar, reparatii auto, etc).

      Este modul meu de a protesta impotriva imbecililor care ne conduc.
    • +4 (4 voturi)    
      Pe bune? (Vineri, 27 martie 2015, 16:33)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui ANAFura

      Deci in Vest nu se lasa baccis! Hai lasa-ne cu aberatii ! De cate ori am mancat in toate tarile in care-am fost am lasat baccis si mi se pare ca doar de doua ori era inclus in bon! Deci terminati cu "asa se face in Vest" sau "asa ne cere UE" ca scuze pentru spagi! Va rog!
  • +13 (13 voturi)    
    ANAF desfiinteaza-te (Vineri, 27 martie 2015, 15:58)

    La Balamuc [anonim]

    Eu iubesc ANAF-ul.
    Sunt inteligenti, bine pregatiti si competenti. Sunt foarte amabili si vor sa ajute contribuabilii ca sa inteleaga mai bine legislatia. Mai mult, ei nu se uita la greselile izolate, omenesti si cauta marea evaziune.

    Ba chiar si pe seful ANAF-ului il stimez; e la fel de intelligent , scolit si instruit.
    Am uitat sa spun ca ei nu cer spaga. Doar primesc.
  • +5 (5 voturi)    
    de ce nu mergeti la restaurante? (Vineri, 27 martie 2015, 16:25)

    de ce nu mergeti unde trebuie ?? [anonim]

    buna.
    restaurantul La Placinte s-a deschis in Brasov, de 3 luni. In acest interval de timp, am fost de 2 ori la ei. Si, niciodata nu mi-au dat bon fiscal! Ba mai mult, mi-au dat doar o "nota de plata", peste care am mai si lasat "ciubuc" !!! dupa ce ca totul e la negru, le mai si dam ciubuc...
    Evident ca pe meniu nu au afisat anuntul cerut prin lege de catre anaf (acela color cu bani, contra bon fiscal)..
    Capac peste toate, ospatarii lor arata de parca ar fi fosti puscariasi: cu muschii pe ei si plini de tatuaje !
    ETC ETC.
    De ce nu sunt aceste firme amendate? PENTRU CA PATRONII LOR AU PILE LA ANAF, deaceea !!!
  • +9 (9 voturi)    
    Ati capiat (Vineri, 27 martie 2015, 16:29)

    Gogu [anonim]

    Ati capiat cu totii, bai nene. Vad atatia "specialisti" care explica cum a facut ala evaziune ca avea 14 bani in plus pe casa si 50 de lei minus la o alta casa, incat mi se face rau si, literalmente, o sa vomit. O sa vomit pe voi, "specialistii". Daca mi se face rau, doar nu o sa ma abtin.

    ANAF e in ultima vreme foarte vizibil. Pus cu biciul dreptatii pe toti buticarii. Asta in timp ce, marii evazionisti, adevaratii evazionisti, stau bine mersi. Niciodata dorinta de a emigra nu a fost mai puternica si mai prezenta ca acum. Pornind de Sova, Vosganian si toate furaciunile la nivel inalt care se fac in tara asta. Prostimea este servita cu praf in ochi si vorbe goale. Nu ar fi mare lucru, insa tot prostimea este cocosata de taxe, care se tot adauga.

    Adevarata tragedie o reprezinta faptul ca, aceste taxe merg la bugetul de stat, ca sa aiba cei ca Sova, Vosganian, Tariceanu & Co. ce sa ciordeasca.

    Lasati, ma baieti, dormiti linistiti, ca anaf-u' vegheaza pentru linistea noastra, a tuturor. Jur pe 14 bani ca e adevarat. Sa te tii ce prapad urmeaza...
  • +6 (8 voturi)    
    naivule, cum de n-ai dat spaga? (Vineri, 27 martie 2015, 16:36)

    jackalphonse [utilizator]

    cu astia numai asa merge. cu spaga! ma si mir cum ai reusit sa faci o afacare:)))
    • +8 (8 voturi)    
      exact (Vineri, 27 martie 2015, 17:20)

      tecumseh [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      de fapt asta-i realitatea economica. agentii comerciali supravietuiesc exclusiv cu spaga pt ca legea permite anaf-ului sa abuzeze cum doreste - iar asta chiar se intampla. adica niste paraziti care nu produc nimic si care deja sunt la a doua generatie (si-au angajat odraslele) aua celasi scop ca tot romanu' creat de rusi: capatuirea sub orice forma, urmata de epatare (suvu' alb). ii recunoasteti si pe ei usor, tin cu steaua :)
  • 0 (2 voturi)    
    ????? (Vineri, 27 martie 2015, 16:44)

    EllenaS [utilizator]

    Nu inteleg! Suma corespunzatoare pentru marfa data pe datorie, s-a gasit depusa in cassa si mai lipseau 50 de lei? Sau de 50 de lei au fost facute vanzari pe datorie? Se face bon fiscal si pentru marfa luata pe datorie si patronul magazinului pune banii de la el? Lamuriti-ma, va rog, si pe mine!
    • 0 (2 voturi)    
      Cel mai probabil... (Vineri, 27 martie 2015, 17:24)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui EllenaS

      un client fidel trecut pe caiet caruia i-au taiat bon...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu. Raportul de casa arata o suma, (Sâmbătă, 28 martie 2015, 12:02)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        in casa erau efectiv cu 50 de lei mai putin. Asta inseamna ca a dat marfa cu bon fiscal, dar din casa lipsind o suma, ori s-a dat restul gresit cuiva, ori cineva a scos 50 de lei si nu i-a mai pus inapoi pana in momentul controlului.
  • +2 (2 voturi)    
    propunere (Vineri, 27 martie 2015, 16:58)

    dana_s [utilizator]

    ... cred ca pentru sume atat de mici, ANAF ar trebui sa ceara firmei respective sa acopere 'prejudiciul' intr-un termen foarte scurt, de 6-12-24 ore.
    Doar in caz contrar sa continue cu alte presiuni - amenzi, suspendari...
    • +2 (2 voturi)    
      corect! (Vineri, 27 martie 2015, 19:13)

      Zik [anonim] i-a raspuns lui dana_s

      Foarte buna propunerea!
  • +4 (4 voturi)    
    Corecta treaba zici? (Vineri, 27 martie 2015, 17:01)

    Zik [anonim]

    Intodeauna la noi in unitate s-a batut totul pe casa! Si asta din cauza dragii mele mame...femeie crestina si cu frica de stat! Dar acum, vazand vuietul si lucrurile naprasnice (minus in casa....2 lei, plus in casa...6 lei...) care s-au abatut asupra agentilor economici...stau si ma minunez precum un prost! De exemplu...azi a intrat un client in pravalie si fiind pe fuga, a lasat pe taraba restul cuvenit....de 3 lei! M-am rugat la Cel de sus...Doamne...fii bun si sa n-o faci beleaua si sa-mi intre n pravalie ...stii tu cine! Am 3 lei in plus in casa...!

    Si acum pt aia care vorbeste ca sa vorbeste si ei! Pai trai-v-ar talentul ala specific romanesc de puieti priceputi la toate cele vazute si nevazute! Pai daca agentul ala comercial plateste la stat lunar tva de zeci de mii de lei, cum dracu sa-i inchizi taraba pt un plus in casa de 50 lei sau un minus de 50 lei? Sunteti cu capu mai dihai ca Dorel! Personal cred ca Nenea Iancu se prapadeste de ras!
  • +6 (6 voturi)    
    Ieri... (Vineri, 27 martie 2015, 17:18)

    Laurentiu78 [utilizator]

    am intalnit o situatie cel putin bizara. De obicei cand vin de la servici ma opresc la un "magazin de colt" de unde cumpar diverse consumabile zilnice. Ieri trebuia sa platesc 50.5 Ron si i-am dat doamnei 50.3 ron ala fiind tot metalul pe care il aveam la mine, nefiind o problema de obicei pentru ca atunci cand nu are ea marunt las eu, iar atunci cand nu am eu, lasa ea.

    Ieri si-a scos portofelul si a pus 20 de bani de la ea...Am facut ochii cat cepele.
  • +11 (11 voturi)    
    ANAF e o adunatura de retarzi (Vineri, 27 martie 2015, 18:21)

    Cetatean97513 [utilizator]

    Nu sint in stare sa recupereze milioanele de euro de la Voiculescu dar inchide magazin pt 15 bani diferenta??!!!!

    Bah voi sinteti loviti la cap?

    Si mia aveti pretentii ca bugetari de lefuri mari pt ce... pt incompetenta?
    Alooooo un control la ANAF se poate??
  • 0 (0 voturi)    
    Nefericitul asta de sef ANAF zice : (Duminică, 29 martie 2015, 17:52)

    deval [utilizator]

    "toteranta 0 fata de ecaziunea fiscala" si "nu conteaza suma" din ordinul lui FA care pe tv zice "totusi , sa nu exageram" adica probabil , sa ne "intelegem" pe o spaguta sub forma de donatie ...Legislatia UE zice in domeniul fiscal ca se aplica principiul proportionalitatii masurilor (avertisment, amenda o data , de doua ori ) sau pe romaneste nu dai "o bata la un car de oale"...Din 2007 si pana azi ANAF nu a auzit de nici unul din aceste principii si daca nu stiati de fapt asta e sursa din care vor face "relaxarea fiscala".Coruptia nu-i intereseaza sau considera ca au rezolvat-o ! Au trecut la evaziune ca sa ni se aplece de suprematia legii si ca sa-i rugam sa nu mai aplice reducerea de contributii si tva ca nu o sa o mai apucam !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit si cineva cu "balls" (Luni, 30 martie 2015, 15:11)

    un_anarhist_moderat [utilizator]

    foarte bine face refuzand sa inchida magazinul... TOT rahatul in care ne scufundam din ce in ce mai tare isi are originea in supunerea neconditionata si tembela pe care o manifestam (cu totii) fata de stapanirea "luminata", oricare ar fi aceasta... "unde'i lege nu'i tocmeala" este o ineptie flagranta atata vreme cat legea e stramba... (asta pe langa faptul ca a devenit anacronica in conditiile actuale)... +90% din intregul esafodaj de legi, norme, regulamente, coduri... etc NU sunt altceva decat instrumente prin intermediul carora oligarhia stapanitoare - o minoritate de sub 2-3% - "calareste" majoritatea... iar tot acest "pachet" este "vandut" in ambalajul corespunzator si etichetat cu cinism sub sintagma "statul de drept"... spre deliciul ...hmmm... naivilor care au vazut ei "pa net" ca "de drept" e ceva de bine dar care sunt incapabili sa patrunda mai adanc decat vorba "la moda"...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică