Amendamentul PSD privind cresterea salariilor bugetarilor cu 10%, adoptat cu un vot covarsitor de deputatii din toate partidele. Aplauze in plen

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:03 Economie | Finanţe

Adrian Solomon
Foto: Camera Deputatilor
(Actualizat 13.50) Plenul Camerei Deputatilor a adoptat miercuri proiectul de lege privind Ordonanta de Urgenta a Guvernului 35/2015 ce creste salariile medicilor cu 25%, inclusiv amendamentul unui deputat PSD care prevede cresterea salariilor tuturor bugetarilor cu 10%. Votul a fost intampinat cu aplauze in plen, unde s-au aflat si sindicalisti la balcoane. Amendamentul care ar duce la cresterea deficitului bugetar in 2016 cu circa 5 miliarde de lei a fost votat de 311 deputati din 318 prezenti. De aceasta crestere nu vor beneficia demnitarii.

Au fost 7 abtineri si un vot impotriva - al lui Remus Cernea.

  • De precizat ca votul a fost prin ridicare de maini si nu electronic, intrucat sistemul electronic din sala de plen nu functioneaza si urmeaza sa fie inlocuit in urmatoarele saptamani

Liderul deputatilor liberali, Eugen Nicolaescu, a anuntat ca liberalii au votat pentru aceasta crestere salariala insa a declarat ca nu exista studiu de impact: "Dupa cum ati observat, grupul parlamentar PNLm in spiritul principiilor sanatoase pe care le practica, a sustinut majorarea salariilor bugetarilor. Va atrag atentia insa ca pentru acest proiect de lege nu a existat niciun punct de vedere serios din partea guvernului. Ma refer aici la faptul ca nu exista un studiu de impact, ca nu se stie in ce masura bugetul pe anul viitor va reusi sa acopere aceasta cheltuiala. Noi nu trebuie sa ii mintim pe cetateni."

PNL incercase astazi retrimiterea la comisii a propunerii care ar dezechilibra serios bugetul de stat, dar nu a intrunit suficiente voturi in plen la dezbaterile pe articole - au fost 78 voturi "pentru" si 89 "impotriva". Ei au cerut ca Ministerul de Finante sa vina sa prezinte impactul bugetar.

Cu toate acestea, liberalii au votat "pentru".

Amendamentul a fost depus ieri de deputatul PSD Adrian Solomon (Vaslui). Solomon a ramas in memoria colectiva dupa ce l-a amenintat pe MR Ungureanu ca ar putea avea soarta lui Aldo Moro, fost premier italian rapit si asasinat de teroristi.

"In amendament se spune clar ca sunt exceptate de la aceste mariri acele categorii care au primit deja mariri, din sanatate si educatie, ca si demnitarii", a spus Solomon, in plenul Camerei Deputatilor, dupa ce proiectul de lege a fost adoptat. "Chiar daca o zi si o noapte am fost inamicul public numarul unu, am facut ce treabuia. Ma bucur ca ati fost cu totii responsabili", a mai spus el.

Prezenta la sedinta de plen, ministrul Muncii din guvernul demisionar Rovana Plumb a salutat acest vot si a declarat: "Am sustinut aceasta majorare salariala, daca vrem intr-adevar sa acordam respect si sa motivam pt a furniza servicii publice de calitate, este nevoie de o majorare."

De asemenea, ea le-a multumit sindicalistilor prezentin in sala de plen, la balcoane












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
48908 vizualizari
  • -60 (76 voturi)    
    ultimele mariri (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:10)

    xanti [utilizator]

    Urmeaza taieri de salarii si pensii de catre Robocop 2.
    • +35 (51 voturi)    
      Flacau, Base a plecat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:49)

      bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Relaxeaza-te, placa asta cu taieri de salarii si pensii am auzit-o ani de zile, ati delirat destul tu si restul postacilor, du-te si canta la alta masa. Sau macar cere o marire de salariu de la cei care te platesc sa postezi ineptiile astea.
      • -12 (16 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:12)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

        dar cei care i-au votat masurile sunt in parlament
      • +30 (42 voturi)    
        Au marit salariile? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:47)

        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

        Nici o problema, iesim iar in strada.

        Deci, toata lumea mobilizarea si iar in piata la protest. Daca stam si o lasam asa, atunci baietii stiu ca totul a fost o zvacnire de moment a poporului.
        Aroganta lor a revenit, adoptand acum legi care sunt o bomba cu ceas si care vor pune viitorul guvern intr-o mare dificultate si-l vor forta sa ia masuri "nepopulare".

        Bataie de joc.
        • +26 (26 voturi)    
          Astia toti sunt o adunatura de sociopati (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:29)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          sunt lipsiti de orice sentiment al minimei responsabilitati - pt. un pumn de voturi sunt in stare sa arunce economia in aer, nu pot sa uit campania de la sfarsitul lui 2008 cand ne-a scazut de 3 ori ratingul de tara in 2 luni numai din cauza declaratiilor lor iresponsabile cu "marirea salariilor dascalilor" dupa caderea LB.

          ca sa nu fiu incorect: stie cineva care a fost UNICUL parlamentar care a votat impotriva acestei ordonante?
          • +3 (7 voturi)    
            Respect Remus Cernea (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:26)

            derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            singurul vot dat impotriva acestei ordonante ii apartine lui Remus Cernea.

            eram curios si m-am lamurit, mi se pare corect ca pozitia singurei persoane responsabile din tot parlamentul sa fie cunoscuta.
        • +6 (8 voturi)    
          votul demonstraza cat isi doreste PNL sa guverneze (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:02)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          Declaratia doamnei Gorghiu de dupa vot, cu aruncarea responsabilitatii implementarii pe spinarea lui Ciolos arata ca de fapt vor sa scape cat mai repede de el.
          Daca as fi fost telepat, probabil ca din capul doamnei Gorghiu as fi auzit asa:
          "Aoleu, ce CV impecabil ai, domnu' Ciolos, numai competente una si una, eh? Vor demonstrantii guvern tehnocrat? No ia d'acia Daciane, sa vedem cum te descurci cu bugetul. Votam si noi marirea salariilor, ce suntem prosti sa ii suparam pe bugetari? Las ca scoate castanele dom' Ciolos, si daca nu, cu atat mai bine pentru noi, venim mai repede la guvernare, acum ca am scapat de Ponta"
      • +9 (11 voturi)    
        Robocop 1 era Stolojan, pentru cine nu știe (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:41)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

        Majoritatea comentatorilor par născuți ieri, fără supărare :)

        Robocop i se spunea lui Stolojan când era premier. Locuia într-un apartament de 3 camere la bloc și îi alerga pe SPP-iștii în fiecare dimineață prin stația de metrou de la Piața Victoriei, că el venea cu metroul la serviciu :)

        Iar bugetarii n-au amintiri prea plăcute despre guvernarea lui, într-adevăr.
        • +5 (5 voturi)    
          pardon! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:59)

          pusa [anonim] i-a raspuns lui Harald

          Se mai schimba omul. Vrem oameni noi si curati, parca asa reiesea.
      • +5 (5 voturi)    
        Scarba! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:36)

        MPop [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

        Minunea a durat 3 zile...si uite asa o sa se intoarca toti smecherii in locurile lor caldute...iar "sobolanii" or sa protesteze...sau sa arda in cutii

        Cu o asa caracatita poti sa ai premier si pe Cameroon sau Obama ca te face pe la spate!

        Blestemata tare trebuie sa fi fost Casa Poporului pentru ca ofera "cazare" un scaun caldut si putere numai scursurilor societatii (atat din PSD cat si PNL, UNPR, ALDE sau cum se mai numesc).

        Sila...sila ...sila!
    • +44 (46 voturi)    
      tariceanu reloaded (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:18)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      se intampla le fel. arunca in aer bugetul pentru urmatorul prim ministru. si cand acest nu mai are bani sa plateasca o sa taie si psd o sa strige, uite cine va taie salariul si pensiile.
      manipulare comunista de doi bani in care o sa cadeti iar...
      ne meritam politicienii care-i avem. pe majoritatea dintre noi nu ne duce capul...
      • +16 (18 voturi)    
        Corect (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:31)

        Aldo Moro [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Se repeta scenariul cu Tariceanu.Acest A.Solomon de la Vaslui -judetul violatorilor -are mutatii genetice si inclinatii spre violenta.MRU trebuia sa i-o plateasca pana acum.
      • +6 (8 voturi)    
        nu chiar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:49)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Parlamentarii nu inteleg ce e un buget - printre altele. Echilibru bugetar e treaba guvernului.
        Numai ca in 2008 Vosganian zicea ca are bani pt 2008 si apoi potopul, deci o vorba guvernamentala.
        Aberatia de azi e initiativa marxista a PSD si USL cu tinta clara - Ciolos. Ba chiar si PNL e pe acolo.
        Curaj la taieri nu mai are nimeni, asa ca NOI TAXE sau ceva concedieri.
      • 0 (0 voturi)    
        Jos palaria! (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:09)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Trebuie sa recunoasteti, parlamentarii pedesere au genrat un scenariu win-win, indiferent ce face strada:
        1. marim, dublam, triplam salariile bugetarilor.
        2. in consecinta, la alegeri (anticipate sau normale), lume ne voteaza! Pedesereul castiga!
        3. in cazul foarte improbabil ca nu ne voteaza, noua majoritate parlamentara va avea o bomba cu ceas sub scaun, Bugetul a fost aruncat in aer de salariile umflate
        4. Daca le mentin, tara ajunge in incapacitate de plata, pedesereul castiga!
        5. Daca le reduc la valori care pot fi sustinute, au loc ample miscari populare. Patru milioane de bugetari ies in strada "vrem respect!" , "vrem salarii ca pe vremea lui Oprea!". Noul guvern cade, oamenii lui ilici revin la Putere. Iarasi, pedesereul castiga!
    • +24 (30 voturi)    
      sa spuna si de unde (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:31)

      jescu [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Acum parlamentul sa spuna si de unde luam banii ? E si foarte simplu, trebuie votata una din cele 4 posibilitati:
      1. luam de la anumite ministere(tre sa taie cheltuielile)
      2. imprumutam de la banci/FMI/etc...Speram ca in urmatorii 10 ani sa nu ajungem in situatia Greciei.
      3. cumpara Isarescu cateva camioane de plasti/hartie si da drumul la imprimante
      4. crestem o taxa. TVA e inca la 24%, dar poate usor sa ajunga la 30%. Trebuie sa fim si noi primii in Europa la ceva.
    • +5 (5 voturi)    
      sau poate (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:26)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Presedintele nostru intoarce legea in Parlament cum a intors si codul fiscal si se termina cu toata aceasta palavrageala , e un test ptr presedintele nostru .
  • +64 (68 voturi)    
    Na asta e tara... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:11)

    bogdan1477 [utilizator]

    Ar trebui intrebat deputatul ala cum de a ajuns la 10%. De ce nu 15% de ce nu 50%? Cum a ajuns la cifra aia? Care e impactul bugetar? De unde ar trebui taiati bani pentru a acoperi cheltuiala asta in plus? Da' ce conteaza, in tara uslamului important e doar sa dea statul ceva, de unde da, cum acopera pierderea, nu intereseaza pe nimeni.
    • +46 (48 voturi)    
      uita-te la (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      fata lui si vei avea raspunsul.
      muuuuuuuuuuu!!!!!!!!!
      pentru psdisto-comunisto-hoti, nu conteaza. ei stiu ca nu mai pupa guvernare. si atunci, de ce sa nu facem praf tot? dupa ei potopul.
      • +43 (43 voturi)    
        lol (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:03)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Pana sa citesc headline-ul si zarind numai poza am crezut ca este un aerticol despre Adrian Copilu' Minune.
        E plin Parlamentul de ghertzoi.
        • +14 (14 voturi)    
          Adrian (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:49)

          EagleEye [anonim] i-a raspuns lui CRMS

          Chiar Adrian il cheama si pe asta:)
        • +17 (17 voturi)    
          Ăsta e (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:14)

          AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

          Adrian Parlamentaru' Minune :(
          • +5 (5 voturi)    
            of Viata Lui (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:55)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

            Viata Parlamentaruluiiiiii
      • +10 (10 voturi)    
        da (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:43)

        verdeata [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        fizionomia spune totul
    • +42 (44 voturi)    
      completare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:17)

      casieru' CAP-ului [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

      daca tot se vorbeste despre mariri, de ce nu se reduce numarul de bugetari la un numar sustenabil in baza unei analize, si sa dispara sinecurile in asa fel incat marirea sa fie adresata corect si cui trebuie?

      de ce nu se vorbeste despre productivitate, despre performanta celui caruia urmeaza sa i se mareasca salariul?

      pentru ce se maresc salarii fara sa se cunoasca foarte clar care sunt indicatorii de performanta si cum se calculeaza ei pentru fiecare categorie de bugetari?

      daca parlamentarii aia ar avea o firma si ar fi banutii lor , la fel ar face?ar da bani in nestire?

      as dori sa propun salariu minim la orice parlamentar , taierea tuturor sporurilor la parlamentari si pensie minima ca la oricare cetatean care a lucrat in conditii de munca de birou.
      • +1 (9 voturi)    
        completare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:25)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui casieru' CAP-ului

        jesus.....vorbesti despre productivitate si performanta intr-un sistem neproductiv si neconcurential...

        performant = foarte competitiv (sursa dex)

        pai daca nu ai competitie in sistemul bugetar, cu cine concurezi ???? ca sa obtii performanta ???

        criteriile de performanta pentru bugetari e o gluma buna........struto-camila romaneasca

        daca vorbim de standarde de calitate e altceva....
        • +6 (6 voturi)    
          completare la completare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:18)

          casieru' CAP-ului [anonim] i-a raspuns lui mircea

          te banuiesc doar de naivitate, amice.

          statul este actionar unic sau majoritar la 242 de firme.
          unitatile administrativ teritoriale au calitatea de actionar unic sau majoritar la 915 firme.
          cam 60 de miliarde de lei anual venituri la ambele categorii.

          daca ai impresia ca ala e sistem neproductiv si neconcurential , te inseli extrem de grav si suficient.

          nu ma apuc sa iti povestesc ce cheltuieli sunt si daca ies pe pierdere sau nu si cine acopera pierderile alea, vad ca le stii pe toate, ca un om mare.

          sursa: http://www.mfinante.ro/companii.html?pagina=domenii
          • 0 (2 voturi)    
            opinie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:39)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui casieru' CAP-ului

            naiv, nu stiu, poate

            credeam ca discutam doar de bugetari (functionari, profesori, medici, politisti....) si de institutiile din care provin acestia nu de entitati economice cu alte reguli de salarizare

            nu le stiu pe toate
            • +3 (3 voturi)    
              hm (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:21)

              casieru' CAP-ului [anonim] i-a raspuns lui mircea

              discutam despre bugetari, strict .

              datele la septembrie 2015:
              1.170.000 de salariati bugetari
              496.000 in administratia publica centrala
              674.000 in administratia publica locala

              intra in linkul asta:
              http://www.mfinante.ro/salariati.html?pagina=domenii

              si cauta buget 2015 pe coloana din dreapta.
              o sa gasesti date sintetice ( ce-i drept) insa deajuns sa iti faci cat de cat o parere.

              ai sa ramai mirat despre numarul celor care lucreaza in institutii cu venituri proprii( bugetare ).

              crezi ca ar trebui sa mai existe in forma asta sau ar trebui sa fie conduse de manageri privati si in mod performant, nu politic si nu cu capuse care isi trag seva de acolo?
              • +2 (2 voturi)    
                ms de info (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:54)

                mircea [anonim] i-a raspuns lui casieru' CAP-ului

                nu cred ca despre institutiile cu venituri proprii e discutia de azi ci despre cele finantate integral din bugetul de stat sau local

                cele cu venituri proprii in mare sunt cele din invatamant si sanatate, si altele care incaseaza niscaiva taxe pentru diferite servicii de autorizare

                daca tot facem socoteli cresterea de 10% din bugetul de stat cf excel banuiesc ca va fi pentru

                central 323.623
                local 231.677

                pentru restul in invatamant si sanatate cresterea inteleg ca e de 25%


                un manager privat intr-un sistem necompetitiv si neproductiv cum este cel administrativ nu aduce imbunatatiri semnificative, atat timp cat menirea lui este de a fi cat mai competitiv intr-un mediu concurential, am stabilit ca sistemul administrativ nu este un astfel de mediu, iar menirea autoritatilor este de a implementa politica legilativa stabilita de parlament, guvern si cam atat.

                cred in schimb intr-un compartiment pentru imbunatatirea continua a functionarii oricarei institutii format din 2-3 oameni dedicati, Nu am vazut asa ceva banuiesc ca din lipsa de personal, dar lipsa evidenta daca muncesti mult si fara cap...... procesele operationale de multe si uneori fara rost, ce sa faci, te conformezi fisei postului si aplici procedura mai ceva ca biblia.

                cu cat legislatia e mai stufoasa si restrictiva cu atat autoritatea se implementeaza cu mai multi oameni
                • +1 (1 vot)    
                  hm (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:30)

                  casieru' CAP-ului [anonim] i-a raspuns lui mircea

                  diavolul sta in detalii.
                  te-am avertizat ca te uiti pe date sintetice.
                  asa patesc toti politicienii nostri cand semneaza acte mai rau ca primarii.

                  la 30 iunie 2015 situatia e cam asa - la aia din unitati administrativ teritoriale , adica grosu' (vreo 96.000 de bugetari):
                  - plati restante 6.400.000 mii lei, venituri 4.800.000 mii lei
                  - restantele sunt de 300 de ori mari decat rezultatul brut( diferenta venituri cheltuieli).
                  rezultatul brut fiind 18.000 mii lei.

                  ma crezi sau nu, cineva trebuie sa faca ceva cu situatia asta.

                  sursa: http://www.mfinante.ro/companii.html?pagina=domenii
                  vezi situatia trimestriala la 30 iunie 2015
                  • -1 (1 vot)    
                    repet (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:06)

                    mircea [anonim] i-a raspuns lui casieru' CAP-ului

                    cei de care vorbesti nu sunt bugetari, sunt angajati ai unor operatori economici deci din mediul privat, nu fac subiectul articolului.

                    intradevar acei operatori economici au datorii catre stat si alti creditori, nu stiu unde vrei sa ajungi.....rezultatul brut e pozitiv cu cheltuielile salariale acoperite....wtf
                    • +1 (1 vot)    
                      amice (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:54)

                      casieru' CAP-ului [anonim] i-a raspuns lui mircea

                      cei despre care vorbesc, sunt operatorii economici aflati in subordinea, in coordonarea, sub autoritatea sau in portofoliul ministerelor si a celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale sau locale.

                      toti sunt platiti de la buget.
                      sunt BUGETARI.

                      acuma, eu ma opresc aici , ca vad ca devine din ce in ce mai greu sa-ti explic, nu stii si nici nu vrei sa intelegi.

                      somn placut.
                      • 0 (0 voturi)    
                        mda (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:03)

                        mircea [anonim] i-a raspuns lui casieru' CAP-ului

                        iti inteleg deruta, daca vrei sa persisti, treaba dumitale..

                        cele bune
      • 0 (0 voturi)    
        daca se reduce numarul (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:11)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui casieru' CAP-ului

        daca s-ar reduce numarul bugetarilor, cine ii mai voteaza pe Dracnea, Oprea sau Adrian parlamentarul minune?!
    • +32 (34 voturi)    
      Acum ori niciodata... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:40)

      Ililie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Acum trebuie iesit in strada si asa corectata aceasta aberatie. O data sau de doua ori contrati in acest fel si politicienii vor fi mai prudenti cu aberatiile. Daca nu se iese acum, vor scoate iar capul din ascunzatori, si vor face ce au facut si mai inainte. Poate chiar se testeaza piata si hotararea oamenilor de a schimba ceva in tara asta.
    • +15 (15 voturi)    
      Exact (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:09)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Dece nu 100% ...la toti...la toti cetatenii Romaniei! dar fiecare deputat si senator care voteaza sa o faca pe semnatura ca daca nu merge el va fi schinjiuit in piata si presarat cu sare...asa merita toti astia ce se autointituleaza parlamentari
  • +32 (36 voturi)    
    poza prezinta un cetatean bulgar ? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:16)

    un domn [utilizator]

    cu ceafa lata sau un Roman ? daca e bulgar cu ceafa lata cred ca ar trebui sa bage capul la cutie; demonstratiile dee strada urmatoarea vizeaza Bulevardul Kiseleff si Aleea Modrogan
  • -16 (22 voturi)    
    până la urmă despre ce sumă vorbim? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:20)

    berenger [utilizator]

    în articolul de ieri (http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-20575698-breaking-news-psd-vrea-marirea-10-salariilor-pentru-toti-bugetarii-1-decembrie.htm) apar trei cifre:
    „Potrivit calculelor prezentate de Claudia Boghicevici, impactul asupra bugetului daca se aplica aceasta crestere de 10% va fi de 2,2 miliarde de lei in 2016. Ceea, ce, impreuna cu cresterile de salarii deja aprobate in sistemul sanitar si in educatie, ar duce la o crestere a deficitului bugetului de stat de 0,7% din PIB.”

    "Nu stiu cine reprezinta ministerul de finante in viziunea dvs. E o neintelegere, nu este vorba de 5 miliarde cum a zis doamna (reprezentantul MF la sedinta comisiei - n.r.) ci este vorba de 1,5 maxim 1,8 mld in urma calculelor care se vor face si sunt acesti bani prevazuti pentru bugetul viitor."

    au făcut între timp ziariștii de la hotnews calcule și le-a ieșit că suma cea mai mare e cea validă? dacă da, de ce nu reiese din articol asta. dacă nu, cine a făcut calculele?
    • +15 (19 voturi)    
      pai poti (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:01)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      sa-ti raspunzi singur la intrebare.
      si asta doar din raspunsul bipedului bovin de la psd, cel care a varat amendamentul pe sub usa.
      bovinul nu stie cine este reprezentantul ministerului de finante, dar fara sa calculeze stie sigur ca nu-i vorba de 5 mld. ci de 1,5-1,8 mld. lucru care o sa se constate "in urma calculelor care se vor face".
      smecherul de presedinte psd penal, tov. dragnea, l-aq bagat pe bovin la inaintare, ca sa aiba el loc de intors, la o adica.
      • -8 (12 voturi)    
        știi ce-i culmea? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:10)

        berenger [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        e că cam toată lumea are dreptate, fiecare folosind cifra care se potrivește cel mai bine interesului propriu. un calcul grosso modo indică un efort anual de cca 4,5-5 miliarde lei. cum impozitarea muncii e la 50% în românia, efortul real e doar jumate, 2,2-2,5 miliarde euro. dacă mai scădem și o colectare de 15% prin tva, vedem că suma se apropie de minimul vehiculat. un calcul complet, de genul ăsta, făcut mai exact, și nu prezentarea sumei celei mai mari, aș vrea eu când citesc un articol INFORMATIV pe tema asta.
        • +9 (11 voturi)    
          Interesanta matematica ta economica (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:49)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui berenger

          Asta ca sa nu zic altfel. Pai de ce nu o marire cu 1000%? Nu ar fi fost mult mai bine? Dupa calculele tale asta ar fi insemnat doar un efort de 150 miliarde. E mult, dar pentru 1000% merita, nu crezi?
          • -9 (9 voturi)    
            sigur (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:56)

            berenger [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            numai că eu n-am făcut ce sugerezi tu că aș fi făcut - ci pur și simplu am prezentat diferitele aspecte ale acestei probleme. pentru că o informare corectă asta presupune.
      • -13 (13 voturi)    
        Mai usor cu bovinele, (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:11)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        astea sunt in curtea lui Ciolos,bine s-a facut ca s-au marit salariile cu 10%,daca nu s-a reusit votarea legii salarizarii bugetarilor era o mare discrepanta intre medici,profesori si restul bugetarilor,discrepanta care putea duce la tensiuni sociale.
        Asa ca acel pesedist a facut ceva bine,dar daca-l privesti asa cum l-ai denumit e numai treaba ta!!!
  • +36 (38 voturi)    
    o fi lucrat asta vre-o zi in viata lui ? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:20)

    mnicku [utilizator]

    in mediul privat .
    • +24 (26 voturi)    
      fii sigur ca nu (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:58)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      aia care muncesc din greu nu au nesimtirea aia in ochi.
    • +22 (22 voturi)    
      nu (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:04)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      conteaza ca e vorba de mediul privat sau de stat.
      habar nu are de asa ceva. cum se fac banii din munca.
      conteaza ca la el munca consta doar in smecherii de partid. minciuna, hotia, inselaciunea. astea sunt luminile calauzitoare ale psd-istilor.
      • +4 (4 voturi)    
        Hm (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:16)

        R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Din pacate, conteaza, si va spun asta fiindca lucrez in mediu bugetar si stiu bine cum e.
        E drept ca exista bugetari onesti care stiu ca banii lor nu vin de la politicieni ci din mediul privat -- acestia nu voteaza niciodata stinga, fiindca ei stiu ca, in Romania, stinga inseamna cancer. Dar ei sint foarte putini. Probabil ca peste 80% dintre bugetari sint tristi zilele astea fiindca a cazut politicianul lor iubit, care e Ponta. Cind ii intrebi de ce le place Ponta, iti raspund la unison: Ponta ne-a dat iar ceilalti ne-au luat. Pentru ei nu conteaza ca asta e, de fapt, o mita electorala cit casa. Si sa nu credeti ca oamenii astia sint prosti. Nu. Ei sint deja corupti si lipsiti de onestitate fiindca inchid cercul mitei iar la alegeri voteaza in continuare PSD.
  • +42 (42 voturi)    
    Am mai auzit de acest domn "luminat" (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:21)

    Nicu [anonim]

    Adrian Solomon: "Sunt comunist. Dar un comunist luminat"

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17095555-adrian-solomon-deputat-psd-sunt-comunist-dar-unul-luminat.htm

    ... sa speram ca va fi ultima lui propunere legislativa si nu se va regasi in niciun alt Parlament viitor.
    • +27 (27 voturi)    
      Se vede dupa fata porcina. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:55)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

      Nu era nevoie sa o spuna. Aceeasi fata rotunda, aceeasi gusa cum am vazut in atatea fete de mafioti comunisti luminati precum adrian nastase, victor ponta, catalin voicu, etc.
  • +38 (38 voturi)    
    Fata de manelist (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:23)

    Adri70 [utilizator]

    Priviti-i fata manelistului si sa nu o uitati niciodata!
    • +19 (19 voturi)    
      absolut (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:58)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      exacta descrirea. Sper ca fetzele de genul asta sa dispara definitiv de pe scena politica si publica.
    • +17 (17 voturi)    
      Infractor (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:20)

      Primul [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      Cam asa arata, a infractor...individul asta e deputat?
  • +45 (49 voturi)    
    Societatea civila! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:24)

    ladybug [utilizator]

    Nu va e rusine..datorita bugetarilor corupti au ars in club acei oameni si voi vreti inca o crestere?? Nu va e rusine capuselor...!! Asta s-a cerut in strada? si voi sunteti tot bugetari platiti de noi ca sa ardem de vii. Ucigasilor vreti pensii si salarii si coloane oficiale pe banii nostri.
    • -11 (19 voturi)    
      Medicii si profesorii sunt bugetari (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:06)

      Bixtonim [anonim] i-a raspuns lui ladybug

      Strada a cerut si prioritizarea educatiei si sanatatii. Bugetari sunt cercetatorii romani, medicii, profesorii, nu doar cei 2-3 obositi de la ghiseul unde va platiti impozitele. Bugetarii-capusa oricum n-au nevoie de o crestere de 10%, sunt ei mai bine aranjati de atat, dar poate conteaza pentru un doctor care a facut 20 de ani de scoala pentru un salariu de 1500 de lei pe luna.

      E strada schizofrenica? Doreste imbunatatirea conditiilor in scoli si spitale concomitent cu distrugerea bugetarilor? Cui serveste discursul asta halucinant?
      • +20 (20 voturi)    
        Medicii si profesorii au primit... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:07)

        Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui Bixtonim

        Acesti 10 % sunt pentru restu' de birocrati ineficienti. Intai faceti o analiza si o optimizare si apoi mariri de salarii, nu de-a valma...Deficitul unui stat nu trebuie sa fie exclusiv pentru pensii si salarii la un aparat bugetar umflat...
    • -10 (10 voturi)    
      Anonimule! ca asa o sa ramai... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:48)

      mugur [anonim] i-a raspuns lui ladybug

      ma-ta nu-i bugetara?
      ce atata ura pe bugetari, ceea ce s-a cerut in stara a fost in primele doua zile,,,,,
      in rest nu vezi dact capuse ca tine care traiesc pe spatele parintilor si galeriile de fotbal...gresesc?
      pune mai bine mana pe carte ...
  • +22 (22 voturi)    
    vor fi obligati si patronii sa creasca salariile (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:27)

    jackalphonse [utilizator]

    1. Ce te faci, ca amanta, gipanu' si vila cer bani?!
    cele trei elemente ale universului patronului roman il fac pe acesta sa dea salarii tot mai mici.

    2. Pe de alta parte, ma intreb, de unde o lua banii guvernul urmator sa plateasca cresterea. Ar trebui ca politicienii sa fure mai putin, ceea ce este aproape imposibil.

    3. Cred ca aici este o poanta de la Poanta. Penalul, Ponta, s-a laudat ca a lasat visteria plina si a dat bani fara numar, ca sa se goleasca visteria. scopul? Este unul electoral, sa arate el cum alt guvern saraceste visteria...pe deciziile lui/
  • +30 (30 voturi)    
    inca un amendament (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:37)

    torna_fratre [utilizator]

    daca amendamentul hotzului de la PSD va pune o presiune pe buget care va duce la marirea de impozite/taxe propun ca initiatorul acelui amendament sa suporte financiar pina la gradul de nepot recuperarea daunelor financiare cu confiscarea tuturor bunurilor.
    Nu poti sa propui o prostie cu impact finaciar si sa te ascunzi ca este decizie politica.Am mai spus ca orice decizie politica care se finalizeaza cu impact finaciar trebuie asumata si eventual sa se raspunda in caz de decizie proasta.
    As fi curios daca ar trebui sa depuna garantie toata averea pentru a promova amendamentul ca fiind 100% sigur ca nu va duce la cresteri taxe/impozite sau mai rau reduceri salarii/investitii ar mai promova-o?
    oricum dupa ce fata are cred ca nici regula de 3 simpla nu stie sa o foloseasca...
  • +33 (35 voturi)    
    Ce e cu inculpatul asta? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:38)

    Daniel G. [utilizator]

    De unde va plati el 10% mariri salariale? De pe mosia masii?
  • +34 (34 voturi)    
    sa opreasca cineva asta ... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:40)

    jean [anonim]

    chiar nu poate nimeni sa nu faca nimic ?? suntem furati pe bata, batjocoriti si nimeni nu face nimic ?
    • +16 (16 voturi)    
      Acum ori niciodata.... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:35)

      Ililie [anonim] i-a raspuns lui jean

      Acum trebuie iesit in strada si asa corectate toate aberatiile politicienilor. O data sau de doua ori, apoi vor fi mai prudenti cu aberatiile. Daca nu se iese acum, vor scoate iar capul din vizuini, si vor face ce au facut si mai inainte. Poate chiar se testeaza piata si hotararea oamenilor de a schimba ceva in tara asta.
      • -6 (8 voturi)    
        Si totusi nu se va mai iesi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:00)

        Delicatu [anonim] i-a raspuns lui Ililie

        Ca foarte multi din cei ce au iesit zilele trecute in strada sunt bugetari ....
  • +30 (32 voturi)    
    Masuri populiste (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:41)

    mirela [anonim]

    Vor sa castige de partea lor bugetarii ca sa-i voteze la alegerile viitoare. Pana acum nu au marit salariile bugetarilor, il maresc acum pt ca au interes. Vom plati cu totii, inclusiv bugetarii prin marirea impozitelor. E o PACALEALA PSD-ista. Rusine! . La DNA cu parlamentul corupt!
  • +17 (19 voturi)    
    Inculpatul asta parca il amenita pe MRU (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:41)

    Daniel G. [utilizator]

    cu moartea - mai acu' un an doi.
    Acum vrea sa mareasca salariile.
  • +24 (24 voturi)    
    dinamitarea bugetului.. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:43)

    lili [anonim]

    "Parcă pe principiul pîrjolim tot înainte de a ne retrage de la guvernare, pesediştii le-au lăsat celor ce vin la putere o surpriză constînd într-o posibilă majorare salarială cu 10%, de la 1 decembrie, acordată bugetarilor, alţii decît medicii sau profesorii.
    Greu de votat împotrivă.
    Cum să nu fii de acord cu o majorare a salariilor bugetarilor în aceste condiţii, mai ales că anul viitor, fiind an electoral, nu mai este permisă posibilitatea acordării de majorări salariale.
    Ce au omis să lase pesediştii colegilor, odată cu acest cadou, sînt sursele de finanţare pentru acordarea acestor bani. Cele 5 miliarde lei pentru 2016 reprezintă o gaură uriaşă făcută bugetului, ce nu se ştie din ce va fi acoperită şi care este adoptată de unii şi lăsată la plată de către alţii într-un mod absolut neonest.
    Aparent, 10% nu reprezintă mare lucru. Este bacşişul lăsat chelnerului la restaurant. Asta, doar aparent. Există bugetari care sînt plătiţi cu salariul minim pe economie. Pentru ei, ca şi pentru cei din mediul privat, 10% în plus la leafă ar putea reprezenta foarte mult.
    Iar banii aceia vor veni şi de la mine, şi de la tine, şi de la toţi plătitorii de taxe din ţara această.
    Că tot ziceam că lucrurile ar trebui să se schimbe. Nu mă aştept să protesteze cei cărora le va creşte leafa în acest mod.
    Mă aştept însă ca astăzi, în plen, deputaţii să voteze atenţi şi la ochii aţintiţi asupra lor. Asta, în cazul în care votul se va face la vedere.
    Nu cred că parlamentarii vor avea vreo remuşcare cînd vor vota pentru. Nu-i treaba lor să facă rost de bani. Ei doar votează pentru popor. Poporul bugetar de la care ei aşteaptă voturi! "
  • +11 (15 voturi)    
    Stopati aceasta mizerie! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:44)

    ouyang [utilizator]

    Ceasul ticaie! Poate nu ati observat dar romanii vor iesi in strada de 1 decembrie. Multi! Ne-am saturat sa tinem in viata milioane de incompetenti. Reformati aparatul bugetar megaumflat de corupti, spagari si beizadele. Si mai ales GATA cu ordonantele de urgenta! Nu sunteti in stare sa va ocupati de nimic ce e urgent in tara asta (inteleg ca familiile victimelor din incendiu inca asteapta ajutoarele promise de stat), dar mita electorala se aproba urgent.
  • +9 (11 voturi)    
    rusinos (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:49)

    CP [anonim]

    rusinos, pentru asta nu iesim in strada ???? acceptam asa ceva din banii nostrii? nu exista criterii de selectie in vederea maririi acestor salarii ?
  • +16 (18 voturi)    
    Doar 10%? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:52)

    MyGame [utilizator]

    Eu lucrez in mediul privat cate 10-12 ore pe zi si partidul stat vrea sa mareasca salariile doar cu 10%??

    Daca este nevoie voi munci 16 ore sau 24 dar vreau marirea salriilor bugetarilor cu 50% sau 70%. Cine ma mai ajuta?

    Luna trecuta firma la care lucrez a platit pentru mine, si ceilalti colegi impozite dar si alte taxe de cateva zeci de mii euro (ca sa nu se inteleaga gresit cifra de afaceri anuala este de sub 1 milion euro), iar eu nu vreau sa vad ca acesti bani se duc la scoala unde invata copiii mei sau pe strazile pe care merg sau in imbunatatirea calitatii vietii, EU VREAU SA SE MAREASCA SALARIILE BUGETARILOR. Bai asistatule ....( iar in locul punctelor este o injuratura olteneasca) tu m-ai intrebat pe mine ca si contribuabil daca eu sunt de acord cu ce vrei tu?
    • -4 (4 voturi)    
      joc de glezne...!!! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:55)

      mugur [anonim] i-a raspuns lui MyGame

      cum patronii tai platesc sume substantiale la stat pt impozite, cu siguranta ca ai un salariu bun
      asa ca taci din gua si vorbeste cu patronul tau sa-ti creasca nr de ore ......
      ca de restul ma ocup eu......
  • +24 (24 voturi)    
    Cârnățarul din poză (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:59)

    cactus jack [anonim]

    E ăla care a spus că are dreptul la un apartament ANL și "statul e obligat să-i dea, ca de aia-i stat". Poate ați auzit ceva asemănător și la Caragiale, dar întâmplarea e cât se poate de reală.
    • +11 (11 voturi)    
      Da? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:33)

      Haburel [anonim] i-a raspuns lui cactus jack

      Eram convins ca-i Copkilu' Minune, footel norocu ....
    • 0 (0 voturi)    
      La Caragiale era umor (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:19)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui cactus jack

      La Caragiale era fictiune, era umor, insa realitatea nu este de loc nostima!
      Ca exista astfel de personaje, este inevitabil, si vor mai exista, insa Adrian comunistul luminat nu este un oarecare, ci e parlamentar - insemna ca sute de mii de alegatori l-au votat, l-au trimis in Parlament!
  • +12 (14 voturi)    
    aparent... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:01)

    liviu_ [utilizator]

    psd vrea sa beleaca economia ca celelalte partide sa nu poata face nimic si sa scada in sondaje...
    altfel nu vad logica acestul 10%... impactul e infim la salariu... dar mare la buget...
    pe langa asta 10% din 100 00 inseamna multicel... da din 1000 nu inseamna mare lucru.
    o masura pe genunchi dupa principiu: "dai si fugi"
  • +10 (12 voturi)    
    Întrebare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:05)

    CosminMaricari [utilizator]

    Există mecanisme prin care Cioloş/guvernul său să anuleze acest amendament? Să-l şteargă din lege, să refuze să-l implementeze?

    Şi, dacă răspunsul este da, să fie aceasta o capcană atent pregătită pentru a pune guvernul Cioloş într-o poziţie imposibilă: ori execută mărirea de 10%, riscând dezechilibre economice, ori nu, riscând blamul unei categorii mari din populaţie (cu protestele aferente şi eventual, mai departe, forţarea unui nou guvern, de data asta fără tehnocraţi)?
    • +8 (10 voturi)    
      Nu, guvernul nu poate impiedica aceasta. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:14)

      Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      Doar Presedintele poate returna legea la parlament.
    • +9 (9 voturi)    
      Proteste (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:46)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      Ce proteste fac bugetarii ? Vreodata ?

      La proteste au iesit doar tinerii corporatisti, angajati de IMM-uri, etc.

      Sunt doua Romanii distincte.

      Politicienii nu au lucrat in viata lor in mediul privat, dar stiu ca majoritatea votantilor sunt bugetari si pensionari.

      Noi, astia 50.000 din strada suntem masa neglijabila.
      • +3 (5 voturi)    
        stii cand nu o sa mai fim masa neglizabila?! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui HP

        cand astia 50 000 care am iesit in strada vom refuza sa ne platim darile la stat si/sau vom emigra in bloc si/sau ne vom da demisia in bloc...
        sa vezi atunci baiet si disperare pe politicieni...
        atata timp cat dam biru ne lasa sa urlam cat vrem
  • +11 (13 voturi)    
    Petarda la fel de penibila ca el insusi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:18)

    marianmarian [utilizator]

    Asa ceva n-o sa treaca niciodata de noul guvern. Chiar de ajunge spre promulgare, sunt convins ca Johannis o va intoarce spre rediscutare si dispare petarda strecurata miseleste.

    Unii inca traiesc in 1980. Si nu-i trezeste nici urletul strazii.
  • +1 (9 voturi)    
    10 %? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:23)

    johannis [utilizator]

    Aceasta indexare este convenabila doar pentru salariile mari ...
    De ce nu se adauga la salarii o suma fixa, astfel incat sa ridice cu adevarat salariile mici si sa nu creasca diferenta intre salariul minim si cel maxim?
    Indexarea urmareste o mentinere a puterii de cumparare si ar trebui sa fie in suma fixa pentru toti. Asta in cazul in care nu se doreste o compensare pentru bijuterii, obiecte de lux ...
    • +3 (3 voturi)    
      E nevoie de departajare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:45)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui johannis

      E vorba de veniturile lunare, nu e primă de murături.
      Lăsând la o parte atât inoportunitatea măsurii (buget și așa împovărat, iminența recesiunii care s-ar putea să ducă iar la tăieri salariale) cât și reala mizerie a salariilor din România, să presupunem prin reducere la absurd că toate indexările de la Revoluție încoace s-ar fi făcut în sumă fixă. Care ar mai fi acum diferența de salariu între un medic primar și o infirmieră? Între un profesor universitar și o laborantă?
      Chestia cu suma fixă nu stă în picioare decât din perspectiva lozincilor comuniste.
  • +8 (8 voturi)    
    O idee buna gandita prost (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:04)

    bigbrother [utilizator]

    Cumva ne pozitionam in doua tabere diferite si nu ar trebui sa fie asa. Sunt multe institutii publice unde salariile sunt derizorii raportate la munca depusa dar si viceversa, institutii unde se plimba hartiile doar ca sa treaca ziua. Cred ca e ok sa fie crescute salariile bugetarilor in anumite conditii:

    1. Sa se plateasca in functie de performanta, sa existe evaluari si gandire orientata catre client, nu catre pastrarea postului.
    2. Sa se reduca numarul bugetarilor la nivel de posturi disponibile dar si prin solutii alternative (pensionare, recalificare etc). Sunt mult prea multi care fac lucruri ce pot fi rezolvate mult mai rapid si mai usor prin solutii tehnice.
    3. Sa se eficientizeze sistemul de stat prin automatizarea proceselor, reducerea birocratiei etc. Interactiunea cu mediul de stat din cele mai multe institutii publice este o adevarata intoarcere in timp. S-au facut ceva progrese, dar inca mai e mult pana departe.
    4. Sa fie gandit bine momentul in care se face asta si mai ales, ce impact economic si financiar are aceasta masura. Puzderia de reduceri din ultimul timp pare ok, dar sa nu fie de fapt un fruct otravit cum se spune, sa dam pe "mere" ce luam pe "pere". Nu vreau sa ne intoarcem din nou la criza economica doar pentru ca unii vor sa ramana la putere cu orice pret.
    • +2 (2 voturi)    
      cine sa o faca? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:23)

      relu [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

      sunt de acord cu punctele tale, dar cine sa faca, cine sa ia masura performantei?? pt asta iti oameni curati, specializati, nedispusi la compromisuri etc.astia ori sunt in Occident, ori sunt impartiti care incotro...si e timp in Romania de asa ceva pt cei care lucreaza la stat? s a pus vreodata problema asta in tarisoara noastra ??
      totul la gramada...
  • -12 (18 voturi)    
    Am si eu o intrebare. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:42)

    ab1951 [anonim]

    Dupa cum se vede comentariile cele mai numeroase sunt ale persoanelor din mediul privat care se opun din principiu acestor mariri de salariu. Dar, intreb eu ca prostu': CAND AVETI TIMP DE A POSTA AICI SUTE DE COMENTARII? Ca voi munciti pe rupte nu ca bugetarii nemernici...
    • +6 (10 voturi)    
      eh (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:14)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui ab1951

      Zise bugetarul cu program pana la 14, dar care la 13:42 e deja acasa pe net.
      • 0 (0 voturi)    
        Da, avem timp! (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:35)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

        De asta vin la firma la 8:20 si plec dupa ora 19, nu pentru ca as LUCRA nonstop 10 sau 12 ore pe zi, ceea ce este imposibil!
        Ca sa am timp sa intru si pe HN sau pe FB.
        Iar seara, nu sunt singurul ce lucreaza cu randament mai mic sau mai mare pina la ora 19:30 sau 20, pentru ca atunci cand ies mai devreme, dau de traficul blocat!
        Insa evident ca nu are sens sa "discuti" cu reprezentanii pedesereului!
    • +1 (3 voturi)    
      pauza (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:38)

      j [anonim] i-a raspuns lui ab1951

      Parca legea permite 5 minute(sau pe-acolo) la fiecare ora pauza. Unii fumeaza, altii posteaza, altii mananca,etc....In functie de pasiuni :)
    • +6 (8 voturi)    
      Oh je... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:38)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui ab1951

      Tu esti obisnuit sa faci ce spune superiorul, fara sa gandesti? Esti obisnuit "sa traiesti", fara sa te intrebi cum asta e posibil? "Leafa merge, viata trece"?
      Fara suparare, dar n-as lucra la stat in vecii vecilor. Lucratul la stat, in Romania, e un cimitir, si nu unul de elefanti ci de ratati. Suna dur si poate ai sa spui ca unii nu au alta sansa. Nu e asa. Multi dadeau spaga ca vroiau specific la stat. Ca in Grecia. Apoi, in 2015, mai bine lucrezi la call-center in limba romana, iei 1200 -1500 de lei si ai macar mandria ca traiesti pe barba ta. Dar unii au talent sa traiasca pe spatele altora si folosesc acest talent din plin.
      • 0 (0 voturi)    
        DA! (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:40)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin

        Categoric, postacul pedeserist ESTE obisnuit sa ideplineasca fara cracnire ordinele superiorului!

        Ca doar a lor este deviza "noi nu gandim!" pe care o strigau la contra-manifestatiile de la inceputul lui 1990 ...

        tu spui ca " n-as lucra la stat in vecii vecilor.", dar dupa ce am pierdut zile intregi la ANFA, ca sa imi PLATESC darile catre stat, sau la Primarie, ca sa obtin un act care imi trebuia, uneori ma apuca o invidie cumplita, tare as vrea ca macar o data sa fiu si eu in SPATELE unui ghiseu, indiferent de salariu, sa ma satisfactia ca la 15:55 sa trantesc geamul in nasul celor care stau umiliti la coada: "s-a inchis! Reveniti luni, ca vineri nu avem program cu publicul!"
  • +8 (10 voturi)    
    Oare... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:47)

    ravens [anonim]

    ..si parlamentarii sunt tot "bugetari"? Oare le va creste si lor (iar) leafa?
    In alta ordine de idei, ca are fata de manelist sau de infractor, derutatul respectiv nu a ajuns singur in Parlament. A fost trimis acolo de Maria Sa Alegatorul. De asta ce spuneti?
  • +4 (6 voturi)    
    Avânt (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:04)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Hotii si complici lor din parlament isi servesc clientela - masa lor electorala. CIne ar vota hoti, daca nu marea gasca de bugetari incompetenti si corupti?
  • +2 (4 voturi)    
    La fel ca... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:07)

    Gigel, care sta pe scaunel [anonim]

    La fel ca si Ceasca, cand se apropia funia de gat:
    "Va mai dau cate o suta de lei!"...
  • +8 (8 voturi)    
    Rezumat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:10)

    undragos [utilizator]

    "[...] nu exista un studiu de impact, [...] nu se stie in ce masura bugetul pe anul viitor va reusi sa acopere aceasta cheltuiala". Aplauze in plen!
  • +9 (11 voturi)    
    Pentru cei care stiu sa citeasca printre randuri (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:11)

    Je__ [utilizator]

    E exact ca in guvernul Tariceanu.
    E un semnal dat lui Johanis si Ciolos

    O fi painea si slana la ei, dar brisca e la parlament!
    • +7 (7 voturi)    
      Parlamentul va fi pichetat cel tarziu la (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      01.12.2015, daca nu isi dau demisia de onoare...vor avea ..un sfarsit de onoare
      • +5 (5 voturi)    
        No, v-am plusuit pentru idee numai ca (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:35)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        daca astia pleaca acum tot ei vin, fiindca n-au aparut oameni noi.
        • +5 (5 voturi)    
          nu au cum, vom fi acolo , santinele (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:40)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          cu schimbul pana ne asiguram ca pashesc altii..in primul rand proclamatia de la Timisoara in constitutie, partidele actuale sa se abtina sa saboteze demersul Strazii
          • -6 (8 voturi)    
            Băi,. tu eşti gaga?!? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:21)

            comisaru [anonim] i-a raspuns lui un domn

            dacă nu ai porimit semanlul de la stăpînii tăi, nu te apuci tu să pichetezi nimic, prietene!
        • 0 (0 voturi)    
          asta nu ar fi o problema insurmontabila (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:41)

          Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Nu, nu am eu 15.000 de specialisti competenti si integrii, dar pichetarea are fi o metoda de a transmite un semnal actualului Parlament, asa cum este, sa nu mai faca prostii!
    • +6 (6 voturi)    
      Ca la ucrainieni (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:50)

      ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui Je__

      Daca a vazut cineva clipurile cum ucrainieni ii arunca pe politiceni in pubela de gunoi...Trash Bucket Challenge. Asa ar trebui sa facem si noi, insa cu toti parlamentarii.
      https://www.youtube.com/watch?v=JW6UA_2tV7g
  • +10 (14 voturi)    
    10% mai putini bugetari (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:12)

    anonim [anonim]

    Sper ca guvernul Ciolos sa implementeze aceasta lege, odata cu reducere de minim 10% a numarului de bugetari.
    • +7 (7 voturi)    
      Excelent (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:36)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      sustin!
    • +9 (9 voturi)    
      Mea culpa! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:49)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      O variantă la care nu mă gândisem.
      În condițiile astea susțin și eu amendamentul, dar cu un amendament: numărul bugetarilor din Parlament să fie redus cu 50%.
    • +3 (5 voturi)    
      Am (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:05)

      eunimeni [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      facut cont pe HN doar ca sa-ti dau plus.
      Sau... in alta ordine de idei, sa se dea un test de competenta bugetarilor si daca nu au trecut, ghinion... inseamna ca nu sunt competenti pe locul respectiv si ori salariul se reduce corespunzator, ori isi cauta respectivul un alt loc de munca, unde e competent.
  • +1 (5 voturi)    
    Opinie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:14)

    Anonim [anonim]

    Majoritatea comentariilor lasate aici sunt sustenabile - de ce 10%? de ce acum? cu ce acoperim cheltuielile noi? etc, dar raspunsul la acest covarsitor vot este simplu: ca sa nu-i dea nici o sansa viitorului guvern tehnocrat, care, prin definitie va trebui sa adopte masuri nepopiliste pentru a sustine aceasta initiativa. Usor, usor, toata lumea, inclusiv majoritatea celor ce au postat aici comentarii ii vor ura pe noii alesi la fel ca pe cei care au mai taiat 25% si vom reveni la normal cu un guvern politizat, preferabil socialist, si "cel mai cinstit din toate timpurile".
    Daca Iohanis se prinde si va dori retrimiterea legii, toti bugetarii + televiziunile ii vor sari in cap.
    Cam atat de simplu se fac lucrurile la nivel inalt.
  • +5 (9 voturi)    
    Ce scarba imi e ca traiesc in Romania (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:27)

    K Terinca [anonim]

    Si asta numai din cauza acestor politicieni imbecili si hoti din Parlamentul Romaniei si a celorlalti politicieni cocotati in diferite functii publice.
    Daca-mi doresc ceva cu adevarat, este sa ii vad pe toti la puscarie.
    De la primul pana la ultimul.
    Daca nu se va putea legal, desi o merita cu totii, dupa cum se observa prin aceste decizii de cretini pe care le iau fara sa gandeasca, atunci probabil va fi nevoie sa-i cautam cu furcile si batele si topoarele si pumnii goi.
    Dar trebuie sa scapam de ei pana la urma.
    Niste cretini, javre, jogodii .... adaugati voi ceea ce vreti mai departe.
  • -4 (8 voturi)    
    nelamurire (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:30)

    mircea [anonim]

    eu chiar nu inteleg de ce un privat ar fi impotriva maririi salariului unui bugetar gandindu-ma ca acei 10% se vor regasii in consumul de servicii si produse comercializate de acel privat, e drept ca o parte se reintoarce prin taxe la stat......s-a iesit in strada pentru un trai mai bun iar bunastarea nu se obtine prin salarii mici dragi compatrioti.....pe noi pretul cel mai mic ne trage in jos, servicii proaste, produse proaste, lucrari proaste, nu conteaza ce, sa coste putin......uitand ce anume ne dorim, o viata mai buna are pretul ei.......asta insemnand si plata unor bugetari pentru buna desfasurare a adminstratie, educatiei, sanatatii, armatei si a celorlalte servicii.
    • +6 (8 voturi)    
      Alta nelamurire (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:41)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Eu nu inteleg de ce i se da 10% si nu i se ia 10%?
      Mai pe intelesul tau ce treaba are cresterea productivitatii muncii cu retributia primita?
      Sa inteleg ca de pe 2 decembrie bugetarii muncesc cu 10% mai mult sau produc cu 10% in plus fata de 29 noiembrie?
      Am o intrebare pentru tine: de ce angajatilor de la privat nu le vor creste salariile, daca bugetarii vor cheltui mai mult? Oare pt ca pentru privati e competitie pe piata muncii si exista cerere si oferta si nu PCR din sistemul bugetar?
      • -5 (5 voturi)    
        mere si pere (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:10)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Rali

        pentru ca sunt 2 sisteme diferite, mere si pere, unii apara statul si implementeaza legile sale asa cum sunt ele, bune,rele, asigurand servicii administrative, educative, de protectie si sanatate pentru populatie, ceilalti asigura resursele pentru primii..... vad ca nu ai inteles ca resursele primite de primii se vor regasii si in veniturile celor privati,
        un bugetar nu are libertatea de a-si negocia salariul, inca un aspect.....vorbesti de cresterea productiviitatii intr-un sistem neproductiv....wtf....sau pe aia cu performanta intr-un sistem neconcurential ...performant=foarte competitiv, lucru ce nu se regaseste in sistemul bugetar dar da bine pe sticla cresterea performantei bugetarilor :))
        • +4 (4 voturi)    
          Discutii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:48)

          Rali [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          1 Atunci cand munca este facuta de mai putini oameni productivitatea creste. Adica din 2 ramane 1 care face munca pentru amandoi. Se aplica cu brio in sistemul privat.
          2 Bugetarul are libertatea de a-si negocia salariul plecand in mediul privat, dar de multe ori e prea comod, nu poate face fata competitiei sau primeste mai multi bani decat poate castiga in alta parte. Negocierea salariului bugetarului depinde de pila pe care o are si mutarea pe alta pozitie, eventual facuta special sa i se dea un salariu mai mare.
          • -1 (1 vot)    
            schimb de opinii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:30)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui Rali

            1. nu poti vorbii de productivitate in sistemul bugetar fiind un sistem neproductiv


            2. si pentru ceilalti care nu au pile? ce facem cu ei?

            care competitie? nu exista competitie in sistemul bugetar oameni buni, intelegeti odata, asa e sistemul nu l-am facut eu

            putem vorbii de standarde de calitate nicidecum de performanta ( foarte competitiv - sursa dex) mai bune sau mai rele dupa s-a priceput fiecare institutie, scoala, spital sa dezvolte
  • +3 (7 voturi)    
    SCLAV la bugetarii de la stat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:32)

    #SCHIMBARE [utilizator]

    deja raportul intre media salariilor bugetari/privati este de 1.28/1....acum va creste si mai mult....adica statul ii protejeaza numai pe ai lui si ii doare in cot de ceilalti total...adica cei de la stat pleaca la fix de la munca aia de la privat statul ii lasa sclavi la patroni ca ITM nu vine sa amendeze statul peste program, bugetarii iau cu 30 % mai mult decat privatii si cu toate astea tot cei de la privat sunt nevoiti sa dea spaga la bugetari....sa imi arte mie toti nenorocitii astia cati bugetari iau spaga (profesori,medici,angajati anaf, itm etc etc ) si cati iau spaga dintre strungari, casieri, ingineri, soferi etc ce lucreaza la privat si cu toate astea tot aia de la stat castiga mai mult.....E CLAR ca e o strategie intentionata castigatoare pentru partidele politice ca IN STRADA NU IES SPAGARII , prea putini din ei...UNDE E STRADA ACUM SA IASA ...corporatisti etc sa ceara si ei maca r ca raportul bugetari/privati sa fie 1:1 nu ca in occident unde raportul este in favoarea privat..UNDE ESTE STRADA??? de aia va mananca astia...peste 75% din bugetari is bagati cu pile ca e fiica/nepoata etc a lui sefu FARA vriteriid e competenta...toti banii care mai ies ii baga in aceasta diferenta in loc sa fie bagati de guvern in INVESTITII care sa aduca TUTROR beneficii...UNII SCLAVII si altii BOIERI LA STAT..asta e romanica...
    • -3 (5 voturi)    
      anonimule! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:07)

      mugur [anonim] i-a raspuns lui #SCHIMBARE

      eu zica sa le taie 25% privatilor sa traiasca si ei ca bugetarii...
      cu ce esti tu mai special anonimule?
      • 0 (4 voturi)    
        Bună idee (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:45)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui mugur

        Atunci vor scădea cu 25% contribuțiile privaților la bugetul de stat (CAS, fond de pensii, impozitele pe salarii) - să vedeți atunci ce de bani la buget pentru pomeni electorale!
        Voi chiar nu știți de unde vin banii la buget? CUm se cheltuie e altă poveste...
  • +12 (16 voturi)    
    E clar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:32)

    comentatordiletant [utilizator]

    N-are zile multe Cioloș ca prim-ministru.
    Iar Iohannis, așa mut cum a fost până acum, trebuie că i-a călcat pe bătături mai mult decât ne-am dat noi seama. Ce ziceți de un test cu două variante de răspuns?
    Aplauzele din plen au fost pentru:
    a) Bugetarii al căror nivel de trai va crește astfel spectaculos
    b) Magistrala demonstrație de forță a parlamentarilor împotriva bunului simț

    Vă rog, pentru varianta a) dați unlike, iar pentru b), like (de la stânga la dreapta, ca să păstrăm ordinea și să nu ne-ncurcăm :-) )
    • +8 (8 voturi)    
      punctul b) asta au demonstrat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      iar noi ar trebui pana pe 01.12.2015 sa deratizam cladirea de cei 600 de paraziti
  • +7 (13 voturi)    
    Cretinii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:35)

    skanda7 [utilizator]

    Astia si-ar regula si mamele doar ca sa ramana in Parlament. Sunt curios de unde scot muntele asta de bani ...
    • +1 (1 vot)    
      excelent spus! (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:45)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      Foarte bine exprimat "si-ar regula si mamele doar ca sa ramana in Parlament"

      Dar lapartea a doua - dai dovada de o mare naivitate!
      "de unde scot muntele asta de bani "

      Nu-i intereseaza!!!
      Puteau sa si TRIPLEZE salariile, ca doar nu ei trebuie sa explice DE UNDE vor veni banii respectivi!
  • +10 (14 voturi)    
    Acest parlament trebuie dizolvat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:38)

    neluweis [utilizator]

    Stiu ca e extrem de greu,dar atata iresponsabilitate trebuie eliminata.Cand se schimba,candva, constitutia, principiul de baza este sa nu mai propuna nimeni parlamentari sau guvern acordare de bani pe care nu-i are,dupa sistemul stupid de tip Tariceanu !
    • +1 (5 voturi)    
      sa dam share la acest link (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui neluweis

      chiar daca nu ii impresioneaza pe parlamentari insa devine vizibil zi de zi ca nu ii mai vrem ! http://www.petitieonline.net/petitie/petitie_pentru_dizolvarea_parlamentului_romaniei-p10022136.html
  • +3 (5 voturi)    
    cand la anu... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:51)

    liviu_ [utilizator]

    investitii 0 si deficit pana la cer sa nu se planga nimeni, da?!

    nivelul de trai nu creste practic deloc... in schimb investitiile se duc dracu si deficitul la fel... foarte "inteligenta" legea
  • +7 (9 voturi)    
    remember colectiv!!! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:02)

    barbu [anonim]

    ma deranjeaza momentul si modul senin in care s-a adoptat.
    Cum adica "am adoptat dar vrem impact"....nu inteleg..nu se face cumva invers? niste simulari, calcule economice ..ceva. Cum adica? Abia dupa ce iti furi caciula te socotesti sa vezi ce si cat iti ramane???...este normal ?...intreb si eu, na!

    De ce acum??? Nu cumva problema CORUPTIEI este cea prioritara ..si din cauza careia au murit pana acum 50 de oameni ... si pentru care s-a iesit in strada?...

    De ce ma deranjeaza faptul ca vine din partea deputatilor cand stiu ca lista cu dosare penale este destul de lunga acolo??? Pe voi nu va deranjeaza faptul ca niste penali hotarasc incontinuare cat de saraci trebuie sa ramanem? De ce nu ma intereseaza aceasta lege, ci nu ma intereseaza decat sa dispara cei cu dosare penale de acolo? NU VREAU SA MAI DECIDA EI NIMIC ...ABSOLUT NIMIC!!!!!!!!!!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Solomoane, (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:03)

    Martinezu [utilizator]

    Daca vreo 25000 ar striga pe 1 decembrie "Afara din Parlament?"
    • +4 (6 voturi)    
      O Tara Intreaga Intr o Voce (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Parlament de Hotzi / Parlament de Mafiotzi !
    • -1 (1 vot)    
      raule! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:56)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      el putea sa ceara si anexarea Uruguay-ului. Ceilalti 300 sunt minimum temb..... daca voteaza asta.
  • +4 (6 voturi)    
    Nu se desmint (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:03)

    Adi [anonim]

    In afara de a lucra "dupa ureche", dupa interese strict "politice" si de cele mai multe ori pur personale parlamentarii ne dovedesc, a nu stiu cata oara, ca nu sunt nici pe departe la inaltimea responsabilitatii lor. Nu tu analize seriase de impact economic, sau ce e necesar, ci "dupa cum vor muschii lor". Ce va fi dupa, "Dumnezeu cu mila", o sa gaseasca atunci, cei ce vor gestiona problemele, niste argumente, sau eventual vinovatii.
    Poate ca totusi, odata o sa plateasca si personal pentru greselile lor, mai mult sau mai putin intentionate, la nivelul dezastrelor pe care le-au produs si desigur, cat or mai fi in functii, le vor produce.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu și iar nu! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:22)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Adi

      Răspund aici și d-lui barbu [anonim] de mai sus:

      Nu pot fi de acord cu epitetele dv. „senin” și „după ureche”. Mai degrabă aș fi de acord cu cei care susțin amendamentul.
      Votul de azi nu a fost nici senin”, nici „după ureche”, a fost încrâncenat, o acțiune premeditată și concertată pentru a contracara acțiunea de epurare a corupției din politică pe care a cerut-o strada și de care ei au atâtea motive să se teamă.
      Dacă totuși legea trece (și de Iohannis), veți vede acă vor vrea atunci anticipatele pe care zilele trecute le-au respins.
  • +6 (6 voturi)    
    Are domn deputat o figura citita (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:12)

    abc [anonim]

    de zici ca schimbat valuta toata viata la coltul strazii...
    • +7 (7 voturi)    
      + pestele strazii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui abc

      care pute...
    • +3 (3 voturi)    
      deputat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:07)

      ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui abc

      va dati seama cand un european se intilneste cu o varza din asta, ce ganduri ii trece europeanului prin minte? "Daca un deputat din guvern arata in felul asta, cum or arata cei care sint condusi?", "daca asta nu poate sa lege doua cuvinte, cum or lega o fraza votantii?"
      • +2 (2 voturi)    
        ia uite ce zice comunistu asta (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:44)

        anticomunist [anonim] i-a raspuns lui ilie de la scularie

        https://www.youtube.com/watch?v=ZrD-Rk3_Atg
        Mazeto, asta e seful tau?
  • +6 (10 voturi)    
    Cine? Ce? Cum? dece?...intrebari simple (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:17)

    Miodrag Vranceanu [anonim]

    Sistemul electronic n-a functionat!
    Aveti contract.
    Nu?
    Urmeaza sa fie inlocuit? Eu nu platesc asta.
    Ma doare in basca.
    Cand aveti chef votati cu mana in sus..si numarati 'precis' cum vretzi.
    Bine ati venit in secolul XVIII.
    Acei copii au murit (Colectiv, la ei ma refeream). Ei au murit sau sunt mutilati pe viata. Voi?
    De fapt, de ce am nevoie de voi?
    Eu, unul , m-as fi dispensat)at de voi...de acum vreo 35 de ani. (nu de la revolutie... mai dinainte).
    Imi sunteti total inutili...dar platesc toate acareturile voastre...sectretare, consilieri, neamuri angajate (competente ptr. post), bla, bla, bla...
    Ganditi-va....ca ...s-ar putea sa vina si vremea voastra sa dati socoteala. Doar ganditi-va.
  • -3 (9 voturi)    
    Sa vorbim documentat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:24)

    Ioan [anonim]

    Daca nu le mareste nu e bine, daca le mareste de ce le-a marit? Oameni buni, inainte de a va apuca sa comentati luati in considerare:

    1/ romania a inregistrat crestere economica in acest an; v-ati gandit oare ca poate isi permite o crestere de 10% a unui salariu de baza mizer si substandardul pregatirii bugetarilor (da, medicii, profesorii samd sunt persoane extrem de bine pregatite si extrem de prost platite)

    http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2015-2016/economies/#economy=ROU

    2/ aveti cifre? ca argumentul electoral l-am inteles, dar e singurul care ar putea sta in picioare. Cifre care sa demonstreze ca nu s-a procedat bine pt ca pierderea este x si consecintele sunt y

    3/ faceti legatura Ponta-Ceausescu, dar il sariti pe altruistul Basescu din schema care a promulgat in 2008 lege pt cresterea cu 50% a salariilor bugetarilor http://www.mediafax.ro/social/basescu-a-promulgat-legea-de-marire-cu-50-a-salariilor-din-educatie-3361978 si aduceti-va va rog aminte cum s-a concretizat acest demers. Poate faceti un efort sa va amintiti. Nu imi aduc aminte atunci sa ii fi cerut lumea demisia ca destabilizeaza economia, nimeni nu a avut nimic de obiectat.
  • +3 (7 voturi)    
    Chiar credeati (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:31)

    Canache [anonim]

    ca monstrii astia au inteles ceva ? Toate vitele astea au intrat in parlament cu lozinca 'Jos Basescu'.
    Cred ca singura solutie e cu dat foc parlamentului; daca asta e democratie atunci eu vreau un Tepes !!!
  • +3 (9 voturi)    
    majorari (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:46)

    ic.ram1945 [anonim]

    In ultimul timp se tot majoreaza salarariul la persoanele in general neproductive, chiar daca majoritatea si necesare ,utile societatii.Personajul productiv, majoritatea din sectorul privat, iarasi va mai ramane in urma ...ei primind salariul minim pe economie+ceva bonuri de alimente+ceva dinn buzunar...toate acestea va conduce, ca forta de munca TANARA SI CALIFICATA VA PARASI ROMANIA.
    • +2 (6 voturi)    
      Bugetarii nu sunt neproductivi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:00)

      Ioan [anonim] i-a raspuns lui ic.ram1945

      Ce vi se pare neproductiv la un profesor sau un medic? Cat priveste sistemul privat, acolo salariile sunt stabilite de angajator, nu de stat. De cele mai multe ori sunt stabilite sau marite/micsorate in baza unei evaluari a performantei fiecaruia in parte.
      • -1 (3 voturi)    
        da... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:31)

        dana_s [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

        ... pe de alta parte, medicii sau profesorii care lucreaza in sistemul privat (in clinici private, in facultati private, ba chiar si in gradinite private), au salarii mult mai mari, comparativ cu cei de la stat.
        Cred ca diferentierea ar trebui facuta NU dupa sistemul de proprietate, ci dupa REZULTATE.
        Pentru performante egale, salarii egale, indiferent ca esti la stat sau la privat.
        Asta ar insemna eficientizarea statului, depolitizarea si des.cumetrirea lui, ca-i o jale totala.
        • +3 (5 voturi)    
          Pentru ca banii vin din alta parte (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:10)

          Ioan [anonim] i-a raspuns lui dana_s

          Banii pt bugetari vin de la bugetul de stat.

          Banii pt salariatii privati vin din afaceri private care inregistreaza la cheltuieli salariile, acestea fiind platite fie din castigurile pe care firma le inregistreaza, fie din investitii (in faza initiala). Un angajat costa o firma privata ENORM, nu doar ce se ia in cont + impozitul aferent. Dar in acelasi timp are nevoie de oameni pentru a putea functiona. Iar societatea este libera sa ii plateasca cum considera corect.

          Pentru alinierea salariilor intr-un fel care sa nu sune a comunism, trebuie aliniate salariile bugetarilor la salariile pietei (un salariu mediu castigat de o persoana cu un anumit profil in Romania).

          Se poate cere guvernului un nivel de trai mai bun, reducerea de taxe aberante pe care le plateste o societate, insituirea practicii de a audia si recomanda inainte de a amenda si destabiliza firma etc-etc-etc. Dar nu i se poate cere sa impuna salariile pe care sa le plateasca o societate angajatilor sai. Unul dintre motivele pentru care salariile inprivat nu au crescut in ultimii ani este nivelul aberant al contributiilor la stat pe care angajatorii au fost nevoiti sa le faca.

          Referitor la salariile bugetarilor, nu mi se pare normal ca un medic rezident caruia i se cere sa faca 8 garzi peste noapte pe luna care nu ii sunt platite si recunoscute oficial sa castige in jurul a 1000 de lei. Bani din care este obligat sa se intretina la 30 de ani. Un profesor caruia i se cere sa educe tinerii pentru a avea o viitoare societate formata din intelectuali si elite nu poate castiga in jurul a 2000 de lei (asta dupa ce ia cateva grade bune). Chiar nu este normal. Marirea salariilor lor mi se pare justificata si necesara. Analizat bugetului de stat este alt subiect.
          • 0 (0 voturi)    
            afaceri private... (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:07)

            dana_s [anonim] i-a raspuns lui Ioan

            ... exista profesori in facultati de stat, angajati pe pile, care au salarii foarte mari, platite din minunata afarere numita 'fabrica de diplome', adica din taxele studentilor care nu ar fi facut fata concurentei de la stat, si care pregatesc, in final, nulitati. Sorry.
            Ar trebui sa ne mai aducem aminte si de concepotul de moralitate.
            • 0 (0 voturi)    
              Rectificare (Joi, 12 noiembrie 2015, 13:16)

              dana_s [utilizator] i-a raspuns lui dana_s

              Anterior, am vrut sa incep, cu "... exista profesori in facultati private (nu 'de stat')". Scuze.
              De asemenea, cred ca, daca statul obtine performanta prin angajatii sai, acestia trebuie platiti in mod corect, in functie de rezultate, de importanta, utilitatea si calitatea lor. Si nu ca media nimanui. Statul trebuie sa fie abordat la fel ca pe o entitate privata. Cine nu are de treaba la 'serviciu', sa se supuna regulilor ce guverneaza mediul privat corect...
              Banii nostri din taxe si impozite, pe care ii viram la stat, sunt la fel de valorosi ca si capitalul investitorului privat. Nu trebuie sa ne batem joc de ei si sa-i risipim pe mita, pe plati necuvenite etc. De-aia nu ajung banii pentru profesionisti. Pentruca nu sunt gestionati corect. La stat intra justitia, armata, politia, administratia (domenii neprivatizate). Plus educatia, sanatatea (care s-au privatizat partial).
  • +8 (10 voturi)    
    Mituire pe fata (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:49)

    Cetatean_din_diaspora [utilizator]

    Parlamentul tocmai a demonstrat că sunt exact cei împotriva cărora protestă oamenii în stradă.
    ACUM se va vedea dacă poporul român poate fi cumpărat, sau dacă zice:

    "Nu, voi nu ne plătiţi pe noi ca apoi să vă faceţi de cap, nu avem nevoie de banii voştri."

    Dacă acceptaţi această mituire s-a terminat cu toată schmbarea pe care aţi căutat-o în ultimele săptămâni!!!
  • +5 (9 voturi)    
    Trebuie alegeri anticipate. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:50)

    taro [anonim]

    Nu mai merge cu parlamentul asta, trebuie sa dispara din parlament PSD, PNL, PDL, UNPR si UDMR. S-a vazut cam ce pot face partidele astea si din pacate nu-i suficine. De fapt nu fac nimic.

    Dar mama, vor sa mareasca salarile la medici(restul cadrelor medicale nu) cu 25% si la bugetari cu 10%. Da, da, vezi sa nu mareasca.

    In caz ca nu stiti cum functioneaza legile in Romania: se da o lege cu marire de salarii de 25%, evident fara buget pentru asa ceva. Dupa aia vin normele de aplicare a legii care zic ca se da marire de 25% in limita bugetului => 0% marire de salar.

    Asta-i aceiasi miscare ca si Tariceanu cu marim salariile cu 50% sau Ceausescu cu 200 de lei(nu mai tin minte exact cat era, eram mic pe atunci)
    • 0 (4 voturi)    
      De unde stiti ca bugetul nu permite? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:09)

      Ioan [anonim] i-a raspuns lui taro

      Tariceanu este Basescu (2008). Tariceanu a fost impotriva. Linkuri:

      http://www.mediafax.ro/social/basescu-a-promulgat-legea-de-marire-cu-50-a-salariilor-din-educatie-3361978

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5107130-tariceanu-majorarea-salariilor-profesorilor-50-aduce-criza-economica-mondiala-romania.htm

      Explicati va rog afirmatia "evident fara buget pentru asa ceva". Care sunt sursele? Aratati va rog niste cifre care sa demonstreze ca este o afirmatie pertinenta si nu doar o incercare de alaturare la vocea gloatei care spune "partidele sunt rele / nicio lege nu e buna / toti parlamentarii fura / Romania e ingrozitoare, dar Spania, Italia, Anglia sunt perfecte, n-au niciun cusur"
      • -1 (1 vot)    
        BUGET (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:40)

        make [anonim] i-a raspuns lui Ioan

        Romania este pe deficit bugetar (consumam pe datorie) de cel putin 10 ani incoace. Vezi datele de la Ministerul de Finante:
        link: http://www.mfinante.ro/deficit.html?pagina=domenii

        Consider ca v-am explicat ce era de explicat. Consultati, va rog, si datoria tarii (o gasiti pe site-ul BNR). Ar trebui sa mancam multa paine cu apa ca sa aducem finantele tarii la stadiul 1989.

        NB: v-am raspuns pentru ca am vazut bunavointa in a intelege un anumit lucru.
        • 0 (2 voturi)    
          Si totusi PIBul a crescut (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:29)

          Ioan [anonim] i-a raspuns lui make

          Este adevarat ca datoria externa nu este zero si ca nici nu s-a inregistrat excedent bugetar.

          Totusi daca va uitati la PIB (adica consum + investiții + exporturi − importuri), acesta este de 2.6 ori mai mare (in raportul respectiv - pana in 2014).

          Nu cred ca marea gaura bugetara este reprezentata de salariile bugetarilor. Intamplator parlamentarii sunt bugetari, dar sunt multe alte categorii de bugetari care nu au nicio vina pentru salariile jignitoare pe care le primesc. Presupun ca sunteti de acord cu acest aspect. Eu imi doresc ca oamenii de stiinta sa faca cercetare in Romania si sa si predea in licee/la facultati. Imi doresc ca cei mai buni medici sa lucreze in spitalele din Romania. Si cred ca este important ca toate persoanele care lucreaza pentru stat sa aiba un salariu care sa le asigure un trai decent si care sa fie capabil sa inlature tentatia banilor primiti la negru (fie ca este vorba de spaga sau activitati suplimentare nedeclarate la fisc).
  • +2 (8 voturi)    
    dezastru (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:56)

    pusa [anonim]

    Vor lasa dezastru, in urma guvernarii lor, cum au facut si pana acum. Au facut bugetul pentru anul viitor?
  • -1 (7 voturi)    
    Nu mai pot cu PROPAGANDA (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:03)

    Catalin [anonim]

    Ce tot o auliti ma demagogic pe aici . In 2008 cand s-a votat cresterea salariului profesorilor cu 50% Plecatul a promulgat legea si de la tribuna prezidentiala a spus cu morga - Faptul ca nu sunt bani de mariri e o minciuna . Guvernul trebuie sa aseze bugetul pe PRIORITATI . Si cu asta a inchis gura alora de maraiau ca de ce a promulgat legea . In afara de aia din servicii si functiile de conducere din minisatere si administratia locala , salariile bugetarilor trebuiau marite . Dupa aia o ardeti cu pretentii ca functionarul x sau specialistul Y sa faca si sa dreaga . Cu ce sa faca cu 1400- 1500 luna ? Pe de alta parte veniti cu pretentii , DOMNEEEEEEE E CORUPTIE . Cand s-au facut salarii de mii de euro procurorilor si judecatorilor ati tacut ca porcu-n papusoi . Stiti cat plateste statul pentru chiria unui procuror sau judecator detasat in Bucuresti ? 500 de Euro . Pentru un doctor rezident sau specialist din provincie cat plateste ? ZERO LEI , ZERO BANI .Pai cu 500 de Euro iti inchiriezi 3 camere LUX in Militari . Daca are magistratul copiii e ok dar daca nu are poate sta si in 2 camere ca nu ii cade rangul . Tot asa se urla si inainte de scaderea TVA la alimente si la scaderea CASS la angajator . Si uite ca nu incasarile au fost mai mari , nicidecum sa fie gauri . Daca se lupta cu evaziunea din angrouri / alcool / petrol , sa vezi cum se fac bani de crescut salariile cu 20% . Tot o ardem cu deficitul ala aiuritor de 1% semnat de BAsescu si acceptat de Ponta . Pe cei din Franta si alte tari vestice ii DOARE LA BASCA de deficitele asumate . S-au gasit la noi cativa mai catolici decat Papa sa respecte ei ce nu pot respecta alti mai smecheri .
  • 0 (4 voturi)    
    ofensa (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:13)

    lapatron [anonim]

    marire cu 10% la bugetari in conditiile in care inflatia in 2015 e 0% , e ofensiv pt toti ce nu sunt bugetari . o sa creasca inflatia, o sa creasca taxele, deci e mai mult decit ofensiv .
    de ce nu auzim ca se concediaza 5-10% din numarul bugetarilor ? raportul bugetari vs. angajati la privat e enorm , si ineficienta e crasa.
  • -6 (10 voturi)    
    Vorbe.... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:13)

    Victor [anonim]

    De la postacii PNL-PD-L ....ca pârjolesc ăștia țara înainte sa plece...doamne....habar nu aveți câta manipulare exista....începând cu acest site care blochează comentarii pertinente....Rușine!
    Se profita de moartea unor copiii pentru a se ajunge la ciolan....
  • -5 (9 voturi)    
    era si timpul... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:15)

    marian [anonim]

    felicitari Adrian Solomon!
  • +4 (6 voturi)    
    Sfat Ciolos restructurare bugetari, integrarea lor (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:25)

    cosmin [anonim]

    1. Reduceti numarul de bugetari - 1.180.000, din care 500.000 in Bucuresti, adica aproape jumatate. Din acestia cel putin 150.000 sunt pe criterii politice ...... daca scapati de acestia o sa se reduca si birocratia.
    2. Restructurati la nivel de Bucuresti si acordati scutiri societatilor care angajeaza bugetari. As merge pana la a acorda salariul de la stat pe o perioada de 6-12 luni angajatorilor pentru o intrare naturala in sistem a acestora. In 12 luni aceste persoane se vor adapta sistemului privat si vor invata si o meserie.
    3.Dupa aceasta restructurare cu diferenta in anul urmator puteti sa consolidati administratia publica oferind si salarii conform competentelor, eforturilor, etc.... pe criterii de performanta, ca la privat.
    4. Luati si 2-3 informaticieni care va vor putea duce sistemul informatic la un alt nivel in relatia cu cetatenii - eliberarea unor documente sa se realizeze electronic, formulare, etc... si atunci puteti renunta la o parte din personal si veti reduce birocratia si bacsisul......
    5. Lansare proiectului de descentralizare a administratie publice, in atentia opiniei publice - dezbtare si aprobare. Sa nu uitam ca daca s-ar efectua descentralizarea in Administratia Publica fondurile europene vor fi mult mai usor de atras. De asemenea nu ar mai fi necesar un numar imens de bugetari in Bucuresti si vom fi si noi mai bine reprezentati pe plan local.
    6. SUCCES DOMNULE CIOLOS - AVEM MARE NEVOIE SA REUSITI SI CONTATI PE SPRIJINUL NOSTRU. Daca legile nu va vor fi aprobate vom tranti parlamentarii si sunt fem convins ca tin la ciolan foarte mult in momentul de fata ca doar sunt aproape 600, iar daca se fac alegeri anticipate putini din ei ar mai pupa scaunul de parlamentar. Asa ca suntem convinsi ca vor canta cum le ziceti, daca nu ii vom ajuta noi, va promitem.
  • +5 (9 voturi)    
    Mai da-le nicule 100 de lei (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:37)

    Locke Lamora [utilizator]

    Se repeta scenariul motociclist. Noul guvern o sa se chinuie sa readuca tara pe rampa de lansare, vine pesedeii din nou, or sa aiba ceva cresteri economice (invizibile in buzunarul poporeanului insa), mai baga niste pomeni si tot asa, cicluri repetitive pana bubuie mamaliga.
  • +3 (7 voturi)    
    Ce fata (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:39)

    io [anonim]

    Ce fata are porcul asta din imagine! Va dati seama, astia sunt parlamentari!!!

    Solutia la problema prezentata e simpla: Iohannis trebuie sa refuze semnarea acestei legi!

    Iar pentru porcul de mai sus si colegii lui, solutia nu e decat una: sa iesim iarasi in strada!
  • +2 (6 voturi)    
    QED (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:43)

    Non [utilizator]

    si iata-ne divizati, bugetar vs. privat, dintr-un condei. asa de simplu. si-au atins scopul.
    • +3 (7 voturi)    
      Scuza-ma (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:12)

      io [anonim] i-a raspuns lui Non

      Dar daca exista vreun bugetar care aproba aceasta lege populista, fara acoperire economica, atunci acel bugetar este de-a dreptul idiot.

      Nu e o lupta bugetar vs. privat. E o lupta a bunului simt impotriva coruptiei, idioteniei si inconstientei. Culmea, tot cele 3 mari responsabile si pentru tragedia din Colectiv!
  • +1 (5 voturi)    
    :) (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:46)

    Gigi Kent [utilizator]

    Asa, aratati-i poza sa stie lumea cu cine sa voteze.
  • +2 (4 voturi)    
    Puteti pune intrebari aici (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:51)

    human_nature [utilizator]

    N-am gsit contul de fb al "domnului deputat" dar organizatia psd barlad deja se mandreste cu manelistul
    https://www.facebook.com/Organizatia-Municipala-Psd-Barlad-1570718999843520/?fref=nf&pnref=story

    Lasati niste mesaje de bine, le sterg cam din 3 in 3 minute
    • -5 (9 voturi)    
      Ascultati dragi postaci (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:20)

      babayaga [anonim] i-a raspuns lui human_nature

      De maine va asteptam pe toti postacii sa aveti nevoie de serviciile bugetarilor pe care ii blamati atat pentru salarii cuprinse intre 780 lei net si 1500 net. Va asteptam sa va servim cu aceeasi moneda. Ce spuneti? Vi se pare anormal ca dupa 9 ani de taieri si neintregiri, fara niciun leu in plus, fara bonuri de masa, fara nicio prima ca acesti 10% reprezinta ceva pentru noi? La net nici nu se va cunoaste acest 10% ...si de la voi noi cumparam...nu uitati asta. De ce va bateti in piept cand cei mai corupti sunteti voi? De ce nu va platiti contributiile, si de ce platiti oameni la negru, oameni care atunci cand vor ajunge la pensie nu vor avea pensie, multe dece-uri pentru niste corigenti ca voi! PUNCT. Nici nu ma voi deranja sa mai citesc comentariile de pe acest site. Sunteti varza!
      • +1 (7 voturi)    
        Aia 150 de lei in plus (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:51)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui babayaga

        o sa-i platesti cu varf si indesat in urmatorii ani.

        Si eu o sa-i platesc, chiar o sa platesc mai mult ca tine.
      • +4 (8 voturi)    
        Contributiile mele sunt folosite pentru ... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:55)

        ciubex [utilizator] i-a raspuns lui babayaga

        Contributiile mele sunt folosite pentru proasta voastra gestionare, pentru bosunusurile voastre, ma rog a sefilor vostri, pentru acoperirea gaurilor din economie, pentru orice, numai pentru salariile voastre nu.
        Sectorul bugetar nu-si gestioneaza veniturile eficient.
        Eu daca ma duc la un spital trebuie sa dau spaga sa ma bage in seama, doar la urgente ma ia mai repede.
        Daca vreau sa platesc impozitele si taxele trebuie sa stau la fiscul de la Iasi la 3 persoane: 1. imi da foaia de varsamanat, a 2-a imi ia foaia de varsamant si a 3-a imi numara banii si-mi elibereaza chitanta.
        Asa ca mai lasati-o moale cu salariile voastre, de ce sunt o multime care freaca menta pe banii mei?
        Si cand am eu nevoie de ceva de la voi ma plimbati pe la toate usile posibile? Ma puneti sa platesc taxe aiurea, sa fug dupa nu stiu ce stampile, ba rotunda, ba patrata, ba triunghulara?
        Sunteti in stare sa ametiti orice om cu calm si sa-l scoate-ti din sarite!
      • +1 (3 voturi)    
        taliban USLamist (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:58)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui babayaga

        esti varza ! PUNCT !
      • +2 (4 voturi)    
        Si eu merit un Ferari (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:17)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui babayaga

        Probabil ca daca imi pun gaj casa si platesc dupa aia o rata lunara babana pot sa-l si am. Dar totusi nu mi-l permit. Sesizezi diferenta? Aia va dau 100 de lei....dar era ok daca vi-i dadeau din banii lor sau din pensiile alea speciale. In cativa ani o sa guitzi de foame, ca de banii astia, mariti...o sa iti cumperi mai putine barabule decat azi.
        • 0 (0 voturi)    
          Dupa nick, pare-a fi trol putinist (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:04)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          la fel si antiMerkel, care sustine o parere de bun simt, spre a fi retinut ca atare,.
  • +1 (1 vot)    
    video cdp (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:40)

    marius [anonim]

    13.47

    http://www.cdep.ro/pls/steno/steno2015.video?sursa=1
  • +1 (3 voturi)    
    sa le creasca! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:12)

    acdc [anonim]

    sa le creasca cu 10% , dar mai intii sa concedieze 10% din bugetari.
    prea multi bugetari care nu fac nimic ... la orice companie privata ar fi concediati , la stat sunt senatori-pe viata.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce credeati? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:59)

    Cetatean97513 [utilizator]

    Ca e totul roz si PSD se face miel blind?
    Nuuuuu...
    ASTA E PSD... UN PARTID DE CORUPTI SI HOTI.
  • 0 (0 voturi)    
    MAI DĂ-LE 100 DE LEI NICULE! (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:26)

    Mihai Ionescu [anonim]

    Nu v-a uimit modul în care s-au coalizat brusc TOATE partidele parlamentare în susținerea amendamentului (inițiat peste noapte de un PSD-ist agramat) de a crește cu 10% salariile bugetarilor (mai puțin ale medicilor și profesorilor, care fuseseră crescute anterior cu 25%)?

    Aveți cumva o senzație de deja-vu?

    La fel cum Leana spunea în balcon ”Mai dă-le 100 de lei, Nicule!”, la fel încearcă acum și politicienii penali SĂ-ȘI SPELE IMAGINEA DE PARTIDE CORUPTE, dând o pomană (că doar nu dau de la ei) de 100 de lei pe lună angajaților bugetari (din care majoritatea lucrează pe niște salarii mizere de 800-1200 de lei). Ca să-și ia de ei vreo 3 kg de parizer și să fie și ei fericiți de Crăciun.

    Exact ca și Ceaușeștii în ultimele lor zile, acești nenorociți de parlamentari n-au înțeles nici CE LI SE ÎNTÂMPLĂ și nici CE-ȘI DORESC ROMÂNII.

    Dar de ceea ce se tem, NU VOR SCĂPA. Soarta lor va fi una similară, fiindcă se află pe fărașul istoriei, la fel ca Dictatorul în Decembrie '89.

    https://www.facebook.com/stopsidelacapat/videos/397496670461136/
  • 0 (0 voturi)    
    majorare 10 % (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:48)

    maria [anonim]

    O mare dezamagire pentru cei care au primit 12


















    5, e gresit spus ca toti bugetarii primesc 10 %. Cei din administratia locala nu au primit 25 %. Deamagire din partea
    PSD..
  • +1 (1 vot)    
    10% pentru bugetari (Joi, 12 noiembrie 2015, 13:45)

    Sarchis Dolmanian [anonim]

    "Exact in momentul in care eram pe cale sa gasim un minim consens national si sa incepem ce n-am facut in ultimii 25 de ani – adica sa ne apucam cu adevarat de treaba, iar am reusit sa gasim un motiv pentru a ne uita chioras unii la ceilalti! Parlamentul, impreuna cu intreaga clasa politica, au mai pierdut ceva din bruma de credibilitatea pe care o mai aveau, populatia este din nou dezbinata, prapastia dintre angajatori si forta de munca s-a mai adancit inca un pic…
    Deci nimeni nu castiga nimic (din punct de vedere politic), nici macar in termeni relativi, numai ca toti pierdem din greu."
    https://nicichiarasa.wordpress.com/2015/11/12/10-pentru-bugetare/
  • 0 (0 voturi)    
    salarii brr....... (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:37)

    marius [anonim]

    Nu este prea etic cu astia 10% dar intrebarea este alta: de unde mama naibii luau banii aia multi despre care am tot citit si auzit cu totii daca LEGEA SALARIZARII intra in vigoare ca te speriai si ramaneau si nemtii muti de ce salarii o sa aiba bugetarii romani si deodat o mare teravura de unde iau 10%.Unde e minciuna?chiar nu sunt bani si acea lege a salarizarii era varianta Boc dar actualizata Ponta 2015 fara aplicativitate saui sunt bani dar aceasta majorare nu ajuta pre mult nici o forta politica pt alegeri si ar fi ca mancarea pt gainile care nu fac oua?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă