Noul Cod de Procedura Fiscala: Bancile trebuie sa raporteze zilnic Fiscului, de la 1 ianuarie, lista celor care isi deschid sau inchid un cont bancar

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 30 decembrie 2015, 11:51 Economie | Finanţe

Bancile vor fi obligate, incepand cu data de 1 ianuarie, sa raporteze zilnic Agentiei Nationale de Administrare Fiscala lista persoanelor care isi deschid sau inchid un cont bancar, de orice fel,  inchiriaza sau renunta la o cutie de valori. Schimbarea este prevazuta in noul Cod de Procedura Fiscala, care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2016, aminteste Realitatea Tv.

"Institutiile de credit sunt obligate sa comunice organului fiscal central, in fiecare zi lucratoare, urmatoarele informatii aferente zilei bancare anterioare: lista titularilor persoane fizice, juridice sau orice alte entitati fara personalitate juridica ce deschid ori inchid conturi, precum si datele de identificare ale persoanelor care detin dreptul de semnatura pentru conturile deschise la acestea; lista persoanelor care inchiriaza casete de valori, precum si incetarea contractului de inchiriere", se arata in proiectul de Ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru aprobarea procedurii de furnizare a acestor informatii.

Potrivit documentului, prin conturi se intelege toate tipurile de conturi de care poate dispune un client, indiferent de moneda, iar informatiile furnizate se vor referi inclusiv la modificarile survenite dupa data deschiderii contului cu privire la cel putin un element de structura din formatul de raportare pus la dispozitie de catre ANAF.

"La prima transmitere institutiile de credit vor comunica si urmatoarele: lista titularilor persoane fizice, juridice sau orice alte entitati fara personalitate juridica, ce detin conturi deschise la data de 31.03.2016, conturi inchise in perioada 01.01.2010-31.03.2016, indiferent de data deschiderii, precum si datele de identificare ale persoanelor care au detinut/detin dreptul de semnatura pentru acestea", se mai arata in proiectul de Ordin al presedintelui ANAF.

De asemenea, institutiile de credit vor fi obligate ca, la solicitarea organului fiscal central, sa comunice, pentru fiecare titular care face subiectul solicitarii, toate rulajele si/sau soldurile conturilor deschise la acestea, precum si informatiile si documentele privind operatiunile derulate prin respectivele conturi. Si in acest caz, prin conturi deschise se intelege toate tipurile de conturi de care poate dispune un client, indiferent de moneda si daca acestea sunt deschise sau au fost deschise si figureaza inchise la momentul efectuarii solicitarii.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
21627 vizualizari
  • +33 (39 voturi)    
    Renuntarea la libertate (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:01)

    Robert M [utilizator]

    In numele corectitudinii ciudate trebuie sa renuntam la libertati.
    Trebuie sa fim tratati cu totii precum infractorii si sa traim intr-o societate similara cu o inchisoare.
    Controlul total nu este indreptat impotriva celor rai, el este un instrument de control al maselor de oameni cinstiti.
    • +20 (26 voturi)    
      Sigur ca da.. (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:01)

      Blizzard [anonim] i-a raspuns lui Robert M

      De parca Gutza sau Salam isi tin banii la banca...
      • +1 (19 voturi)    
        Cata naivitate! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:00)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Blizzard

        Poate n-ati inteles ca USL a pus stapanire total pe Romania odata cu inscaunarea lui Iohannis. Oameni buni, Ciolos putea scoate rapid din Codul fiscal al lui Ponta toate aberatiile care vor aduce Romania in situatia Greciei economic si a Rusiei ca libertate. Cand un presedinte e acuzat ca a semnat niste documente desi stia ca este un fals (ma refer la cumpararea acelei case pierdute de Iohannis) ce faceti? Sustineti acest individ ca sa vedeti cum va pleaca copiii din tara? In 2016 veti vedea USL cum se instaureaza sub brava conducere al lui Ciolos, un mare oportunist, pe intreaga Romanie. Apoi, veti vedea ca iar ati votat gresit...Dupa 10 ani...
        • 0 (0 voturi)    
          parlamentul e de vina (Luni, 11 ianuarie 2016, 14:31)

          mariana [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Ciolos nu poate scoate nimic din codul fiscal fara aprobarea parlamentului..., nu guvernul ci parlamentul nu doreste sa voteze schimbarile din codul fiscal, cat despre casele d-lui IOHANNIS, mai ramane de vorbit; iar copiii pleaca din tara de 15 ani nu de ieri, cu respect
    • +15 (17 voturi)    
      timpul e moka pt functionarul roman (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:18)

      LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui Robert M

      De ce sa nu producem mai multe hartzoage ?
      Creste oferta de posturi de contabile, deci economia creste , toata lumea castiga.
      Asta bonus pe langa problema liberatatilor individuale.
      • +1 (1 vot)    
        Pai nu a promis ilici? (Joi, 31 decembrie 2015, 9:32)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

        Nu promisese ion ilici ca va crea un milion de locuri de munca? Iata ca, treptat-treptate, isi indeplineste promisiunea!
    • -18 (28 voturi)    
      Nu ma deranjeaza deloc! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:49)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Nu am in banca decat sume modice, provenite din micile economii, asa ca nu ma deranjeaza deloc acest control.
      Cine se stie cu musca pe caciula, bineinteles ca ...
      • +31 (31 voturi)    
        nici eu n-am bani (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:42)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        dar de ce sa se uite orice marlan in saracia mea ??? unele informatii pot fi folosite, in mod ilegal, spre a fura, spre exemplu, afacerea cuiva. nu tot asa faceau derbedeii de la garda financiara care atunci cand o firma incepea sa mearga, se duceau sa vada care este afacerea, ca sa o copieze si ei, prin interpusi???? sa se uite in cont, dar cu mandat de la judecator. de ce sa fiu la cheremeul unui ciuri-burli, sa fiu controlat de un ciurli-burli ???? si asa, in momentul de fata ANAF iti ia ce bani vrea din contul tau (alt abuz monumental). indiferent daca a gresit functionarul lui sau nu, se napustesc asupra conturilor si iti iau bani. daca ai 4 conturi, ti-i iau de patru ori. si cand mergi sa ti-i dea inapoi, te sfatuiesc sa astepti pana cand datoriile viitoare vor acoperi ce au luat deja. cum poti sa iei bani din contul cuiva fara hotarare judecatoreasca ?? Asta se intampla doar in statul bananier Romania. uitatul in conturile mele si luatul banilor fara hotarare judecatoreasca sunt niste marlanii financiare ale unor comunisti care inca mai conduc statul roman.
        • -13 (17 voturi)    
          executare silita (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:45)

          stela [anonim] i-a raspuns lui cartofil

          Daca ai 4 conturi cu bani in ei de ce nu-ti platesti datoriile la timp ca sa fii executat silit? Nu ANAF- ul a facut legea. El doar o aplica altii sunt ce ce au votat-o, sariti la gatul lor in faza de proiect si nu dupa ce devine lege!
          • 0 (0 voturi)    
            Asta nu înțeleg românii.Unde-i vina. (Joi, 31 decembrie 2015, 9:22)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui stela

            Sau poate nu vor să înțeleagă.Toți trebuie să respecte legile.Și ANAF.și Guvernul Cioloș și să sară la gâtul parlamentarilor care fac legile.Nici Johannis nu poate face ceva ce nu-i legal.Trebuie înțeles că nu mai suntem în //ȚARA LUI PAPURĂ VODĂ//.Sau dus timpurile când Papură Vodă dispunea.Ultimul reprezentant al lui Papură Vodă a fost Ponta.Acum,oricine are o nemulțumire,trebuie să inițieze o propunere legislativă și să o depună la Parlament.Să vedem cât de responsabili sunt parlamentarii noștri și interesați de problemele românilor.
        • 0 (0 voturi)    
          - (Joi, 31 decembrie 2015, 11:46)

          rania [anonim] i-a raspuns lui cartofil

          daca ii dati in judecata castigati. cativa avocati au castigat un process impotriva pentru ca le-au fost transmise informatii de genul acesta catre anaf si casa de asigurari de sanatate. legea mi se pare neconstitutionala. dar de trec numai acest gen de legi. cele cu adevarat in favoarea cetateanului sunt retrimise sau se renunta la ele. si eu am ramas cu o suma modicala o singura banca(si pe aceea vreau sa o scot pentru ca mai mult pierd) dar daca se folosesc cumva de informatiile mele personale fara mandate e vai de ei. mie nu mi-e frica sa-i dau in judecata pentru drepturile mele.
      • +2 (4 voturi)    
        bineinteles ca ... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:48)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        plimba banii prin lumea larga ca si ieri si maine si poimaine . . . .
      • +6 (6 voturi)    
        ha (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:55)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Dar cand o sa-ti creasca comisioanele bancii o sa faci gat. Ca bancile vor pasa costurile suplimentare la clienti, nu?
        • 0 (0 voturi)    
          Evident! (Joi, 31 decembrie 2015, 9:34)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Pentru orice om cu IQ normal, este evident ca acele raportari vor genera costuri suplimentare, costrui ce vor fi suportate nu de banca, nu de Stat, ci de client!
      • 0 (10 voturi)    
        Bine (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:08)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Atunci emigreaza in Rusia.
  • +33 (39 voturi)    
    Sugestie (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:09)

    CititorulComentator [utilizator]

    Sa raportati si de cate ori folosim hartia igienica, de cate ori deschidem un sul nou si cand se termina sulul, daca vor, le trimitem si mostre!
    • +30 (30 voturi)    
      dosar (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:55)

      m [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Acum vreo 40- 50 de ani aparuse pe piata romaneasca hirtia igienica importata din China. Era mai fina si avea doua straturi. A aparut imediat un banc. Cica al doilea strat (a doua foaie ) trebuie pastrata la dosar.
      • +3 (7 voturi)    
        :) (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:10)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui m

        Bun asa, totul e pregatit deja :) lol
    • +6 (6 voturi)    
      "CU NOI PUTETI PACALI FARA PROBLEME FISCUL ! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:23)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      CUMPARATI HARTIA IGIENICA ZEWA !" CititoruleComentator, din cauza asta nu o sa ai dreptul sa folosesti hartie igienica zewa ; are sul care se topeste in apa, motiv pt care nu se va putea tine o evidenta exacta in ceea ce te priveste. Nu poti sa pacalesti fiscul.
  • -11 (29 voturi)    
    procedura normala (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:12)

    burebista [anonim]

    procedura normala in majoritatea tarilor. asta nu va reduca insa prea mult evaziunea fiscala. evaziunea va fi redusa abia cand statul va avea curaj sa supere atat industria bancara, cat si cetatenii. cum? in prima faza sa reduca prin lege comisioanele aberante pe care le platesc comerciantii care accepta plata cu cardul catre banci. la noi sunt intre 2 si 4%. polonia de ex le-a redus prin lege la 0.5%.
    Eu le-as reduce la 0,2% daaar...aici vine partea care ar supara populatia: as retrage toti banii lichizi si as face plata doar cu cardul. Asta ar duce la reducerea substantaiala a evaziunii, ceea ce ar permite o relaxare fiscala. Mai sunt si alte efecte pozitive colaterale: ar disparea cersetorii, drogurile s-ar vinde mult mai greu, si aproape imposibil catre minori.
    Stiu ca mi se va spune despre batrani. Chiar nu cred ca ar fi o problema pt ei. Poate acum le e greu cu cardul, ca e lung porcesul de scoatere a banilor din bancomat. Dar cu o astfel de masura nu s-ar mai scoate bani, s-ar plati doar la magazin. Si credeti-ma ca tanti floarea, care a trecut prin o gramada de schimbari monetare, s-ar adapta rapid.
    Daca nu, macar cateva categorii sa fie exclusiv cu cardul. De ex cluburile. Sau cumparatul masinii (sa ai pe langa contract si extrasul bancar prin care ai platit. prea multa evaziune se face in domeniu.
    • +17 (23 voturi)    
      Habar nu ai!! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:23)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Secretul bancar este sfant!!
      Specificat in constitutiile moderne: Germania, Marea Britanie, Austria, Franta, etc.
      Nu are voie mujicul de la ANAF sa stie ce am si cat am si ce fac.
      Astea sunt accesate doar cu mandat in unele tari, dar Austria- singura tara care a mai ramas de altfel, caci inclusiv Elvetia a cedat la insistentele SUA- nici macar cu mandat nu da voie!!
      In Austria au acces la date doar daca esti condamnat definitiv!
      Nu e normal ca totul sa fie practic public!!
      Astazi mujicul de la ANAF lucreaza ici- lucreaza colo-dar el poate sa salveze date, sa transmita date, sa vada ceea ce nu e de vazut!!
      • -8 (16 voturi)    
        aiurea. (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:14)

        burebista [anonim] i-a raspuns lui Stef_and

        in tarile alea fiscul stie tot ce misti. In anglia se punea problema la un momentdat chiar ca toate salariile sa treaca pe la fisc, si fiscul sa retina taxele si sa vireze banii catre angajati. cauta sa vezi ca siur gasesti. nu a trecut legea, dar e un exemplu de cat de departe vor alte state sa mearga. asta cu raportatul inchisului conturilor e fix pix, e valabila peste tot.
        • +11 (11 voturi)    
          "Se punea problema" e o inepție de-a ta (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:56)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui burebista

          În buna tradiție comunistă, orice aberație din mass-media occidentală o poți invoca în sprijinul unei măsuri legale luate în România.

          Până și legea din 2006 privind introducerea cărților de identitate a fost abrogată în Anglia în 2010, dar unul ca tine va pretinde că ”s-a pus problema”. S-o fi pus problema, dar a fost respinsă, spre deosebire de abuzurile autorităților din România, care se aplică efectiv.
        • +6 (6 voturi)    
          Si eu imi pun problema... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:10)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui burebista

          ... daca gindesti. Si eu pot sa-mi pun problema sa ies pe strada sa dau in cap la oameni. Asta nu justifica nimic, si nici nu-mi da dreptate.
    • +18 (20 voturi)    
      Aberezi, cred ca esti Gelu Diaconu... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:27)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Este o procedura care nu exista in nici o tara civilizata. Tranferurile de sume mari se raporteaza (sa zicem un 10.000E) dar nimeni nu se uita cate perechi de ciorapi ti-ai luat sau ce fel de chiloti preferi. Si in nici o tara civilizata (Europa, SUA, Japonia) nu-ti ia nimeni banii din cont cand vrea el, cum face ANAF-ul la noi, fara sa aiba hotarare judecatoreasca. Chiar daca iti calculeaza gresit impozitele, asa cum vor muschii lui, dupa aceea ANAF-ul iti umbla in conturi, in salariu, sI-ti ia banii pe care considera el ca ii datorezi, nu suma pe care trebuie sa i-o dai dupa lege (si daca nu va intelegeti, apelati la justitie, ANAF nu este si judecator - dar asa se comporta acum). Dar, surpriza, ANAF NU ESTE IN STARE SA-I IA BANII LUI VOICULESCU. Probabil pentru ca nu stie ce bani are in conturi !!!!!!!!
      • +3 (3 voturi)    
        care conturi?.. (Joi, 31 decembrie 2015, 10:19)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        daca vrei sa scapi de ANAF iti trebui doar un amarat de cont in alta tara europeana. platesti comisionul de transfer valutar (1-2-3%) la fiecare tranzactie la comercianti si cam atat. sunt tari in care poti sa-ti deschizi un cont surprinzator de usor.

        masurile luate de ANAF denota o lipsa clara de profesionalism si/sau intentie de reducere a evaziunii fiscale. mai mult dam pe salariul si masina inspectorului care verifica bonuri la covrigarie decat castigam daca ala isi inregistreaza toti covrigii. intre timp tot DNA ii salta pe astia cu rambursari ilegale de TVA de zeci si sute de milioane de lei..
  • +15 (19 voturi)    
    De unde are Gelu Diaconu bani de hotel? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:19)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Asta as vrea sa stiu.
    • +16 (16 voturi)    
      Bugetarul cu hotel in buricul Bucurestilor... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:53)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      vrea sa stie cati bani castig si cum ii castig. Cine stie, mai descopera vreo idee si-si mai cumpara un hotel. Inteleg ca banca sa raporteze ANAF intrarile peste 10.000 E spre exemplu, se face si in tari civilizate, dar oricare neica nimeni sa-mi acceseze contul si sa vada cum imi obtin si cum imi cheltui banii?? Ganditi-va ce se va intampla in oraselele mici, in fiecare se cunoaste cu fiecare, cand niste tate cu fundul mare de la ANAF vor afla ce si-a cumparat X sau Y si vor incepe sa imprestie in tot orasul. O idee idioata, copiati legislatie din Germania spre exemplu. Unde ANAF-ul lor nu are voie sa umble si sa ia un cent din contul unui cetatean daca nu exista hotarare judecatoreasca, nu ca in RO, unde daca vreo ametita de la ANAF iti greseste taxele, te trezesti cu banii luati din cont, fara sa astepte sa contesti greseala si sa o lamuresti. D-apoi sa mai existe si o horarare judecatoreasca.
      • +7 (9 voturi)    
        Nu sint de acord nici cu cei 10.000 (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:12)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        De ce nu 1.000 sau 100.000 sau e la N? Cine a stabilit o limita arbitrara? Legea trebuie sa fie corecta si in folosul societatii. Nu sa aiba grija sa nu le scada curul alora de la ANAF & co. Verificare evaziune fiscala ca peste tot: a aparut o vila? s-a cumparat un Fierari? Ala e triggerul. Nu ca mi-am facut eu cont ca m-a obligat patronul.
        Nemaivorbind despre ce ajung datele noastre personale in foxpro 2.6 la anaf, de unde numai daca nu vrei nu le iei.
        • +1 (1 vot)    
          nu se poate asa cum spui! (Joi, 31 decembrie 2015, 9:44)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui ac

          Multe din vilele acelea "nu exista", nu numai ca nu-s declarate la Fisc, dar nici nu au autorizatie de constructie, deci pentru Stat, sunt invizible.
          Cu contul, ai dreptate, la noi la firma din 2004 s-a decis sa primim salariile pe card, si nu exista nicio alternativa.
          Faza cu FoxPro 2.6 este tare, imi amintesc cu nostalgie de perioada 93-99, cand lucram in Foxpro!
      • 0 (0 voturi)    
        Dumnealui nu! (Joi, 31 decembrie 2015, 9:41)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Este evident ca bugetarii vor fi exceptati de prevedereile aceste legi, nu are sens ca Statul sa ia bani de la el insusi!
        Cei care lucreaza la Stat nu trebuie sa spune ce bani au in banci si de unde provin acestia, numai cei ce desfasoara activitati productive au obligatia raportarii.
  • -16 (26 voturi)    
    Perfect... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:19)

    Anonimi [anonim]

    Agenda Jew World Order continua... Toti cei care ating Dzeul Suprem (Banu') trebuie sa fie cunoscuti si urmariti! Tare de tot! Statul Politienesc impus de judeo-masoni se apropie de implinire! Romani, sunteti mintiti in fiecare zi a vietii voastre! Iesiti din aceasta hipnoza in masa si incepeti sa va AUTOGUVERNATI! Lacustele Internationale sug din seva voastra in fiecare secunda a vietii voastre! TREZITI-VA!
    • +6 (12 voturi)    
      Dragi anonimi (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:08)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Anonimi

      Promit sa ne AUTOGUVERNAM daca incetezi sa te AUTOMEDICHEZI.

      Multumesc,

      Un Hipnotizat
    • +8 (12 voturi)    
      Ai dreptate! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:56)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Anonimi

      De vina pentru toate relele sunt numai evreii si biciclistii!
      • +6 (8 voturi)    
        Ba nu (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:13)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Si Basescu. Si fumatul in circiuma.
  • +13 (21 voturi)    
    Fisc totalitar (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:26)

    athos64 [utilizator]

    Daca expresia "stat totalitar" nu se mai potriveste realitatii romanesti de azi, cea de "fisc totatlitar" o inlocuieste cu succes. Cum este posibila o astfel de reglementare? Nu sesizeaza nimeni ca este un exercitiu de control judiciar la scara nationala?
  • +15 (19 voturi)    
    ... probabil .... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:35)

    cbogdan [utilizator]

    Probabil ca groapa din fundul curtii va fi un loc mai sigur si mult mai discret pentru pastrarea banilor/valorilor.
    • -11 (21 voturi)    
      daca ai facut banii corect (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:45)

      burebista [anonim] i-a raspuns lui cbogdan

      de ce i-ai ascunde? nu vad logica. pt ce s ascunzi ceva ce faci corect, niste bani pe care ai platit impozit. doar daca....nu l-ai platit. Ei vezi..."sa se confiste averilor hotilor care au furat", dar "nu cumva sa se afle ca si eu am furat, chiar daca mai putin".
      cam asta e mentalitatea.
      • +14 (16 voturi)    
        ca sa nu li se para unora ca ai gresit si (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:22)

        roman [anonim] i-a raspuns lui burebista

        sa te execute silit, sa iti popreasca conturile si sa iti dea dreptul legal sa contesti in instanta titlul eronat si executarea nefondata (nu nelegala).
        Toate, cu taxele de timbru aferente, la valoare.
        Vei constata astfel, pe pielea ta, cat de lung si costisitor este drumul sa incerci sa iti recuperezi banii, fata de cat de repde "te-au facut" ei !
        • -12 (14 voturi)    
          sigur ca da (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:00)

          burebista [anonim] i-a raspuns lui roman

          hai sa fim seriosi. motivul pt care multi sunt speriati de posibilittea ca statul sa afle ce trece prin conturile lor e ca unii au bani facuti din activitati extra. niste chirii nedeclarate, anumite profesii nu patesc deloc impozite (zugravi, electricieni, cei care iti fac mobila la comanda, in generla toti "mesterii").
          Altii dau meditatii, altii mai instaleaza un windows contra cost...sunt zeci de activitati impozablie, dar pe care nimeni nu le declara. acum merge, pt ca se platesc cu bani lichizi. dar mai devreme sau mai tarziu, poate peste 20, poate peste 40 de ani, banii lichizi vor disparea. ca vreti ca nu vreti, cum au disparut banii din metale pretioase vor disparea si banii lichizi. e mersul natural
          • +17 (17 voturi)    
            gresit (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:33)

            H0mbre [utilizator] i-a raspuns lui burebista

            Tu traiesti cu impresia ca cel care are ceva de ascuns a facut ceva ilegal.
            Te-ai gandit ca statul roman mai intai iti ia banii si apoi e treaba ta sa-i demonstrezi ca n-ai facut nimic ilegal? Si de multe ori nici nu reusesti, pt ca tot el face si legea?

            Si mai ales, tot el face si INTERPRETAREA!
            • +12 (12 voturi)    
              Ce sa ii mai zici (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:14)

              ac [utilizator] i-a raspuns lui H0mbre

              Mentalitate de militian. Ai cont, esti de vina.
      • +13 (13 voturi)    
        Da, sa se uite, dar cu mandat judecatoresc... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:04)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui burebista

        Sa fie cineva care sa analizeze daca este cazul ca un ciurli burli cu mintea cat nuca si facultatea la particulara sa intre in intimitatea vietii mele. Afacerile care se fac cu bani trecuti prin banca sunt, in mare majoritate, legale. Dar informatiile de acolo pot fi aur pentru unii. De exemplu, dl. Gelu Diaconu ar putea descoperi o afacere banoasa astfel incat sa-si cumpere si un al doile a hotel in Bucuresti, desi el este un simplu bugetar. Contul face parte din intimitatea unui individ. Daca n-ar fi asa, de ce nu s-ar lasa toate conturile le vedere, pe internet si fiecare s-ar uita la fiecare ????? Si de ce la WC-uri am mai pune usi??? Ca daca isi face vreun aurolac vreo injectie cu drog???? Respectarea intimitatii este un atribut fundamental al culturii europene si este greu sa priceapa acest lucru un taranoi care conduce, temporar, ANAF-ul.
      • +8 (8 voturi)    
        Da, sa se uite, dar cu mandat judecatoresc... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:04)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui burebista

        Sa fie cineva care sa analizeze daca este cazul ca un ciurli burli cu mintea cat nuca si facultatea la particulara sa intre in intimitatea vietii mele. Afacerile care se fac cu bani trecuti prin banca sunt, in mare majoritate, legale. Dar informatiile de acolo pot fi aur pentru unii. De exemplu, dl. Gelu Diaconu ar putea descoperi o afacere banoasa astfel incat sa-si cumpere si un al doile a hotel in Bucuresti, desi el este un simplu bugetar. Contul face parte din intimitatea unui individ. Daca n-ar fi asa, de ce nu s-ar lasa toate conturile le vedere, pe internet si fiecare s-ar uita la fiecare ????? Si de ce la WC-uri am mai pune usi??? Ca daca isi face vreun aurolac vreo injectie cu drog???? Respectarea intimitatii este un atribut fundamental al culturii europene si este greu sa priceapa acest lucru un taranoi care conduce, temporar, ANAF-ul.
      • +6 (6 voturi)    
        Stim ca nu o vezi, tot demonstrezi pe articolul as (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:13)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui burebista

        Ca NU E TREABA TA DATELE MELE PERSONALE? Ce parere ai?
  • +9 (13 voturi)    
    lista cu cei ce cumpara hartie igienica pe cind? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:37)

    mnicku [anonim]

    ..
  • +4 (12 voturi)    
    ciolos ii zicea ...re nastere (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:09)

    nash pandelica [utilizator]

    guvernul tehnocrat spre ..democratia originala, a celui impuscat....

    cu masinile de scris, cum ramane, si ele trebuie declarate ?!
  • +6 (16 voturi)    
    guvernare cum va doriti (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:44)

    gazuldebasist [utilizator]

    Big Brother, hein? Atunci o sa ma supun, dar rog Fiscul sa ma pupe undeva...dar gentil, sa nu ma gidile! Asta vreau eu de la statul in care traiesc, la anul! Si mai vreau ceva: scoateti-l de la bulau pe pisicherul escroc Horica integritate mica fiindca ideea lui mergea in aceeasi directie, tot natul sa depuna declaratie de avere la fisc!
  • -6 (14 voturi)    
    deci vreti sa traiti ca in vest... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:11)

    burebista [anonim]

    dar fara masurile din vest. ghici ce....nu se poate. daca va duceti in Anglia nu va mai plangeti ca vai, stie statul tot ce fac. nu, aia sunt civilizati. in schimb voi nu, voi vreti sa traiti cu regulile din romania, dar nivelul de trai din Vest.
    fiecare are ceva de ascuns. un zugrav n-ar vrea sa stie statul cat castiga el, sa nu cumva sa-i puna impozit, dar vrea de la stat drumuri bune, scoli performante, spitale dotate. la fel si un electrician. si un dealer de masini, si un buticar. dar toti vor servicii ale statului la nivelul din vest.
    In Elvetia stie statul si ce cumperi de la magazin. Dar aia o duc bine. Voi vreti sa traim ca in elvetia, dar fiecare sa aiba portite sa evita plata taxelor.
    Sigur....veniti cu din alea cu "controlul evreilor" cum zicea unul mai sus. sa stiti ca si ceva reptilieni sunt implicati :)))
    Sa curga dislike-urile....
    • +9 (15 voturi)    
      Da sigur (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:18)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Ca se si folosesc banii cum trebuie, de-aia are DNA-ul treaba cat pentru 10 ani de acum incolo. Vorbim de sute de milioane de euro sifonate...si astia vor sa introduca gestapo tocmai pe pulime...

      Zugravul x darama Romania nu marirea aiurea de salarii, pensiile speciale, lipsa de investitii in infrastructura si mafia care ne guvernaza.

      Felicitari!
      • -7 (11 voturi)    
        confuzi lucrurile (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:07)

        burebista [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

        daca nu se folosesc banii cum trebuie nu inseamna ca trebuie permisa evaziunea fiscala. nici zugravlui nici parlamentarului. daca nu se guverneaza tara cum trebuie....vino si construieste o alternativa.
        dar mentalitatea asta, sa evitam toti plata taxelor ca si-asa nu sunt bine administrate e o prostie crasa. nu. trebuie sa facem in asa fel incat sa plateasca toti, si zugravul si parlamentarul, pt ca astfel vom plati procentual mai putin, si sa face in asa fel incat banii colectati sa fie mai bine administrati. sunt 2 lucruri diferite, dar greu de pus in practic intr-un popor cu mentalitate ca a ta
        • +7 (9 voturi)    
          Pai tocmai de aceea (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:55)

          CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui burebista

          "Liderii" nostri ar trebui sa dea un exemplu...deocamdata parlamentul e sursa cea mai mare penali, hoti si evazionisti.

          Deocamdata nu se doreste o alternativa, altfel strada nu se oprea la cateva zile dupa ce a plecat Ponta si au facut chipurile schimbari...

          Sunt de acord cu dvs., asa ar fi corect, dar deocamdata unii sunt mai egali decat altii.
    • +5 (7 voturi)    
      ? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:25)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Fix Elvetia ai gasit s-o dai exemplu? Cei mai secretosi, abia in ultima perioada au mai relaxat secretul bancar, fortat, nu de buna voie. Si nu stie statul ce cumperi de la magazin, nu mai zic cat sunt de paranoici destui dintre ei, multi refuza cardurile de fidelitate, de ce sa stie aia de la magazin ce cumpar eu. Prefera sa plateasca pretul intreg la ... hartie igienica, tot a fost data drept exemplu mai sus.
      Pe mine nu ma deranjeaza raportarea asta.
    • +12 (12 voturi)    
      Tarabostes, (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:12)

      camasa_neagra_la_gat [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      draga ti-am dat + insa...ai uitat sa specifici ca statul roman nu este ca cele pe care le amintesti, statul roman cheltuie mai mult dde 50% din banii incasati intr-un mod foarte secretos si foarte neperformant. Sa faca primul pas statul roman si sa cheltuiască banii transparent si foarte performant si apoi DA sa imi ceara si mie sa procedez transparent.
  • +16 (18 voturi)    
    Ei bine, nu (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:26)

    OzzyO [utilizator]

    Știrea nu a fost publicată azi, pentru că acum a aflat hotnews de ea, ci pentru că de-abia acum a fost dat ordinul final de către Anaf. Adică au dat pe 29 decembrie că vor de la 1 ianuarie. Ca programator care se ocupă de raportările unor bănci, nu pot decât să le doresc celor de la Anaf un final de an la fel de relaxat ca al nostru. La mulți ani, tovarăși!
    • -12 (14 voturi)    
      mai citeste legea (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:33)

      burebista [anonim] i-a raspuns lui OzzyO

      ca de obicei unii comenteaza fara sa stie ce. nu-ti afecteaza cu nimic finalul de an. prima raportare se face la 31 martie.
      • +12 (12 voturi)    
        Lol (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:42)

        OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui burebista

        Tu fiind cel mai bun exemplu :))) Adică eu îți spun că lucrez în domeniu și toate băncile sunt în alertă că trebuie să raporteze din prima zi lucrătoare a lui 2016, dar tu știi mai bine.
      • +9 (9 voturi)    
        ... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:15)

        Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui burebista

        Ai dreptate, Ca de obicei unii comenteaza fara sa stie ce.
        Schimbarile in bazele de date, programe, comunicatii. retelistica necesita timp si teste. Si nu vorbesc numai de sistemele bancilor ci si cele ale ANAF-ului. Unde crezi tu ca vor prelua atatea date. Ca sa intelegi ce inseamna un sistem informatic facut cu picioarele de catre Statul Roman, uita-te la cel cu cardurile de sanatate care mai mult e offline decat online.
  • +5 (15 voturi)    
    ... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:27)

    Sarmis [utilizator]

    Sa le spuna cineva astora de la ANAF, ca poate nu-i duce capul...
    Daca s-ar ocupa de prostitutie ar castiga chiar mai bine... Eu as fi gata de exemplu sa-l platesc pe Diaconu pentru astfel de servicii.
  • -4 (14 voturi)    
    Foarte bine! Scuzati, am gresit, FOARTE BINE! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:34)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Sa ma controleze si pe mine, n-am nimic de ascuns, am platit si paraplatit statul pentru banii mei din cont!
    Inca o data: FOARTE BINE! Sa ii controleze si sa faca ANAF comparatie taxe platite versus venit in banca si unde este discrepanta SA LE CONFISTE!
    Si sa nu o mai vad pe Udrea sau pe Voiculescu in inchisoare: sa ii vad liberi dar faliti cu PREJUDICIILE PLATITE! Sa-i vad cum o iau iar de la zero !
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:27)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      N-ar lua-o de la zero, sigur s-ar gasi o matusa/verisoara sa ii imprumute cu o mica suma de bani pentru a porni o afacere.
      • +2 (4 voturi)    
        Ai dreptate. (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:01)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Dar ma supara foarte tare ca accentul se pune pe bagatul in inchisoare si nu pe recuperarea prejudiciului!
    • +6 (8 voturi)    
      Esti sau un pensionar... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:17)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      sau un bugetar ratat, sau un militian sau securist in retragere. Pariezi ca nu ai castigat nici macar un leu punandu-ti mintea la contributie, ai fost doar salariat si acum esti tot asa sau pensionar. Nu te-ai chinuit sa faci niciodata plus valoare in Romania, sa sustii milionul si jumatate de bugetari si cei 5 milioane de pensionari ci esti unul dintre ei. Daca ai fi avut macar un chiosc la colt de strada sau ai fi facut taximetrie, sau ai fi incercat sa incropesti cea mai mica afacere sunt sigur ca ai gandi cu totul altfel si ai descoperi ca sunt o mie de motiva ca orice neica nimeni sa-si vare nasul in contul tau. Pentru ca o sa se uite in contul tau unul din cei un milion de bugetari si principalul lui scop va fi de a gasi informatii care sa-i aduca lui, personal, un castig. Ce castiga statul il doare fix-pix undeva.
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:09)

      Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      N-ai inteles nimic.

      Daca ANAF vrea sa-ti dovedeasca ca nu ti-ai platit taxele e foarte usor. Ai pastrat de exemplu toate chitantele si facturile din ultimii 5 ani?
  • +1 (9 voturi)    
    aici la marginea imperiului, (Miercuri, 30 decembrie 2015, 15:32)

    nikolai nikolaievici [anonim]

    nimic nu e ca in imperiu !
    Fiscul nu este ca un fisc;
    Lucratorii de la Fisc, nu sunt ca lucratorii de la fisc
    Legea fiscala nu este ca o lege fiscala
    Regele nu este un rege
    Neamtul din capu' tarii, nu este n neamt ; e sas.
    Judecatorii nu sunt judecatori.
    Procrurorii nu sunt procurori.
    Serviciile nu e servicii .
    Judecatie de administrativ fiscal nu au legatura cu nici o judecata de administrativ fiscal
    .....................
    Uitasem, nici contribuabilii nu sunt ca niste contribubili
    Masuri speciale, pentru o fauna speciala, intr-o tara speciala, aflata la marginea imperiului.
    Pana si ucazurile ajung greu... si cam deformate .
  • +11 (11 voturi)    
    ! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:37)

    Kpriciu [utilizator]

    Fiscul sa raporteze poporului roman, la zi, cat recupereaza de la politicienii condamnati definitiv din prejudiciul adus statului!
  • +6 (6 voturi)    
    Banii negrii... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:49)

    Sceptic [anonim]

    nu se pun la banca. Masura asta este o noua dovada de neprofesionalism si de doriunta de a supara pe cei de buna credinta. Daca s-ar impune ca toate platile peste cca 100 lei sa se faca cu cardul sau prin banca (nu peste 10000 euro), atuci ar fi mai putine fraude fiscale. Cum bine scria cineva, banii dati manelistilor la nunti nu ii contabilizeaza nimeni. Daca se va aplica masura de a cerceta veniturile/impozite ale celor ce afiseaza un lux disproportionat cu veniturile declarate, poate ca evaziunea fiscala ar fi mai mica.
  • +14 (16 voturi)    
    ANAF (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:44)

    Snow [anonim]

    Muistii astia care se cred stapanii tarii s-au saturat sa 'bajbaie' dupa banii nostri trimitand popriri la 40 de banci, vor sa stie exact unde ne tinem banii sa mearga tintit sa-i insface. Sper sa intervina Curtea Constitutionala macar sa-i opreasca, ca de la Avocatul Poporului n-am sperante.
  • +11 (13 voturi)    
    Sah mat (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:54)

    Heruvim [utilizator]

    Atat timp cat niste functionari de la stat au acces la tot ce cumperi si platesti ca si informatie, au acces integral la viata ta. In plus, pot sa iti blocheze pentru orice vor ei conturile (legea le da voie si daca SUSPECTEAZA ca ai facut ceva rau - oricine poate suspecta).

    Nu e vorba aici de plata taxelor corect. Este vorba de controlul integral al individului.

    Multa lume se bucura. Garanteaza cineva ca actuala ordine a lucrurilor, actualele legi sau actualii mai mari sunt buni/bune pe vecie?

    Daca dintr-odata totul se duce dracului? Mai poate cineva sa zica macar MAC in fata noii puteri? NU - pentru ca te controleaza total.

    DA pe tine, omul cinstit care poate ai de gand sa o pui de o revolutie odata... Sa te vad ce revolutie mai faci cand ramai falit dintr-o apasare de buton.

    Pe de alta parte, comertul la negru va gasi intotdeauna cai de a exista pentru ca pur si simplu nu poate fi complet eradicat. Din motive.
    • +7 (7 voturi)    
      Cu hotii care sunt la putere din 89 incoace (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:58)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Nu e garantat nimic in folosul cetateanului.
  • +11 (13 voturi)    
    asta este legea creata pe genunchi? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:47)

    Genu [anonim]

    de infractorii: Vilcov si ex-min. de finante Orlando?
    Dar de ce nu se controleaza la momentul actual toate tranzactiile bancare mai mari de 5000 Euro/per tranzactie intre 1989(inclusiv) si 2010?
    Ati ras/sters de pe fata pamantului toata industria si fabricile tarii in mod "legal" cu legi si ordonante date tot de voi; ati supt banul capsunarilor din Spania si Italia care nu au platit impozite in tarile unde au castigat banii. Ati papat banii lor si v-ati ridicat cartiere rezidentiale(de 2 bani) iar depozitele de materiale de constructii au supt banii lor ca acum sa ii controlati mai ceva ca inainte de '89.
    Comunism electronic, nimic nou la orizont.
    Sila!
    Apropo aia care bat din usa in usa sau de pe la birourile fiscale sa nu aiba facultatea terminata la privat si examene luate cu CD-ul de subiecte cunoscute/platite.
  • +10 (10 voturi)    
    O noua societate, o noua Securitate (Miercuri, 30 decembrie 2015, 21:31)

    Dedalus [anonim]

    Exista deja un system de raportare - cel destinat combaterii spalarii banilor. Acela este facut cu cap, in sensul ca sunt culese doar date relevante si nu toate deschiderile si inchiderile de cont (ce or fi vraqnd sa faca cu datele astea, chiar ca nu imi dau seama, mai ales ca sunt miliarde de astfel de miscari in cazul conturilor de depozite...).

    Cred ca este o dublare nenecesara a acelui system, fara o justificare reala.

    Intr-adevar, este un atentat la viata private, in sensul ca oricand datele culese pot fi folosite pentru scopuri total straine combaterii evaziunii fiscal. Se vor culege si depozita date care, ajunse in mana unuia cum a fost Hoover, vor reprezenta mijloace excelente de santaj si de dobandire a puterii pe cai oculte.

    Fiscul nu are decat sa faca un protocol cu Oficiul pentru prevenirea spalarii banilor si asta este.
  • +2 (2 voturi)    
    Codul fiscal = legea big brather !!! (Joi, 31 decembrie 2015, 8:58)

    andreesanu [utilizator]

    Pe vremea lui ceasca era o taxa pe celibat = ai ?? sau nu ceva in pat !!!.
    A urmat chestia cu ascultatul telefoanelor big brather !!!
    apoi cand depuneai la banca niste bani trebuia sa declari sau sa dovedesti provenienta !!!,iar acum vor si stie si daca lichidezi un cont !!!.
    Eu le propun sa le puna romanilor un contor la cur !!!,un cip la ureche ca sa nu-l mai streseze pe amaritul de rand ,ca gusterii cei mar fix in pix ii doare de legi si de ANAF.
  • +2 (2 voturi)    
    interesant! (Joi, 31 decembrie 2015, 9:31)

    Crioan [utilizator]

    Inainte de 1989, CEC-ul afirma ca "garanteaza secretul depunerilor".
    Desigur, nimeni nu credea realmente asta, asa cum nu credeam propaganda comunista, cu "cea mia buna si cea mai dreapta dintre oranduiri", insa este de remarcat ca macar la nivel declarativ, numia depunatorul stia cat are pe livretul CEC!
    Acum cand suntem in Libertate, se stipuleaza prin lege ca bancile trebuie sa raporteze orice miscare!
    desigur ca pe baietii destepti asta nu ii afecteaza, oricun nu erau fraieri sa isi tina banii in bancile din tara, au si ei conturi in insulele Cayman, sau stau cu geamantanele pline de bani sub pat. Si in fond, DE CE sa tii la banca banii? Dobanda este derizorie, ba chiar real- negativa!
  • +3 (3 voturi)    
    acu' la spartu' targului, vreau sa aflu ca de la (Joi, 31 decembrie 2015, 11:30)

    Judecatoru' [anonim]

    01.01.2016
    - acesti oameni de la fiscu' lu' peste prajit vor avea salariul minim pe economie, avand in vedere ca nu mai sunt colectori de date si informatii, ci beneficiari, si eventual arhivari de date si informatii furnizate de catre altii ;
    - toti cei care vor contribui la erori, sa fie dati afara din magistratura, din fisc, din procuratura sau administratie si sa FIE PUSI SA PLATEASCA CONTRIBUTIILE LA CAS, la CASS, impozite si toate beneficiile (inclusiv diferenta dintre dobanda preferentiala si cea uzuala de la credite si primele pentru "recuperari" 10 - 20 %);
    - bancile vor creste comisioanele cu cel putin 1,7 % avand in vedere crearea unei noi structuri paralele - cu costurie si cheltuielile aferente ;
    - toti, dar absolut TOTI JUDECATORII care vor mai scrie in sentinte "nu are nici o relevanta ca nu a emis chitante sau dispoziit de incasare / nu a reflectat in contabilitate sumele de 15.000,00 si 50.000,00 lei, incasate in mana", sa se duca dracului din magistratura .
    Ori suntem o tara de prosti, curve, pesti si betivani ?
  • 0 (0 voturi)    
    deci... (Joi, 31 decembrie 2015, 14:03)

    liviu_ [utilizator]

    - pentru ca statu e incapabil sa prinda evazionistii, da legi prin care conturile mele sunt spionate (pe banii mei bineinteles ca doar nu e operatiune gratuita)
    - pentru ca statul (UE de fapt) e incapabila sa rezolve probleme cu arabii eu trebuie sa petrec revelionul de mana cu mascatu cu kalashu in mana, trebuie sa platesc mai multi bani pt SRI si armata (in loc de scoli, spitale etc), trebuie sa accept ca vorbesc la telefon in 3 s.a.m.d.

    si lista poate continua!

    de ce trebuie sa platesc eu pentru incompetenta statului?!
    nici macar nu stiu cat este incompetenta si cat premeditate... pentru ca aceste legi orwelliene par sa le convina de minune...
    PS: propunere pentru 2016: sa invintam urmatoarele ministere: Ministerul Pacii, Ministerul Indestularii, Ministerul Adevarului si Ministerul Dragostei
  • +1 (1 vot)    
    ciolos=ponta=basescu=johanis=ceausescu (Joi, 31 decembrie 2015, 14:06)

    parlamentarul cel fara de moarte [anonim]

    nu stiu citi ati prins vremurile lu ceausescu,dar astea sint 100% la 100% identice cu ale impuscatului...ala macar era dictator declarat...noi romanii avem dreptul de a ni se asculta telefoanele,de a ni se confisca banii (fireste de aici sint exclusi smecherii statului si aia care stau cu mina intinsa,respectiv statul),avem dreptul de a plati angajatii statului cu salarii si pensii uriase.avem dreptul de a sustine bugetele aparatelor de represiune (sri,politie.)care se maresc ametitor de la un an la altul....frate da ciolos asta a cui marioneta mai este?eu sint satul de democratia asta,oare nu pentru asa ceva l-am impuscat pe ceusescu?....a nu se intelege ca nu sint de acord ca cei ce fac tot felul de potlogarii sa nu rasunda...dar o sa vedeti ca deasupra acestor reguli o sa se catere niste smecheri,care oricum nu vor raspunde ,mai apoi o sa subjuge aceste reguli si DICTATURA e gata...voi veti avea dreptul sa stati cu beregata sub piciorul asa zisului stat..
  • 0 (0 voturi)    
    unde-i secretul bancar ??? (Joi, 31 decembrie 2015, 15:14)

    andreesanu [utilizator]

    Cum infractori si informatori sunt infiltrati in toate structurile administratiei de la A-Z vor rasufla detule privind conturile unora ,tranzactiile etc ,informatii utile pentru clanurile interlope cit si pentru bahdele de hoti.
  • 0 (0 voturi)    
    asta este (Joi, 31 decembrie 2015, 20:38)

    gopo111 [utilizator]

    ca bancile sa poata sa mearga dupa cei ce iau credite, asa v-or stii orice ai in account si te v-or lasa fara bani imediat, legea e facuta sa para ca bnr vrea asta dar se pare ca e data cu dedicatie pt toate bancile care dau credite, sa isi retraga bani lumea din banci sa ii vezi atunci pe hoti


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri