Liviu Dragnea i-a cerut lui Dacian Ciolos sa amane pentru 2018 reducerea TVA si sa nu elimine taxa pe stalp

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 13 decembrie 2016, 13:58 Economie | Finanţe

Liviu Dragnea si Dacian Ciolos
Foto: Agerpres
Presedintele PSD, Liviu Dragnea, afirma, intr-un interviu, ca a discutat cu premierul Dacian Ciolos si i-a cerut acestuia sa analizeze posibilitatea amanarii pentru 1 ianuarie 2018 a reducerii TVA cu un punct procentual.

"Sigur, i-am spus domnului Prim Ministru ca noi vom aplica strict Programul de Guvernare prezentat in timpul campaniei electorale si in acest sens i-am solicitat sa analizeze posibilitatea prorogarii pentru un an a unor prevederi din Codul Fiscal. Astfel, noi avem in program reducerea TVA la 18% de la 1 ianuarie 2018 dar in acelasi timp pastrarea actualei cote de 20% in 2017 deoarece  consideram ca reducerea doar cu 1 punct procentual a TVA-ului in acest an nu va aduce un avantaj nici companiilor dar nici consumatorilor", spune Dragnea, intr-un interviu pentru stiripesurse.ro.

UPDATE Dacian Ciolos lua in calcul aceste masuri inainte de discutia telefonica pe care a avut-o cu Liviu Dragnea, a declarat marti, pentru HotNews.ro, purtatorul de cuvant al Guvernului, Liviu Iolu.

Primul ministru "Ciolos ia in calcul prorogarile" deoarece "acest guvern isi doreste stabilitate si predictibilitate fiscala" si "va face totul ca acest deziderat sa ramina in picioare", a spus Iolu.

Acesta a mai precizat ca discutia telefonica a avut loc la initiativa lui Liviu Dragnea.

---------------

Liviu Dragnea se pronunta, de asemenea, impotriva reducerii accizelor la carburanti si a eliminarii taxei pe constructii speciale, asa zisa taxa pe stalp.

Ce spune Dragnea despre reducerea accizelor:

  • De asemenea, in ceea ce priveste reducerea accizei la carburanti constatam ca desi pretul petrolului la nivel mondial este la minime istorice, in Romania pretul la pompa este cel mai mare din UE si aici vorbim de pretul fara taxe, ceea ce mi se pare foarte greu de explicat. Asta ne face sa credem ca o reducere a accizei fara o discutie serioasa cu Consiliul Concurentei risca sa nu duca la o reducere a pretului pentru consumatorul final. Dupa ce vom rezolva aceasta situatie impreuna cu Consiliul Concurentei vom reduce accizele cu 6% de la 1 ianuarie 2018 conform Programului nostru de Guvernare.
Despre taxa pe stalp
  • Un alt punct al discutiei a fost legat de taxa pe constructii speciale care va trebui eliminata atunci cand marile companii din Romania vor intelege ca profiturile obtinute in Romania trebuie platite aici - ma refer la implementarea Directivei 1164 a CE sau alte masuri care vor fi aprobate astfel incat companiile sa verse impozitele in Romania daca ele se realizeaza aici.
Liviu Dragnea a precizat ca a discutat marti dimineata cu primul ministru despre unele "reglementari legislative care urmeaza sa fie prorogate, asa cum s-a intamplat in fiecare an precum si despre nivelul salariului minim pentru anul viitor".

"Am fost de acord cu ceea ce mi-a propus si sustin acest demers pe care-l consider responsabil. Am fost de acord cu propunerile privind amanarea aplicarii acestor masuri iar in ceea ce priveste nivelul salariului minim de anul viitor am convenit ca noul guvern sa aprobe acest nivel, noi mentinandu-ne prevederea din Programul nostru de Guvernare respectiv nivelul de 1450 lei", a sustinut Ciolos.

Liviu Dragnea afirma si ca "introducerea plafonarii CASS nu mai corespunde
" cu Programul PSD de Guvernare, care are in vedere "o reducere si o comasare a contributiilor pentru toata populatia si mediul de afaceri incepand cu 1 ianuarie 2018".

Noul Cod Fiscal prevedea, incepand cu 2017, ca baza de calcul a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) sa fie plafonata la cinci salarii medii pe economie, potrivit avocatnet.ro.

In finalul scurtului interviu, Liviu Dragnea il lauda pe Dacian Ciolos pentru faptul ca "s-a gandit in primul rand la stabilitatea economica a tarii pentru 2017 preferand spre deosebire de altii calea dialogului si nu aceea a unui conflict inutil".













Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

62425 vizualizari

  • +115 (117 voturi)    
    fuge pamantul (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:01)

    arkhadyan [utilizator]

    de sub picioare ca nu are bani cu care sa respecte promisiunile din campanie.
    • +57 (59 voturi)    
      exact ! (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:23)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui arkhadyan

      in saptamana dinaintea votarii am primit in cutia postala un fel de ziar de propaganda al psd, cu un caledar pe ultima pagina.
      indemna sa urmarim realizarea programului propus, pe calendar.

      iata, au inceput deja cu amanarile.
      peste patru ani, vor da vina pe guvernu' tehnocrat, greaua mostenrire, si vor mai cere inca patru ani sa realizeze programu' ala.:-)
      cam cum cerea si doftroiu de la primaria capitale, sa poata termina autostrada suspendata. :-))

      liviu dracnea premier !!
      spre noi culmi de demokratie si progressss !
      • -41 (45 voturi)    
        Ciolos e prost (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:14)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        daca joaca cum ii canta Dragnea.Ciolos si guvernul sau de impotenti se vede a fi fost alcatuit din persoane reprezentand grupuri de interese private care si-au facut niste jocuri.Ciolos insusi este un om slab fara idei si acum se vede slugarnic ca executa ordinele lui Dragnea.Daca ar fi un om puternic Ciolos o sa faca ce trebuie sa faca si sa nu il bage in seama pe Dragnea.Ciolos este si el un pitifelnic.Lipsesc oamenii politici puternici si cu dragoste de neam.Numai fanarioti.
        • -16 (18 voturi)    
          Acuma aflu ca Ciolos (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:58)

          Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

          l-a sunat pe Dragnea.Si i-a cerut voie Ciolos sa ii dea voie Dragnea sa nu dea OG Guvernul Ciolos care reducea TVA si elimna taxa pe stalp,Ciolos se grabeste sa pupe mana la PSD si sa uite de toate promisiunile lui.Promisiunile lui sunt pi pi .A lu Dragnea sunt mai valoroase.
          • +2 (2 voturi)    
            mai schimba si tu postul tv (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:49)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

            Esti intr-o realitate virtuala creata de televiziunile de partid si de stat... Mai da un search pe google, informeaza-te din mai multe surse. Sau macar foloseste-ti chestia aia de pe umeri si la gindit. Ce interes ar avea Ciolos ca in ultima luna de masuri nepopulare pentru 2017?!?
        • +18 (18 voturi)    
          De asta suntem condusi de Dragnea (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:28)

          v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

          Si am fost condusi de Iliescu, Vacaroiu, Tariceanu sau Ponta.

          Pentru ca o persoana cu adevarat responsabila, ca Ciolos, e considerat un prost.

          Noua ne trebuie populisti grosi, fara obraz, care sa ne minta frumos, care sa isi bata joc de finantele tarii, care sa ne inglodeze in datorii de 100% din PIB si mai sus, doar ca sa "se aleaga", cum zicea nenea Iancu.

          Nu ne trebuie unul ca Ciolos, care blocheaza majorarile aberante de cheltuieli publice propuse de PSD chiar in campania electorala. Nu ne trebuie unul ca Ciolos care e obsedat sa lase finantele publice in ordine, chiar daca discuta cu Dragnea pentru asta.

          Ciolos nu are ce cauta in politica romaneasca.

          Dar ceva imi spune ca dupa ceva ani o sa ne dam seama ce am facut.
          • +6 (10 voturi)    
            ciolos e un prost (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:07)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

            daca mergee pe telefon si nu'i cere lui dragnea sa ceara in scris.
            scripta manent, verba volant.
            ca cat de mincinosi sunt astia de la psd, anul viitor ar da fina pe ciolos, ar putea afirma chiar ca nu ei au cerue, c'a facut'o ciolos de capul sau.

            in scris, pune'i sa faca cerere...julien..:-)
      • +32 (36 voturi)    
        Ca sa fiu putin plastic, (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:36)

        aanciu [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Dragnea le-a transmis alegatorilor, inca din a doua zi de dupa alegeri, "Multa m.....e voua, ati fost prosti, ne-ati ales, sa fiti sanatosi ! Campania s-a terminat, sa ne intoarcem la ce stim noi mai bine !"
        • +1 (1 vot)    
          ... SI ROMANII NU SE INVATA ODATA!! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 11:55)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui aanciu

          Of, of!
      • +8 (8 voturi)    
        >>>>>>>>>>>>>>>> (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:07)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Calendarul.....

        http://i.imgur.com/qVhrH4T.jpg
        • +1 (1 vot)    
          exact (Marţi, 13 decembrie 2016, 22:08)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

          il tzin si'l urmaresc cu mari sperante ! :-))
    • +53 (57 voturi)    
      Atat a tinut minunea! (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:25)

      pirostritul [utilizator] i-a raspuns lui arkhadyan

      ...nici macar 3 zile! De acum, FOAME scrie pe noi! Noapte buna, Romania!
    • +36 (40 voturi)    
      Fraier ar fi Ciolos (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:38)

      IonescuIonel1 [anonim] i-a raspuns lui arkhadyan

      Sa le dea. Acum o saptamana - doua tipau tariceanu cu PSDisti: "Unde sund banii!! De ce nu dati banii? Ciolos are 4 miliarde care nu vrea sa le dea la populatie la oedinele Bruxelles...."
      Daca nu demasca demagocia o sa fie un zero in ochii mei. Si e contribuitor la spalarea pe creier a romanilor.
      • +4 (4 voturi)    
        Omeneste ar fi de inteles (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:30)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui IonescuIonel1

        Sa dea un sec, cum se zice la poker. Hai Dragnea, hai Taricene, scoateti banii!

        Dar nu cred ca o sa o faca, omul pare responsabil pana la capat si va face toate eforturile sa lase un deficit public acceptabil.
        • +5 (5 voturi)    
          mda (Marţi, 13 decembrie 2016, 18:43)

          ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          Responsabil si luat de prost. Presimt ca imediat cum ajunge PSD la guvernare o sa dea vina tot pe Ciolos ca nu au fost scazute taxele si ca ei nu au ce sa faca... deci si cu banii in caruta si cu rahatul lor aruncat pe Ciolos. Greu sa te lupti corect cu unii care joaca murdar, daca nu chiar imposibil
    • -3 (31 voturi)    
      ... (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:39)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui arkhadyan

      taxa pe stalp afecta RDS/Digi foarte mult.

      isi plateste "datoriile" din campanie.
    • +18 (18 voturi)    
      Pentru calsa mijlocie si mediul de afaceri! (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:27)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui arkhadyan

      Pai nu era lumea dezamagita de Ciolos? Ca nu vrea sa dea bani? Cum mai aruncau cu bani PSD si ALDE din parlament si Iohannis si Ciolos nu voiau, raii de ei? Nu isi largisera PSD-istii baza electorala "targetand" clasa mijlocie, electoratul urban si micii si marii intreprinzatori!
      Daca ati fost prosti si ati crezut PSD-ul dupa N runde de alegeri si minciuni, luati de-aici. Si nu-au trecut nici 2 zile de la alegeri!
    • +1 (1 vot)    
      Se verifica 18% din 2018, scrie in Program (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:28)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui arkhadyan

      Se poate verifica pe site. Ca si pana acum, daca ne isterizam pe lucruri fara multa credibilitate (si care pot fi verificate in doi pasi) ii vom face pe indecisi sa continue sa nu iasa la vot sau sa voteze stanga.
      Dreapta a castigat tot atatea voturi ca si stanga (asta daca-i creditam pe cei de la USR ca fiind de dreapta, lucru niciodata spus de ei). Doar ca dreapta-i divizata, fiecare urmarind alte prioritati (unii vor justitie cu orice pret, altii vor libertate, cu orice pret). Stanga va merge inevitabil spre cresterea coruptiei, e nevoie de o unificare a dreptei. Care sunt principiile unificatoare?
  • +80 (84 voturi)    
    pai nu erati voi aia care eliminau 102 taxe? (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:01)

    qwerasdf [utilizator]

    vreti sa va asumati voi meritele...
    sau nu mai aveti bani de pomeni....

    de ce nu i-ai cerut asta lui Ciolos cu 2 saptamani inainte de alegeri?

    na... ca sa vedeti pe cine ati votat.... ma refer la cei cu fara girusuri sau mai exact, cei cu suprafata creierului... un pic aplatizata
    • -25 (27 voturi)    
      si Ciolos de ce a acceptat? (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:39)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      asta ca sa vedeti ce ati votat, tot cu suprafata aia aplatizata...
      • +24 (26 voturi)    
        desi voi nu credeti (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:02)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        .. mai exista si oameni cu bun simt. Oricum 4 ani de PSD va fi un dezastru, Ce rost are sa le mai bage si Ciolos bete in roate ? Voiculescu a castigat alegerile si va iesi rapid din puscarie. Pesedisti anchetati sau la puscarie... va fi ceva SF de acum incolo. Priviti si aplaudati Parlamentul si Ministerul Justitiei. Nici nu stiti ce pierdeti.
      • +24 (24 voturi)    
        Ciolos a acceptat ... (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:11)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        pt. ca e onest si lucreaza dupa principii economice,
        nu-l intereseaza balamucul . Dar Dragnea de ce nu recunoaste asta si la A3 sau Romania TV ?! minciunile si defaimarile nu pot merge la nesfarsit....
        • +1 (1 vot)    
          La noi merg foarte bine minciunile si defaimarile (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:15)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

          Asa a castigat si inutilul USL si acum caraghiosul PSD. (nu merg la consultari, Ciolos te rugam nu taia taxele)
      • +12 (12 voturi)    
        Penibilule (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:48)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Bai, PSD-ul l-a acceptat pe Ciolos in 2015 (dupa ce Ponta a gasit un pretext sa iasa din schema).

        Datorita cioflingarilor romani (citeste votanti PSD) avand o majoritate mare, acest partid de interlopi poate si va putea face ce vrea!

        Deci, ce-ar fi sa-ti mai aerisesti neuronul PSD-ist putin?
      • +6 (6 voturi)    
        Si daca nu accepta, ce se intampla? (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:06)

        bdbd [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Dragnea facea altfel? Ciolos mai sta premier cateva zile. Dragnea va avea un premier al lui pana la sf. anului, sa-si puna in opera exact ce vrea, asa ca Ciolos nu are ce sa faca, de fapt.
    • -5 (17 voturi)    
      nu chiar... (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:40)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      taxa pe stalp afecta RDS/Digi si acum cerand asta isi plateste "datoriile" din campanie catre RDS.

      traiasca imbecilitatea PSD-ului...
      • +6 (10 voturi)    
        Digi24 ti se pare PSD ? (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:53)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        ca sa aiba PSD ce plati ?
        • -2 (10 voturi)    
          Digi24!!! (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:32)

          EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Impartialii de la Digi au dat in Ciolos cat au putut in aceasta campanie electorala.
          Numai daca ma gendesc la celebrul CTP care declara ca e o infractiune ca Ciolos face campanie electorala! Pai ce dracu sa faca oamenii politici in campanie electorala? Singurul care are ceva limitari este presedintele in rest prim-ministrii fac campanie electorala ca sa ramana in functie. E normalitate!
          • +9 (11 voturi)    
            Toti au dat in Ciolos la inceput, (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:11)

            bdbd [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

            unii au mai schimbat partitura dupa ceva timp, altii au continuat pana la capat. PNL-ul a dat in Ciolos pana n-a mai putut la inceputul mandatului. La sfarsit, si-a agatat imaginea lui Ciolos in panourile de campanie si si-a declarat iubirea fata de el. Era de asteptat ca electoratul sa nu se lamureasca ce a facut Ciolos intr-un an de premierat, marea majoritate a actorilor politici i-au facut anticampanie, inclusiv unii dintre cei care faceau pe prietenii lui.
        • -2 (4 voturi)    
          pai tocmai... (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:11)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          digi24 nu a analizat Evenimentele pe placul PSD-ului ( vezi Antenele ) si taxa asta era una care afecta foarte mult RDS, ca doar majoritatea cablurilor RDS sunt pe stalpi.
    • +9 (9 voturi)    
      Aia care au votat PSD-ul (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:34)

      midumi [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      ... habar nu au ce au facut si de aceste date tehnice, reducerea TVA +- un an :)
      Sa fim seriosi :)

      Suntem un popor de analfabeti (vezi rezultatele la bac) si asta se vede in felul in care suntem guvernati!


      Doar nu putem ca popor sa chiulim si sa copiem pe rupte la toate nivelurile .... dar, prin minune, olimpici internationali la matematica sa ajunca senatori :)

      Hai sa fim seriosi...
  • +66 (66 voturi)    
    :))))))))))))))))) (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:07)

    Io1234 [utilizator]

    Cum era... nu sapa groapa altuia, ca singur cazi in ea?
    Nici nu am fost investiti si deja cautam solutii sa astupam pomeniile date inainte de alegeri?
  • +70 (70 voturi)    
    GATA. Minunea a durat pana au castigat alegerile. (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:10)

    Johanis [utilizator]

    Cel mai frumos!
    • +33 (33 voturi)    
      Pe 11 Decembrie... (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:33)

      pirostritul [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      ...votand masiv PSD, am fost precum femeia batuta crunt si bagata in spital de sotul agresiv, a n-a oara si care se intoarce de fiecare data in bratele lui, cand acesta declara ca, ....o iubeste!? Pai nu ne meritam soarta? Ba da, cu varf si indesat!
      • +2 (2 voturi)    
        Chestia asta cu România-PSD (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:51)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui pirostritul

        are un nume în psihologie.... se numește sindromul Stockholm
    • +26 (26 voturi)    
      Iar de acum (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:39)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      ... incepe brambureala fiscala, adica schimbatul legilor in fiecare saptamina, asa cum vor ciumatii rosii neo-securisti si clientela de hoti care ii inconjoara. DEMAGOGia, MINCIUNA si HOTIA sunt atributele pesediste pe care cei care i-au votat le admira la ei! Adica hotii, putorile si coruptii de care tara e sugrumata de 26+ ani
    • +21 (21 voturi)    
      Nu stii ca o minune tine 3 zile ? (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:44)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Nu reduceti voi acum TVA-ul cu un punct, ca sa putem NOI sa ne laudam peste 1 an ca am redus cu 2 puncte...

      Sau mai bine zis, daca reduceti voi TVA-ul acum, de unde mai scoatem alti bani pentru mariri de salarii si pensii ? Bagam niste impozite noi ? Pai am promis altceva si ne punem votantii in cap...!
  • +23 (23 voturi)    
    NUUUU (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:13)

    Elena B. [utilizator]

    Sa le lase in brate exact ce a primit si el, pietre de moara.
  • +27 (27 voturi)    
    Go Liviu !!! (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:21)

    mmmircea [utilizator]

    du-te tare, nici nu te-ai instalat si ups.. nu sunt bani pentru reduceri de taxe... nu vroiai tu sa desfintezi 102 taxe acum o luna ? Singurul lucru corect din discursul lui e partea cu Ciolos, care a tinut intr-adevar deficitul in frau si-i lasa mostenire o situatie economica solida.
  • +24 (24 voturi)    
    Na, poftim (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:30)

    omezu [utilizator]

    Dragnea s-a grabit sa cheltuiasca banii altora pe pomeni si acum il roaga pe "sorosistul" Ciolos sa nu-l bage in rah...belea cu o lege pe care fix Dragnea o voia!
    Incearca sa le explici asta votantilor P$D si vor da vina tot pe Ciolos sa nu scade taxele.
  • +22 (22 voturi)    
    minciuni electorale (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:31)

    cladob [utilizator]

    imi e scarba de ei.. Le-a spus clar Ciolos ca nu se poate si ei si-au facut de cap.
  • +20 (20 voturi)    
    HA, HA, HA (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:37)

    nlln [utilizator]

    Au luat plasa!
    Din prima zi dupa alegeri.
    Rabdare...rabdare....
    Se alege praful.
    • +15 (15 voturi)    
      de noi se alege praful (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:25)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Stii ce prevede "programul" PSD de Guvernare?

      Un nou fond; nu Caritas, nu FNI, nuuu, ci:
      "Fondul Suveran de Dezvoltare şi Investiţii (FSDI) ar trebui să strângă participaţiunile pe care statul le mai deţine în circa 200 de companii profitabile, gen Petrom, Transelectrica, Nuclearelectrica, Romgaz, Hidroelectrica etc. Adunate, participaţiunile ar aduce o capitalizare de circa 45 de miliarde de lei.
      ...
      Principalele avantaje al acestui prim fond suveran de investiţii constau în faptul că, deşi este vorba de participaţii ale statului, banii cheltuiţi pe diferite investiţii nu sunt încadraţi la deficit bugetar..."

      Citesti mai mult pe http://www.economica.net/psd-vrea-sa-infiinteze-primul-fond-suveran-de-investitii-al-romaniei-valoare-estimativa-45-de-miliarde-lei_125927.html

      Ia ghici cine o sa detina cheile pusculitei asteia care nici macar nu apare in deficitul bugetar?
      Un fleac de 45 de miliarde de lei... ne-au ciuruit.
      • +10 (10 voturi)    
        Multi vad, putini pricep (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:49)

        XtrO [utilizator] i-a raspuns lui revo

        E foarte adevarat ce spuneti. Dar ia sa vedem, cati dintre votantii PSD (si nu numai) inteleg notiuni precum: fond suveran, dezvoltare si investitii, participatiuni, capitalizare [bursiera], deficit bugetar, etc., etc.? Motiv pentru care toate astea ii lasa reci. In cap si la buzunare. Oare nu se gasesete vreun specialist sau vreun ONG care sa inceapa sa explice pas cu pas (!) functionearea acestor mecanisme care ne pot influenta decisiv vietile noastre si ale copiilor nostri?
        PS (out of topic): Sa zicem ca inteleg de ce a strans PSD atatea voturi, dar... ALDE? A atins 5.62-6,00%??? Care o fi profilul votantului acestei anexe taricene a PSD?
        • +10 (10 voturi)    
          alde (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:57)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

          alde Tariceanu a fost prim-ministru si sef la Parlament foarte multi ani. Ani in care si-a creat o clientela foarte bogata, cu multa putere. Sa nu uitam si mediul din care provine: o familie de (posibili, dar mai mult ca sigur) colaboratori ai Securitatii, el insusi pe lista de tanar, singurul factor care l-a propulsat in sfera inalta a politicii. Exista o retea foarte bine inchegata, in care cineva din afara nu poate patrunde, o retea de relatii de familie, de servici, de afaceri, de interese, toti oameni conectati la resurse, informatii si posibilitati despre care noi nici macar nu avem habar ca exista sau cui apartin cu adevarat.
          Au la dispozitie bani, mecanisme si suficienti oameni ("oameni de bine", ca sa citez din nemuritori) pe care sa-i foloseasca. Aduceti-va aminte cum a intrat o celebra domnisoara "de succesuri" in Parlamentul European: pana la ora 10,00, membrii si sustinatorii partidului respectiv, convocati pe liste si instruiti in prealabil, au avut ca sarcina sa realizeze numarul de voturi necesar pt. ca distinsa si inteligenta domnisoara sa capete locul ce "i se cuvenea"...
          Dupa acest model, banuiesc si ca o parte din cei inregimentati sau indatorati PSD-ului au avut ca sarcina bagarea Tariceanului in Parlament, pentru ca ii erau datori, si stie multe, si are informatii multe... si, uite, acum, iar le este de folos.
        • +1 (1 vot)    
          nu cauta (Marţi, 13 decembrie 2016, 20:11)

          nlln [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

          S-ar putea sa fie doar prietenii de afaceri( hotii)
          , rudele,plus rudele sotiilor, noroc ca a avut mai multe .Vreo 4?
      • +4 (4 voturi)    
        ! (Marţi, 13 decembrie 2016, 20:09)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Imi pare rau pentru fiecare persoana care nu i-a votat dar va fi obligata sa suporte consecintele guvernarii acestei bande de hoti.
        Imi pare rau.
        Nu pot sa fac nimic.Nu ne-a ramas nimic de facut.
        Mai trimitem comentarii.Nu ajuta la nimic stiu dar...
  • +23 (23 voturi)    
    muhahahhaahahaha (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:39)

    liviu_ [utilizator]

    si in 2018... siatutia financiara a romaniei nu o sa permita reducerea tva

    sa va zgariati pe ochi votanti rosii!
    asa va trebuie!
    • +18 (18 voturi)    
      pana atunci, (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      romanul verde, ortodox si familist, va uita ca dragnea a amanat in fiecare an reducerea taxelor. asta pana in 2019 la alegerile presidentiale.
  • +32 (32 voturi)    
    FELICITARI... (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:43)

    schroedinger [utilizator]

    Neamului romanesc care a votat cu partea dorsala, ca de obicei!
    Puie Monta devime DUIE Mragnea!
  • +25 (25 voturi)    
    citesc si rad.. (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:44)

    rochiri [utilizator]

    ..INCREDIBIL..incredibil...deci fara cuvinte...votanti PSD oricum nu o sa intelega acesta stire...
  • +27 (27 voturi)    
    asta e doar inceputul (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:50)

    coloneze [utilizator]

    din pacate votantii psd oricum nu inteleg nimic. ei inteleg chestii globale, gen soros etc, dar daca vine un analfabet la usa lui mamaie si ii zice ca e prietenul la nepot ,mamaie ii da toti banii, la fel si tataie. dar daca ii intrebi de trump soros ciolos neamt etc 10 ore iti vorbesc despre manevrele lor si despre cum nu ii mai poti pacalii ca LE STIU EI CUM STAU LUCRURILE SI CA DE LA INCEPUT AU STIUT CA NEAMTUL A PUS FOCUL LA COLECTIV CA SA L DEA JOS PE ALA MICUL SI FRUMOS CA UN CHINEZ DE AL LUI MAO
  • +12 (12 voturi)    
    asta e doar inceputul (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:50)

    coloneze [utilizator]

    din pacate votantii psd oricum nu inteleg nimic. ei inteleg chestii globale, gen soros etc, dar daca vine un analfabet la usa lui mamaie si ii zice ca e prietenul la nepot ,mamaie ii da toti banii, la fel si tataie. dar daca ii intrebi de trump soros ciolos neamt etc 10 ore iti vorbesc despre manevrele lor si despre cum nu ii mai poti pacalii ca LE STIU EI CUM STAU LUCRURILE SI CA DE LA INCEPUT AU STIUT CA NEAMTUL A PUS FOCUL LA COLECTIV CA SA L DEA JOS PE ALA MICUL SI FRUMOS CA UN CHINEZ DE AL LUI MAO
  • +19 (19 voturi)    
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:51)

    ouyang [utilizator]

    HAHAHAHAHAHAHAH
  • +21 (21 voturi)    
    Realitate . (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:52)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Dragnea stie ca votantii principali ai PSD nu sunt aia care au treaba cu TVA sau alte taxe . Votantii lui Dragnea sunt cei care doresc intoarcerea la zilele cand se putea spagui orice , cand DNA era doar pe hartie si cand te durea-n spit de TVA etc . Uita toti ca vremurile sunt altele . Grea viata il asteapta pe Dragnea si pe votantii PSD .
  • +8 (12 voturi)    
    Incredibil! (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:55)

    JestersTear [utilizator]

    Multumim din inima celor care ati stat acasa, pentru ca oricum nu conteaza cine guverneaza.
    www.youtube.com/watch?v=SzpYEe3VWo0
  • +19 (19 voturi)    
    la cat de prostalani... (Marţi, 13 decembrie 2016, 14:57)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    sunt romanii, eu as fi amanat toate reducerile de taxe pana in 2020. De ce nu, daca se poate.
  • -28 (28 voturi)    
    haha (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:01)

    Mazeta [utilizator]

    Dragnea a cerut, Cioloș s-a executat. Tehnocrații aplică programul de Guvernare al PSD.
    • +14 (14 voturi)    
      Creierasul nostru... (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:11)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... cel aplatizat,....
      El cu voiosie... iarasi a votat...
      Halatele vine, este garantat...
      Albe ca zapada, Putin castigat ...
    • +5 (5 voturi)    
      Ciolos mai e premier cateva zile, deci nici (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:17)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      n-are ce sa faca altceva. Schimbarile se faceau, cel mai devreme, de la 1 ian. 2017, cand deja Dragnea e seful noului premier in functie. Dragnea a iesit sa declare ce a vorbit cu Ciolos ca sa-si linisteasca primarii si sefii de institutii ca vor fi bani de praduit, ca nu se vor mai aplica legile lui Ciolos din ianuarie, sa nu intre aia in panica ca au castigat degeaba.
  • +16 (16 voturi)    
    Si Dragnea a incercat sa paseasca pe apa ! (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:06)

    Susufler0 [utilizator]

    I-a anuntat mai intai cine e el si ce va face (ca bonus le-a promis ca leutul ce-l are fiecare in buzunar se va inmulti, uite-asa, dintr-o data !) iar lumea, naroada s-a bulucit sa vada. Dar dupa ce au cumparat bilete si s-au asezat sa vada minunile, Livache, a motivat ca il cam doare piciorul de la reumatism si a amanat cu un an mersul pe apa si inmultirea pestilor, pardon, a leilor sine die.
  • +19 (19 voturi)    
    Razgindirea candidatului ales (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:07)

    Alex56 [utilizator]

    „Există o singură diferență între candidat și alegător, dar este una fundamentală: în vreme ce candidatul își poate lua promisiunile înapoi, a doua zi după victorie, alegătorul nu-și poate lua votul înapoi niciodată."
    http://www.dorintudoran.com/de-reamintit-inainte-de-a-vota/
  • +19 (19 voturi)    
    adica in lingua franca (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:11)

    pardalian [utilizator]

    Dragnea catre romani: moooie!!
  • +14 (14 voturi)    
    Cum să renunțe Dragnea la o sursă de furat. (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:11)

    asavreau [utilizator]

    Cu TVA se fură tare.Nu plătești nimic TVA și primești restituiri de TVA.
  • -15 (15 voturi)    
    D-asta a pierdut PNL (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:19)

    Pac-pac [utilizator]

    D-asta a pierdut PNL, ca si-a asociat imaginea cu un premier slab.
    • +12 (12 voturi)    
      Un premier cu bun simt lucru care nu se poate (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:42)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      spune despre pesedisti.
  • -20 (20 voturi)    
    probabil guvernul Ciolos... (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:22)

    demaGOGU [utilizator]

    ..lasa bugetul intr-o gaura mai mare decat se estima initial.
    • +14 (14 voturi)    
      exact (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:33)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ai perfecta dreptate!!!

      Probabil absolut nimic din ce a promis Dragnea nu se va putea face din cauza lui Base... Ciolos (pardon).
      Ciolos e de vina!
      Tot din vina lui trebuie sa bagam si alte taxe. II spunem taxa "Ciolos" ca sa ne amintim cine a introdus-o cand discutam despre asta la urmatoarele alegeri.
    • +18 (18 voturi)    
      Kamikaze, (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:39)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Din ciclul 'greaua moștenire'. Dragnea: “Cioloș nu a furat nimic. Va trebui să furăm mult ca să aducem țara unde era. Ne-au nenorocit!
      Nefurând nimic, ca niște nesimțiți, tehnocrații ăștia au reușit într-un an de zile să ducă Romania mult prea sus. Vom fi nevoiți ca eu și partidul meu să furăm mai mult decât era prevăzut ca să nu-i dezamăgim pe români.”
    • +4 (4 voturi)    
      probabil e cuvantul prea des folosit de demagogi (Marţi, 13 decembrie 2016, 15:47)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Tehnocrati spun valorile obtinute.
    • +6 (6 voturi)    
      Da nu cautati si cifrele? (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:39)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Vorbiti din burta?

      In primele zece luni deficitul public era aproape zero. ZERO! Cresterea economica era de 5%, cea mai mare din UE. Curs valutar la final de 2015: 1 euro=4,52 lei, azi e 1 euro=4,50 lei!

      Ciolos a refuzat sa sparga pusculita in campania electorala, pentru a pastra echilibrele economice.

      O guvernare atat de decenta e evacuata de populatie prin vot ca sa ii faca loc lui Dragnea, Ponta, Banicioiu si Cati Andronescu.

      Asa e cand iti ea Dumnezeu mintile.
  • -1 (5 voturi)    
    Program de guvernare, la naiba (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:12)

    Arminius [utilizator]

    Putea sa-l lase pe Ciolos sa faca modificarile promise, sa poata spune ca a facut si el ceva ca Prim-Ministru. Chiar sa-i ramana numele de Guvernul zero? Urat din partea lui Dragnea. Ce tot ii da cu respectarea cu strictete a Programului de Guvernare? Programul asta nu e lege, asa ca e tocmeala. Sariti...! (sa traiti)
  • -12 (12 voturi)    
    Replay: iata barbatia lui kiolos a lu soros (Marţi, 13 decembrie 2016, 16:35)

    Miky113 [utilizator]

    Vazand ca a ramas intre 2 corabii, ciolos mai ca ar sari in corabia shobolanilor rosii !!!
    vorba ungurului: politikaikrva

    Lectia nr 1: in schimb, intr-o situatie similara,
    calin a aruncat toate butoaiele in corabia lui Traian Boc.
    Firescul s-a produs: udreea a intrat la apa, iar rasgandeanu s-a insurat a septea oara.
  • +4 (4 voturi)    
    amanati si voi (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:10)

    holx [utilizator]

    doar daca amanati si voi intrarea la guvernare si suntem chit!
  • -3 (5 voturi)    
    va imbatati cu apa rece (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:29)

    demaGOCU [utilizator]

    Pentru ca Dragnea se tine de fapt de programul promis, si la urmatoarele alegeri o sa aiba 70% ! Dupa ce dati minusuri din reflex puneti comment-ul meu in rama!
  • +5 (5 voturi)    
    Nimeni nu are tupeul PSD-ului ! (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:33)

    Susufler0 [utilizator]

    Dar nici norocul lui chior sa preia guvernarea de la un ardelean cinstit SI ATAT !

    Pt faptul ca pana la ora asta (pana la care si un ardelean se hotara sa dezminta daca era cazul !) Ciolos nu a intervenit sa il contrazica pe Livache, inseamna ca el e cel care, intr-adevar, manat de bune intentii iar nu de calcule politicianiste, l-a sunat pe Dragnea ca sa il intrebe daca isi mentine promisiunile, astfel incat sa stie cum construieste bugetul pe deficit de 2,7-2,9 sau pe deficit de 3,2-3,4. Dupa care, Dragnea a rasuflat usurat ca are asa un prost in fata ("prostul" fiind in realitate patriot si pasandu-i de ce lasa in urma sa) si a inceput : Draga Daciane, dar ar fi bine sa amani si legea mea, dar si taierile lui Ponta samd.

    Apoi iute, a iesit la TV si a prezentat totul de o asa maniera incat prostii sa inteleaga ca nu au fost prostiti de pesedisti in campanie si ca de fapt amanarea momentului in care va incepe sa curga laptele si mierea pesedista promise se datoreaza "Tehnocratului liberal Ciolos !

    PS. Manevra tipic pesedista cu care socialistii pacalesc o parte suficienta a poporului roman de 27 de ani !
  • +3 (3 voturi)    
    In ce caliatae? (Marţi, 13 decembrie 2016, 17:43)

    nlln [utilizator]

    Inteleg ca nu se duce maine la Cotroceni ca asteapta rezulataul final.
    Astazi Dragnea este doar Presedintele unui partid.
    In ce caliatate cere Ciolos parerea unui Presedinte de partid?
    A inceput sa intrebe toti presedintii?
    In ce calitate i-a raspunss Dragnea?
  • +2 (2 voturi)    
    Hotnews, ați încurcat declarațiile! (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:23)

    Razvan S. [utilizator]

    Acum în articol scrie așa:

    "Am fost de acord cu ceea ce mi-a propus si sustin acest demers pe care-l consider responsabil. Am fost de acord cu propunerile privind amanarea aplicarii acestor masuri iar in ceea ce priveste nivelul salariului minim de anul viitor am convenit ca noul guvern sa aprobe acest nivel, noi mentinandu-ne prevederea din Programul nostru de Guvernare respectiv nivelul de 1450 lei", a sustinut Ciolos.

    Însă afirmația respectivă apare la stiripesurse.ro ca fiind făcută de Dragnea, nu de Cioloș. De altfel, salariul minim de 1450 apare în programul PSD, nu în programul lui Cioloș. Majoritatea celorlalte site-uri (Romania Liberă, TVR, până și Antena 3), au citat corect afirmația, doar câteva (Comisarul, nmedia) au preluat greșeala de la voi, vezi https://www.google.ro/search?q="Am+fost+de+acord+cu+ceea+ce+mi-a+propus"+"nivelul+de+1450+lei+*"


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri