E oficial: Fiscul va putea sa retina 15% din sumele recuperate. Banii, transformati in bonusuri pentru angajati

de RH     HotNews.ro
Miercuri, 3 ianuarie 2018, 16:55 Economie | Finanţe

Controale ANAF la restaurante si cluburi
Foto: Dreamstime.com
Guvernul a adoptat la finalul anului trecut o ordonanta de urgenta care permite Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) sa retina la bugetul propriu 15% din sumele recuperate de la contribuabili pentru a le acorda premii angajatilor. OUG a fost publicata in Monitorul Oficial pe 29 decembrie. ANAF vrea astfel sa "cointereseze" angajatii ca sa creasca gradul de colectare, avand in vedere ca exista un "grad scazut de satisfactie in ceea ce priveste conditiile de munca".

Ministerul Finantelor scrie in proiectul de OUG ca "nivelul de salarizare constituie un factor important in fluctuatia mare a personalului", aratand ca "in primele trei trimestre ale anului in curs au fost inregistrate 1.086 incetari ale raporturilor de serviciu" in ANAF.

Nota de fundamentare deplange conditiile dificile in care angajatii Fiscului si-ar desfasura activitatea. Astfel, documentul citat arata ca "de multe ori echipele de control sunt supuse presiunilor din partea contribuabililor, de multe ori fiind formulate plangeri penale impotriva membrilor lor sau se confrunta cu amenintari din partea contribuabililor, in special din partea celor care se afla in zona de criminalitate economica".

Iata si sumele din care ANAF isi va putea pastra 15%:

Art.1 (1) Incepand cu anul 2018, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin infiintarea unei activitati finantate integral din venituri proprii, poate retine, ca venituri proprii, o cota de 15% din sumele stabilite prin acte administrativ fiscale, procese verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor si hotarari judecatoresti pronuntate in materie  penala care au la baza  sesizari ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, ramase definitive in sistemul cailor de atac, reprezentand:
a) impozite, taxe si contributii, stabilite suplimentar prin decizii de impunere, stinse prin incasare, compensare sau executare silita;
b) obligatii fiscale accesorii stabilite de organele fiscale, stinse prin incasare, compensare sau executare silita;
c) valoarea sumelor incasate din valorificarea bunurilor confiscate prin procese verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
d) repararea prejudiciului material si sume confiscate prin hotarari judecatoresti pronuntate in materie penala care au la baza sesizari ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, stinse prin incasare, valorificare sau executare silita.

(2) Constituirea veniturilor se face din sumele stinse intr-un exercitiu financiar, cu conditia ca actele prevazute la alin.(1) prin care au fost stabilite sumele respective sa ramana definitive in sistemul cailor de atac in acelasi exercitiu financiar.

(3) In situatia in care exercitiul financiar in care se sting sumele difera de exercitiul financiar in care actele prevazute la alin.(1) raman definitive in sistemul cailor de atac, constituirea veniturilor se face din veniturile bugetare ale exercitiului financiar in care cele doua conditii, respectiv stingerea si ramanerea definitiva, sunt indeplinite cumulativ.













Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

6592 vizualizari

  • +43 (47 voturi)    
    ! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:01)

    tudorr [utilizator]

    Deci isi vor lua un fel de spaga ca sa-si faca treaba? :)))) Sa inteleg ca la stat nu se poate face treaba cu salariul si fisa postului, e nevoie de suplimente?
    • +33 (33 voturi)    
      Foarte Rau (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 18:38)

      Melinte [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Dupa ce ca erau foarte flegmatici si nu aveau in cap sa remedieze,decat sa ingroape firma controlata ca si cum ar fi un dusman, cu ocazia asta vor face abuzuri si exces de zel. Vor amenda tot ce prind doar sa incaseze 15%
    • -28 (38 voturi)    
      daca habar nu aveti de REALITATE (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 18:42)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      daca habar nu aveti de REALITATE atunci de ce scrieti deaiurea?

      Toti gata... orice inseamna PSD sau orice masura sa o criticam pe hotnews fara sa o gandim inainte de 3 ori si sa taiem 1 data.

      MASURA ESTE EXCELENTA de facto desi in teorie, da, fiecare trebuie sa isi faca treaba fara sa fie premiati, dar uite ca PREMIERILE se fac si LA PRIVAT !!

      ca masura de retention pentru a reduce turn-overul

      Poate nu stiti inca, sau chiar nu sunteti afectati de gradul de turn-over care odata ce ajunge la anumite nivele FOARTE MARI atunci orice firma PRIVATA sau institutie DE STAT ajunge in pragul in care pur si simplu NU MAI POATE FUNCTIONA CORECT !

      BRAVO celui care a luat aceasta masura si mult succes angajatilor pentru recompense / premii cat mai mari.
      • +30 (34 voturi)    
        Aberezi..... (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 19:05)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        Si acum ai de-a face cu niste golanii enorme facute de ANAF. Stii ca nu poti sa-ti vezi on-line datoriile pe care le ai la ANAF ???? Desi ANAF-ul a papat milioane de E cu informatizarea. Desi un student de la calculatoare poate face aceasta operatie in doua zile, ANAF-ul inca lucreaza manual la inregistrarea datoriilor si platilor. De ce ???? Cu mana poti sa modifici cum vrei tu (adica sa falsifici). Calculatorul nu poate fi mituit. De aia nici nu o sa va vedeti niciodata datoriile catre ANAF on-line. Nu numai ca se poarta ca pe propria mosie, nu numai ca haituiesc oamenii desi acestia si-au achitat datoriile pentru ca nu au evidente bune, ei trebuie sa si fure ...... Acum , si cu 15%, vor fi abuzuri pe fata. Si deoarece nu pot fi pedepsiti, sa vedeti cate ticalosii vor face aceste ragalii.....
        • +5 (7 voturi)    
          Alta "aberatie" (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 23:02)

          Unromanoarecare [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

          Prietene , sumele aici discutate sunt sume "extra"(sume de bani incasate prin masuri de impunere recalculand declaratiile depuse) , plecand de la un cod fiscal foarte interpretabil , cu cazuri concrete in care 2 inspectori au pareri total diferite , fiecare vine si isi aplica legea de el inteleasa si asa cum are el interes . Masura ar fi buna , cu un cod fiscal corect , coerent si aplicat egal la toti contribuabilii .
          • +3 (3 voturi)    
            Nu ai cum sa fii corect cand esti direct interesat (Joi, 4 ianuarie 2018, 11:12)

            MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Unromanoarecare

            Hai sa presupunem ca eu gresesc aici si e complet eronat ce zic. Sa presupunem ca ai dreptate.

            ANAF e un organism al statului. La fel e si Politia. Hai sa ii lasam si pe cei de la Rutiera sa incaseze 15% din cuantumul amenzii acordate.

            Cum suna? Daca ti se pare la fel de buna ideea, bravo - esti consecvent. Mie tot proasta mi se pare.
            Daca, insa, ti se pare ca Politia nu ar fi OK sa incaseze 15% din amenzi, insa ANAF da, "prietene", suferi de un caz acut (poate cronic, da' nu ne tragem de sireturi, asa ca nu am cum sa stiu... e posibil, insa neclar cat de probabil) de dubla masura.
            Sau lucrezi la ANAF. Who know?
            • +1 (1 vot)    
              Nu ai inteles (Joi, 4 ianuarie 2018, 12:51)

              Unromanoarecare [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

              Sunt complet de acord cu tine ,in circumstantele actuale , masura este de genul "liber la japca" . Consider ca ar fi buna , doar in anumite conditii . Oricum ANAF , politia , itm , etc au "obiective" lunare , de sume aduse la bugetul statului . Nu lucrez la ANAF si nici nu imi doresc . Poate nu am fost suficient de clar in cea ce am scris
              • +2 (2 voturi)    
                Dar nu are cum sa fie buna (Joi, 4 ianuarie 2018, 13:03)

                MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Unromanoarecare

                Uite, hai sa facem altfel. Ai afirmat asta: "sume "extra"(sume de bani incasate prin masuri de impunere recalculand declaratiile depuse)"

                In lege, scrie asa (e in articol, mai sus):
                [Art.1 (1) Incepand cu anul 2018, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin infiintarea unei activitati finantate integral din venituri proprii, poate retine, ca venituri proprii, o cota de 15% din sumele stabilite prin acte administrativ fiscale, >>>>procese verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor<<<< si hotarari judecatoresti pronuntate in materie penala care au la baza sesizari ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, ramase definitive in sistemul cailor de atac]

                "procese verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor" - astea-s amenzi. Daca ai cota de 15% din ce tai amenda, esti direct interesat.
                Nu ma refer la agenti in sine - ca ei sigur nu o sa manance acel 15%, sau nu total. Ci agentia in sine.
                Daca vrei sa fie echitabili, ramane la modul esti platit de stat pentru serviciul asta, ce taxezi, ajunge la stat, NU la agentie. Altfel, miroase a haiducie.

                "Consider ca ar fi buna , doar in anumite conditii"
                Cum era bancul ala - pe gaini perfect sferice si in vid, nu? :D

                Nu imi bazam comentariile precedente pe atac la persoana ta. Ideea in sine este proasta si nu e in linia a nimic altceva. Venituri proprii ar insemna, intr-o oarecare masura, o descentralizare a finantarii. Ori, unde mai descentralizeaza statul finantarea si, in efect, controlul pe organismele sale? Nicaieri.
                De ce ar face-o aici? Doar ca sa ii asmuta pe agenti la taiat amenzi. E ridicol.
                • 0 (0 voturi)    
                  Eu m am referit la (Joi, 4 ianuarie 2018, 16:38)

                  Unromanoarecare [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

                  "a) impozite, taxe si contributii, stabilite suplimentar prin decizii de impunere, stinse prin incasare, compensare sau executare silita;" care pot fi cumulativ mult mai consistente decat orice amenda - sunt multe exemple care ti le pot da. Din punctul meu de vedere , orice angajat trebuie recompensat pe criterii de performanta . Acesti 15% pot reprezenta un bonus pe performanta , atata timp cat se lucreaza pe un cod fiscal clar , precis si fara loc de interpretari . Si de asemenea daca se aplica la fel pentru toti contribuabilii chiar si cei cu rude in PSD .
                  Da este "haiducie" astazi , pentru ca fiecare interpreteaza de acum in propriul interes , un cod fiscal stufos , neclar creat tocmai pentru aceasta "japca" de a incasa cat mai mult si cat mai repede.
        • +2 (2 voturi)    
          despre datorii ANAF (Joi, 4 ianuarie 2018, 10:24)

          Fake1111 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

          Pentru a putea vizualiza ce debite restante ai către stat poti sa îți faci cont pe spațiul virtual (https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice).
      • +10 (10 voturi)    
        daca masura s-ar aplica mai intai (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 19:49)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        firmelor de stat, ale politicienilor, celor din ANAF, ITM, etc, ar fi ok, dar si pana acum ANAF, ITM, era folosit ca un berbece impotriva firmelor private, mai ales a celor care fac concurenta celor enumerati mai sus.
      • +12 (14 voturi)    
        Amice ...da-mi voie sa te contrazic (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 21:06)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        SIMPLU de TOT
        la privat banii aia sint banii privatului
        NU SINT BANII NOSTRI ...ai tuturor
        Asta e MICA Mare diferenta
        Daca lu privatu ii face placere sa dea prime sa dea ca nu da de la mine
        Daca in timp statu da prime sa dea .....de la mama lu Petecutz ....ca eu nu sint de acord sa ii dea din banii mei
        CLAR?
        • -13 (17 voturi)    
          banii aia a tai... care nu sunt ai tai... (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 23:57)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

          bancile cand au credite si nu le pot recupera si le dau la firme de recuperare si inregistreaza pierderi...

          la fel si cu datoriile la stat... vine ANAF si recupereaza... si atunci trebuie premiati !

          Mi se face lehamite de ce a ajuns hotnews si cei care comenteaza pe aici !! Asa sa scrie cu ura... deja incepeti sa semanati cu Pesedeii... ura fara cap !

          Mai folositi ratiunea si mai lasati ura, fara noima.
          • +8 (12 voturi)    
            hopa (Joi, 4 ianuarie 2018, 7:04)

            MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            in mult prea marinimia ta
            poti sa mi explici te rog frumos ce face statu cu ai mei bani din impozite si taxe?
            si ce alti bani (in afara de cei colectati de stat de la cetateni) ii mai are la indemana?
            Aia imprumutatzi de P$D 50 de miliarde?
            atata timp cit din taxe si impozite ANAFU isi ia salariu.....baniuesc ca ii ia din singurii bani pe care statu ii are la dispozitie?
            sa inteleg ca tu stii mai bine si ANAF u isi ia salariul din Imprumuturile pe care le face statat?
            Ti se pare corect ?
            Cu foarte multa stima
            PS mie mi-e lehamite de mult de modul in care unii din noi gandesc ...da ...ma complac cu situatia ca asa e in democratie
            Nici sa vb nu mai e voie sa nu cumva sa creez situatii de lehamite.
            Noted ...am sa incerc sa ma abtin.
            Multumesc pt feedback.
          • +7 (7 voturi)    
            Prin (Joi, 4 ianuarie 2018, 7:21)

            Jar [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            2006,am fost amendat de Garda si si ITM.
            Nu conteaza ca amenzile au fost aberante,nu conteaza ca le-am platit pe loc,ci conteaza ca dupa cateva luni am fost somat sa-mi platesc amenzile si mi s-au blocat conturile.Am fost tinut cateva ore pe la o usa la Garda cu chitantele in mana,dupa care am fost trimis acasa.Peste un an am inteles ca prin somare si blocare,amenzile mele platite pe loc au trecut la sume recuperate si la prime.
            Si mie mi se face lehamite cand vad ca toti romanii se comporta ca niste pesedei.
          • 0 (0 voturi)    
            Da, daca sistemul ar functiona .... (Joi, 4 ianuarie 2018, 9:54)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            Dar el nu functioneaza. Poti sa-ti vezi datoriile pe care le ai la stat online, in timp real ??? Asa-i ca nu poti ???? De ce ??? Ele sunt operate manual, acum in epoca calculatoarelor. S-au dat sute de milioane din banii mei pe soft si ANAF-ul opereaza tot manual. Platesti conform impunerii, deci teoretic nu mai ai datorii la stat, dar ANAF-ul inregistreaza dupa cateva zile plata in scriptele lui (pe care tu nu poti sa le vezi, numai daca te duci si stai la coada-asta in epoca calculatoarelor). Si in astea cateva zile, de foarte multe ori (eu cred ca intentionat, ca primesc ceva bonusuri pentru hartiile de executare pe care le fac) ei te executa. Daca faci greseala sa platesti prin ghiseul.ro, atat de laudat, pana opereaza ANAF-ul trec 2 saptamani. In timpul asta, desi tu ti-ai platit obligatiile, in ochii ANAF-ului ticalos esti mai departe rau platnic, esti executat, nu ti se dau hartii ca ai platit sa-ti ridici poprirea. Deci, de acord cu ce spui tu numai cand voi putea sa-mi vad online, in timp real, datotria catre stat.
      • +8 (10 voturi)    
        Esti hilar, daca tu crezi ca psd (Joi, 4 ianuarie 2018, 0:00)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        Chiar vrea binele poporului. Psd nu vrea decat sa fure linistit. Psd si mafiotii din celelalte partide nu au patrie si neam. Ei au banii in Caraibe si vile prin tari exotice, nu le pasa de popor decat in masura in care il poate prosti sa ii voteze.
        Btw, cinstea, onoarea, work ethics nu pot si nu trebuie shpaguite, premiate. Simpla recunoastere si respectul oamenilor ar trebui sa fie de ajuns. Da, ai auzit bine, respectul se castiga nu se ia for granted....sau the horror, prin spaga.
      • +1 (3 voturi)    
        ca orice lucru facut de PSD (Joi, 4 ianuarie 2018, 11:21)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        este facut gresit. ideea nu e neaparat rea dar e gresit implementata. cand te apuci sa dai bonusuri angajatilor trebuie sa fii sigur ca ai si metode punitive pt a contrabalansa eventualele abuzuri. prietene, cand un angajat ANAF stie ca va lua 15% din orice amenda pe care o da va incepe cu abuzuri. corect ar fi fost ca, in cazul in care se comit abuzuri, angajatul ala sa plateasca din buzunarul propriu eventualele penalitati si despagubiri pe care instanta le-ar dispune. ideea este ca angajatii ANAF sa nu mai ia spaga (deci e bine ca le dai bonus) dar si ca angajatii ANAF sa fie competenti si corecti. trebuie avute in vedere ambele aspecte. PSD, ca un partid capusa ce este, are un singur grup de votanti, bugetarii si pensionarii, pt ca in inconstienta lui nu realizeaza ca singurul grup de oameni care duc tara asta si care ar trebui SI EI (nu doar ei) avuti in vedere sunt exact oamenii care muncesc in privat, cei care muncesc si care aduc bani la buget.
    • +8 (10 voturi)    
      Eu am o propunere (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 21:04)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      In CONTRAPARTIDA
      Ce ar fi daca as avea si eu posibilitatea (ca simplu cetatean...dupa ce s-a modificat legea si tot salariul e mutat la angajat) .....sa NU MAI PLATESC DARILE CATRE STAT ...fo 50 de ani asa


      IN CONTRAPARTIDA
      Daca ai mai amaratz de la "ANAF" au dreptul sa ia spaga oficial ....ca isi fac treaba
      eu de ce sa nu am dreptul sa nu-i mai platesc ...50 de ani de acu incolo ....DELOC ...ca si iau banii din spaga legalizata
  • +23 (25 voturi)    
    Liber la abuz in serviciu ............ (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:03)

    13adi [utilizator]

    Mai trec si modificarile la codul penal si de procedura penala si cu un functionar public la 25 de contribuitori si-au rezolvat problemele financiare !!!!
  • +30 (32 voturi)    
    Intreb si eu... (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:04)

    Cuca [utilizator]

    Politia opreste 15% din amenzile acordate ? Pai daca nu, inseamna ca politistii sunt discriminati.
    • +18 (18 voturi)    
      Profesorii iau 15% din examenele de restanta (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 19:08)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      pe care le dau studentii ??? Nu, desi studentii platesc si profesorul isi pierde timpul. Deci, iar, discriminare. Hotii de la P$D trebuie sa-i mituiasca pe cei de la ANAF ca sa stranga mai multi bani. Pentru stat ??? Ei, as!!! Sa aiba de unde fura ei mai bine, daca visteria -i goala, Dragnea si gasca lui de unde sa fure si ei ?????
  • +16 (18 voturi)    
    liber la hotie si pentru esaloanele inferioare! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:29)

    alexdescro [utilizator]

    De-acum toti cei plecati din ANAF si altii, se vor intoarce/vor veni precum cohortele romane pentru un post in ANAF. 15% din banii statului sunt de-acum de impartit la rude, prieteni, favoriti ai soartei!
    Cum adica motivare - nu le convine, sa plece! Si daca nu mai au pe cine sa atraga, sa creasca salariile pana devin atractive pentru oameni. Apoi sa faca concursuri de angajare pe bune, cu concurenta reala, fara pile si „servite” si poate vor atrage si oameni de valoare care sa-si merite salariile bunicele.
    Prin metoda procentelor din banii statului, nu se face decat sa se incurajeze cumetriile etc. pentru ocuparea acestor posturi (de unde sunt multi bani de muls), fara standarde reale de calitate a muncii lor - precum si se deschide larg poarta pentru cei ce vor face abuzuri numai pentru a-si rotunji ”realizarile” si astfel si veniturile.
    P.S. Sa vezi de-acum bataie pe dosarele ”grase”!
  • +20 (22 voturi)    
    Si brusc,toate nevestele,amantele,.... (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:36)

    gigiN [utilizator]

    ...nepoatele,cumnatele si...bunicile marilor hoti se vor transfera la ANAF !!!
    • +4 (4 voturi)    
      Bunica Tamara nu va lucra (Joi, 4 ianuarie 2018, 7:53)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      dar își va cumpăra vilă pe numele ei, cu toate că va sta în continuare la garsoniera din Berceni.
  • +9 (11 voturi)    
    liber la furat si in esaloanele inferioare! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:49)

    alexdescro [utilizator]

    De-acum toti cei plecati din ANAF si altii, se vor intoarce/vor veni precum cohortele romane pentru un post in ANAF. 15% din banii statului sunt de-acum de impartit la rude, prieteni, favoriti ai soartei!
    Cum adica motivare - nu le convine, sa plece! Si daca nu mai au pe cine sa atraga, sa creasca salariile pana devin atractive pentru oameni. Apoi sa faca concursuri de angajare pe bune, cu concurenta reala, fara pile si „servite” si poate vor atrage si oameni de valoare care sa-si merite salariile bunicele.
    Prin metoda procentelor din banii statului, nu se face decat sa se incurajeze cumetriile etc. pentru ocuparea acestor posturi (de unde sunt multi bani de muls), fara standarde reale de calitate a muncii lor - precum si se deschide larg poarta pentru cei ce vor face abuzuri numai pentru a-si rotunji ”realizarile” si astfel si veniturile.
    P.S. Sa vezi de-acum bataie pe dosarele ”grase”!
  • +15 (17 voturi)    
    Ticalosilor (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 17:59)

    Rescator [utilizator]

    Ati comos o mare magarie.Speram ca nu o veti face.
    Lacomia ,indolenta si sictirul vostru fata de contribuabili
    sunt cat Everestul.
  • +16 (16 voturi)    
    Cu cat privilegiile (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 18:49)

    soundtrack [utilizator]

    'alesilor' si a slugilor lor cresc, cu atat scad veniturile oamenilor cinstiti, cu atat mai mult creste datoria externa a tarii si numarul celor care, scoliti pe banii fraierilor, pleaca sa-si dea masura valorii altor state.
    Intr-un fel sau altul, mai devreme sau mai tarziu, romanii trebuie sa rastoarne tirania parlamentara care face tara bucati.
    • 0 (0 voturi)    
      Erata:"ale slugilor lor" (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 20:02)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

      .
  • +8 (8 voturi)    
    a mai existat fenmenul ,tot de psd facut! (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 19:51)

    Francisc 1 [utilizator]

    diverse institutii ale statului aveu cica venituri extrabugetare si isi dadeau salarii si alte sporuri .Cand li se atragea atentia sareau ca ei se autofinanteaza , boc le-a taiat macaroana astia o reinventeaza!
    • +1 (1 vot)    
      Au (Joi, 4 ianuarie 2018, 7:27)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      facut chiar greva la Ministerul de Finante,cand ministru era Ialomiteanu.Asa am aflat eu de ce am fost carat pe la usile Garzii, desi platisem amenzile pe loc.
  • +10 (10 voturi)    
    Deci nu au niciun interes să salveze o firmă (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 21:04)

    Captain Obvious [utilizator]

    Cea mai mică neregula care s-ar fi putut rezolva de la trimestru la trimestru se va traduce într-o amenda. E plafonat macar acest fond de premiere? Sau își pot înzeci salariile?
  • +7 (9 voturi)    
    ANAF aproape ca nu colecteaza cat cheltuieste. (Miercuri, 3 ianuarie 2018, 23:49)

    Popandau [utilizator]

    Infrastructura e sub orice critica iar pregatirea profesionala a angajatilor tot la fel.
    Milioane de euro pentru softuri s-au dus pe apa sambetei degeaba. Peste cativa ani vom afla ca exista state in care contribuabilii relationeaza numai online chiar de pe telefon cu autoritatile fiscale in timp ce la noi daca nu esti haituit si amendat ca nu iti petreci timpul la cozi sa dovedesti ca esti nevinovat nu e bine.
    • +1 (1 vot)    
      sunt deja state (Joi, 4 ianuarie 2018, 9:51)

      zxcv [utilizator] i-a raspuns lui Popandau

      in care relationezi cu autoritatile fiscale on line inclusiv de pe telefon
    • +1 (1 vot)    
      Eu vreau sa-mi vad datoriile in timp real, online. (Joi, 4 ianuarie 2018, 9:59)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Popandau

      Pot, nu pot, desi este un lucru absolut banal la momentul de fata, si eu pot face un site in care sa faca acest lucru. Deci, de ce nu fac acest lucru ???? Ca sa fure, evident, sa-si protejeze prietenii si sa chinuiasca cetatenii onesti.
  • -1 (1 vot)    
    A citit cineva OUG? (Joi, 4 ianuarie 2018, 10:28)

    Fake1111 [utilizator]

    Potrivit OUG 116/2017 ANAF-ul poate reține 15% din sumele atrase suplimentar, dar premiile acordate angajaților sunt plafonate la 5% din salariul de baza dar nu mai mult de 2 salarii minime brute garantate pe an. Astfel, ”bonusurile” lunare pot varia între 110-174 lei pe lună, în funcție de gradul profesional.
  • +3 (3 voturi)    
    Din data de 1 ianuarie 2018 (Joi, 4 ianuarie 2018, 12:40)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ma aflu in UK, deci 0 taxe si impozite statului hot PSD in tara. Am inchis o afacere de 15 ani in Romanica si am plecat in pribegie. Ma astepta o casuta complet renovata, dar veche, la 700gbp chirie pe luna, 3 camere, partial mobilata. Primul job l-am avut la 15 min dupa ce am ajuns. Am taiat un gard verde intre mine si vecini ptr care am fost recompensat cu 25gbp. E bineeee !!!
    Dragnea la puscarie !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi