VIDEO Ungureanu: Va cer ca in 60 de zile, din combaterea evaziunii fiscale in zonele alcool si produse vegetale sa aduceti venituri la buget de cel putin 1,5% din PIB. Aveti sprijinul meu neconditionat

de DP     HotNews.ro
Vineri, 17 februarie 2012, 14:11 Economie | Finanţe & Bănci

Pentru Guvernul pe care il conduc, combaterea evaziunii fiscale este un obiectiv de siguranta nationala si de reforma administrativa, a declarat vineri primul-ministru Mihai-Razvan Ungureanu, in cadrul intalnirii de lucru din cadrul Comitetului interministerial pentru combaterea evaziunii fiscale.Seful Executivului a cerut continuarea ferma a actiunilor de combatere a evaziunii fiscale, cu accent asupra contrabandei cu alcool si cu produse vegetale. "Avem la dispozitie doua surse importante pentru cresterea veniturilor bugetare si a produsului intern brut: accesarea si gestionarea eficienta a fondurilor europene si combaterea evaziunii fiscale. Avem venituri de 33% din PIB, sub media europeana de 40%. Va cer ca in termen de 60 de zile, actiunile dumneavoastra de combatere a evaziunii fiscale in zonele alcool si produse vegetale, cu respectarea prevederilor legale, sa aduca venituri la buget de cel putin 1,5% din PIB. Aveti sprijinul meu neconditionat pentru aplicarea masurilor necesare obtinerii acestui rezultat", a cerut premierul.

Ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, a precizat ca legislatia romaneasca are parghii legislative si instrumente pentru combaterea evaziunii fiscale. Ministerul Justitiei va face o analiza riguroasa privind aplicarea legislatiei in domeniu si a mentionat ca daca se vor impune modificari, acestea vor fi propuse Guvernului, a adaugat ministrul Catalin Predoiu.

La randul sau, ministrul Finantelor Publice, Bogdan Dragoi, a mentionat ca "obiectivul privind intensificarea masurilor de combatere a evaziunii fiscale ne va permite sa fim mai flexibili in ceea ce priveste cheltuielile cu investitiile, in timp ce ramanem stricti pe tinta de deficit bugetar pentru 2012 de 1,9% din PIB".

Ministrul Administratiei si Internelor, Gabriel Berca, a asigurat ca: "Ministerul pe care il conduc si institutiile din subordine vor interveni prompt si vor sesiza, fara intarziere, cazurile de complicitati ale autoritatilor cu evazionistii".

Ministrul Economiei, Lucian Bode, a aratat ca Ministerul Economiei, prin ANPC, verifica riguros calitatea si conformitatea produselor din gama benzinelor si motorinelor comercializate pe teritoriul Romaniei.

La intalnirea de lucru de la Palatul Victoria au mai participat: presedintele ANAF, Sorin Blejnar, reprezentanti ai Autoritatii Nationale a Vamilor, Garzii Financiare, Ministerului Public, DNA, DLAF, Politiei Romane si Politiei de Frontiera.



Citeste mai multe despre   












[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

11822 vizualizari

  • -24 (46 voturi)    
    Adica !!!!!! (Vineri, 17 februarie 2012, 14:33)

    ADY13 [utilizator]

    In 60 de zile Anaf, Garda Fin si alte organe ce control sa de amenzi de 1,5 % din PIB.
    Deci tot IMM vor plati oale sparte !!!!!!!
    • +25 (35 voturi)    
      adica... (Vineri, 17 februarie 2012, 14:51)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui ADY13

      e vorba de bani ce ar fi trebuit platiti de evazionisti si nu de amenzi.

      Si nu IMM-urile sunt evazionistii! personal sunt convis ca mai multa evaziune fac firmele mari si puternice dacat un IMM.
      • +11 (11 voturi)    
        ... (Vineri, 17 februarie 2012, 19:10)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        N-as fi chiar atat de sigur. Am cativa prieteni care au firme si nici unul nu plateste nimic la stat de ani de zile. Intotdeauna ies pe profit zero si intotdeauna ies cu TVA de recuperat. In domeniul IMM se cheama ca esti fraier daca platesti 1 leu la stat.
        Pe de alta parte cunosc situatia mai multor firme mari si stiu ca se platesc bani seriosi pe impozite. Sigur ca se face evaziune si acolo, dar in general se face in limite legale, asazisa "contabilitate creativa".
        • 0 (2 voturi)    
          @ ... (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 7:31)

          xyz [anonim] i-a raspuns lui anonim

          inseamna ca nu ai inteles nimic din economie. In primul rand pot sa ma laud si eu ca am cativa prieteni cu firme care platesc de rup. De fapt chiar eu am firma si daca ai avea si tu ti-ai da seama ca mai nou nu poti sa deduci asa chiar orice iti vine in cap. Nici macar combustibilul. Realitatea chiar e ca multe IMM-uri chiar traiesc de azi pe maine, ma si mir ca prietenii tai sunt pe 0. Eu am multi prieteni care de vreo 2 ani sunt sub 0. Oricum, un IMM e mult mai util societatii producand impozite indirecte (din TVA, rulaj marfa, etc) oferind locuri de munca si profit decat producand doar impozitul direct pe profit. UIta-te la economia oricarei tari sanatoase si ai sa remarci asta. Lasa capra vecinului.
          • +1 (1 vot)    
            Nu impozitul pe profit conteaza. (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 20:16)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui xyz

            Nu cred ca impozitul pe profit conteaza in cresterea veniturilor la buget,ci in reducerea contrabandei si taxarea activitatilor de comert.Multi prin piete au adeverinte false de producatori,in realitate ei fac comert si produc paguba stattului.Daca aduce in economia reala 25% din comerciantii din piete si se incaseaza sume mari la buget,pentru-ca va fi un efect de domino.
      • +2 (2 voturi)    
        De regula (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:51)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

        spaga platesc evazionistii si ""oalele sparte"" le suporta IMM.Intotdeauna s-a rezolvat problema pe seama celor corecti ca asa vede Garda si ceilalti problema.
      • 0 (2 voturi)    
        calcul (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:53)

        omo [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        Tu chiar crezi ca evaziunea fiscala in domeniile stric indicate de ungurean/moldovean se ridica la 2 miliarde de euro pe 60 de zile?! Mai ales in perioada asta a anului? Chiar sunt curios de ce tutunul si produsele petroliere nu au fost mentionate, cu atat mai mult cu cat evaziunea se face pe zona de activitate a SIE si este mult mai mare decat evaziunea din orice alte sectoare.
        Si asta incepe sa ne serveasca bla-bla-uri!
      • -1 (5 voturi)    
        Evaziunea din Romania (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:56)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        Din pacate controalele de la fisc se desfasoara tot la firmele cu cativa angajati ce vor sa se mentina pe piata pe perioada de criza.Pentru ca oamenii angajati la garda financiara nu vor sa afecteze afacerile marilor finantatori ai campaniilor PDL-iste. Mafiotii sunt protejati de politicieni, iar mafiotii cotizeaza....
    • -11 (19 voturi)    
      nu IMM ci cei de prin bodegi... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:05)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ADY13

      Nu IMM-urile vor plati mai mult ci consumatorul final, adica cei de prin bodegi ca acolo se face evaziunea fiscala la alcool, nu la cei care cumpara bere sau vin din supermarket. Probabil Ungureanu s-a suparat pe ei ca nu au participat la dezapezire :)
      • -1 (5 voturi)    
        Statistica zice (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:16)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        cand creste pretul la alcool creste consumul de alcool pirata respectiv gradul de otravire al populatiei.

        Mie discursul acestui securist imi seamana cu cel al lui Nastase pre vremuri.
        • -1 (1 vot)    
          ai dreptate cu asemanarea (Luni, 20 februarie 2012, 16:17)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui VictorS

          Singura diferenta pe care o gasesc este ca neica ungureanu este complet rupt de realitate...
    • +17 (21 voturi)    
      Nu neaparat (Vineri, 17 februarie 2012, 15:05)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui ADY13

      Daca cei din industriile mentionate de catre premier au gresit, sa plateasca amenzi, asa cum face orice neica nimeni fara pile din Romania. Ce-i rau in asta?

      Insa veniturile la buget trebuie sa creasca in primul si in primul rand prin taxele suplimentare platite de catre evazionisti datorita faptului ca NU MAI POT FURA (produce, incasa sau plati la negru) pe mana cu cel care il controleaza, de FRICA unui control corect, nemasluit. Iarasi, ce vezi rau in asta?
    • 0 (10 voturi)    
      Va fi ceva la mijloc (Vineri, 17 februarie 2012, 15:28)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui ADY13

      Vor incasa ceva de la evazionisti, ceva din amenzi, restul din tva la diferenta de pret ( pt ca daca nu mai e evaziune ) se vor scumpi preturile
      • +22 (24 voturi)    
        Un pont (Vineri, 17 februarie 2012, 15:43)

        Coco Charnnel [anonim] i-a raspuns lui The Special One

        Incercati in Portul Constanta la exportatorii de cereale.Si aia cu lemnul.Si cu petrolul.Si cu fiervechiul.
        • +12 (14 voturi)    
          Nu incercati (Vineri, 17 februarie 2012, 16:03)

          Vama de Veche [anonim] i-a raspuns lui Coco Charnnel

          Ramane orasul fara populatie.si fara politie si gardisti sau anaf-isti si vamesi . si emigreaza machidoni ca faceti ura de rasa
    • +11 (15 voturi)    
      Nu e vorba de IMM aici (Vineri, 17 februarie 2012, 15:31)

      Eliot ness cafe [anonim] i-a raspuns lui ADY13

      E vorba de retelele de evazionisi cereale-alcool.Astia merg mana in mana.Alcoolul se face din cereale si apoi tot cerelelele alea se si "exporta" si mai produc si TVA.Romanii sunt foarte eficienti .Problema este ca evaziunea este bine organizata si complicitatile sunt chiar la cei pusi acum sa o starpeasca.Berca e hazliu in declaratia lui : ii pune sa se auto denunte .Sa fim seriosi .Evaziunea la cereale si alcool este mai puternica decat statul.Asta pentru ca statul nu are oameni incoruptibili care sa se ocupe de problema.Toti mananca.Au fost exemple in presa despre ceea ce se intampla in portul Constanta cu cerealele.Nu s-a intamplat nimic.Au saltat 2-3 sageti cetateni moldoveni sau analfabeti pusi la inaintare .Adevaratele personaje au protectie inalta si sunt de neatins.Sunt cetateni de onoare ai orasului.Premiati cu diplome de excelenta.
    • +4 (12 voturi)    
      DA' DE CAND A INCEPUT SA PRINDA... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:11)

      db [anonim] i-a raspuns lui ADY13

      soareci pisica cu clopotei? Ce e prostia asta! Atentiune, atentiune, astia care faceti si dregeti, venim dupa voi! zece, douazeci, treizeci...suta! cine nu e gata il iau cu lopata!
      • +1 (1 vot)    
        proverb depasit (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 1:40)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui db

        motanul meu are clopotel si prinde la greu soareci si alte lighioane
        • +1 (1 vot)    
          Cred ca ala sunt eu! (Duminică, 19 februarie 2012, 20:01)

          motanul incaltat [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          -
          • 0 (0 voturi)    
            ba nu (Luni, 20 februarie 2012, 18:43)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui motanul incaltat

            e asta: http://www.flickr.com/photos/34941402@N04/3273206738/
  • +24 (30 voturi)    
    maxim ! (Vineri, 17 februarie 2012, 14:37)

    kansas [anonim]

    ''..combaterea evaziunii fiscale este un obiectiv de siguranta nationala si de reforma administrativa, a declarat vineri primul-ministru Mihai-Razvan Ungureanucombaterea evaziunii fiscale este un obiectiv de siguranta nationala si de reforma administrativa, a declarat vineri primul-ministru Mihai-Razvan Ungureanu''.

    ...daca merge si in practica, e maxim !
    Bravo MRU !
    • +1 (7 voturi)    
      Ce face SRI? (Vineri, 17 februarie 2012, 15:52)

      Telefonulfarafir [anonim] i-a raspuns lui kansas

      Daca este de siguranta nationala?Ce are in baza de date despre fenomen?Nimic? Saltatii daca puteti .Evaziunea nu o face amaratii.O fac niste domni scrobiti si milionari cu avocatii lor , cu complicii lor aflati in posturi cheie.Si o fac cand trebuie cand nu controleaza astia.Ca stiu dinainte. Mircea fa-te ca lucrezi zicea nustiu ce lovirutional la lovilutie .Asa si acum.veniti ba si la mine azi sa ma controlati ca nu fac evaziuni ,ca maine am treaba ca imi vine un vapor si tre sa plece gol da il dau incarcat.
      • 0 (2 voturi)    
        SRI? Glumiti (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:24)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Telefonulfarafir

        Dupa revolutie oameni din SRI au distrus sistemul energetic si au devalizat sistemul financiar-bancar, adica cele strategice. Cineva pedepsit?
    • -1 (1 vot)    
      Faptele conteaza! (Duminică, 19 februarie 2012, 20:03)

      nana [anonim] i-a raspuns lui kansas

      Unde-s?
  • -20 (30 voturi)    
    Iar acum, (Vineri, 17 februarie 2012, 14:37)

    Doc [anonim]

    Iar acum, poporul uluit de seriozitatea si severitatea noului executiv exclama la unison "Bravo domn'le. Asa da! In sfarsit un Guvern dur ce ii va pune la respect pe toti hotii si incompetentii"

    Eu unul m-am cam saturat de jocul acesta de imagine in care un politician vine pe ecrane ca sa arate el poporului cat este de dur si de rau. La fel de "duri" si "intransigenti" au fost cu totii pana acum si rezultatele s-au vazut.

    Oare a fi un sef "rau" echivaleaza cu a fi un bun manager? Asta e scopul? Sa fii dur?
    • +21 (23 voturi)    
      ? (Vineri, 17 februarie 2012, 14:41)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Doc

      nu mai bine asteptam sa vedem daca se tine de cuvant, in loc sa-l bestelim degeaba?
      • -1 (3 voturi)    
        LAS' CA ASA SE SPUNEA SI DESPRE BOC (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 14:47)

        db [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        ...nu mai bine asteptam sa vedem si dupa aia, nu stiu ce si nu stiu cum...si l-am lasat 3 ani sa faca varza! Pentru mine e evident ca Garbage in garbage out' asa ca mai bine comentez la inceput, dupa ce vad cum au enuntat problema, nu dupa, sa-mi aud vorbe ca dupa razboi, multi viteji s-arata.
    • +20 (28 voturi)    
      MRU nu e un orecare politician (Vineri, 17 februarie 2012, 14:56)

      Succes [anonim] i-a raspuns lui Doc

      A condus si reformat un minister de externe impanat de dinozauri si securisti, a condus si reformat spionajul romanesc, SIE fiind apreciat ca unul dintre cele mai bune din Europa !

      Ungureanu are metodele lui, are o vasta experienta in a lucra impotriva unor structuri ilegale sau legale dar corupte.

      Insa va fi obligat sa reformeze administratia centrala asa cum a facut cu SIE, pentru ca exista o multime de incompetenti si corupti, mana in mana cu evazionistii.

      Sper ca SRI si ofiterii sub acoperire de la DNA si politie sa lucreze concentrat asupra problemei.

      Se pare ca 10-15% PIB e volumul evaziunii, daca recuperam doar 50% ar insemna sa ajungem la media europeana de venituri la buget, de la 33% la 40%.
      • -1 (13 voturi)    
        Afirmatii generale si premise dubioase (Vineri, 17 februarie 2012, 15:27)

        Doc [anonim] i-a raspuns lui Succes

        OK. Deci a reformat Externele. Cum anume?
        Indepartandu-i pe "securisti"? De unde stim acest lucru? Exista rapoarte? Cum anume putem masura eficacitatea masurilor de reformare sustinute de el?

        Cine anume apreciaza ca SIE e printre cele mai bune din UE? Sa nu imi spui ca "se stie" ca nu mai are rost sa discutam...

        Dat fiind faptul ca omul isi propune sa obtina o asemenea suma uriasa in doar 60 de zile ma face sa ma indoiesc de sinceritatea acestuia. Si ma face sa cred ca motivul pentru care a iesit cu aceasta declaratie a fost doar de a impresiona si nimic altceva.
        • +4 (10 voturi)    
          motivul pentru care isi propune o asemenea suma... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:53)

          lili [anonim] i-a raspuns lui Doc

          Ar putea fi altul: proportiile dezastruoase ale evaziunii fiscale !!
          Si cred ca MRU stie mai bine ca oricine cum stau treburile cu evaziunea, Serviciile ce-au facut pana acum?!
          Au stiut mereu, numai ca evaziunea si coruptia intr-o tara sunt ATAT cat lasa autoritatile sa fie!
          Inseamna ca e loc muuuult, muuuult pentru a aduce bani la bugetul Romaniei!!
          Daca cifra se va confirma Dl Boc ar trebui tras in teapa impreuna cu Dl Ialomiteanu si cu Blejnar, pe principiul: pana cum, de ce NU ati facut asta !?
          Mai vedem... Cred in MRU, e tare tipul, are douazeci de clase peste Boc ca Premier !
      • 0 (4 voturi)    
        Se lucreaza (Vineri, 17 februarie 2012, 15:39)

        Fane Spirt [anonim] i-a raspuns lui Succes

        Se lucreaza concentrat sa nu sa auda nimic .Protectia o acorda chiar ei.Sub acoperire.Se auzea ca SRI va face anchete penale.Sa auzim un caz rasunator de cercetare cu evaziune fiscala majora .
      • 0 (2 voturi)    
        Info (Vineri, 17 februarie 2012, 16:17)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui Succes

        Vreau sa stiu de unde ai informatiile
    • +8 (8 voturi)    
      scopul unui bun manager este sa obtina rezultate (Vineri, 17 februarie 2012, 15:19)

      una [anonim] i-a raspuns lui Doc

      iar daca rezultatul apare doar cand intensifici functia de control a managementului asupra resursei umane ineficiente, se cheama ca folosesti un stil de management adecvat
      acuma, cat o fi show si cat e pe bune la noul prim-ministru... asta doar in timp o vom afla
    • +8 (16 voturi)    
      Si eu m-am saturat... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:27)

      Cetatean onest [anonim] i-a raspuns lui Doc

      ... de acesti Gica Contra care nu stiu altceva decat sa latre aiurea si sa incerce sa sadeasca neincrederea in randul oamenilor, indiferent de ce ar face guvernantii...
      • -4 (10 voturi)    
        Deocamdata (Vineri, 17 februarie 2012, 15:43)

        Doc [anonim] i-a raspuns lui Cetatean onest

        Problema mea nu este ca "nu a facut". As fi absurd sa afirm asa ceva deoarece nici nu avea cand sa faca ceva. Tocmai a fost investit.

        Mie imi displace retorica falsa a politicianului ipocrit si lipsit de substanta ORICARE ar fi acesta. A politicianului care pozeaza in om "dur", "intransigent" si "capabil".

        Ramane de vazut daca in 60 de zile acest Guvern va aduce la buget 1,5 MILIARDE de euro! L-as fi crezut daca venea cu un plan in care ne-ar fi explicat cum ar fi realizat el acest lucru.
        • +6 (10 voturi)    
          Retorica falsa a politicianului ipocrit (Vineri, 17 februarie 2012, 15:55)

          Cetatean onest [anonim] i-a raspuns lui Doc

          De unde stii ca este o retorica falsa si ca MRU este un politician ipocrit? Lasa-l intai sa vezi ce face si abia pe urma poti spune daca a folosit o retorica falsa sau daca este un politician ipocrit...
    • +6 (8 voturi)    
      Doare rau? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:06)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Altfel nu inteleg revolta ta ,la auzul ca se ia o masura de bun simt.
    • -1 (1 vot)    
      cu totii (Vineri, 17 februarie 2012, 18:23)

      Doca [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Cine sunt acei "cu totii" ? . Nume prenume functie ?
      E prea generala afirmatia.
  • +10 (10 voturi)    
    Lemnul, (Vineri, 17 februarie 2012, 14:39)

    Jar [anonim]

    d-le ministru,lemnul intra aici?
  • -1 (15 voturi)    
    PAI (Vineri, 17 februarie 2012, 14:42)

    evoque [utilizator]

    cu "regina" blejnar cum ramane?!!
    Voi de reducerea taxelor nu stiti. Cea mai simpla regula de crestere a veniturilor este reducerea taxelor la nivelul la care agentul nu mai este interesat sa faca evaziune.
    Doamne oare ce studii au facut astia pe afara?!! Cum sa stai prea plecat?
    Cu mesaje din astea pompieristice nu se rezolva nimic. Mare si multa prostie este in tara asta, iar acum este si cu diplome de oxford sau mai stiu eu de pe unde.
  • +5 (7 voturi)    
    Si se face cu Sorinel !!!? (Vineri, 17 februarie 2012, 14:53)

    AltPhel [anonim]

    Combaterea evaziunii se face cu Sorinel la butoane?

    La produse vegetale intra si produsele petroliere?
    Intreb pentru ca nu vad nimic despre alte produse accizate.
    • +3 (3 voturi)    
      Cu siguranta... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:23)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui AltPhel

      ...intra daca ne gandim la provenienta hidrocarburilor...sigur...sunt de origine "vegetala" :))
  • -3 (15 voturi)    
    ha ha ha ha (Vineri, 17 februarie 2012, 14:53)

    bango [anonim]

    adica in 60 de zile sa aduca la buget 2 miliarde de euro numai din evaziune fiscala!!!

    in tot anul 2011, accizele au fost 3.5% din PIB iar ministrul vrea ca in 60 de zile sa se ajunga la 50% din cat s-a incasat anul trecut si doar din evaziune fiscala de pe accize!!!

    ori ministrul este cam dus, ori anul trecut evaziunea fiscala din accize a intrecut orice inchipuire.
    • 0 (6 voturi)    
      Ai dreptate, dar postacii sint la datorie. (Vineri, 17 februarie 2012, 19:50)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui bango

      O sa iei la minusuri sa-ti iasa pe nas, orice face atingere lui MRU se pedepseste.
    • +1 (1 vot)    
      ;) (Vineri, 17 februarie 2012, 21:42)

      ZIT [anonim] i-a raspuns lui bango

      ori are ceva "informatii "?
  • -3 (7 voturi)    
    uite ca se face rost de bani pentru pensi si salar (Vineri, 17 februarie 2012, 15:16)

    TEPES [anonim]

    Daca actualul priministru va aduce la buget 1,5 din PIB atunci cu atat mai mult fostul guvern trebuie trasi in teapa pentru ca au stiut dar au fost complici la evaziune. Deci atentie daca actualul guvern va reusi acest lucru atunci BOC si echipa sa trebuie sa se pregateasca pentru tepele din piata Victoriei, iar taierele de la alocatiile pentru copii, indemniyatiile de cresterea copiilor au fost taiate in inutil si atunci a fost o bataie de joc la adresa parintilor si copiilor din Romania, si ne mai miram ca a scazut natalitatea. Deci Boc atentie ca ti se pregateste ceva, poti fi acuyat de subminarea statului roman daca Ungureanu reuseste in lupta cu evaziunea.
  • +3 (7 voturi)    
    la mai mare (Vineri, 17 februarie 2012, 15:17)

    chiuariu [utilizator]

    deci intr-un an, din vegetale si alcool mai scoatem un 9% din PIB. sa sparie gandul. daca mai punem si petrolierele, scoatem un plus de vreo 36%. ajungem cu bugetul la 69% din PIB. sa moara dusmanii, ca ne-am ajuns!
  • +5 (11 voturi)    
    Oare e adevarat? (Vineri, 17 februarie 2012, 15:18)

    stelian [anonim]

    Am citit articolul de mai multe ori si m-am amuzat teribil!
    Poate e stilul articolului... Pentru ca daca il citesti vezi in spate pe tovarasul Ceausescu la CC al PCR si apoi restul din CC care il aproba intru totul si cu ceva de genul "vom face totul ca sa indeplinim cincinalul in 4 ani si jumatate".
    Daca se va reusi asta in 2 luni ce concluzie sa tragem? Ca o exista legislatie, dar ca aplicarea ei este facultativa sau optionala.
  • +3 (3 voturi)    
    O masura buna... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:21)

    artistul000 [anonim]

    sa pui target la ANAF...

    dar ma tem ca nu au personal destul de destept prin teriroriu pentru a descoperi toate masinatiunile baietilor destepti
    • +5 (7 voturi)    
      nu trebuie personal destept.. (Vineri, 17 februarie 2012, 15:38)

      jprit [anonim] i-a raspuns lui artistul000

      n-au nimic de descoperit, se stie cu nume si prenume fiecare evazionist in parte+metoda de evaziune. Ce face Ungureanu acum este numai sa le dea voie sa-i culeaga.
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo, d-le Prim-ministru! (Vineri, 17 februarie 2012, 15:23)

    Cetatean onest [anonim]

    Va urez succes deplin in lupta cu mafia organizata! Sper ca se vor obtine si rezultatele scontate si nu va fi doar un foc de paie...
  • +5 (5 voturi)    
    MRU e ori genial, ori e nebun (Vineri, 17 februarie 2012, 15:26)

    ion [anonim]

    Cred ca in cateva luni o sa ne dumirim :)
    • +1 (1 vot)    
      Ambele! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 1:48)

      @ion [anonim] i-a raspuns lui ion

      Cred ca si genial si nebun. In fond, in fiecare geniu zace un soi de nebunie...Creativa, intuitionista, nonconformista, indealista...si lista poate continua.

      Important e ca demersul lui sa dea rezultate si, INFINIT MAI IMPORTANT, ceilalti membri ai Guvernului SA FIE SOLIDARI PANA LA CAPAT IN ACTIUNEA ASTA!

      Daca nu, de unul singur nu va putea face mare branza....

      Succes MRU! Succes GUVERNULUI!
  • +4 (10 voturi)    
    Iar ne ia drept gogosari = mancatori de gogosi (Vineri, 17 februarie 2012, 15:27)

    Contribuabil [anonim]

    Adica sa mearga ostile de gardieni financiari in piete si la magiznele mici, sa le dea amenzi de isi inchid aia mici foarte micile lor afaceri, televiziunile sa fie si ele toate prezente sa arate "marea evaziune"!! Bull shit!!!! Mergeti la aia mari, mergeti la companiile de stat, nu dati numai in amaratii aia mici!!! Verificati si miile de firme ale parlamentarilor, guvernantilor, primarilor si a tuturor afiliatilor politici!!! Aveti tupeu sa facti asta?????
  • +1 (7 voturi)    
    Vrabia Malai Viteazu (Vineri, 17 februarie 2012, 15:36)

    Ramona [anonim]

    Deci baiatu asta a dat comanda de amenzi in valoare de 1,5% din PIB. Pentru ca banii astia sa se stranga, promite sa faca orice, a se citi 'sprijin neconditionat'. Mi-a placut intrebarea dintr-un comentariu si simt nevoia sa repet: 'Domnu' Ministru, la vegetale intra si lemnu?'. Nu de alta, dar colegii de la UDMR ... padurile. Varianta in care marile companii sa fie fortate sa isi plateasca imensele datorii la stat nu intra in calcul, nu? Sa ii jupuim pe cei mici si mijlocii, sa ne aratam muschii dur, asta e solutia. Sunteti pe tobogan. N-aveti tata, n-aveti mama!
  • -6 (10 voturi)    
    BRAVO Ungureanu !!!!!!!!!!! (Vineri, 17 februarie 2012, 15:39)

    costica [anonim]

    Doamne, cata diferenta intre Boc si MRU !!!
    De la incometentul de Boc auzeam mereu VOM FACE si VOM DREGE , MRU cere obiective MASURABILE, hai la treaba baieti !!!
    Ungireanu lucreaza cu cirfe, cu cereri masurabile, concrete, spre deosebire de Premierul de trista amintite incompetentul politruc, Boc!!
    Bravo Ungureanu !!! BRAVO!!!! BRAVO!!!
    Cred ca zilele ce i-au ramas lui Blejnar la ANAF sunt putine, nu stiu cat il va lasa coalitia pe MRU sa faca treaba, pentru ca atinge interesele clientelei politice de la guvernare!!
    Cred ca ani de zile ii vor trebui lui MRU sa refaca ceea ce a stricat Guvernul incompetentului Boc!!!
    Alta clasa, alt stil de PM, nu vorbele goale si minciunile continue ale lui Boc !!
    BRAVO Ungureanu!!!
    Nu am cuvinte !!!!
    BRAVO !!!!
    • +3 (7 voturi)    
      Ma amuza teribil (Vineri, 17 februarie 2012, 16:04)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui costica

      optimismul tau. Si increderea pe care i-o acorzi :)

      E bine sa fii si optimist. Dar cred ca mai bine e sa astepti rezultatele si pe urma sa il lauzi daca e cazul.

      Sa nu cadem in capcana de a admira politicienii doar pentru ca vorbesc frumos si cu "cifre". Sa fim atenti la ceea ce fac cu adevarat pentru ca asta conteaza de fapt.
    • +1 (3 voturi)    
      PROPAGANDA PENTRU CREDULI (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 9:42)

      GRIGORE [anonim] i-a raspuns lui costica

      Domnul MRU nu o sa faca nimic! Pentru ca "baietii" din guvernul sau sunt "clonele" ministrilor din guvernul anterior(guvernul Boc sase)! Guvernul condus de d-l MRU este un "musuroi" de interese, o "vermuiala" de afaceri necurate, o "cloaca" de parandaraturi grase! Ministrii din guvernul domnului MRU sunt "politici", au in spate niste partide, niste organizatii! Domnul MRU este un prim-ministru "apolitic", sustinut(?!) de acele partide si organizatii! Cand ideile si initiativele sale "haiducesti" o sa-i calce prea tare pe nervi/bataturi pe partenerii coalitiei guvernamentale("monstruasa coalitie" - pentru cunoscatori!), domnul prim-ministru "independent" MRU, o sa fie "ras/tuns&frizat" chiar de proprii colaboratori! Si atunci domnul presedinte "jucator", Traian Basescu, va gasi o noua solutie de criza! Un nou "independent": George Maior, directorul SRI! Asa sa ne-ajute Dumnezeu!
  • +3 (11 voturi)    
    1,5 % din PIB, 60 de zile ? (Vineri, 17 februarie 2012, 15:39)

    banc glumescu [anonim]

    Dupa ce am citit titlul, nici nu am mai citit articolul. 1,5 puncte din PIB, in 60 de zile ? Aveam o parere buna despre dl Ungureanu... Aveam.

    Pt eventualii care imi vor da minusuri, banuiesc ca stiti in detaliu veniturile bugetului central, de unde vin ele si realizati ce inseamna 1,5% intr-un an, daramite in 60 de zile. Ca doar de-aia veti da minusuri, nu? ;)
    • 0 (6 voturi)    
      motivul pentru care cere o asa suma mare... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:25)

      lili [anonim] i-a raspuns lui banc glumescu

      Ar putea fi proportiile dezastruoase ale evaziunii fiscale !!
      Si cred ca MRU stie mai bine ca oricine cum stau treburile cu evaziunea, Serviciile ce-au facut pana acum?!
      Au stiut mereu, numai ca evaziunea si coruptia intr-o tara sunt ATAT cat lasa autoritatile sa fie!
      Inseamna ca e loc muuuult, muuuult pentru a aduce bani la bugetul Romaniei!!
      Daca cifra se va confirma Dl Boc ar trebui tras in teapa impreuna cu Dl Ialomiteanu si cu Blejnar, pe principiul: pana cum, de ce NU ati facut asta !?
      Mai vedem... Cred in MRU, e tare tipul, are douazeci de clase peste Boc ca Premier !
    • +1 (3 voturi)    
      Poate ca... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui banc glumescu

      Poate ca a fixat stacheta asta nebuneasca ca sa vada ce se poate realiza sub presiune maxima..

      Poate ca daca spunea 0,25% din PIB nici nu se mai apuca nimeni de treaba, desi chiar si suma aia reprezinta o suma uriasa (sute de milioane de euro)
    • +5 (7 voturi)    
      Sau poate ca.. (Vineri, 17 februarie 2012, 16:48)

      ion [anonim] i-a raspuns lui banc glumescu

      Sau poate ca stie el ceva ce nu stim noi..

      Sau poate ca e pur si simplu rupt de realitate

      Ciudat inceput de mandat.
      • +1 (3 voturi)    
        Oricum stie el ceva ce nu stim noi ... (Vineri, 17 februarie 2012, 19:55)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Dar baiatul a clipit pe sub ochelari, s-a uitat la PIB-ul Romaniei, l-a vazut mic si zbircit si si-o fi zis ca 1.5 la suta se face pac-pac in 2 luni !
        Si uite asa, ne ciuruiesc astia inca o data, mergeti cu grija pe strada.
  • -3 (3 voturi)    
    Bravo MRU (Vineri, 17 februarie 2012, 15:44)

    klaus [anonim]

    Asa trebuie facut in Romania... Nu trebuie vorbit mult si larg pe strategii si nebunii... Trebuie trecut la fapte punctual cu determinare maxima si obiective clare... Acum e clar, 1.5 % din PIB furat de baietii shmecheri trebuie recuperat si sunt sigur ca se va face daca nu cumva si mai mult... Exact asa Romania va creste si va merge mai departe, actiuni la obiect care sa rezolve probleme existente simplu si clar...
    • +2 (4 voturi)    
      Nu mai... (Vineri, 17 februarie 2012, 19:57)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui klaus

      O sa sara tot pe amariti, adica tot pe cei ca tine ....
      • +1 (3 voturi)    
        preferi ca tu sa platesti taxe si altii nu? (Vineri, 17 februarie 2012, 23:55)

        klaus [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

        scuze dar eu imi platesc taxele... griji sa isi faca aia care nu le platesc...

        si apropos, explica cum aceasta masura o sa ii afecteze pe saraci...
  • +1 (7 voturi)    
    Babele din piata (Vineri, 17 februarie 2012, 15:46)

    Gigi [anonim]

    Adica vânjosul aparator al patriei isi va trimite zbirii sa ia la amenzi babele care vând o legatura de patrunjel prin piata ?

    Bravos tovarase !
  • 0 (2 voturi)    
    POATE VOI CREDE (Vineri, 17 februarie 2012, 15:46)

    stefan [anonim]

    in aceasta masura cand nu se vor mai vinde bacsurile de tigari prin piete......TIGARI,TIGARI BAIETI........TELEFOANE,TELEFOANE BAIETI.......si altele zeci de marfuri desfacute cu strigari de vanzatorii ambulanti sub privirile politistilor care se fac ca nu vad si nu aud.
    Politia noastra patruleaza din masina ,pe trotoare foarte rar ,pe carosabil este interesul acolo m-ai agati vreun sofer.............si tot pica ceva...
  • +3 (5 voturi)    
    Şi cu găleţile şi afişele cum rămâne? (Vineri, 17 februarie 2012, 15:46)

    Şoşonaru' [anonim]

    Cum aşa?! Păi dacă se reduce evaziunea fiscală, cum vor mai contribui firmele evazioniste la campaniile electorale care se apropie ??!!! CU CE fonduri vor plăti politicienii "săraci şi cinstiţi" găleţile şi afişele ???!!!!
    • -1 (5 voturi)    
      Nu te-ai prins ? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:23)

      Gogu' [anonim] i-a raspuns lui Şoşonaru'

      Amenintarea cu amenzile ii vor face pe evazionist sa scoata si mai multi bani pentru campanie pe principiul -Platesti amenda sau o mica contributie la PDL. Ar ai fi si varianta -Ba ,nu se stie cat ma tine ia sa-mi fac eu stocul din prima
  • 0 (4 voturi)    
    pai... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:08)

    Mihnea Blidariu [anonim]

    ii sugerez lui Ungureanu sa ceara de la Rosia Montana Gold Corporation datoriile de zeci de milioane pe care firma le are catre statul roman. Si sa investigheze cum a iertat statul firma Monsanto de datorii, in 2009...
  • +1 (1 vot)    
    Asta presupune (Vineri, 17 februarie 2012, 16:10)

    sile231 [utilizator]

    Pe linga o legislatie clara in domeniu si functionari publici profesionisti si integri.Daca d-l Ungureanu va aplica proverbul frica pazeste bostanaria s-ar putea sa aiba succesuri ( pe bune). Eu i-o doresc din toata inima. O zi buna !
  • +4 (4 voturi)    
    Si eu vreau !!! (Vineri, 17 februarie 2012, 16:13)

    Marcelo [anonim]

    Si eu vreau taxe cu 50% mai mici la comubstibil si la mancare !!!
    Si eu vreau sa ca in 60 de zile statul sa fie stat si sa ne trateze ca pe sefii lor, ca pe oamenii care le asigura lor salarii ( fara vanzari anterioare) !!!
  • 0 (6 voturi)    
    Sa scapam onorabil de Blejnar.... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:18)

    momo [anonim]

    Maurul si-a facut datoria ( a adus bani cu sacul, roaba si basculanta la partid si la sefii acestuia) iar acum maurul e momentul sa plece. Dar nu oricum...

    Nu putea MRU sa il dea pur si simplu afara pe Blejnar ca valida chestia cu "regina" si nu se face. Asa ca a venit cu obiectivul asta de domeniul SF. 1,5% din PIB in 6 de zile? Si sa vezi surpriza Blejnar, care desi "a depus eforturi titanice" peste 60 de zile nu va fi indeplinit gluma asta de target o sa fie demis/isi da demisia "de onoare". Nu ca ar fi primul evazionist al tarii, doamne fereste, ci pentru ca sanchi n-a performat la asteptarile lui Ungureanu.

    Si in acest mod iese din scena, curata ca alba ca zapada, Regina...

    PS Bizonii o sa o haleasca si pe asta... Asta e soarta lor....
  • -1 (3 voturi)    
    Unde ati fost 21 de ani? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:22)

    Hook [anonim]

    Domnu' Premier ati uitat de contrabanda cu tigari si multe altele, pomeni electorale, cele cu acoperire din banul public! Inteleg ca ati cazut la pace cu celelalte servicii? Unde ati fost 21 de ani ?
  • +1 (7 voturi)    
    contrabanda cu alcool (Vineri, 17 februarie 2012, 16:45)

    alabama [anonim]

    Dupa ce au destructurat vama si garda financiara dand afara ilegal o treime din personal, au pus GPS la echipajele mobile si le-au fixat itinerare de la care nu au voie sa se abata iar actiunile de control sunt ,,atent" directionate sa nu deranjeze prea tare, acum vor sa mai si reduca contrabanda si evaziunea. Este ca in poanta aia care spune ca pisica ce are clopotei soareci nu prinde. Probabil in logica din 2011 ar trebui sa mai reduca din personalul din vama si agarda financiara inca o treime si atunci cu siguranta (din pix) se va ,,reduce" semnificativ si contrabana si se vor gasi bani de pensii si salarii reducand fondul de salarii la ANAF, ca de reducerea evaziunii nici nu poate fi vorba.
  • +1 (3 voturi)    
    .... (Vineri, 17 februarie 2012, 19:40)

    iuli [anonim]

    este un lucru bun acesta si sper sa realizati acest lucru pentru ca in acest mod vor veni mai multi bani la bugetul statului si ar mai disparea din multi profitori de cartier(magazinele mixte)
    • 0 (4 voturi)    
      Ai naibii profitori (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 2:49)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui iuli

      Cred ca fac profituri uriase astia cu magazinele de la coltul strazii.

      Si eu care credeam ca profitul serios in Ro se da tepuind statul...

      Sa-i anunte cineva pe baietii destepti din energie si pe cei de la autostrazi sa se reprofileze pe buticuri si magazine mixte. Acolo sunt oportunitatile interesante!
  • 0 (2 voturi)    
    blejnaraaar! (Vineri, 17 februarie 2012, 20:20)

    laurentiucat [utilizator]

    ai pus-o!
  • +1 (1 vot)    
    mii de mici intreprinzatori care fac evaziune (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 7:39)

    Andreea [anonim]

    In toata tara sunt mii, poate zeci de mii de vanzatori de legume-fructe care desi au casa de marcat nu dau niciodata bon de casa. La mine in cartier sunt 4 -6 astfel de magazine. Mai e un producator de branzeturi din zona Sibiu, care are vanzare f buna, dar nu da bon. Cand i-am zis a spus ca eu sunt primul client care face asa o observatie. Deci atitudinea mea e anormala, nu a lor. Ma intreb pe baza a ce platesc ei impozit. Raportari fictive de incasari. Duminica la piata din vecini, vine in schimb politia (nu stiu care ramura pt ca acum sunt tare multe categorii de "militieni" cu care statul cheltuieste degeaba) si incep sa faca scandal babelor care vand patrunjel si alte nimicuri, dar nimeni nu se leaga de vanzatorii din magazinele mentionate.
  • -1 (1 vot)    
    in razboi cu evazionistii (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:18)

    alexandru [anonim]

    din declaratie , rezulta ca lupta guvernului minune Boc cu evazionistii in domeniul cereale , alcool nu a avut rezultatele dorite. Bizar , mai sunt domenii neacoperite de declaratie : produse petroliere , tigari , si in general vami . Banii colectati suplimentar vor merge in investitii de genul celor cu care guvernul Boc ne-a obisnuit?
  • -1 (1 vot)    
    Un set de intrebari??? (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:23)

    Leonidas [anonim]

    Credeti ca se va atinge de mafia politica, din petrol, gaze, alcool, tutun(marii importatori) ?. De ce in maximum 60 de zile, si de ce minimum 1,5 miliarde euro?. De ce nu se ating si de Consiliile judetene si Primarii?. Dar de regii asfaltului si deszapezirii nu? Sau de ce nu de cei care au accesat proiecte europene pentru agricultura cu exploatatii gen apartament?. Si de ce nu si de baietii ``destepti`` din energie, felix, pinalti, etc?. Sau de Metro, Cora, Kaufland, etc... Iar cea mai mare inselaciune grobiana a mileniului, de BANCI, caci bancile sunt cauza tuturor relelor pe acest pamant, si nu in ultimul rand de marile averi ale politicienilor aciuati la putere de 22 de ani care au furat mai mult decat PIB-ul Romaniei???, Aaaaaa, peste 2-3 luni sunt alegeri, si vechii isi pregatesc copii la inscaunare, gen Dan Dragoi???, pai vedeti, tot ce multi si oropsiti de 70 de ani sunt cu plata, inca un motiv in plus sa dam cu totii de pamant, altfel ne ducem dracului si ca natie, iar copiii si nepotii nostrii vor fi sclavii lor pe veci.
  • +1 (1 vot)    
    politicienii (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:41)

    Tzompi [anonim]

    Eu stiu ca marile distilerii de alcool clandestine sunt patronate tot de politicieni. Ca si tot traficul cu bauturi contrafacute. MRI ca sef de "servicii" stie tot.
  • -1 (3 voturi)    
    a inceput cu stangul (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:18)

    Alex Valahul [anonim]

    a inceput cu stangul, prin fixarea unui target complet nerealist...1.5% din PIB sunt peste 10 miliarde de euro. vorba lu moise guran : nu cred ca se consuma alcool de banii astia in romania....plus ca in 60 zile nici nu sunt in stare sa faca un plan coerent si amplu.
    o sa fie probabil un hei-rupism de 1 sapt si o sa se lase la sfarsit cu cateva demisii pe la fisc.
  • -1 (3 voturi)    
    absurd (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:28)

    her [anonim]

    evaziunea fiscala va scadea in urmatoarea perioada (asa va fi declarata oficial, ca de, trebuie sa se arate ca se face treaba) iar pe urma in 6-7 luni va creste. e ridicol!!! propaganda politicianista. evaziunea fiscala nu poate fi starpita in actualul sistem. actualul sistem din asta traieste. cand Stalin a vrut sa ia TOT de la tarani pentru a alimenta orasele mari a vazut ca taranii tot veneau in piete si vindeau ceea ce bolsevicii credeau ca le-au luat. si Stalin si-a dat seama ca daca nu ar exista evaziune tot poporul ar fi crapat de mult de foame pentru ca asta e: nu poti luat tu tot si apoi sa imparti unde vrei tu, discretionar. iar poporul stie ce sa faca pentru a trai. F**E STATUL din toate pozitiile. iar STATUL e disperat, de 200 de ani, ca nu poate pune biciul pe popor. si face valuri.
  • +1 (1 vot)    
    Evaziune (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:48)

    vasile [anonim]

    Sa fie implementata folosirea casei de marcat, cetatenilor sa li se paermita sa deduca unule cheltuielei asa cum se face in Europa.
    A se vedea cu cat contribuie marile trusturi transnationale la buget si din ce cauza nu platesc.
  • +2 (2 voturi)    
    este imposibil (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:31)

    nu conteaza [anonim]

    inseamna aproape 2 miliarde de euro, poate ma insel.
    initiativa e buna, oricum
    • -1 (1 vot)    
      ??? (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 15:46)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

      pe ce lume traiesti vasile? casele de marcat sunt obligatorii de cel putin 10 ani.
  • -1 (1 vot)    
    Evaziune (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:19)

    Ardeleanu' [anonim]

    Fiecare om din tara asta se crede o exceptie.De exemplu- de ce sa platesc eu taxele, ca oricum is mari cand sunt altii care nu le platesc, fiecare al n-lea evazionist gandeste asa.
    O alta problema este multumirea autoritatilor- am redus cu 1 % evaziunea ajunge deocamdata.Adevarul ii ca NICIODATA nu ajunge in Romania ea fiind de 40 %.
    Pe termen lung se va intampla ceva foarte interesant si trist, brusc vom saraci intr o tara bogata cu totii deoarece pana-n 2013 mai sunt subventii si fonduri europene de muls...pam pam sa vezi atunci inflatie si regres economic !
    Roman functionar public incorupt nu exista...e doar o chestiune de timp pana se da si el pe breazda.
    • 0 (2 voturi)    
      Cateva observatii (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 15:05)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui Ardeleanu'

      In primul rand. Nu cred ca majoritatea oamenilor care platesc taxe gandesc cum spui tu. Cred ca cei mai multi isi pun problema altfel: "De unde Dumnezeului sa le mai platesc la astia taxe and am si eu o famile de hranit, angajati de platit, furnizori de platit...". Cred, deci, ca e incorect ce ai spus tu.

      Apoi, nu stiu de unde pana unde consideri tu ca Romania ar fi o tara bogata... Suntem deja saraciti in ultimul hal. Iar oprirea fondurilor (daca chiar asa e) nu ne va afecat aproape de loc dat fiind faptul ca oricum Guernul nu e in stare sa la acceseze.

      Si inca o chestie. Problema "functionarului corupt" nu se pune asa cum crede Basescu. Adica injurnd categorii sociale intregi. Problema mare e la modul in care sistemul birocratic este condus si manageriat, iar aici reponsabilitatea cade pe Guvern.
      • +1 (1 vot)    
        Evaziune (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 16:03)

        Ardeleanu' [anonim] i-a raspuns lui Doc

        1.Evident ca sunt cazuri si cazuri, vorbeam de cei care pot sa o faca si nu o fac de dragul imbogatirii.
        DAR daca ai o afacere si nu poti sa lucrezi legal deoarece ai de sustinut familia avem o problema.
        a) ori is taxele prea mari ceea ce este adevarat in unele cazuri.
        b) ori faci afaceri din auzite,fara sa intelegi cum trebuie planificata o afacere,specula, bisnițareala, contrabanda sau ai alte bariere ; monopol, oligopol (sunt n IMM -uri care se inteleg ele intre ele 2-3 ca sa tina un pret si ceilalti sa moara.unde-i consiliul concurentei ?

        2.Romania nu ii o tara saraca.Sunt resurse pentru a sustine o populatie de n ori mai mare dar cu conditia sustenabilitatii (culmea au ajuns si strainii sa ne-o spuna dupa ce au cumparat o parte din ea).
        Evident ca daca statul ia 8 % redevente nu ii o tara bogata.Normal ca daca statul concesioneaza pe 49 de ani dom'le zacaminte minerale si resurse la privati ii o tara saraca.

        3.Din 5 functionari tineri intrati intr-o institutie in primii 2 ani se 'normalizeaza' toti din cauza mediului de lucru, cadourilor, balcanismelor etc si bineinteles sub presiunea colectivului.

        Capitalismul nu inseamna ca pentru a traii eu tu trebuie sa mori.Inseamna sa fim corecti, sa avem un mediu legal sanatos si sa devenim mai buni in ceea ce stim sa facem(bine).

        Romania ii exact asa cum sunt oamenii din ea !
  • +1 (1 vot)    
    ;) (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 17:52)

    Gabriel90 [utilizator]

    Avand in vedere k omu' e pe domeniul potrivit,ar trebui sa dea randament:D
  • +1 (1 vot)    
    INFIINTATI O LINIE TELEFONICA GEN 112 (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 22:37)

    Baltaretu [utilizator]

    prin care orice cetatean care observa(simte) o evaziune fiscala, sa o sesiseze telefonic.Eventual pot fi acordate stimulente, si sa vezi batalie.
    O atentie trebuie acordata CONTABILILOR firmelor ( multi inspectori fiscali) care sunt mina dreapta a oricarui patron.Contabilii aranjeaza actele FIRMEI in asa fel incat EVAZIUNEA, FRAUDA sa fie maxima pentru orice patron, patron care din mic devine mare - vezi astazi marii milionari, miliardari
  • +1 (1 vot)    
    As incepe cu 1). o amnestie de tipul (Duminică, 19 februarie 2012, 8:23)

    John M. [anonim]

    "declara-ti venitul real, plateste-ti impozitul si incepe o viata noua. Alternativa?! Daca te prindem iti luam tot si te bagam si la puscarie". A lucrat bine in America.
    2). Fa un tribunal separat si baga groaza in ei cu exemple rasunatoare, prinsi, judecati si condamnati in 3 luni.
    3).Adu-ti 2-3 consilieri americani si trage legislatie noua. E cea mai temuta agentie din America.
  • +1 (1 vot)    
    si oamenii (Duminică, 19 februarie 2012, 12:20)

    ionut [anonim]

    si schimbarea oamenilor care conduc aceste structuri: garda, vama, politie de frontiera, politie economica...... la toate nivelele....CAND????????
    • -1 (1 vot)    
      pai, mi-aduc aminte ca acum vreun an... (Duminică, 19 februarie 2012, 15:55)

      vio [anonim] i-a raspuns lui ionut

      parca era desant aerian... descinsese politia si DNA pe la vami, pe la tot felul de firme suspecte de evaziune fiscala...
      A mai auzit careva ceva despre vamesii aia cu viloaie si masini de lux din salariile amarate de bugetari, basca taiate cu 25 % ??!!
      Da' de unde, sunt toti bine mersi si sefii lor la fel... o parte din banii adunati se duc spre REGINA vamilor, pusculiata PDLului, Dl Blejnar!!
      Iar Ungureanu va inghiti in sec mult, altfel coalitia il va trimite la plimbare !!!!
      "Sistemul" cum spunea chiar Traian Basescu e corupt, fura cat poate si asa este peste tot!!
      Tot Basescu spunea!!!!
  • -1 (1 vot)    
    pe MRU cine-l sprijina ?!!!!!!!!!! (Duminică, 19 februarie 2012, 15:45)

    vio [anonim]

    Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două luni, ministerele implicate în combaterea evaziunii fiscale. Le-a spus şi unde să caute: la alcool şi la vegetale. „Aveţi tot sprijinul meu!” a zis premierul, vrînd pesemne s-o dreagă pe-aia cu leneşii care nu ieşeau la zăpadă în timp ce prefecţii aşteptau la căldurică indicaţii preţioase de la centru. Poporul, cum ştim, se uimeşte cînd cineva anunţă că vrea să se ia la luptă cu economia neagră. Cu ocazia asta MRU i-a dat o lovitură predecesorului său, care a convieţuit netulburat cu economia subterană.
    Totuşi de unde avea informaţiile cu alcoolul şi cu vegetalele noul premier, după numai zece zile de şedere la Palatul Victoria? Să se fi sfătuit cu şeful SRI-ului, Cristian Maior, care i-o fi vîndut pontul, spunîndu-i şi cît să ceară? Să-l fi luminat foştii săi subordonaţi din SIE care au relaţii cu băieţii din SRI? Că din partea prospăturilor cu care l-a dotat PDL-ul, slabă nădejde.
    În ce ar putea consta, însă, tot sprijinul promis de Mihai Răzvan Ungureanu? Că, la o adică, le va ţine spatele dacă se pun pe căutat bani negri? Sau că le va spune, detaliat, şi în ce locuri să caute? Căci dacă-i pe-aşa s-ar adeveri ipoteza mea cu SRI-ul şi s-ar adeveri şi ipoteza altora că Băsescu îl ţinea de mult în mînecă pe Ungureanu şi i-a zis să înceapă să-şi facă lecţiile cum o şti. Dar dacă MRU a început cu recuperatorii guvernamentali, nu cu vreun proiect cu puncte şi subpuncte de relansare a economiei, asta e măsura unuia care ştie că n-are timp, şi-atunci se dă justiţiar.
    Nu zic că ar fi rău, dar ce se va face premierul dacă iar se va ajunge la „regine”, ca anul trecut, după marea vînătoare de vameşi corupţi şi de poliţişti de frontieră mitarnici, care a rămas în coadă de peşte mirosind de la cap? Fiindcă economia neagră nu poate funcţiona dacă autorităţile nu se prefac că au orbul găinilor, cînd li se bagă bani în buzunare."
    http://www.catavencii.ro/Mru-aveti-tot-sprijinul-meu-dar-pe-el-cine-l-sprijina_0_


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version