Toti salariatii Mic.ro vor fi concediati incepand din 2 aprilie. Patriciu a imprumutat Mic.ro Retail cu zeci de milioane de euro prin Mercadia, la dobanzi medii de 12%

de Dan Popa     HotNews.ro
Vineri, 2 martie 2012, 13:21 Economie | Finanţe & Bănci


Dinu Patriciu
Foto: AGERPRES
 documente
(02 Mar 2012) PDF, 460KB
Toti salariatii Mic.ro vor fi concediati incepand din 2 aprilie, dupa ce inainte cu o zi de Martisor acestia au primit preavizul. Lista creditorilor Mic.ro retail cuprinde 978 de persoane fizice si juridice. La acestia se adauga si cei 1.543 de salariati care incearca sa isi recupereze astfel salariile restante. Putini stiu insa ca in dosarul privind solicitarea insolventei Mic.ro Retail s.r.l. de catre compania mama Mercadia Holland, Patriciu invoca imprumuturi acrodate Mic.ro in suma de 32 milioane de euro respectiv 29.55 milioane de dolari SUA. "Am incheiat cu (...) Mic.ro Retail o succesiune de contracte de imprumut pentru a o ajuta sa-si desfasoare activitatea. Societatea este in imposibilitatea de a-si onora angajamentele ceea ce face imposibila continuarea recuperarii amiabile", se arata in dosar. Zecile de milioane de euro imprumutate de Patriciu (semnatar in numele Mercadia pe contractele de imprumut) fac obiectul a 18 imprumuturi derulate intre Mercadia si Mic.ro Retail.

Intre cei care au de recuperat datorii de la Mic.ro se numara BCR, CEC Bank, Leasing Raiffeisen, Unicredit Leasing, Vodafone Romania, Orange Romania, Romtelecom, Allianz Tiriac, Rompetrol Downstream, CEZ Vanzare, CEZ Distributie, Apa Nova, Rosal Grup, Meridian Taxi, Medlife. Adevarul Holding si Minimax Discount, controlate de asemenea de Dinu Patriciu, figureaza pe lista creditorilor Mic.ro Retail.

Vezi in atasament lista creditorilor Mic.Ro Retail.srl





  • Sumele imprumutate de Mercadia Holland Amsterdam catre Mic.ro retail sunt urmatoarele:

3,8 mil USD in 14 iunie 2011
115.000 USD in 11 aprilie 2011
2,2 mil. USD in 28 martie 2011
230.000 USD in 16 martie 2011
15 milioane USD in 07.02.2011
1,75 mil USD in 13 iulie 2011
6 mil euro in 6 iunie 2011
3,7 mil euro in 1 iunie 2011
3,7 mil euro in 15 aprilie 2011
2 mil euro in 4 martie 2011
500.000 euro in 30 septembrie 2010
1,5 mil euro + 1,4 mil USD in 28 septembrie 2010
5,1 milioane euro in 27 august 2010
2 mil euro in 10 august 2010
4,5 mil euro in 3 martie 2010
750.000 euro in 7 dec. 2009

Dobanda medie cu care banii au fost imprumutati este, potrivit contractelor de imprumut, de 12% pe an.

Citeste si Dinu Patriciu, de la Mic.ro la mic pur si simplu. O poveste scurta








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





11848 vizualizari

  • +29 (29 voturi)    
    si uite (Vineri, 2 martie 2012, 13:30)

    kin3zu78 [utilizator]

    asa a mai spalat niste bani !
    • -12 (18 voturi)    
      ...cat de putine cunostine economice... (Vineri, 2 martie 2012, 17:47)

      alex [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      ...poti sa ai ...si cat de prost poti sa fi sa spui ca o afacere in care ai bagat 60 mil euro o folosesti sa speli bani. Cand spalarea de bani inseamna exact invers...Problema este ca ai mai gasit inca 13 prosti care au dat like....Oricum va fi cenzurat de administrator...dar macar el sa stie ca pe acest site au intrat cel putin...14 prosti
      • +10 (10 voturi)    
        un prost mai mare ca altul (Vineri, 2 martie 2012, 20:23)

        adyQ [utilizator] i-a raspuns lui alex

        sau ceva de genu este situatia ta, oricum cam mare admiratia ta pentru acest mare industrias tzepar de romanica, este doar o tzeapa gen patricel pe care il stim cu totii, altfel nu se explica de ce pe plaiuri mioritice se permit chestii de genu asta cu "investii" care de fapt sunt imprumuturi de la aceeasi persoana care detine si firma imprumutatoare cand de fapt prin alte parti ale lumii cand o afacere de anvergura asta, de ordinul zecilor de milioane de euro, daca da chix patronul ajunge pe drumuri , ei nah la noi ajunge miliardar...acu tu sa zici cine-i prostu?tu?(exceptie doar in cazul in care esti patricel) sau ala care se plange si a primit like-uri cum zici tu.
        • +3 (3 voturi)    
          Catriciu (Vineri, 2 martie 2012, 21:14)

          k [anonim] i-a raspuns lui adyQ

          Nu cumva asta a citit si el de Enron si cum nu-l duce mintea la chestii noi, a aplicat ce s-a intamplat acolo crezand ca statul roman e o adunatura de tampiti?
          Astia-s marii bogatani romani, niste nulitati cand li se rupe cordonul ombilical de la bani publici, nu stiu sa vanda nici o acadea.
        • -2 (2 voturi)    
          .... (Sâmbătă, 3 martie 2012, 10:38)

          alex... [anonim] i-a raspuns lui adyQ

          din ce citesc , vad ca esti coafeza de meserie...ai impresia ca daca te-ai uitat 5minute la Money Channel stii economie. Asa se fac afacerile cretinule. Orice afacere comporta un risc. Pe furnizori cine dracu ia pus sa vanda asa mult pe datorie. A, s-au lacomit, vroiau contracte ....asa e prima de risc pe care au trebuit sa o plateasca...
          • +2 (2 voturi)    
            Nervii iti intuneca mintile. (Sâmbătă, 3 martie 2012, 13:51)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui alex...

            Nu inteleg ce cauti in acest razboi.Inteleg ca Patriciu si-a imprumutat propria firma cu dobanzi care au duso la faliment.din acest faliment,banii de la MIC.ro au ajuns la Mercadia care-i tot Patriciu,deci Patriciu nu a pierdut nimic.Daca tu crezi ca asa se fac afacerile si ca altii sunt fraieri,zau ca meriti o bataie buna(cel putin).
          • +1 (1 vot)    
            cretin sau nu (Sâmbătă, 3 martie 2012, 20:49)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui alex...

            eu iti spun sigur ca prin tarile occidentale pe unde o duc eu falimentarea intentionata ca cea din cazul de fata se rasplateste cu puscarie
            PS: ce ii money channel?
            • 0 (0 voturi)    
              sunt convins! (Duminică, 4 martie 2012, 21:26)

              Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui adyQ

              Te cred ca in tarile occidentale, falimnetul fraudulos se pedepseste. Tocmai DE ACEEA Dinu Patriciu a dat tzeapa cu mic.ro in ROmania, tara democratiei originale, si nu in Occident!
        • +1 (1 vot)    
          dar alex are dreptate! (Sâmbătă, 3 martie 2012, 10:46)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui adyQ

          Dinu Paturiciu este deshteptul, pentru ca ne-a dat tzeapa tuturor, si slariatilor ce rama neplatiti, si celor care au luat magazinele in franciza, si bancilor care au imprumutat banii, si furnizorilor, si desigur si noua, contribuabilor!
          Toti cei ce comentam aisi suntem "prosti", in sensul ca nu ne-a dus si pe noi capul sa dam tzepe, ci dimpotriva, mergem la lucru si finantam din banii nostri toate gaurile economiei, inclusiv cea data de marele afacerist tzepar Patriciu ...
          Orice bou poate sa faca o firma ce functioneaza pe bune, unde se proiecteaza, fabrica, vinde un produs functional, dar trebuie sa fii "baiat destept" ca sa dai mereu tzepe si sa nu patesti nimic!
          • -1 (1 vot)    
            ...am inteles... (Sâmbătă, 3 martie 2012, 11:22)

            alex... [anonim] i-a raspuns lui Cristian Ioan

            ....deci esti unul din cei ce a primit preavizul pe 2 martie...acum se explica inversunarea...pe tine cine te-a pus sa muncesti fara sa fi platit. Trebuia ca din ziua 2 sa nu mai vi la munca. Din ziua 2 si tu l-ai finantat pe Patriciu.
            • +2 (2 voturi)    
              ah, nu! (Sâmbătă, 3 martie 2012, 14:16)

              Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui alex...

              Nu, eu lucrez la o firma cu patron "fraier" care nu a facut nici evaziune fiscala, nu stie sa obtina returnare falsa de TVA, si nici nu da tzepe la salariati. Salariile (nu prea mari!) le primim totdeauna la timp, ceea ce nu este putin lucru, degeaba imi fac eu sau alti colegi partea noastra de treaba, daca beneficiarul nu achita la timp factura. Deci, daca luna viitoare ni s-ar spune ca sunt probleme, si vom primi banii mai tarziu, nu stiu cum m-as descrurca, insa as avea INCREDERE. In schimb, in iubitorul de Pedeseristi Dinu Patriciu nu am avut nciodata incrdere, iar acest faliment fraudulos imi comfirma presentimentele ...
          • 0 (0 voturi)    
            aici cam ai dreptate (Sâmbătă, 3 martie 2012, 20:53)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

            no comment
            • 0 (0 voturi)    
              "etica si echitatea socialiste" (Duminică, 4 martie 2012, 21:30)

              Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui adyQ

              Cum se zicea inainte de 1989!
              Noi ramanem cu "dreptatea", Patriciu cu banii, iar miile de angajati mic.ro cu paguba. La randul lor, bancile de unde vor recupera prejudiciul cauzat de tzeapa lui Dinu? De la clienti, indiferent daca sunt cei care au depozite la ei, sau cei care vor sa ceara imprumuturi!
  • +24 (24 voturi)    
    Controlul mesei credale (Vineri, 2 martie 2012, 13:36)

    frunza [anonim]

    Si uite asa dl patriciu reuseste sa controleze si masa credala.....Poate ca falimentarea nu a fost facuta cu intentie de la inceput insa probabil ca de un an incoace le-o cam coace conu dinu ....Rusine dinu patriciu!!! Lol
    • +10 (10 voturi)    
      la asta m-am gandit si eu (Vineri, 2 martie 2012, 14:17)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui frunza

      Aceeasi schema precum cea utilizata de ELan la Realitatea Media cu firma din Ungaria care a devenit (pe ultima 100 m) cel mai mare participant la masa credala...
    • +13 (13 voturi)    
      Bine punctat (Vineri, 2 martie 2012, 14:56)

      io [anonim] i-a raspuns lui frunza

      Creditorii "reali" nu se vor alege cu mai nimic pentru ca o buna bucata din masa credala se va duce catre Mercadia.

      Sunt curios cat succes va avea Tiriac (Metro) cu "La doi pasi"
      • +11 (11 voturi)    
        Si in plus (Vineri, 2 martie 2012, 15:07)

        frunza [anonim] i-a raspuns lui io

        Asta adaugat la faptul ca probabil banii i-a scos inapoi pe alte contracte de consultanta sau marfuri vandute la valori mult mai mari. Inca o data rusine dinu patriciu
      • +6 (6 voturi)    
        d (Vineri, 2 martie 2012, 22:22)

        r [anonim] i-a raspuns lui io

        iei imprumut de la banci,scoti banii din conturile tale, pierzi jumate dar jumatea care-ti ramine e...curata!!!! si stai linistit ca si-a luat tiriac banii inapoi ...a doua zi dupa imprumut dar pentru asigurari schema tre sa fie completa. de ce crezi ca tiriac face acelasi lucru ca patriciu?pentru ca ''schema'' a functionat!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Astia sunt oamenii de afaceri romani (Vineri, 2 martie 2012, 13:39)

    Munch [utilizator]

    "Oamenii de afaceri" romani, fie ca sunt buticari sau de top 10, fac ceea ce stiu ei mai bine: sa speculeze si sa fure.
    Nu am vazut inca un afacerist roman care sa investeasca masiv in industrie sau agricultura. O tara nu poate trai numai cu servicii si speculatii imobiliare, trebuie sa mai si produca si mai ales sa exporte.
    • +15 (15 voturi)    
      Jolidon (Vineri, 2 martie 2012, 16:39)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Munch

      Jolidon e singura firma privata romaneasca de care stiu ca a avut succes. Ba mai mult, are succes pe plan international.


      Diferenta intre Patriciu si tiganul care vinde banane in statie este contul din banca ... atat!
      • +1 (3 voturi)    
        cu Jolidon ai dreptate (Sâmbătă, 3 martie 2012, 10:54)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui tudor74

        Dar referitor la ultima fraza, te contrazic!
        "tiganul care vinde banane in statie" face evaziune fiscala, te arde la pret, vinde in conditii neigienice, etc. Dar indeplineste un rol util - alaminteri nu ar mai cumpara lumea de la el! Si are tot intereseul sa continue sa vanda banane, ca din asta traieste. Pe cand in cazul Mic.ro, falimentul a fost programat din timp, a fost o tzeapa deliberata, Patriciu nu a avut niciodata de gand sa faca realemnte un sistem de magazine mici, care sa functioneze ...
    • +4 (4 voturi)    
      lol (Vineri, 2 martie 2012, 16:41)

      lol [anonim] i-a raspuns lui Munch

      nu doar ca trebuie sa produca, trebuie sa produca mai mult decat se fura :)
  • +11 (13 voturi)    
    haha (Vineri, 2 martie 2012, 13:40)

    ember [utilizator]

    e prima data cand ma bucur de un faliment..

    aveam un spatiu inchiriat pe care mi-a expirat contractul ce il aveam cu proprietarul prin primavara trecuta si cand sa renegociez au venit astia de la micro si i-au oferit o suma dubla fata de pretul real al pietei... am fost dat afara de acolo in vara trecuta ca sa se deschida un mic.ro, de-abia au inceput sa lucreze la amenajarea spatiului ca s-a anuntat falimentul si magazinul nu s-a mai deschis. prin noiembrie m-a sunat proprietarul sa revin in spatiul acela cu o reducere fata de chiria platita anterior. acum acolo e un magazin de haine second hand :))

    mic.ro a avut o eruptie artificiala, au impanzit tara cu magazine ce iti ofereau o plaja redusa de produse la preturi triple fata de supermarket. au continuat sa se extinda desi ma indoiesc ca vindeau cat sa isi acopere chiriile platite si salariile duduilor pline de cosuri care se uitau urat la tine cand calcai inauntru.
    • +5 (5 voturi)    
      Exista (Vineri, 2 martie 2012, 19:07)

      legionnaireronin [anonim] i-a raspuns lui ember

      si o parte buna in toata aceasta dovada palpabila a ''competentei'' omului de afaceri Patriciu.
      Nu mai trebuie sa sarim peste articolele sale din ''Adevarul'',unde vorbea despre orice,avand pretentia bizara ca se si pricepe.
    • +2 (2 voturi)    
      a (Vineri, 2 martie 2012, 22:27)

      r [anonim] i-a raspuns lui ember

      daca nimeni nu verifica aceste contracte e normal.a venit ala i-a dat 1200 in loc de 800 si ala i-a dat hartii de...2000. toata lumea e fericita. la sute de magazine cite a avut ,numai de acolo si-a scos banii.treaba cu banca a fost de ochii lumii ca ...orice firma tre sa aiba imprumut in banca altfel ar bate prea tare la ochi.
  • +12 (12 voturi)    
    ciudat (Vineri, 2 martie 2012, 13:40)

    mihnea [anonim]

    Cum poate Mercadia sa aorde imprumuturi cu dobanda, daca nu este banca?! Sau poate o fi?
  • +11 (11 voturi)    
    si uite asa (Vineri, 2 martie 2012, 13:48)

    eu [anonim]

    asta isi bate joc de viata a peste 1,500 de oameni si familiile lor.
  • +13 (13 voturi)    
    Patriciu (Vineri, 2 martie 2012, 13:49)

    msk [anonim]

    sa nu-l mai aud pe asta dand lectii de economie ... daca nu face afaceri cu statul nu stie nimic .. :-D
  • +20 (20 voturi)    
    Tzeapa! (Vineri, 2 martie 2012, 13:52)

    paturiciu [anonim]

    Tzeparul asta e dupa modelul Vintu. Vintu sustinea ca la FNI el e cel mai mare pagubit. La fel si Patriciu, la mic.ro... Doi penali al caror loc intr-o tara civilizata si cu justitie functionala ar fi dupa gratii. Au dreptate olandezii cand spun ca justitia noastra e de forma...
  • -3 (7 voturi)    
    Drepturile angajatilor (Vineri, 2 martie 2012, 13:54)

    Razvab [anonim]

    Asa de usor poti fi dat afara, in Romania ? Drepturile angajatilor unde sunt ? Chiar ne putem bate asa usor joc de viata unor oameni ?
    • +8 (10 voturi)    
      Uhm (Vineri, 2 martie 2012, 16:45)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Razvab

      Bun venit in mediul privat.

      Domnule angajat la stat, asta se intampla in mediul privat si e perfect legal.


      Ignorand faptul ca povestea este despre Patriciu, vorbim de un alt angajator privat, daca nu te mai poate plati, te da afara ! Daca de pe urma muncii tale (fara ca tu sa ai vreo vina) nu-si acopera cheltuielile, te da afara !
      Ce vrei mataluta ? Sa continue sa ii plateasca doar pt ca i-a angajat ? Ca sa citez (cu mici adaptari) un clasic in viata: La privat nu-i ca la stat! :)
      • +3 (3 voturi)    
        in mod normal (Sâmbătă, 3 martie 2012, 11:01)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui tudor74

        In mod normal, ai prefecta dreptate: daca firma da faliment, si patronul o incurcca, de UNDE sa plateasca in continuare angajatii?!
        Doar ca acest caz nu este de loc normal, nu este un faliment "normal" ci deliberat, Patriciu mai spala niste bani si el personal nu iese de loc in paguba ...
        Faza cu trecerea de la Stat la privat, la un salariu mai mare, dar cu risc, eu am trait-o cu zece ani in urma: ii spuneam patronului ce vroia sa ma angajeze: "As veni la voi, este interesant, dar daca dati faliment, ce ma fac?" la care mi-a raspuns <<imi pare rau, daca dam faliment, nu pot sa te iau acasa!>>
        Si a avut dreptate, firma nu a dat faliment, dar nici nu a ajuns in Top 100, precum Patriciu ...
  • +8 (10 voturi)    
    sa tot faci afaceri (Vineri, 2 martie 2012, 13:54)

    afaceristu [anonim]

    asta era modelul de om de afaceri liberal ? un gainar;
    halal modele, el, Catarama, Tziriaccc si altii ca ei; sa va traiasca, bai secu ! mai aveti ? sau pregatiti noua garda: Fuia, Dragoi si altii ?????
  • +13 (13 voturi)    
    Teparul de 2 miliarde de Euro ? (Vineri, 2 martie 2012, 14:04)

    vasi [anonim]

    RUSINE DINU PATRICIU. Dintr-un simbol al liberalismului, al omului de afaceri corect, ai devenit simbolul teparului din Romania. Cum este posibil ca un om a carui avere era estimata pe la 2 MILIARDE EURO, sa se preteze la o teapa de 30-40 milioane Euro ? In locul lui aduceam banii astia de acasa, numai sa nu mi se pateze numele cu asa o mizerie. Unde sunt emisiunile TV de odinioara, cand toti se uitau la el ca membrii MISA la Guru Bivolaru, si al sau cuvant, pe teme economice, era cantarit pe toate fetele. Ce cuvant mai are acum ? RUSINE SA-TI FIE.
    • +11 (11 voturi)    
      Cele 2 miliarde de euro (Vineri, 2 martie 2012, 17:58)

      Munch [utilizator] i-a raspuns lui vasi

      Cele 2 miliarde de euro le-a facut in acelasi mod, nu intelegi? Si cum din 2007 nu se mai pot da tunuri de nivel national se limiteaza si el la gainarii.
  • +7 (7 voturi)    
    :) (Vineri, 2 martie 2012, 14:07)

    alex [anonim]

    Interesante schemele lu Patriciu asta...
  • +8 (12 voturi)    
    cam asta e omul (Vineri, 2 martie 2012, 14:12)

    visio [anonim]

    care a adus filmul in care base loveste un copil; ce nu inteleg este cum au mai venit salariatii la munca daca nu si-au luat drepturile banesti; din cate stiu, chestia cu neplata este penala; oricum ar fi, cat trebuie sa fii de stupi sa aduci bani de acasa pentru unu ca patriciu....
    nici nu e de mirare ca asemenea au tupeu cand isi gasesc fraierii sa munceasca moca; inca odata trebuie sa ii multumim lui iliescu pentru promovaraea unor valori ca dinu patriciu...traiasca jucaria de casa a lui patriciu, pnl....
    • -6 (8 voturi)    
      Multumiri (Vineri, 2 martie 2012, 14:31)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui visio

      Multumim si lui Basescu si echipei sale ca nu il baga la puscarie pe Patriciu. Degeaba au preluat conducerea de la neo-comunistii din PSD, daca nu au miscat niciun deget impotriva lui Patriciu si a celorlalti mari infractori. In cei peste 7 ani nu am vazut vreun "afacerist de succes" dupa gratii pentru smecheriile facute. Probabil Patriciu a schimbat contul in care vira sumele pentru "lobby" si astfel s-a asigurat ca poate sta linistit in economia romaneasca.
      • -2 (2 voturi)    
        sunt absolut de acord cu tine (Vineri, 2 martie 2012, 23:57)

        visio [anonim] i-a raspuns lui Marian

        oricine a ajuns la putere, a avut sprijinul financiar sau mediatic al unuia dintre moguli, dar mai ales a lui ion iliescu; sunt de acord cu tine cand spui ca base nu a facut ceva impotriva acestor "inteligenti"; nici nu prea avea cum, pentru ca pana in 2007 au fost prieteni si dupa ce le-a rupt gatul s-a vazut tradat; este de asteptat asemenea atitudini la astfel de caractere; acum se injura, dar nu de dragul romanilor; crezi ca base va pati ceva dupa ce va pleca de la guvernare? absolut nimic, pentru ca are dosarul lui voiculescu, etc, are imunitate si nu prea a facut cine stie ce frauda; exceptand flota pe care a impartit-o la fel cum a procedast patriciu cu midia navodari...deci, ai dreptate si sunt de acord cu tine, si sper sa apara un om sau o echipa politica profi sa scapam de aceste lipitori, sa avem si noi un trai decent in propria noastra tara; sa nu stam cu ochii la olandezi pt ca nu ne da schengenu; daca am fi avut politiceni de calitate, ne plimbam demult prin europa cu mainile in buzunar....dar, pentru chestia asta trebuie sa apara politicieni corecti, si romanii sa voteze in interesul lor, si prin interes nu ma refer la 1 kg de faina cum dadea psd-ul sau o sacosa cu sucuri si eugenii cum dadea pdl-ul si pnl-ul.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu cred ca nu stii (Sâmbătă, 3 martie 2012, 10:44)

          Anda [anonim] i-a raspuns lui visio

          ca flota maritima romana a fost vanduta în 2003, unui armator grec, cand pm era Văcăroiu, iar bosul de la FPS - Emil dima. S-a batut ăpalma in timpul unei „vizite de lucru” pe parcursul a trei zile, facuta de vacaroiu la Atena; la vremea aceea, afacerea a fost prezentată ca un succes al Guvernului Romaniei, iar in aceasta „afacere”, ministrul Transportului nu a avut nici-un amestec, decizia în acest caz a apartinut lui Vacaroiu, iar „pri-vatizarea” a fost sarcina FPS-lui. Cercetați presa vremii, unde acest „succes” a fost îndelung mediatizat.
          • +1 (1 vot)    
            ideile mele pe scurt (Sâmbătă, 3 martie 2012, 11:57)

            visio [anonim] i-a raspuns lui Anda

            1. ion iliescu - tatal mogulilor
            2. praful aruncat in ochii romanilor de rand pentru a acoperi "orizontul"
            3. base chiar daca nu a fost implicat direct in vanzarea flotei, nu este exonerat de raspundere; desi daca ma gandesc bine, de nevoie trebuie sa intri in barlogul ursului (de la rasarit) sa vezi ce muzica asculta; oricum ar fi, in primul mandat al lui de presedinte nu am vazut arestari de judecatori, etc; si stii care este paradoxul? daca ar fi facut chestia asta atunci, acum avea suportul majoritatii romanilor; gandeste-te ca si dupa ce a aparut filmul sf cu baietasul "lovit" tot a luat mai mult decat coruptii din usl; logic este ca atunci a mai pierdut niste voturi a unor fraieri care nu stiu sa faca diferenta intre un film de calitate si o prelucrare ieftina; si aici ne lovim de incultura romanilor; nu va placea afirmatia asta, insa pe timp de razboi exista scuza necesitatii pentru absenta dintr-un teatru, etc; dar pe timp de pace sa iti faci din telenovele un mod de viata este inacceptabil; asadar, cine va avea responsabilitatea alegerii unor politicieni de calitate? cei care gandesc corect sau cei care stau cu ochii in telenovele? uitandu-te la ponta si antonescu si vei avea raspunsul; facand un exercitiu de imaginatie, fantazand la ideea de il vedea pe ponta presedinte, vom avea exact acelasi comentarii ca cele de acum;
            in incheiere, revin cu ideea ca base ar fi putut sa ii bage in puscarii pe acesti usl-isti disperati ca nu ajung la pusculita Statului; de asemenea, revin la ideea ca SRI, SIE, judecatorii si politistii daca ar fi facut ce trebuie, adica treaba pentru care sunt platiti de romanul de rand, Romania nu se zbatea in saracia asta; e drept ca sub guvernarea pdl-pnl romanul a trait mai bine decat sub coruptia generalizata din vremea psd (si pt asta nu intram in schengen); dar stii ce? ca sef de Stat este acceptabil ca 49% din romani sa traiasca prost, pt ca exista ceilalti de 51% care rostogolesc rotile; asadar, avem nevoie de capacitati.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 2 martie 2012, 14:38)

      calacke [anonim] i-a raspuns lui visio

      oameni nu sunt fraieri ci sunt oameni de buna credinta si intelegatori. adica au incercat sa inteleaga pe patron ca n-are sa le dea bani la un momentdat , insa daca nici patriciu nu are bani sa dea salariile unor oameni atunci stingem lumina si plecam dreacu in cosmos!
      • +1 (1 vot)    
        fara a fi ironic sau ignorant (Sâmbătă, 3 martie 2012, 0:01)

        visio [anonim] i-a raspuns lui calacke

        ai incercat traiul de manastire? esti liber sa pleci in cosmos sau in spania, este alegerea ta si nu se va opune cineva deciziei tale; insa am o intrebare: daca tot ai bani de dat lui patriciu, de ce nu iti faci tu un magazinel si sa fi propriul tau patron? sa stii ca nu e greu si banul tot la tine vine...
        dar asa cum ziceam, patriciu trebuie sa iti ridice statuie; si porumbeii vor fi fericiti...ghici cine va fi singurul pierzator!!!
        asadar, am de tuns iarba in fata casei; te bagi?
    • +3 (5 voturi)    
      Parerea mea, (Vineri, 2 martie 2012, 14:48)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui visio

      este ca acest Patrician trebuie putin impuscat, nu de alta dar se raspindesc microbii si se complica lucrurile.
      • -1 (1 vot)    
        cred ca am o idee (Sâmbătă, 3 martie 2012, 0:03)

        visio [anonim] i-a raspuns lui Dan

        mai buna: il bagam in puscarie si il punem sa munceasca in folosul comunitatii; gandeste-te cat te costa glontele, cat de costa omul, deplasarea, etc; si apoi, parca e mai amuzant sa il vad pe patriciu aranjand santurile de pe drumuri....parerea mea...
  • +9 (9 voturi)    
    patriciu (Vineri, 2 martie 2012, 14:17)

    obs. [utilizator]

    patriciu un tepar ordinar
  • +10 (10 voturi)    
    Locul 1 sau 2 in TOP 100 Teparii Romaniei (Vineri, 2 martie 2012, 14:23)

    ogi [anonim]

    Patriciule eu nu am de recuperat bani de la tine dar sa-ti bati joc de oameni nevinovati cu buna stiinta, stii cum se numeste , NU ????
    Pai din start asa zis "afacere " mergea pe minus . Tinta ta nu a fost ca afacerea sa mearga ci cu totul altceva .
    Locul tau nu-i la Marinescu ci la Jilava
    Acum stim cine esti cu adevarat !!!!
  • +7 (7 voturi)    
    exact...asta nu e om (Vineri, 2 martie 2012, 14:35)

    calacke [anonim]

    mda. patriciu e doar un speculant nenorocit si nicidecum un om care sa cladeasca ceva pe lumea asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Patriciu cred ca a invatat economi de la Iliescu (Vineri, 2 martie 2012, 14:46)

    Niciodata comunist [anonim]

    pai Patriciu cred ca a invatat economi de la Iliescu, din filmul de mai jos.. http://www.youtube.com/watch?v=DDIzVvImOws
  • +3 (3 voturi)    
    Asta se alege de afacerile "de succes" daca... (Vineri, 2 martie 2012, 14:50)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ... nu sunt facute cu Statul, ci trebuie sa o faci sa creasca prin eforturi proprii pe o piata al naibi de concurentiala...
  • +4 (4 voturi)    
    Interesul dupa cum bate vantul (Vineri, 2 martie 2012, 15:21)

    etre [anonim]

    Intreprinzatorii cand isi striga interesele: firma mea, creez locuri de munca pentru puturosi, statul ma fura

    Intreprinzatorii cand au facut totul praf si li se cere falimentul si recuperarea datoriilor: RASPUNDERE PE PERSOANA JURIDICA

    Ia sa fie urmarit actionariatul cu bunurile personale si participatiile lor in alte firme, pentru recuperarea datoriilor.
    • +2 (2 voturi)    
      falimentul Mic.ro (Vineri, 2 martie 2012, 16:52)

      MARTORUL [utilizator] i-a raspuns lui etre

      Ar fi bine sa fie urmariti, dar instantele refuza sa traga la raspundere administratorii. Practica la Tribunale este simpla: adminitratorii nu transmit actele si bunurile la administratorii judiciari, cand li se cere tragerea la raspundere Tribunalul respinge cererea pe motiv ca administratorul judiciar nu a facut dovada greselilor administratorilor firmei, dar e absurd: daca probele sunt la administratorul initial, atunci cum sa probezi??!! Asa scapa toti SRL de carton. La Conu Dinu e altceva, el pune actele la dispozitie si e blindat de acte ca sa reia activitatea, creditorii vor accepta planul DE REORGANIZARE A lui Conu Dinu, nu au alta sansa, altfel vor lua ZERO!!! Verificati pe Jurindex practica si va lamuriti!
    • +3 (3 voturi)    
      Putin mai relaxat, va rog.. (Vineri, 2 martie 2012, 17:00)

      ion - mic intreprinzator [anonim] i-a raspuns lui etre

      Asa se intampla, daca se dovedeste ca falimentarea e facuta cu rea credinta. Daca nu, nu.

      Dar nu cred sa fie cazul acum: Patriciu a fost pur si simplu prost facut gramada in domeniul asta de afaceri si nu cred ca sa il poate dovedi cineva ca si-a falimentat firma cu rea credinta. Plus ca s-a si acoperit cu acele imprumuturi.

      P.S. Si aveti mai putina ura pe "Intreprinzatorii cand au facut totul praf si li se cere falimentul si recuperarea datoriilor, etc etc etc "

      Patriciu e Patricu, vezi pe cate firme mari a pacalit, dar mari de tot si cum a dat faliment.

      In urma multor falimente reale, din economie de aici si de aiurea, nu se afla numai tepari, care sar in sus de bucurie ca au falimentat. Se afla si mii de oameni care au investit bani si miii de zile de munca in acea afacere, pe care nu au reusit sa o redreseze.

      De la acei intreprinzatori chiar vin locurile de munca. Daca ziceti ca e simplu, apoi "bun venit la bord", va costa 300 de euro si in 10 zile aveti firma dumneavoastra in Romania. Poate o sa va schimbati perspectiva dupa aceia..
      • +5 (5 voturi)    
        pt ion - mic bagator de seama (Vineri, 2 martie 2012, 20:18)

        etre [anonim] i-a raspuns lui ion - mic intreprinzator

        Conjuctural , citeam ieri despre o investitie 90 mil euro a lui Ioan Niculae intr-o fabrica de bioetanol. Nu a putut obtine bani de la banci asa ca si-a acoperit investitia din fonduri proprii.

        Acum vin si te intreb. Cum sa aiba banca incredere sa te finanteze cu 20-30 mil euro cand poti face schema facut de Patriciu: banii proprii ii bagi sub forma de imprumut, in caz ca nu merge esti principalul pretendent la masa credala, banca ramane cu buza umflata pt ca nu te poate urmarii ca proprietar, ci doar eventual pe administrator.

        Eu subliniam ipocrizia celor care urla ca aduc locuri de munca, dar recurg la tertipuri ce submineaza economia. Exact cazul lui Patriciu

        PS: vorbesc din calitate de mic intreprinzator, ala care e prea mic sa aiba un cuvant de spus, caruia statul ii pune direct proptire pe cont pt o datorie de cateva mii de lei in conditiile in care acelasi stat are datorii la el de zeci de mii de lei.

        Astept cu interes sa vad proptire pe conturile unui gigel gen Patriciu, confiscarea proprietatilor, etc ...

        Daca ai simtit o urmade dispret, da, ma recunosc vinovat. Ii dispretuiesc pe toti cei care se cred prea buni sa suporte ce suporta orice amarat in Romania, plata taxelor.
  • -5 (7 voturi)    
    Dinu Patriciu Mic.ro (Vineri, 2 martie 2012, 15:34)

    MARTORUL [utilizator]

    Este o operatiune normala in economia de piata, majoritatea patronilor fac asa. Nu stiu de ce unii cetateni sunt revoltati si de ce conu Dinu trebuie sa bage bani in ceva care nu merge? Eventual poate da ajutoare sociale prin fundatie, dar nu prin mic.ro. De la inceput a scris MIC, adica putin...
    Si statul imprumuta firmele sale, directorii fac ceea ce doresc, nu platesc impozitele si taxele...
    Nu vad nimc rau in chestia asta, cred ca domnul Dinu a avut prevederea sa fie un creditor preferential inaintea statului si a bancilor, etc. doar le stie. FELICITARI DINU PATRICIU, este operatiune corecta, nimeni nu are ce iti face!
  • +2 (2 voturi)    
    dezinformare (Vineri, 2 martie 2012, 19:15)

    andrei [anonim]

    Imi pare rau sa va dezamagesc dar nu am primit nici un preaviz.Am aflat ca suntem concediati dintr-un comunicat al RVA Insolvency.Cat despre 1543 de angajati care asteapta sa isi recupereze drepturile, va garantez ca sunt muuult mai multi.
  • +2 (2 voturi)    
    OAMENI BUNI INTELEGETI ODATA (Vineri, 2 martie 2012, 19:51)

    pointless man [utilizator]

    ca patriciu, vintu, felix, ioan niculae etc. nu sint nimic, nu au nici o valoare in sine si nici o putere. acesti maimutzoi danseaza ca pe sirma cu sforile trase de altii, sint scosi "la inaintare" fiindca afacerea trebuie sa poarte un "nume". si chiar daca la un moment dat pica, adevaratii profitori vor ramine vesnic ascunsi (asta nu inseamna ca justitia sa nu-si faca treaba).

    apropo de toata gasca: cum ramine cu "odiosii capitalisti-imperialisti" de la nokia ? ca firma aia chiar a avut probleme.
  • +3 (3 voturi)    
    Nasol (Vineri, 2 martie 2012, 20:07)

    sipu [utilizator]

    Nasol !!!!!! in afacerile private nu se scot banii asa cum se scot in afacerile cu statul.....................................Am dreptate "conu " Dinu ?
  • +3 (3 voturi)    
    Alt tun dat de patriciu . (Vineri, 2 martie 2012, 21:51)

    dezamagitul [utilizator]

    Asa te-ai imbogatit individule ca sa nu zic altfel .
    Multi angajati de la fosta ta afacere umbla disperati pentru a obtine o adeverinta pentru a merge la somaj sau sa isi gaseasca altceva de lucru si nu stiu cui sa se adreseze . Mai deunazi te laudai ca ne-ai dat lucru si ca ne-ai platit parca pe degeaba , Ai platit toate datoriile la stat dinainte ca cele de acum si fata de oameni sau stat nici vorba .
    Noi cei mici platim taxe iar voua oligarhilor vi se amana sau iarta datoriile. Noua muritorilor de rand ni se trimite titlu executoriu de la fisc si pentru un leu.
    Cum ii mai rabzi Doamne?
  • +1 (1 vot)    
    Patriciu (Sâmbătă, 3 martie 2012, 8:33)

    viorel [anonim]

    Nu inteleg ce asteapta toata lumea de la acest "OM DE AFACERI" el este invatat sa primeasca cadouri si apoi sa se imbogateasca prin inginerii financiare. Nu este oare sistemul de imbogatire pe care l-a aplicat Rusia oferind cadou sectoare intregi la niste tineri KGB -isti? dar Rusia aplica si [pedepse cand marionetele se cred oameni capabili ca doar este averea statului. Nastase a facut si el acelasi lucru cu Patriciu, si acum mai nou se procedeaza la fel cu Guse. Apropo cu bursele pe care le-a acordat acest apoi le-a suspendat acest "mare Mecena" tinrilor sa studieze in strainatate nu este o magarie fara seaman?
  • +3 (3 voturi)    
    profit din pierderi (Sâmbătă, 3 martie 2012, 8:39)

    4sde [anonim]

    deci patriciu a obtinut profit 12% din ceva falimentar, care nu a produs de fapt profit, ci doar pierderi furnizorilor. acest stil de afaceri se numeste escrocherie.
  • +1 (1 vot)    
    ciudat (Sâmbătă, 3 martie 2012, 9:13)

    dudu [anonim]

    Pe lista publicata pana acum nu apar firme foarte mari gen Coca Cola, Unilever, P&G sau produatori de tigari.Ei nu semneaza cotracte mari fara scrisori de garantie bancara. Apoi interesant este ca apare ROMATSA ce cauta aceasta pe lista creditorilor, a prestat controlul traficului pentru MIC.ro? Alta categorie sunt emitenti de tichete de masa, astia ar trebui sa dea nu sa ia pe semne ca au emis tichete pentru angajati fara a solicita plata si atunci au o problema. pe lista apare si BNP Ioana Tariceanu, de afacerile se fac in cadrul aceluias grup.
  • +1 (1 vot)    
    Curat ghinion! (Sâmbătă, 3 martie 2012, 11:45)

    dama-de-pica [anonim]

    Curat ghinion ca nu putura opozantii revoltati sa rastoarne barca lui Basescu si sa vina ei la putere. Cum mai vedeam atunci, dintr-o trasatura de condei, datoriile lui Patric' radiate (nu i-a mai luat o data statul datoriile din spinare?) si pe omul de afaceri continuand sa sfideze pe toata lumea, inalt si surazator.
    Ce "napasta" cu ninsorile astea din februarie!
    A! lasand la o parte faptul ca sunt si eu in categoria celor care se uita prin gard, asteptand sa-mi azvarle painea pentru care am muncit (de m-am spetit, jur!). Si ca intre timp am facut datorii, in contul banilor care-or sa vina, intr-o buna zi, din curtea patricianului - eroare!
    Dar tot ma bucur ca a nins.
  • 0 (0 voturi)    
    Lectia invatata (Sâmbătă, 3 martie 2012, 11:56)

    Gigi [anonim]

    -Faptele sunt Fapte: idee, afacere, risk , profit/faliment.
    - Ideea este BUNA.
    - Faptele ... cine stie/spune exact ce-a fost?

    Cu fiecare zi, se simte nevoia tot mai acuta de PROFESIONISTI (e.g. Arafat, Onaca, Hahaianu etc.).

    Aici as adauga profesionisti in Managementul Riscurilor (vezi PMI-RMP, CRISC etc.).

    In romaneste se mai spune "unde nu-i cap, vai de picioare".

    Extrapolati, va rog.
  • +1 (1 vot)    
    Bateti voi marginile sa bat eu mijloacele! (Sâmbătă, 3 martie 2012, 14:04)

    mircea [anonim]

    Hotia lui Patriciu poate fi inteleasa de comun cu a lui Voiculescu,plus oamenii de incredere ai lor,Ponta si Antonescu.Si Patriciu si Voiculescu,fiecare cu aceleasi mijloace,dau impresia ajutarii pentru crearea si dezvoltarea de IMM-uri.In realitate ii prind in mrejele lor pe micii comercianti,le castiga increderea si-i trimit dupa aceia in faliment.Va intrebati ce rol au Ponta si Antonescu.Astia le asigura spatele politic si poate si administrativ daca vom fi destul de fraieri sa-i votam.De aceia sau pus cu toate armele pe Basescu.Au crezut ca Basescu le va asigura lor spatele la excrocheriile ce le vor face.Nu a mers si acum consume resurse financiare foarte mari sa reuseasca sa-l dea jos pe Basescu ,pentru a-si aduce un om de-al lor.Daca-l priviti cu atentie pe Antonescu ,ve-ti vedea ca acesta a preluat gesturile si mimica lui Voiculescu.Va dati seama cata instructie a facut Voiculescu cu Antonescu,daca ce-l din urma a ajuns sa-i copieze comportamentul!
    • 0 (0 voturi)    
      Bine zici (Duminică, 4 martie 2012, 1:16)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Toti sant niste hoti si profitori ,dar nici gasca lui basescu nu e mai breaza Si aici ai dreptate ca basescu nu le tolereaza la fostii excrocheriile,ca pe ai lui sant prea aproape ca sa ii vada, nici el nu este usa de biserica . Te rog sa analizezi lucrurile din toate partile si din stanga si din dreata sau viceversa ca nici nu mai sti de doctrina de care apartin ca au trecut prin toate si cred ca singura doctrina la toti este banul .Toti politicieni au pus umarul la aducerea tarii in stadiul actual cand este mai rau ca dupa comunism sau razboi luate impreuna . Fi impartial observatorule .
  • 0 (0 voturi)    
    Dinu (Luni, 5 martie 2012, 11:13)

    raudabun [anonim]

    Am fost invitat de 3 ori de catre trepadusii lui dinu patriciu si aproape jignit pentru faptul ca le-am cerut plata in avans sau o garantie bancara pentru echipamentele pe care le doreau. In schimb, din pacate, colegii din brealsa noastra se regasesc in lista creditorilor. Dupa ce aproape ca m-au facut dobitoc din cauza lipsei mele de incredere pentru persoana al carui simplu nume este o garantie in sine, sa ma ierte Dumnezeu, dar aproape ca ma bucur ca au luat teapa. Mediul de afaceri din Romania este viciat iremediabil din cauza unor asemenea personaje cu "nume".
  • 0 (0 voturi)    
    salarii (Luni, 5 martie 2012, 15:42)

    alex [anonim]

    Fratiilor stie cineva de salarii? eu sunt din constanta si pe 2 feb sa incetat activitatea pana acum nici un raspuns.Voi stiti ceva de bani cand luam? Sau daca mai luam
  • 0 (0 voturi)    
    acte pentru somaj (Joi, 22 martie 2012, 17:45)

    ileana [anonim]

    sunt ex.salariat MIC.RO.Nu mi-am primit salariu de pe ianuarie si februarie si nici garantia.
    O alta problema este ca nu au sosit in Cluj nici actele necesare pentru a beneficia de somaj


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by