BNR isi va schimba identitatea vizuala, punand la bataie un buget de 40.000 de euro

de DP     HotNews.ro
Luni, 3 septembrie 2012, 11:55 Economie | Finanţe & Bănci

Banca Nationala intentioneaza sa isi schimbe elementele de identitate vizuala, organizand in acest sens o licitatie publica, bugetul alocat pentru aceasta fiind de 185,484 lei. Firmele care pot participa la licitatie trebuie sa fi avut o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 370.968 lei . si sa mai fi derulat asemenea proiecte

  • "Se va prezenta lista principalelor servicii similare (proiecte relevante), avand ca obiect realizarea de identitati vizuale corporate si manuale de identitate pentru organizatii mari) prestate in ultimii 3 ani , indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de servicii in valoare de minimum 90.000 lei sau maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 185.000 lei", se arata in documentele BNR.

  • Proiectele prezentate trebuie sa fie relevante din punct de vedere al elementelor fundamentale ale unei identitati vizuale (logo, paleta de culori, caligrafie, stil vizual, ghid de pozitionare / ierarhizare a informatiei, stilul fotografiei, inclusiv standardele de utilizare ale acestora), al calitatii tehnice a designului (coerenta declinarilor stilului vizual al unei identitati vizuale in aplicatiile acesteia) si al nivelului de comple xitate (numarul de categorii de aplicatii ale unei identitati vizuale tratate de manualul de identitate). Portofoliu de servicii similare celor descrise in caietul de sarcini.


Citeste mai multe despre   










2606 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    BNR-ul N-ARE NEVOIE de alta identitate (Luni, 3 septembrie 2012, 12:12)

    MG [utilizator]

    BNR-ul N-ARE NEVOIE de alta identitate vizuala; nu cred ca are probleme in atragerea clientilor - dat fiind ca nu lucreaza cu publicul, iar bancile n-au alternativa la BNR...
    Hai sa cheltuim niste bani... pai daca avem buget...!?
  • +2 (4 voturi)    
    40k e un buget infim... (Luni, 3 septembrie 2012, 12:14)

    Miky60 [utilizator]

    E mult prea putin. Ca un specialist in comunicare si branding, pot spune ca acest buget e infim... In piata, de banii acestia, nu vei avea decat un BNR scris monoton. Pentru o campanie adevarata de schimbare de indentitate vizuala iti trebuie un buget de 20-30 de ori mai mare, pentru ca o schimbare de identitate vizuala inseamna mai mult de un logo, ci o schimbare in toata structura legaturii dintre o companie si oricine intra in contact cu ea.
    • +3 (5 voturi)    
      e de ajuns (Luni, 3 septembrie 2012, 12:56)

      ibag [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ce zici tu acolo e o modificare a brandului in intregime. Pentru o schimbare de identitate vizuala (logo, culori, font, design etc) e de ajuns 40K, sa fim seriosi
  • 0 (4 voturi)    
    sugestie (Luni, 3 septembrie 2012, 13:42)

    hot news [utilizator]

    Nu era mai bine daca organizau un concurs pentru oricine poate desena o amarata de sigla?
    • +1 (3 voturi)    
      nu (Luni, 3 septembrie 2012, 14:12)

      ibag [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Identitate vizuala inseamna mai mult decat "o amarata de sigla". Citeste ultimul paragraf din articol sau foloseste google ca sa vezi ce e aia.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi