Oficiali Raiffeisen Bank: Toate tranzactiile eronate au fost corectate si banii au intrat sau vor intra in scurt timp in conturile titularilor

de DP     HotNews.ro
Miercuri, 10 octombrie 2012, 13:28 Economie | Finanţe & Bănci

"Toate tranzactiile eronate au fost corectate si banii au intrat sau vor intra in scurt timp in conturile titularilor. Ne cerem scuze pentru neplacerile create celor care au fost afectati. Banii vor intra in conturi cu data la care au iesit din cont (vineri, 5 octombrie) astfel incat titularii conturilor sa nu fie prejudiciati, cu alte cuvinte sa nu apara ca datorand dobanzi sau comisioane pentru tranzactiile inregistrate eronat", se arata intr-un mesaj remis HotNews de catre oficialii Raiffeisen Bank.

"Ii asiguram atat pe clientii nostri, cat si pe utilizatorii de carduri emise de alte banci, ca suntem preocupati si lucram impreuna cu procesatorul de carduri ca un astfel de incident sa nu se mai repete. Euronet este unul dintre cei mai importanti procesatori internationali de tranzactii electronice si in 10 ani de cand colaboram astfel de incidente nu au avut loc. Aceste situatii sunt reglementate foarte strict pentru toate sistemele de carduri, si nu exista niciun risc ca utilizatorii sa fie prejudiciati. Institutiile participante la sistemele de carduri coopereaza intotdeauna, dupa reguli stabilite international, pentru corectarea oricaror erori", au mai precizat reprezentantii Raiffeisen Bank.

Declaratia vine la scurt timp dupa ce HotNews a scris despre erorile din sistemul informatic care au dus la incasarea  dubla sau chiar tripla a unor tranzactii la POS-urile Raiffeisen sau la bancomatele bancii cu carduri VISA apartinand altor banci.

Citeste mai multe aici pe acest subiect sau vezi ce spune pe aceeasi tema seful VISA Romania.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3336 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    fni vegheaza pt tine (Miercuri, 10 octombrie 2012, 14:05)

    mr. no comment [utilizator]

    Ce vrajeala ieftina de la cea mai serioasa banca austriaca (acum cine o mai crede asa ceva). Ma baieti, eu sincer nu am treaba cu voi, dar daca pateam asa ceva eram extrem de bucuros si va ceream despagubire pana vi se inrosea sfecla, asa sunteti norocosi, nu ma pot lega de voi.
    Sunt curios cum s-ar fi simtit vreun oficial din Raiffeisen Bank daca s-ar fi dus la cumparaturi si cei de la casa i-ar fi spus sec, ne pare rau dar nu putem sa va dam nimic pentru ca nu aveti bani in cont?
    Probabil lor li se da pe datorie, dar bietii oameni care au carduri de debit, ca asa s-au inteles hotii de la reiffeisen cu patronul celor mici si fara multa carte cu aia ce facem, ca aia nu au CC sa acopere repede cumparaturile. Sau un alt caz dragutz vor sa impresioneze vreo fetita de bani gata cu vreun card gold si vine barmanul de la lounge si le explica ca nu mai sunt fonduri :))). Asta da senzatie, dar sunt simple visuri, din pacate legislatia noastra de kkt nu sanctioneaza bancile cand fac prostii ca sa ii usture, ci doar pe cei mici si oropsiti. E vina lor nu este, chiar nu ma intereseaza, eu nu am nici o vina ca si client, iar daca am banii la banca se presupune ca sunt in siguranta, da? Pai si atunci care mai e siguranta? Sau unde a disparut? Eu personal am patit o gaura de vreo 300 ron la un CC alphabank, scriu cu litere mici dupa respectul pe care li-l port. Am cerut anularea tranzactiei, ca fiind tranzactie frauduloasa, credeti ca am vazut banii inapoi, nu fratilor, mi-au pus dobanda ca si cum eu am facut tranzactia chiar daca aceasta nu era validata de nici un pin. Asta e sistemul, asa ca a trebuit sa fac singurul lucru pe care il puteam face in acel moment, am inchis contul am platiti cei 300 ron si am ramas cu gaura, ca asa a vrut alphabankul. Traiasca hotii!
    • +1 (1 vot)    
      Nu e vina Raiffeisen Bank.... (Joi, 11 octombrie 2012, 19:51)

      SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui mr. no comment

      .....dar ce ne costa sa facem pe indignatii fara sa avem habar de ceea ce s-a intamplat in realitate! Vinovatul este Euronet, un furnizor de servicii de plati prin card. La fel de vinovate sunt bancile emitente ale cardurilor care au avut aceste probleme, deoarece nu este permis ca softul aferent tranzactiilor cu carduri sa permita repetarea de 2-3 ori a aceleeasi tranzactii in interval de cateva secunde. Asa ca draga indignatule, ia-o mai usor cu acuzele sau tineti banii la ciorap. Astfel de lucruri s-au intamplat si se vor mai intampla. Niciun sistem informatic nu e infailibil.
  • 0 (2 voturi)    
    reclama (Miercuri, 10 octombrie 2012, 16:47)

    Astor777 [utilizator]

    Macar sa le de-a prin cap sa scoata de pe net reclamele cu "descopera viata fara cash"
  • 0 (0 voturi)    
    Si stresul si nervii? (Joi, 11 octombrie 2012, 8:47)

    BEDE [utilizator]

    Ar fi cazul ca cineva sa plateasca si pt stresul si nervii oamenilor care au avut de suferit din aceasta cauza. Macar 10% din sumele luate in plus din cont. Cine plateste pt problemele trebuie ca au avut oamenii care nu si-au putut cumpara, de pilda, mancarea pt o zi sau doua din cauza asta - daca gandesti ca e vorba de oameni care nu au mai multe carduri?
    Cine plateste pt aceste erori? Asta nu spune nimeni?
    • 0 (0 voturi)    
      hmm (Joi, 11 octombrie 2012, 14:04)

      Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Adică vine omul cu 1 metru cub de cumpărături la casă în Carrefour, bagă cardul și apare "Fonduri Insuficiente", se face de toată jena în magazin... Păi e nevoie de mult mai mult de 10% ca măsură compensatorie.
  • 0 (0 voturi)    
    mi-au luat 250 RON (Joi, 11 octombrie 2012, 14:20)

    _oxigen [utilizator]

    si luni dimineata imi trebuiau.
    Arau pentru cumnata mea - pentru o operatie medicala.
    Prejudiciul asta cum il acoperiti???


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică