"Toate tranzactiile eronate au fost corectate si banii au intrat sau vor intra in scurt timp in conturile titularilor. Ne cerem scuze pentru neplacerile create celor care au fost afectati. Banii vor intra in conturi cu data la care au iesit din cont (vineri, 5 octombrie) astfel incat titularii conturilor sa nu fie prejudiciati, cu alte cuvinte sa nu apara ca datorand dobanzi sau comisioane pentru tranzactiile inregistrate eronat", se arata intr-un mesaj remis HotNews de catre oficialii Raiffeisen Bank.

"Ii asiguram atat pe clientii nostri, cat si pe utilizatorii de carduri emise de alte banci, ca suntem preocupati si lucram impreuna cu procesatorul de carduri ca un astfel de incident sa nu se mai repete. Euronet este unul dintre cei mai importanti procesatori internationali de tranzactii electronice si in 10 ani de cand colaboram astfel de incidente nu au avut loc. Aceste situatii sunt reglementate foarte strict pentru toate sistemele de carduri, si nu exista niciun risc ca utilizatorii sa fie prejudiciati. Institutiile participante la sistemele de carduri coopereaza intotdeauna, dupa reguli stabilite international, pentru corectarea oricaror erori", au mai precizat reprezentantii Raiffeisen Bank.

Declaratia vine la scurt timp dupa ce HotNews a scris despre erorile din sistemul informatic care au dus la incasarea dubla sau chiar tripla a unor tranzactii la POS-urile Raiffeisen sau la bancomatele bancii cu carduri VISA apartinand altor banci.

Citeste mai multe aici pe acest subiect sau vezi ce spune pe aceeasi tema seful VISA Romania.