Micul comunicat al CFR Calatori

de DP     HotNews.ro
Miercuri, 23 ianuarie 2013, 15:17 Economie | Finanţe & Bănci

Pretextul acestui post e unul banal. CFR Calatori a emis un comunicat de presa. Il redau integral: "CFR Calatori a demarat implementarea unei noi strategii de combatere a fenomenului istoric al calatoriilor frauduloase cu trenul. Ca urmare, in cursul acestui weeken - 19 si 20 ianuarie 2013, personalul apartinand compartimentelor de specialitate din companie, a efectuat un filtru total la 70 de trenuri pe ruta Bucuresti- Titu.  Actiunea a avut drept scop, atat punerea in legalitate a tuturor pasagerilor care au folosit ca mijloc de transport trenul, cat si verificarea activitatii personalului propriu cu privire la modul in care isi desfasoara atributiile de serviciu.  Demersul va continua in perioada urmatoare si pe alte rute si trenuri cu probleme in privinta calatoriei fara bilet, in vederea unei reduceri semnificative a fenomenului". Cum a fost de fapt cu acest control, scrie Dan Popa pe blogul Hymerion.ro

Notez in treacat ca in comunicat nu se precizeaza care sunt concluziile controlului. Cati au fost la urma urmei prinsi mergand cu Nasul sau cati membri ai personalului propriu au fost depistati cu lipsuri in indeplinirea atributiilor. Nimic din cele doua obiective urmarite. El se termina acolo unde putea deveni cu adevarat interesant. Dar sa revin

Sambata, ma aflam pe ruta descrisa in comunicat. Am ajuns in Gara de Nord cu bagajele, trenul era tras la peron, dau sa ma sui in tren, cand o mana autoritara mi se aseaza in dreptul ventriculului drept."Biletul!", zice Vocea. Ridic capul, il vad pe Nas, ii spun ca i-l dau dupa ce ma urc sau macar sa urc bagajele ca mai e un minut pana pleaca trenul si nu le pot tine in maini, el nu nu si nu ca nu urc daca nu am bilet, eu las bagajele, scot biletul, il intind, nashul il ia, il priveste lung, se uita iar la mine, apoi catre seful lui care baricada intrarea in vagon, imi restituie biletul, iar Nashul cel Mare se da la o parte.Intru si imi ocup locul.

Dupa cinci minute de la pornirea trenului, vin iar nasul cel mic cu Nasul cel mare si iar imi cer biletul. Pai, zic, tocmai ce l-ati vazut. Da, zice el pe un ton atat de artagos incat aveam impresia ca detineam un bilet cel putin contrafacut daca nu cumva furat. Biletul! Pai zic, daca nu-l aveam, nu m-ati fi lasat sa ma sui in tren. Acum cinci minute l-ati vazut. El se uita inteligent la mine si schimba cu 180 de grade abordarea. Biletul!, zice. Ma scotocesc iar, ii dau biletul si ii sugerez sa vina si peste 30 de minute ca poate o sa ma prinda fara. El nu aude sau Manualul lui de Replici Adresate Calatorilor nu includea si raspunsul la o asemenea remarca. Cum ar fi, zic, ca si in avion, dupa ce esti verificat si paraverificat la imbarcare, sa vina cate un Nash sa ceara biletele la control? Dar Nashul era intr-o zi mai proasta decat el si nu raspunde.

Un calator vecin se chinuia sa citeasca. Becul nu mergea, drept pentru care i-a spus Nashului ca nu e normal ca la pretul platit pentru un bilet de Interregio sa nu ai nici macar lumina asigurata. Pe o distanta de 100 de kilometri deja aveam intarziere de peste 30 de minute. Replica Nasului a fost geniala: Ai chef de scandal?. Reclamagiul  zice ca nu, dar ca macar lumina sa citeasca sa aiba, daca tot intarzie ditamai Sageata. Si cere sa discute cu seful Nasului cel Mic. Apare Seful de tren, Reclamagiul ii spune problema lui, seful de tren ii raspunde ca nu e vina lui, Reclamagiul ii spune ca in niciun caz nu e nici vina calatorilor carora li se iau banii, nasul de tren ii sugereaza sa se adreseze in scris la Regionala, omul se uita tampit la ce sugestii primeste de la ditamai seful de tren, care mai spune ca asa a primit vagonul, fara curent electric pe partea dreapta, Reclamagiul ii spune ca va face scandal, seful de tren se retrage si, miracol!, in nici doua minute trenul se ilumineaza cu totul. Deci, era curent, erau si becuri, iar seful de tren mintise sau reparase in 60 de secunde partea electrica a trenului.

In rest, comunicatul CFR Calatori nu exagereaza defel. E chiar prietenos fata de cum pot discuta uneori Nashii cu nenorocitii aia de calatorii care sunt atat de sarantoci incat nici bani de o masina a lor nu au si carora nu merita sa li se adresezi decat ca unor gringos

Comenteaza pe blogul Hymerion.ro



Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3851 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 15:26)

    nellino [utilizator]

    exista cumva niste numere de telefon la care sa putem sa ne adresam verbal Regionalei? un telefon dat IN TIMP CE vorbesti cu Nasul sau cu Seful de tren poate convinge mai mult decat promisiunea unei corespondente aprinse cu Regionala DUPA.
    • +3 (3 voturi)    
      daca or exista... (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 15:55)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      ... probabil sunt stil "robot", gen: "pentru a vi se oferi o injuratura, apasati 1, pentru un suierat de locomotiva apasati 2"... samd... :D

      Pentru cei care ajung in Gara de Nord: reclamatiile se pot lasa, cum mergi direct spre "Coloane", pe dreapta, inainte de "Bagaje de mana"; pentru ceilalti: in mod normal, sunt datori sa va preia reclamatiile la biroul de "Informatii", daca nu au altceva. Riscul e sa pierzi trenul / autobuzul / intalnirea, pana ii lamuresti pe cei de acolo ce vrei. In gara Faurei (mica - dar nod de cale ferata) am pierdut o data 2 ore si 2 trenuri, pana sa las o reclamatie >:

      Bine... raspunsul e alta poveste - eu am sa experimentez acum o plangere administrativa, pe baza unui raspuns primit nu demult; partea proasta e ca "directorul" care a semnat raspunsul s-ar putea sa fi si fost schimbat de la ei ca... deh... "politica", frate... :D
      • +1 (1 vot)    
        dupa schimbarea conducerii generale sa vina alti . (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 21:33)

        razvanus [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Am speranta ca in perioada urmatoare sa mai trimita in somaj pe acesti angajatii ai CFR CALATORI si sa angajeze pe alti care au nevoie de un loc de munca si vor stii sa se comporte cu CLIENTII, SA ISI RESPECTE MUNCA PE BAZA CARORA ISI CASTIGA PAINEA. Pentru controlorii de bilete trebuie facute urgent cursuri pentru a stii cum sa se comporte cu noi clientii lor.
  • +3 (3 voturi)    
    :D (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 15:49)

    Codruta N [utilizator]

    EXCELENTA faza cu “lumina” – si eu am facut de mai multe ori scandal pe tema asta ;)

    Dar si mai faina faza e aia cu “hartia igienica” – in felul asta, am aflat si eu ca “serviciile sunt iecsternalizate” :D
    Daca va arat ce raspuns mi-au dat la reclamatie, ramaneti cu gura cascata >:)

    Oricum: traiasca “reclamagii”!! Fara ei, lucrurile n-au NICI O sansa se se schimbe! Traiasca si infloreasca “partidul reclamagiilor”, daca se face, eu votez cu el ;)
  • +1 (1 vot)    
    NU VI SE PARE CĂ SEAMĂNĂ PERFECT (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 16:34)

    pointless man [utilizator]

    cu „manierele” polițiștilor-milițieni ? Și înțelegeți o dată că toate mîrlăniile astea vin direct din inima comunismului adică DINAINTE de Ceaușescu.
  • 0 (6 voturi)    
    Ma intreb.... (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 16:54)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Inteleg ca plingerile sint impotriva CF Romane, probleme sint cu Politia Romana, cu Administratia din Romania, cu vecinii din... Nu cumva numitorul comun al acestor probleme e "roman"? Nu cumva problema e in noi, ne apartine noua? Sau "si noua"? Pina cind nu vom reusi sa ne civilizam cu adevarat o sa tot avem asemenea exemple si asemenea exemplare de angajati publici. In definitiv comunismul a reusit in modul cum il stim in Romania, Cuba, Coreea, Bulgaria..... De ce oare?
    • 0 (0 voturi)    
      sunteti pe drumul cel bun (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 22:53)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Avantati putin, pana in punctul in care se trece de la persoana intai, a doua sau a treia plural la persoana intai singular. De acolo se incepe in mod normal curatenia, dupa cum proverbele romanesti sugereaza
  • +2 (2 voturi)    
    proasta dispozitie e de inteles (Miercuri, 23 ianuarie 2013, 22:54)

    Mihail_AD [utilizator]

    Supracontroalele dauneaza grav afacerilor
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 24 ianuarie 2013, 11:03)

    a.nonim [utilizator]

    Un articol din capitolul "sa gasim nod in paura". La aeroport inainte de imbarcare trebuie sa arati biletul in doua-trei locuri, dar unul singur reprezinta control de bilet, restul sunt doar masuri preventive pentru a filtra accesul neautorizat si pentru a obliga pasagerul sa aiba biletul la indemana (pentru a creste operativitatea la controlul efectiv).
    Chiar daca ai aratat biletul la urcare, atata timp cat nu l-a perforat nu se cheama ca s-a facut control ci doar o verificare preliminara (nu e mare lucru sa dai biletul pe geam la alta persoana pentru a intra in tren).
    Cat despre "politetea" personalului aici deja este alta poveste.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi