​Articol actualizat

EXCLUSIV Din spatele usilor inchise. Seful delegatiei FMI: Nu e sanatos ca un Guvern sa se angajeze la masuri si apoi sa ne intampine cu tot felul de motivatii si de scuze. N-o sa-mi pun eu credibilitatea in joc pentru promisiuni neonorate

de Dan Popa     HotNews.ro
Luni, 28 ianuarie 2013, 17:59 Economie | Finanţe & Bănci

Erik de Vrijer, seful misiunii FMI
Foto: AGERPRES
Desi intalnirile membrilor comisiilor din Parlament cu reprezentantii finantatorilor internationali ai Romaniei par sa fie o simpla formalitate, acest mit a fost spulberat luni, cand un vicepresedinte al coalitiei aflate la guvernare, eminenta cenusie a PNL - Dan Radu Rusanu - nu s-a sfiit sa sara la beregata lui Erik de Vrijer, seful delegatiei Fondului, spunandu-i ca Romania nu a fost avantajata urmand sfaturile FMI. "Noi am mai facut privatizari sub influenta - ca sa nu spun presiunea - organismelor internationale care ne arata ca nu au fost deloc avantajoase", a spus Rusanu. "Faceti acuzatii fara temei", i-a raspuns iritat de Vrijer. "Daca vreti o discutie constructiva, o avem, dar fara presa", a adaugat olandezul. Presa a iesit, insa discutiile au continuat.

Vezi mai jos ce i-a spus seful delegatiei FMI lui Dan Radu Rusanu si mai ales, cum vede el viitorul pe termen scurt al Romaniei.


Ce au transmis finantatorii internationali:
  • Ati spus ca ar trebui sa aveti un deficit mai mare. Asta nu duce si la o crestere economica mai mare
  • Aveti foarte multe probleme de natura structurala
  • Ceea ce iese in evidenta este eficienta investitiilor publice. La Dvs, calitatea infrastructurii e foarte scazuta
  • Trebuie sa va stabiliti prioritatile!
  • Ca sa prelungim acordul, ne trebuie o dovada. Ce e atat de greu?
  • Cresterea economica in 2011 a fost de circa 2,2% ceea ce era mai putin decat in alte tari din UE
  • O perioada lunga de turbulente politice a facut ca consumatorii si investitorii sa fie rezervati. Am auzit multi investitori spunand: "Sa asteptam sa vedem cum se termina". Apoi, exista o recesiune in zona euro, partenerul Dvs cel mai important. Exporturile au avut o crestere mai mica sau au inregistrat chiar scaderi.
  • Ati avut un prim trimestru cu o iarna foare grea. Apoi ati avut o seceta si o recolta proasta, ceea ce a redus productia agricola. Toate acestea – si ajungem la motivele acestei cresteri de aproape zero
  • In 2013 vedem cresterea pana la 1,6%. Credem ca asta se va intampla datorita unei reveniri a cererii interne, dar si a faptului ca incertitudinile politicii interne s-au diminuat.
  • Ceea ce s-a intamplat inainte de izbucnirea crizei, adica sa intre in Romania foarte multi bani din afara, n-o sa se mai intample
  • Daca reusiti sa cresteti eficienta investitiilor publice, putem discuta...
  • Trebuie sa intelegeti bine acordul pe care il aveti si apoi sa utilizati eficient acesti bani
  • Trebuie in acest moment sa  ajungeti cu deficitul ESA sub 3%. Asta inseamna o ajustare cu 0,5% pe deficitul structural. Nu e o cerinta speciala pentru Romania, ci una in general.
  • Actuala perspectiva financiara se incheie pe 31 martie
  • Ca sa finalizam programul actual, Guvernul are nevoie mai mult timp
  • Daca aveti in intentie un alt program, nu putem discuta despre el decat in momentul in care actualul program va fi finalizat. Asta inseamna ca urmeaza o perioada destul de lunga
  • Problema Romaniei e ca produce prea putin
  • In Romania problema este ca - din foarte multe motive- desi reformele au ca tel intoarcerea dinspre cadere spre crestere, trebuie sa ajungeti la o strategie financiara
  • Nu putem finaliza cu succes misiunile decat daca o masa critica de lucruri asupra carora am convenit- va fi facuta
  • Intelegeti ca e deja un fapt ca salariile au revenit la nivelul anterior, ceea ce duce la un necesar de finantare, lucru valabil si pentru cazul cresterii pensiilor. Anvelopa bugetara trebuie folosita eficient si productiv.
  • Daca veti reusi sa cresteti eficienta alocarilor cu 10% veti avea un spatiu fiscal mai mare.
    Detineti un record in privinta numarului de proiecte de investitii incepute si exact acest lucru trebuie evitat
  • Intentia Guvernului este sa sprijine acele proiecte care sunt legate de fondurile europene si sa demareze proiecte noi numai daca au finantarea asigurata.
  • Arieratele inseamna ineficienta in sistem si se dovedesc in final extrem de costisitoare pentru contribuabil. Este de 2-3 ori mai costisitor decat daca te-ai fi imprumutat pe piata si asta o spun studiile, nu eu
  • Imbunatatirea nivelului de incredere in tara nu doar ca reduce costurile finantarii publice, dar reduce si costurile de operare ale activitatii economice, lucru care in aceasta etapa este crucial pentru Romania
  • Autoritatile au in fata doua provocari majore: sectorul energetic nu poate sa atraga suficienti investitori/investitii care sa-l faca mai rezilient si doi, pe termen mediu sa tina pasul cu cresterea productiei care se prefigureaza.
  • Sunteti pe locurile cele mai proaste in privinta eficientei sectorului energetic
  • Tara are nevoie de investitii de circa 20 de miliarde de euro in sectorul energetic in urmatorii 10 ani
  • Autoritatile cred ca sectorul energetic nu investeste destul datorita distorsiunilor majore de pe piata
  • Preturile la gaze sunt la o treime din pretul mediu global
  • Mai aveti probleme privind restrictiile la cantitatile de livrare
  • In privinta energiei electrice, Guvernul ne-a prezentat planul si calendarul dereglementarii
  • Ca sa fim cinstiti, am fost foarte multumiti de masurile luate si care urmeaza sa fie luate de ANRE
  • O dereglementare totala nu se va atinge decat la nivelul anului 2018
  • In ceea ce priveste investitiile, Guvernul a recunoscut ca acestea nu au loc din cauza ineficacitatii in care aceste utilitati sunt gestionate de stat
  • In privinta Transporturilor, din datele pe care le am, o mare parte din transporturile pe calea ferata s-au mutat pe rutier
  • As dori sa-i spun d-nei de la Hunedoara, desi nu in termeni la fel de colorati ca ai dansei, ca si pe noi ne preocupa declinul standardelor de viata:  exista un set de masuri care tintesc indirect aceasta problema, inducand o crestere economica mai mare
  • Economia e complicata, dar poate fi si foarte simpla: cu cat produci mai mult si cu valoare mai mare cu atat e mai bine. In Romania se produce si putin si ceea ce e putin viabil pe o piata
  • Privatizarea nu e o dogma. Inainte de Romania am lucrat in Franta, unde sunt intreprinderi de stat. Acelea lucreaza foarte bine! Aici insa, nu. E nevoie de management profesionist sau de privatizare, sau de masuri care sa stopeze declinul acestor companii.
  • Cand mergem la Ministerul Transporturilor sau la alt minister suntem intampinati cu tot felul de motivatii si de scuze.
  • Guvernul spune ca vrea sa faca reforme, dar mai adauga ca au nevoie de timp. De exemplu CFR Marfa. Daca au nevoie de timp, putem sa acordam acest timp. O acordam numai daca avem o dovada ca Guvernul e serios.
  • Nu e sanatos ca Guvernul sa se angajeze la masuri si apoi sa fim intampinati cu tot felul de motivatii si de scuze. De fapt, nu s-a facut nimic
  • N-o sa imi pun eu sau sefii mei credibilitatea in joc pentru promisiuni neonorate
  • Deindata ce vom finaliza cu succes acest program, putem discuta un nou program


Ce au transmis autoritatile romane oficialilor FMI, CE si BM:
  • Ratele profiturilor companiilor mama care au intrat in privatizarile din Romania au fost mai mari in Romania decat in tarile mama (DR Rusanu, PNL)
  • Era normal ca in 2009 sa venim cu masuri anticiclice, dar sa nu uitam ca in 2007-2008 s-au luat masuri prociclice. Consiliul fiscal a spus foarte clar: in 2009-2010 din cauza masurilor luate, Romania nu avea spatiu fiscal pentru masuri de relansare economica. Trebuia sa facem ajustari pe cheltuieli. Factura salariala era nesustenabila. Romania se imprumuta tot mai greu si pe perioade tot mai scurte (Gheorghe Ialomitianu, PDL)
  • Legat de un nou acord cu FMI si CE: vedem ca actuala Putere critica actualul acord, dar se bucura de efectele acestui acord. Intrebare: ce are in vedere actualul Guvern pentru un nou acord? De ce se discuta prelungirea actualului acord ? Prelungirea acestui acord ne afecteaza pozitia pe pietele financiare De ce actualul Guvern a fost nevoit sa ridice impozitarea: sunt cheltuielile nesustenabile? Intreb pentru ca pentru a se da banii pentru salarii si pensii s-au facut prin sacrificarea investitiilor. (Ialomitianu)
  • Recomandarile Dvs trebuie sa tina seama de costurile sociale pe care oamenii le au de suportat. In localitatea care m-a votat, declinul a inceput odata cu privatizarile
  • Cresterea salariului minim fara reducerea CAS la angajator inseamna o presiune asupra mediului economic de 20 de milioane de euro. Sustin cresterea salariului minim, dar trebuie neaparat cuplata cu reducerea contributiilor sociale la angajator. Nu inteleg de unde vine acest potop de taxe si impozite pe care mediul de afaceri trebuie sa le suporte
  • FMI a fost acuzat de o agentie de presa ca a aplicat duble standarde de masuri fata de Portugalia sau alte state si ca toate masurile au fost luate la cererea capitalului privat occidental, desi nu Statul a acordat credite de consum, dar Statul a fost cel care a fost obligat sa taie salarii si pensii. Programele FMI, BM si CE au facut ca in Romania au dus la prabusirea nivelului de trai. As dori sa comentati aceste lucruri.


Citeste si despre conflictul Rusanu FMI


Citeste mai multe despre   












Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

25500 vizualizari

  • +6 (30 voturi)    
    spagile din privatizari (Luni, 28 ianuarie 2013, 18:25)

    valepopa [utilizator]

    A uitat eminenta cenușie a PNL, d-l Dan Radu Rusanu sa-i spună lui Erik de Vrijer (șeful delegație FMI) ca noi nu mai privatizam pe șpăgi asa de nimic ca până acum, ci ne vom alinia din acest punct de vedere standardelor mondiale.
    • -44 (70 voturi)    
      FMI ne leaga de glie! Asta e adevarul. (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:42)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui valepopa

      Eu nu fac politica, chiar nu fac, va rog sa ma credeti.
      Dar cand vad un olandez arogant, care vrea sa puna gheara pe portul Constanta, si care-mi spune ca nu am avut suficienta crestere in 2011, MOMENT IN CARE APROAPE TOTI ERAU IN RECESIUNE, in Europa, imi pare rau ca nu l-a scuipat pe obraz Rusanu.

      Trebuie rezistat neaparat acestei politici a pamantului parjolit, dusa de FMI de mai bine de 40 de ani.

      Pentru cunoscatori, in mai mult de 4 decenii de activitate, doar vreo 6 misiuni ale FMI au adus prosperitate tarilor semnatare. In rest ? FOAMETE, INFLATIE, RAZBOI CIVIL, DATORIE PUBLICA EXORBITANTA.

      G t hell IMF.
      • +52 (66 voturi)    
        Pai bah, fmi iti da bani (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:09)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        si se comporta ca un bancher; faptul ca tu nu stii sa te gospodaresti, sa faci o privatizare, asta e problema ta; un exemplu de faliment e Argentina, d'oh...alti latini cu pofta de un vin bun; cine si-a vazut de treaba si a muncit pe rupte e in regula.
        • -12 (24 voturi)    
          nu stiu... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:39)

          SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          de nici un bancher care sa-ti dicteze tie cum sa te gospodaresti cu banii pe care ti-i da ;)
          • +9 (15 voturi)    
            Ba iti spune bancherul cum sa te gospodaresti (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:25)

            xvlad [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

            N-ai servici, n-ai credit.

            Ai prea multe credite de consum - nu-ti mai da altul.

            Castigi X: iti da maxim Y.

            N-ai platit la timp la banca de alaturi - pa credit.

            Exact aceleasi lucruri pe care le zice si FMI: faceti in asa fel incat sa aveti cu ce sa ne dati banii inapoi. Pentru ca o tara se deosebeste de un om normal prin doua aspecte:

            1. Imprumuta numai cand nu mai are de unde cheltui, si nu atunci cand nu mai are de unde investi. Omul obisnuit imprumuta cel mai mult pentru investitii (case, adica), statele imprumuta pentru pensii si salarii.
            2. Guvernele pot sa nu plateasca si punct. Nu pot fi date in judecata sa li se ia Palatul Victoria sau Harghita si Covasna in contul datoriei.
            • -12 (16 voturi)    
              forfetaru, taie pensii&alocatii, fa TVA 24 (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:12)

              busola [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

              ASTA AU FACUT BASISTII CU BANII FMI....Pana si negociatorii au recunoscut ca nu ne-au impus asemenea masuri draconice, a fost decizia libera si asumata a bocilor, ialomitenilor si altor tampiti de basiti.

              foarte bine ca Rusanu se da la ei, sunt satul de politica idioata a capului plecat sabia nu-l taie.
              • +5 (5 voturi)    
                Sa nu suparam pe cineva din guvern... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 13:06)

                Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui busola

                ...vorbind de forfetar.
                Pensiile parca nu s-au taiat.
                Depre alocatii, subiectul e atat de stufos, ca n-ar strica o detaliere.
                Rusanu se ia de ei pe bani care nu-i apartin.
                Ar fi mai interesant de analizat solutiile propuse, decat sa se caute motive pentru esecuri.
                • +4 (6 voturi)    
                  socialismul ... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 16:41)

                  Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

                  "Socialismul este minunat pana cand se termina banii imprumutati" Margaret Thatcher
              • +3 (5 voturi)    
                forfetarul nu a fost a masura impusa de FMI.. (Marţi, 29 ianuarie 2013, 16:49)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui busola

                ..ci o masura luata de Boc, parca pentru a reduce evaziunea fiscala in randul IMMurilor, sau nu mai stiu ce spuneau atunci astia.

                Ce ma mira e ca tu sari la gatul Basistilor, dar nu spui nimic de "Copy-Paste" din fruntea guvernului, care doreste sa aplice forfetarul firmelor din domeniul serviciilor..

                Deci ce a facut Boc, copiaza si aplica Ponta --> adica (politica) Copy-Paste!!!

                Nu mai insista cu Basistii in sus si in jos, ca deja esti depasit de evenimente.. Tot ce a facut Boc, Ponta copiaza (mai stii reorganizarea teritoriala propusa de Boc.. picatura cu cea propusa de Ponta?!?!!)..
            • -1 (1 vot)    
              sau.. (Marţi, 29 ianuarie 2013, 16:43)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

              ..un credit pentru economii sau investitii(gen Banca pentru locuinte: 5 ani de zile depui bani, dupa 5 ani iti iei suma depusa + o dobanda - de ex25% din partea statului, al 1000euro depusi..- iar banii retrasi ii folosesti doar pentru casa(achizitie, reparatii etc.); sau cont de economii - 1 an, 2 ani sau 5 ani nu ai voie sa te atingi de banii din cont.. dupa aceasta perioada, treaba ta..un consultant financiar ti-ar recomanda sa nu iti inchizi contul pentur a pastra dobanda..).
          • +5 (9 voturi)    
            nici unul, dar de fapt toti (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:29)

            omidius [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

            "nici un bacher nu-ti dicteaza cum sa te gospodaresti" exceptand cei care iti zic ca din creditul pentru autoturism nu poti sa-ti iei plasme; sau cei care te intreaba ce salariu si ce cheltuieli majore ai, inainte sa iti dea un credit; sau cei care iti dau un credit pentru casa doar daca ai un pre-contract si apoi se uita daca ai semnat si contractul. Sau cei care iti recomanda sa refinantezi creditele.
            Si, bineinteles, mai sunt si 'bancherii' binevoitori, care iti reamintesc ca e mult mai greu sa te gospodaresti cu niste degete zdobite, or worse :)
          • +8 (12 voturi)    
            pai pentru ca (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:03)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

            la o banca normala girezi cu ceva, si pe bancher nu prea il intereseaza ce faci tu cu banii atat timp cat ai garantii.

            La FMI nu se gireaza cu nimic, si atunci normal ca ii intereseaza ce faci tu banii, ptr ca nu vor sa intri in imposibilatea de a-i inapoia.

            Iar scopul FMI-ului e sa te puna pe picioare ptr ca o tara falimentara care nu mai produce si consuma nimic afecteaza intreaga economie mondiala.
          • +5 (7 voturi)    
            banii lor, condițiile lor (Marţi, 29 ianuarie 2013, 12:01)

            Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

            Băh, acu' pe bune, sunt banii lor, automat condițiile lor. Dacă erau banii tăi, puneai tu condițiile.
            Nu ne obligă nimeni să luăm creditele alea. Ah, că suntem cu un picior în groapă și murim de foame? Atunci asta e, luăm niște bani de la cine ne dă, acceptăm orice condiții.
        • +1 (3 voturi)    
          :))) (Marţi, 29 ianuarie 2013, 16:29)

          Aristo [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          FMI e orice altceva decat o banca cu interes in profitul din dobanzi. E adevarat ca politica economica la fel ca si politica generala in Romania a fost devastatoare pentru tara inca din '89 si are tot "meritul" pentru starea de ruina in care ne aflam, dar FMI-ul e aceeasi solutie ca pentru un individ imprumutul de la camatari. Ai mari sanse sa ramai fara casa...
          • +1 (1 vot)    
            FMI < piata financiara (Marţi, 29 ianuarie 2013, 21:06)

            mures [utilizator] i-a raspuns lui Aristo

            In general imprumuturile acordate de FMI sunt mai avantajoase decat altele. De aia se agita guvernele sa le ia. Pun conditii adevarat, dar ce s-ar intampla da ca nu ar pune ?
            Ponta, Boc sau oricare alutul nu are decat sa spuna NU, nu-i obliga nimeni sa lucreze cu FMI daca nu le convine sau ii gasesc pe altii mai fraieri!
      • -1 (35 voturi)    
        portul Constanta (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:19)

        valepopa [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        Poate ia olandezul asta portu' Constanta și-l duce cu totul în Olanda, ce bine ar fi. Sa vezi atunci fetite fericite.
      • +63 (65 voturi)    
        (Mereu) Aproape Correct! (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:22)

        Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        Vrea un olandez arogant sa puna gheara pe portul Constanta ?
        Haidi bre, ne lashi?
        Portul cu tot cu evaziune, e ocupat de Nea Nicushor shi Raducu.
        Prietenii shtiu de ce...
      • +49 (57 voturi)    
        si de ce oare? (Luni, 28 ianuarie 2013, 22:35)

        kelye [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        Poate pentru ca doar 6 tari au reusit sa inteleaga ce sa faca cu banii ?

        Nu numai ca nu faci politica dar nici economie nu prea faci.
        Ne-a obligat FMI ca din banii primiti sa platim pensiile si salariile de bugetar oferite pomana la alegeri ?

        Oare de ce n-au sarit cu gura romanii conspirationisti prin 2007-2008 cand curgea lapte si miere, ajunsesera chiriile si preturile apartamentelor de zicei ca suntem in Paris iar productia spre 0 ?

        E usor sa arati cu degetul, sa spui ca toti te fura si-ti vor raul cand nu esti in stare sa-ti stergi mucii si sa gandesti pe 1 an.
        • -9 (27 voturi)    
          ..FMI (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:10)

          dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          Capitalismul asta turbat nu este ok!...FMI este un exponent al acestui capitalism. Nu tot trebuie privatizat....DA ,unele trebuie sa mearga in pierdere, merge pe peste tot in lume, pierderea financiara pentru o companie nationala administrata corect inseamna preturi mai mici pentru populatie!....
          E unul din motivele pentru care inainte de privatizari noi aveam : gaz ieftin, apa ieftina, benzina mai ieftina, telefonie fixa ieftina si tot asa.
          Privatizarile nu au dus decat la mariri de preturi, romanii platind mai mult pentru aceste utilitati si mai putin pe bunuri de consum, case si economii.
          Cum poti privatiza gazele naturale? nu sunt resursa strategica, iarna pe -20 grade statul nu ar trebui sa protejeze poporul obtinandu-le un pret decent la gaze?
          Iertati-ma, sunt de acord cu capitalismul si mediul privat, dar NU IN ORICE SECTOR, mai ales cele NATIONALE, iar FMI cu asta se ocupa.....
          • +11 (17 voturi)    
            De acord (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:52)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Nu toate trebuie privatizate dar cand alea care sunt pe minus devin gauri negre nesatule, banii tb sa vina de undeva. Ori din taxe/impozite mai mari, ori din reducerea jafului practicat de politicienii de toate culorile, ori - CEL MAI COMOD - din imprumuturi.

            Cine ne pune sula-n coaste sa luam imprumut? Tot boborul care vrea pomeni cat mai mari (asistenta sociala nerusinata, pensii nesimtite, etc) si politicienii care fura cu nesimtire. Pe scurt, NESIMTIREA noastra si a celor pe care ii punem sa ne conduca.
            • 0 (8 voturi)    
              gauri negre. (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:14)

              dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              Atentie, am zis "administrate corect".
              Sa luam exemplul unei companii regionale de importanta nationala, RATB-ul. Acesta e pe pierdere pentru ca ofera transport ieftin in comun si oamenii fie ei si cei mai saraci isi permit o calatorie.
              La fel si Metrorex.
              Daca insa licitatiile pentru achizitii de autocare, trenuri si vagoane s-ar fi desfasurat corect, poate aceasta "gaura neagra" era si ea putin mai gri....
              La fel si cu RADET, si mai toate aceste companii regionale/nationale. Problema nu este neaparat ca sunt pe pierdere! In fond, sunt NATIONALE, deci pentru mine, si pentru tine, nu ca sa faca profit de pe spatele nostru ci ca sa ne aduca noua (si doar noua) un beneficiu real....
              • +5 (5 voturi)    
                Daca si cu parca (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:09)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

                Da, daca ar fi ADMINISTRATE CORECT sunt de acord, insa de cand s-a facut tatuca Ilici domn peste Romania toti incearca sa le puna in cap, ca sa isi ia spaga si SUV-urile si sa le "privatizeze" pe doi lei.

                Dar realitatea te contrazice din pacate. Ele nu sunt si nu vor fi administrate corect pentru ca din momentul in care românul se pune sef peste o astfel de intreprindere se considera sef de drept si incepe sa o foloseasca de parca ar fi firma lui privata pe care o imparte cu cei care l-au pus acolo: colegii de partid.

                In timp ce daca unul care are un SRL poate face ce vrea cu el, inclusiv sa il falimenteze, unul care e pus peste o intreprindere de stat, nu are acest drept. TOTI cei care au participat la astfel de "falimente controlate" ar trebui intemnitati si averea confiscata (ia vezi ce putred de bogati sunt cei care ne conduc). De-abia apoi putem discuta de situatia pe care o pomenesti tu legat de "administrarea corecta".
              • +3 (3 voturi)    
                numai gri? (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:46)

                foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

                si daca era doar alb-murdar nu tot gaura era? de unde o acoperi? PS. costul kwh nu creste si pt. RATB? salariile la RATB raman fixe vreo 20 de ani????
              • +2 (2 voturi)    
                Te contrazic.. (Marţi, 29 ianuarie 2013, 17:04)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

                ..transportul in comun e ieftin pentruca oferta este ieftina(linii incomplete, parc auto invechit, oameni tratati ca niste cartofi, lipsa unei interfete cu utilizatorul, lipsa serviciilor pentru toate categoriile de utilizatori, investitii intr-o doara -ca sa ia ochii, costurile surselor de energie, lipsa performantei angajatilor etc.).

                Ca o consecinta a acestor lucruri si ale altora, mijlocul de transport in comun, in Bucuresti, este ieftin si se mentine la un anumit nivel prin interventia administratiei locale.
                Din punctul meu de vedere, preturile practicate de RATB si METROREX sunt furturi pe fata ale utilizatorilor..
                Adica, dupa ce am mers cu mijlocul de transport in comun din Munchen, Dublin, Stockholm, Londra si Viena, METROREX si RATB sunt o rusine in domeniu si o imagine perfecta a starii in care se afla Romania si mai ales a motivului din care am ajuns unde am ajuns..
            • -1 (7 voturi)    
              ba e si mai simplu de atat (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:20)

              mircearh [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              Daca romanu' e prost si nu e in stare sa administreze o companie de stat, da-o tati unui strain care stie ce face .
              Isi ia si el comisionul , si ne ramane si nou ceva . Tot e mai bine decat sa scufundam bani in niste administratii corupte si putrede.
              Acum , cat isi ia comision strainul, asta tine iar de cat de capabil e romanul sa negocieze. Cred ca A Nastase ar fi un bun consilier pentru privatizari performante.
              • +4 (4 voturi)    
                Hm (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:49)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

                Din pacate românul nu e prost, ci e parsiv si smecher. Ma refer la românul parvenit care ajunge sa isi puna iscalitura pe documente care fac una cu pamantul organizatia pe care o conduce.

                De ar fi prost, ar fi dat jos si inlocuit cu unul destept (chiar si un manager strain). Dar nu, el trebuie sa fure, sa faca ilegalitati, sa primeasca bani nemeritati, numai pentru ca s-a intamplat sa fie el acolo sa decida pentru o perioada de timp.

                Aici e buba. Nu suntem prosti ca de era asa nu mai existam ca natie azi. Suntem numai lenesi si parsivi dar cautam metode de imbogatire fara munca, ceea ce ne pune mintea la contributie... sincer nici nu stii cum e mai bine...
          • +1 (1 vot)    
            Da, (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:10)

            Kappa [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            dar atunci nu trebuie sa ai o gasca corupta si antinationala care sa te conduca, ci niste oameni responsabili (si nu e vorba de particula Diavolului, in tarile nordice chiar exista) care sa stie ce-s cuvintele alea nestiute de mirlanimea penala care conduce la noi: interes national.
          • +4 (4 voturi)    
            doctore, candideaza! (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:45)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Sa te vad manager la Hidroelectrica si sa rezolvi: pret de vanzare mic (nu numai la gospodarii), profit mare de varsat la buget (din care sa se plateasca pensii si salariile bugetarilor), cresterea costului manoperei (cu sindicatele pe cap) si sa investesti in tehnologie. Te bagi? Sau nu realizezi ca sunt PERFECT contradictorii? PS. Iar leafa sa fie de 1000 euro lunar (dixit Ponta).
          • +1 (1 vot)    
            Totul era ieftin (Marţi, 29 ianuarie 2013, 13:10)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Dar unde erau?
            Este ideal sa fie pastrate ieftine, dar, pentru cine n-a inteles, guvernul are nevoie de bani. Povestea cu "furam mai putin" pare sa nu fie suficienta.
          • -1 (1 vot)    
            dpdv al unui socialist... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 16:53)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            .. sau al unui comunist, asa e cum spui tu!

            Dpdv al unui capitalist.. ce spui tu e normal pentru o tara care nu stie sa se administreze si a pus TOT TIMPUL la inaintare RESURSELE NATURALE!!!
      • +53 (61 voturi)    
        pentru cunoscatori.. (Luni, 28 ianuarie 2013, 22:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        noi le cerem bani, nu ne obliga ei sa-i luam.

        spune-le 'arogantilor' astora sa plece si apoi anunta boborul ca scazi iar pensii, salarii si ajutoare sociale.. sa vezi durere.. :)
        • +10 (16 voturi)    
          Hmmmmmmmmm... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:11)

          gecos [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Asa este. Trebuie sa ne hotaram. Curbe de sacrificiu ... si totul reformat. Fara spaga, fara politic... fara nimic. Si munca ca un tigru asiatic. Investitii romanesti si produse romanesti. Euro sunt pentru tehnologie vestica nu pentru umflat matele.
          • +5 (9 voturi)    
            Ha, ha, tocmai (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:44)

            Teri [utilizator] i-a raspuns lui gecos

            ai produs bancul zilei ! fara spaga ? fara politic ? vai, dar asa ceva este pur si simplu IM-PO-SI-BIL.
      • +24 (32 voturi)    
        Nici eu nu fac politica, chiar nu fac... (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:03)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        Hai ma ca astea se invata la gradinita, ce naiba.
      • +11 (17 voturi)    
        sa ne descurcam (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:04)

        Deborah [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        fara FMI,ia sa vedem,putem??????????iar gogosi useliste si pe site/sunt satula de la antena 3 !bine ca OSCE critica dur antena 3, in sfarsit poate ca se vor lua si masuri !
      • +5 (7 voturi)    
        HAHAHA (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:18)

        Adriana10 [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        "Pamant parjolit...", "sa puna gheara pe portul Constanta...", "foamete...", etc.
        Hai ca m-ai facut sa rad... Esti haios... Cred ca tu nu mai legatura cu realitatea de vreo 500 de ani, de pe vremea lui Stefan cel Mare... HAHAHA!
        Mai pune mana pe o carte de istorie, sa afli ca esti in secolul XXI si apoi pe una de economie, sa iti dai seama ce aberatii ai spus.
      • +7 (11 voturi)    
        ai gresit adresa (Marţi, 29 ianuarie 2013, 10:08)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        portul constanta tocmai l-a luat mazare:
        http://www.realitatea.net/portul-constanta-in-curtea-lui-mazare-primarul-spune-ca-ponta-e-de-acord_1027286.html
        eu prefer a vina olandezii care investesc si creaza locuri de munca la Constanta decat mazare care o sa-l vada la bucata la fier vechi.
        potoliti-va cu fmi-ul care fura ca ai nostri au furat de nu mai avem nimic.
        la ce sa ramana la mazare? sa faca prezentari de moda pe barje?
        voi chiar nu sunteti un pic capabili sa ganditi?
        • 0 (0 voturi)    
          voi chiar nu sunteti un pic capabili sa ganditi? (Marţi, 29 ianuarie 2013, 21:12)

          Veritas [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Pune-ti tie insusi aceasta intrebare.
          Iar daca e fara succes, intreaba si la nea Marin.

          Mazare e un "actor" cu o durata de "scena" de inca 5-7 ani, maxim. in plus nu e el ci C judetean (presupun, nu am citit stirea).

          Iar tu vrei sa compari:
          1. Portul Constanta ramas in patrimoniul national ?
          cu
          2. Vinderea lui la olandezi ?

          Doar pentru ca e vorba de unul Mazare, care se intampla sa fie din PSD ???

          Suca, imi pare rau- sa ma ierte Domnul - ca nu era permisa jorda in scoala, poate se prindea ceva si de tine.
      • +8 (8 voturi)    
        loool (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:03)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        mai bine olandezu decat analfabetul mafiot de la constanta
      • +3 (3 voturi)    
        pe portul (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:28)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        constanta vrea sa puna mana "brazilianul" mazare. si pt. ca tot nu faci politica sa-ti precizez. mazare e psd-ist de frunte, de-al lui ponta.
        ponta e nenea ala cu pretentii de prim ministru.
      • +1 (1 vot)    
        prietene.. (Marţi, 29 ianuarie 2013, 16:38)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        ..cred ca nu ai facut un credit in viata ta!

        Tu asa faci cu un reprezentant al unei banci? il scuipi in obraz ca nu ti-ai administrat banii corect?

        nu e mirare ca o ducem atat de bine: in toate pozitiile si in toate locurile, numai genii.. intelepti deloc!!
    • +11 (19 voturi)    
      USL (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:14)

      Adriana10 [utilizator] i-a raspuns lui valepopa

      Astia din USL au impresia ca pot mintii pe toata lumea. Pai astia de la FMI nu sunt fraieri ca poporul roman sa-i creada.
      • +2 (4 voturi)    
        ba, ma tem (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:45)

        Teri [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

        ca boborul crede mai degraba antenele si realitatile, ca de nu era asa, usl era amintire si opozitie eterna
    • +3 (3 voturi)    
      Domnuluil eminenta cenusie (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:04)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui valepopa

      i-ar trebui un sejur indelung dupa gratii. Nu-i cu nimic mai breaz decit Adelu.
  • +42 (50 voturi)    
    Siderat (Luni, 28 ianuarie 2013, 18:40)

    NicolaeA [utilizator]

    Rusanu e "eminenta cenusie" a PNL ? E clar, vine sfarsitul Pamantului !
    • +24 (28 voturi)    
      daltonism (Marţi, 29 ianuarie 2013, 5:43)

      moshu49 [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      a vrut sa spuna "eminenta cacanie" ;)
    • +3 (3 voturi)    
      Exact..... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 12:30)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      ....asta ma framanta si pe mine !! Daca acest RR e ..."eminenta cenusie" a PNL, atunci.......ne ducem dcau' toti in tara asta !!!! Tipul nu e altceva decat un marlan...arogant, "verisorul" lui Becali.....vai si amar !!!
  • +52 (58 voturi)    
    ! (Luni, 28 ianuarie 2013, 18:42)

    hot news [utilizator]

    pentru cei care inca mai credeti ca FMI a venit sa distruga tara asta, cred ca acum e destul de clar a nu ceea ce cere FMI e gresit, ci modul in care clasa politica romaneasca aplica masurile cerute de FMI.
  • +48 (52 voturi)    
    "Problema Romaniei e ca produce prea putin" (Luni, 28 ianuarie 2013, 18:44)

    gaspy [utilizator]

    Problema Romaniei e ca produce prea putin - problema asta e veche si din pacate niciun politician nu pare sa priceapa asta.

    Am avut ocazia sa discut cu Stolojan in 2007 cred, in cadrul unui curs pe care-l tinea la facultate si nici el nu parea sa priceapa (era in perioada cand Tariceanu vorbea de economia romaneasca ce 'duduie').

    Niciun politician si niciun guvern de pana acum nu a incurajat cu adevat productia interna prin masuri clare, consistente si sustinute. Toate succesele inregistrate de firme romaneste au fost realizate IN POFIDA politicilor economice, interesate strict de sectorul bugetar si fara nicio viziune pe termen mediu sau lung.
    • +25 (25 voturi)    
      foarte corect... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 0:57)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      ...as adauga: FMI a cerut privatizarea gaurilor negre din economie dar felul in care s-a facut si cu cine ne priveste in totalitate...
    • +3 (9 voturi)    
      Din pacate nu prea mai poti sa (Marţi, 29 ianuarie 2013, 8:08)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      cresti productia odata cu impunerea unui salariu minim...asta in conditiile in care trebuie sa concurezi China care au ca salariu un blid de orez/zi...guvernul este intre ciocan si nicovala adica presiunea sociala pe de-o parte care cere cresterea salariilor minime si presiunea FMI de crestere a productiei (pe care nu poti sa o faci la salariile de acum din Romania ) dar avem nevoie de bani imprumut de la FMI tocmai pentru a plati aceste salarii nejustificate...probabil cea mai buna solutie este a fortei in care FMI sa nu ne mai dea bani imprumut si guvernul sa inceapa sa ia masuri cu adevarat reformiste ca altfel dam faliment
    • +3 (3 voturi)    
      Problema are rezolvare (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:41)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      daca schimbi perspectiva. Tu te gandesti ca singurul mod acceptabil de a ne asigurare bunurile ce ni le dorim sa le consumam este producerea lor. La pozitia strategica pe care o avem am putea sa ne asiguram aceste bunuri fara sa producem nimic, doar facilitand comertul intre est si vest..
    • 0 (2 voturi)    
      sa produci? (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:50)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      OK! dar cui ii vinzi? Ii elimini pe nemti din Arabia? pe francezi din China, pe italieni de pe piata modei? Daca nu vinzi jos de tot ca sa poti penetra o piata cum faci? ca de marxism idiot de A3 eu m-am saturat. Cica piata ruseasca: noi NU am vandut vreodata ceva pe acea piata sovietica, ci am facut barter. Rusii au gasit clienti care sa le dea bani, nu vin sau mobila si cu banii cumpara de unde le convine. Hai sa nu masluim adevarul!
  • -38 (50 voturi)    
    săru'mâna (Luni, 28 ianuarie 2013, 18:45)

    Mazeta [utilizator]

    Vă întrebați cu ce drept a cerut madam De Vrijer continuarea discuțiilor în absența presei? Hehe, nu vă mai întrebați atât și puneți osul la treabă!
    • +24 (32 voturi)    
      hi-hi-hi (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:26)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      neh, pe tine nu te-a cerut, a zis ca esti prea urata si nu te speli
    • +29 (35 voturi)    
      De fapt, ma intreb... (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:27)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...de ce nu au avut ai nostri raspunsurile, cu presa de fata.
    • +39 (47 voturi)    
      hehe, (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:49)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      stim toti de ce a cerut domnul de Vrijer continuarea discutiilor in absenta presei: s-a gandit sa il scuteasca pe Rusanu de a se face de ras.

      Hai, mazeto, la produs ! Pune umarul si impinge caruta USL, ca s-a impotmolit !
    • +1 (1 vot)    
      e politicos! (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:52)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      De Vrijer nu a vrut sa-i spuna lui DRR de fata cu presa ca e un dobi.... bolsevic. Ai dubii?
  • +5 (21 voturi)    
    Re: mazeta (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:00)

    KostasP [utilizator]

    Madam este de fapt musiu' de vrije.
    • +19 (23 voturi)    
      Creca mazetul e gheu (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:37)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Il suspectam de ceva timp, da semnale destul de clare.
  • +39 (45 voturi)    
    FMI da nota ... USL-ului (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:03)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Tovarase Rusanu: Anul trecut ati fost ocupat cu rerendumul si cu facut praf Constitutia. Acum vreti sa cuafati justitia... De reformele economice n-ati mai avut timp. Azi a venit scadenta iar FMI, prin Domnul Erik de Trijer, v-a pus la punct. Panimaes ?
  • +32 (38 voturi)    
    Romania produce prea putin! Asta este esenta (Luni, 28 ianuarie 2013, 19:25)

    mucenic [utilizator]

    Cu alte cuvinte nimic din promisiunile USL ca sa castige voturi nu va ajuta progresului economic, din contra, ele vor atarna ca o piatra de moara legata de gat. Cand Basescu a explicat tarii cresterea economica si nu asistenta sociala este cheia succesului a fost considerat mitocan si fara mila, prosemit si promaghiar. Acuma cand de Vrijer explica acelasi lucru ca pentru analfabeti este marcat ca antiroman. Totusi sant optimist fiindca nu vad o alta iesire din acest fund de putz. Nu m-ar mira daca romanii pana la urma o sa-l realeaga pe Basescu modificand temporar constitutia. Ascunse sant caile Domnului sa rezolve unele probleme!
  • +33 (37 voturi)    
    Imi vine sa rad (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:12)

    solar [utilizator]

    in tara haosului in gandire, in legi, in moravuri, in aparoape orice domeniu, Dan Rusanu se crede etalon de desteptaciune!! Credeti ca e cineva mai breaz in PNL ca si el? Au cu adevarat PNL si PSD o gandire economica solid formata? Iata ce le-a pus in fata acest expert!! Competenta !!! De la competenta incolo poti vorbi creativ si independent . Exista asa ceva in Romania?? NU!!! Din pacate. E greu de recunoscut , dar odata si odata tot trebuie sa ne privim bine in oglinda si sa vedem cum aratam!!!Asta e o mare , mare problema pentru noi toti!!
    • +9 (11 voturi)    
      competenta? (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:13)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui solar

      competenta nu se obtine prin plagiat.
  • +23 (27 voturi)    
    Hi-hi-hi (Luni, 28 ianuarie 2013, 20:24)

    rad_prostii [utilizator]

    Pai ce poate sa vorbeasca FMI cu oamenii grotelor, decat sa-l ia pe pitecantropul ala si sa-l educe in ale diplomatiei si ale bunului simt.

    Nu poti sa-i faci educatie economica daca asta n-a trecut nici bacalaureatul.
  • +4 (12 voturi)    
    Bine, am inteles (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:04)

    KostasP [utilizator]

    O sa-i sugerez intr-un e-mail lui de vrijer sa considere schimbarea de sex pt ca unii dintre cititori/telespectatori nu sint de acord cu sexul lui masculin.
  • +36 (36 voturi)    
    Normal ca... (Luni, 28 ianuarie 2013, 21:32)

    BPM [utilizator]

    ...se produce prea putin (si scump) as adauga eu. Chinezii fac 1 Km de autostrada cu 2 mil. USD la noi se face cu 6-10 sau chiar 12 mil. EUR iar licitatiile sunt cu dedicatie si castigate cu sacosa de bani. La fel cu toate proiectele de infrastructura.

    Acesta este pretul spagilor si dezinteresului cu privire la banul public. Nu FMI este de condamnat - ei ne-au dat bani, la cererea noastra, iar acum pun conditii pentru ca vor garantii ca isi vor primi banii inapoi...

    Toate guvernele nu au facut decat sa se imprumute pentru a pastra o aparenta liniste sociala (plata pensiilor si salariilor bugetarilor) si a mentine la nivel de avarie institutiile statului.

    Ca sa mai amane detonarea acestei bombe sociale, guvernul va majora impozitele care la randul lor vor fi platite din banii pe care societatile i-ar fi folosit pentru investitii/dezvoltare iar angajatii pentru cumpararea de bunuri si servicii care sa genereze la randul lor o crestere a cererii si in ultima instanta crestere economica.

    Ne scufundam incet...
  • +19 (19 voturi)    
    Asta stire. stai putin ... Nu chiar ... (Luni, 28 ianuarie 2013, 22:08)

    it_s__not_news [utilizator]

    Era previzibil. Inflatieeeeeeeeeeee !
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred... (Vineri, 1 februarie 2013, 14:13)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

      Nu te bucura ca numai este ceea ce a fost odata...
  • +29 (31 voturi)    
    Hai nene (Luni, 28 ianuarie 2013, 23:49)

    Donim [utilizator]

    Hai nene mai repede cu inflatia aia sa iasa programul USL. 5 lei o paine, 4 lei un ou, 10 lei benzina. ce mai conteaza important este sa facem salariul minim 800 de lei. Pana la urma s-ar putea sa fie bine, banii ies de la saltea, asistatii sociali vor primi in mod real mult mai putini bani. Ca vorba ceea, nu pot sa primeasca ei cat le devalorizeaza Ponta prin inflatie. S-ar putea sa fie bine. Cel mai tare ar fi sa iesim din UE. Poate o sa spuneti: neeeah! dar va spun un secret nu de UE au ei nevoie, ei au nevoie sa fie stapani, si stapani sunt de 65 de ani de cand l-au alungat pe rege. daca nu ma credeti faceti o plimbare prin Primaverii in week end
    • +10 (12 voturi)    
      s-ar putea sa ai dreptate (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:16)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Donim

      Cam toate faptele arata ca ii doare undeva de UE.
      Cred ca si-ar dori sa iasa, dar intr-un mod care sa nu-i ingroape politic acasa.
      Ar fi foarte bine daca am fi dati afara, sa poata arunca toata vina pe UE si sa iasa ei basma curata la antene.
  • +12 (12 voturi)    
    PRIVATIZARI (Marţi, 29 ianuarie 2013, 6:37)

    nick24 [utilizator]

    privatizarile nu au fost reusite in Romania?
    Cine a privatizat( distrus) toata industria electrotehnica si electronica?
    In loc da producem electrocasnice pt noi 10 milioane de gospodarii vecinii, am vandut toate fabricile unor investitori dubiosi, care le-au demolat si au vandut terenurile.
    Samsung, Philips, Sony se puteau face in Romania, mana de lucru specializata exista atunci, acum, nu.
    Acum le cumparam din Ungaria, Slovacia, Polonia. Cine va raspunde pt jaful Romaniei pentru spaga?
  • +9 (11 voturi)    
    Inca 18 luni... (Marţi, 29 ianuarie 2013, 7:21)

    Rollo [utilizator]

    ...pana la colapsul USL-ului. Astept, desi nu-mi doresc. Implicatiile vor fi mult mai grave decat ne-am putea imagina. Singurul nesifonat va iesi PSD-ul, nu stiu de ce am impresia asta.
  • +20 (22 voturi)    
    injurat (Marţi, 29 ianuarie 2013, 8:53)

    cotora [utilizator]

    l-ati injurat degeaba pe boc !
    • -1 (3 voturi)    
      Nope. Boc a fost la fel de dobitoc ca si Ponta (Marţi, 29 ianuarie 2013, 12:16)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      ... dar macar avea o scuza: nu se pricepea ...
  • +10 (12 voturi)    
    Incompetenta CRASA !! (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:17)

    JohnBilco [anonim]

    Asta este calitatea "reprezentarii" Romaniei in fata FMI /WB !! Acest Rusanu este un obraznic si o rusine, este un binitar de o calitate inferioara !?
    Cum ? si cine ? ia permis sa discute asa cu FMI/WB ? Romania a semnat niste contracte de finantare si nu se tine de cuvint..!! Consecintele rapoartelor acestor functionari va fi dezastruoasa pentru Romania ! Nu va dati seama cu cine aveti de aface !! Nu vad vinvati numai pe liberali...si PSD este in galeata..Acest guvern va dispar in mai putin e 6 luni ! jib
  • +6 (6 voturi)    
    Suspiciune (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:20)

    mariage [utilizator]

    Am citit cu atentie toate obiectiile d-lui Erik de Vrijer si suspectez ca Basescu a facut uz de potiunea lui Harry Potter si s-a substituit acestuia, numai asa cred ca se poate explica concordanta deplina dintre obiectiile presedintelui si ale sefului delegatiei FMI.
    • -1 (5 voturi)    
      adevarat, dar invers ! (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:08)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mariage

      Basescu este papagalul care repeta ce i se spune acolo unde conteaza.
      El a repornit angajamentele cu FMI, peste noapte...asa, doar "ca un colac de siguranta" ca nu aveam, cica , nevoie de imprumuturi.
      Si.....ne-am imprumutat apoi la greu.
      Acu'....suntem vanduti pe cateva generatii si la cheremul FMI.
      Iar FMI nu este de capul lui, are niste sefi...acolo...undeva.
      FMI nu sunt doar bancheri, cand o sa pricepeti?
      • 0 (2 voturi)    
        datoria de stat (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:28)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        este de cca 2000 EUR/persoana. daca tie iti trebuie cateva generatii sa-i returnezi, imi imaginez cat de eficient esti.
  • +2 (6 voturi)    
    inapoierea din gandire (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:22)

    Deborah [utilizator]

    inapoierea gandirii noastre,caramida cu care ne lovim in piept ca cat suntem noi de teribili,asta ne-a adus in pragul prapastiei si nu FMI!aici,numai cutremurul cel mare care va rade tot,mai face dreptate,in rest.............vai de capul nostru de amarasteni ingamfati si manelisti !popr de cacaua !
  • +8 (10 voturi)    
    da de ce (Marţi, 29 ianuarie 2013, 9:24)

    ggna [utilizator]

    se ratoie Rusanu????
    daca nu vrea bani de la FMI, foarte bine, sa mearga acasa si sa se ratoie la nevasta!
  • +8 (10 voturi)    
    Romania "si-a revenit" (Marţi, 29 ianuarie 2013, 11:38)

    Metec [utilizator]

    Dupa ce, spre surpriza FMI, guvernul Boc s-a comportat ardeleneste si a indeplinit constiincios toate temele date de acesta, au revenit "miticii" la putere, cu neseriozitatea si tzafna caracteristica. Nu facem nimic, dar ne rastim la astia care ne impileaza! Bai, ce viteji suntem, cand ne furam singuri caciula...
    Acesta este comportamentul care ne-a facut si ne face de ras in lume. Ne meritam palmele de la straini, cand ne comportam ca niste borfasi smecheri! Imi pare bine ca acest guvern isi ia papara meritata, cu toate ca romanii sunt cei care ar trebui sa le-o administreze, nu FMI. Dar romanii nu sunt decat o turma de saraci lacomi si parsivi, in majoritatea lor...
  • +2 (4 voturi)    
    dehhhh (Marţi, 29 ianuarie 2013, 13:29)

    samariteanul [utilizator]

    Treaba este foarte clara: suntem o tara plina de hoti,mincinosi,excroci,curve,talhari care am votat un Guvern si un Parlament de aceasi factura!!!Ne meritam soarta!!!FMI ,incearca sa ne civilizeze si sa ne spuna cu alte cuvinte ca trebuie sa ne vindecam de minciuni si hotie!!!!!Ne-am obisnuit sa furam de la stat,sa mintim continuu(Ponta si Antonescu) sa excrocam si sa furam(Voiculescu,Fenechiu)si vrem in EU !!!Avem cele mai infecte televiziuni care nu fac decat sa propage curvia,nesimtirea,minciuna dusa la paroxism,marketingul de balta,de tip romanesc!!!!Exita doar doua televiziuni la nivel national ,normale si de viitor,in rest sunt o mizerie morala !!I In televiziuni se propaga doar violuri,incesturi,hotii,talharii,persoane de cel mai josnic grad(politicieni,militieni,judecatori)curvele agramate si siliconate care devin ori dive,ori formatori de opinie!!!!!!Traim intro tara foarte frumoasa dar ca un popor barbar,incult,lipsit de bun simt si de reponsabilitatea de a vota,lasi,excroci,betivi,prostituate,politicieni de cea mai joasa speta umana,judecatori corupti,politisti corupti,functionari usor de mituit,etc!!!!!
    Cum sa-si puna cineva "obrazul"pentru un asemenea popor????
    Oricum nici in iunie nu se va fii facut nimic,pentru ca astia nu stiu decat sa minta si sa insele prostimea!!!Ponta si Antonescu sunt o plaga putreda a mizeriei umane in frunte cu un Rusanu,Voiculescu,Fenechiu,etc sau mai bine spus USL !!!
  • 0 (0 voturi)    
    chestiunea este simpla - vorbim despre management (Vineri, 1 februarie 2013, 14:18)

    ..13 [utilizator]

    Daca sunt la stat sau la privat, zice olandezul pe care unii vor sa il zboare, afacerea este afacere, profitul este profit si trebuie management.

    Nimic deosebit si nimic nemaiauzit - se practica peste tot in lume - si a venit si vremea pentru a se extinde si la casele mai mari din RO.

    Asadar,bine ati venit in lumea Managementului Profesionist!

    Cine poate si intelege despre ce este vorba bine, cine nu poate sa plece!

    Este si cu adresa la PM Plagiator!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă