UPDATE Contribuabilii verificati de Fisc vor fi obligati sa permita accesul inspectorilor ANAF in locuinte (proiect)

de DP     HotNews.ro
Marţi, 19 noiembrie 2013, 9:49 Economie | Finanţe & Bănci

 documente
(19 Nov 2013) DOC, 103KB
Indiferent de locul unde se desfasoara verificarea fiscala, contribuabilii supusi verificării fiscale  vor avea obligatia de a permite intrarea functionarilor imputerniciti de organul fiscal in incaperi si in orice alte incinte, in masura in care acest lucru este necesar pentru a face constatari in interes fiscal, se arata intr-un proiect de Ordin al Ministrului Finantelor postat pe pagina de i ternet a institutiei. Potrivit documentului, contribuabilul cercetat de Fisc are dreptul de a refuza intrarea in domiciliu sau in resedinta, caz in care intrarea se face cu autorizarea instantei judecatoresti competente. Obligativitatea de a permite accesul in locuinta in cazul inspectiei fiscale nu este noua, ea aparand si in Codul Fiscal si cel de procedura, doar ca acum a fost adaugata in Carta drepturilor si a obligatiilor, au explicat pentru HotNews.ro surse din Finante. Vezi documentul in atasament.

Prin introducerea acestor prevederi s-a instituit posibilitatea efectuarii unei verificari fiscale  a modului in care persoanele fizice declara si platesc impozitul asupra veniturilor realizate, astfel cum este reglementat de titlul III din Codul fiscal, se arata in Referatul de aprobare.

Prin aplicarea acestei proceduri speciale se urmareste identificarea veniturilor nedeclarate si stabilirea bazei impozabile ajustate. Astfel, in vederea stabilirii bazei impozabile ajustate se utilizeaza metodele indirecte, procedura de aplicare a acestora fiind reglementata prin Hotararea Guvernului nr. 248/2011 privind aprobarea Procedurii de aplicare a metodelor indirecte pentru stabilirea bazei impozabile ajustate.

  • Persoanele fizice supuse acestei proceduri vor fi instiintate cu cel putin 15 zile inainte de inceperea procedurii, precizandu-se perioada ce urmeaza a fi supusa verificarii, temeiul juridic, locul desfasurarii verificarii si informatiile si inscrisurile relevante pentru verificare.
  • Dupa primirea avizului, termenul de prezentare a documentelor solicitate este de 60 zile.
  • Persoanele vizate au posibilitatea sa amane inceperea verificarii o singura data,  pot beneficia de asistenta de specialitate, pot cere schimbarea locului de desfasurare a verificarilor, iar termenul de furnizare a informatiilor poate fi extins cu maxim 30 zile, pentru motive intemeiate.
  • Sotul/sotia si rudele pana la gradul al 3-lea inclusiv pot refuza furnizarea de informatii. De asemenea, pot refuza sa furnizeze informatii de care au luat cunostinta in desfasurarea activitatii lor preotii, avocatii, notarii, consultantii fiscali, auditorii, expertii contabli si medicii, cu exceptia informatiilor necesare clarificarii si stabilirii situatiei fiscale a contribuabililor cu care au avut sau au raporturi juridice.
  • Personale fizice au dreptul de a fi verificate o singura data pentru fiecare perioada impozabila.
  • La inceperea verificarii, functionarii trebuie sa se legitimeze si sa prezinte ordinul de serviciu, semnat de conducatorul activitatii de verificare fiscala.
  • Persoanele au dreptul sa cunoasca rezultatele verificarii fiscale si pot contesta ulterior decizia, in maxim 30 de zile de la comunicarea acesteia.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

13065 vizualizari

  • +34 (36 voturi)    
    politicienii si popii (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:05)

    draq [utilizator]

    astia ar trebui sa aiba prioritate
    • +37 (39 voturi)    
      Nu vor si o cafea? Sau vin de fapt la spaga? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:41)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui draq

      De fapt asta urmareste USL, spaga!!!
    • +11 (13 voturi)    
      si finantatorii lor : (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:30)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui draq

      interlopii cu mertane, si beamvieuri cu manele !
  • +31 (33 voturi)    
    Cade (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:13)

    xrogo [utilizator]

    la CCR!!!
    • +33 (35 voturi)    
      Ordin de ministru???? Ha! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:35)

      Duminica_Orbului [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ordinele de ministru pot institui proceduri, obligatii si sanctiuni doar in aria de competenta a ministerului respectiv, nu pot opera si nu pot institui obligatii asupra "civililor".
      Prin umare, cred ca e un "fâs" sau o noua dovada de incompetenta crasa. Totusi, chiar daca Guvernul isi asuma Ordinul si-l face OG, ca sa nu mai poata fi atacat la CCR, la primul proces individual pe o astfel de speta, inculpatul poate cere exceptie de neconstitutionalitate si o obine fara probleme.
  • -18 (42 voturi)    
    poarta abuzului (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:24)

    evoque [utilizator]

    ar fi asa larg deschisa.
    Uite asa ghiara fmi-lui intra in gatul romanului. V Orban cred ca a decis bine pentru ungaria cand a trimis fmi-ul la plimbare.
    • +22 (22 voturi)    
      da? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:27)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      aproape ca m-ai pacalit. hi hi
      • -17 (25 voturi)    
        unii (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:46)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        se pacalesc singuri.
        • +24 (30 voturi)    
          Esti dovada vie (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:24)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Care e lagatura intre FMI si o gasca de infractori ajunsa la putere pe prostirea populatiei ? FMI nu vrea banii nostri, Guvernul Ponta da. Nu FMI fura in proiecte EU, nu FMI l-a pus pe incompetentul Sova sa fure cu sutele de milioane de Euro.
          • -16 (24 voturi)    
            buna intrebare (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:32)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            "Care e lagatura intre FMI si o gasca de infractori ajunsa la putere pe prostirea populatiei ?"
            Chiar asa cine spunea ca fmi nu are ce cauta in romania si dupa o zi ii facea "centura de siguranta" la ce minister era madam udrea, etc, daca vrei sa fii corect atunci trebuie sa fii impartial, pana atunci uita cum au inteles altii raportul cu fmi:
            http://gandeste.org/general/dupa-ce-a-alungat-fondul-monetar-orban-emite-moneda-fara-dobanda/35156
            • +15 (19 voturi)    
              buna asta (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:32)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              dupa modelul eu intreb una si tu-mi raspunzi altceva dovedesti nimic. Fisc-ul face parte din guvernul romaniei, nu din FMI. Asadar guvernul USL pregateste o lege cu care incearca sa-si agreseze orice adversar politic. Aproape ca m-ai pacalit.
              • -13 (19 voturi)    
                bine (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:09)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                ca este bine si ca nu este rau.
                Cine "dicteaza" politicile fiscale in romania de cand cu banii luati de la fmi???
                R: FMI
                Prin ce instrumente isi poate recupera fmi-ul banii?
                R: guvern si institutiile sale
                Noapte buna.
                • +15 (17 voturi)    
                  nu are legatura (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:07)

                  Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  nu-ti impune FMI sa-ti vina fiscul in casa, aceasta este o aberatie USL-ista. somn usor.
                  • -10 (14 voturi)    
                    :)) (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:26)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                    bla, bla , bla
                    Cand aburii scolilor de vara/iarna de partid nu o sa iti mai afecteze capacitatea de gandire te invit in lumea reala. Pana atunci nu ma deranja cu povesti de adormit copii.
                    • +10 (14 voturi)    
                      :-)) (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:37)

                      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                      Iti multumesc pentru aprecieri si tin sa te anunt ca nu ti-a iesit nimic pana acum.
        • +19 (21 voturi)    
          Mda... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:52)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Sa inteleg ca in sfarsit ti-ai dat si tu seama ca te-ai pacalit singur si ca te-ai lasat manipulat de o gasca de borfasi care ti-au vandut iluzii si cai verzi pe pereti? Te-ai convins ca PSD-ul nu e altceva decat o reminiscenta a partidelor bolsevice si ca metodele lor sunt aceleasi de 100 de ani?
          • -16 (22 voturi)    
            sa inteleg (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:01)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            ca sunt din nou pe lista de seviciu sau lucrati pe mai multe id-uri?! :))
            • +13 (17 voturi)    
              Mda... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:22)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Intelegi ce vrei, sau intelegi cat te duce mintea...
              Ceea ce inteleg eu este ca nu ai fost in stare sa-mi raspunzi la intrebare...!!!
              Tipic!
              • -10 (16 voturi)    
                te duce (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:52)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                mintea sa intelegi ca nu am nici o treaba cu partipiurile voastre politice?
                Am spus de mai multe ori: romania nu se imparte intre gasca lui basescu si gasca (actualmente) usl.

                • +18 (22 voturi)    
                  Pana una alta, (Marţi, 19 noiembrie 2013, 13:46)

                  ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  Eu vad ca, cel putin din punctul tau de vedere, te-ai inrolat cu arme si bagaje in tabara usl-ului...
                  Acuma, daca nu-ti mai convine si nu vrei sa recunosti ca astia ti-au tras teapa, e doar treaba ta.
                  N-a fost raiul pe pamant si nici fericire in guvernarea PDL sau in mandatele de presedinte ale lui Traian Basescu; nici pomeneala de asa ceva!
                  Dar sa vina cineva sa preaslaveasca guvernarea Roman, Nastase, Vacaroiu, Ponta; sa-l regrete pe Iliescu si tot ceea ce a reprezentat acesta pentru Romania, este inacceptabil si de neconceput!
                  In fond, in ultimii 24 de ani, cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania a fost Traian Basescu si cel mai cinstit si onest guvern (chiar daca a facut destule si majore greseli) a fost cel al lui Emil Boc.
                  Coruptia instaurata de Nastase si Vacaroiu si continuata acum de Ponta la nivel de politica de stat nu se poate compara niciodata cu derapajele nefericite ale guvernarii Boc; intunericul si izolarea in care a adancit tara Iliescu nu pot fi comparate niciodata cu deschiderea europeana pe care a realizat-o Basescu, cu toate defectele lui.
                  Istoria ii va aseza pe fiecare acolo unde merita, ar fi culmea sa nu fie asa. Daca tot vorbim de istorie, Basescu este cel mai important presedinte al Romaniei postdecembriste, asa cum si JFK a fost cel mai important presedinte al Americii. Ambii au avut de gestionat tari in crize politice, sociale, economice, internationale, financiare si au facut-o foarte bine, chiar daca n-au fost "usa de biserica".
                  La fel, guvernul Ponta va fi inscris in istorie ca cel mai slab guvern postdecembrist, cu mult sub cele ale lui Nastase, Vacaroiu, Ciorbea sau Radu Vasile. Ponta sta pe la televiziuni cam 8-10 ore pe zi, coruptia este in floare, ministrii sai sunt arestati si condamnati pe banda rulanta, pentru UE si USA a devenit o persoana nefrecventabila....
                  Multi istorici ii condamna pe Hitler sau pe Stalin, putini insa condamna masele care i-au adus pe acestia la putere; exact asa cum si tu l-ai adus pe Ponta!
                  • -11 (17 voturi)    
                    fara (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:18)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                    multa istorie gargarisita: vezi prost.
                    Daca exprim opinii asupra unor masuri care pot duce la bunastarea cetateanului nu inseamna ca sunt socialist.
                    Momentan in lume bantuie "doamna criza", iar metodele capitaliste nu ii dau de capat, insa foarte ciudat este ca in acelasi timp singurele tari care au ridicat nivelul de trai al cetatenilor sunt cele din blocul BRIC, care aplica masuri de tip social sau chiar socialist.
                    Deci esti capabil sa spui ce este bun si ce este rau? Poate rezolvi problema sau impasul in care se afla omenirea azi si care ne afecteaza si pe noi romanii, dincolo de "rahaturile" astea cu cine este mai bun ponta sau basescu.
                    Eu spun un singur lucru: NICI UNUL NU ESTE BUN.
                    Vrei un vinovat: CETATEANUL ROMAN.
                    • +17 (19 voturi)    
                      Gresit! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:54)

                      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                      "Doamna Criza" a facut ravagii in Europa si in lume in 2009-2011, adica in timpul guvernarii Boc. Si este meritul incontestabil al acestei guvernari ca Romania nu a ajuns in faliment (vezi Grecia, Irlanda, etc). Pentru asta si-a asumat masuri nepopulare (marirea TVA-ului sau taierea - pentru o periaoda determinata - a salariilor). Pentru toate acestea a platit cu capul.
                      Guvernul Ponta a mostenit doar o perioada de "convalescenta" a crizei. Ca si un medic nepregatit profesional, Ponta a reusit sa trateze cu sictir si nepricepere convalescenta si sa bage din nou tara in criza in momentele in care restul tarilor din UE si-au revenit si au depasit "boala", inclusiv Grecia!
                      Iti reamintesc ca in 2012 in momentul preluarii puterii de catre Ponta, finantele si bugetul conceput de guvernele Boc si Ungureanu pusesera deja deoparte fondurile necesare restituirii salariilor si pensiilor taiate pe timpul crizei. Asa ca meritul lui Ponta e ZERO.
                      In ceea ce priveste "cine este mai bun" Ponta sau Basescu, te rog sa n-ai niciun dubiu: nu numai ca Basescu este cu mult peste Ponta, dar acesta din urma este cel mai incompetent prim ministru pe care l-a avut vreodata Romania din 1945 si pana in prezent!
                      Nu o spun eu, o spun istoricii si o dovedeste realitatea de zi cu zi!
                      Daca nu ma crezi, du-te la Bruxelles sau la Washington si intreaba acolo pe cine vrei tu si o sa vezi ca am dreptate.
                      Singurul care ar putea avea aceeasi parere ca si a ta ar fi doar Putin la Moscova..., dar daca asta te multumeste si te face sa te culci linistit..., ma rog, e treaba ta!
                      • +1 (1 vot)    
                        Valeu! Meritul lui Boc... (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 11:15)

                        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                        se intoarce...
                    • +15 (17 voturi)    
                      Hai ca esti cu capul (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:18)

                      vladf [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                      Daca tu numesti rezultate faptul ca ai iesit din kkt de la gat pana la piept, insemana ca tari ca germania care doar au simtit putin mirosul de kkt sunt vai de capul lor.
                      Cat IQ trebuie sa ai ca sa compari China, Brzilia si Rusia cu tari dezvoltate din Europa.
                      Maine o sa te apuci sa guiti pe aici, ca democratia a fost instaurata in Coreea de Nord prin transmisia desenelor animte timp de 2h/zi.
                      • -7 (9 voturi)    
                        cand (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:16)

                        evoque [utilizator] i-a raspuns lui vladf

                        ai iesit ultima data din casa sau cand ai mai dat un click pe google???
                        Lectura placuta:
                        http://www.tribunaeconomica.ro/index.php?id_tip_categorie=1&id_categ=12&id_revista=14440&id_nr_revista=413&mode=revista, sper sa si intelegi, daca nu asta poate te ajuta sa intelegi ca lumea este putin mai mare:
                        http://www.manager.ro/articole/analize/top-10:-statele-cu-cea-mai-rapida-crestere-economica-13492.html
                      • -5 (5 voturi)    
                        pai... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:18)

                        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui vladf

                        totusi, faptul ca ai evitat sa-ti intre-gura...e un rezultat, nu?
                    • +10 (12 voturi)    
                      Nici asta nu-ti iese. (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:22)

                      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                      Tu te afli aici ca sa convingi lumea ca nici unul nu e mai bun, pe scurt sa nu se duca lumea la vot. Ba vom merge la vot masiv dupa iarna asta.
                      • +11 (11 voturi)    
                        Ai mare dreptate! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:07)

                        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                        Am niste amici (vreo 10 persoane) care n-au vrut pana acum sa mearga la vot niciodata in ultimii 15 ani. Au pretexat (pe buna dreptate) ca nu-i intereseaza politica si ca toti politicienii sunt corupti si vanduti propriilor interese materiale. Ca toate partidele sunt "o apa si un pamant".
                        Ani de zile am incercat sa-i fac sa-si schimbe parerile si sa-i determin sa voteze, dar n-am reusit! Pentru ei, Basescu era la fel ca si Iliescu iar Nastase la fel ca si Boc. Aveau o situatie materiala foarte buna si nu suportau mizeriile, minciunile, falsitatile si laturile degajate de mediul politic dinspre toate partidele parlamentare.

                        Acum o saptamana am trait o mare surpriza: ceea ce n-am reusit eu a reusit Ponta! Toti amicii mei mi-au spus ca se vor prezenta pentru prima data in viata lor la urmatoarele alegeri si vor vota!
                        Cauza? Pur si simplu nu mai pot suporta grobianismul si impostura, delatiunea si minciuna, guvernarea dupa ureche, fara cap si fara noima, asocierea Romaniei cu statele totalitare si prostirea oamenilor nevoiasi cu pomeni electorale in conditiile inaspririi taxelor si impozitelor asupra celor care muncesc si suporta pe umerii lor toata greutatea bugetului.
                        Dar cel mai mare necaz al lor provine de la amanarea intrarii in spatiul Schengen, pentru ca toti au mici afaceri care le sunt serios afectate de acest aspect. Au ajuns in sfarsit la concluzia ca asta li se trage de la intrarea lui Ponta, Antonescu si Voiculescu cu bocancii in independenta justitiei; au inteles ca atat timp cat USL va guverna tara asta, Romania nu va fi niciodata partener egal in drepturi printre tarile europene!

                        Multumesc Ponta, multumesc Evoque! Multumita voua am reusit sa determin 10 persoane sa mearga la vot!!!
                        • -7 (11 voturi)    
                          o sa rad (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:18)

                          evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                          dar mai tarziu. povesti din astea poate merg la crasma din colt :))
                      • -8 (8 voturi)    
                        din nou pe langa (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:22)

                        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                        ultimul drept de care se bucura o parte din cetatenii planetei este acela de a vota, este singurul lucru care ii mai poate tine (pentru o vreme) in frau pe politicieni.
                        Va doresc succes la vot, dar daca va adunati tot vreo 15%, degeaba.
        • +1 (3 voturi)    
          minciuna este sufletul nemuritor (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 8:36)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          al comunismului !

          Spus-a Leszek Kolakovski. Sper doar ca TOVARĂȘUL evoque să fie muritor.
          • 0 (2 voturi)    
            Cornucopia Infinit (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:28)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

            probabil ca nu ai reusit sa intelegi ce spune filozoful in aceasta lege si nici nu ai cum atata timp cat crezi in doctrina.
            Acest "tovaras" filozof a inteles si a vazut raul produs de marxism, insa a continuat calea spre adevar si bunatate. Mergand pe aceasta cale este injositor si scarbavnic sa incerci sa deformezi spusele acestui mare filozof, basca sa doresti, prin sugestie, moartea unui om doar faptul ca acel om care nu impartaseste vreo doctrina mizera in care tu crezi.
            In rest poate faci un efort de studiu si incepi sa vezi ce este marxismul, ce este comunismul, ce este stalinismul. Succes in studiu, o viata frumoasa, lunga si plina de bucurii.
            Evoque nu moare cand vor cainii.
            • +1 (1 vot)    
              OO ! DAR SÎNTEȚI „CULT” ! (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 13:56)

              pointless man [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Sînteți „citit”. Aveți opinii solide, întemeiate.

              Dacă nu ați servi fățiș o cauză criminal-dementă care a pus în genunchi această țară ași fi dispus să cred în sinceritatea Dvs. Numai că PREA DES argumentați anti-occidental și prea multe din minciunile ce ni le serviți le-am auzit din gura politrucilor ante-1989.

              Așadar este simplu: cui prodest „demiurgicul” Dvs. efort ? Cine își pune astfel problema vă țintuiește automat în insectarul cu larve putrede al lui Kolakowski (și nu numai al lui).
              • 0 (0 voturi)    
                nivelul (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 16:02)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

                de comunicare al indivizilor de prin preajma se vede usor, prin urmare trebuie sa ai mesaje la nivelul acestora de intelegere. Unii forteaza avantajul oferit de internet si incearca sa para culti, insa interpretarea este de departe fortata si impinsa catre doctrine guvernare de interese meschine. Pacat, mare pacat.
          • 0 (0 voturi)    
            naivitate totala (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 16:05)

            Alistar44 [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

            catre pointless man

            numai al comunismului ?
            toti sunt aceiasi românasi , - numai că se îmbracă diferit de la o perioadă la alta.
    • +20 (22 voturi)    
      Sa inteleg ca ti-e frica? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:48)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Legea este pur stalinista si profund anticonstitutionala!
      Dar se pare ca cei mai ingroziti de aceasta masura sunt chiar sustinatorii puterii... Oare de ce...???
      Observ ca cei mai vehementi sunt postacii traditionali pro usl care activeaza pe acest site...
      De ce va e frica domnilor, nu e Victor Ponta soarele vostru, speranta voastra de viitor, nu va apara el de basisti...???
      Ei uite ca nu Basescu isi trimite agentii si serviciile sa va caute si sa va rascoleasca prin case si prin asternuturi, ci prietenul vostru, Ponta!!!
      Bine va face!!!
      • -9 (13 voturi)    
        Personal (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:59)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        nu am nici cel mai mic motiv.
        Eu am facut referire la vendetele ce vor urma.
        Da, propunerea poate fi considerata stalinista sau cum vrei, insa aceasta vine ca o consecinta a acordului cu fmi.
        Daca spui ca sustinatorii usl sunt cei mai vehementi critici asa o fi si probabil este foarte corect sa isi exprime nemultumirea, fapt care nu se intampla pe la pdl care avea un singur si penibil comportament de supunere fata de tot ce era decs de catre presedinte, recte acordul cu fmi, cei drept preluat si de ponta.
        La capitolul fmi vina celor care conduc este comuna. Uite prietenul lui basescu, orban a fost mai deschis la minte, probabil ca nu are mentalitatea de bisnitar din piata chiliei:
        http://gandeste.org/general/dupa-ce-a-alungat-fondul-monetar-orban-emite-moneda-fara-dobanda/35156
        Deci inainte sa vezi paiul din ochiul altora ocupate de barna din ochiul tau.
        • +12 (14 voturi)    
          Esti naiv... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:40)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Te citez:
          "Daca spui ca sustinatorii usl sunt cei mai vehementi critici asa o fi si probabil este foarte corect sa isi exprime nemultumirea, fapt care nu se intampla pe la pdl care avea un singur si penibil comportament de supunere fata de tot ce era decs de catre presedinte"

          Daca tu crezi ca USL-ul si Ponta da macar o ceapa degerata pe vehementa si nemultumirile voastre, te inseli. Pentru ei nu sunteti decat o masa imens de mare de manevra, niste marionete spalate pe creiere de Antena 3 si care atata timp cat sunt indoctrinate anti-basescu vor pune stampila unde "trebuie".
          Nu risca absolut nimic; nici macar daca le baga fiscul prin case ca sa le caute prin sifoniere sau pe sub paturi si in in saltele...
          D-le, astia au scoala veche si verificata a bolsevismului... stiu bine ca n-aveti ce sa le faceti; stiu bine ca singura voastra alternativa este ori sa acceptati tot ceea ce va fac ei, ori sa treceti in tabara lui Basescu...!!! Alte alternative nu exista!!!
          Ai inteles acum de ce astia va pot face orice le trece prin cap si de ce sunt absolut siguri ca voi n-o sa cracniti niciodata?
          • -9 (11 voturi)    
            nu (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:23)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            ma intereseaza ce parere are ponta si in acelasi contest pot afirma ca opiniile voastre conteaza la fel de mult.
            Daca guvernul boc si basescu erau atat de eficienti erau si azi la guvernare.
            Capacitatea lor a fost aplaudat la vot si la fel va fi si cea a usl, doar basescu a reusit sa gaseasca o smecherie golaneasca prin care sa ramana presedinte.
            • +12 (14 voturi)    
              Gnadeste ceva mai adanc! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:26)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Daca tu crezi ca un partid politic aflat la guvernare, indiferent ca e de dreapta sau de stanga taie pensii si salarii cu nemiluita doar ca sa-si taie singur craca de sub picioare, te inseli sau esti de o naivitate induiosatoare...

              Guvernul Boc n-avea cum sa fie eficient (pe limba voastra sa va mareasca pensii si salarii) pentru ca era CRIZA in toata LUMEA!!! Cadeau banci, falimentau companii, state puternice ca SUA, Franta, Italia ajunsesera sub teroare, state mai mici ca si Grecia, Spania, Irlanda, Islanda, Portugalia se luptau cu spectrul falimentului, FMI-ul si BM nu mai dadeau bani decat daca te angajai la cea mai crunta austeritate....
              Despre asta vorbim; in mintea ta, crezi ca Boc ti-a taiat salariul doar ca sa-si bata joc de tine? Doar ca sa se imbogateasca el si Udrea?
              In antiteza, in guvernarea Tariceanu in care economia "duduia", fara criza si in plin boom imobiliar si bancar in intreaga lume, au crescut salariile, s-a dublat numarul de angajati bugetari, s-au marit pensiile, bancile dadeau credite doar cu buletinul cu nemiluita....
              Observi diferenta? Vezi de ce Boc va fi in cartile de istorie mentionat ca si salvator al patriei si de ce Tariceanu va fi trecut la "si altii"? Atunci cand totul merge bine si pica din cer, e foarte usor sa conduci; mai greu e atunci cand trebuie sa gestionezi o criza!
              Dar se pare ca pentru bizonii nostri asta nu prea conteaza; pentru ei conteaza: "sa ne dea"!
              Ei vezi, acum va da Ponta de n-o sa puteti duce (desi nu mai e criza). Cel mai mult ma distreaza faptul ca o sa va ia sapte piei de pe voi si voi tot asta o sa comentati: "al dracului Basescu"...!!!
              Aveti ceea ce meritati; n-aveti decat sa va duceti crucea! Pentru ceea ce au reusit Ponta si Antena 3 sa faca din 7,4 milioane de romani, nu pot decat sa-mi scot palaria: "chapeau bas"!
              Nici Ceausescu n-a putut subordona vreodata cu adevarat in cuget si in simtiri un numar atat de mare de romani!
        • +11 (13 voturi)    
          dupa logica ta (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:41)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          pai hai sa merge pe fir mai departe, daca Tariceanu arunca cu banii aiurea, oare mai aveam nevoie de un acord? Pe cine tot incerci sa pacalesti?
          • -8 (10 voturi)    
            si (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:20)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

            acest tariceanu este cumva de stanga sau de dreapta? Alianta DA spune ceva?
            • +8 (10 voturi)    
              de stanga (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:06)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              la ce masuri a luat acest fost premier, sunt de stanga. cat despre alianta DA cu un guvern sustinut atunci de PSD... imi spune multe.
              • 0 (0 voturi)    
                pentru Tovarasul_Mos_Craciun (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 16:18)

                Alistar44 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                Stanga şi dreapta se ajută una pe alta si împreuna construiesc încet dictatura lor.

  • +26 (26 voturi)    
    abuz (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:34)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Nu se intra fara madat.....si n America unde Ficul este tare nu se vine fara mandate de la procurori.
    Asa este illegal.
    • +1 (5 voturi)    
      fiorii de groaza ma trec de 2 ori: (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 9:33)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Cobra_Ro

      odata ca legea este propusa de usl, si inca odata si cel mai puternic, tremur doar la idea ca aceasta lege va fi aplicata de usl.. adica vor intrain casele celor care platesc, si nu in casele celor care fura..
      Mi se pare ca incepe epoca totalitarismului putinist in Romania.. model ponta@co.
      Dragi romani, iesiti va rog la vot, si votati impotriva acestei caracatite comunistoido- pontiste .. pentru ca o sa plangeti, adica o sa plangem rau de tot..
      Pentru ca dragnea acum aliat si cu BOR-ul , este pregatit sa aduca la vot si mai multi de prin cimitire, de prin stabilimente .. iar alde evoque mare sustinator usl .. ce o face acum pe frustratul pe internet .. dupa ce i-a votat cu elan si optimist ..sunt o multime!
  • +38 (38 voturi)    
    Inspectorii financiari in locuinte ? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:34)

    CujbaIon [anonim]

    Incet ,incet, ne intoarcem in anii ceia mai negri ai comunismului (1950-1964) .Atunci perceptorii intrau in locuinte si puneau sechestru pe asternuturile copiilor , pe paturi ,produse agricole etc . Daca "dusmanul poporului " opunea rezistenta aparea si GAZ-ul incarcat cu securisti . Dupa drumul pe care au apucat-o actualii guvernanti ,nu-i departe ziua cand pe plaiurile mioritice vor reaparea si dubele de noapte ...
    • +10 (12 voturi)    
      Anii ceia negrii ... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:28)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui CujbaIon

      Nu incape nicio indoiala ca actualul Guvern e crescut cu "tzatza" bolsevica de la bunicuta ilici ,dar perceptorii intrau mai des in case in "anii ceia negrii " de dinainte de '45 !
      • 0 (0 voturi)    
        fiscul etern (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 16:09)

        Alistar44 [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

        Omul nu poate scăpa niciodată de 2 lucruri : - de moarte si de fisc.
    • +3 (7 voturi)    
      pai... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:29)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui CujbaIon

      mie-mi suna a ev mediu...se vor uita si-n frigider?
  • +37 (41 voturi)    
    vremuri negre? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:37)

    artistul000 [utilizator]

    Statul incepe sa se simta ca la el acasa pe proprietatea mea.... Nu ma lasa sa-mi sap o groapa si sa o umplu cu apa pe priprietatea mea - pe care am platit impozit - fara sa-mi mai ceara niste bani ca poate o folosesc ca piscina. Acum vrea sa aiba si acces la piscina mea macar odata pe an.
    Uite o alta idee pt tine Statule care esti:
    Daca o persoana detine mai multe paturi decat nr de persoane de pe acea proprietate... Impozit
    Daca intr-o casa sunt mai multe pahare decat numarul de persoane de la acea adresa .... Impozit
    Daca o persoana detine mai mult de 4 perechi de pantaloni .... Impozit
    Daca o persoana are mai mult de un TV in casa...impozit

    In aceste conditii mai inteleg ca tre sa ai si acces la mine pe batatura sa verifici.

    O sa ajungem sa sapam gropi in gradina sa ascundem "zestrea" ca sa nu o ia perceptorul

    Urmeaza regionalizarea...unde o sa fim impartiti pe voievodate... Si atunci sa vezi biruri

    Hai ca e de bine.
    • -12 (14 voturi)    
      ei, lasa... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:32)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      Dar CE zici ca unii si-au facut in curte foraje ILEGALE, pentru apa termala, si au secat astfel lacul cu dretze de la 1 Mai, care era monument al naturii? >:)
      • +15 (17 voturi)    
        Si asta... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 13:10)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        ... da dreptul oricarui contopist de la "stat" sa intre in casa mea? Sub ce motiv, eliminarea elementelor dusmanoase? Ce usor se uita istoria.
  • +15 (17 voturi)    
    lol (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:06)

    mircearh [utilizator]

    E ca in Morometii, cu Jupuitu'.
  • +17 (21 voturi)    
    statistic (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:16)

    Adrian1 [utilizator]

    statistic vorbind, avand in vedere ca mult mai multi au votat cu USL decat contra, sunt sanse mai mari ca primii "calcati pe acasa" sa fie chiar cei care au votat cu USL. Good karma?
    • +15 (21 voturi)    
      exact pe dos.. (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:30)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      "majoritatea" aia care a votat cu USL sunt amaratii fara chef de munca. ei tocmai asta isi doresc.. impozite cat mai mari pe munca sa poata si ei trai linistiti frecand menta
      • +10 (12 voturi)    
        E chiar pe dos!!! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:19)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Daca s-ar aplica legea in vigoare, jumatate dintre cei care traiesc acum din ajutoarele sociale de la stat n-ar fi trebuit sa le primeasca niciodata!
        Sunt sute de mii cei care detin proprietati si locuiesc in vile si care n-au un loc de munca sau cei care au obtinut certificate de invaliditate si care primesc indemnizatii si ajutoare sociale de la stat.
        Cunosc cazul concret al unui important ministru al actualului guvern care are o mama pensionara ce locuieste in blocul meu intr-un apartament de doua camere si care de trei ani de zile primeste subventia de la stat pentru incalzire, desi traieste mult peste standardul de viata al majoritatii salariatilor romani, intr-un adevarat lux demn de cele mai bogate si avansate tari din lume! Este cea mai "doamna" din bloc si plateste cea mai mica intretinere lunara!
        Daca ar intra fiscul si la ea in casa, ar cadea pe spate la ce ar gasi acolo!!!! Strict autentic!
  • +25 (25 voturi)    
    Fara mandat de perchezitie semnat (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:22)

    Bogdan_100 [utilizator]

    de un judecator puteti linistiti sa-i aruncati pe scari. Inainte de legile propuse de un guvern de infractori actioneaza Constitutia ce inca mai garanteaza inviolabilitatea proprietatii private.
    • 0 (0 voturi)    
      Chestia cu constitutia??!?!? (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 11:05)

      dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      Nu zau dupa cum vezi astia mizeaza pe spalatii pe creier de latrine si o vor modifica.
  • +12 (14 voturi)    
    Pig Brother... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:42)

    periscop [utilizator]

    ... reloaded...
  • +11 (15 voturi)    
    OK? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:54)

    TrandafirulMoV [utilizator]

    Legea e buna, insa sa se aplice pt cei care fura zeci sute de mii de la stat gen cei care ar trebui s-o aplice sau "vrabiile vopsite" cu palarii de aur si palate cu 100 de camere si nici un "venit" si care colac peste pupaza au nevoie de 1000 de lei pt fiecare dintre cei 500 de puradei ai familiei si ajutor pt incalzirea celor 100 de camere .... nu pe nea Fanica care a mostenit o garsoniera si o tine inchiriata la "varul soacrei" pentru 150 de euro ... nu asa se fac bani la buget.
  • -11 (17 voturi)    
    Musca pe caciula ? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:26)

    fanariotu [utilizator]

    Nu inteleg de ce va basicati atat. Oare chiar atat de mare este diferenta dintre declaratia de venit si bunurile pe care le posedati ? La ultimul control de fond (si am unu pe an!!) m-am otarat oleaca la ei spunandu-le ca evaziunea grasa este la persoanele fizice nu la amaratele de IMM-uri care-si platesc si ultimul sfant. Se pare ca cineva si-a dat seama ca asa este !!!
  • +14 (16 voturi)    
    Evoque against the nation (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:02)

    Wanheda [utilizator]

    Mr Evoque, ti-ar place sa iti intre in casa niste tablagii de la fisc, de fiecare data cand vrea muschiul lor?
    Eu la mine-n casa intru doar eu cu nevasta, restul lumii doar pe baza de invitatie sau cu hartie de la judecator.
    Auzi domle, orice terchea berchea sa intre la mine-n casa sa-mi numere sulurile de hartie igienica. Asta-i comunism din ala prost, da' prost rau de tot, dupa chipul si asemanarea lui Dottore.
  • +5 (5 voturi)    
    Un Proiect de Lege Ilegal si Anticonstitutional (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 3:26)

    alex1234 [utilizator]

    Un Proiect de Lege Ilegal si Anticonstitutional
    ------------------------------------------------------------

    Fara mandat de la procuror si/sau de la judecator

    nu se poate intra in casa nimanui !

    Curg pe banda proiectele de lege Neconstitutionale

    dovada halul in care a ajuns clasa noastra politica

    si ce indivizi dara scoala sunt actualii trepadusi din

    parlament trimisi acolo de niste partide care ar fi de ras

    daca nu ne-ar nenoroci zi de zi cu noi aberatii.
  • +4 (4 voturi)    
    :)) (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 7:56)

    Airwaves [utilizator]

    Asta e fix din ciclul: "Sa dam natiunii un os sa roada". Practic, guvernarea asta idioata, face tot posibilul ca in fiecare luna sa ne mai dea cate un subiect cu care sa ne batem capul pana apare urmatorul subiect.

    Un perpetuum mobile idiot, dupa fata si asemanarea acestui guvern hidos, parsiv si bolsevic, Un alt partid politic ce va mai primi aceste lepre ce activeaza in prezent in USL, se va arde instant la viitoarele alegeri.

    Totusi, unde este nenorocita aia de lege care sa nu le mai permita trepadusilor politici sa schimbe barca atunci cand vor si cum vor? Doresc sa se mute de la un partid la altul dupa cum bate vantul? STOP! Sa le puna interdictie 10 ani, sa nu mai aiba posibilitatea de a se ascunde exact cum fac gandacii de bucatarie.

    In fapt, politicianul roman este exact ca un gandac de bucatarie. Cum se aprinde lumina, cum fug imediat la siguranta intr-un alt partid. S-a stins lumina, hop si ei inapoi la ciolan. Pana nu se stopeaza acest fenomen, nu se va schimba nimic in politica romaneasca.
  • +6 (6 voturi)    
    O SA INTRE LA MINE-N.... (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 8:02)

    schroedinger [utilizator]

    Casa, cand nu voi mai vedea nici un vanzator de binocluri si stergatoare, lanterne si alte alea printre masinile care stau la stop, cand nu o sa mai vad tiganii vanzand struguri, vinete, banane pe la colturile strazilor, cand pe trotuarele din jurul pietelor nu o sa mai fie "taranii" cu fel si fel de "alimente eco!", etc., cand firmele de stat (vezi topul datornicilor) vor plati ceea ce au de platit, cand firmele de "partid" nu vor mai fi scutite si amanate de la diverse taxe si impozite, cand....
    Cand vor fi rezolvate aceste mici probleme, atunci sa vina si la usa mea!
    PANA ATUNCI, II ASTEPT CU TOTPORU LANGA USA!
    • 0 (0 voturi)    
      comert ilegal (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 11:53)

      lisandra [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      de ani de zile, comertul ilegal de pe trotuar si, nu numai, este infloritor sub ochii inchisi ai autoritatilor sectorului 2 : fructe, legume si tigari se vand ilegal de dimineata pana seara intr-o atmosfera de mahala, iar mizeria, galagia si aspectul necivilizat nu deranjeaza pe nimeni...
  • +4 (4 voturi)    
    Bis 1989 ! (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 9:39)

    grimis [utilizator]

    Dragii mei romani,un sfert de secol ne ajunge,din experienta ce-o avem ar trebuii sa mai facem un efort !
  • 0 (0 voturi)    
    ALESII NOSTRII ... (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:50)

    loony [utilizator]

    ... bat iarasi campii.Inca o data guvernantii si parlamentarii nostri pun carul inaintea boilor sau folosesc ocaua mare cand e de luat si ocaua mica cand e de dat. Inspectorii ANAF o sa intre la mine in casa dupa ce Guvernul Romaniei si M.F.P. o sa-mi achite obligatiile financiare (datoriile) pe care conducatorii si reprezentantii institutilor Statului Roman le are fata de mine si familia mea. Unele dintre aceste datorii financiare sunt de circa 20 de ani. Daca inspectorii ANAF vor forta intrarea pe proprietatea mea, ma voi apara, fiind in legitima aparare, pana la eliminarea totala a pericolului.
  • +1 (1 vot)    
    Fiscul .. (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 11:16)

    dorian65 [utilizator]

    Este o institutie independenta sau este supus politicului?
    Fiscul poate fi un instrument de opresiune la indemana politicului in cazul acesta.
    Mama lui Ponta nu poate fi verificata acum ca doar feciorul este in tronul imparatului si numai aia din opozitie si dupa ce cade hai la verificari pe cei ce au fost,revansa.
    Cand mama dracului o sa mai iesim din balacareala asta?
    Ce perceptie au altii despre noi,ca toti suntem hoti?
  • 0 (0 voturi)    
    e sau nu proiect? (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 11:59)

    Pachitza [utilizator]

    daca este proiect cum se face ca oamenii au descins deja in casele oamenilor??? e legal sau nu?
  • 0 (0 voturi)    
    usl netezeste drunul spre dictatura (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 16:12)

    Alistar44 [utilizator]

    Dictatura de toţi criticata şi de toţi iubită !
  • 0 (0 voturi)    
    E o contradictie in text... (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 16:31)

    Gheorghescu [utilizator]

    ... care arata inca o data superficialitatea legislativa a guvernarii Ponta:
    "contribuabilii supusi verificării fiscale vor avea obligatia de a permite intrarea functionarilor imputerniciti de organul fiscal in incaperi si in orice alte incinte",
    si
    "contribuabilul cercetat de Fisc are dreptul de a refuza intrarea in domiciliu sau in resedinta, caz in care intrarea se face cu autorizarea instantei judecatoresti competente".
    Pai daca poate refuza, cum este obligat?
    Pe de alta parte, este pur si simplu neconstitutional: Art. 27 din Constitutia Romaniei:
    (1) Domiciliul si resedinta sunt inviolabile. Nimeni nu poate patrundesau ramanae in domiciliul ori in resedinta unei persoanefara invoirea acesteia.

    In derogarile de la pct (2) nu sunt incluse organele fiscale, iar la pct.(3) se cere dispozitia unui judecator pentru perchezitie.

    Acum va intreb: cat de tampit sau incompetent poate fi cineva sa emita un proiect de Ordin de Ministru care incalca flagrant Constitutia? Cei care semneaza asa ceva trebuie demisi imediat.
  • 0 (0 voturi)    
    i-am ales (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 17:27)

    HoriaBradu [anonim]

    metoda de intimidare,comunista atunci cind ne temeam sa nu ne gaseasca cu ceva carne de vitel ca ne baga in puscarie,dar uite ca totul este facut ptr.protectia romanilor
  • 0 (0 voturi)    
    si camerele ? (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 19:26)

    liviusmaximus [utilizator]

    urmeaza si camerele video care sa verifice ca inspectorii nu iau spaga in casa verificatilor ? :) si apoi sa vezi deconturi pt "munca pe teren" la finante. e clar si asta va fi o lege buna; dupa 1 an vor constata neajunsurile.
  • 0 (0 voturi)    
    inviolabilitatea domiciliului (Joi, 21 noiembrie 2013, 11:51)

    Dr.Man [utilizator]

    principiul constitutional al inviolobilitatii domiciliului nu poate fi anulat decat prin deciyia unui judecator. prevederea trebuie sa dispara, dealtfel nu reyulta utilitatea ei.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version