Dan Sova: Lucrarile la centura Brasovului nu se pot finaliza in 2014/ Gradul de finantare a lucrarilor la autostrazi este de 71%

de DP     HotNews.ro
Vineri, 22 noiembrie 2013, 12:07 Economie | Finanţe & Bănci

Lucrarile la centura Brasovului nu se pot finaliza in 2014, din cauza proceselor de licitatie care sunt inca in curs, insa au fost alocati 60 de milioane de lei pentru anul viitor, a explicat ministrul delegat Dan Sova Sova, in timpul dezbaterilor privind proiectul de buget pe 2014, care au avut loc in comisiile reunite de Privatizare, Industrii, Servicii si Economie din Senat si Camera Deputatilor. Potrivit acestuia, in ceea ce priveste finantarea proiectelor de infrastructura, "avem 71% la autostrazi si 21% la drumuri nationale. Finantarea din fondurile de coeziune a ajuns la 120 - 125%, iar cea pentru programe de dezvoltare regionala a ajuns la 115 - 120%. Am facut finantari de 200%", a mai spus Sova, citat de Agerpres. El a mai precizat ca pana in 2016 va fi dus la 100% nivelul la drumurile nationale si autostrazi a ceea ce inseamna incasare.

Potrivit ministrului delegat, lucrarile la centura Brasovului nu se pot finaliza in 2014, din cauza proceselor de licitatie care sunt inca in curs, insa au fost alocati 60 de milioane de lei pentru anul viitor.

Lucrarile la drumul Constanta - Tulcea vor fi terminate in 2015, iar pentru legatura Nadlac-Arad se cauta solutii, a aratat Dan Sova.

"In 2014, vom fi legati la autostrada M3 pe la Nadlac. Vom gasi o solutie la cererile agricultorilor, care exced proiectul", a dat asigurari acesta.

El a subliniat ca pasajele pentru fermieri nu erau incluse in proiectul initial.

"In proiectul Nadlac - Arad, acele pasaje pentru fermieri nu erau prezente si nu exista bani europeni pentru acestea', a precizat ministrul delegat.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2197 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    finantare (Vineri, 22 noiembrie 2013, 13:28)

    sorin3 [utilizator]

    Da ... 71% sint bani, dar pentru autostrazile care nu sint in lucru, 31% nu sint bani, pentur cele care sint in lucru sau ar trebui sa inceapa...
  • +1 (3 voturi)    
    asa da (Vineri, 22 noiembrie 2013, 14:53)

    taranistu [utilizator]

    ca o sa fim legati de M3 pe la Nadlac il cred. E prima oara ca il cred pe Sova. Va fi o legatura directa Nadlac-Nyiregyhaza, un tunel, un pod aerian sau ceva de genul. Multumim din inima partidului!
    • +1 (1 vot)    
      M43 (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 14:28)

      catt [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      nu pricep de ce tre sa ia minus singurul care a observat cat de paralel e sova. M3 duce catre Ukraina.
      e vorba de M43.
      fara cuvinte!
      • +1 (1 vot)    
        traim pe fuga... (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 18:40)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui catt

        citim titlul, dam minus si fugim repede spre alt click. Problema e ca suntem si guvernati pe fuga.
  • +3 (3 voturi)    
    numai minciuni (Vineri, 22 noiembrie 2013, 16:10)

    cetatean001 [utilizator]

    Sova continua sarabanda minciunilor: gradul de finantare nu are cum sa fie 71% (cu indulgenta ar fi vorba de cheltuirea bugetului pentru anul in curs), in conditiile in care gradul de contractare pe FC este de vreo 60%, iar pe FEDR sub 50%.
    Alta minciuna: VO Brasov nu se termina pentru ca nici nu a inceput: lotul 2 nu este nici macar scos la licitatie, iar lotul Alpine tocmai a fost reziliat in vara si nici acesta nu a fost relicitat (nu s-a demarat nici macar expertiza pentru incheierea socotelilor cu Alpine).
    Pe Arad-Nadlac nu s-a scos la licitatie lotul 2 (fost Apline) deci nu are cum sa se finalizeze anul viitor tronsonul Arad-Nadlac in conditiile in care inca nu e facuta expertiza pentru stadiul si starea lucrarilor executate si nu a fost demarata procedura de achizitie publica, iar lucrarile ramase sunt estimate la o durata de 9 luni.

    Problema este ca Sova minte permanent, lucrurile ar fi mult mai simple daca s-ar solicita dovada celor spuse de Sova pe documente de la CNADNR. Insa presa tace si inghite!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri