Precizari de la ANAF: Identitatea noastra vizuala a fost creata de Gavrila si Asociati. Pretul contractului: circa 6.000 de euro

de DP     HotNews.ro
Vineri, 20 decembrie 2013, 11:56 Economie | Finanţe & Bănci

anaf
Foto: Hotnews
Identitatea vizuala a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost creata de prestatorul SC Gavrila si Asociatii SRL. In cadrul aceluiasi contract incheiat cu SC Gavrila si Asociatii SRL, site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a fost redesenat. Pretul contractului este de 28.798,90 lei la care se adauga 6.911,74 lei reprezentand TVA, au precizat oficialii institutiei intr-un comunicat difuzat vineri.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala in calitate de Beneficiar implementeaza proiectul "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice" cod SMIS 31224, proiect  cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative" (PODCA 2007-2013), la nivelul Axei prioritare 1 ¬ Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul major de interventie 1.2 ¬ Cresterea responsabilizarii administratiei publice.

Principalele activitati ale proiectului presupun:
  •  analiza componentei relationale contribuabil - administratie fiscala pe baza unei ample cercetari sociologice incluzand realizarea a 120 de interviuri semistructurate cu contribuabili din toate categoriile, sondaj in randul contribuabililor pe un esantion reprezentativ la nivel teritorial si al obiectului de activitate de 13.000 subiecti, sondaj in randul functionarilor A.N.A.F. din sectorul front-office pe un esantion reprezentativ de 1.500 de subiecti, 7 focus-grupuri cu contribuabili, reprezentanti ai partenerilor sociali si ai societatii civile;
  • constientizarea si educarea fiscala a contribuabililor prin derularea unei ample campanii media incluzand difuzarea unor spoturi video pe canalele de televiziune, difuzarea unor spoturi audio pe posturile de radio, campanii directe, publicitate outdoor;
  • construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. - contribuabili, urmand sa se desfasoare o consultare pilot cu modulul participativ selectat din randul contribuabililor, precum si crearea unei proceduri privind derularea consultarilor publice;
  • instruirea unui numar de 188 de functionari publici in domeniul comunicarii externe, al comunicarii de criza si al relatiilor publice;
  • crearea unui manual de identitate vizuala a A.N.A.F., inclusiv modificarea siglei si redesenarea site-ului A.N.A.F. si al site-urilor structurilor subordonate.
Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,63 din care:
-     6.027.193.54 lei  - valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;
-    1.063.622,39 lei - cofinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 34 luni.

Prin implementarea proiectului se are in vedere obtinerea urmatoarelor rezultate: 5 rapoarte de analiza si de interpretare cantitativa si calitativa de date statistice, un manual de identitate vizuala ce va contribui la "rebranding-ul" institutional prin reconfigurarea siglei institutiei, un concept de portal pentru A.N.A.F, dezvoltarea unei campanii de constientizare si educare fiscala a contribuabililor (media, directa, outdoor), o consultare publica pilot, elaborarea de proceduri de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilii, precum si instruirea unor functionari publici in gestionarea unei campanii media si tehnici de comunicare.
Proiectul vizeaza atingerea obiectivului Axei prioritare privind imbunatatirile de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, prin crearea conditiilor pentru intarirea responsabilitatii administratiei fiscale, ca parte a administratiei publice, in raport cu cetatenii.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3480 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    "Lacrimile si ghilotina" (Vineri, 20 decembrie 2013, 13:19)

    Berzelius [utilizator]

    Da' mai, am inteles: v-ati rebrandat imaginea pe banii contribuabililor (1.5 milioane de euro), pe vreme de criza si austeritate. E perfect!
    Un logo de 2 euro (https://www.iconfinder.com/icons/211116/antivirus_guard_safe_safety_security_shield_sign_icon#size=128)
    plus Lacrimile contribuabililor (interior literele A) si ghilotina (Interior N) controalelor inopinate.
    Diferenta e undeva prin buzunarele cuiva...
    E bun. E genial. Asa se face business-ul mioritic. La nivel inalt!
  • +3 (3 voturi)    
    Despre rebranding-ul facut de Gavrila si Asociatii (Vineri, 20 decembrie 2013, 13:30)

    Clop [utilizator]

    In cazul ANAF, este total lipsit de creativitate, originalite, atat ca vizual, cat si ca suita de argumente.
    Ne apare, mai degraba, ca un rebranding facut de niste incepatori la i-cafe-ul din gara de la Copsa Mica.

    (ANAF Directia Generala a Vamilor este penibil prin disproportii).

    Un exemplu bun de logotip creativ poate fi FDA-ul americanilor: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Food_and_Drug_Administration_logo.svg
    ------------------------------------------------------------------
    Altceva: ar fi interesant ca ANAF-ul sa publice pe site castigatorul fiecarei licitatii, asta inseamna transparenta. Totodata, nu inteleg de ce site-ul lor nu suporta arhiva cu toate licitatiile pentru a.c..
  • +2 (2 voturi)    
    Pentru unii muma, pentru altii ciuma! (Vineri, 20 decembrie 2013, 17:18)

    dookuhaka [utilizator]

    Aceasta este semnificatia din blazon: ”Pentru unii muma, pentru altii ciuma!”
  • +3 (3 voturi)    
    Branding mioritico-ghiolbanesco-manelisto-....pur (Sâmbătă, 21 decembrie 2013, 0:07)

    The Real Sasha [utilizator]

    Cum dra**** poti sa vii cu o asemenea porcarie (ca agentie de branding)?!?
    Nici cel mai pro** indi** de pe ultimul website de freelancing nu poate face ceva mai prost.
    Simbolistica / compozitie / cromatica = 0 (Zero).
    Unii ar putea vedea culorile Bavariei in logo. Altii un soft antivirus sau vreun firewall. Altii niste jucarii se*uale infipte vartos in "A"-uri. Aaaaaaa!
    Depaseste cu mult faza cu brandingul de tara a lui Undrea...
    Un sincer "Huaaaaaaaaaaaa"! Afara!
    Uite cum din 1.99usd se fac 6000eur (circa). Iar cei "circa" 6000 eur sunt peste 2mil usd (fara TVA).


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă