VIDEO Traian Basescu, atac fara precedent la BNR: Banca Nationala a fost implicata in electorata si trebuie sa vorbeasca public despre asta. Vreau ca BNR sa paraseasca imediat linia de a fi controlata de un guvern corupt

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2014, 22:30 Economie | Finanţe & Bănci

Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele Traian Basescu a declarat marti seara la B1TV ca a ramas uimit sa afle ca Mugur Isarescu si Banca Natioanala au fost implicati alaturi de Guvern in gandirea "electoratei", masura pentru injumatatirea ratelor la credite pentru cei cu venituri sub 1.600 de lei si i-a cerut guvernatorului BNR sa iasa public si sa spuna adevarul. "Vreau ca BNR sa paraseasca imediat linia de a fi controlata de un guvern corupt", a declarat presedintele care a criticat si pozitia Fondului Monetar care a acceptat aceasta masura.


  • Nu mi-a venit sa cred cand Ponta i-a multumit lui Isarescu pentru colaborarea la "electorata", nu as fi crezut ca BNR ar fi implicata in aceasta "electorata". Am verificat si asa e. Nu mai vreau sa-l vad pe mierosul purtator de cuvant al BNR cum spune ca nici usturoi nu a mancat si nici gura nu-i miroase.
  • Nici FMI nu fusese informata despre aceasta "electorata" ci i-a pus-o in fata cu o fermitate incredibila...
  • Vreau ca BNR sa paraseasca imediat linia de a fi controlata de un guvern corupt. Imediat trebuie sa o paraseasca. Stiu care este prestigiul BNR, institutiile financiare stiu ca BNR a fost implicata in acest lucru, deci nu fac niciun fel de rau Bancii Nationale, pentru ca raul si-au facut ei singuri
  • Isarescu sa iasa si sa spuna daca minte Ponta, dar va spun eu ca-i va fi greu. Banca Nationala trebuie sa lamureasca public acest episod.
  • Electorata este un fals fiindca oamenii vor plati mai mult deoarece nu sunt luate in calcul si dobanzile, iar termenul de rambursare se prelungeste. Practic, toti romanii vor ajunge in final sa plateasca pentru cei care nu isi mai pot plati ratele.
  • Sigur, sunt si persoane care sunt in imposibilitatea de a-si plati ratele, trebuie sa-i ajutam, dar nu asa. De ce sa plateasca romanul simplu pentru cel care si-a luat credit pentru o vacanta exotica sau si-a luat credit ca sa-si cumpere plasma in fiecare camera... Nu vorbim aici de credite sociale
  • Si echipa Fondului a gresit acceptand aceasta solutie, sefa delegatiei in Romania fiind fericita ca s-a gasit aceasta solutie. "Nu doamna, va spun eu, presedintele acestei tari, ca nu este deloc bine..."















Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

10103 vizualizari

  • -28 (44 voturi)    
    au intors (Marţi, 11 februarie 2014, 22:56)

    evoque [utilizator]

    masonii foaia si s-a facut ponta frate cu isarescu domn prezident de esti asa suparat pe fratele de la bnr?!
    • +26 (34 voturi)    
      Magistral Presedintele!!! (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:05)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Pe scurt, ce a vrut Presedintele sa transmita electoratului:
      -Isarescu si BNR sunt in barca USL.
      -USL nu se rupe, nu mai pot trai unii fara altii.
      -USL nu va reusi sa pacaleasca romanii pana la infinit.
      -Sebastian Ghita este noul Vantu.
      -Ministerul Justitiei a trimis un aviz negativ catre Presedentie privind eliberarea lui Becali!
      -Presedintele ne cheama in strada!

      P.S. Pregatiti-va! Luati cafea, ceai, niste sandvisuri si curajul de a intelege ca puterea se cucereste in strada!!!...
      • +5 (7 voturi)    
        corecta sinteza (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:13)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        marianeugen! bun indemn!! daca varanul hotaraste cand sa suspendam democratia din romania, vom iesi in strada .. ca totul merge spre prabusirea sperantelor in mai bine!! acest varan nu mai are nici o limita.. iar justitia de ce-l tot amana ? cine-l protejeaza ?? sa fie judecat pentru cele doua initiative paguboase de a suspenda presedintele ales..cum si-a permis sa declare public ca el a organizat suspendarile si nimeni nu-l judeca pentru aceasta ? cati bani irositi , cata mizerie morala..in loc sa accesam fonduri europene astia se lupta pentru dorinta unui varan de marire.. mesajul presedintelui este corect ..cat despre bnr.. daca au sustinut "electorata" e g r a v ..! mai bine ar organiza supravegherea bancara ca se pare ca "cinteza " a piedut justa directie ..
        sunt legi speciale pentru combaterea coruptiei si a prevenirii spalarii banilor.. sucursalele bnr ce fac ? statistica privind evolutia preturilo la rosii si castraveti ?? domnule isarescu nu va rupeti de realitate !! iubiti romania in fiecare moment..!!!..
  • +35 (55 voturi)    
    DA (Marţi, 11 februarie 2014, 22:59)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Basaescu a fost in seara asta MAGISTRAL. De mult așteptam ca cineva sa-i tragă un picior undeva acestui scortos numit Isarescu. Un timp care nu mi-a placut niciodata si care se pare ca a făcut inca un pact cu...diavolul
    • -11 (19 voturi)    
      MA-GIS-TRAL! (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:17)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      "Nu doamna, va spun eu, presedintele acestei tari, ca nu este deloc bine..."
      A ha ha ha, un terchea-berchea - sef peste o tara bananiera cu un premier plagiator - da lectii FMI. Sunt pe jos de ras... MA-GIS-TRAL!
      • +3 (3 voturi)    
        Sigur? (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:37)

        buji [utilizator] i-a raspuns lui cato

        Dar cine este acest FMI?cel care,in cirdasie cu "cozile de topor"din tara,au distrus Romania venind ca Fat Frumos pe un cal alb si pirjolind totul in urma lor.In toate tarile in care au"pus piciorul"populatia a fost sub acel picior si nici una nu s-a mai sculat.Nenorocirea este ca banii imprumutati,nici macar nu au fost intrebuintati eficient ci au 'burdusit'buzunarele celor care s-au perindat pe la Putere.Poate ca o mica zbatere,ar mai atrage atentia ca sub picior sunt capetele noastre! Cine va plati'prostia'guvernantilor?Eu nu pentru ca Dumnezeu a vrut sa ma nasc mai devremesi nu voi vedea finalul ruinarii Romaniei dar,copii mei si ai altora vor fi sclavii acestui FMI pe care i-l elogiezi !
  • +43 (51 voturi)    
    Isarescu....ala care a nenorocit romanii 23 ani (Marţi, 11 februarie 2014, 22:59)

    Je__ [utilizator]

    Pai ar face sluj la oricine, sa mai fie guvernator...pana la moarte,

    Eu chiar nu intelg cum se uita romanii ca la Dzeu la Isarescu. E un om care a facut mult rau, si sub obladuirea lui s-a furat cu acte: FNI, falimente banci, hiperinflatie, nationalizarea valutei, credite cu buletinu, dobanzi la credite imense, etc.
    Ziceti voi o masura facuta in interesul cetateanului?
    Cateva care au existat(Ex: transparenta calcul dobanda), au fost de fapt directive UE, transpuse in legislatia RO!
  • -34 (54 voturi)    
    lansatorul de petarde! (Marţi, 11 februarie 2014, 23:48)

    GRANDFATHER [anonim]

    Pentru ca aproape 10 ani nu a reusit sa ofere poporului roman un proiect, obiectiv, tel, care sa-i uneasca pe romani, dimpotriva, don' capitan Basescu, incearca sa iasa din scena apoteatic demoland tot! Si in marea prafaraie creiata, el sa se strecoare si sa dispara iesind pe usa din dos! Don' capitan Basescu ctrde, spera sa faca in Romania ceea ce a facut cu navele din portul Rouen! Crede ca o sa-i poata pacali pe romani asa cum a facut-o cu autoritatile franceze!
    • -13 (19 voturi)    
      pai ce stie el mai bine ? (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:51)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      sa darame , sa incendieze , sa vanda (flota ..etc ;) ) .. deci ce te astepti de la domnu' pres ?
    • +7 (17 voturi)    
      pentru Bunicul (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:51)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      Ce a facut cu navele la Rouen ?Vezi ce si cum inventezi acum. Dar ai grija, Rouen NU ESTE PORT !
      Hai acum, vino cu povestea navelor de la Rouen !
      • -4 (4 voturi)    
        Daca Rouen nu este port... (Miercuri, 12 februarie 2014, 19:16)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        ...atunci nici Viena, Budapesta, Belgrad, Braila, Galati si Tulcea nu sunt porturi!
        Un simplu atlas geografic pentru ciclul primar te-ar fi salvat de ridicol! Se poate si pe GOOGLE MAPS, dar se pare ca e prea complicat pentru tine! Iata "povestea" spusa chear de personajul principal:
        Incidentul a avut loc în iarna anului 1981. Traian Băsescu, pe atunci căpitan de cursă lungă de numai 3 luni, primise comanda navei ?Argeş?. În portul francez Rouen, încărcătura navei a luat foc în timpul descărcării. Incendiul s-a extins la alte 37 de nave aflate în rada portului francez.
        Abia după 17 ani, în 1998, Traian Băsescu, pe când era ministrul Transporturilor în guvernarea CDR, a recunoscut, într-un interviu la Prima TV, că incendiul din portul Rouen a pornit de la vasul său. Mai mult, Băsescu a admis că a falsificat probele pentru a scăpa de sancţiuni. La vremea aceea, el a spus adevărul doar Securităţii. Asculta inregistrarea!
        Inregistrarea audio a interviului pe YOUTUBE:
        http://youtu.be/1DD53S6SxHY
        • +4 (4 voturi)    
          pentru Bunicul (Miercuri, 12 februarie 2014, 21:35)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          https://maps.google.ro/maps?q=harta+frantei&ie=UTF-8&hq=&hnear=0xd54a02933785731:0x6bfd3f96c747d9f7,Fran%C8%9Ba&gl=ro&ei=ksv7UquQOO3isATf2IDwAg&ved=0CC4Q8gEwAA
          Uita-te pe harta! Ti-am dat linkul.Daca Rouen este port maritim inseamna ca si Paris este port maritim , ca e si el pe malul Senei. In acea regiune port maritim este Le Havre. Ai facut geografie la scoala ? Nu ai facut ,dar in loc sa-ti recunosti greseala te sumetesi. Esti sferodoct cu o cultura generala dobandita la Antena3. Nimic! Zero barat !
  • +36 (44 voturi)    
    Parcat (Marţi, 11 februarie 2014, 23:54)

    sebagain [utilizator]

    DIn pacate Mugur Isarescu vrea sa se realeaga si fara voturile USL din parlament nu se poate. De aici gaselnita cu electorata. Pacat de el si pacat ca parlamentul e controlat de o gasca mafiota.
  • +28 (34 voturi)    
    Era evident (Miercuri, 12 februarie 2014, 0:06)

    Kepler [utilizator]

    ca Isarescu se intelege cu ponta.
    • +10 (12 voturi)    
      din prima zi, era evident ! (Miercuri, 12 februarie 2014, 11:14)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      BNR a fost primul vector de imagina pe care ponta l-a luat ca girant al politicii, "imprumutand" pe economistul etatist georgescu la debutul guvernarii.
  • +36 (42 voturi)    
    Adevarul (Miercuri, 12 februarie 2014, 0:21)

    Airwaves [utilizator]

    Adevarul e ca ne-am saturat si de voi si de ei si de scandaluri si de prefacatorii si de mizerii si de tot. Ne-am saturat de voi toti, clasa politica! Ne-am saturat de mancat ****** cu butoiul, ne-am saturat de minciuni, de zmei, de superzmei, de plagiatori, de somnorosi, de plangaciosi, de penali, de TOTI!

    Si cand ma gandesc ca singura solutie cu adevarat viabila este emigrarea, mi se zburleste parul pe spate.
    20 de ani nu ati stiut decat sa pasati pisica de la unul la altul, in timp ce, pe la spate, ne furati cu ambele maini. Voi, toti astia care in mod sumbru ati condus Romania la groapa de gunoi.

    Romania sufera in mod evident de sindromul Stockholm! Alta explicatie logica nu exista!

    Ce BNR, ce electorata, ce partide, ce politica? La gunoi, cu voi toti!
    • +23 (27 voturi)    
      si eu (Miercuri, 12 februarie 2014, 5:53)

      omnormal [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      da man. si te simti neputincios. Si putreziciunea a intrat in omul de rand masiv. Li s-a administrat venin in doze mici si dese si au devenit foarte rezistententi si la doze mari...de oamenii de rand vorbesc.
      Nici emigrarea nu e o solutie. Eu am incercat-o 18 ani. Vezi doar mai bine degradarea de aici pentru ca ai alternativa normala (sau aproape normala).
    • +12 (14 voturi)    
      si care ar fi solutia? (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:11)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      In 2012, pe fondul unor nemultumiri perfect reale, multa lume a votat cu pedesereul, ce promitea revenirea salariilor si pensiilor, si renuntarea la exploatarea cu cianuri si fracking!
      Dar, dupa ce au venit la putere, au facut exact pe dos, iar acum nu stiu cum sa mai gaseasca noi impozite si taxe.
      Daca esti nemultumit de partidul A si votezi coalitiaB, care insa se dovedeste si mai rea, si nu si respecta de lco promisiunile, ce poti sa mai faci? Daca maine ar fi din nou alegeri, cu cine ar trebui votat?!
      • +8 (10 voturi)    
        Solutie? (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:20)

        Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Sa intelegem, odata pentru totdeauna ca, promisiunile electorale sunt niste baloane de sapun. Asta ca sa ma exprim intr-un mod elegant.

        Traseismul politic ar trebui interzis prin constitutie! Vreau referedum pentru interzicerea traseismului politic. Asa isi bat joc de noi toti baietii astia. Fura in stanga si in dreapta cat pot, iar cand vad ca nu mai tine, isi schimba literele partidului, se muta de la un partid la altul si treaba merge mai departe, iar lumea uita, desigur.

        Mai cade cate unul la mititica de ochii lumii si treaba e perfecta.

        Care ar fi solutia? Sa ne implicam mult mai activ in politica. Nepasarea ne-a adus aici. Lipsa de reactie si, mai ales, lipsa tinerilor din politica.

        Ce putem face? Greu de spus... Foarte greu.
        • +5 (7 voturi)    
          NU E VORBA DE PROMISIUNI! (Miercuri, 12 februarie 2014, 11:51)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

          Nu, nimeni nu isi inchipuia ca vor respecta 100% promisiunile!
          Insa este vorba de ESENTA procesului democratic, daca partidula A te-a nemultumit, votezi pe B,din asta amble coalitii ar fi trebuit sa isi invete lectia, ce sa faca si ce sa NU faca data viitoare cind ajung la guvernare!
          Dar sistemul nu functioneaza ...
          Si ai dreptate cu traseismul, daca eu votez pe cineva nu pentru persoana in sine ci pentru ca este pe lista unui anumit partid, cum de ulterior, DUPA ce a ajuns in Parlament, trece la alt partid?!
          Perfect de acord ca NOI suntem de vina, ca doar nepasarea si toleranta noastra le permite politicienilor sa se comporte asa ...
          • +1 (1 vot)    
            Corect (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:07)

            Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Problema apare exact aici. Eu sunt nemultumit de partidul A, iar la urmatoarele alegeri vreau sa il votez pe B. Insa, in partidul B, pe care vreau sa il votez, au migrat cei din partidul A.

            Practic, A si B=C (clasa politica). Totul se amesteca permanent. Nimic nu e clar. Ei stiu asta si se folosesc de acest lucru. Li se rupe de convingeri politice, de programe, de electorat, de tot. Unde e rost de ciolan, acolo este convingerea politicienilor romani. Politicianul roman este interesat doar de modurile in care mai poate fenta electoratul, nu de greselile pe care ar trebui sa nu le mai repete.

            De aceea, repet, un referendum pentru interzicerea traseismului politic este mai mult decat necesar pentru a incepe un adevarat proces de schimbare.

            Oricum ar sta treaba, dupa mai bine de 20 de ani de la revolutie concluzia este clara. Sistemul nu functioneaza. Trebuie inlocuit din radacini. Noi trebuie sa il inlocuim din radacini. Implicarea noastra activa, a tuturor este un bun inceput.
        • +1 (5 voturi)    
          Airwaves (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:32)

          proletara [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

          SE PARE CA SUNT DESTUI USL-ISTI CARE CITESC COMENTARIILE .. ..
          • +2 (4 voturi)    
            evident ca sunt! (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:48)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui proletara

            Nu din curiozitate sau dorinnta de informare, trasaturi inexistente la adeptii lui Ilici, ci pentru ca este sarcina de Partid sa le citeasca si sa dea minusuri!
          • -1 (1 vot)    
            Daca erai atenta (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:19)

            antijeg [utilizator] i-a raspuns lui proletara

            Observai ca post-ul la care ai replicat vorbea cu dezgust despre TOTI politicienii. Renuntati la usl-isti , basisti, pontaci etc. TOTI sunt o apa si un pamant.
      • +2 (2 voturi)    
        cu cei care nu fac promisiuni (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:29)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        d e s a r t e !
        sa construim o clasa politica diferita de ce a fost pana acum .. romanii au plecat masiv din tara..populatia a imbatranit..mai sunt inca tineri care cauta de munca pe aici si nu gasesc.. intrati fratilor intr-un partid de dreapta ..care nu promite marea cu sarea .. daca i-am lasat pe ei sa faca piolitica, sa omoare educatia , sanatatea, fiinta nationala.. asa ne trebuie !! culmea prostiei : la ploiesti, un primar , frate de arme cu cozma & company, a trimis pensionarilor scrisori, in care le promitea, pensie municipala..iar i pensionarii , saraci cu duhul, s-au dus la vot cu inflacarare proletara.. minciuna s-a dovedit imediat dupa ce s-a catarat in fotoliu, primarul gazetar, a dat bani pentru fotbal..fotbalisti .. ce pensionari ..a dublat costul incalzirii , facturile sunt imposibil de platit !! ploiestul este o ruina ..strazi pline de gropi, gunoi , garile niste ruine ..portile de intrare intr-un municipiu macinat , mancat de ciuma rosie ...
        • +1 (1 vot)    
          multumesc! (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:51)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui proletara

          |da, este foarte elocvent exemplul CONCRET cu Ploiestiu, la scafra unui orasa se vede mai clar si mai repede decat la nivelul intregii tari.
          Ce fac acum pensionarii?
          Ce se intampla daca oamenii NU M|A POT sa plateasca intretinerea?
          Pe cine vor mai vota data viitoare (cei care supravietuiesc)?
      • 0 (0 voturi)    
        asa patesti cind votezi (Miercuri, 12 februarie 2014, 21:31)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        pe cel care iti da cu o eugenie in plus. indiferent de situatie, votez doar cu A, (daca votez). nu poti fi azi de dreapta, si maine de stanga.
    • +9 (11 voturi)    
      si pe urma? (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:47)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      vrei sa te conduca Claudiu Craciun, Liviu Mihaiu [cand e treaz], Mircea Toma, stegarul dac, Mungiu Pippidi?
      Scrie pe fruntea lor competenta/responsabilitate?
      Sau scrie doar JOS X, JOS Y, JOS Z. OK, dar cine SUS?
      • +7 (9 voturi)    
        Nu (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:25)

        Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Nu, nu vreau sa NE conduca niciunul enumerat de tine, dar nici nu ii mai vrem pe actualii (fosti) comunisti.

        Aproape toata clasa politica, cu mici exceptii, este mostenita exact de pe vremea odiosului. Ca au alte litere si culori e asa... pentru efecte speciale.

        Uite, de exemplu, eu sunt pregatit sa ofer sprijin oricarui tinar NEIMPLICAT pana acum in vreun partid, care vine cu o pltaforma electorala DECENTA. Fara promisiuni pompoase, fara teluri imposibil de atins, fara vorbe goale. Vreau ALTCEVA.

        Ah, si mai vreau ca atunci cand un partid promite niste chestii in campanie si nu le indeplineste in termenul pe care l-a furnizat, sa intre la puscarie cu mic cu mare.
        • +3 (3 voturi)    
          buna propunere (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:38)

          proletara [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

          tinerii sa nu mai paraseasca romania ..sa mearga alaturi de airwaves si sa faca un partid curat!!
          am sa trimit si eu tinerii din familionul meu. ponta a crescut la sanul lui ilici si bombonel.. ce putea sa invete ??
        • 0 (0 voturi)    
          Ok (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:23)

          antijeg [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

          doar ca nu cred ca se poate. In rest tot ce ai postat, "plagiaza" ce gandasc si eu :)))). Inclusiv partea cu emigrarea.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu merge (Miercuri, 12 februarie 2014, 21:38)

          Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

          OK, să zicem că-l găsești pe tânărul X cu platforma decentă, un tip corect, studiat, umblat, cu profil de câștigător, de manager, nu de slugă.

          Păi cum naiba să-l atragi cu amărâtul ăla de salariu din Parlament sau Senat?
          Nu, poate salariul de parlamentar ți se pare ție mare însă este nimic pe lângă cât câștigă același X ca Director pe SE-ul Europei la o multinațională.

          Sau ce, vrei să găsești unul pentru care banii nu contează, un idealist d-ăla cu părul lung, blugii rupți și-o ghitară în spate? Chiar crezi că ăla, care se mulțumește cu niște parizer între două felii de pâine, are aceleași interese ca și tine? Nu, p-ăla o să-l mănânce Dragnea la micul dejun.

          Nu avem tineri din neam cinstit, cu familii înstărite care să le susțină campaniile electorale, tineri vapor de bani dar în același timp nepătați, care să-și permită să-și dedice 4-5 ani din viață aproape gratis pentru binele altora.
  • -21 (37 voturi)    
    Nu ma lasati sa plec! (Miercuri, 12 februarie 2014, 1:15)

    satanae [utilizator]

    Mai sint doar vreo noua luni si acest mare om al tarisoarei noastre trebuie sa se care de la locul unde s-a obisnuit asa de bine sa stea de vreo 10 ani incoace. Si, Doamne, ce n-ar vrea sa plece! Nu poti sa nu te amuzi cind vezi disperarea omului la gindul ca, gata, s-a terminat, de data asta definitiv.
    Eu as propune un referendum, la care sa participe toti oamenii de bine din tarisoara noastra: nu vreti sa-i mai dam un mandat? Eventual sa fie acolo pe viata? Nu de alta, dar omul asta chiar sufera, si nu este bine sa lasam un semen de-al nostru sa se chinuie. Este chiar un pacat.
    Ca veni vorba de pacat, astept cu interes momentul in care se va lua si de patriarhul Daniel. Nu de alta, dar pare hotarit sa ia pe toata lumea cu el atunci cind va pleca, asta ca sa stim si noi ce mare pierdere vom suferi cind Capitanul nostru nu va mai fi la Cotroceni. Se va duce dracului si rapita, nu mai punem la socoteala uzinele Dacia, bancile, banii "rrromanilor" s.a.m.d. Presimt o apocalipsa ca vine duduind peste noi.
    • +34 (44 voturi)    
      Punem pariu c'ai sa-l regreti pe Base? (Miercuri, 12 februarie 2014, 3:17)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Punem pariu ca ai sa ajungi, nu in prea multi ani (dau asa, cam la vre-o 3 max. 4) sa regreti "pa bune" ca nu mai este unul ca Base sa le dea suturi in spate si palme peste ceafa la toti guvernantii, senatorii si deputatii care fac prostii?
      Acum nu ca Baselu este calugar sfant si ne-prihanit, dar comparativ cu trogloditii, infantilii, mitomanii sau sobolanii rozali care conduc cu sfori sau direct pe scena, este cu multe clase politice si chiar morale peste ei.
      Hai sa traiesti.
      • +7 (11 voturi)    
        NU, NU O SA IL REGRETE! (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:17)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        cu siguranta unii care il detesta pe Base, si multi, multi din cei care in 2012 au votat cu pedesereul, or sa ajunga sa regrete, nu atit pe base, cit faptul ca "acum este si mai rau!"
        Dar mazeta categoric nu, el este postac Ilici, el face parte din minoritatea care va avea de castigat in urma dezastrului provocat de pedesere!
  • -24 (42 voturi)    
    eh (Miercuri, 12 februarie 2014, 2:05)

    Mazeta [utilizator]

    Ca de obicei, Băsilă încearcă să ne învrăjbească. În episodul de azi: românii fără credite împotriva românilor cu credite.
    • +15 (29 voturi)    
      ! (Miercuri, 12 februarie 2014, 6:23)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e o prostie ce spui...
      • -4 (12 voturi)    
        de ce ? e exact ce face ? (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:54)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        medici contra profesori , privat contra bugetar , restu contra pensionari .. si acum asta .

        asta stie asta face .. e un om care stie foarte bine cum sa 'prespere' in scandal , si deaia de cand e in politica a fost catalizatorul scandalurilor ..si sa ridicat deasupra lor de fiecare data .
      • -4 (6 voturi)    
        nu are sens sa zici ca prostie (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:18)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        isi face meseria, pentru care este platit!
        Nu se poate spune ca e o "prostie"!
    • +10 (14 voturi)    
      Nici nu e nevoie ca Basescu sa spuna asta. (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:16)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Din moment ce cei care au luat credite pe care nu le pot plati vor sa-mi ia din bani pentru a-i da bancilor foarte generoase la acea vreme cu ei, e clar ca ma voi opune. Ba mai mult, stiu sigur ca banii se vor scurge tot catre bancile mama occidentale ca si cei proveniti din imprumutul FMI.
    • -2 (4 voturi)    
      Nu exista (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:40)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ramani fara credite...poate au luat altii in locul lor dar conform "electoratei" toţi romanii au credite...
    • +12 (14 voturi)    
      .... (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:58)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      se putea mazeto?
      faci ture si de noapte acum? la ora 2 noaptea bagi postari.
      Disperare mare la conducere nu?
  • +30 (38 voturi)    
    Gresit, Mazeto! (Miercuri, 12 februarie 2014, 2:17)

    un dac [utilizator]

    Vrajba este intre romanii dependenti de pomeni electorale care au credite si romanii care castiga peste 1,600 lei si care au si ei credite. Este o discriminare ordinara si o pomana fara precedent.
  • +16 (20 voturi)    
    Statuia Guvernatorului BNR este si ea om! (Miercuri, 12 februarie 2014, 6:40)

    hotnewsfil [utilizator]

    Hotii, mari si mici, prinsi in clestele justitiei, incearca sa se justifice, sa trezeasca chiar compasiune si intelegere si iertare din partea oamenilor cinstiti, se vaicaresc cu : 'va rog sa ma intelegeti, am familie, am copii cu pretentii mari, am datorii cat muntele la banci, etc., etc.
    Oameni suntem toti, toti avem nevoi si slabiciuni materiale si, unii, chiar morale. Fiecare om isi doreste mai-binele, pentru el si pentru familie, vrea sa prospere permanent, fiind destui cei care nu stiu sa isi stapaneasca lacomia, sa se opreasca din agoniseala care le depaseste cu mult nevoile pentru sapte vieti.
    Si Mugur Isarescu este un om cu trasaturi 'omenesti'. Si el isi doreste prosperitatea in crestere, o baza materiala pentru mai multe generatii, "siguranta zilei de maine".
    Si el foloseste cai si mijloace 'omenesti' (specific dambovitene) de a calari pe cai mari. A ajuns un mare calaret, un fel de statuie a 'calaretului conducator'.
    Il privim toti de jos in sus, suntem convinsi ca aceasta este relatia noastra normala cu statuia.
    El, afisand o modestie diplomatica, ne priveste de la inaltimea statuii pe care noi l-am urcat, isi da pe fata trufia superioara atunci cand este contrazis.
    Statuia este a unui om. Trebue sa faca si ea compromisuri, in relatii cu cei mai puternici, de care depinde stralucirea in continuare a aurei ei, adica si ea trebue sa isi negocieze viitorul , sa faca unele compromisuri, unele abateri, de la linia de fier, a profesionalismului ei.
    In aceste an, premierul va decide daca va mentine sau nu statuia pe piedestalul Bancii Nationale.
    Ce sa faca statuia, in aceasta situatie personala? Sa ramana 'de piatra'?
    • +23 (27 voturi)    
      Gresesti, Isarescu nu mai e om de mult, timp (Miercuri, 12 februarie 2014, 7:16)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Criza bubuise de un an in America si el a lasat tara sa se indatoreze in continuare la dobanzi camataresti, inca actuale dealtfel. Un asa animal nu poate fi considerat OM. E un mason care a trait bine in toate regimurile de dupa revolutie, un parazit acceptat.
    • +1 (3 voturi)    
      Florin Georgescu, puterea PSD in BNR! (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:50)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Sa luam in considerare si faptul ca Prim- Viceguvernator al BNR este Florin Georgescu, vechi membru PDSR, sustinut de Iliescu, fost ministru de Finante in guvernul Vacaroiu (1992-1996), fost in conducerea bancii BID, infiintata de SOV.
      A fost angajat de Sorin Ovidiu Vântu să facă Banca de Investiţii şi Dezvoltare (BID). Vântu făcea această bancă cu banii de la FNI, celebrul fond mutual care a falimentat la mijlocul anului 2000, când au dispărut aproape 300 mil. dolari, iar 200.000 de oameni au rămas fără economii. Florin Georgescu nu a stat foarte mult la BID, mai ales după izbucnirea scandalului FNI. BID a fost închisă chiar de Vântu ulterior. Întrebat la o comisie parlamentară de ce nu şi-a trecut în CV şi perioada Vântu – BID, Georgescu a răspuns că el a trecut numai lucrurile relevante.
      In Mai 2012 a indeplinit sarcina de partid de a fi ministru de finante in guvernul Ponta. A tacut malc, nu a spus nicio vorba despre faptul ca a preluat stabilitatea financiara fortata, facuta de guvernul Boc si de presedintele Basescu.
      A fost elogiat de Vacaroiu care a sublinit ca il cunoaste foarte bine, ca au lucrat impreuna si inainte de '89.
      In aceasta atmosfera s-a conceput in BNR masura acuzata de presedintele Basescu.
      Florin Georgescu este omul cheie in BNR. El asigura politizarea pesedista a BNR .
  • +28 (32 voturi)    
    e foarte riscant (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:00)

    catelu [utilizator]

    Daca BNR ajunge din nou sub control PSD, moneda romaneasca redevine ce era in anii '90, adica gunoi.
    Si asa tranzactiile serioase, cum sunt casele sau masinile, se fac in Euro, dar cine a trait in anii aceia isi aduce aminte ca si componentele de calculator aveau pretul in dolari.
    Atunci USL chiar ne da tara inapoi, cum a promis. Cu 20 de ani.
    • -7 (9 voturi)    
      eh .. memoria asta .. (Miercuri, 12 februarie 2014, 8:59)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      imediat dupa 90 da moneda romaneasca era ...cam degeaba ..dar nu datorita psd (apropo atunci era fsn si din fsn faceau parte cam toti ce au fost la putere de atunci ) ci datorita la ce fusese innainte de 90 .

      cat despre peturi in usd ... unde ? la ce magazin cu factura/bon ????

      bati campii si acum sunt preturile in euro , dar platesti in lei .. si la magazine cu factura/bon nu e afisat in euro ..dar e acelasi lucru .
      • +4 (6 voturi)    
        ori esti prea tanar, (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ori esti varza.
        n-am sa uit niciodata cand in toamna lui 1993, sub "blanda si linistita" presedintie si guvernare iliesciana, cursul valutar s-a dublat peste noapte si, tot peste noapte s-au dublat si absolut toate preturile (energie electrica, gaze, combustibil hrana, etc.), astfel incat leafa din luna noiembrie nu mi-a mai ajuns decat pentru doua saptamani.
        si totul din combinatia bnr + pdsr.
        • -1 (3 voturi)    
          ori nu intelegi ..ori ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:13)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          sa dublat pentru ca nu era real !

          mai ramane sa imi zici ca ,cursul de pe vremea lui ceasca era corect ....

          ce sa intelegi tu despre economie si realitate ...
          • 0 (2 voturi)    
            Discutia a devenit off-topic! (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:06)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Nu, evident ca nu era real, insa era CONTROLAT, iar sistemul functiona.
            Nu mergea bine, insa era FUNCTIONAL.
            Dupa 1990 cursul a fost liberalizat, iar fara niciun mecanism de control era clar ca o sa o ia razna!
            A fost bine?
            Pe timpul comunismului, niciodata cursul de schimb nu as fost liber, iar detinerea de valuta era o finfractiune, dar in anii '80 interventia Statului in economie era extrem de vizibila, preturile erau complet deformate, deoarece multe produse , servicii, bunuri nu se puteau cumpara " la liber", degeaba aveai banii ca nu puteai sa cumperi cind vrei nici Dacie, nici Telecolor, nici macara paine, zahar sau ulei!
    • +14 (16 voturi)    
      imi pare rau ca nu pot da doi de plus (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:20)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Nu pt ca ai zis ceva genial, dar pentru ca imi aduc aminte bine, in perioada 1993-96 lucram pentru o mica firma ce ambla si instala PC-uri.
      Plata se facea desigur in lei, insa ofertele pe care le tot trimeteam erau in dolari, deoarece alminteri ar fi trebuit actualizate de doua ori pe zi valorile componentelor si ale sistemelor!!!!
  • +11 (13 voturi)    
    - Se poate pune bază pe politicieni? (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:28)

    periscop [utilizator]

    - Se poate, dar v-aș recomanda acid.
  • -4 (12 voturi)    
    Basescu incearca din rasputeri (Miercuri, 12 februarie 2014, 9:53)

    ploiesteanu [utilizator]

    sa ne arate fata sa policianista, cine o pune cu Ponta este in razboi cu mine. Indiferent de masura. Asa a facut si cu Arafat, ca apoi sa retracteze. Basescule, ai multi "prieteni" pe aici prin Romania, si inca iti mai faci.
    • -3 (5 voturi)    
      pentru ca poate . (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:19)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      pentru ca i se permite .
      araqfat e singurul pe care nu a putut sa il terfeleasca , si sa intors impotriva lui totul .... de a fost nevoit sa il calce pe cap pe boc ca sa scape el ....
  • -4 (12 voturi)    
    aha (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:29)

    Xorciser [utilizator]

    Deci in 2009 BNR era buna, salva tara din atacurile valutare samd. Asta cand ii sprijinea pe Boc & Base. Acum sunt rai, pentru ca il "sprijina" pe Ponta.

    Ma rog, oamenii marunti nu au cum sa vada ca de fapt BNR sprijina Romania.

    Eu am fost pur si simplu enervat de afirmatiile lui Base de aseara, afirmatii de om marunt- ceea ce este pacat pentru ca il stiam om cu coloana vertebrala. S-a luat de FMI, de BNR samd. Era de ajuns sa zica ca guvernul greseste, ca taxa pe combustibil e aiurea, ca "electorata" e gresita.

    Asta se adauga greselii de a-l sustine pe "printul Paul de Romania" in disputele cu Casa Regala. Chiar daca Casa Regala ar avea niste greseli istorice de ispasit, asa ceva nu se face.
    • 0 (2 voturi)    
      marunt zici ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:20)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      marunt e boc ... asta e chiar mult sub boc ..ala macar e doar subordonat , asta e ... indescriptibil .
  • +10 (14 voturi)    
    Basescu este unul dintre cei mai mari patrioti (Miercuri, 12 februarie 2014, 10:32)

    Trojan.H [utilizator]

    Pe care i-a avut Romania in toata istoria ei.
    • -3 (11 voturi)    
      mda (Miercuri, 12 februarie 2014, 11:12)

      periscop [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      patriHoții...
    • +2 (8 voturi)    
      basescu (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:01)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      este un adevarat barbat!! atitudinea sa..este corecta. spune lucrurilor pe nume .. si adevarul deranjeaza. mai sunt si alti romani curajosi si demni printre noi .. dar nu fac , inca, piolitica!! romania are nevoie de dumneavoastra, barbati curajosi si cu stiinta: domnule profesor cosa, daianu, plesu, liiceanu, tudor gheorghe etc.. ... este timpul sa luati atitudine..sa inspirati populatia spre bine si adevar..sa construiti sau sa va alaturati unei clase politice cu virtuti , cu frica de dumnezeu !!
      • -1 (7 voturi)    
        barbat ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:16)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui proletara

        care plange mai des decat femeile telenoveliste ...
        (nu ama vut pana acum femei care sa planga , find in functii publice si reprezentad acea functie)

        care minte mai des decat respira si se razgandeste la fiecare 5 min ...

        e interesant ce intelegi tu prin barbat-adevarat ... un fel de 'socaciu' .. nu ?
      • +1 (3 voturi)    
        Ai dreptate, (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:29)

        drona [utilizator] i-a raspuns lui proletara

        "este un adevarat barbat" care-si parjoleste tara.Nero al romaniei,omul care,prin diversiune isi ucide institutiile statului motivat de un singur scop,nu le mai poate subordona.Ma opresc aici.
    • -2 (6 voturi)    
      :D (Miercuri, 12 februarie 2014, 13:17)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      baga si o oda ..cu rima sa fie frumoasa .... pe bani sau fara ...
      • -1 (5 voturi)    
        Fi atent aici : (Miercuri, 12 februarie 2014, 14:23)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Basescu este unul dintre cei mai mari patrioti
        Pe care i-a avut Romania in toata istoria ei.
        Fereasca-ne Dumnezeu de alti mateloti
        Sa ne rugam in fiecare zi la zei
  • -3 (9 voturi)    
    Basescu incrimineaza BNR (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:19)

    Mihai IonTurcu [anonim]

    "Trage din toate pozitiile"....Nu mai intelegem ce vrea, probabil sa infiinteze o firma de demolari.
  • +5 (9 voturi)    
    bnr este o institutie a statului (Miercuri, 12 februarie 2014, 12:32)

    mirceaom [utilizator]

    Iar statul este uselizat. Mai ramane ca Isarescu sa intre in PSD. Dar nu la filiala din Prahova.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică