CEZ si ENEL sunt cei mai prompti in preluarea apelurilor consumatorilor. La polul opus se afla E.ON (studiu GfK

de DP     HotNews.ro
Luni, 24 februarie 2014, 10:41 Economie | Finanţe & Bănci

CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului de catre un operator, durata maxima de asteptare fiind de doua minute, se arata intr-un studiu realizat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania. La polul opus se situeaza E.ON, cu peste 6 minute timp de asteptare. In ceea ce priveste calitatea raspunsului, GdF Suez si CEZ au obtinut scorurile cele mai ridicate, operatorii reformuland cererea pentru a se asigura ca aceasta a fost inteleasa corect, ulterior asigurandu-se ca reclamantii au inteles raspunsul primit.

Operatorii GdF Suez si CEZ inregistreaza cea mai buna performanta si pe indicatori precum "multumire pentru apel" sau "ascultare activa" (acestia au folosit pe parcursul conversatiei sintagme precum "da", "spuneti", "va ascult"). La acest capitol, performanta ENEL este una medie, in vreme ce E.ON se situeaza la polul opus, mai noteaza autorii studiului.

Cand vine vorba despre interactiunea online, pe email, durata medie de raspuns la o solicitare catre furnizorii de utilitati este de 35 de ore din momentul trimiterii solicitarii. E.ON este cel mai prompt furnizor, urmat de GdF Suez si ENEL, in vreme ce CEZ se situeaza in partea de jos a clasamentului ca timp de reactie. CEZ este de altfel si singurul furnizor care nu confirma receptionarea solicitarii printr-un raspuns automat.

In marea majoritatea a cazurilor, s-a remarcat insa absenta unei semnaturi standard: raspunsurile nu contin detaliile complete ale celui care raspunde, lipsind fie numarul de telefon, fie functia acestuia.

Rezultatele au fost obtinute dintr-un studiu de tip mystery shopping in cadrul caruia furnizorii de utilitati au fost contactati prin telefon si pe email. Furnizorii evaluati in cadrul cercetarii au fost CEZ, E.ON, ENEL si GdF Suez. Evaluarile misterioase au fost realizate in perioada 7-14 februarie 2014 si au avut la baza scenarii de informare si de reclamatie.


Citeste mai multe despre   












[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

1197 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    ENEL???? (Luni, 24 februarie 2014, 12:22)

    CarmenO [utilizator]

    Am avut cea mai groaznica relatie cu ENEL. Poate ca preluarea reclamatiei o fi fost ok, dar putea sa-mi ia casa foc de nu stiu cate ori pana au venit sa o repare.
    Asta pt ca o fi preluand dispecerea ENEL reclamatia, dar rezolvarea o face una din multele firme capuse de pe langa ENEL.
    Astfel incat raspunsul a fost: daca nu avem alte defectiuni majore o sa venim si la dumneavoastra.
    Si au venit dupa 3 zile, cand nu eram acasa (ca nu puteam sa-mi iau concediu ca sa-i astept).
    Am cea mai proasta impresie despre ENEL referitor la raspunsul la reclamatii!!!
  • +1 (1 vot)    
    sa fim seriosi... (Luni, 24 februarie 2014, 14:22)

    g01an [utilizator]

    la ce ajuta ca raspund repede daca niciodata nu rezolva problemele.

    enel are cei mai incompetenti angajati in relatii cu clientii, ori asta, ori este rea vointa din partea organizatiei.

    genul asta de tentative marsave de promovare si minciuna crasa nu fac decat sa infurieze si mai tare consumatorii care sunt nemultumiti de serviciile acestor companii.
  • 0 (0 voturi)    
    E ON GAZ (Marţi, 25 februarie 2014, 10:20)

    jidanul [utilizator]

    Cu ENEL-ul a fost cum a fost, cu GdF SUEZ si CEZ nu stiu ca nu avut legaturi, dar cu E on GAZ e DEZASTRU, e apogeul MEMERNICIEI. Servicii execrabile, personalul de la "relatii cu publicul" este culmea nesimtirii. Unui vecin E on GAZ, i-a inchis gazul, iarna trecuta, desi omul a achitat factura la gaz, dar a achitat-o cu seria si numarul altei facturi. Calitatea gazului furnizat de E on GAZ este foarte proasta, pierderile in retea sunt enorme, acestea ducand la un consum exagerat si la distrugerea centralelor termice, verificarile sunt contra cost, cea ce este o aberatie, acolo unde E on GAZ este distribuitor de gazae naturale bubuie blocurile in fiecare iarna. E on GAZ, firma germana de "renume" mondial, este o RUSINE care isi bate joc de clientii ei din Romania.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri