"Am decis sa limitam depunerile de numerar consecutive, cu scopul achitarii ratelor la toate tipurile de credite, la un numar de cinci operatiuni/zi. Consideram ca fiind de rea-credinta actiunea celor care, pe de o parte, nu discuta cu banca situatia lor concreta, pe de alta parte aleg sa blocheze activitatea atat a bancii, cat si a celorlalti clienti", au transmis miercuri oficialii bancii. Depunerile in numerar se refera doar la cele in monede, interdictia vizand evitarea situatiilor cu potential de conflict, au precizat pentru HotNews.ro reprezentantii Raiffeisen Bank. Decizia survine dupa ce tot marti, in cursul dupa –amiezii, un grup de 10 clienti a dorit sa faca depuneri succesive de 1 leu sau mai putin intr-una dintre agentiile bancii din Bucuresti. Dupa ce au fost indrumati catre ghiseul dedicat acestor operatiuni, acestia au devenit violenti, spun oficialii Raiffeisen Bank, agresand verbal personalul agentiei precum si pe ceilalti clienti prezenti in agentie.

In consecinta, a fost apelata sectia de politie din zona, mai spun oficialii bancii.

Raiffeisen Bank le cere scuze clientilor afectati de comportamentul persoanelor in cauza. De asemenea, consideram ca aceasta modalitate de exprimare constituie un abuz de drept.

Potrivit dispozitiilor art. 15 din Codul Civil, “niciun drept nu poate fi exercitat in scopul de a vatama sau pagubi pe altul ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte”.

In acest context, am decis sa limitam depunerile de numerar consecutive, cu scopul achitarii ratelor la toate tipurile de credite, la un numar de cinci operatiuni/zi. Consideram ca fiind de rea-credinta actiunea celor care, pe de o parte, nu discuta cu banca situatia lor concreta, pe de alta parte aleg sa blocheze activitatea atat a bancii, cat si a celorlalti clienti.

"Raiffeisen Bank reafirma disponibilitatea de a oferi solutii la problemele si solicitarile fiecaruia dintre clientii sai, fie prin completarea formularelor disponibile atat in agentii, cat si pe site-ul bancii www.raiffeisen.ro, fie prin apelarea serviciului de asistenta clienti la numarul de telefon 0800 802 02 02", se mai arata in comunicatul bancii.